5-dverák vtedy ešte nebol...
A jasne že bez Nivy, tentoraz by si vzali Amaroun, a bola by to expedícia Adam 2009....prišli by sa učiť o prekonávaní krízy formou šrotovného... >:D
nutno podotknout, že vypadá velmi dobře. i když se mi ta jednotná maska u všech vozů VW moc nezamlouvá tak tady vapadá opravdu hezky. i když jednu výtku bych měl: tahle kategorie vozidel by vypadala ještě líp kdyby se na ní dávaly kola s hummera. není větší sranda než vidět Ford F150 s kolama, které by se vlezly i na Yetiho
A za pár měsíců se pokorně vrátíš k Hiluxu a ještě další půlrok se budeš fackovat za stupidní rozhodnutí. Mnohadesetileté zkušenosti se počítají a ty VW prostě nemá.
Asfalt tu zname, ale obcas si radi udelame vylet na ledovec, obcas se radi podivame do mist, kde neprojede ani seriovej Jeep a SUV konci jeste pred odbockou. To vis, nesedime na * a nechodime jen do prace a z prace ;-) .
tak už studie loni v hannoveru semi líbila ale takhle série se milíbí také moc ... myslím že to bude velmi silný hráč na trhu užitkových 4x4 pickupů a je trochu s podivem že to vw tak dlouho trvalo než si tímto modelem doplnili modelovou řadu ... ještě od toho kombík a massif s defenderem to můžou vzhledem k ostatním modelům a marketingu vw zabalit :-):yes:
No myslím, že roky skúseností Land Roveru v ťažkom teréne bude VW ešte dlho dobiehať. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že kvalitám,masívnosti a trvácnosti podvozku Defenderu sa málo čo vyrovná. Auto ani po 10tich rokoch pravidelného jazdenia v stredne ťažkom térene nehrká neškrípe ani inak neprejavuje známky zlého zaobchádzania na rozdiel od konkurečných áut ktoré som predtým používal.
Vstup VW do tohto segmentu európskom trhu však hodnotím ako dobrý krok. Všetky firmy, ktoré inak používajú v autoparkoch európske autá ( myslím, že ich je väčšina ) boli nútené riešiť potrebu terénneho pickupu u japoncov. VW im ponúka možnosť zostať u jednej značky.
Mitsubishi je pekne, ale prilis stihle. Navara sa pri crash-teste krci tak, ze neviem, ci neslo o cinsku kopiu, Mazda s Fordom design pick-upov definitivne prehrali (este aj cele roky krasna americka stredna rada serie F je s designom prec), Isuzu je zastarale a kupa nudnej Toyoty sa bez dovery v jej povest nezaobide. V case, ked design novej generacie takmer kazdeho typu ukazuje, ze dno este dosiahnute nebolo, Amarok vyraza dych. Ciste jasne tvary bez zbytocnych gycovych samoucelnych vlniek a este k tomu robustny a dravy. Skvely pocin. Tlieskam.
Pokud budeš pick-up používat jen na dálnici pak Ti bude taková F-150 bohatě stačit, pokud ale začneč používat pickup i pro práci s nutností jízdy v členitějším terénu budeš za každý cm k dobru šťastný. Už jsem viděl pár borců zašprajcovaných mezi stromy a moc veselo jim nebylo. U těchto aut si cením jiných vlastností než jen povedeného designu. ;-)
obrázky jsou fajn ale k posouzení velikosti interiéru a zvláště místa vzadu mi jich pár chybí. U pick-upu není celková délka a rozvor pro vnitřní prostor určující a protože chybí i boční foto nedovedu si místo vzadu představit. Např. L200 nebo Hilux je na tom dobře, u Navary už to taková paráda není.
Nevypada vubec zle.. Otazka je jaka bude realita, jizdni vlastnosti v terenu a celkova uzitna hodnota.. Nicmene rekl bych, ze boj s konkurenci bude velice tvrdy a amarok to bude mit mnohem tezsi nez treba golf ve sve tride..
Fascinující, doslova fascinující design. V této třídě neco nevídaného. A jestli na tomhle předku vyjede nový TOUAREG, má Evropa o krásu v daném segmentu postaráno. Počítám, že do pěti let bude skloňovaná vedle třídy "golf" též třída "amarok".
