Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNissan Pathfinder 2010: Posilněný 2,5 dCi za 849.000,- Kč, šestiválec za 1.247.000,- Kč
73 komentářů
simson33
Pořádný auto musí mít rám :yes: To naštěstí ještě vědí u Nissanu a Toyoty.
to jo - jenže tahle nová ho už musí mít podle nových pravidel testovaný i na srážku s chodcem - aby byl "přátelštější". Takže bude přátelštější i k srnkám a jaksi časem ztratí svůj původní smysl..... bude to jenom masáž....
On myslel rebrinovy ram a nie samonosnu karoseriu >:D >:D nie tie chromovane vtakoviny ;-)
jo, jak píšu níže - mně tohle neseplo - takže jsem za vola.... Myslel jsem masírkářský ochranný rámy. Jinak některý "pořádný" auta mají už jenom "vetknutý" rámy - jako mišivbuši nebo indickej LR a vítáníjara od suzuki...
Ale aj ten pridavny brutalne zpevni karoseriu !!!!!!
Rozpraval som sa typkom, co testoal na terennej trati GL vs. LC V8, vs. Range. Na krizeni a rychej jazde po tych retarderoch v koprivnici bolo citelne vidiet ako sa GL kruti, RR a LC nie!!! Dokonca na treti den to karoseria Medaka nezvladla a pri jazde a namahani karoserii na krut im vypadol stredovy panel z pristrojovky, auto proste malo dost! prelezie to vdaka elektronike hocico, no neznesie take namahanie ako klasicky rebrinovy ram, a obstal na vybornu aj Range - cize zpevnenie pridavnym ramom cuduj sa svete naozaj funguje :yes:
Rozpraval som sa typkom, co testoal na terennej trati GL vs. LC V8, vs. Range. Na krizeni a rychej jazde po tych retarderoch v koprivnici bolo citelne vidiet ako sa GL kruti, RR a LC nie!!! Dokonca na treti den to karoseria Medaka nezvladla a pri jazde a namahani karoserii na krut im vypadol stredovy panel z pristrojovky, auto proste malo dost! prelezie to vdaka elektronike hocico, no neznesie take namahanie ako klasicky rebrinovy ram, a obstal na vybornu aj Range - cize zpevnenie pridavnym ramom cuduj sa svete naozaj funguje :yes:
já to tím nezlehčuji, že mají "jenom" vetknutý - je to zkrátka nová cesta, jak auto uchránit od toho, co popisuješ a přitom ušetřit hmotu - je to vždycky kompromis - tuším, že i nové generace jeepu GCH jsou na tom stejně - jenom vetknutý... Rám je dneska opodstatněný u tvrdě makajících aut - u těch ostatních - toť otázka - každopádně i na forstrovi - když ho necháš stát jedním kolem na vysokém obrubníku - myslím tím zadní kolo - tak máš problém po nějaké době s dovřením pátých dveří..... Co mně třeba hodně udivilo - jako konstrukce neznalého, že auta s rámem nejsou tak bezpečná při haváriích jako ta bez něj - je to asi konstrukcí def. zon..... - já si totiž vždycky myslel, že ten rám to uchrání....
To co píšeš je přesně to co se občas někomu marně vysvětluje - jsou auta, která snesou tvrdé a každodenní zacházení v terénu (třeba LandCruiser, ale i Pathfinder) protože jsou dostatečně pevná. No a pak jsou auta, která většinou díky vzduchovému podvozku dokáží přejet jednorázově daleko větší překážky (třeba ML,GL, Touareg), ale na trvalou zátěž stavěná nejsou. Dobře je to vidět na srovnání Touaregu a Pathfinderu - Touareg na rozbité kamenité cestě zvládne určitě víc, ale určitě po ní nebude jezdit tak dlouho jako Pathfinder... A vo tom to je :-)
Ada je zase tady
Kdyz si nekdo koupi tohle SUV s rendlikovskym motorem za milion a nekoupi si Touarega, ktery je za podobnou cenu ve vsech smerech o tridu vyse, to se da jen tezko pochopit.
