Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti Champion: V plné výbavě od 508.800,- Kč, od července i s 1,4 TSI

Škoda připravila pro český trh novou limitovanou edici Yeti Champion. Společně s ním se do prodeje postupně dostanou nové motorizace, především čtyřválcový turbomotor 1,4 TSI (90 kW).
Zpět na článek
13. 4. 2010 01:45
13. 4. 2010 23:07
13. 4. 2010 06:34
13. 4. 2010 22:05
15. 4. 2010 18:08
13. 4. 2010 09:49
neregistrovaný "VaclavII"
13. 4. 2010 15:04
neregistrovaný "kubiii"
13. 4. 2010 22:41
neregistrovaný "kubiii"
15. 4. 2010 11:38
neregistrovaný "ZAN"
13. 4. 2010 15:53
13. 4. 2010 18:36
13. 4. 2010 21:19
13. 4. 2010 21:30
14. 4. 2010 10:59
14. 4. 2010 09:16
neregistrovaný "exctenar"
14. 4. 2010 15:13
neregistrovaný "doc.ing. Petr"
Avatar - theolli
13. 4. 2010 01:45
no tedy sorry
ale za 730 mám už toto a myslím že se na to nechytá Yeti aní náhodou,to trochu s tou cenou někdo přestřelil. [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - ryman
13. 4. 2010 15:47
Re: no tedy sorry
tak imho interier v yetim a v mazde to bude jako nebe a dudy..
Avatar - petrumr
13. 4. 2010 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 4. 2010 20:39
Re: no tedy sorry
Tak bacha na to, porovnávaj aspoň porovnateľné výbavy, keď už, najnižšia cena CX 7 a maximálna Yeti je ešte snáď aj rozdiel...? Pripočítaj prevádzkové náklady a náklady na servis, a zas si niekde inde. Nehovorím, že má Škoda super cenu, ale až tak tragicky by som to s ňou nevidel. Nie každý chce mastodonta... ;-)
Vhodnosť alebo nevhodnosť nasadených cien sa ukáže časom, a tiež si myslím, že ťažiskom predaja tohto modelu nebudú práve vrcholné verzie, a porovnávať sa budú predsa len trochu striedmejšie vozy. :-)
Avatar - theolli
13. 4. 2010 23:04
Re: no tedy sorry
Myslím že tý Mazdě toho moc chybět nebude,Japonci těch vyšších tříd jsou skoro full,nezkoumal jsem to a nemám chut to zkoumat co chybí Mazdě v základu proti Yeti top ale. Klasicky VW Group má nabídku postavwenou ne doplatcích,takže cena "již od" je předzvěst že to není jen tak.
Avatar - bubucci
13. 4. 2010 21:29
Re: no tedy sorry
Osobně bych šel za ty peníze do Subaru Forester, protože si nemusím hrát na českou „elitu“ a chtěl bych spolehlivé a prostorné auto s kterým se člověk nemusí bát jet někam na ryby atd.
Avatar - theolli
13. 4. 2010 22:59
Re: no tedy sorry
naprosto souhlasím, :yes: moje řeč a udělal bych to samé.
13. 4. 2010 23:07
Re: no tedy sorry
dobrá volba!
... před včerejškem se mi podařilo postavit našeho černého Forestra MY 2007 vedle nového černého - a pořád si nemůžu pomoct, ale to auto je zcela zbytečně nafouklý. Mě se Yeti celkem líbí, ale nedělám si iluze, že by snesl to co Sůbo.
Avatar - Slavek-TDM
14. 4. 2010 09:19
Re: no tedy sorry
Souhlasim, mne se novej Forester taky nelibi - starej byl proste takovej svuj, novej se podbizi tvary i rozmery.
Jinak mel jsem moznost vyzkouset Yetiho v terenu a snesl toho opravdu dost >:D Navic jsem byl spokojenej i na silnici, s tou 1.8TSI to jelo fakt pekne. Jen ta cenovka uz pak opravdu neni lidova...
Avatar - KANKUNEN
13. 4. 2010 06:34
Slogan
Předek z Fabky, zadek z Pandy, dneska bude plno srandy.
Rozbalit vlákno
2
13. 4. 2010 08:26
Aspon kdyby to autor opsal
"Proti Experience má navíc vzhledové úpravy, chybí naopak zadní parkovací senzory."

