Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Optima: Nový Magentis bez šestiválce, ale za to s hybridem

Nová Kia Optima, která je americkou verzí modelu Magentis, dostane tři zcela nové motory. Jedním z nich je taky verze s hybridním pohonem.
Zpět na článek
2. 4. 2010 09:00
2. 4. 2010 18:17
2. 4. 2010 21:12
2. 4. 2010 22:06
3. 4. 2010 06:56
neregistrovaný "adalbert"
4. 4. 2010 17:44
neregistrovaný "adalbert"
7. 4. 2010 20:37
neregistrovaný "adalbert"
2. 4. 2010 09:02
2. 4. 2010 09:05
neregistrovaný "1zorro"
2. 4. 2010 09:17
2. 4. 2010 09:34
2. 4. 2010 09:36
2. 4. 2010 10:14
2. 4. 2010 10:11
2. 4. 2010 11:29
2. 4. 2010 18:19
8. 4. 2010 12:29
2. 4. 2010 09:27
2. 4. 2010 09:18
2. 4. 2010 10:04
3. 4. 2010 21:18
neregistrovaný "VaclavII"
4. 4. 2010 08:08
neregistrovaný "VaclavII"
4. 4. 2010 15:21
neregistrovaný "VaclavII"
5. 4. 2010 20:04
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 16:37
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 17:20
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 18:56
neregistrovaný "VaclavII"
2. 4. 2010 13:12
neregistrovaný "VaclavII"
2. 4. 2010 12:03
2. 4. 2010 13:15
3. 4. 2010 07:02
neregistrovaný "adalbert"
2. 4. 2010 13:48
2. 4. 2010 13:58
2. 4. 2010 16:19
2. 4. 2010 16:40
2. 4. 2010 17:01
2. 4. 2010 17:27
2. 4. 2010 17:32
2. 4. 2010 17:43
neregistrovaný "Kuba84"
2. 4. 2010 17:43
2. 4. 2010 17:50
2. 4. 2010 17:57
3. 4. 2010 00:55
neregistrovaný "Kuba84"
2. 4. 2010 17:52
2. 4. 2010 18:40
2. 4. 2010 18:47
2. 4. 2010 19:01
2. 4. 2010 19:57
2. 4. 2010 19:59
2. 4. 2010 18:34
2. 4. 2010 20:03
2. 4. 2010 21:43
2. 4. 2010 22:09
3. 4. 2010 10:59
3. 4. 2010 13:26
3. 4. 2010 19:08
3. 4. 2010 19:55
3. 4. 2010 22:53
2. 4. 2010 16:22
2. 4. 2010 18:32
2. 4. 2010 18:56
2. 4. 2010 19:26
2. 4. 2010 22:11
3. 4. 2010 00:21
3. 4. 2010 00:08
2. 4. 2010 18:20
2. 4. 2010 18:46
2. 4. 2010 21:36
2. 4. 2010 22:19
4. 4. 2010 09:24
4. 4. 2010 11:01
4. 4. 2010 12:29
4. 4. 2010 13:21
4. 4. 2010 13:36
4. 4. 2010 19:58
4. 4. 2010 20:48
4. 4. 2010 21:23
3. 4. 2010 09:18
neregistrovaný "kubiii"
3. 4. 2010 14:38
3. 4. 2010 16:20
4. 4. 2010 09:13
6. 4. 2010 08:38
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2010 09:00
nadhera
Kia a Hyundai len tak dalej ;-) som Vas fanda

Kebyze takto vyzera ford alebo opel tak tu budu reci ake je to nadherne. Ale kedze to je Kia zase tu budu trapne reci zeby to nechcel nikto ani zadarmo

>:D

jaj sa zase pobavim :yes: hehe
Rozbalit vlákno
12
2. 4. 2010 16:14
Re: nadhera
Máš pravdu, tohle bych nechtěl ani zadarmo.

Ale vážně, zadarmo bych to bral, ale obratem bych to prodal (pokud by se vůbec našel nějakej kupec) a radši bych si za to koupil Insignii nebo Mondeo ;-)
2. 4. 2010 18:17
Re: nadhera
Bľaboceš pekne z cesty... Radšej sa vyhýbaj alkoholu... ;-)
2. 4. 2010 18:27
Re: nadhera
Neboj, v tuhle dobu je na alkohol ještě čas :-)