Spolehlivost tohohle auta bude asi trošku jinde než u VW - netahej sem TUV testy, které dávají přednost počtu prasklých žárovek. Četl jsem x článků, x názorů (ostatně i zde na MA) a Touareg je fakt tragédie. Slepý král mezi jednookými.
A teď vážně - novej Touareg, proč ne, ale stávající? Ani omylem. Francouzi navíc diesely vždy uměli ;)
A teď vážně - novej Touareg, proč ne, ale stávající? Ani omylem. Francouzi navíc diesely vždy uměli ;)
Přesně tak ... kucí z koncernovýho marketingu a pár koncernových fanatiků tady vždycky láme diskusi ... to je fakt sranda ... postavte vedle koncernu cokoli a výsledek je jasnej ... komedie!! :-):-):-) jak si někdo může koupit xyz, když koncern je ve všech parametrech nejlepší ...? a dokazují to testy v německém časopise abcd ... a německá zkušebna efgh napsala, že ... a v naší firmě 1234 jsme to měli, a hned nám to všechno odešlo ... japonskej, korejskej, italskej, francouzskej šrot ... všechno plečky ... ale teď máme koncernovýho ďábla, a naprostá spokojenost ... všechny ostatní taháme ze závějí a průse... :-):-):-)
Nedávno jsem o něm velmi uvažoval, vypadá robustně, masivní, kufr velký, solidně vybaven... Měl jsem ho dopředu vysněný, ale pak jsem se svezl a nadšení bylo pryč - ne že by to bylo špatné, ALE... Prostornoust uvnitř není velká (je nějaké úzké), spíše jak v kombíku, automat 5st. nějakej přidušenej, jako by z motoru nemohl vyždímat co v něm je, těžkopádné - což je i logické k jeho kg, ale nějak to není ono :-( někteří se budou smát, ale rozhodl jsem se pro novou KIA Sorento v plné výbavě. Po svezení v KII oproti Nissanu bylo o něčem jiném, samozřejmě každé auto je trochu jiná kategorie - jenže kolikrát v životě bude použitelnější Nissan ? Myslím, že max. v řádech desetin procenta. KIA krásně táhla, 6st. automat, seděla daleko lépe na silnici, solidně odhlučněno, tak něja výrazně lepší pocit uvnitř + prostor pro posádku, terén má všelijaké výpomoci - i když současné Sorento už nemá uzávěrku, ale normální uživatel ji ani nemůže použít - pokud nejezdíte mimo cesty ;-) Tak a teť do mě: ;-)
Zdravim, vidim ze registracia na auto.cz len koli tomu prispevku, tak bol by hriech nepodiskutovat ze?
Myslim, ze Pathfindera so Sorentom zrovnavat je mimo misu. Je to ina kategoria, k nemu sa viac hodi X-Trail (podla mna a aj inych). Path som bohuzial nejazdil, no stare ako aj nove Sorento ano, tak mam par dotazov.
Z automatu som bol ja trochu rozcarovany (nemam ich rad, a po jazde sorentom duplom). Mozno bola na vine klukata cesta (radost testovat nieco, no nie SUV) a casta praca s pedalom, no radil podla mna chaoticky, a dost dlho resp. nevedel sa rozhodnut co tam ma dat, to mi za kratku jazdu pokazilo aj dojem z noveho motora, kedy som jeho potencial naplno nevyuzil. Je agregat OK, no neslo to na 200k, ale chcelo by to este jednu jazdu a radit manualne, aby som to mohol poriadne zhodnotit.
Sedadla su pohodlne, interier pekne spracovany, vybava dostatocne bohata, no aj napr. riadenie je na SUV (a kiu) konecne super. Tuhsie naladeny posilovac, dostatocne presne akurat trosicku citlivejsie by mohlo byt, no aj tak :yes: . Co ma zaskocilo je trosku tvrdsi podvozok, auto nema zle jazdne vlastnosti no pri prudkom manevri vdaka dobremu riadeniu auto ochotne zmeni smer, ale zadna naprava som mal pocit ze nestiha, akoby zaplavala - viem, sme v SUV, no zdalo sa mi to cudne, taka CX-7 to nespravi (ale je este tvrdsia).
