Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Amarok: Sériový pick-up od Volkswagenu se představuje

Volkswagen se vrací do kategorie středních, či chcete-li v evropských měřítkách velkých pick-upů, modelovou řadou Amarok.
Zpět na článek
1. 12. 2009 18:26
1. 12. 2009 21:14
1. 12. 2009 21:38
1. 12. 2009 21:56
neregistrovaný "carmik"
2. 12. 2009 18:41
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 19:13
1. 12. 2009 19:20
1. 12. 2009 21:21
1. 12. 2009 22:57
1. 12. 2009 21:18
1. 12. 2009 22:04
neregistrovaný "carmik"
2. 12. 2009 06:54
2. 12. 2009 21:41
1. 12. 2009 21:44
neregistrovaný "carmik"
3. 12. 2009 09:54
1. 12. 2009 22:14
1. 12. 2009 23:26
2. 12. 2009 18:45
neregistrovaný "carmik"
2. 12. 2009 08:14
2. 12. 2009 08:30
2. 12. 2009 13:13
2. 12. 2009 19:26
neregistrovaný "rexi"
4. 12. 2009 07:42
1. 12. 2009 18:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - T613
1. 12. 2009 18:09
Re: mongoloidni ksicht
nesmíš soudit podle vlastního zrcadla
1. 12. 2009 18:28
Re: mongoloidni ksicht
...a čo ten názov...stále mám pred očami VW Amok...neznie mi to príjemne...
1. 12. 2009 21:01
Re: mongoloidni ksicht
Jenže my (Středovropané) nejsme cílovkou. Špaňelsky to může znít výborně. ;-)
Avatar - T613
2. 12. 2009 06:55
Re: mongoloidni ksicht
Mi to zní jako Amaroun ... jsem dost zvědav jak se mu bude vést proti zavedené a hlavně osvědčené konkurenci z Asie.
2. 12. 2009 08:15
Re: mongoloidni ksicht
No tak keby šli natáčať nových Návštevíkov, mohol by byť hlavnou postavou... ;-)
Avatar - T613
2. 12. 2009 08:53
Re: mongoloidni ksicht
Návštěvníci bez NIvy? >:D >:D
[odkaz]
2. 12. 2009 11:07
Re: mongoloidni ksicht
5-dverák vtedy ešte nebol...
A jasne že bez Nivy, tentoraz by si vzali Amaroun, a bola by to expedícia Adam 2009....prišli by sa učiť o prekonávaní krízy formou šrotovného... >:D
1. 12. 2009 18:26
Amarok
nutno podotknout, že vypadá velmi dobře. i když se mi ta jednotná maska u všech vozů VW moc nezamlouvá tak tady vapadá opravdu hezky. i když jednu výtku bych měl: tahle kategorie vozidel by vypadala ještě líp kdyby se na ní dávaly kola s hummera. není větší sranda než vidět Ford F150 s kolama, které by se vlezly i na Yetiho
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
1. 12. 2009 21:14
Re: Amarok
Ak na parádu tak dajme tomu ale na prácu sú ti bling bling 22" kolesá na dve veci..
1. 12. 2009 18:36
A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Za par dni dorazi Hi-Lux upravenej od Arctic trucku a uz ted je jasne, ze za par mesicu pujde z domu a nahradi ho Amarok.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
1. 12. 2009 19:57
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
A za pár měsíců se pokorně vrátíš k Hiluxu a ještě další půlrok se budeš fackovat za stupidní rozhodnutí. Mnohadesetileté zkušenosti se počítají a ty VW prostě nemá.
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 21:56
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
No,jestli si kupuješ Hilux v této úpravě jen jako parádu, pak dovedu Tvé nadšení pro Amarok pochopit. :no:
2. 12. 2009 15:48
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Ziju na Islandu.
neregistrovaný "carmik"
2. 12. 2009 18:41
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
V tom případě chápu Toyotu jako kvalitní materiál, ale nějak mi tam už nesedí naprosto neprověřený Amarok. Nicméně je to Tvoje volba. ;-)
2. 12. 2009 19:23
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Myslim, ze si VW neudela ostudu, urcite to cele podvozkove nekde okoukali....dulezity je, jestli na to bude delat modulaci ArcticTruck.
1. 12. 2009 22:55
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Rekni jeden racionalni duvod? Image pred domem?
2. 12. 2009 15:49
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Ziju na Islandu.