Ale nedivím se, na Slovensku teď bráníte Kiu vlastní krví >:D
2. 4. 2010 21:12
Re: nadhera
Vlastnou? Nie...
Ale prídi, nakrájam si ťa na plátky... ;-)
2. 4. 2010 21:41
Re: nadhera
Ajaj, další internetovej vyhrožovatel... >:D
2. 4. 2010 22:06
Re: nadhera
Že váhaš... Ale do teba si rýpnem rád, aj keď mi to vrátiš, aspoň je sranda. ;-)
neregistrovaný "adalbert"
3. 4. 2010 06:56
Re: Mluví z vás teoretici - Re: nadhera
Tak zrovna teď jezdím ve stávající verzi Optimy (z půjčovny) a je to strašné auto - nepřesné řízení, hlučné, podivně řadící převodovka (automat), plynulý rozjezd je možný, jen když plyn opravdu lechtáte, při pokusu o razantnější rozjezd se po půlsekundě nicnedělání převodovka zblázní a rozjedete se s protáčejícími se koly. Materiály taky nic moc - ale na to se v Americe moc nehraje.
4. 4. 2010 13:18
Re: Mluví z vás teoretici - Re: nadhera
A nebude to skôr strašným šoférom? Prípadne strašnými šoférmi predtým, auto z požičovne, najmä ak má už pár desiatok tísíc km za sebou, si už obvykle veľa vytrpelo a ťažko môžeš čakať, že pôjde ako nové.
neregistrovaný "adalbert"
4. 4. 2010 17:44
Re: Mluví z vás teoretici - Re: nadhera
Auto je skoro nové. Strašným šoférem to taky nebude - protože jako stejně strašný šofér jsem seděl už možná ve 40ti různých autech včetně aut z půjčovny a mohu to srovnat. Na horním konci co se týká ježdění byly Focus RS, Impreza STi, Camaro, Pontiac G8, pětkové BMW, E-čkový Mercedes a pár Fordů, tohle spolu s bratříčky od Hyundaje (Sonata) patří suverenně k nejhorším.
Po dalším dnu ježdění:
- při nastartování se to klepe jako ratlík
- při přeřatení z P do R je cítit takový ráz z převodovky, že se vždy rozhlížím, zda do mne někdo nenaboural
Ale - na americké silnice se zdejší maximálkou 96 km/h na dálnicích a 80 na silnicích to stačí.
7. 4. 2010 13:48
Re: Mluví z vás teoretici - Re: nadhera
Přesně, to jsem zažil taky (ty rázy v automatické převodovce) akorát to bylo volvo S60 :-)
neregistrovaný "adalbert"
7. 4. 2010 20:37
Re: Mluví z vás teoretici - Re: nadhera
Volvo po mých sedmiletých zkušenostech se dvěma z nich a s prblémy, které jsem s nimi měl pro mne není měřítkem kvality.
Ale trochu pozitivního ke Kie - po víkendu na okreskách se ukazuje, že to řízení mimo mrtvý chod kolem nuly má vcelku slušnou zpětnou vazbu a auto se v zatáčkách chová předvídatelně (sice se dost naklání, ale při příliš rychlém nájezdu a ubrání plynu se dostane do lehkého přetáčivého smyku, což je, myslím, žádoucí chování). Asi by to spravily lepší nízkoprofilové pneumatiky. Na Forda to ve své kategorii nemá, ale na koncern už skoro ano. >:-[]
2. 4. 2010 09:02
Asijec
Tak Magentis považuju za aktuálně designově nejpovedenější asijský sedan vůbec. Dokonce i interiér vypadá obstojně.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "1zorro"
2. 4. 2010 09:05
Re: Asijec
vizualne pekne auto, uz si iba pockat, ake bude mat jazdne vlastnosti...
Avatar - T613
2. 4. 2010 09:17
Re: Asijec
to je fakt .. vypadá dobře, dokonce hodně dobře
2. 4. 2010 09:34
Re: Asijec
přidávám se pánové :yes:

styl přední masky, který mi třeba na Sídu po F/L ne úplně sedí, je v kontextu Magentisu výrazně lepší

Interiér je taky docela podle mého gusta (líbí se mi určitě víc než v Sonatě). Hezké hranaté výfuky na klimošku, široký středový panel a hlavně, hlavně hóóódně čudliků jéééééé :-! >:-[]
Avatar - T613
2. 4. 2010 09:36
Re: Asijec
že ty budeš sábista >:D
2. 4. 2010 10:14
Re: Asijec
časem jednou snad jo >:-[]

bez čudliků to není ono
:-!
2. 4. 2010 10:11
Re: Asijec
tiez sa pridavam :yes:
Avatar - N6600
2. 4. 2010 11:29
Re: Asijec
Ked sa na to pozeram z profilu, tak vyzera ako moj Lexus IS. A zadnica zase kombinacia Mondea a Aston Martina. Ale inak, celkom pekne...
2. 4. 2010 18:19
Re: Asijec
Po zhliadnutí i40 by človek povedal, že Kórejci nevedia spraviť peknú limuzínu, vyhovujúcu aj oku Európana. Ale to by bol omyl. Vedia. ;-)
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2010 09:15
Krása...
Někdo tady psal, že Magentis bude uhlazenější a více odpovídající evropskému vkusu, nic takového nevidím >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
2. 4. 2010 09:27
Re: Krása...
Tak otevři oči, bobku. :-) ;-)
2. 4. 2010 22:07
Re: Krása...
On má oči...? :-O
Avatar - sksteve
2. 4. 2010 09:18
Hezké
Jen ty zadní světla vytažené přímo z Jagu XF mohli udělat jiné...:)
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2010 10:04
konecne
pro me prvni auto z "Koreje", ktere ma charisma....jak jsem kritizoval (a kritizuju), tak tady musim POPRVE skutecne pochvalit (na 1 to zatim neni, ale lepsi 2 uz jo;)

sice si neodpustili interier navrhnout sami (Volvo-Bavo-mix ci co to ma byt), ale to pro me osobne neni kupodivu tak dulezite
=> ocenuju spis tu odvahu strategu kdy od Accenta po tohle auto urazili cca. jen 10 let

holt asijska natura;-/)
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2010 10:53
"skoro " svetova jednicka
Hmmm, tak na dizajnovu jednicku u mna to nema {mazda 6}, ale je to druhe auto ktore ma chytlo za srdce. neviem kto rozdeluje dizajn- toto pre hyu. toto per kiu, ale vzdy je Kia krajsia nez hyundai.....kto vie preco?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
2. 4. 2010 11:26
Re: "skoro " svetova jednicka
Kia je Evropsky, Hyundai spíš Asijsko-Americky zaměřena. Tomu pak odpovídá i design automobilů. Co je masově prodejné v Evropě, neletí v USA a Asii a obráceně. Samozřejmě, obě značky prodávají celosvětově, ale to ladění aut je celkem jasné.
2. 4. 2010 12:30
Re: "skoro " svetova jednicka
Presne! ;-)
2. 4. 2010 11:35
Třeba přehodnotit postoje
Jinak to snad ani nepůjde. Tohle vypadá sakra dobře. Nechtěli by kluci z Wolfsburgu spolknout hořkou slinu, nahodit peníz a třeba tu Kiu i koupit? S FauVé na kapotě by tohle byl tady zaručenej úspěch. Interiér, exteriér, motory, není co vytknout. 10 let záruky na pohonný ústrojí taky není vůbec na škodu.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - white label
2. 4. 2010 11:47
Re: Třeba přehodnotit postoje
S potřebou přehodnotit "postoje" možná začni nejprve u sebe.
Snad ti časem dojde, že auto není jen o logu/"nelogu" na masce/kapotě. Zrovna tomuhle designu (zejména "předoboční" pohled) by "nepomohlo" ani logo se zdvojeným "R"...
2. 4. 2010 12:38
Re: Třeba přehodnotit postoje
Koukám, ty budeš z toho pomalejšího kraje... ;-)
Avatar - white label
2. 4. 2010 12:55
Re: Třeba přehodnotit postoje
To je možné, ale tvou formu "rychlosti" ti rozhodně nezávidím...
(viz také např. včera pod 5GT)
:-O :*) ;-)
Avatar - theolli
2. 4. 2010 14:32
Re: Třeba přehodnotit postoje
aby jsi si nerejpnul co,ty jsi ale vážně ubožák.
Avatar - white label
2. 4. 2010 15:52
Re: Třeba přehodnotit postoje
A ty tu právě předvádíš co, s tím svým "ubožákem"?
Máš něco věcného, nebo zase jen potřebuješ demonstrovat ("rejpáním") svou "pseudomoudrost"...? ;-)
Avatar - theolli
2. 4. 2010 15:58
Re: Třeba přehodnotit postoje
tolik moudrosti jako tvuj příspěvek ?? " To je možné, ale tvou formu "rychlosti" ti rozhodně nezávidím...
(viz také např. včera pod 5GT) "

