Ekonomika
Blue Sun
0
Pokud jsou ta světla udělána dobře, tedy aby svítila ve správném směru, splní svůj účel stejně dobře, jako denní světla v mlhovkách Octavie (stejný případ umístění) a mnohem lépe, než všelijaká, podomácku montovaná svítítka v mřížkách, otvorech v náraznících či v podobě pásů pod světly. Zrovna včera jsem na několik takových jezdců blikl, že nesvítí a teprve na cca 10 metrů jsem si všiml potemnělých bludiček diod pod světly. Fakt účinné osvětlení.
Přejít do diskuze
Bohužel, zákonům výrobci dostát musí. Pokud si měl na mysli nepsané zákony, pak ty lze libovolně porušovat, což v umění a potažmo designu je cesta vpřed.
Pohled na Mito sdílím s tebou, taky ho vnímám jako proporčně úzké a vysoké.
Oproti tomu tuto DS trojku beru jako auto svého samostatného druhu. Není to retro, je to moderna. Stylovka, která se dá perzonalizovat. Motory velmi slušné... co více chtít, snad jen aby bylo zpracování interiéru na úrovni.
Oproti tomu tuto DS trojku beru jako auto svého samostatného druhu. Není to retro, je to moderna. Stylovka, která se dá perzonalizovat. Motory velmi slušné... co více chtít, snad jen aby bylo zpracování interiéru na úrovni.
Opět zde píšeš nesmysly, po kolikáté už?
Zkus si aspoň do toho miníka sednout, když ho chceš srovnávat. Pětistovka je menší ve všem.
:-!
Zkus si aspoň do toho miníka sednout, když ho chceš srovnávat. Pětistovka je menší ve všem.
:-!
já jsem možná konrezva, ale světla pro denní svícení by měla být tam, kde prostě "normální" světla.... Prostě když je to utopené někde dole v nárazníku, tak podle mě to není vidět a jediná funkce těch světel je, aby se dostálo zákonům....
Ešteže ani neviem, čo to "městec" je... >😁
Ja zas nemám rád slovo "svařák", evokuje vo mne pocit, že to varené víno je nejaký blivajz...
😉
Ja zas nemám rád slovo "svařák", evokuje vo mne pocit, že to varené víno je nejaký blivajz...
😉
Hele a proč ti to tolik vadí? Na autě to nikde napsaný není a do papírů snad pořád koukat nebudeš. Já zas nesnáším termín "městec". Z toho bych blil a toho kdo s tím přišel bych nakopal někam.
Jenže o tom tak trochu stylovky jsou, Mini i 500 jsou retroauta, což DS3 není. Navíc jako Citroen si může dovolit to, co by jiným až tak jednodušše neprošlo, chromová zrcátka z výroby jsou trošku jiná než z levných AmP, diody jsou dnes skoro povinnost, jak píšeš, jejich umístění je netradiční, ale proč ne. Je to Citroen. Jako celek je to hodně promyšlený. Mini ani MiTo není levnější a o větší praktičnosti bych pochyboval. Jinými slovy, tak jako se u GT řeší, zda se tam vejde vak na golfové hole, tak zde se řeší, zda se tam vleze panička, pejsek a nákup v parfumérii.
Jistě, dnes se každý snaží najít sebemenší skulinku na trhu, aby nabídnul produkt (není to jen u aut) pro specifickou kombinaci požadavků, kterou konkurence neumí uspokojit
Jak už tu někdo psal, toto auto je přeplácané. Snaží se tím dotáhnout nedostatek elegance a stylovosti. Na nic designově nenavazuje, s tím ohromným čumákem ani nevypadá moc extra. Tak si designéři vypomohli kýčovitými doplňky vzor Lidl - chromovaná, rádoby sportovní zrcátka, k tomu "chic" barvy, prapodivné samolepky na střeše. Jako poslední výkřik techniky instalovali diodové denní svícení do míst kde by se spíš hodil otvor pro přívod vzduchu k brzdám, nebo aspoň jeho imitace - diody by měly být dnes standard vzhledem k ceně. Taky USB vstup až v nejvyšší výbavě? Proč?
Osobně bych si toto auto nekoupil ani do města. Praktičnost malá, cena vysoká, vzhled podstatně horší než F500 nebo Mini.
Osobně bych si toto auto nekoupil ani do města. Praktičnost malá, cena vysoká, vzhled podstatně horší než F500 nebo Mini.