Trosku som bol sklamany aj vnutornym priestorom, ved tak obrovske auto a miesto na nohy nic moc. Mam cca 190 a disciplinu sadnud si sam za seba nespravi dost aut. Aj v Sorente som mal nohy na operadle, verte ci nie, neviem cim to je ale v Yetim to bolo lepsie (fakt nekecam...)
Co sa tyka terenu, lahky zvladne v poho - ako vsetky SUV, no to co stara ani nahodou. No tusim, ze do tazkeho s nou ani nikto nepojde. Inak perfektna Kia, no za tu cenu sa oplati pozret po konkurencii...viete to, 100 ludi, 100 chuti...
PS: nech sluzi :yes:
Myslim, ze Pathfindera so Sorentom zrovnavat je mimo misu. Je to ina kategoria, k nemu sa viac hodi X-Trail (podla mna a aj inych). Path som bohuzial nejazdil, no stare ako aj nove Sorento ano, tak mam par dotazov.
Z automatu som bol ja trochu rozcarovany (nemam ich rad, a po jazde sorentom duplom). Mozno bola na vine klukata cesta (radost testovat nieco, no nie SUV) a casta praca s pedalom, no radil podla mna chaoticky, a dost dlho resp. nevedel sa rozhodnut co tam ma dat, to mi za kratku jazdu pokazilo aj dojem z noveho motora, kedy som jeho potencial naplno nevyuzil. Je agregat OK, no neslo to na 200k, ale chcelo by to este jednu jazdu a radit manualne, aby som to mohol poriadne zhodnotit.
Sedadla su pohodlne, interier pekne spracovany, vybava dostatocne bohata, no aj napr. riadenie je na SUV (a kiu) konecne super. Tuhsie naladeny posilovac, dostatocne presne akurat trosicku citlivejsie by mohlo byt, no aj tak :yes: . Co ma zaskocilo je trosku tvrdsi podvozok, auto nema zle jazdne vlastnosti no pri prudkom manevri vdaka dobremu riadeniu auto ochotne zmeni smer, ale zadna naprava som mal pocit ze nestiha, akoby zaplavala - viem, sme v SUV, no zdalo sa mi to cudne, taka CX-7 to nespravi (ale je este tvrdsia).
Trosku som bol sklamany aj vnutornym priestorom, ved tak obrovske auto a miesto na nohy nic moc. Mam cca 190 a disciplinu sadnud si sam za seba nespravi dost aut. Aj v Sorente som mal nohy na operadle, verte ci nie, neviem cim to je ale v Yetim to bolo lepsie (fakt nekecam...)
Co sa tyka terenu, lahky zvladne v poho - ako vsetky SUV, no to co stara ani nahodou. No tusim, ze do tazkeho s nou ani nikto nepojde. Inak perfektna Kia, no za tu cenu sa oplati pozret po konkurencii...viete to, 100 ludi, 100 chuti...
PS: nech sluzi :yes:
asi prodejce kii >:-[]
za tu sebevědomou cenu bych ji tada nekoupil ani náhodou :no:
za tu sebevědomou cenu bych ji tada nekoupil ani náhodou :no:
A co by jste si koupil ? Máte na to 950.000,- (s DPH).