podle sebe soudím tebe co? Nic neobvyklého.
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:20
Re: Třeba přehodnotit postoje
Ptal jsem se, jestli máš něco věcného?!
I když to, že mi tu místo toho jen přepíšeš mou reakci o tobě taky dost vypovídá.
Nevzpomínám si, že bys včera večer pod 5GT diskutoval taky, takže tu "formu rychlosti" můžeš pochopit asi dost těžko, a to i kdybys na to jinak "měl"... ;-)
2. 4. 2010 18:25
Re: Třeba přehodnotit postoje
Drž zobák. Každý má právo na vlastný názor, a že ho má iný ako väčšina, neznamená, že sa kdejaký pablb bude do neho za to navážať. Od teba je problém čokoľvek rozumného čítať, nie ešte k veci.

Mimochodom, white label, čo Ti na tom aute nesedí? Vážne, keď si ho porovnám s i40, je to iný svet. Vedľa Mondea, Insignie a spol. by som ho (z pohľadu dizajnu, na ostatné si musíme ešte počkať)postavil ako rovnocenného súpera.
2. 4. 2010 19:07
Re: Třeba přehodnotit postoje
:yes:
Avatar - theolli
2. 4. 2010 20:13
Re: Třeba přehodnotit postoje
Ty trubko Slovenská,už jednou jsem Ti psal dej si auto.sk a neber si mě do huby a jestli chceš a máš problém s Češtinou napíšu Ti to jazykem Vašich přátel tedy Maďarsky!
Avatar - white label
2. 4. 2010 21:29
Re: Třeba přehodnotit postoje
Ale copak..., panu "moudrému" zase ruply nervy... ;-)
Avatar - T613
2. 4. 2010 21:44
Re: Třeba přehodnotit postoje
budliky budliky :-)
2. 4. 2010 22:04
Re: Třeba přehodnotit postoje
>:D :yes:
3. 4. 2010 10:51
Re: Třeba přehodnotit postoje
:no:
3. 4. 2010 15:10
Re: Třeba přehodnotit postoje
:no:
Avatar - white label
2. 4. 2010 21:27
Re: Třeba přehodnotit postoje
To auto je designově celkově pro KIU určitě "pokrok" a celkový dojem z něj velmi silně připomíná Lexus IS (viz nejen C-sloupek), což je pro KIU pochopitelně dobře.
Vadí mi v něčem ten předoboční pohled, "laciná" je ta "celoorámečkovaná" maska ala facelift Ceedu, příliš velkoplošné "asimlhovky" a z profilu přehnaně "vysoká" hmota přední části...
Jinak souhlasím, v porovnání s "rozteklým" i40 je to opravdu "iný svet"... :-)
Avatar - T613
2. 4. 2010 21:46
Re: Třeba přehodnotit postoje
Laciná ani ne, agresivní zcela určitě. Jako celek to auto prostě ladí.
Avatar - white label
3. 4. 2010 08:38
Re: Třeba přehodnotit postoje
Na tebe ta maska (ve tvaru "širokého motýla") zřejmě působí agresivně, ale na mě "rádoby" agresivně i luxusně zároveň, tedy "lacině" až lehce kýčovitě... ;-)
Avatar - T613
3. 4. 2010 11:01
Re: Třeba přehodnotit postoje
on je tenhle agresivní, rádoby sportovní, vzhled laciný a kýčovitý u 90% aut. Protože slibuje něco co tam není i kdyby se fandové pos..
2. 4. 2010 22:04
Re: Třeba přehodnotit postoje
No vidíš, a čo Tebe vadí, ja práve oceňujem. Maska je nový tvar, ktorý bude (je) pre Kiu typický a musíme si naň zvyknúť - podľa mňa ale vyzerá šmrncovne a neokukane. Páči sa mi tenký chrómový pásik dookola, vyzerá to lepšie ako veľké plochy chrómu na maske cee´du. No a veľké hmlovky spolu s dennými svetlami široko rozkročené - prakticky úplne v rohoch pôsobia dravo a akoby vraveli "pozor na mňa, som veľké a silné auto. Proste mi ten predok príde fakt harmonický a dobre spravený.
Ďalšia vec, čo zaujme, je zvláštne tvarovaný C-stĺpik aj odvetrávacia mriežka na blatníku končiaca hranou predných dverí. Na úrovni sú aj kolesá a pochváliť ešte treba späťáky, "vyrastajú" z rohu okna predných dverí, nie z plechu pod ním, a nemajú nechutne robustnú "nohu" (ktorá mimochodom pri vyšších rýchlostiach často spôsobuje veľký aerodynamický hluk). Navyše smerovky v nich sú mimoriadne peké.
Interiér mi príde trochu fádny, aj keď svetlý pás po obvode sedadiel ho oživuje a aj volant sa zdá byť vydarený. U sedadiel mám pocit, že mohol byť dlhší sedák, ale to sa uvidí až naživo, nerád by som krivdil.
Rozhodne to ale bude šťuka v rybníku a ak pekné tvary budú aj praktické, podporené dobrými vlastnosťami auta a tiež za dobrú cenu, určite ich na cestách uvidíme dosť a manažérom niektorých (možno všetkých) európskych značiek pribudne na tvári nejaká tá vráska navyše.
;-)
Avatar - white label
2. 4. 2010 23:39
Re: Třeba přehodnotit postoje
Zrovna (téměř) stejná kola jsou už nějakou chvilku pro G6, odkazy už jsem tu před "chvílí" dával...
3. 4. 2010 20:04
Re: Třeba přehodnotit postoje
Môže byť, o tom sa nehádam. ;-) Akurát pri G6 som si ich nejak zvlášť nevšimol a tu mi dokonale pásnu... :-)
neregistrovaný "VaclavII"
3. 4. 2010 21:18
Re: Třeba přehodnotit postoje
Naprosto souhlasím s Klaudiem. Řekl bych, že právě Kia "loví" ve vodách VW a dokonce tomu dává ještě svůj "šmrnc". Důkazem právě jsou ty kola, které jsou už hóóóódně dlouho na VW, maska se také podobá novým tvářím VW, velké mlhovky - a co Octavia? Co se týče volantu, tak to by se hoši z VW mohli učit.

