Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of the Year 2010: Volkswagen Polo

Volkswagen Polo se dnes stal evropským Autem roku 2010. O deset bodů porazil druhou Toyotu iQ. Na třetím místě skončil Opel Astra.
Zpět na článek
30. 11. 2009 13:37
30. 11. 2009 14:19
30. 11. 2009 19:00
30. 11. 2009 13:59
30. 11. 2009 14:30
30. 11. 2009 22:22
30. 11. 2009 14:34
30. 11. 2009 14:37
30. 11. 2009 14:38
30. 11. 2009 14:51
30. 11. 2009 19:06
30. 11. 2009 14:02
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:09
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:20
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:25
neregistrovaný "Kubajsu"
30. 11. 2009 15:01
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 15:54
neregistrovaný "Kubajsu"
30. 11. 2009 15:02
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:12
30. 11. 2009 14:14
30. 11. 2009 14:17
30. 11. 2009 21:12
30. 11. 2009 14:15
30. 11. 2009 14:30
neregistrovaný "Sumi1982"
30. 11. 2009 14:32
30. 11. 2009 14:48
30. 11. 2009 15:04
30. 11. 2009 15:16
30. 11. 2009 15:57
30. 11. 2009 15:04
30. 11. 2009 16:01
30. 11. 2009 15:27
30. 11. 2009 15:38
30. 11. 2009 15:56
30. 11. 2009 15:50
30. 11. 2009 15:57
30. 11. 2009 16:40
30. 11. 2009 16:53
30. 11. 2009 16:09
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
30. 11. 2009 17:37
30. 11. 2009 15:51
30. 11. 2009 15:57
30. 11. 2009 16:11
30. 11. 2009 18:55
30. 11. 2009 18:54
30. 11. 2009 16:51
30. 11. 2009 16:12
30. 11. 2009 18:47
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 18:53
30. 11. 2009 18:49
30. 11. 2009 19:07
30. 11. 2009 19:22
30. 11. 2009 19:23
30. 11. 2009 18:42
neregistrovaný "erikpl1"
1. 12. 2009 15:00
neregistrovaný "erikpl1"
30. 11. 2009 18:45
neregistrovaný "misiak"
1. 12. 2009 15:04
neregistrovaný "erikpl1"
30. 11. 2009 18:45
30. 11. 2009 19:01
1. 12. 2009 01:49
1. 12. 2009 02:21
30. 11. 2009 19:37
30. 11. 2009 19:40
30. 11. 2009 19:40
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 19:44
30. 11. 2009 19:49
30. 11. 2009 20:01
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:06
30. 11. 2009 20:10
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:13
30. 11. 2009 20:18
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:11
30. 11. 2009 20:16
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:19
30. 11. 2009 20:21
30. 11. 2009 20:24
30. 11. 2009 20:26
30. 11. 2009 20:29
30. 11. 2009 20:16
30. 11. 2009 20:19
30. 11. 2009 20:22
30. 11. 2009 20:27
30. 11. 2009 20:30
30. 11. 2009 20:32
30. 11. 2009 20:35
30. 11. 2009 20:39
30. 11. 2009 20:47
30. 11. 2009 20:52
30. 11. 2009 20:56
30. 11. 2009 21:00
30. 11. 2009 21:05
30. 11. 2009 20:56
30. 11. 2009 21:02
30. 11. 2009 21:13
30. 11. 2009 21:20
30. 11. 2009 21:47
30. 11. 2009 21:55
30. 11. 2009 21:58
30. 11. 2009 22:03
30. 11. 2009 22:11
30. 11. 2009 22:22
30. 11. 2009 22:26
30. 11. 2009 20:55
30. 11. 2009 20:59
30. 11. 2009 21:01
30. 11. 2009 21:06
30. 11. 2009 21:10
30. 11. 2009 21:14
30. 11. 2009 21:20
30. 11. 2009 20:45
30. 11. 2009 20:47
30. 11. 2009 20:48
30. 11. 2009 21:00
30. 11. 2009 21:02
30. 11. 2009 21:09
1. 12. 2009 00:11
30. 11. 2009 20:33
30. 11. 2009 20:27
30. 11. 2009 20:31
30. 11. 2009 20:36
30. 11. 2009 20:38
30. 11. 2009 20:40
30. 11. 2009 20:47
30. 11. 2009 20:50
30. 11. 2009 20:51
30. 11. 2009 21:01
30. 11. 2009 21:26
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 21:32
30. 11. 2009 21:48
30. 11. 2009 19:52
30. 11. 2009 19:54
30. 11. 2009 23:59
1. 12. 2009 11:03
30. 11. 2009 21:51
1. 12. 2009 01:12
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
1. 12. 2009 03:26
Avatar - Emel
30. 11. 2009 13:37
Gratulujeme
Gratuluji, byl to i můj tip...
