Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai Sonata Hybrid 2,4 CVVT (154 kW): Elektromotor má snižovat spotřebu ve městě i na dálnici
65 komentářů
krovakus
0
Je to parada co vyrobci vymysli za tvary svetel. Od doby kdy se zacaly pouzivat ledky, je to fakt sila. :yes:
strýček BOB
V úctě poklekněte... Je-li toto finální verze i40 alias Sonaty, tak, tak snad raději nic. To bude mít v Evropě úspěch, věřte tomu!
Tak strýček BOB už se vyjádřil btw. čekal jsem víc nadávek na korejský křáp takže ještě vyčkáme Adu až nám shrne že když to nemá TDI a 4x4 tak je to na kosočtverec a můžeme jít zase dál. Jinak mně se to auto docela líbí jen mi předek přijde trošku moc ale ten hybrid se zdá býti zajímavým není-liž pravda.
Proč hned nadávat 😄 Každý, kdo má alespoň trošku citu pro hezké věci, vidí, že tento výtvor prostě hezký není. Korejští pracovníci, odělení designu exterierů a interiéru, asi pracují pod dávkami halucinogenů, já jiné vysvětlení nemám.
Hyundai sam priznal, ze sedan je hlavne pro USA a Asii mirene zbozi, ani sam Hyundai nepredpoklada nejak velke prodeje mimo tyto dva kontinety.
Concern tvrdi, ze musi dat do portfolia sedan tohoto typu pokud chce byt v budoucnu povazovan za velkeho hrace!
Concern tvrdi, ze musi dat do portfolia sedan tohoto typu pokud chce byt v budoucnu povazovan za velkeho hrace!
3_diamanty
to u nas a aj v cechach a inych mensich krajinach ovladne Kia s Hyundaiom. Kedze im fandim tak som len rad ze sa tak rychlo mnozia :yes😒br />
Uz dnes je Sportage so Sorentom a Hyundaiom ix35 a ix55 jednou z najlepsich volieb SUVeciek. V nizsej strednej mame paradne rozbehnuty Ceed a i30 :yes😒br />
Prichadza Venga ktora zacne slapat na krk ostatnym uz dnes som ju dvakrat videl, nejaky modus alebo meriva jej nesiahaju ani po blatnik aspon dizajnovo urcite.
Ked pride nova i40 a nova velka kia potom len zacne boj 😉 uz to nebude samy passat 2.0tdi v ciernej farbe na ceste bude to opat pestrejsie :-!
Bravo Hyundai-Kia ste na dobrej ceste prevalcovat tie fadne europske sunty
😉
Uz dnes je Sportage so Sorentom a Hyundaiom ix35 a ix55 jednou z najlepsich volieb SUVeciek. V nizsej strednej mame paradne rozbehnuty Ceed a i30 :yes😒br />
Prichadza Venga ktora zacne slapat na krk ostatnym uz dnes som ju dvakrat videl, nejaky modus alebo meriva jej nesiahaju ani po blatnik aspon dizajnovo urcite.
Ked pride nova i40 a nova velka kia potom len zacne boj 😉 uz to nebude samy passat 2.0tdi v ciernej farbe na ceste bude to opat pestrejsie :-!