Vůbec evropští výrobci aut budou muset přehodnotit postoje, protože postoje přehodnocují již zákazníci.
Avatar - white label
3. 4. 2010 23:55
Re: Třeba přehodnotit postoje
Kteří zákazníci, ti v Evropě?
Podívej se na celoevropská čísla prodejů KIA a potom napiš jak zákazníci (obecně) přehodnocují postoje.
Hlavně se nenech zbytečně zmást postkomunistickými piditrhy jako je ten "česko-slovenský"...
KIA se zlepšuje, ale překvapuje mě kolika lidem tady stačí, k tak bezhlavému nadšení z jednoho auta, jen pár fotek. Zatím jsem neviděl žádný test tohoto auta, o osobní zkušenosti s ním nemluvě...
neregistrovaný "VaclavII"
4. 4. 2010 08:08
Re: Třeba přehodnotit postoje
KIA - [odkaz] Korea u nás - [odkaz]

Podceňování a argumentace "postkomunistickými piditrhy" jsou doménou "všeználků" ;-)

edit: Nelze si nevšimnout obrovského skoku, který tento výrobce udělal a to jak na poli techniky, designu, spolehlivosti. Je neskutečné, jakou záruku ti dají (jiná otázka je plnění - nemám zkušenost, ale ani negativní zprávy). Takto by se měli chovat především evropští výrobci jako VW, Renault, PSA. Zatím to ale vypadá tak, že pro zákazníka toho bohužel víc dělá KOREA.
Avatar - theolli
4. 4. 2010 08:30
Re: Třeba přehodnotit postoje
To víš VW ti naservíruje Fabii "již" od 199900,- ale nemá to ani "kastlík" kterej musíš zaplatit. Chceš delší záruku zaplat >:D ,sice je pravda že musela polevit a trochu se polepšit ale v CZ-SK pořád těží z "nacionalismu" a je otázka času než domací fandové VW Group pochopí že Korejci nabízí víc za stejné peníze. Kvalitativně myslím v tehle třídě i lepší.
neregistrovaný "VaclavII"
4. 4. 2010 15:21
Re: Třeba přehodnotit postoje
Já bych tedy neřekl, že je to jenom nacionalismem, nýbrž především díky spoustě autosalonů, které dávají práci a dávají známé a známé známých atd. A z toho především těží Škoda, ačkoliv jejich auta jsou co se týče poměru cena/užitná hodnota na druhém konci ve srovnání s prodejními čísly.
Avatar - white label
4. 4. 2010 16:23
Re: Třeba přehodnotit postoje
Napsal jsem snad jasně, že se KIA zlepšuje, nebo si to "náhodou" přehlídl... ;-)
Jinak děkuji za potvrzeni druhým odkazem, u prvního nevidím souvislost.
Náš "postkomunistický" trh je svou kupní silou stále relativně dost "malý", ve srovnání s tradičními, velkými, vyspělými státy "západní Evropy, což svou infantilní argumentací "všeználkama" těžko změníš.
To že právě u nás v poslední době Korejci téměř zdvojnásobili prodeje a z toho plynoucí podíl na trhu, nemá na těchto "rozhodných" trzích (Něměcko, GB, Francie, Itálie, Španělsko...atd.) obdobu.
neregistrovaný "VaclavII"
5. 4. 2010 20:04
Re: Třeba přehodnotit postoje
"Korejská automobilka Kia Motors oznámila, že její globální prodeje vozidel dosáhly v loňském roce 1 651 920 jednotek, což znamenalo proti roku 2008 nárůst o 20,1 %. Kia se tak řadí mezi nejrychleji rostoucí automobilky na světě." - to je úryvek z prvního, který podle Tebe nemá souvislost. Z toho vyplývá, že buď neumíš číst, nebo jsi ztratil soudnost. Vzhledem k tomu, že celkem někdy reaguješ na to co píší druzí, tipuji na tu soudnost.
Avatar - white label
6. 4. 2010 16:44
Re: Třeba přehodnotit postoje
Číst zřejmě neumíš především ty, kolikrát ti mám ještě doslova napsat, že zde řeším velké "zápodoevropské" trhy!
Soudnost ztrácíš také zejména ty, už moje prvotní reakce na tebe byla na tvou zmínku o evropských! výrobcích, cituji tě doslova:
"Vůbec evropští výrobci aut budou muset přehodnotit postoje, protože postoje přehodnocují již zákazníci."
Takže s těmi celoevropskými (zejména "západoevropskými") čísly ti to moc nevyšlo, tak si hodil mrtvého brouka a najednou tu zkoušíš argumentovat"globálními" celosvětovými čísly o kterých nebyla vůbec "řeč"...
Takže, než někoho začneš kritizovat, chtělo by to zjevně mnohen víc sebereflexe... ;-)
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 16:37
Re: Třeba přehodnotit postoje
7% nárust na Evropském trhu ... Hoď sem číslo dalšího výrobce, který by rostl tímto tempem v takových objemech. Zákazníci v Evropě to pochopili, ty NE. ;-)
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 17:20
Re: Třeba přehodnotit postoje
Pro srovnání "V celé Evropě loni odbyt vozů Volkswagen Group klesl o 7,1 procenta". Renault, PSA - taktéž pokles.
Avatar - white label
7. 4. 2010 17:39
Re: Třeba přehodnotit postoje
Nárůst a pokles jednotlivých značek na evropském trhu je jedna věc, ale ta nesrovnatelně podstanější je skutečný podíl na tomto trhu, potažmo na těch největších v "západní" Evropě.
Aby výrobci nejprodávanějších automobilových značek v Evropě museli (doslova) "přehodnotit své postoje", musí se podíl (např. značky KIA) na těchto trzích dostat ještě podstatně "výš"...
neregistrovaný "VaclavII"
7. 4. 2010 18:56
Re: Třeba přehodnotit postoje
vidíš, to je tvůj náhled, můj náhled je ten, že potom co se KIA dotáhne výš, tak na přehodnocení již bude pozdě.
Avatar - T613
4. 4. 2010 09:14
Re: Třeba přehodnotit postoje
tož jasné, většina z nás zde chrochtá nad designem, který je již hodně dobrý. Asi si tady myslí málokdo, že se tento model vyrovná evropské špičce. Ale za další generaci? Kdo ví ..
4. 4. 2010 11:00
Re: Třeba přehodnotit postoje
cee´d sa na špičku dotiahol, prečo myslíš, že o pol generácie mladší model nie? Počkaj na testy, potom to môžeme rozoberať, teraz sú to iba dohady.
Avatar - T613
4. 4. 2010 12:27
Re: Třeba přehodnotit postoje
dotáhl, ale na špičku stále nemá ;-)
4. 4. 2010 13:19
Re: Třeba přehodnotit postoje
A ako vieš, že ani tento nový model na špičku ešte nemá?
Mimochodom, zastavíš sa v BA na autosalóne?
Avatar - T613
4. 4. 2010 13:35
Re: Třeba přehodnotit postoje
pochybuju, že by měl. Ale nechám se klidně a mile překvapit.
A určo se tam nestavím :-)
4. 4. 2010 19:55
Re: Třeba přehodnotit postoje
mal by si, tento rok Brno nebude
Avatar - T613
4. 4. 2010 22:15
Re: Třeba přehodnotit postoje
mě láká Autotec
5. 4. 2010 14:26
Re: Třeba přehodnotit postoje
No však to riadne doku*vili, keď autosalón a autotec oddelili od seba. Kedysi bola radosť na brnenské výstavište ísť, človek ani nevedel kam ísť prv. A teraz...za dve hodiny niet čo robiť...
Mimochodom, čo tam? Ideš obzrieť nejaké nové autobusy?
2. 4. 2010 18:07
Re: Třeba přehodnotit postoje
No, ber to sportovně "blesku".
neregistrovaný "VaclavII"
2. 4. 2010 13:12
Re: Třeba přehodnotit postoje
Zakopaný pozice - škoda, zrovna Tebe bych netipoval za "zakopance" GTI.
Avatar - T613
2. 4. 2010 14:07
Re: Třeba přehodnotit postoje
tady se hraje na strany, jo? >:D
2. 4. 2010 18:05
Re: Třeba přehodnotit postoje
Jseš vedle, já zákopovou válku nevedu. Tenhle bourák se mně ale líbí.
Avatar - white label
2. 4. 2010 18:23
Re: Třeba přehodnotit postoje
A tos poznal právě podle toho, že jsem napsal: "...auto není jen o logu/"nelogu" na masce/kapotě..."? ;-)
2. 4. 2010 17:38
Re: Třeba přehodnotit postoje
máš v tom trochu zmatek, Kia koupí "kluky z Wolfsburgu", do 20-ti let, a kdyby to mělo "FauVé" na kapotě, tak vím, že se to za tři roky rozsype
2. 4. 2010 18:03
Re: Třeba přehodnotit postoje
>:D Kia koupí kluky z Wolfsburgu až když Seat koupí Fiata. >:-[]
Avatar - Rysguf.
2. 4. 2010 11:42
Inspiracia u AUDI
Podla sa inspirovali u Audi, konkretne u A4, co je len dobre :-)