Ty výpady sis mohl ušetřit, nicméně odpověď zasloužíš. Tvůj názor ti neberu. Skandinávské země jsou out, protože tam se to evidentně prodávat nebude, z čehož plyne, že to je úplně jedno, jestli se to hodí pro provoz ve skandinávských podmínkách. 4x4 to nemá a zřejmě ho cílová skupina zákazníků nepotřebuje. Naopak, ty Ricardem výše zmíněné plasty jsou důležitý, i když je to do velký míry designovej prvek. A to že to nemá čemu konkurovat, to je spíš výhoda,
Kdyz jsem si vzpomel na Skandinavske zeme, tak jsem si vetsinou predstavil takove ty cesty kde vetsinou vyrobci v zimnich podminkach testuji sve vyrobky!
Samosebou, po vzhlednuti filmu "the girl with dragon tattoo" vrele doporucuji tak mi bylo jasne, ze Svedsko neni polarni pol! 😉
Samosebou, po vzhlednuti filmu "the girl with dragon tattoo" vrele doporucuji tak mi bylo jasne, ze Svedsko neni polarni pol! 😉
Jezisku na krizku, to nemuzu mit vlastni nazor???????????????????????????????????… />
Kdo rika, ze vse co jezdi na nezpevnene ceste musi mit 4x4!
Ja pouzil slova "nema moznost" tim je moznost VOLBA VYBERU neplet si to se slovem MUSI!
Skandinavie neni argument, ale prirovnani zeme, kde predpokladam, ze tam "ASI" bude tuzsi pocasi nez v CR!
Takze mokrej hadr nahlavu nebo do pytle a vhodit do reky!
Kdo rika, ze vse co jezdi na nezpevnene ceste musi mit 4x4!
Ja pouzil slova "nema moznost" tim je moznost VOLBA VYBERU neplet si to se slovem MUSI!
Skandinavie neni argument, ale prirovnani zeme, kde predpokladam, ze tam "ASI" bude tuzsi pocasi nez v CR!
Takze mokrej hadr nahlavu nebo do pytle a vhodit do reky!
Já strávil v Norsku a Švédsku pár týdnů, ale že by tam všichni jezdili jen 4x4? Ani ne. Plněpohonná auta tam byla ve značné menšině, vždyť je lidé ani nevyužijí. Ještě tak na Islandu, kde jediná silnice hodná tohoto názvu je obvodová kolem ostrova. Zbytek jsou uježděné a zpevněné stezky a i autobusy tam jsou v off-road provedení.
Mě se líbí víc než obyč C3P, které mě naživo svým vzhledem trochu zklamalo. A ta hnědá rozhodně chic je. 😄
Je to zkrátka C3P s holinkami. Proč s tím asi přišla brazilská pobočka Citroenu. No protože na tamní silnice se vyšší podvozek hodí a ne každý chce větší SUV jako je C-Crosser, který nevím zda se v Brazilii prodává. Dle mého názoru by se C3P užilo i u nás, při pohledu na stav našich cest. Nevím proč by mělo vše co vjede na nezpevněnou cestu mít 4x4.. A argumenty se Skandinávií jsou v tomto případě trochu mimo.
Přesně. Je to úplně k ničemu do hor nebo na sníh bez 4x4. Jinak jako konkurenci bych viděl Fiata Pandu Cross 4x4... Nebo Urbana Cruisra od Toyoty...
Nevypada to spatne, ale po motorove strance je to slabe! Jaka si stylovka na plaz ;0) pote ano do Brazilie!
Nevim s cim by to melo konkurovat, pokud to nema moznost 4x4. Uplne k nicemu do skandiavskych zemi, ci tam kde opravdu potrebujes 4x4 moznosti.
Nevim s cim by to melo konkurovat, pokud to nema moznost 4x4. Uplne k nicemu do skandiavskych zemi, ci tam kde opravdu potrebujes 4x4 moznosti.
Já v tom jasno mám: 500=Panda, dost napoví i délka zhruba 3,5 metru. Mini měří 3,7 metru, má i o 20 cm delší rozvor, navíc jako jediné auto B segmentu vzadu víceprvkovou nápravu. Snese přímé srovnání s MiTem, které délku nahání dlouhými převisy, jinak je to naprosto stejný segment - velikostí, cenou i technikou.