NChampion je postaven na verzi Ambition a proto mu chybí oproti Experience krom zmíněných parkovacích senzorů taky kontrola tlaku v pneu, multifunkční volant pro rádio, corner mlhovky, el. okna vzadu, světla v zrcátkách boarding spots, další 4 reproduktory vzadu nebo vyhřívání předních sedadel.

Fakticky je tedy tenhle model ne o cenove vyhode, ale prave o specifickych vzhledovych prvcich.

Zajimavych je hlavne 23000Kc za 1.4TSI..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - LEGOPARK
13. 4. 2010 10:05
Re: Aspon kdyby to autor opsal
Ten 1,4 TSI ma jednu velku chybu - nie je 4x4 !
13. 4. 2010 16:19
Re: Aspon kdyby to autor opsal
Podle mě je 1,2 TSI a 1,4 TSI v tomto autě naprd, protože to bude dost žravý, a kdyby tomu dali ještě 4x4, spotřeba bude hrůza. Tento motor 1,4 TSI ale verze A3 tj. 92kW má dcera v seatu leon, který je o dost lehčí a průměrná spotřeba je 7 l/100 km. V TV Prima probíhá dlouhodobý test altea XL, s tímto motorem a jsou na 9 l/100 km, myslím, že yeti je podobně těžký, tak to asi bude podobný. Takže pokud yetiho, pak v naftě...můj názor :-)
Avatar - Slavek-TDM
13. 4. 2010 16:40
Re: Aspon kdyby to autor opsal
Spotreba "hruza" je relativni pojem. Moje auta maji v prumeru (kdyz vezmu obe dohromady a zprumeruju) spotrebu cca 10 litru a taky se nehroutim :-) Muj sef narika, ze mu Yeti 1.8TSI zere 9.2 a to ho ma jako sluzebaka, takze ho zajima jen porizovaci cena a spotreba ho nemusi trapit. Presto chce zase naftu (?).
Avatar - LEGOPARK
13. 4. 2010 18:08
Re: Aspon kdyby to autor opsal
Mal som na tyzden pozicany Yeti 1,8 TSI (snad najlepsi motor co VW ma) a bal som sa spotreby. Ale normalnou jazdou som z aten tyzden mal priemerku 7,5 l/100km pri pomere mesto/nemesto 80:20.
14. 4. 2010 08:22
Re: Aspon kdyby to autor opsal
Věřím tomu, že u těžšího auta je 1.8 TSI nakonec úspornější než 1,4 TSI resp. 1,2 TSI. Chce to jen asi udržet emoce na uzdě, protože ty motory celkem slušně točí a jedou.
neregistrovaný "VaclavII"
13. 4. 2010 09:49
Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Ze spodu se na něho bude tlačit DUSTER (protože největší zájem je o nejlevnější model Yetiho) a zhora ho převálcuje Hyundai ix35.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - LEGOPARK
13. 4. 2010 10:06
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Ja si myslim, ze Yeti BUDE MUSIET ist s cenou v najblizsom obdobi dolu. A podla mna do leta aj pojde (uz aj kvoli prichodu Dustera na trh).
neregistrovaný "kubiii"
13. 4. 2010 15:04
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Už jsem to tu jednou psal, matinka touží po Yetim, tatík odmítá dát víc než 400K. Když verzi Active podle konfigurátoru dovybavím o metlu, park. senzory, DO k centrálu, leaving home, přední obyč. mlhovky, !!boční plastové lišty (1200,- ;-\)!! dostanu se na bratru 440K, což mi přijde opravdu dost. Nevím, možná by nějaký prodejce byl ochoten nabídnout auto do těch 400K, ale na to smlouvání nikdo z nás moc není. A tak to nakonec skončí i Ceeda v kombajnu nebo nějakýho skladovýho C-Maxe, který se dá ve velmi slušné výbavě koupit za 360 - 380...
Avatar - petrumr
13. 4. 2010 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 4. 2010 20:47
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Niekto pozerá po autách čo sa mu páčia, nie podľa kategórií, nakoniec veľkostne to až taký rozdiel nie je... ;-)
neregistrovaný "kubiii"
13. 4. 2010 22:41
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Tak nějak, vnitřní velikosti jsou zhruba stejný, třídně jsou to sice jiný skupiny, ale účel splní podobně.