[odkaz] vs [odkaz]

[odkaz] vs [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
2. 4. 2010 11:46
Re: Inspiracia u AUDI
inspirace? spíš v tom vidím, že v tom někdo vidět Audi chce.. taková deadliftařina
2. 4. 2010 12:33
Re: Inspiracia u AUDI
Pokud by to tak byla, tak pro ne?

Preci pokud chces uspet v necem s cim jsi nemel zkusenosti, tak se podivas co se dela v premiovem nejprodavanjsim segmentu v Evrope a pote to orezes a prefiltrujes do nizsi stredni do vlastniho portfolia!
Avatar - radek.m
2. 4. 2010 12:53
Re: Inspiracia u AUDI
Peter Schreyer - byvaly sef designer Audi (stoji za soucasnou koncepci designu Audi) je nyni sef designer u automobilky Kia...
2. 4. 2010 13:04
Re: Inspiracia u AUDI
To vim, a take ho chvalim zato! Toyota by si mela vzit priklad z takoveho tahu :-( Jelikoz je nyni designove ztracena co opravdu chce Evropa!
Avatar - delphino
2. 4. 2010 16:20
Re: Inspiracia u AUDI
podle mě nejen Toyota ale i její Lexus... mě přijde design lexus naprosto křečovitej, pod pojmem L-finesse si představuju jiný design (třeba ten od Infinity)
2. 4. 2010 16:54
Re: Inspiracia u AUDI
Nazorne bylo videt, u konceptu LFA cabrio!

Toyota umi vyrobit dobry design ci navrhnout jej, ale nakonec to pote nekdo zbabra totalne do finalni podoby!

[odkaz]
2. 4. 2010 18:01
Re: Inspiracia u AUDI
krásný :yes:
Avatar - N6600
2. 4. 2010 18:48
Re: Inspiracia u AUDI
Mne sa naopak design Lexusu paci. Pre mna je to auto krasne a hlavne nenapadne. Lexus, ani Toyota si podla mna nemusia nic dokazovat.
Avatar - Tomas_2002
2. 4. 2010 12:03
Honda
Vždycky se mi líbil Accord, ale tohle ho strčí jednoznačně do kapsy...
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2010 13:15
Tak klucí
palec na horu Péťa Šrajerů je prostě machr, kdyby takhle vypadalo Mondeo v nové generaci tak bych oblízl všech deset. Jenže už nebude když s tímhle designem přišla kia už teď.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "adalbert"
3. 4. 2010 07:02
Re: Tak klucí
To je zajímavý, koncernisti někde psali, že Mondeo vypadá jeko z Koreje a že to je jeho největší vada. :-)
Designově to špatné není ale v Evropě bude záležet na tom, jak to bude jezdit a zatím teda Optima nic moc ...
2. 4. 2010 13:48
ANO
Tak vazeni dizajn vyborny - exterier aj interier. K tomu prihodme dobru zaruku...
Gratulujme ludom co sa dokazu povzniest nad "cistotou rodokmenu" a kupuju si auto podla toho ci sa im paci, ci im proste "sedi".
Stale viac zakaznikov pojdu do KIE nie koli cene ale preto ze kupuju moderne auto.

