Škoda, že sem nedáte nějakou fotku v tom holobytu na plechu, aby si Ricardo nemyslel, že se s tim dá jet na Hradčany po starých Zámeckých schodech. I když v tom holobytu se za ty prachy dá skočit i do Jeleního příkopu z Daliborky. :-O
A ty si už viděl, že by Mergl dával fotky holoverzí? :-O Tohle jsou ofígo fotky a na tech nebývaj základní verze a pochybuju, že by zastoupení na testy dalo taky holátko. Takže fotky asi nebudou, to soudím já. Na Dusteru je super, že zvenčí nenpůsobí lacině, a má větší sv. výšku. Pro lidi na venkově, co třeba maj starou hundrdfynfku a něco našetřeno pod polštářem a chtěj si ještě na starý kolena trochu pojezdit je to přece krásný auto. Už tak jim nabídne víc, než kdy byli zvyklí, plus aktuální bezpečnostní standard.
Jinak Duster by byl dobrým kandidátem pro ten dlouhodobej test, když nám teda zastřelili císařpána a pětku nám nepůjčí.
Ale ne jenom pro něj, tak třeba někdo jinej, kdo prostě nemá prachy a spíš potřebuje, než chce, něco s vyšší světlou výškou.. To je snad jasný, že kdo má volný dvě mega, bude vybírat jinde. Chtěl jsem tě upozornit na to, že ta holá výbava má své opodstatnění - levné auto, to že to nebude pěkný na fotkách, to je jiná věc, ale nedělá to žádná automobilka, aby na fotkách pro media prezentovala auto na plecháčích s desítkami záslepek v interiéru pro coby, kdyby.
Přesně to jsem myslel - podle mě vypadá i tato verze ok. Není to o designové parádě, jako třeba X6 v M paketu :-) Je to o tom, že se tímhle autem se může lítat po poli a po lese a přitom se s ním jistě dá i rozumně jezdit po silnicích (ne jako s offroadovým žebřiňákem)
Ten holobyt byl vystavený v Ženevě, hned vedle vrcholné výbavy. Ale to bys musel pátrat po netu.
Nevím, proč se ti dělají opruzeniny z Dusteru. Ano, není to auto, které přichází s převratnou technikou, designem a ani vlastně nezakládá svou vlastní třídu. Proč nad ním tedy odborná i laická veřejnost tak jásá? Odpověď hledej sám ve svých obhajobách jiných aut... a to, že jde hlavně o prodejnost. Proto se tady jásá, že Duster je auto pro určitou skupinu klientů, kteří dodnes něco podobného postrádali.
ať již to je či není jenom zdání - Duster působí dojmem ideálního "venkovského" auta. Venkovského ne v tom smyslu, který si představují "metříci" v nableštěných mastodontech, ale v tom, který denně poletuje za prací - ne tou intelektuálně velmi náročnou, končící někde Na Lávce nebo v Sasazu - ale fyzickou, končící v hospodě na pár....(bez řízení následně, že ;-)).
I v tom holobytě s nelakovanými plasty - už někomu došlo, že nelakovaný plast je při oděru mnohem praktičtější, než lakovaný?
Je to zkrátka auto, které budou někteří hanět jako "socku", ale lidé v něm stejně budou jezdit a bude jim pomáhat.
Od Dacie sakra dobrý krok - včetně základní ceny. Jsem fakt zvědav na čísla prodejů......
Podle těch nekonečnejch roztomiloučkejch ód, jak je to auto príma, pro koho přesně je a jak perfektně jezdí v terénu i na silnici, to bude hák-trhák >:D
tak já chápu, že pro imperialisty z Wólstrýtu to není auto nic moc. Nekonečno si představuju taky jinak a roztomiloučičičiči(stačí?)čký ódy taky. Zkrátka nasaď černý brejle a ber to jako výraz spokojenosti nad tím, že je tady zase nějaký levný auto 4x4. Zkoušel jsem si projít příspěvky, ale ať jsem hledal, jak jsem hledal - zmínky o tom, jak to pefektně jezdí v terénu a na silnici jsem nenašel - který forum sjíždíš, že to tam je? A souhlasím, že když se to nerozpadne hned po výjezdu ze salůnu, tak to trhák být může ;-)
Téda Navtechu, tobě ten Duster nějak leží v žaludku. Že tebe ta krize tak odrovnává, že budeš mít už jen na něj, tak se s tím takhle smiřuješ >:-[] >:D
Lidi jsou nenároční, toho naleštěnce z promo fotek naživo nikdy neuvidíš, ale klidně se s tebou vsadím, že plecháčovou edici ti vedle XC90ky u hospody u vás ve vsi už brzo nějakej soused hrdě postaví, a pak si spolu dáte pívo v tichém souznení, ty džípem on džípem, jakej rozdíl, všichni jsou spokojení. ;-)
O tom ty ódy jsou, mě je to jasný. To nalhávání si... Ty máš Cayenne, já Buster, oba 4X4, takže máme to samý a pokud se ti to nelíbí, tak ty si blbá blondýnka, co neumí parkovat a já jsem ten, co pozná užitnou hodnotu vs. cena.