2. 12. 2009 17:27
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
A? >:D Neznaji tam asflat?
2. 12. 2009 19:22
Re: A Hi-Lux pujde rovnou pryc
Asfalt tu zname, ale obcas si radi udelame vylet na ledovec, obcas se radi podivame do mist, kde neprojede ani seriovej Jeep a SUV konci jeste pred odbockou. To vis, nesedime na * a nechodime jen do prace a z prace ;-) .
Avatar - salamoon
1. 12. 2009 19:13
pekny je
aj interier by mi vyhovoval,ale ci prekona l200....... :-|
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 19:20
hmmm
tak už studie loni v hannoveru semi líbila ale takhle série se milíbí také moc ... myslím že to bude velmi silný hráč na trhu užitkových 4x4 pickupů a je trochu s podivem že to vw tak dlouho trvalo než si tímto modelem doplnili modelovou řadu ... ještě od toho kombík a massif s defenderem to můžou vzhledem k ostatním modelům a marketingu vw zabalit :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2009 21:21
Re: hmmm
Na Defender mi nesahaj. Je to ina kategoria. Ale Amarok sa podaril!
1. 12. 2009 22:57
Re: hmmm
VW nikdy s novinkami nespecha, existuje tam prece riziko neuspechu, neblazni ;-)
2. 12. 2009 09:19
Re: hmmm
No myslím, že roky skúseností Land Roveru v ťažkom teréne bude VW ešte dlho dobiehať. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že kvalitám,masívnosti a trvácnosti podvozku Defenderu sa málo čo vyrovná. Auto ani po 10tich rokoch pravidelného jazdenia v stredne ťažkom térene nehrká neškrípe ani inak neprejavuje známky zlého zaobchádzania na rozdiel od konkurečných áut ktoré som predtým používal.
Vstup VW do tohto segmentu európskom trhu však hodnotím ako dobrý krok. Všetky firmy, ktoré inak používajú v autoparkoch európske autá ( myslím, že ich je väčšina ) boli nútené riešiť potrebu terénneho pickupu u japoncov. VW im ponúka možnosť zostať u jednej značky.
1. 12. 2009 21:18
naj
Mitsubishi je pekne, ale prilis stihle. Navara sa pri crash-teste krci tak, ze neviem, ci neslo o cinsku kopiu, Mazda s Fordom design pick-upov definitivne prehrali (este aj cele roky krasna americka stredna rada serie F je s designom prec), Isuzu je zastarale a kupa nudnej Toyoty sa bez dovery v jej povest nezaobide. V case, ked design novej generacie takmer kazdeho typu ukazuje, ze dno este dosiahnute nebolo, Amarok vyraza dych. Ciste jasne tvary bez zbytocnych gycovych samoucelnych vlniek a este k tomu robustny a dravy. Skvely pocin. Tlieskam.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 22:04
Re: naj
Pokud budeš pick-up používat jen na dálnici pak Ti bude taková F-150 bohatě stačit, pokud ale začneč používat pickup i pro práci s nutností jízdy v členitějším terénu budeš za každý cm k dobru šťastný. Už jsem viděl pár borců zašprajcovaných mezi stromy a moc veselo jim nebylo. U těchto aut si cením jiných vlastností než jen povedeného designu. ;-)
Avatar - T613
2. 12. 2009 06:54
Re: naj
tohle prostě nevysvětlíš ;-)
2. 12. 2009 21:41
Re: naj
F-150 je ta najlahsia verzia. Pisal som o strednej verzii. A je snad jasne, ze nemozme zrovnavat ani s F-150. Amarok je ina trieda.
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 21:44
interiér
obrázky jsou fajn ale k posouzení velikosti interiéru a zvláště místa vzadu mi jich pár chybí. U pick-upu není celková délka a rozvor pro vnitřní prostor určující a protože chybí i boční foto nedovedu si místo vzadu představit. Např. L200 nebo Hilux je na tom dobře, u Navary už to taková paráda není.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Vrrrr
3. 12. 2009 09:54
Re: interiér
Ak ti chyba bocne foto a viac info kukni sem:
[odkaz]
Avatar - ryman
1. 12. 2009 22:14
Ale jo
Nevypada vubec zle.. Otazka je jaka bude realita, jizdni vlastnosti v terenu a celkova uzitna hodnota.. Nicmene rekl bych, ze boj s konkurenci bude velice tvrdy a amarok to bude mit mnohem tezsi nez treba golf ve sve tride..