Zajímavé je, že F 500, který je prostornější než Mini je pidiauto, ale Mini je obr... Měli bste si v tom všichni udělat jasno a nejlépe si do těch aut aspoň sednout. Já to udělal, takže v tom celkem jasno mám.
Když jsme tady u té C3 modelové řady. Rád bych znal váš názor na toto. Prý je to oficiální...
[odkaz] Snad to bude jen v té Brazilii...
[odkaz] Snad to bude jen v té Brazilii...
Je to právě DS3 proti Mini, MiTo a brzy A1.
Fiat 500 je pidiauto, na trhu ideální výplň mezery mezi Smartem a touto skupinkou.
Fiat 500 je pidiauto, na trhu ideální výplň mezery mezi Smartem a touto skupinkou.
.. na tomto aute je vyslovene stupídne označenie výbav. Sakra ktorý chlap by chcel auto s označením "chic" ..alebo si priplatím a dostanem ešte blbšie znejúce "so chic" .. potom sa celá ds3 profiluje ako auto pre teplých a ženské ;-\
Ale ináč je to fajn vozík 😉
Ale ináč je to fajn vozík 😉
Rok předtím tuhle anketu vyhrál Fiat 500, takže tady se pohybujeme v opravdu dost "horký" části trhu 😉 ...
Jinak mně přijde, že auta z týhle kategorie malejch prémiovek se stejně kupují hlavně kvůli designu a tam každýmu sedí něco jinýho (teda až na New Beetle, protože ten se evidentně nelíbí prakticky nikomu) - já osobně bych volil právě Citroena, není zase tolik retro a nepůsobí do takový míry jako hračka...
Jinak mně přijde, že auta z týhle kategorie malejch prémiovek se stejně kupují hlavně kvůli designu a tam každýmu sedí něco jinýho (teda až na New Beetle, protože ten se evidentně nelíbí prakticky nikomu) - já osobně bych volil právě Citroena, není zase tolik retro a nepůsobí do takový míry jako hračka...
Koukám, že v tom máš zase guláš, když stavíš proti sobě DS3 (B segment) a F500 (mini).
"Mito je pro mladé chlapy". Tím myslíš tyto "chlapy" [odkaz] ? >😁
To radši budu navždy tím studentíkem 😉
"Mito je pro mladé chlapy". Tím myslíš tyto "chlapy" [odkaz] ? >😁
To radši budu navždy tím studentíkem 😉
Nejsem odborník na automobilové novinky, ale pokud mne paměť neklame, PSA zatím nemá nic, co by ani vzdáleně připomínal DSG. Ani to není do jejich aut třeba, až na výjimky nemají nutit lidem sportovní pocity.
Asi mas pravdu!
Nevis zda Citroen bude delat nejakou verzi jako ma VW s paddle shift na volantu/ DSG...atd?
Nevis zda Citroen bude delat nejakou verzi jako ma VW s paddle shift na volantu/ DSG...atd?
Není přeplácaný, ale nahuštěný. Není zde detail, který by nebyl "produkován". Na fotkách tohle hodně vynikne, ale ve skutečnosti se toho skoro ani nevšimneš.
DS3 není konkurent pro nikoho. Je to auto samo pro sebe, pro jiné lidi, kteří by si Mini ani MiTo nekoupili a retro v podobě F500 jim nic neříká.
A ty dvojstupňové, krásně oblé blatníky, vynikne to zejména na té bílé.. Jedinná věc co mě ruší je ta chromová lišta, na bílé bych uvítal možnost nějakého pseudokarbonu.
Náhodou mě se to líbí.
Jen to rozhodně není konkurent pro mini a mito. Je to spíše konkurent pro F 500 (a tady prohrává na plné čáře) a konkurent pro budoucí Lancii Ypsilon. Tam nevím ještě jak to dopadne. ve Frnacii si to povede velmi dobře (i s turbodiesely), ale na F 500 to nemá ani náhodou. Proti ni je vidět ta přeplácanost a kýčová snaha "být lepší". Mito je pro mladé chlapy, tohle bude orpavdu spíš pro maldé studentíky a slečny (které však asi dají spíše přednost zase té F 500) Mito ej víc auto.