Rozbalit vlákno
12
30. 11. 2009 13:54
Re: Gratulujeme
Můj tip byla TT IQ, ale Polo si to zaslouží.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:19
Re: Gratulujeme
Toyota je zajímavá... ale není tak komplexní a není ani moc hezká.
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:00
Re: Gratulujeme
Toyota je jiná. Svým způsobem se snaží o revoluční pojetí, ale zároveň to zabíjí z druhé strany snahou o exkluzivitu. To už málem pohřbilo Smart.
Avatar - Dinar
30. 11. 2009 13:59
Re: Gratulujeme
Já jsem "dal" dva ze tří, jen jsem tajně doufal, že by Yeti snad mohl... ale bylo tam moc vlčáků se zvučnějšími znáčky na kapotě, navíc VW už zabodovat potřeboval a u pola se proti tomu ani nedá nic namítat, takže gratulace do Wolfsburgu! :yes: ;-)
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:30
Re: Gratulujeme
Tak tak... navíc, tato třída to měla v COTY vždy dobré. Namátkou vzpomínám na Punto, Clio dokonce 2x, Micra, Yaris...

Pochybovačům lze vzkázat - co nového přinesli výše jmenovaní?
30. 11. 2009 22:22
Re: Gratulujeme
hm, kolko ludi tolko chuti ale podla mna Polo nie je nicim zaujimave a ako spominaju niektori ostatni, tak neprinasa nic nove.
Ak mam hodnotit najvyraznejsie novinky tohto roku tak to boli nasledovne:
Opel Astra, Renault Megane, C3 a C3 Picasso. Vsetko ostatne bolo v ramci tried nemastne neslane..
VW nepriniesol absolutne nic zaujimave.
30. 11. 2009 14:34
Re: Gratulujeme
Rekni mi, co prineslo Polo ve sve tride noveho? A pak si sepis prvky, ktere sve tride prinesla Astra a jakou inovativnost prineslo (i pres divnou cenu) IQ do sve tridy. Musi ti nutne vyjit, ze Polo je z techto 3 aut nejhorsi. Insignia uz vyhrala Opelu jednou, kdyby vyhrala ted Astra, asi by to vypadalo divne, tak chapu ze je fajn, dat neco VW kdyz uz dlouho nic nedostal...
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:37
Re: Gratulujeme
Taky tomu nerozumim. :-O
30. 11. 2009 14:38
Re: Gratulujeme
Vlozil jsem ten prispevek ke spatnemu vlaknu, ukliknul jsem se, ale jak tak koukam i k tomuto se hodi :).
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 14:45
Re: Gratulujeme
Myslím, že POLO si to zaslouží, ale je pravda, že IQ je velmi zajímavé auto a naživo vypadá fakt dobřě. Nicméně tahle anketa není jen o tom, co to auto přinese. Navíc IQ je hodně drahé a nebude to zatím masovka. Astra to logicky vyhrát nemohla, když loni vyhrála Insignia. A Astra je jen zmenšená Insignia, není to zase žádný designový odvaz jako byla Insignia před rokem.. A Polo vypadá naživo velmi dobře a dynamicky a ve své třídě je na špici. Jel jsem s ním, působí to uvnitř fakt kvalitně a člověk si připadá jako o třídu výše. Podvozek bezvadně filtruje nerovnosti. Znám i novou Fabku a ta není zdaleka tak kultivovaná.. Samozřejmě ale musíme porovnávat stále mezi malými auty, na Golf nebo Focus to podvozkově zdaleka nestačí..
30. 11. 2009 14:51
Re: Gratulujeme
tak oni i motyka někdy vystřelí - alias Punto + Bravo COTY hned po sobě 15 let dozadu :-!
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:06
Re: Gratulujeme
Astra... příliš mnoho auta pro dnešní ekologické smýšlení. Technologické novinky jsou fajn věc, jenže celkové pojetí Astry není až tak revoluční.