Ja priznavam - dizajn tejto KIE mi sedi, kludne by som, do toho siel.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - gld
2. 4. 2010 13:58
Re: ANO
Ja som príjemne šokovaný z toho ako dobre nová kia vyzerá..dať tam modernú naftu, rozumnú cenu a bral by som to všetkými desiatimi :yes:
2. 4. 2010 16:19
Re: ANO
Právě si to trefil, dát tomu "rozumnou cenu". Ale co když cena bude stejná jako u Passata, Mondea, Insignie apod. zavedených značek? To aby sis pak sekal prsty :-)
Avatar - gld
2. 4. 2010 16:40
Re: ANO
Rozumná cena neznamená 2/3 konkurenčných modelov, stačí keď nebude vyššia ako u konkurencie ;-)

A táto kia sa mi dizajnovo páči určite viac ako passat a mondeo, s insigniou je to tak narovnako
2. 4. 2010 17:01
Re: ANO
To mas mozna pravdu, ale ono je nejak nefer hodnotit vuz ktery se bude teprve prodavat plne od roku 2011 a porovnavat to s Passatem, ktery designove presluhuje "protoze se stale prodava dobre", a Mondeo je jiz v polovine sveho zivotniho cyklu!
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:27
Re: ANO
Souhlasím..., mimochodem dnes jsem viděl první fotky (AutoZeitung) "nového" Passatu, bude ofic. představen v září v Paříži. Předek podobná změna jako u nového Touaregu a celkově "hranatější" look. Velikost změny asi tak na podobné úrovni jako při přechodu z G5 na G6...
2. 4. 2010 17:32
Re: ANO
proboha koho ještě zajímá Passat, žiješ na vozíku v jeskyni uprostřed šumavských hvozdů ???
neregistrovaný "Kuba84"
2. 4. 2010 17:43
Re: ANO
Mě jo!! Já mám rád auta, tudíž mě zajímá všechno. I ten Passat ;-)
2. 4. 2010 17:50
Re: ANO
to je názor, který má svou cenu, v šestadvaceti :-)
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:57
Re: ANO
To je aspoň názor..., na rozdíl od tvého "antikoncernového anarchismu za každou cenu"... :*) ;-) :-)
neregistrovaný "Kuba84"
3. 4. 2010 00:55
Re: ANO
Na konkrétní otázku jsi dostal konkrétní odpověď. O žádný názor tady nejde. Jestli jsi čekal, že budu hanit VW nebo vychvalovat korejce, tak to jsi na omylu blbečkku
2. 4. 2010 17:52
Re: ANO
Naopak ted bude velmi zajimave videt v dalsich letech jak nemci zameri design interieru nove/budouci Jetty, Passatu, Octavii!

Jelikoz se fransouzi na 3009, 406 za okny /Korejci - Nova Kia Otima...uci rychle, aby se dostali presne s interiery tam co vyzaduje Evropsky zakaznik!

Prijde cas, kdy u stredni a nizsi stredni tridy pozdeji veci jako Paddle shift, dual cluch, plus rada technickych inovaci budou muset byti standartem... budou muset byt do 7let u vetsiny aut od 450 -700 tisic jinak budou nekounkurence schopne!

Budeme mit z ceho vybirat >:D
2. 4. 2010 18:40
Re: ANO
Tu ide o to ze pojde o auto plne porovnatelne s konkurenciou, jasne ze to bude mat tazke, zakaznik si ale uz bude davat pri kupovani auta aj v tejto triede na zoznam navstev showroomov KIU
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2010 18:47
Re: ANO
Nechci ti brát iluze, ale běžný zakázník v této třídě ani neví, kde je autosalon Kia. Management korejských firem, pár exotů a to budou všechny "prodeje" tohoto modelu. Kupců by bylo hodně, každý kupec cedníku za 219k Kč by to bral hned, ale... >:-[]
2. 4. 2010 19:01
Re: ANO
No... ale to nie su zakaznici AUDI, MERCEDESU, BMW - teda ziadny LUX ale zakaznici ktory porovnavaju medzi Lagunou, Mondeom, 407, Superbom...
Avatar - gld
2. 4. 2010 19:57
Re: ANO
časy sa menia strejdo..kia má s týmto modelom našliapnuté do európskej strednej triedy
Avatar - gld
2. 4. 2010 19:59
Re: ANO
Porovnávať môžem ako potencionálny zákazník z toho čo je na trhu..že passat nadsluhuje? Ne-záujem, vyberá sa z aktuálnej ponuky

btw, mondeo sa mi príliš nepáčilo ani za nova
2. 4. 2010 18:34
Re: ANO
Takže ti bude stačit, když bude levnější o 10 tisíc?

Jenže zapomínáš, že pro většinu lidí plní auta střední třídy (narozdíl od tříd nižších) i reprezentativní funkci, hledí se i na značku, historii atd. A to u Kie chybí. To není jako nákup Ceedu za 260 tis. ;-)
Avatar - gld
2. 4. 2010 20:03
Re: ANO
Nepochopil si to kámo, netreba aby bola lacnejšia, stačí že sa mi najviac páči ;-)
2. 4. 2010 21:43
Re: ANO
Tobě to možná stačit bude, ale většině lidí ne. Za 2 roky si povíme, jak se "prosadí" Kia v této třídě v Evropě ;-)
2. 4. 2010 22:09
Re: ANO
Možno budeme nakoniec prekvapení všetci. A možno aj nie.
Avatar - gld
3. 4. 2010 10:59
Re: ANO
Myslíš že väčšine ľudí nebude stačiť ak bude auto porovnateľne kvalitné, s dobrou paletou motorov a rozumnou cenou a ešte sa im aj bude najviac páčiť z konkurencie? Čo viac by si chcel?