Yeti je favorit, protože se nám líbí, má styl, hodil by se na cesty na chalupu a po městě, naše nároky na prostor splní, ale ta cena... Ve výbavě Aktiv bych v základu čekal aspoň takový věci jako dálkový centrál, boční lišty nebo třetí opěrku hlavy vzadu ;-\ ... Pokud by nám nějaký prodejce na naši sestavu nabídl 10% slevu, tak by měl obchod jistej, ale přijde mi, že zrovna nyní není úplně dobrá doba na slevu na Yetiho...

Ceed a C-Max jsou takové volby z rozumu, u Ceeda mě odrazuje utlumená 1.4 a absence ESP - jistě není to nutnost, ale ostatní ho mají v základu...
15. 4. 2010 09:57
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Počkaj na autosalón v Brne, určite budú nejaké výstavné zľavy alebo výbava navyše... ;-)
neregistrovaný "ZAN"
15. 4. 2010 11:38
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Ozvi se mi (soukromou zprávou přes auto.cz).
13. 4. 2010 23:09
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Tobě se zdá 450K dost, já jsem se šel teď zase dívat na Megana a pod 450K se taky nedostanu. Prostě pokud chceš trochu normální auto, tak vždycky skončíš kolem těch 450K. Je ale pravda, že ještě nedávno to bylo o 100K víc. Ceny z reklamy, kdy koupíš Megane kombi za 300 000, jsou mimo realitu. Je to s motorem, který snad už jinde do tohoto auta nedávají a bez ničeho.
Avatar - Emel
14. 4. 2010 09:54
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Základní Megane Generation je s 1,6 16V 81kW.. to není tak zlé.
Avatar - iudex
13. 4. 2010 10:37
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
No s tým tlakom to az také horúce nebude. Je síce pravda, ze základ 1,2 TSI je ziadaný, ale co som videl statistiky predaja na Slovensku, tak najkupovanejsí bol Yeti 2,0 TDI 4x4 (tusím ten stredne výkonný). Ale más pravdu v tom, ze lepsie vybavené verzie sú uz znacne drahé a zasahujú do levelu vacsích SUV.
13. 4. 2010 10:41
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Ikdyz se dobre prodava: ze zahranicnich testu viz. www.autocar.co.uk hyundai po jizdnich strankach a razeni nedopadl na 5+