Toyota iQ. Hezký počin, dobrý nápad, jenže realizace stěží za tři. A právě kvůli té nadsazené ceně, která veškerou inovativnost zabíjí. Nerozšíří se kvůli tomu tak, jak by mohla.
Polo... no, co na to říci? Oproti minulé generaci rozhodně dospělejší auto. Ač mi auta z koncernu VW nikdy moc nepřirostla k srdci (čest výjimkám poslední doby), musím říci, že Polo je dobře namíchaný mix s vyváženými vlastnostmi. Nehraje ani na prvoplánovou líbivost, ani na snahu o inovaci za každou cenu, ani na maximální prostor za každou cenu. Ono... prostě je. Neoslní na oko, ale vyzve k delšímu zamyšlení. To se mi na něm líbí.

Edit: Auto roku není jen o maximální technologické inovaci ve třídě. Je i o tom, kolik z té technologie se dostane k lidem a za jakou cenu. Na papíře všechno vypadá krásně.
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:02
Hail to the king, baby!
Velice zasloužené...! :yes:

GTI, pojď, teď se teprve těším! :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:05
Re: Hail to the king, baby!
Čimpak si to velice zasloužil ?
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:09
Re: Hail to the king, baby!
Počkej na GTI-ho, nebudeme se dublovat...
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:13
Re: Hail to the king, baby!
Ja odpovim za něho. Tohle auto nepřineslo do segmentu malych aut nic. Tak proč ? Že by dlouha absence vw v teto soutěži ?
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 14:20
Re: Hail to the king, baby!
TSI, DSG, 5hvězd, ESP v základu, design, kvalita zpracování, odhlučnění... Už jen toto je dostatečným důvodem. Když se svezeš, pochopíš. :yes:
neregistrovaný "Kubajsu"
30. 11. 2009 14:25
Re: Hail to the king, baby!
Vlezte mi na hrb s nevypínatelným ESP... Jak se má potom člověk naučit řídit?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:26
Re: Hail to the king, baby!
+100 :yes:
30. 11. 2009 14:31
Re: Hail to the king, baby!
:yes:
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 15:01
Re: Hail to the king, baby!
Třeba v autoškole? :-!
Avatar - Ricardo
30. 11. 2009 15:11
Re: Hail to the king, baby!
V autoškole můžou naučit spoustu věcí, ale řízení mezi ně nepatří
neregistrovaný "Kubajsu"
30. 11. 2009 15:54
Re: Hail to the king, baby!
Nevěřím, že si kdy byť jen slyšel o autoškole, kde by v rámci výuky učili praktické zvládnutí smyku...
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:26
Re: Hail to the king, baby!
Ja se svezl. Podpruměrny prostor,jizdni vlastnosti,řizeni,interier. Nenabizy vybavu jakou dokaže poskytnou konkurence,odhlučněni ma již dnes řada jinych konkurentu na vyši a turbomotory už jsou zde již nějaky patek přesněji řečeno nějaky ten rok takže motoricky pruměr.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:37
Re: Hail to the king, baby!
Ehm, kolik automobilek že má v tomto segmentu benzínové turbo? Co bys volil v dané třídě a v čem je to výrazně lepší než Polo?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 14:40
Re: Hail to the king, baby!
Peugeot,fiat,renault. Otazku si polož naopak. Co bych volil PUNTO EVO,FIESTA,IBIZA,207.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:54
Re: Hail to the king, baby!
To není zase tak mnoho, což? Kolik z nich má třeba 7stupňový automat?

Punto a 207 nevítězí snad v ničem, Fiesta nestíhá co se týče motorů, Ibiza je v rámci koncernu starší chudší brácha. Pro mě je jediným plnohodnotným soupeřem nová C3...
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 15:00
Re: Hail to the king, baby!
C3 nevypadá špatně, to je pravda. Ale jízdní vlastnosti Citroen nikdy neměl nic moc (o spolehlivosti se raději ani nebudeme moc bavit, ale to by nemohl vyhrát ani Fiat) a pochybuji, že v nové C3 se to spraví. To spíše ta Fiesta, ta je podle mě hned těsně za Polem. Podvozkově je na tom lépe než Polo, kabina vypadá zajímavě a design je vkus jednotlivce. Předek se mi líbí, ale boky má moc vysoké a kola působí hrozně malá... A je pravda, že motorově trošku Ford teď zaostává, ale už na tom pracuje..