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 23:26
ROKY S AMAROKY
Fascinující, doslova fascinující design. V této třídě neco nevídaného. A jestli na tomhle předku vyjede nový TOUAREG, má Evropa o krásu v daném segmentu postaráno. Počítám, že do pěti let bude skloňovaná vedle třídy "golf" též třída "amarok".
Rozbalit vlákno
18
1. 12. 2009 23:30
Re: ROKY S AMAROKY
tak to se v Evropě (potažmo v ČR) nikdy nestane
Avatar - pelikoš
2. 12. 2009 07:21
Re: ROKY S AMAROKY
NISSAN NAVARA i ostatní japonští kolegové můžou klidně spát ;-)
Avatar - positivemind
2. 12. 2009 01:32
Re: ROKY S AMAROKY
Jen by ten Touareg mohl včetně dokonalého obličeje pojmout i trošku spolehlivosti :-)
2. 12. 2009 06:19
Re: ROKY S AMAROKY
No myslim, ze nejenom Touareg, on i dnesni vitez auta roku by potreboval zvysit spolehlivost a omezit mnozstvi poruch, protoze jestli to podedil
po predchudci tak potez panbuh!!! >:D
Jo, tomu se rika supermeinstram!!! >:-[]
2. 12. 2009 11:28
Re: ROKY S AMAROKY
Polo min.generace je spolehlive oproti konkurenci.Nevim odkud cerpas :no:
2. 12. 2009 18:48
Re: ROKY S AMAROKY
Ze zkusenosti rodiny a sousedu. Tem to muzes povykladat jak je spolehlive!!! >:D Ale priprav si chranic na nos!
2. 12. 2009 11:27
Re: ROKY S AMAROKY
Teď ještě aby to auto bylo k práci a ne jen na koukání, až uvidim test, kde s tim nebudou jezdit jen po silnicích pak uznam kvality. Design u takovýho auta mě v podstatě až tak nezajímá, to auto se musí činit. Pokud bude mít kvality aspoň takový jako má Navara, pak to bude dobré..
Osobně tomu ale nevěřim, koncern s timhle typem auta nemá žádnou zkušenost a nevěřim, že by první auto bylo nějakou velikou konkurencí Hiluxu nebo Navary. Taky se těšim až VW prozradí cenu... ;-)
2. 12. 2009 12:37
Re: ROKY S AMAROKY
Hele, ono je taky potřeba se podívat, kdo to auto vyvíjí. Němci a technika to jde docela dobře dohromady a i napoprvé to může být dobrý zážitek :-) - jako příklad lze uvést VW Tiguan a Toyotu RAV, ve třídě kompaktních SUV VW taky vstoupil poprvé do nového segmentu a je pro Toyotu více než solidní konkurencí.

Jenom na okraj, Hilux je v pohodě, ale duo Navara, Pathfinder (oba made in Spain) bych zrovna jako příklad hodný následování neuváděl.
2. 12. 2009 13:28
Re: ROKY S AMAROKY
jo tak uznávam, že zrovna pecky to nejsou.. ale jezdil sem s tim po lesích, auto opravdu sloužilo jako pracovní a zase tak špatný to není. Byl to ten nejsilnější diesel. Je ale pravda, že pokud člověk chtěl jet nějakej horší teren, musí mít gumy určený k tomu.. jinak mu plivnete pod kola a nechce se mu ;-)

a k tématu.. neříkám, že to tak nebude, jen se mi tomu nechce moc věřit, uvidíme až bude na světě a budou testy.. ;-)
neregistrovaný "carmik"
2. 12. 2009 18:45
Re: ROKY S AMAROKY
Ty věříš, že někdo ze současných českých "novinářů" dokáže pořádně otestovat terénní auto. Já moc ne, mám s tím osobní zkušenosti.
3. 12. 2009 11:20
Re: ROKY S AMAROKY
to máš pravdu.. a co si budeme povídat, protože to je VW tak velká kritika prostě nenastane. až ho dostanou do ruky ty telata z pořadu "Meziplyn" nebo jak se to jmenuje, tak sem si jistej, že to bude bezkonkurenční auto.. dobrý je, že lidi z tohodle pořadu tady píšou články.. :-)

no, počkáme si pak na zkušenosti majitelů...