Tie tlachy o histórii a reprezentatívnej funkcii si odlož na diskusiu o vyššej strednej..tu sa bavíme o triede lagún, mondeí a passatov ;-\
3. 4. 2010 13:26
Re: ANO
Až budeš někdy kupovat auto za 600 tis. a víc, tak to možná pochopíš. Zatím je diskuze s tebou zbytečná, kopeš tady za auto, který ještě ani nevyjelo a stavíš ho na úroveň Passatu nebo Mondea. Tobě evidentně stačí, že si ti líbí a bude levný, ale tohle bude stačit max. tobě a pár dalším Kiabijcům ze SVK ;-)
Avatar - gld
3. 4. 2010 19:08
Re: ANO
Si naozaj hlúpy alebo sa iba robíš?

Fakt že sa auto páči je jedným z najdôležitejších pohnútok pri kúpe auta, kto si kúpi auto ktoré sa mu nepáči? ;-)

Cenu tu omieľaš iba ty, drahšia ako konkurencia kia zrejme nebude a tým to hasne..ty gróf de la passat 8-s
3. 4. 2010 19:55
Re: ANO
"Robím sa", protože se tě snažím pochopit ;-)

To je samozřejmý, že si člověk v této třídě koupí auto, které se mu líbí, ale těch důvodů pro koupi auta je daleko víc než že se mi líbí nebo ne. Ale ty už jsi tou Kií tak zaslepený, že se ti nelíbí jiný auto ve střední třídě? A věz, že lidé radši koupí za stejnou nebo podobnou cenu osvědčený auto z Německa, Francie nebo Japonska než kupovat zajíce v pytli z Koree. Samozřejmě by to neplatilo, kdyby Kia ostatní konkurenty převyšovala, ale tomu snad nevěříš ani ty sám :-)
Avatar - gld
3. 4. 2010 22:53
Re: ANO
Občas pochybujem..

Jasne že dôvodov pre kúpu je viac ale auto čo sa ti nepáči si nekúpiš..btw dáke dva príspevky hore píšem že v strednej triede by som asi váhal medzi oplom insignia a kiou optima..možno citroen c5

podstatné však je že sú to všetko autá tzv. mainstreamových výrobcov (keď už mám použiť tu tak populárnu terminológiu). Teda žiadne prémiovky kde by si si platil za image.

Baviť sa o úrovni auta ktoré ešte ani neprišlo na trh je dosť zvláštne, počkáme si na test a potom môžme hovoriť či prevyšuje alebo zaostáva za konkurenciou.
Avatar - delphino
2. 4. 2010 16:22
Re: ANO
podle mě to není o čistotě rodokmenu - to už Kia má pár let, jen na to evrapani nepřišli, teď je to spíš o jistém psychickém pozlátku...
Avatar - strýček BOB
2. 4. 2010 18:32
Re: ANO
O jakém rodokmenu u Kia mluvíš? Evropské automobilky to tady sekají už stovku let. Před sto lety pan Kia přemýšlel do jakého hrnce naložit korejské zelí...
2. 4. 2010 18:56
Re: ANO
Lenze doba sa kapku meni - pre niekoho "rodokmen" rolu hra a je to dobry postoj, ale niekomu je to fuk a riesi ci mu auto proste sadne.

Predpokladam ze zakaznici pre ktorych je rodokmen alfou a omegou maju doma hifi GRUNDIG a v aute im hra radio od TELEFUNKENu.

Tradicie su dobre ale tento argument musi byt umocneny MOMENTALNOU kondiciou znacky /napriklad VW/, inak je tradicia iba nalepkou a to zakaznik zisti velmi rychlo.
2. 4. 2010 19:26
Re: ANO
Já bych to tak nehrotil třeba škoda má tu stoletou tradici a je pod křídly VW který má do sto let ještě víc jak čtvrtstoletí a když si vezmu od kterého roku začal VW Audinu prosazovat do prémiové třídy tak to taky není zase tak dávno. Takže ty tradice a rodokmeny bych zase tak doslova nebral.
2. 4. 2010 22:11
Re: ANO
Ale to nehovoríš o Volkswagene, že nie? >:D Ale taký Renault, Citroen, áno, to sú európski pamätníci ako sa patrí. No a samozrejme Mercedes, tomu patrí pomyselný trón. ;-)
2. 4. 2010 17:30
jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne, já si nevšim, že je z Asie, tak to ne, ... na Golfa nemá !!!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:38
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
Co má (tenhle) sedan střední třídy společného zrovna s Golfem? 8-s
Myslíš ty kola, tak na to už jsem si zvykl a nejen u korejců:
[odkaz]
[odkaz]
;-)
2. 4. 2010 17:44
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
nic to byla jen sranda, občas se tu najde vesnickej truhlík s olítaným golfíkem, co ho brání zubynehty, protože v tom jezděj německý důchodci, tak to musí být "kvalitka", "voňavka" >:D >:D >:D , tak jsem chtěl ty trouby trochu zparodovat :-)
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:51
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
Tak to jo, to se ti vážně "povedlo", ono je docela umění pobavit především sám sebe, co... ;-)
Jen by mě zajímalo, kdo si kupuje ty nové Golfy (a "Passaty"), když se jich pořád tolik prodává a přitom (podle tebe) všichni jezdí jen
s olítanýma "voňavkama"... :-O :*) >:-[]
2. 4. 2010 17:55
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
byl to vtip, neřeš to :-)
Avatar - white label
2. 4. 2010 17:58
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
Já to neřeším, ono je to vyřešené už dávno i bez zdejších diskusí...
;-)
2. 4. 2010 19:29
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
Ale no tak trošku nadhledu uznej že se mu na druhé straně trošku podařilo vystihnout některé zaslepence kteří by nikdy nepřiznali že se jim může líbit i korejské auto. ;-)
2. 4. 2010 18:36
Re: jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
Divím se, že vubec reaguješ na takovej výplod chorého mozgu...
2. 4. 2010 17:47
jééé to je pěknej auťák, hmmm vlastně ne
odpověď mimo "vlákno"
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2010 18:20
To chcu.
Gde sa to dá kúpit a za kolik? Ale chcu aj s tyma kolama, ty sů fakt dobré.
Rozbalit vlákno
14
2. 4. 2010 18:46
Re: To chcu.
A to akou hatlaninou píšeš, však ti ani maďar nerozumie... >:D
Avatar - bubucci
2. 4. 2010 21:36
Re: To chcu.
Tož to je tá naša valaština ;-) Já bych sa za to před barákem takéj nehaňbil.
2. 4. 2010 22:19
Re: To chcu.
Tož já ani nevím, snáď abychom našli opravdového Valacha a optali sa ho, jak sa to píše. My Slované zme všecí z jedného kořeňa, tož by zme si měli rozumět...
Ja, abych nezapoměl, krúžek na "u" Valaši nedávajú, ím stačí čárka...
>:D :yes:
Avatar - T613
4. 4. 2010 09:24
Re: To chcu.
Valaši nejsou Slované ;-)
4. 4. 2010 11:01
Re: To chcu.
A čo sú, Germáni, Frankovia, Huróni alebo Rimania?
Avatar - T613
4. 4. 2010 12:29
Re: To chcu.
Patří mezi románské národy stejně jako Italové, Francouzi, Rumuni a Španělé. Valaši sem přišli totiž z Rumunska ;-)
4. 4. 2010 13:21
Re: To chcu.
Takže majú spoločné korene so slovenskými a českými rómami? Sakra, to na Valašsku nahlas nepovedz... >:-[]
Avatar - T613
4. 4. 2010 13:36
Re: To chcu.
máš v tom brajgl >:D
Avatar - white label
4. 4. 2010 19:28
Re: To chcu.
Tak zkus zase ty jít do Rumunska a řekni jim nahlas, že jsou vlastně všichni cikáni... >:-[] , cikánů (rómů) je v Rumunsku jen o 0,8% více, než třeba na Slovensku..., naopak Maďarů je tam o 3,1% méně, než na Slovensku...

