Sdílení komponent je v rámci General Motors dlouhou řadu let standardizovaný proces. Nejnověji z toho těží špičková verze Buicku LaCrosse poháněná vidlicovým šestiválcem 3,6 SIDI.
lacrosse je na prodloužené platformě epsilon II sdílené s velmi diskutovanou novinkou saabu. další sourozenci budou 2011 daewoo lacrosse (snad montované na společné lince s buickem USA/Kanada) a záhy rovněž holden.
insignia a regal jsou na základní platformě epsilon II
půlka osobáků gm jezdí na epsilon II. každý na ni přispěl troškou svého umu - němci, amíci, australané, švédi, a konec konců i ti asiati...
jedno těmhle autům nelze upřít - jsou velmi pohledná
aj mne sa paci, trocha cudne usporiadany stredovy panel, inak rozmyslam, co keby tento model doniesli do EU ako Opel? Kedze Insignia je Regal, toto by mohla byt spickova rada, ktora by utocila na Saab 9-5, Volvo S80, VW Phaeton..cenovov by to mohla byt vyssia stredna trieda,..rozhodne sa mi to zda byt o dost kvalitnejsie a hlavne(to tvrdim s presvedcenim) spolahlivejsie nez Chrysler 300C. Snad tam pridat nejake diesle, napr ten 2.0TDCI co ma 180koni :-)