Tak mě poučte, kromě kůže je tam absolutně vše. Kůži opravdu nemám rád i když vypadá velmi dobře (kombinace černá/bílá). Sem s nějakými argumenty ! ;-)
Tak mě poučte, kromě kůže je tam absolutně vše. Kůži opravdu nemám rád i když vypadá velmi dobře (kombinace černá/bílá). Sem s nějakými argumenty ! ;-)
x-trail, verze LE,127 kW za 800 vč dph ;-)
nebo mírně jeté infiniti(spodní inzerát)[odkaz] nechci ale radit,každý má svůj vkus,jen mě přijde dát ranec zrovna za kiu,zase tak dobrá není(viz autocar)
nebo mírně jeté infiniti(spodní inzerát)[odkaz] nechci ale radit,každý má svůj vkus,jen mě přijde dát ranec zrovna za kiu,zase tak dobrá není(viz autocar)
x-trail - ok, jen 127kw už je vyřazen z nabídky, jen tak na okraj ;-) nissan je kratší, užší,bez automatu, téměř shodná výbava.. V kii dotyková navigace (česká) pioneer s kamerou, subwoofer, mám pocit, že i užitečné zatížení je větší, atp... 7 let záruka :yes: chápu, že to není prémiová značka, ale jde mi především o užitek auta - dvě děti (4,5 a 2,0roku)+ manželka (vlastní) , do takového infiniti bych se bál aby něco nepoškrábali, nezašpinili :-( navíc je to myslím benzín... no a za 4-5let popřípadě vyměním >:-[] ale i tak díky za férovou diskuzi, která není jen o plivání na onu značku. mimo jiné jednu z nejmladších v autoprůmyslu a nejlépe se rozvíjejících... ;-)
nissan x-trail 127 kW se stále nabízí,má i dotykovou nav.,kameru,atd....[odkaz]
kamera je ve verzi platinum... když bych to tam všechno nechal dodat, nainstalovat, tak se přehoupnu přes cenu sorenta i po slevě... sorento má panoramatickou střechu - ne jen nad řidičem ;-) atp... prostě auto ideál není :-|:-)
u kii je to okno dělené,u x-trailu sahá až ke 2.řadě sedadel,celé výklopné,takže lepší :yes:
nissan má střechy proskleno 50%, kia 75% ale to by jsme se mohly předhazovat argumety do nekonečna, a to bych byl nerad aby to došlo až k nějaké ,,nevraživosti" ;-) vím, že x-trail je velmi solidně hodnocené auto, jen mi prostě to sorento padlo více ;-) červen / červenec mi má přijít - tak jestli se ještě potkáme, dám Vám vědet osobní zkušenosti - uvidíme :yes: i tak děkuji za přátelskou debatu :-)
no tak já zmíním negativum na kii a to jsou plasty na přístrojovce(pouťovka),nissan je sice užší a kratší,ale ne na úkor 3.řady,má zase o hodně větší objem kufru.jo a pohon 4x4 je na daleko větší úrovni...
kufrově jsou téměř identické hodnoty, kia v 5-ti místné verzi má pod víkem téměř 100l, celkem tedy cca 630l. 4x4na nissanu je řádově výše, ale kolikrát (jestli vůbec) to kdy využijete ? plasty na přístrojovce má kde kdo, zase jsou praktické, a jestli pouťovka ? je to věc názoru, někomu sedí, někomu ne ;-) kéž by jsme si mohly (zákazníci) nechat postavit auto podle sebe... >:-[]
co by jste si vybral, v této kategorii a za podobné peníze ? rozhodoval jsem se dva měsíce - a věřte, že jsem prošel snad všechny salony a nebylo jich málo (Brno). Cx-7, XC60, CR-V, Outlander, X-trail, RAV4, všelijaké crossovery, atp... VW, AUDI, a spol opravdu nemám v lásce - vadí mi ta neomezená chvála od velkohubých ,,odborníků" To mi nemějte za zlé, měl jsem 3x Renaulta - momentálně Scenic, čipovaný na 105kw a po téměř sedmi letech ho opouštím, bez jakékoliv větší závady. Největší byla výměna klik pro bezklíčový vstup - banalita, ale všichni Vám budou tvrdit, jaký je to šmejd, jedine němec atp.. blbost ;-) kdo se v tom má vyznat !? 8-s ;-)
Budem reagovat vecer, naozaj nestiham...viacero modelov co ste spomenuli som prejazdil, tak podiskutujeme ;-)