Je to hezke auto a velky krok kupredu, ale je tam co vylepsovat....
13. 4. 2010 10:45
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Koho by zajímala jízda a řazení, je tam deset let záruka a basta.
13. 4. 2010 14:43
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Mamka ma C3 a ikdyz auto funguje jak hodinky tak mne nebavi na dovolene v CR si pujcovat jeji auto a hledat prevody :-O
13. 4. 2010 17:11
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Tak se nauč řadit... Nebo si kup vlastní s automatem ;-)
13. 4. 2010 20:07
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Automat mam; TDI S-line A4 2007, tak asi proto neumim radit >:D
13. 4. 2010 20:50
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Najlepšia škola radenia je na starom aute. Ja som sa kedysi učil jazdiť na Moskviči 412 a neskôr na vojne na UAZe...radenie na týchto vozoch je fakt dobrá škola, na UAZe je to dokonca bez synchrónov... Alebo si skús Fiata 126, je to zábava... >:D ;-)
14. 4. 2010 08:19
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Tak proč drtíš mámino C3?
14. 4. 2010 10:56
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Když je v čr, tak tu svý auto nemá.
13. 4. 2010 22:25
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
U lidí, kteří vybírají podle ceníku možná. Stačí se na Prachovce podívat pořádně, podívat se na první výbavu včetně poklic a klimatizace a je to hned trošku jinak..
13. 4. 2010 10:37
Hlavne nedavat 1.6TDI
Hlavne tam nedavat 1.6TDI. Marketingovci vedi, proc nepouzit motor, ktery do auta padne jak ulity. Kdo by pak kupoval jine motorizace?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
13. 4. 2010 10:40
Re: Hlavne nedavat 1.6TDI
Zaujímavá úvaha a mozno nie úplne mimo. Ale o tom je marketing. Zacali to predávat v dobe, ked 1,6 TDI na trhu este nebol a po pár mesiacoch menit napr. 2,0 TDI - 81 kW za 1,6 TDI - 77 kW by bola z hladiska ziskov firmy hlúpost. Treba co najviac spenazit 2,0 TDI. Ale skor alebo neskor Skoda 1,6ku TDI do Yetiho dá (emisie ich k tomu prinútia).
Avatar - Slavek-TDM
13. 4. 2010 13:55
Re: Hlavne nedavat 1.6TDI
Vsechno bude, jenom ne hned. Koncernova strategie je proste takova, s tim se bohuzel neda nic delat...
13. 4. 2010 14:10
Re: Hlavne nedavat 1.6TDI
1.6 TDI bude ve verzi GreenLine od podzimu. :-!
Avatar - iudex
13. 4. 2010 14:58
Re: Hlavne nedavat 1.6TDI
Aaaa, od oktana je to zarucená info. :yes: Takze najprv ako eko-verzia a normálne asi az pri facelifte?
Avatar - Slavek-TDM
13. 4. 2010 15:55
Re: Hlavne nedavat 1.6TDI
Tedy opet 2kolak...
Avatar - ryman
13. 4. 2010 15:53
doplnky
a hlavne kvuli tem super tuzingovym zrcatkum ho budou vsichni milovat... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2010 18:36
OT: A7
Linie jsou velmi blízko, ne-li identické studii

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - bubucci
13. 4. 2010 21:19
Re: OT: A7
nevím, ale pořád to na mě působí, jako velké auto na malých kolech ;-\ Chce to alespoň 19´´
13. 4. 2010 21:30
Re: OT: A7
No, linie vypadaji dost nadejne, ale snad nebude mit zase ten monoxicht, to uz by fakt byla troufalost. No a taky to snad nebude prifouknuty A5 sportback, kastle vypada dost podobne.
I kdyz se mi ten monoxicht zacina uz dost hnusit, vzdycky kdyz jedu okolo ROSe, musim uzase koukat, audiny se zkratka povedly
14. 4. 2010 10:59
Re: OT: A7
Obavu o nafouknutý A5 sportback mám taky, jinak ale do A7 vkládám až nezdravé neděje. >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
14. 4. 2010 09:16
cena-výbava
Padlo zde o ceně a výbavě s tím,že se bude muset hodně dokupovat.Zde jsou fakta:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "doc.ing. Petr"
14. 4. 2010 15:13
Průměrný plat + nové auto ???Na hlouposti se nejvíc vydělává
Dát 300 000 Kč za jakékoli auto z průměrného platu je nesmysl a hloupé !!!
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2010 09:58
Re: Průměrný plat + nové auto ???Na hlouposti se nejvíc vydě
A ty si tiež cvok. Do každej diskusie píšeš túto blbinu? 8-s 8-s 8-s