Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Porsche Panamera: Základní model s motorem V6 stojí 2.073.000,-Kč

12 komentářů

Subaru.in
Vubec bych se nedivil pokud by za x let mela mensiho a jeste levnejsiho bratricka!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jak vypadá s černým pouzdrem na lyže víme, že... 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jednoduše nádherně
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Už jsem měl tu čest s panamerou S a teď i s tímhle "základem". Ve světle zveřejněných cen mi tohle auto dává smysl, a to tak, že velmi. Je to totiž parádní kára ve smyslu jízdního projevu, který je mnohem blíže tomu nejlepšímu z vyšší střední nebo střední třídy než lux. sedanu. Tři sta velmi kulturních koní s dvojspojkou, zadní náhon, kvalita Porsche, a v té červené se mi líbí obzvlášť. U mě má Porsche za panameru V6 velký palec. :yes: 😉
Lekes76
Parametry na první pohled sice ne špatné, cena oproti V8/V8 turbo také příjemná, ale v praxi bude problém s nižším výkonem, ale zejména "malým" krouťákem.

Mám auta s obdobnými parametry k V6 i V8 a těch 300HP a 400Nm stačí na rozvážnou jízdu, ale již ne na suverénní dynamiku.

V kopci vás zle potrápí i lecjaké 2.0TDI (proti kterým nic nemám, ale u vozu jako je Porsche to chce "náskok" - prostě mít možnost "přidat a zmizet"). Toť můj názor.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Náskok má v rámci koncernu Audi. Porsche může mít jen 911 snů, vočí atd. >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Časy se mění. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Já ti rozumím s tím tdi, velmi rád tohle srovnání sám používám, ale věř, že tohle auto je už za hranicí dvoulitrových dýzlů, a to poměrně citelně. Ideální je panamera S, o tom se nepřu, ale kouzlo V6 je právě v tom, že dynamikou už je to mezi pár procenty toho, co můžeš u nás na silnici potkat, a kombinuje skvělý podvozek (pominu-li malé zadokolky střední třídy, C a 3er, vyrovná se panamera V6 obratností tomu nejlepšímu střední) s komfortem lux. třídy a image porsche. Bude to trefa, na to si klidně vsadím. 😉
Lekes76
Ano, Panamera 3.6 je jistě zajímavá nabídka díky již přijatelným parametrům v kombinaci s nejméně potlačenou "sportovností" a citem (zadokolka, o něco nižší váha, manuál). V tom souhlas.

Problém ale opravdu vidím v dynamice. Pokud jde o benzín, užívám tři šestiválce a dva osmiválce a rozdíl je v tom, že osmiválce poskytují spolehlivý výkonový odstup od ostatních vozů v provozu, zatímco šestiválci (pokud tedy nemá turbo) musí člověk "šlapat na krk", aby ujel nafťákům s vysokým krouťákem.

Vzhledem k váze vozu to chce alespoň 500Nm a ideálně v nižších otáčkách. Ta tři-šestka je bez turba slabá...

A propos...s vé-osmičkami jezdím za stejnou spotřebu jako s V6. Prostě větší síla, nižší otáčky, méně sportu. ale více suverenity. Volba je na každém 😄
Avatar - Ricardo
Ricardo
Já bych to neviděl tak dramaticky. Znatelně horší dynamika bude až ve vyšších rychlostech. Ale chápu jak to myslíš.
GTI
Není holátko jako holátko. To nahoře, to je holátko od Porsche. Motorizace je otázkou životního pohledu. Jedu-li v Panameře, jedu stejně, jako ten v té dvoulitrové naftě, tedy 50, 90 nebo 130. Jen holt v té Panameře jedu tak trochu lépe. Tak trochu... hodně lépe. A než o to jde. Ani bych nechtěl jezdit s Panamerou rychle. Jen bych jí lehtal lehce v ohanbí, jen bych jí čechral chmýří... dokonalej rajc.