Dovolím si reagovat ač jsem nebyl tázán. Předně si myslím, že je třeba si ujasnit kategorii vybíraného vozu. Ve shodě s kolmarem musím napsat, že Sorento II a Pathfinder jsou auta, která nejde porovnávat. Pathfinder je off-road, má rám, redukci, stačí se podívat na to jak masivně jsou dimenzované třeba závěsy kol, jaká je světlá výška (24 cm, jedna z nejvyšších vůbec),z toho všeho pak plyne ono popisovaná neohrabanost na asfaltu. Sorento II je na rozdíl od verze I už SUV určené primárně na silnice. Vzhledem k ostatním zmíněným modelům je jasné, že vybírat budete právě ze druhé skupiny, tedy SUV. XC60 je dobré (hlavně světlá výška), ale prijde mi trochu předražené, pokud se má vynechat německá produkce tak bych asi volil Subaru Forester Boxer Diesel (tam je hlavní výhodou komfortní podvozek) nebo pro "sportovnější jízdu" Toyotu RAV diesel, možná i v automatu, když už je nově tahle kombinace možná. Toyota je na rozdíl od Subaru ale o dost tvrdší, takže je výběr potřeba dobře zvážit. Pokud bych potřeboval velký kufr tak by jednoznačnou volbou bylo Mitsubishi Outlander, které má kufr proti výše zmíněné konkurenci téměř dvojnásobný. O Sorentu II bohužel nic napsat nemůžu, protože jsem v něm jel jen jednou krátce, ale pamatuju si co mě úplně odradilo - pro mě naprosto nevhodné sedačky, opěrky hlavy mi neumožňovaly se pohodlně opřít, řadicí páka mi taky do ruky zrovna nepadla, prostě ergonomie...
ok, psal jsem také že pathfinder / sorento nejde řadit vedle sebe... Forestera jsem také omrkl, je bohužel kratší, užší, menší kufr, atp... motor i ten podvozek je :yes: Outlander má zase jen ten kufr větší - i když relativně, Sorento má téměř 550l, a pokud máte 5 místnou verzi, tak je tam ještě cca. 100l, takže pro moje účely ideál ;-) Naprosto souhlasím s XC60, přijde mi dost přemrštěné s cenou, to už je za tu cenu LC - mimo jiné patrně po pár letech velmi horký kandidát po Sorentu - musím na něj dospět >:D Nikdy jsem si nemyslel, že to bude takový problém vybrat auto za ,,mega"
;-\
;-\
Zdravim, tak na uvod k Scenicu, ja mam zanmeho, ktory kupil najspolahlivejsi motor 1.6 16V a chodil nonstop po servisoch. Autorizovany si nevedel rady, tak zmenil a ani druhy...boli bezmocny, tak ho predal. Tak neviem ci Vy ste mali stastie alebo on mal "stastie".
Kupa auta je vzdy kompromis. Nemcov ani ja nemam v laske a davam zapravdu krčmovych odbornikov. XC60 sa mi zda slusne, no dost sa rozna nazory na podvozok a ja som bohuzial v nom zatial nesiel, chcel by som ho porovnat s GLK (ktore sa mi riesi) no kedy neviem+cena je tam uz ina ;-\ .
Sorento nebudem rozpisovat, hodnotil som ho hore, jedna z najlepsich kii, rozcarovany som bol trochu z prevodovky (no o tu nejde, ja len do manualu) a trochu z priestoru vzadu + trosku tvrdsie naladene. Inak :yes: naozaj nie zla kupa.
Ravka je vnutri mensia, no tiez tvrdsia, je moznost dobrych dieselov aj prevodoviek.
Forester je obrovsky dnu, neskutocne komfornty, velmi usporny a da sa aj cena. Vyhoda je svetla vyska a AWD. Super ponuka, mne je len zle z toho interieru inak :yes: .
Moj osobny favorit je Outlander, 2.2 ide super, riadenia aj radenie sa da, miesta vela, kufor ohromny. Podvozok je tak chytro naladeny aj komfort aj podrzi. Teraz su nove STT dvojspojky do neho, no tie mu nekrestansky zvysuju cenu. Minus auta je mala svetlost ;-\ .
CX-7 je sportova stuka, perfekt riadenie, radenie (hoci by bodlo aj s mensim odporom) a podvozok brutus tvrdy, no sedi bravurne.