Bravo Hyundai-Kia ste na dobrej ceste prevalcovat tie fadne europske sunty
😉
Lidé si roky kupovali Korejce i přes jejich divný asijský design, jenže i40 už nemá zastaralé technologie předchozích hyundaiů a tudíž nijak výrazně levnější evropské konkurence nebude. To znamená žádnou motivaci k jeho koupi, jinými slovy, kvůli tomu jak vypadá, bude živořit na okraji zájmu, nový magentis je v tomto směru o kus lepší, evropštější, jeho šance jsou vyšší, i40 je tak plechovka pro amíky, nám tu, naštěstí, nic "zpestřovat" nebude. 😉
tož šéfe až na tu příď se mi tohle líbí, ale to asi nikoho kdo ví s čím jezdím překvapit nemůže >😒]
Nicméně jestli bych do něj šel? Netuším .. asi dle nabídky a porovnání s konkurencí
Nicméně jestli bych do něj šel? Netuším .. asi dle nabídky a porovnání s konkurencí
Tak, pokud sneseš dívat se denně na palubovku svého vozu a ani při příchodu k němu zezadu tě nenapadají myšlenky na nakopnutí do k.oulí neznámého designéra, pak věřím, že tento Hyundai může i polaskat tvé oko. >😁 😉
Korejci zásadním způsobem zpestřují zdejší diskuse. Takový svěží vítr mezi diskutníky, takové to nadšení, jako když svazáci vyráželi pomáhat zemědělcům, šátky vlály a vesele se pělo.
Čo sa týka i40, máme, asi rovnaký názor, predsa len v našich zemepisných šírkach sa v tejto kategórii viac nosí image, poznať to aj na predajných číslach C5 alebo Laguny. Keď dosiahneme životnú úroveň, že aj stredná trieda bude dostupným spotrebákom pre každého, budú mať viac šancí aj autá so slabším image, ako tento i40. Hoci nepochybujem, že je to zlé auto, určite také šance ako menšie kórejske autá, u nás určite nemá. V nižšej strednej triede aj medzi menšími autami Kia a Hyundai presviedčajú dizajnom, priestorom aj kvalitou, v stredných kruhoch to ale nestačí.
no zatial pokial viem ani spestrovat nemoze lebo sa este i40 nevyraba, pride tak najskor za rok ze? Potom pockaj, ked prisiel Ceed tiez mal kazdy plnu hubu kecov ze nema sancu ze tu vladne Golf a Astra a pozri si tabulky? Golf a Astra boli peknenazorneukazkovo prevalcovane Ceedom a to uz par rokov po sebe 😉 u Vas a aj u nas.
Takze nehovor hop kym ti nepreskoci
>😁
Takze nehovor hop kym ti nepreskoci
>😁
Tak věřím, že z nějaké vesnice u Žiliny se může zdát, že posledních pár let se jiné auto než ceed na světě neprodává, ale tak to není. A to i přesto, že ceed má v rukávu právě ten cenový trumf, o kterém u i40 pochybuju. Pochybuju právě proto, že čtu článek výše, článek o autě při jehož konstrukci se počítá i s hybridní, konstrukčně a výrobně náročnou, verzí z hlediska nákladů. Tohle prostě nebude levné auto typu ceedu, vzhled je pro evropské oko roku 2011 neakceptovatelný, evropský design jde zcela jiným směrem. Bude to okrajovka, nebo, jak se zde v diskusích často říká, exkluzivitka pro individualisti. 😄 😉
Mno, Dinare, oprášíme tady (ne)dávnou polemiku o jedné zemičce v Asii, jedné německé značce a stylingu posledních ca. dvou dekád. 😉 Když značky z té zemičky zkoušely prorazit se svým pojetím aut v Evropě, nevyšlo to - prý to neodpovídalo našemu vytříbenému vkusu. Tak se ta auta časem opticky "zneviditelnila", aby u nás byla akceptovatelná. A pak přišla jistě německá značka se vzhledem, o němž mimoni jako já tvrdí, že inspirace přišla odkudsi z východu. A byla to bomba, konečně pořádný evropský vodvaz. Že to stále nebyl tak úplně celoevropsky akceptovatelný vkus, o to tom se nesmělo mluvit, ačkoli to následný vývoj designu víceméně potvrdil.
Jenže v asijské zemičce si to špatně vyložili. V naději, že se jim konečně povedlo přesvědčit Evropu o své stylistické vizi, byť až prostřednictvím oné německé značky, s radostí zavrhli nudné krabice a ke svému původnímu stylingu se vrátili. Jenže ouha, nepochopili, že co projde místní prémiovce a za co bude stádem dokonce poplácávána po zádech, jim ZASE úspěch nepřinese. Teď jim zase bude 5-10 let trvat, než svůj omyl pochopí a pak se zase, chtě nechtě, vrátí k tomu obecně akceptovatelnému vzhledu.
