Technika
prekladys
0
je to globální platforma, skládačka. navíc je ve vývoji ještě delší rozvor. těch kombinací motor-karosérie bude snad nekonečné množství...
Přejít do diskuze
půlka osobáků gm jezdí na epsilon II. každý na ni přispěl troškou svého umu - němci, amíci, australané, švédi, a konec konců i ti asiati...
jedno těmhle autům nelze upřít - jsou velmi pohledná
jedno těmhle autům nelze upřít - jsou velmi pohledná
aj mne sa paci, trocha cudne usporiadany stredovy panel, inak rozmyslam, co keby tento model doniesli do EU ako Opel? Kedze Insignia je Regal, toto by mohla byt spickova rada, ktora by utocila na Saab 9-5, Volvo S80, VW Phaeton..cenovov by to mohla byt vyssia stredna trieda,..rozhodne sa mi to zda byt o dost kvalitnejsie a hlavne(to tvrdim s presvedcenim) spolahlivejsie nez Chrysler 300C. Snad tam pridat nejake diesle, napr ten 2.0TDCI co ma 180koni 😄
takže je to jasné, je to převlečený Opel >😒]
už se teším na "odborníky" kteří nám vysvětlí, jak vlastně půlka aut světa jezdí na starém podvozku Vectry >😒]
už se teším na "odborníky" kteří nám vysvětlí, jak vlastně půlka aut světa jezdí na starém podvozku Vectry >😒]