Koleos je kral komfortu, toho nebudem rozpisovat, motor od nissanu a 4x4 mu sedia dobre.
X-trail som nejazdil, Hondu mam dohodnutu teraz s novym i-DTEC. Ta je prakticka no do terenu uz vobec nevhodna.
Zalezi nacom je najviac dorazu, ci komfort, sportova jazda, terenne vlastnosti alebo priestor. Kazdy ponukne nieco, ako hovorim, Sorento je velmi slusne co mi vadi som napisal, no na kazdom jednom mi nieco vadi - je to moj osobny nazor, ak by som isiel teraz kupovat tak by som si ich musel prejazdit poriadne a odhalit viac chyb...neni problem zapozicat auto a spravit 200 km.
ps: suber volby by bola Freelander, v terene dokaze najviac a je aj komfortny aj dost preistranny, skodla len cien ake ma LR.
Kupa auta je vzdy kompromis. Nemcov ani ja nemam v laske a davam zapravdu krčmovych odbornikov. XC60 sa mi zda slusne, no dost sa rozna nazory na podvozok a ja som bohuzial v nom zatial nesiel, chcel by som ho porovnat s GLK (ktore sa mi riesi) no kedy neviem+cena je tam uz ina ;-\ .
Sorento nebudem rozpisovat, hodnotil som ho hore, jedna z najlepsich kii, rozcarovany som bol trochu z prevodovky (no o tu nejde, ja len do manualu) a trochu z priestoru vzadu + trosku tvrdsie naladene. Inak :yes: naozaj nie zla kupa.
Ravka je vnutri mensia, no tiez tvrdsia, je moznost dobrych dieselov aj prevodoviek.
Forester je obrovsky dnu, neskutocne komfornty, velmi usporny a da sa aj cena. Vyhoda je svetla vyska a AWD. Super ponuka, mne je len zle z toho interieru inak :yes: .
Moj osobny favorit je Outlander, 2.2 ide super, riadenia aj radenie sa da, miesta vela, kufor ohromny. Podvozok je tak chytro naladeny aj komfort aj podrzi. Teraz su nove STT dvojspojky do neho, no tie mu nekrestansky zvysuju cenu. Minus auta je mala svetlost ;-\ .
CX-7 je sportova stuka, perfekt riadenie, radenie (hoci by bodlo aj s mensim odporom) a podvozok brutus tvrdy, no sedi bravurne.
Koleos je kral komfortu, toho nebudem rozpisovat, motor od nissanu a 4x4 mu sedia dobre.
X-trail som nejazdil, Hondu mam dohodnutu teraz s novym i-DTEC. Ta je prakticka no do terenu uz vobec nevhodna.
Zalezi nacom je najviac dorazu, ci komfort, sportova jazda, terenne vlastnosti alebo priestor. Kazdy ponukne nieco, ako hovorim, Sorento je velmi slusne co mi vadi som napisal, no na kazdom jednom mi nieco vadi - je to moj osobny nazor, ak by som isiel teraz kupovat tak by som si ich musel prejazdit poriadne a odhalit viac chyb...neni problem zapozicat auto a spravit 200 km.
ps: suber volby by bola Freelander, v terene dokaze najviac a je aj komfortny aj dost preistranny, skodla len cien ake ma LR.
Outlander TDI 2.0 125kW, nejvyssi vybava roku 2008. Po 100 tis km zaznamenany 2 poruchy. Nejprve se sesmekla hadice od turba, coz vyresilo nasazeni a dotazeni sponky a v pravem a potom i v levem svetlometu praskla obrysova zarovka... :-!