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:03
Re: Hail to the king, baby!
No podle statistik ktere sice nejsou buhvijak vypovidajici je POLO taky velmi spolehlive zvlašť test na 100 tkm.
Avatar - Ricardo
30. 11. 2009 15:16
Re: Hail to the king, baby!
C3 v anketě asi nebyla kvůli tomu, že se zatím neprodává, tak možná příští rok v COTY 2011 (?)
Každopádně podvozek má z P207, takže odpověď na jízdní vlastnosti je u ní celkem jasná...
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:01
Re: Hail to the king, baby!
To jsou mi argumenty. Fiesta nestiha motorově a přitom ma lepši nejprodavanějši motorizace 1.2 a 1.4. Proč by měla byt ibiza chudšim brachou stejne motorizace stejna vybava lepši jizda,řizeni,řazeni. Punto to snad vitězi ve všem myslim EVO. Zbytečnosti jako je v teto třidě DSG nabizy zase EVO 2 zonovou klimu a BLU and ME
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:09
Re: Hail to the king, baby!
Základní motory možná ano, ale proti polu s TSI nemá nic a přitom tato verze není u VW přehnaně drahá. DSG je pravda už spíš parádička.

Ibiza je na stejné platformě, ale lepší řízení a řazení.. sorry, to mi zní jako kecy, na 99% jsi v novém Polu ani neseděl. Troufám si tipnout, že podvozek bude mít novější Polo dotaženější a s řízením ani řazením neměl VW nikdy problém.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:15
Re: Hail to the king, baby!
Tak se přesvěč jako ja a uvidiš že mi daš za pravdu. Prostě ibiza ma podvozek lepe naladěny a řizeni a řazeni je o třidu lepši. U pola jsem nechapal ty chvalospěvy na vw převodovky. Ale jak už jsem psalPOLO do tehle třidy nic nepřineslo to spiš jsou YETY,IQ a ASTRA inovativnějši
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:21
Re: Hail to the king, baby!
Motory a převodovky pro SEAT a VW se dělají v jedné továrně, takže pochybuji, že by je měl SEAT lepší. Testovačku segmentu si už domlouvám...
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:25
Re: Hail to the king, baby!
Však uvidiš že nekecam. Navic test ve světě motoru mi to jen potvrdil. Jak řizeni tak řazeni měla i podle nich lepši IBIZA.
Avatar - Dinar
30. 11. 2009 15:52
Re: Hail to the king, baby!
Tím Světem motorů jsi to opravdu rozstřelil, testere. >:D ;-) >:D
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:55
Re: Hail to the king, baby!
Jo jo vw list neměl komu nadržovat snad jen zvednout prodeje novinky podle chyb v tabulce.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:18
Re: Hail to the king, baby!
Jo fiesta ma 1.6 88 kw ktera se ale u nas nenabizy.
Avatar - Ricardo
30. 11. 2009 15:13
Re: Hail to the king, baby!
Fiesta nestíhá motorově možná na horním konci výkonovýho spektra, ale základní (nejprodávanější) motory má lepší jak Polo
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:22
Re: Hail to the king, baby!
U Pola je jednoznačně nejzajímavější motor 1.2TSI... v HTP to auto nemá moc smysl.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:29
Re: Hail to the king, baby!
To je ale vysvětli to kupujicim podle mě to bude spiš okrajova zaležitost snad se ale pletu.
30. 11. 2009 15:51
Re: Hail to the king, baby!
Moje slova... jedině 1.2 TSI... kdybych nemusel pristi rok koukat na to, ze budu potrebovat za svych 400 nejspis kombika, tak bych s rukou na srdci volil Polo s 1.2 TSI a 3dv... toto je skutecne prvni VW, ktery ve me vyvolal emoce a absolutne kladne.
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:17
Re: Hail to the king, baby!
třeba ho dostane aj fabka:-) po faceliftu:-)
neregistrovaný "LukaSHek"
30. 11. 2009 15:02
Re: Hail to the king, baby!
Napsal jsem to špatně, myslel jsem - svez se s konkurencí... ;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:04
Re: Hail to the king, baby!
