Ekonomika
Předek z Fabky, zadek z Pandy, dneska bude plno srandy.
"Proti E😜erience má navíc vzhledové úpravy, chybí naopak zadní parkovací senzory."
NChampion je postaven na verzi Ambition a proto mu chybí oproti E😜erience krom zmíněných parkovacích senzorů taky kontrola tlaku v pneu, multifunkční volant pro rádio, corner mlhovky, el. okna vzadu, světla v zrcátkách boarding spots, další 4 reproduktory vzadu nebo vyhřívání předních sedadel.
Fakticky je tedy tenhle model ne o cenove vyhode, ale prave o specifickych vzhledovych prvcich.
Zajimavych je hlavne 23000Kc za 1.4TSI..
NChampion je postaven na verzi Ambition a proto mu chybí oproti E😜erience krom zmíněných parkovacích senzorů taky kontrola tlaku v pneu, multifunkční volant pro rádio, corner mlhovky, el. okna vzadu, světla v zrcátkách boarding spots, další 4 reproduktory vzadu nebo vyhřívání předních sedadel.
Fakticky je tedy tenhle model ne o cenove vyhode, ale prave o specifickych vzhledovych prvcich.
Zajimavych je hlavne 23000Kc za 1.4TSI..
Ten 1,4 TSI ma jednu velku chybu - nie je 4x4 !
Podle mě je 1,2 TSI a 1,4 TSI v tomto autě naprd, protože to bude dost žravý, a kdyby tomu dali ještě 4x4, spotřeba bude hrůza. Tento motor 1,4 TSI ale verze A3 tj. 92kW má dcera v seatu leon, který je o dost lehčí a průměrná spotřeba je 7 l/100 km. V TV Prima probíhá dlouhodobý test altea XL, s tímto motorem a jsou na 9 l/100 km, myslím, že yeti je podobně těžký, tak to asi bude podobný. Takže pokud yetiho, pak v naftě...můj názor 😄
Spotreba "hruza" je relativni pojem. Moje auta maji v prumeru (kdyz vezmu obe dohromady a zprumeruju) spotrebu cca 10 litru a taky se nehroutim 😄 Muj sef narika, ze mu Yeti 1.8TSI zere 9.2 a to ho ma jako sluzebaka, takze ho zajima jen porizovaci cena a spotreba ho nemusi trapit. Presto chce zase naftu (?).
Mal som na tyzden pozicany Yeti 1,8 TSI (snad najlepsi motor co VW ma) a bal som sa spotreby. Ale normalnou jazdou som z aten tyzden mal priemerku 7,5 l/100km pri pomere mest👋nemesto 80:20.
Ze spodu se na něho bude tlačit DUSTER (protože největší zájem je o nejlevnější model Yetiho) a zhora ho převálcuje Hyundai ix35.
Ja si myslim, ze Yeti BUDE MUSIET ist s cenou v najblizsom obdobi dolu. A podla mna do leta aj pojde (uz aj kvoli prichodu Dustera na trh).
Už jsem to tu jednou psal, matinka touží po Yetim, tatík odmítá dát víc než 400K. Když verzi Active podle konfigurátoru dovybavím o metlu, park. senzory, DO k centrálu, leaving home, přední obyč. mlhovky, !!boční plastové lišty (1200,- ;-\)!! dostanu se na bratru 440K, což mi přijde opravdu dost. Nevím, možná by nějaký prodejce byl ochoten nabídnout auto do těch 400K, ale na to smlouvání nikdo z nás moc není. A tak to nakonec skončí i Ceeda v kombajnu nebo nějakýho skladovýho C-Maxe, který se dá ve velmi slušné výbavě koupit za 360 - 380...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Niekto pozerá po autách čo sa mu páčia, nie podľa kategórií, nakoniec veľkostne to až taký rozdiel nie je... 😉
Tak nějak, vnitřní velikosti jsou zhruba stejný, třídně jsou to sice jiný skupiny, ale účel splní podobně.
Yeti je favorit, protože se nám líbí, má styl, hodil by se na cesty na chalupu a po městě, naše nároky na prostor splní, ale ta cena... Ve výbavě Aktiv bych v základu čekal aspoň takový věci jako dálkový centrál, boční lišty nebo třetí opěrku hlavy vzadu ;-\ ... Pokud by nám nějaký prodejce na naši sestavu nabídl 10% slevu, tak by měl obchod jistej, ale přijde mi, že zrovna nyní není úplně dobrá doba na slevu na Yetiho...
Ceed a C-Max jsou takové volby z rozumu, u Ceeda mě odrazuje utlumená 1.4 a absence ESP - jistě není to nutnost, ale ostatní ho mají v základu...