Jen to rozhodně není konkurent pro mini a mito. Je to spíše konkurent pro F 500 (a tady prohrává na plné čáře) a konkurent pro budoucí Lancii Ypsilon. Tam nevím ještě jak to dopadne. ve Frnacii si to povede velmi dobře (i s turbodiesely), ale na F 500 to nemá ani náhodou. Proti ni je vidět ta přeplácanost a kýčová snaha "být lepší". Mito je pro mladé chlapy, tohle bude orpavdu spíš pro maldé studentíky a slečny (které však asi dají spíše přednost zase té F 500) Mito ej víc auto.
nudná být určitě nemusí, ale nesmí být přeplácaná.... Je to prostě věc vkusu, někdy více znamená méně....
Nezapomínej, že to je auto o velikosti C3! Tedy sice možná mohutně vypadající, ale vlastně malá stylovka. S pár úpravami to není dnes problém.
Stejne si myslim, ze moc velky trh nebude v CR pro tento segment aut ikdyz se mi libi vetsina aut tohoto typu!
Preci jenom je to pro profesionaly ve strdnim veku co pracuji ve vyssim managmentu v zahranici/ nekoho kdo ma uspesneho strycka/ tatinka/ auto pro milenku/ uspesne rozvedenou panicku...
Trosku mne vadi, ze karoserie pusobi velmi tezce a mohutne az se mi nechce verit ze to muze delat i 99g CO2!
Preci jenom je to pro profesionaly ve strdnim veku co pracuji ve vyssim managmentu v zahranici/ nekoho kdo ma uspesneho strycka/ tatinka/ auto pro milenku/ uspesne rozvedenou panicku...
Trosku mne vadi, ze karoserie pusobi velmi tezce a mohutne az se mi nechce verit ze to muze delat i 99g CO2!
Ta modrá střecha na bílém autě je právě neuvěřitelně chic, stejně jako žluté s černou střechou a černými koly 😉 :yes:
Dokud jsou fotky jen ve formátu "náhledů", tak to auto vypadá docela zajímavě, ale jakmile se zvětší do pořádné velikosti a podíváte se na detaily, tak je to bohužel dost špatné....
Kolmá LED světla někde dole v nárazníku? tlusté chromované lišty v oblasti prahů? Pastelové barvy v kombinaci s chromovanými zrcátky? To je jak když pesjek s kočičkou vaří dort 8-s Interiér je o dost lepší, ikdyž tady by mi třeba vadila kombinace digitálních a analogových budíků ve středové kapličce....
Samostatnou kapitolou jsou barevné kombinace "bílé auto, světle modrá střecha", případně černá střecha s puntíky - to si snad může koupit fakt jen Ferda Mravenec 😉
Proporčně je to auto hezčí než příliš úzce a vysoce působící Mito, ale v detailech a celkovém vyznění tomu už tak není....
Motory vypadají zajímavě, ale chybí mi tam nějaký středně silný turbomotor. Diesely bych neřešil, to se do takového auta vůbec nehodí.... Ale cenou by to auto bodovat mohlo, je přecejen od dost levnější než Mito....
Kolmá LED světla někde dole v nárazníku? tlusté chromované lišty v oblasti prahů? Pastelové barvy v kombinaci s chromovanými zrcátky? To je jak když pesjek s kočičkou vaří dort 8-s Interiér je o dost lepší, ikdyž tady by mi třeba vadila kombinace digitálních a analogových budíků ve středové kapličce....
Samostatnou kapitolou jsou barevné kombinace "bílé auto, světle modrá střecha", případně černá střecha s puntíky - to si snad může koupit fakt jen Ferda Mravenec 😉
Proporčně je to auto hezčí než příliš úzce a vysoce působící Mito, ale v detailech a celkovém vyznění tomu už tak není....
Motory vypadají zajímavě, ale chybí mi tam nějaký středně silný turbomotor. Diesely bych neřešil, to se do takového auta vůbec nehodí.... Ale cenou by to auto bodovat mohlo, je přecejen od dost levnější než Mito....
neviem sa zbavit pocitu že aj sucastne polo je viac imidžove ako tato HRČA. konkurencia pre mito a mini to zaisto nieje.
Dizajn je vždy subjektívny dojem, takže akékoľvek porovnanie s MiTom a Mini vychádza bez víťaza. Mini vyzerá veľmi dobre, je to klasika, odrádza ma ale dnes už nezaujímavý a veľmi lacný interiér. V „nižšej“ cenovej relácii sa však spomínané MiTo má čoho obávať. Alfa si jeho cenu postavila veľmi trúfalo z čoho bude aktuálny DS3 rozhodne ťažiť. Ak by som šiel do auta tejto kategórie, klopem u Citroena.