Vymenu oleje, olejoveho a pyloveho filtru, jakoz i prednich brzdovych desticek za zavadu nepovazuji ;-)
Nedostatky: hodiny maji pouze 12-ti hodinovy cyklus. Palubni pocitac nehlida hladinu oleje v motoru, "Kelimky" okolo palubnich pristroju jsou osklive. Gumovy koberecek pod nohama ridice je kratky a spini se tak kovral pod pedaly. Ostatni nedostatky zde:
[odkaz]
Vymenu oleje, olejoveho a pyloveho filtru, jakoz i prednich brzdovych desticek za zavadu nepovazuji ;-)
Nedostatky: hodiny maji pouze 12-ti hodinovy cyklus. Palubni pocitac nehlida hladinu oleje v motoru, "Kelimky" okolo palubnich pristroju jsou osklive. Gumovy koberecek pod nohama ridice je kratky a spini se tak kovral pod pedaly. Ostatni nedostatky zde:
[odkaz]
ke sceniku: 1.9dci 88kw, čipováno na oněch 105kw, jak jsem psal výměna klik se senzory, nepočítám za tu dobu asi 6-7krát přední žárovky, ještě jsem měl nějaké těsnění na spojce + vodní pumpu, jinak kromě povinných servisů opravdu nic, na ty roky jsem s ním absolutně spokojen - najeto 155.000km opravdu reálná spotřeba při normální jízdě 5,5l při mé razantnější, na kterou jsem si zvyknul nepřekročím 7,0l - na to dám krk ;-) Jinak ve všem co píšete výše s Vámi naprosto souhlasím :yes: O prázdninách mi má Sorento přijít, budu Vás průběžně informovat (pokud mě s tím nepošlete po Vašem - do ri..) >:D Freelander 2 je krásné auto, ale přeci jen o 20,0cm kratší a je to znát... Outlander se mi taky celkem zamlouval - psal jsem také výše, jediné čím mě předčil Sorento byl kufr, jinka docela úzké auto... Jak jsem psal výše: nemyslel jsem, že to bude takový oříšek vybrat si za takovou cenu nové auto :-( Ale po praktické stránce i té komfortní myslím že jsem neudělal zle - navíc je tam ta 7-letá záruka, a ta se vztahuje kromě náplní na vše i na xenony, LED diody, atp... :yes:
Tak nech sluzi, verim, ze nebudete lutovat.
Apropo neidem hladat litre, +/- je to jedno, no kufor Outika mi pripadal vaic prakticky (no mal som docinenia len so 7 miestnou, tak mozno neviem 100% posudit), Forest ho ma mensi - pravda. Inak pisete hore o dlzke auta - tiez beriem, no keby som dohladal priestor v predu a vzadu na nohy, nedavam ruku do ohna, no tusim, ze Forest aj Out by predcili Sorento (aspon vzadu).
Apropo neidem hladat litre, +/- je to jedno, no kufor Outika mi pripadal vaic prakticky (no mal som docinenia len so 7 miestnou, tak mozno neviem 100% posudit), Forest ho ma mensi - pravda. Inak pisete hore o dlzke auta - tiez beriem, no keby som dohladal priestor v predu a vzadu na nohy, nedavam ruku do ohna, no tusim, ze Forest aj Out by predcili Sorento (aspon vzadu).
Pokud jde o zavazadlový prostor tak je Outlander opravdu rekordman, blíží se snad 800 litrům. Forester má jen 450, RAV ještě méně. A pokud jde o prostor na zadních sedadlech tak je opět nejlepší Mitsubishi. Outlander je prostě dobrý stěhovák :-)
out asi není špatný auto,ale zase ta přístrojovka,taková laciná ;-\
Když ale porovnáš ceny, tak Mitsu s dieselem vychází hodně dobře - 630 tis. není na tak velkou čtyřkolku zase tolik, samozřejmě nemůžeš čekat stejný interiér jako v téměř 2x dražším XC60 nebo Q5. Všem kdo to potřebují ale ještě jednou doporučuju podívat se u Outlandera na velikost kufru. Tož tak.
X-t je lepsie spracovany, pravda, no facelift Outikovi pomohol, cierna koza s bielou nitkou na pristrojovke zlepsuje rapidne pocit kvality a hodnotu ;-)
RAV ma vraj uzasne priesotry pod podlahou som pocul (ja ked som do kufru cumel mi to nejak uslo...nezacal som ho rozoberat). Forest je mensi, Out je king, no treba si dat pozor kedy vyrobca udava po strechu a kedy nie - robi to sakra bordel.