No myslim, ze nejenom Touareg, on i dnesni vitez auta roku by potreboval zvysit spolehlivost a omezit mnozstvi poruch, protoze jestli to podedil
po predchudci tak potez panbuh!!! >:D
Jo, tomu se rika supermeinstram!!! >:-[]
Teď ještě aby to auto bylo k práci a ne jen na koukání, až uvidim test, kde s tim nebudou jezdit jen po silnicích pak uznam kvality. Design u takovýho auta mě v podstatě až tak nezajímá, to auto se musí činit. Pokud bude mít kvality aspoň takový jako má Navara, pak to bude dobré..
Osobně tomu ale nevěřim, koncern s timhle typem auta nemá žádnou zkušenost a nevěřim, že by první auto bylo nějakou velikou konkurencí Hiluxu nebo Navary. Taky se těšim až VW prozradí cenu... ;-)
Hele, ono je taky potřeba se podívat, kdo to auto vyvíjí. Němci a technika to jde docela dobře dohromady a i napoprvé to může být dobrý zážitek :-) - jako příklad lze uvést VW Tiguan a Toyotu RAV, ve třídě kompaktních SUV VW taky vstoupil poprvé do nového segmentu a je pro Toyotu více než solidní konkurencí.
Jenom na okraj, Hilux je v pohodě, ale duo Navara, Pathfinder (oba made in Spain) bych zrovna jako příklad hodný následování neuváděl.
jo tak uznávam, že zrovna pecky to nejsou.. ale jezdil sem s tim po lesích, auto opravdu sloužilo jako pracovní a zase tak špatný to není. Byl to ten nejsilnější diesel. Je ale pravda, že pokud člověk chtěl jet nějakej horší teren, musí mít gumy určený k tomu.. jinak mu plivnete pod kola a nechce se mu ;-)
a k tématu.. neříkám, že to tak nebude, jen se mi tomu nechce moc věřit, uvidíme až bude na světě a budou testy.. ;-)
to máš pravdu.. a co si budeme povídat, protože to je VW tak velká kritika prostě nenastane. až ho dostanou do ruky ty telata z pořadu "Meziplyn" nebo jak se to jmenuje, tak sem si jistej, že to bude bezkonkurenční auto.. dobrý je, že lidi z tohodle pořadu tady píšou články.. :-)
to jakože japonci a technika nejde dohromady.docela zábavné.navara i pathfinder jsou výborný auta...to,že je produkují ve španělsku je věc jiná...mimoto touareg dělanej v blavě taky není hvězda ;-)
Nepsal jsem, že Japonci mají s technikou problémy, psal jsem jen, že Němci umí vyrobit kvalitní auto, toť vše. Jinak pokud jde o Pathfinder a Navaru tak dlouhodobé zkušenosti ukazují, že s jejich spolehlivostí to není moc slavné, naposledy se problémům se spolehlivostí Pathfinderu věnoval 4x4 automagazín, číslo 11/2009.
Prekrasny dizajn na kategoriu pracovnych pickupov. Silne porozmyslam ako o nahrade Pajera, ktore mi predkom trochu pripomina. Bude zalezat na kvalitach a odolnosti auta v reale. Jedine ma stve, ze VW nie je tradicnym a overenym vyrobcom v tejto kategorii. Myslim si, ze velmi uspesna by bola aj 5 dverova osobna verzia Amaroku. Nieco ako Pajero sport vyvinuty z L200 alebo Pathfinder z Navary. Nie su este zname konkretne tech. spec.: brodivost, svetla vyska, najazd. uhly atd.? Bude to mat uzavierku zad. difu?
Spolehlivost, to je jediné o čem se u Amaroku může zatím spekulovat, vše ostatní má - alespoň to tak vypadá - NEJ:
1. nej design ve třídě, to bezesporu,
2. nej systém pohonu (volba stálé 4x4 s torsenem nebo do těžšího terénu klasický přiřaditelný předek),
3. nej úspornější motory,
4. nej propracovanější systém pérování (možnost výběru mezi vinutými a listovými pružinami vzadu podle zatížení, konečně nebudou lifestylové verze poskakovat na listových pružinách!!!!).