Yeti je favorit, protože se nám líbí, má styl, hodil by se na cesty na chalupu a po městě, naše nároky na prostor splní, ale ta cena... Ve výbavě Aktiv bych v základu čekal aspoň takový věci jako dálkový centrál, boční lišty nebo třetí opěrku hlavy vzadu ;-\ ... Pokud by nám nějaký prodejce na naši sestavu nabídl 10% slevu, tak by měl obchod jistej, ale přijde mi, že zrovna nyní není úplně dobrá doba na slevu na Yetiho...
Ceed a C-Max jsou takové volby z rozumu, u Ceeda mě odrazuje utlumená 1.4 a absence ESP - jistě není to nutnost, ale ostatní ho mají v základu...
Tobě se zdá 450K dost, já jsem se šel teď zase dívat na Megana a pod 450K se taky nedostanu. Prostě pokud chceš trochu normální auto, tak vždycky skončíš kolem těch 450K. Je ale pravda, že ještě nedávno to bylo o 100K víc. Ceny z reklamy, kdy koupíš Megane kombi za 300 000, jsou mimo realitu. Je to s motorem, který snad už jinde do tohoto auta nedávají a bez ničeho.
No s tým tlakom to az také horúce nebude. Je síce pravda, ze základ 1,2 TSI je ziadaný, ale co som videl statistiky predaja na Slovensku, tak najkupovanejsí bol Yeti 2,0 TDI 4x4 (tusím ten stredne výkonný). Ale más pravdu v tom, ze lepsie vybavené verzie sú uz znacne drahé a zasahujú do levelu vacsích SUV.
Ikdyz se dobre prodava: ze zahranicnich testu viz. www.autocar.co.uk hyundai po jizdnich strankach a razeni nedopadl na 5+
Je to hezke auto a velky krok kupredu, ale je tam co vylepsovat....
Je to hezke auto a velky krok kupredu, ale je tam co vylepsovat....
Koho by zajímala jízda a řazení, je tam deset let záruka a basta.
Mamka ma C3 a ikdyz auto funguje jak hodinky tak mne nebavi na dovolene v CR si pujcovat jeji auto a hledat prevody 😲
Tak se nauč řadit... Nebo si kup vlastní s automatem 😉
Automat mam; TDI S-line A4 2007, tak asi proto neumim radit >😁
Najlepšia škola radenia je na starom aute. Ja som sa kedysi učil jazdiť na Moskviči 412 a neskôr na vojne na UAZe...radenie na týchto vozoch je fakt dobrá škola, na UAZe je to dokonca bez synchrónov... Alebo si skús Fiata 126, je to zábava... >😁 😉
Hlavne tam nedavat 1.6TDI. Marketingovci vedi, proc nepouzit motor, ktery do auta padne jak ulity. Kdo by pak kupoval jine motorizace?
Zaujímavá úvaha a mozno nie úplne mimo. Ale o tom je marketing. Zacali to predávat v dobe, ked 1,6 TDI na trhu este nebol a po pár mesiacoch menit napr. 2,0 TDI - 81 kW za 1,6 TDI - 77 kW by bola z hladiska ziskov firmy hlúpost. Treba co najviac spenazit 2,0 TDI. Ale skor alebo neskor Skoda 1,6ku TDI do Yetiho dá (emisie ich k tomu prinútia).
Linie jsou velmi blízko, ne-li identické studii
[odkaz]
[odkaz]
nevím, ale pořád to na mě působí, jako velké auto na malých kolech ;-\ Chce to alespoň 19´´
No, linie vypadaji dost nadejne, ale snad nebude mit zase ten monoxicht, to uz by fakt byla troufalost. No a taky to snad nebude prifouknuty A5 sportback, kastle vypada dost podobne.
I kdyz se mi ten monoxicht zacina uz dost hnusit, vzdycky kdyz jedu okolo ROSe, musim uzase koukat, audiny se zkratka povedly
I kdyz se mi ten monoxicht zacina uz dost hnusit, vzdycky kdyz jedu okolo ROSe, musim uzase koukat, audiny se zkratka povedly
Dát 300 000 Kč za jakékoli auto z průměrného platu je nesmysl a hloupé !!!
Vhodnosť alebo nevhodnosť nasadených cien sa ukáže časom, a tiež si myslím, že ťažiskom predaja tohto modelu nebudú práve vrcholné verzie, a porovnávať sa budú predsa len trochu striedmejšie vozy. 😄
... před včerejškem se mi podařilo postavit našeho černého Forestra MY 2007 vedle nového černého - a pořád si nemůžu pomoct, ale to auto je zcela zbytečně nafouklý. Mě se Yeti celkem líbí, ale nedělám si iluze, že by snesl to co Sůbo.
Jinak mel jsem moznost vyzkouset Yetiho v terenu a snesl toho opravdu dost >😁 Navic jsem byl spokojenej i na silnici, s tou 1.8TSI to jelo fakt pekne. Jen ta cenovka uz pak opravdu neni lidova...