No ja patrim medzi tych, ktorym je velkost kufru tak trochu ukradnuta. Neni dobry pocit mat velke auto s malym kufrom, no ked to je prakticke (nie ako coupe) tak mi to nevadi. Aj tak u mna Out boduje - cize je to "asi" aj dobre auto, nie len stahovak. Viac mi zalezi na motore, riadeni, radeni, vyladeniu podvozku, 4x4 a tak...
No ja patrim medzi tych, ktorym je velkost kufru tak trochu ukradnuta. Neni dobry pocit mat velke auto s malym kufrom, no ked to je prakticke (nie ako coupe) tak mi to nevadi. Aj tak u mna Out boduje - cize je to "asi" aj dobre auto, nie len stahovak. Viac mi zalezi na motore, riadeni, radeni, vyladeniu podvozku, 4x4 a tak...
Tak to jsme na tom stejně, mně taky na velikosti kufru absolutně nezáleží. Píšu to jen proto, že v Čechách je sledování velikosti kufru takový zvláštní sport... V téhle kategorii bych já osobně volil asi mezi Subaru Forester nebo Toyotou RAV, protože MADE IN JAPAN je přeci jenom na kvalitě stále hodně znát. Mitsu se bohužel vyrábí v Holandsku.
"...tak, a teď do mě"
Proč?
Rozhodl ses, jak jsi se rozhodl, jsou to tvoje peníze, tvoje auto, ...
Určitě jsi neudělal chybu, Sorento je krásný SUV, věřím, že budeš spokojenej!!
Přeju ti to! :yes:
Proč?
Rozhodl ses, jak jsi se rozhodl, jsou to tvoje peníze, tvoje auto, ...
Určitě jsi neudělal chybu, Sorento je krásný SUV, věřím, že budeš spokojenej!!
Přeju ti to! :yes:
Díky, jste jednen z mála co nehaní :yes:
ja taky nehaním kiju,ale ta cena je právě na kiju více než sebevědomá :no:
Johny.Rico
Vtip dne >:D >:D >:D
V téhle logice by tedy každý měl jít utratit stejné peníze za Touarega, z něhož ale byly jaksi vykuchány veškeré terenní schopnosti. Pokud jde ale o kvalitu plastů pak samozřejmě není co řešit. Záleží na úhlu pohledu >:D
Neviděl náhodou nový Pathfinder už někdo naživu. Ve starším mě "fascinovalo" úžasně málo místa pro nohy před druhou řadou sedadel (rozuměj vysoko položená podlaha). Nejsem žádný čahoun (179 cm), ale měl jsem kolena těsně před bradou. Bylo to tak dobré akorát pro děti, ale tak do "mladších žáků". Díky za info.
Bohužel i nový Path. je na tom stejně - druhá řada je opravdu taková jak píšete :no: Změny proběhly na přední masce a v interiéru - velikosti zůstaly... Z venku vypadá mohutně, uvnitř je to o kategorii menší auto :-(
×
Sdílení komentáře
×
stupanie:
[odkaz]
krizenie
[odkaz]
in mud
[odkaz]
made in czech republic
[odkaz]
ladoborec
[odkaz]
ale je jasne, ze Pathfinder sa kupuje vzdy koli odpruzeniu >:D
[odkaz]
[odkaz]
Spolahlivost LR bohuzial nie je tam, kde napr. LC od toyoty. No prave tento tyzden som studoval landroverforum.cz a tam sa hromada majitelov nestazuje a je spokojna, a to jazdia aj v terene.
Najcastejsie poruchy co som zatial pocul:
- EGR ventil
- Tiahla dveri
- Senzori, alebo ventili na vzduch. podvozku, kde auto "klesne dole", no jeden pan presiel tak 900 km a pohoda.
PS: na MACZ mas kopec "vynimiek" kotri rozpisu vsetky zavady a varuju pripadnych zaujemcov o kupu... alebo tam včielky nelietaju?