Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang s novým šestiválcem: 3,7 V6 Ti-VCT aneb downsizing po americku

16 komentářů

jirin
Tomu se rika vymena motoru...Konecne odpovidaji vykon obsahu.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo konečně motor, který má odpovídající výkon. A snese sorvnání s konkurencí.
Avatar - iudex
iudex
No na euópsku a japonskú konkurenciu mu stále pár kW chýba (napr. Z370 má z rovnakého objemu 248 kW, teda o 21 kW/30 k viac), ale oproti predchádzajúcej ostude 4,0 V6 - 157 (!) kW je to obrovský pokrok. :yes:
Deadlift
Zadnych 21 kW/30 k...

Z370 pro Evropu ma 327 PS (241 kW / 323 hp)...
[odkaz]

Mustang pro US (pocitano s nizsim US oktanovým benzinem) 309 PS (227 kW / 305 hp).

Tak ne 30 ale 18 hp. S evropskym bezinem bude rozdil jeste mensi. Tak ze radove 13-15 hp. Tak nic strasneho.

Za dalsi u 370Z jde o vrcholnou hlavni motorizaci. Mustang je s 3.7 tou zakladni a nejlevnejsi verzi, kde je dulezita velmi spotreba a ne jen maximalni udavany vykon.
Avatar - iudex
iudex
Nehádam sa, cerpal som údaje z auto.z a tam udávali 248 kW; mozno to mierne upresnili.
P.S. U Nissanu ide o vrcholnú motorizáciu, rovnako ako o základnú motorizáciu, je to totiž jediný motor, pokial viem. >😒]
chrudoš
Teda v americe jsem cerpal jen tri mesice, ale to cislo, co maji u benzinu, neni oktanove, jejich benzin je priblizne stejny jako nas, jen to cislo charakterizuje neco jineho, ted si nevzpomenu co

jo tady to je: [odkaz]é_číslo
maji to proste jako jiny prumer, proto se jevi nizsi, ale je priblizne stejne
Deadlift
Jiste, ale priblizne stejne to neni, v EU 95 mereno dle RON odpovida US 90-91 mereno dle AKI.

Ale v USA zacina benzin na 87 AKI / 85 AKI, ne rozhodne na 91 AKI.
chrudoš
no ja zadny odbornik nejsem, ale na wiki je to napsano docela jasne, takze by to odpovidalo, ze americky 87 unleaded je tak natural 92 zhruba, coz neni zadny velky rozdil
Deadlift
Ano zhruba 91-92 velky rozdil to neni, tak 2-4 kone na vykonu jak pisi.
Avatar - ryman
ryman
souhlas.. konecne motor, za ktery se nebudes muset v evrope stydet..
hyrysysy
Tohle je teprv auťák.
rdx
Tento puvodni motor 4.0 z rady Cologne je evropske kontrukce. Byl vyvinut v Koline nad Rynem a tamtez se i vyrabel. Jedna se o "prevrtany" motor ze Scorpia.

[odkaz]
Deadlift
O tom nikdo nepochybuje, nebo ano?
No ja o tom trochu pochybuju. Neni ten kolinsky(Cologne) sestivalec jen uriznuty forduv americky V8 ??
acALIEN
ty jsi vul >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Kdy skončilo prosim tě Scorpio?? 1998? Nebo tak nějak....

Ano, nikdo o tom nepochybuje, že je to nesmysl ovšem 😄)