Novinky

Zpět na článek

Cadillac CTS-V Sport Wagon: Kompresorový 6,2 V8 také s karoserií kombi

24 komentářů

Franke
To si tam nechte, za tou velkou louží, my nechceme 6,2l V8 a ještě ke všemu kompresor, my chceme hybrid nebo diesel, nejlépe 0,9 l kvůli povinnému ručení.
Teď vážně, krize, nekrize, jsou ještě automobilky, které umí dělat auta s koulemi. Respekt před tímhle výtvorem :yes: Detroit muscles rule. Jak říká jeden můj známý, jezdit v tomhle autě je jako "šu...t" Bursíkovi manželku
😄
Nicco
Alebo menej vtipne. Jezdit v tomhle aute je jako poustet detem acetylen do pokojicku kdyz spi.
OndraH
Ale jdi ty brepto 😄 .
Avatar - euro89
euro89
Už "obyčejnej" CTS Wagon se mi strašně líbil, ale tohle něco úžasnýho!!! Rozhodně nejhezčí a nejlepší Cadillac za celou historii značky (na růžový Eldorado zapomeňte😁 ). 😄 :yes: Myslim, že být teď v pozici člověka shánějcího velký sportovní kombi, tak si ani nevzponenu, že němci se o něco podobnýho pokoušej taky.
Avatar - bubucci
bubucci
Sedan se mi libí, ale amíci kombi prostě neumějí a nebo je to tím, že my evropani jsme odkojení na Avantu, Touringu atd...
Avatar - euro89
euro89
To je věc názoru. Já jsem taky evropan a tohle bych bral rozhodně radši, než nějakej Avant nebo Touring. Naopak si myslim, že amíci a australani uměj kombi (nebo spíš wagony) líp, než Evropa. Třeba tenhle Cadillac, nebo Holdeny Wagon jsou toho jasnym důkazem! :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To snad ani nemůžeš myslet vážně.. [odkaz]
Avatar - euro89
euro89
Tohle je taky pěkný, ale mě se Cadillacy začali nejvíc líbit hlavně až teď poslední roky, když přišli s timhle designem. Kdybych chtěl nějakou pořádnou starou ameriku, tak si pořídim Oldsmobile 4-4-2 W30 Corventible 😉 4-4-2 je jedno z mála muscle cars, který se mi líbí, jinak mi starý ameriky moc neřikaj.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Pak je teda hodně odvážný tvrdit o tomhle kombi, že je to nej Cadillac, když se ti líbí vpodstatě až "stealth" design poslední generace.
Avatar - Balkan
Balkan
ci je najkrajsie to je vec vkusu, mne sa paci, je originalnejsie a lepsie nez BMW alebo Audi. A hlavne- urcite je rychlejsie nez M5 alebo RS6, plus asi to bude neico menej penazi. Mozno aj 20,000 Eur(500,000 Kc) ale ako som dole povedal- ide skor o prestiz a imidz, vyrabat najrychlejsie kombi sveta, nez o nejaku potrebu, ziskova ale moze byt dieslova verzia
Avatar - salamoon
salamoon
suhlasim,fantasticky kusok..... :yes: :yes: :yes:
puko
preco taky? ;-\ ;-\ kombi inak krasne, ale ten stlpik mi to hodne kazi
Avatar - Balkan
Balkan
AHoj vsetci, citam tu kopu pozitivnych prispevkov, takze...sa pridam 😄 som ocareny tymto Cadillac-om. Cadillac-y som zacal mat rad s prvym CTS-om. Ale Caddy vzdy bol unikat a legenda, teraz sa vsak znovu kriesi(tak ako Jag s modelom XF) a pre mna znacky ako Cadillac(alebo Jaguar) su naozaj tradicia a vynimocnost, ovela viac nez marketingove trapnosti a la Audi alebo Lexus. ALe vazne, tento kombik by mohol byt rychlejsi nez RS6 a definitivne najrychlejsie seriove kombi sveta. Mna to tesi z pohladu imidzu, co sa mna tyka ako zakaznika? a co? povodne kombi alebo sedan s motorom 2.8 , 3.6 alebo 2.9D nestaci? staci 😄 koza,drevo a pomaly elegantne po meste 40tkou >😁 >😁
je skvělý...nejsem zrovna příznivcem ,,amerik" ale tohle kombi a celkově poslední Cadillacy jsou prostě úchvatné..bohužel zatím je to hlavně o designu ale stejně bych si ho koupil😉
Avatar - Balkan
Balkan
ale nie len design 😉 pozri techniku do ma na vysokej urovni, hlavne prakticke veci, teraz J.D power association ukazuje ze Cadillac-i su spolahlive(4 v prvej 3tje v kategorii, 1 bol prvy) a pomer toho co dostaneete za svoju cenu je super. Kombikov je malo este,ale poviem ti ze CTS 3.6 sa da zohnat uz do 35,000EUR novy alebo rocny. To je cca. 800.000Kc, nie zle?
Okys
Rozhodně si nemyslím že by stačil tento Cadillac na RS6 nebo M5,to ani náhodou.Tím spíš,že jak znám americkou produkci,budou mít vzadu listový péra,který dokážou nacpat i do corvety.
Design krásnej,ten se povedl :yes:
velitel mesta bugulmy
Ono to kupodivuje jede dobře (tedy s kombi zkušenosti nemám, ale logicky usuzuju z rodného modelu). Slabinou moderních Cadillaců je kupodivu stále interiér. Tam když nasedneš - zejména do Escalade - tak přece jen pocítíš, že k propracovanosti a kvalitě třeba takového Mercedesu GL ještě dost chybí...
oIoo
...když mluvíš o listovým peru v Corvette, tak bys měl vědět, že je to high-tech výrobek, cenově dražší než konvenční tlumiče, funkčně plnící navíc úlohu stabilizátoru, a praxi jednoduše skvělý. Je to tak, že není moc firem, které by dodaly lepší podvozek než má Vette v základu....
Okys
Dej mi sem nějakej odkaz kde se píše jak je listový péro hi-tech,rád se poučím.
Jednoduše to tam cpou protože je to levný a na ty jejich stomílový rovinky není nic jinýho potřeba.Kdyby to bylo tak nejskvělejší má to tam každej supersport ferarri počínaje...
oIoo
jenže to není podélný listový pero ale příčný.
Levný to není, coilover tlumiče jsou levnější...
Když chceš údaje, tak si je najdi, nebo použij magické slůvko :-! , ale budiž
[odkaz]

Jinak koncepčně stejně starý Ferrari F430 nemá proti Corvette žádnou šanci, to jenom k tématu "supersport Ferrari počínaje"
GTS
Pořád si myslíš, že by tenhle Cadi nepotrápil RS6, nebo M5 ?? 😲

[odkaz]

[odkaz]
Okys
Proč sem cpeš rovinku na 1/4 míle?BMW má o 50 koní míň dá se čekat že bude na rovince trošku pomalejší.Audi má o třicet koní,bude asi rychlejší.Mě ale zajímají zatáčky,tam si cadillac podají oba dva.
GTS
Neboj i americký muscle cars už umí i zatáčet. 😉

[odkaz]