Ekonomika
pelikoš
0
spíše pro G-ko,a potencionál má kolem 200 hp 😉
Přejít do diskuze
kuko
se ale divím, že Infi zatím nenasadilo 2.0dCI (alespoň já to nezaregistroval). Jako základní nafta pro M-ko by to nebylo špatný.
To bude asi tím, že tvá osoba se vyvíjí. U jiných se vývoj zastavil v první, možná až ve druhé třídě základní školy.
A je to tady. Spolupráce je větší než jsme asi čekali. Už Marko psal, že spolupráce by mohla být v užitkáčíš, ale že půjdou i k mini a do luxu, to čekal asi málokdo.
Teoreticky to vypadá velmi dobře, jaká bude praxe uvidíme. Za sebe jim přeji hodně úspěchu.
Teoreticky to vypadá velmi dobře, jaká bude praxe uvidíme. Za sebe jim přeji hodně úspěchu.
V nové pětce se taky neukázaly knoflíky z 206-tky tak se snazim zustat optimistou.
>😁 >😁
Na druhou stranu v "Sanderu AMG" bys byl stred pozornosti i na Gumballu 3000.
😉
>😁 >😁
Na druhou stranu v "Sanderu AMG" bys byl stred pozornosti i na Gumballu 3000.
😉
GeekStar
Přesně tak. Já doufám, že Infiniti motory z Mercedesu spíš použije na doplnění modelové palety o čtyřválce, ale pochybuji, že by Mercedes měl nějaký V6, který by se mohl rovnat s 3.7 V6 od Infi...
woody-alien
....dobrá kaše na mlíku,
ještě lepší na smetaně
a tu Áda nedostane.
Stále se tě snažím pochopit a přiblížit se ti v úrovni komunikace. Snad jsem konečně našel cestu... 😲 >😁
ještě lepší na smetaně
a tu Áda nedostane.
Stále se tě snažím pochopit a přiblížit se ti v úrovni komunikace. Snad jsem konečně našel cestu... 😲 >😁
Ada je zase tady
Rendlík s cenovou úrovní Mercedesu
Mercedes s kvalitou rendlíku... >😒] >😒] >😒]
Mercedes s kvalitou rendlíku... >😒] >😒] >😒]
Klaudius
Je fakt, že Mercedes nič menšie od Vita vlastne nemá, kategória Berling👋Caddy/Kango👋Tourneo nie je najhorším biznisom. Renault má čo doháňať vo vyšších sférach a určite aj Nissan dobre využije možnosť lepšie sa etablovať v Európe. No a vývoj elektromobilov v takejto trojke určite má perspektívu, lepšie to snáď ani nemohli spraviť.
kuko
Pelikoš se spíš ptal ve smyslu, že Infiniti dostane "konečně" dobré motory - jakoby teď na tom bylo nějak špatně? 😉
Subaru.in
Infiniti will be offering models with Daimler-sourced four- and six-cylinder petrol and diesel engines within two years, as a result of the tie-in between the two companies announced today.
Work on the engine sharing project began "several months ago", according to sources. It will save Nissan around a billion Euros in development costs over the next five years.
Nissan senior vice president Andy Palmer told Autocar that "the key is keeping the identity of the Infiniti brand. Our engineers are working on that; to ensure the engines we produce are to our taste, they will be retuned to be more sporty."
Work on the engine sharing project began "several months ago", according to sources. It will save Nissan around a billion Euros in development costs over the next five years.
Nissan senior vice president Andy Palmer told Autocar that "the key is keeping the identity of the Infiniti brand. Our engineers are working on that; to ensure the engines we produce are to our taste, they will be retuned to be more sporty."
Samuel
MB nema na vyber do roku 2015 musi v EU prumerna spotreba aut poradne klesnout - to se da dosahnout jen prodejem malych aut.
Samuel
konecne dostane infiniti poradne motory 😉. Spoluprace dava smysl protoze daimler potrebuje male auta, kterymi splni emisni pozadavky EU, jejich vyvoj by ho stal miliardy
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Skvělý příspěvek Ádo. Bohužel již delší čásek nejsi vtipný.
Ale pří tvé skromnosti se není co divit. Bože jsi-li pomoc...
Ale pří tvé skromnosti se není co divit. Bože jsi-li pomoc...
prekladys
či das Überauto... jak stárnu, stále víc chápu, proč je Země kulatá :😉 taky si říkám, jestli ta všeobjímající nadcírkev neměla být důslednější v potlačování všech pokrokářů, kteří šíříce teze o kulatosti vyšli z jednoho místa, aby došli... zase na počátek. pokolikáté se už balónek nafukuje, aby praskl a my pak začali zase smolit z cucků nový, ještě větší. byli nezávislí, pak závislí, pak nadnárodní a pak... zase malí. tož si připijme!
kuko
myslím, že bylo otázkou času než MB začne s někým spolupracovat. Audi rozmělňuje náklady v rámci VW, Bawo začíná spolupracovat víc s PSA, a pro MB je docela přirozený partner konglomerát Renault-Nissan - můžou spolupracovat v mini + elektrifikovat, můžou dělat do užitkáčů, a můžou spolupracovat i v prémiovém segmentu. Takhle široký rozsah by mohl snad nabídnout už jen Ford (částečně Fiat), ale s Amíkama asi už MB minimálně na čas skončilo >😒]
Subaru.in
O jeden veci jsem presvedcen, v ramci uzitkovych vozu pro MB a Renault to dozajista dava smysl!
Co se tyce Smartu tak tam by se dalo usetrit dost na budoucich el. Renault vozech... nejak jsem jeste nepochopil oblibu a krasu Smart Fourtwo, no uvidime!
Ono vsichni tito tri partneri nemeli dvakrat moc nevyber, jelikoz nema smysl zminovat jine znacky, ktere jsou potencionalne lepsi!
Co se tyce Smartu tak tam by se dalo usetrit dost na budoucich el. Renault vozech... nejak jsem jeste nepochopil oblibu a krasu Smart Fourtwo, no uvidime!
Ono vsichni tito tri partneri nemeli dvakrat moc nevyber, jelikoz nema smysl zminovat jine znacky, ktere jsou potencionalne lepsi!
Klaudius
Ty si dobrý šašo, na tvojich príspevkoch sa niekedy fakt dobre smeje...
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Ada je zase tady
Kdyz se odhodlal ke spolupraci s takovym outsiderem, kteremu tece do bot. :no😒br />
Je otazkou, jak hodne odepsani modelu Smart a Vito (s francouzskymi komponenty si to nikdo soudny nekoupi) zvedne odbyt VW UP a VW Transporter. 😄
No nic, kdyz se dva spojuji, treti se smeje! ViWat! >😒]
Je otazkou, jak hodne odepsani modelu Smart a Vito (s francouzskymi komponenty si to nikdo soudny nekoupi) zvedne odbyt VW UP a VW Transporter. 😄
No nic, kdyz se dva spojuji, treti se smeje! ViWat! >😒]