Těch NEJ asi bude víc, ale ono není divu, když testovací mulu VW stále provázel dosavadní lídr segmentu HILUX, předpokládám, že inženýři VW HILUXE rozebrali do posledního šroubku a zkusili postavit auto ještě schopnější. Zatím to vypadá, že se jim to podařilo, není divu, času měli dost a dost dlouho to taky VW trvalo. Ale o tom jak Amarok ve světě uspěje nebe rozhodovat žádné z výše uvedených NEJ ale dlouhodobá spolehlivost a tady je zatím jen otazník.
Jen na okraj ke stávajícímu HILUXU, tam vidím v současné době dva hlavní nedostatky, jeden při použití na silnici a jeden při použití v terénu. Takže na silnici mně vadí absence mezinápravového diferenciálu, tedy možnost používat stálý pohon 4x4, v terénu zase příliš nízká světlá výška přední části pod motorem (zjistil jsem, že nejsem sám kdo si na to u stávající verze Hiluxu stěžuje, pamětníci starších verzí s tuhou přední nápravou a pancéřovými klouby nad tímhle řešením hodně kroutí hlavou). Oba popsané nedostatky VW vyřešil. Tož tak!
Když ti tolik u Hiluxe vadí "nízká"8-s světlá výška, je takový problém, nechat si zvýšit podvozek tak, jak je je to možno pozorovat u šachťáckých Nissanů, Toyot? Další možnost je zvolit si Tundru ne?
ešte raz skus prečitat co pises..... zvaž to.
Fakt o tom nemaš ani páru, ak sa ti zdá svetlá výška 32 cm málo..... tak potom si kúp mega cruiser....
Radšej nepíš...
No pokud si dobře pamatuju, tak terénní pick-up už VW vyráběl někdy v devadesátých letech. Jmenoval se Taro a nebylo to nic jiného než Toyota HiLux se znakem VW na masce chladiče, ale myslím, že se to nevyrábělo v Japonsku, ale v Německu (snad v Hannoveru).
Tak si pockam, kym koncern pusti na trh novy hatchback VW-Winamp, sedan strednej triedy VW-Mediaplayer, a luxusne kupe VW-iTunes. Potom budem vyberat z tejto "hudobnej serie"...
Marketingove oddelenie VW musi byt naozaj v hlbokej kreativnej depresii, ked ich nenapadlo nic ine len si "pozicat" (ach, ake je to len pre VW typicke!) nazov pre svoj model, tentokrat zo znameho softwaru, ktory sa takto nazyva uz zo 5-6 rokov...
Kokos ty si aky genius. Myslis, ze amarok ma nieco s PC???? Alebo, ze nie su dost tvorivy? Mne to meno ties nezie zrovna "do ucha", ale ked zistis co to znamena tak snad ziskas respekt. Si trocha odpocin a kukni na stranku vw sekciu uzitkove vozy...
Nahoda?
Ano, myslim (na rozdiel od teba)! Zo 3 roky pouzivam "Amarok", co je software typu multimedialny prehravac v grafickom rozhrani KDE (ak si to z mojho prispevku nepochopil). A ten je tu uz sakra dlho! Druhykrat pouzi hlavu, a ked v nej nic nemas, tak aspon aspon Google...
Kokos to ze existuje Amarok prehravac ti neberiem. Len som ti chcel vysvetlit, ze to, ze niekto pouzil slovo Amarok (co znamena vlk)neznamena, ze nikto iny to pouzit nemoze. Tolko k tej prazdnej hlave.... Alebo si si myslel, ze na to maju patent? Ak by si bol maly eskimak a dali by ti meno Amarok, tiez ti nepoviem, ze tvoji rodicia su magori, lebo ti dali meno podla tvojho oblubeneho prehravaca. Ja teda milovnik znacky VW nie som, ale snazim sa byt objektivny.... takze ako som spominal, trocha si odpocin a porozmyslaj, kym cosi napises.
Este jeden detail. Google je super, len necakaj, ze tu najdes vsetko. A to, ze na google je amarok iba v spojeni s prehravacmi a neriesia tu rec kmenov zijucich niekde za polarnym kruhom neznamena, ze to slovo neexistuje v inom spojeni ako s tvojim oblubenym prehravacom.
Trochu me prekvapuje kombinace commonrail 2.0TDI a torsenova differencialu, pripadne pripojitelne zadni naprave. Ma tohle auto motor napric nebo podel? Protoze at premyslim jak chci, zadnej koncernovej ctyrvalec s motorem napric (a to jsou vlastne vsechny) torsen nema a pouziva haldex :-O Nebo se mylim?