Pokud by tomu nebylo tak, jak píšu, proč by do toho naši šikmoocí spoluobyvatelé planety asi znova šli? 😉
Jenže v asijské zemičce si to špatně vyložili. V naději, že se jim konečně povedlo přesvědčit Evropu o své stylistické vizi, byť až prostřednictvím oné německé značky, s radostí zavrhli nudné krabice a ke svému původnímu stylingu se vrátili. Jenže ouha, nepochopili, že co projde místní prémiovce a za co bude stádem dokonce poplácávána po zádech, jim ZASE úspěch nepřinese. Teď jim zase bude 5-10 let trvat, než svůj omyl pochopí a pak se zase, chtě nechtě, vrátí k tomu obecně akceptovatelnému vzhledu.
Pokud by tomu nebylo tak, jak píšu, proč by do toho naši šikmoocí spoluobyvatelé planety asi znova šli? 😉
Ta zemička, pokud myslíš Jižní Koreu, patří dnes mezi nejsilnější světové ekonomiky. Její růst nastartovalo USA po korejské válce, takže i celkem logicky patří k nejvýznamnějším obchodním partnerům USA. Jistě, někdy děcko vyroste příliš a příliš rychle, takže ani pěstounům to nemusí být příjemné. Čínský hospodářský drak se také nezrodil z čistého nebe. Evropský a americký hospodářský svět tím sám sebe díky své investorské píli dostal na pokraj (nebo už za okraj?) defenzívy. Strmě rostoucí hospodářské postavení skupiny HKA a její sebevědomí je součástí toho všeho.
Jinak si zopakujme, že design Hyundaie řídí z Namyangu globální šéf pan Oh, ale že evropským šéfem designu je ex-BMW Thomas Buerkle, a šéfem US designu ex-GM Philip Zak (Opel Ampera...). Z mého pohledu speciálně Hyundai v posledních 2 letech rychle dospívá ke své názorově důsledné podobě designu, a tahle Sonata v "blue" verzi je toho dalším důkazem. Evidentně se u ní klade důraz na čínský a americký trh, jako nejvýznamnější pro dosažení potřebného odbytu. Pro Evropu se údajně chystá přizpůsobená verze i40. Kdo se nezaujatě podívá na proměny designu Seatu a Hyundaie, uvidí, oč tu běží. Bionický a dynamizovaný design exteriéru může být často pociťován jako nepatřičný a dokonce až vulgární, je zkrátka nápadnější, osobnější, emocionálnější, víc orientovaný na "okamžik", a tudíž taky riskantnější a až na špičkově vydařené kousky rychleji podléhá času. Byla ale v několika generacích vychována velmi silná skupina klientů, kteří mu dávají přednost, a to je argument.
Jinak si zopakujme, že design Hyundaie řídí z Namyangu globální šéf pan Oh, ale že evropským šéfem designu je ex-BMW Thomas Buerkle, a šéfem US designu ex-GM Philip Zak (Opel Ampera...). Z mého pohledu speciálně Hyundai v posledních 2 letech rychle dospívá ke své názorově důsledné podobě designu, a tahle Sonata v "blue" verzi je toho dalším důkazem. Evidentně se u ní klade důraz na čínský a americký trh, jako nejvýznamnější pro dosažení potřebného odbytu. Pro Evropu se údajně chystá přizpůsobená verze i40. Kdo se nezaujatě podívá na proměny designu Seatu a Hyundaie, uvidí, oč tu běží. Bionický a dynamizovaný design exteriéru může být často pociťován jako nepatřičný a dokonce až vulgární, je zkrátka nápadnější, osobnější, emocionálnější, víc orientovaný na "okamžik", a tudíž taky riskantnější a až na špičkově vydařené kousky rychleji podléhá času. Byla ale v několika generacích vychována velmi silná skupina klientů, kteří mu dávají přednost, a to je argument.