No to souznění tam taky nevidím, ale nikdo tu, v téhle diskuzi, nevyřknul, že by se měl Duster cenově a kvalitami srovnávat s Cayenne, nebo něčím jiným. Ten problém s tím, že to je levný auto a že si najde svoje zákazníky, máš akorát ty. Ódy jsou tu akorát na design, který se v souvislosti s cenou, povedl.
Netvrdím, že tady. Směšný je, že pokud je tady Porsche, nebo BMW, tak to stojí za ho.no, jezdí v tom jen blondýnky, namyšlený hošani parkujou v zákazu, ale Dacia, to je nádhera. Už to chápeš?
on jenom haraší ;-) . Zkrátka nesnáší nalhávání si a dělání z nouze ctnost. Když mu někdo řekne, že zkrátka tohle auto je jeho top a nebude mu tvrdit, že si mohl koupit mergla G, ale šel do Dusteru, tak je v pohodě.......Na tom druhým si ale pořádně smlsne....Nebo Nave?
:-):yes: tak u nás v obci je takový podobný složení - od xtrailu, přes patroly, rangery, santaFe, jeepa až po subaru ;-) Jinak každej rozdíl se stírá tak po pátým pivu a po několika rundách maj stejně všichni quattro - to když lezem domů po čtyřech.....
>:D >:D tak to dám k lepšímu chlape v pátek "na schůzi" :yes::yes:
Prosím nepleť si Ranger od Forda s Range Roverem - ten u nás nejezdí - jinak ten šmoulov je Lipová u Chebu.....
Ano, taky mám dojem, že na náš trh míří auto pro prostý lid venkovský.
A jsem za to velmi rád, bude mi mnohem milejší, když budu potkávat své venkovské sousedy v novým Dusteru, než, jako dosud, ve starých fáčkách, golfech z r. 1984 a warťasech.
Myslím, že pokud to auto nebude trpět poruchami, trefila se Dáčka do veliké díry na trhu a patří jí za to :yes:
Přeju Dusteru úspěch
(ale né zas takovej, aby válcovala Grand Vitaru >:-[] )
určitě se to dělalo- a vydržel neskutečně - na to jak vypadal lehounce třeba proti nissanu.... Asi myslí první 4x4 pod novými křídly koncernu z Francie....
[odkaz]
Celkem dobrý, ale je to spíše porovnání základních technických parametrů, které o samotné kvalitě moc neřeknou. Navíc konkurenti jsou vybráni i z velmi odlišných (hlavně cenově) tříd. Z uvedené šestice bych asi volil v tomto pořadí: 1)Qashqai, 2) Hyundai I35, 3) Duster, 4) SX4/Sedici 5) Yeti.
Je to ovšem pouze teorie bez ohledu na peníze, pokud bych musel zohlednit cenu, pořadím by to značně zamíchalo.
Jen pro ujasnění proč Yetiho až nakonec, prostě mi přijde nejméně praktický a nejméně univerzální. Vzhledem k nájezdovým úhlům a malé světlé výšce se do terénu prostě nehodí. Podobné je to i s SX4. A pouze na silniční ježdění bych auto této kategorie nekupoval.
:yes: krása
Konečně SUV, který za něco stojí, levný, jednoduchý a vypadá to, že by mohlo i něco vydržet a ne navoněný parády na nízkoprofilovejch gumách, pro který je největší offroad zasněženej kopec když zrovna zaspí silničáři.. Dacia :yes:;-)