Avatar - pelikoš
2. 12. 2009 13:34
Re: ROKY S AMAROKY
to jakože japonci a technika nejde dohromady.docela zábavné.navara i pathfinder jsou výborný auta...to,že je produkují ve španělsku je věc jiná...mimoto touareg dělanej v blavě taky není hvězda ;-)
Avatar - pratel
2. 12. 2009 13:43
Re: ROKY S AMAROKY
Tak to si trochu vedla kamo, bratislavska fabrika, co sa kvality vyroby tyka, je v ramci koncernu hodnotena dost vysoko...
2. 12. 2009 14:16
Re: ROKY S AMAROKY
Nepsal jsem, že Japonci mají s technikou problémy, psal jsem jen, že Němci umí vyrobit kvalitní auto, toť vše. Jinak pokud jde o Pathfinder a Navaru tak dlouhodobé zkušenosti ukazují, že s jejich spolehlivostí to není moc slavné, naposledy se problémům se spolehlivostí Pathfinderu věnoval 4x4 automagazín, číslo 11/2009.
2. 12. 2009 11:48
Re: ROKY S AMAROKY
I mě se tenhle amaroun líbí. Velmi povedené auto :yes:
2. 12. 2009 15:03
Re: ROKY S AMAROKY
VW Amaroun-Vozidlo bez emocí, bez zápachu a bez chuti >:D ...
4. 12. 2009 02:50
Re: ROKY S AMAROKY
Az na toho GOlfa souhlasim.
Avatar - pratel
2. 12. 2009 08:14
Amarok 5-door
Prekrasny dizajn na kategoriu pracovnych pickupov. Silne porozmyslam ako o nahrade Pajera, ktore mi predkom trochu pripomina. Bude zalezat na kvalitach a odolnosti auta v reale. Jedine ma stve, ze VW nie je tradicnym a overenym vyrobcom v tejto kategorii. Myslim si, ze velmi uspesna by bola aj 5 dverova osobna verzia Amaroku. Nieco ako Pajero sport vyvinuty z L200 alebo Pathfinder z Navary. Nie su este zname konkretne tech. spec.: brodivost, svetla vyska, najazd. uhly atd.? Bude to mat uzavierku zad. difu?
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2009 08:30
SPOLEHLIVOST
Spolehlivost, to je jediné o čem se u Amaroku může zatím spekulovat, vše ostatní má - alespoň to tak vypadá - NEJ:
1. nej design ve třídě, to bezesporu,
2. nej systém pohonu (volba stálé 4x4 s torsenem nebo do těžšího terénu klasický přiřaditelný předek),
3. nej úspornější motory,
4. nej propracovanější systém pérování (možnost výběru mezi vinutými a listovými pružinami vzadu podle zatížení, konečně nebudou lifestylové verze poskakovat na listových pružinách!!!!).

Těch NEJ asi bude víc, ale ono není divu, když testovací mulu VW stále provázel dosavadní lídr segmentu HILUX, předpokládám, že inženýři VW HILUXE rozebrali do posledního šroubku a zkusili postavit auto ještě schopnější. Zatím to vypadá, že se jim to podařilo, není divu, času měli dost a dost dlouho to taky VW trvalo. Ale o tom jak Amarok ve světě uspěje nebe rozhodovat žádné z výše uvedených NEJ ale dlouhodobá spolehlivost a tady je zatím jen otazník.

Jen na okraj ke stávajícímu HILUXU, tam vidím v současné době dva hlavní nedostatky, jeden při použití na silnici a jeden při použití v terénu. Takže na silnici mně vadí absence mezinápravového diferenciálu, tedy možnost používat stálý pohon 4x4, v terénu zase příliš nízká světlá výška přední části pod motorem (zjistil jsem, že nejsem sám kdo si na to u stávající verze Hiluxu stěžuje, pamětníci starších verzí s tuhou přední nápravou a pancéřovými klouby nad tímhle řešením hodně kroutí hlavou). Oba popsané nedostatky VW vyřešil. Tož tak!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - ZoomZoom
2. 12. 2009 09:47
Re: SPOLEHLIVOST
Když ti tolik u Hiluxe vadí "nízká"8-s světlá výška, je takový problém, nechat si zvýšit podvozek tak, jak je je to možno pozorovat u šachťáckých Nissanů, Toyot? Další možnost je zvolit si Tundru ne?
2. 12. 2009 11:35
Re: SPOLEHLIVOST
o všech nej, které si vyjmenoval se dá setsakramentsky spekulovat ;-)
2. 12. 2009 13:10
Re: SPOLEHLIVOST
ešte raz skus prečitat co pises..... zvaž to.