Původ slova "Valach" - slovanskými jazyky přejaté slovo Walhs původně gremánského původu, používané starověkými Góty pro pojmenování Keltů, romanizovaných Keltů a románskými jazyky mluvících národů.

Valašsko (jižní území Rumunska) a Moldávie získaly roku 1829 autonomii, v roce 1858 se sjednotily a položily tak základ samostatnému Rumunsku, které vzniklo roku 1878. Od roku 1881 bylo Rumunsko královstvím.
4. 4. 2010 19:58
Re: To chcu.
A teraz nech sa v tom niekto vyzná... >:D
Avatar - white label
4. 4. 2010 20:24
Re: To chcu.
Nějaké dolňující otázky?

Na Moravu se Valaši dostali při valašské kolonizaci probíhající od 14. do 17. století (což je dvě až pět století! před vznikem samotného Rumunska), Valašské pastýřské kmeny migrovaly z oblasti dnešního! jižního Rumunska (Valašska) podél karpatského oblouku směrem na západ.
Na své migrační cestě Valaši postupně ztratili svůj původní jazyk, s výjimkou některých "valašských" slov (bača, brynza, geleta, strunga, atd.), která používají ve svém nářečí, ale zachovali si hodně ze své kultury (zejména folklór, písně a kroje) a hospodářské zvyky (hlavně chov ovcí). ;-)

P.S. Chovat ovce nakonec naučili Valaši i "Slováky"... >:D
Avatar - T613
4. 4. 2010 20:48
Re: To chcu.
ty jsi brigádničil co by průvodce ;-)
Avatar - white label
4. 4. 2010 21:14
Re: To chcu.
To ne, i když chodil jsem kdysi s jednou sličnou průvodkyní (studentkou), ale od té jsem se "učil" zajímavější/příjemnější věci...
;-)
Tohle mě zajímá i "osobně", asi "tušíš" proč... :-)
Avatar - T613
4. 4. 2010 21:23
Re: To chcu.
pochopitelně, že jsem to tušil už když jsem psal o průvodci ;-)
2. 4. 2010 22:32
mrezka blatnik
ta mrezka na blatniku alebo co to je, to je co zac? odkukane od BMW M?
Rozbalit vlákno
1
2. 4. 2010 22:48
Re: mrezka blatnik
Možno. Ale vyzerá to dobre. ;-)
neregistrovaný "kubiii"
3. 4. 2010 09:18
pro readakci
"Zato" se píše v tomto případě dohromady, vypadá to v tom nadpisu dost blbě... ;-\
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2010 14:38
GDI
Mám takový dojem, že před nějakými 12-ti(možná i více) lety přišlo Mitsubishi v kontextu té doby s revolučním vstřikováním u svých benzínových motorů a začalo je označovat GDI. Je mi proto divné, že stejné označení používá konkurenční automobilka. Nevíte někdo, zda se Mitsubishi tohoto označení vzdalo?
Rozbalit vlákno
2
3. 4. 2010 16:20
Re: GDI
1999 wikipedia

PSA Peugeot Citroën, Hyundai and Volvo licensed Mitsubishi's GDI technology in 1999, with Hyundai building the first GDI V8.[18][19] Although other companies have since developed gasoline direct injection engines, the acronym 'GDI' (with an uppercase final "I") remains a registered trademark of Mitsubishi Motors.[20]
4. 4. 2010 09:13
Re: GDI
Díky moc. Na Wikipedii jsem nějak zapomněl... ;-)
6. 4. 2010 08:38
!!!
Tak pánové... ze předu je to neskutečnej bourák! Tohle vozidlo se mi opravdu líbí :-) a dokonce i zevnitř :yes: , akorát škoda tý opticky těžký zádi, jakmile tam bude jakýkoli kolo 17" a menší, bude to nejspíš vypadat jak velkej zadek paní tchýně...:( podobnej nešvar má sice většina aut současný střední třídy, ale tady se mi to zdá víc patrný. Jinak ale palec nahoru :yes: a s 2.0T 200kW a těmahle kolama bych to za supíka měnil hned ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2010 12:32
náááádhera, tak ma vypadat sedan!
jednoznačně jeden z nejhezcich sedanu soucasnosti, :yes: :yes: :yes: ...bravo kia
Rozbalit vlákno
0