ceeda predovšetkým každý u nas kupuje kvoli cene... nemysliš si že je snad lepši ako golf?
nevím jestli je lepší, ale z golfa a cedníka bych si vybral cedníka, v golfu bych se styděl jezdit
1. Golf je výrazně lepší téměř ve všech paramatrech vyjma ceny. Nesrovnatelně lepší řízení (ceed má zcela gumové), řazení, komfort jízdy (ceed tvrdý jako koza, přitom NE sportovní), interiér (doporučuji tvrdé lavice ceedu na jízdu 500 km, fakt zážitek), motory (do Golfu jdou dát opravdu výborné, do ceeda jen slušné). To není jen můj subjektivní názor, to ti potvrdí asi každý příčetný člověk, který není jen nějaký žilinský fanda, ale má v reálně něco najeto s oběma vozy. 2. Že si někdo dobrovolně vybere horší vůz kvůli nějakému domnělému studu? Hm, jsem rád, že takoví lidé existují. Nám ostatním neškoděj a aspoň je sranda.
A nebudou ty tvoje tzv. nejlepší volby jen z důvodu nízké ceny oproti konkurenci??? Až se ceny srovnají, pochybuji, že budeš takhle jásat... :-!
Hele, ja myslim, ze minimalne CR se koreomanie netyka..ale klidne si ji na Slovensku uzijte, nicmene jsem presvedcen, ze plno sloveskych spoludiskuteru zde s tebou nebude souhlasit. Nejsme Madarsko.
King
Takhle to vypadá, když se máklo kecá a hodně maká - bez velkého humbuku, mraků studií a zelených keců je tu najednou hybridní Hyundai ve střední třídě, jenž navíc určitě bude za slušné peníze. Jsem zvědavý, kdy se vypraví do Evropy. :yes:
To je fakt, než se objevil Insight masírovala nás Honda alespoň dva roky. 😄 😉
Přesně tak. Nejprve hrozné haló s hybridy do všeho, co má kola, pak najednou hybrid už nebyl tak dobrý nápad pro větší auta a mnohem lepší byl nafťák s močovinou, ale jen do doby, kdy se ukázalo, že je třeba odvolat, co bylo odvoláno a slíbit, co bylo slíbeno a vrátit se zpět k idee hybridu do všeho, co má kola. A najednou má ve velkém autě hybrid dřív Ford, Hyundai, VW a bůhví, kdo ještě, zatímco Honda, která přišla s prvním hybridem už v 97. roce, má prd. :-!
Tak si to tak neber, třeba Hyundai při své rozpínavosti brzo Hondu koupí a pak zas slunce zasvítí nad velkou horou, či Hondou. 😉
Honda jiz davno davala hybrid do Accordu v USA, jenze jej nikdo nekupoval tak se vratili ke kreslicim prknum a za par let prisli s Hondou Insight.
Problem byl v tom, ze nebyl udajne zadny rozdil z venku mezi normalnim a hybridnim accordem!
Nepamatuju si ale parametry toho hybridu s porovnanim s tehdejsim Priusem! Jen vim, byl to hrozny propadak!
Problem byl v tom, ze nebyl udajne zadny rozdil z venku mezi normalnim a hybridnim accordem!
Nepamatuju si ale parametry toho hybridu s porovnanim s tehdejsim Priusem! Jen vim, byl to hrozny propadak!
jirka1203
take hnusné auto som už dávno nevidel. na druhu stranu ak by neboli hnusné auta, neboli by ani tie krásne >😁
Pekelná Micinka
Huba jak z Peugeota a tucet dalších, dohromady nefungujících nápadů. Bravo Hyundai! A tohle bude znít v reklamě... >😁 [odkaz]
T613
Přiznejte se! Čí manželka to byla! [odkaz] >😁
Kdyby jela v Ložánu, hrozilo by jí převržení, v případě že by se poblíž objevila nějaká vnadná fenečka... Ačkoli tomuhle senilovi by možná stačil i zajíc. >😁
GTI
Klid, klid,klid, koko (korejskej kovboj) může klidně dál spřádat sen o i30GTI, to nahoře, to je prý aprílový žertík. No, uvidíme.