Fakt o tom nemaš ani páru, ak sa ti zdá svetlá výška 32 cm málo..... tak potom si kúp mega cruiser....
Radšej nepíš...
2. 12. 2009 18:13
Re: SPOLEHLIVOST
No pokud si dobře pamatuju, tak terénní pick-up už VW vyráběl někdy v devadesátých letech. Jmenoval se Taro a nebylo to nic jiného než Toyota HiLux se znakem VW na masce chladiče, ale myslím, že se to nevyrábělo v Japonsku, ale v Německu (snad v Hannoveru).
2. 12. 2009 18:17
Re: SPOLEHLIVOST
Vlastně to píšou i v článku, omlouvám se, nečet jsem to až do konce.
2. 12. 2009 21:31
Re: SPOLEHLIVOST
ty si odkial prisiel? Tolko chujovin v jednom prispevku neda ani GTI...
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2009 13:13
ok
docela se mi libi :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rexi"
2. 12. 2009 19:26
Alofok
To bude další model určený pro rodiny s více než pěti dětmi, pro které jsou i sedmimístná auta malá.
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2009 08:27
tVWoriva kriza...
Tak si pockam, kym koncern pusti na trh novy hatchback VW-Winamp, sedan strednej triedy VW-Mediaplayer, a luxusne kupe VW-iTunes. Potom budem vyberat z tejto "hudobnej serie"...

Marketingove oddelenie VW musi byt naozaj v hlbokej kreativnej depresii, ked ich nenapadlo nic ine len si "pozicat" (ach, ake je to len pre VW typicke!) nazov pre svoj model, tentokrat zo znameho softwaru, ktory sa takto nazyva uz zo 5-6 rokov...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Vrrrr
3. 12. 2009 09:59
Re: tVWoriva kriza...
Kokos ty si aky genius. Myslis, ze amarok ma nieco s PC???? Alebo, ze nie su dost tvorivy? Mne to meno ties nezie zrovna "do ucha", ale ked zistis co to znamena tak snad ziskas respekt. Si trocha odpocin a kukni na stranku vw sekciu uzitkove vozy...
Nahoda?
3. 12. 2009 11:32
Re: tVWoriva kriza...
"...Myslis, ze amarok ma nieco s PC????..."

Ano, myslim (na rozdiel od teba)! Zo 3 roky pouzivam "Amarok", co je software typu multimedialny prehravac v grafickom rozhrani KDE (ak si to z mojho prispevku nepochopil). A ten je tu uz sakra dlho! Druhykrat pouzi hlavu, a ked v nej nic nemas, tak aspon aspon Google...
Avatar - Vrrrr
4. 12. 2009 13:25
Re: tVWoriva kriza...
Kokos to ze existuje Amarok prehravac ti neberiem. Len som ti chcel vysvetlit, ze to, ze niekto pouzil slovo Amarok (co znamena vlk)neznamena, ze nikto iny to pouzit nemoze. Tolko k tej prazdnej hlave.... Alebo si si myslel, ze na to maju patent? Ak by si bol maly eskimak a dali by ti meno Amarok, tiez ti nepoviem, ze tvoji rodicia su magori, lebo ti dali meno podla tvojho oblubeneho prehravaca. Ja teda milovnik znacky VW nie som, ale snazim sa byt objektivny.... takze ako som spominal, trocha si odpocin a porozmyslaj, kym cosi napises.
Avatar - Vrrrr
4. 12. 2009 13:33
Re: tVWoriva kriza...
Este jeden detail. Google je super, len necakaj, ze tu najdes vsetko. A to, ze na google je amarok iba v spojeni s prehravacmi a neriesia tu rec kmenov zijucich niekde za polarnym kruhom neznamena, ze to slovo neexistuje v inom spojeni ako s tvojim oblubenym prehravacom.
Avatar - Slavek-TDM
4. 12. 2009 07:42
4x4
Trochu me prekvapuje kombinace commonrail 2.0TDI a torsenova differencialu, pripadne pripojitelne zadni naprave. Ma tohle auto motor napric nebo podel? Protoze at premyslim jak chci, zadnej koncernovej ctyrvalec s motorem napric (a to jsou vlastne vsechny) torsen nema a pouziva haldex :-O Nebo se mylim?
Rozbalit vlákno
0