Obávám se že v korei se honákům krav neříká cowboy. Stejně jako mi přijde podivné vaše označení bazarový honák krav, či diamantový honák krav, tedy speciálně to poslední mně dost bije do očí.
Časem si tu určitě zvykneš. Připadáš mi tak nějak prkennej, takovej panáckej, trochu se uvolni, povol kšandy, dej na dva prsty skotskýho medu, zakloň hlavu a piš. Jinak velmi oceňuji tvé klasické vzdělání, je vidět, že znáš mravy. Není nutno to zde ovšem přehánět. Tohle je ostrej svět nadupanejch vaček a nadupanejch... snů. Zde si zcela pokovbojsku tykáme a oslovujeme se nickem.
Tak jsem si na tvou radu nalil dva prsty a promiň že ne skotského medu, ale kentackého zapálil jsem si doutník a zkusím popřemýšlet proč pro muže s ostrými lokty a napěchovaným kontem používáš stejné označení jako pro někoho kdo navštěvuje bazary.
Btw Elijah Craig 12YO je docela dobrý pití. 😉
Btw Elijah Craig 12YO je docela dobrý pití. 😉
Pořád je to křeč, stejně jako chlastat za bílýho dne. 😄 😉
Já si klidně dám skleničku i za bílého dne jelikož zůstanu tak maximálně u třech a od zítřka nebudu moci pít jelikož budu víceméně stále za volantem. 😉
PS k doutníčku se sklenička něčeho dobrého docela hodí. :-!
PS k doutníčku se sklenička něčeho dobrého docela hodí. :-!
smax24
Kdyz nova Sonata/i40 pred dvema mesici prisla na Americky trh, byl jsem jednim z prvnich, kdo se v ni projel. Na zacatku jsem byl uneseny designem, byl jsem presvedceni, ze si ji poridim. Ale kdyz jsem ji nekolikrat videl a svezl se nazivo, tak jsem si uz nebyl tak jisty a od koupe jsem odstoupil. Porad mi na Hyundai neco chybi k uplne spokojenosti.
Johnn
Hyundai dokazuje svůj vývojový potenciál.Design exteriéru špičkový,i v interiéru s vynikající ergonomií.
Kdo z evropské konkurence nabízí srovnatelný pohon?Navíc Hyundai neodhalil jen hybridní verzi,ale i 2,0T [odkaz]
která sice ohromuje výkonem,ale spotřeba bude zřejmě nízká jen papírově,tak jako u všech turbomotorů bez vyjímek(uvidíme co řeknou testy).Spotřebou bude hybridní verze určitě lepší řešení.
Pro ty komu se nelíbí,nekupujte sonatu/i40,i tak bude globálně prodávanější než zde tolik opěvovaný Superb.Je velká škoda,že my nemůžeme být hrdí na vlastní automobilku,tak jako korejci 😒
Kdo z evropské konkurence nabízí srovnatelný pohon?Navíc Hyundai neodhalil jen hybridní verzi,ale i 2,0T [odkaz]
která sice ohromuje výkonem,ale spotřeba bude zřejmě nízká jen papírově,tak jako u všech turbomotorů bez vyjímek(uvidíme co řeknou testy).Spotřebou bude hybridní verze určitě lepší řešení.
Pro ty komu se nelíbí,nekupujte sonatu/i40,i tak bude globálně prodávanější než zde tolik opěvovaný Superb.Je velká škoda,že my nemůžeme být hrdí na vlastní automobilku,tak jako korejci 😒
To neni jen automobilkou!
To je o celem Korejcich - nacasovani - velkem riziku atd a zacalo to kolem roku 1980 "Samsung Electronics" konglomeratu s 10 biliony profit za rok 09 pokryvajicich asi kolem 60 nej techlogicky vyspelejsich firem z velmi pestreho odvetvi - zacaloto Samsung zacal obchodovat s vlnou - cukrem -chemickou -stavebnictvi.
Zakladatel Hyundae Chung Juyung zacal vystavbou silnic a pote se rozhodl vybudovat vlastni automobilovy prumysl a samosebou ma i Kiu!
Korejci jsou neco jako bylo Japonsko pred svym rustem a take nejvetsi hrozbou, ze je prevalcuji! A korejci se zase boji, ze je jednou prevalcuji Cinane v technologiich za XY let!
Je to az zvlastni, ze proste nikdo z Evropy ci USA ci vychodu v technologiich nestaci. Korejci dodavaji 40% soucasti do telefonu/ TV a jine elektroniky zahrnujici i do Japonskych TV.
Proc to tak je? Nevim!
To je o celem Korejcich - nacasovani - velkem riziku atd a zacalo to kolem roku 1980 "Samsung Electronics" konglomeratu s 10 biliony profit za rok 09 pokryvajicich asi kolem 60 nej techlogicky vyspelejsich firem z velmi pestreho odvetvi - zacaloto Samsung zacal obchodovat s vlnou - cukrem -chemickou -stavebnictvi.
Zakladatel Hyundae Chung Juyung zacal vystavbou silnic a pote se rozhodl vybudovat vlastni automobilovy prumysl a samosebou ma i Kiu!
Korejci jsou neco jako bylo Japonsko pred svym rustem a take nejvetsi hrozbou, ze je prevalcuji! A korejci se zase boji, ze je jednou prevalcuji Cinane v technologiich za XY let!
Je to az zvlastni, ze proste nikdo z Evropy ci USA ci vychodu v technologiich nestaci. Korejci dodavaji 40% soucasti do telefonu/ TV a jine elektroniky zahrnujici i do Japonskych TV.
Proc to tak je? Nevim!
Já tedy naopak myslím, že největší náskok mají USA, pokud jde o výzkum, vzdělání a technologicky náročná odvětví.
Co je nejzajimavejsi, pokud se jedna o internetove/medialni technologie tak bych tomu i veril, ze USA kraluje!
Co je chytre na Korejcich, ze ani maji ve vsem prstu a nedelaji cely vyrobek ale zasobuji svet vnitrnima castme ruznych pristroju!
Mobile navigation 50% svetove produkce
NAND Flash Memory 43% svetove produkce
Mobile Wimax 35% svetove produkce
Dram memory 30% svetove produkce
Color leser printer 30% svetove rpodukce
Larg LCD Panel 28% svetove produkce
Flat Panel TV 20% svetove produkce
Mobile phones 18% svetove produkce
Computer monitors 15% svetove produkce
Nerikam, ze jsou nejlepsi ale jen to, ze v soucastne dobe nasazuji svetovy trend a pokryvaji naco si jen vzpomenes!
Driv ci pozdeji nekdo je prevalcuje, ono nelze byt donekonecna No. 1 v nicem!
Co je chytre na Korejcich, ze ani maji ve vsem prstu a nedelaji cely vyrobek ale zasobuji svet vnitrnima castme ruznych pristroju!
Mobile navigation 50% svetove produkce
NAND Flash Memory 43% svetove produkce
Mobile Wimax 35% svetove produkce
Dram memory 30% svetove produkce
Color leser printer 30% svetove rpodukce
Larg LCD Panel 28% svetove produkce
Flat Panel TV 20% svetove produkce
Mobile phones 18% svetove produkce
Computer monitors 15% svetove produkce
Nerikam, ze jsou nejlepsi ale jen to, ze v soucastne dobe nasazuji svetovy trend a pokryvaji naco si jen vzpomenes!
Driv ci pozdeji nekdo je prevalcuje, ono nelze byt donekonecna No. 1 v nicem!