To proběhlo taktež. Proto pišu to co pišu.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:23
Re: Hail to the king, baby!
Kdy a v čem že jsi to jel? Nevím, ale podle těch řečí mi to moc reálné nepřijde.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 15:28
Re: Hail to the king, baby!
Nejvic jsem najel s polem a ibizou. Par 10km s evem,cliem,fiestou ale i to mi stačilo abych si udělal obrazek.
Avatar - saldy
30. 11. 2009 14:11
Re: Hail to the king, baby!
solidní možná i vyvážené auto ale není ničím vyjímečné, nevím jaké procesy fungují na pozadí soutěže, takže těžko soudit, i tak velká gratulace a ať majitelům dobře slouží :yes:
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:31
Re: Hail to the king, baby!
Podívej se na minulé vítěze... poslední generace Clia také ničím zásadním nepřekvapuje.
30. 11. 2009 14:36
Re: Hail to the king, baby!
Rekni mi, co prineslo Polo ve sve tride noveho? A pak si sepis prvky, ktere sve tride prinesla Astra a jakou inovativnost prineslo (i pres divnou cenu) IQ do sve tridy. Musi ti nutne vyjit, ze Polo je z techto 3 aut nejhorsi. Insignia uz vyhrala Opelu jednou, kdyby vyhrala ted Astra, asi by to vypadalo divne, tak chapu ze je fajn, dat neco VW kdyz uz dlouho nic nedostal...
30. 11. 2009 14:12
n5chápu
Nic proti Polu, dobrý auto, ale COTY? Mám takový dojem, že COTY dosáhlo vrcholu zkorumpovanosti (o které není nejmenších pochyb) a nedůvěryhodnosti. Měl jsem za to, že COTY má být auto něčím výjimečné a zajímavé, něčím unikátní, převratné, ne nejsprostší tuctová konfekce. Chápal bych Yetiho, iQ, ale Polo?

P.S. Za žádný auto v nabídce nekopu, z toho, co bylo nabídnuto bych si na COTY prakticky nevybral. Ještě tak Yetiho, že není pouhým klonem Tiguanu...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - radhro
30. 11. 2009 14:17
Re: n5chápu
no vzal jsi mi myšlenku ,psali jsme to současně ;-)
30. 11. 2009 15:05
Re: n5chápu
Souhlas.
Vzhledem k mému vzrůstu a váze nemám s prostorností problémy u žádného auta, ale v porovnání s konkurencí v této třídě je Polo subjektivně spíše podprůměrné, vadí mi jaksi hranatý profil volantu, a přes vynášení kvalit a materiálů v interiéru médii, mně zas tak velký rozdíl od i20 nepřipadá. Jízda z hlediska komfortu je dobrá, jízdní vlastnosti při sportovní jízdě nemohu hodnotit, ale podle většiny testů není na špici třídy.
S Yetim jsem také jezdil, fakt dobrý po všech stránkách, a určitě originálnější než Polo.
30. 11. 2009 21:12
Re: n5chápu
Spíše jde o "nekonfliktní" nominace (až na pár vyjímek, aby se neřeklo) a vítěze, aby se "neurazila" ta "méně majetná" vrstva lidí, kteří musí do "všeho kecat" a "vše komentovat".
Maopak, věřím tomu, že srdcaři, nadšenci a ti co na to mají (v obou významových smyslech) se nad volbou auta roku je pousmějí a myslí si, nebo vědí svoje...
Avatar - radhro
30. 11. 2009 14:15
polobylojeabude
vím že má nový podvozek,motory atd. ,ale stále si myslím že nic nového je to zkrátka kus kvalitního auta tak jako bylo vždy. Naproti tomu například ten Yeti ač má z každého koncernového auta kousek je přece jen trochu něco nového a zajímavého na silnici. Toť můj názor
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
30. 11. 2009 14:29
škoda že nie Škoda
Zo štvorice finalistov som tipoval Yeti alebo celkom peknú Astru. I.Q. je hnus a Polo? Polo to aj tak vyhralo. Určite je to kvalitné auto, ale... proste mal to vyhrať dáky Renault! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
30. 11. 2009 14:29
Blahozelanie s výhradou
No zase mi to nevyslo, esteze sa nezivím tipovaním, to by som asi pil vodu z potoka. Tipoval som Yeti a stále som presvedcený, ze z hladiska invencnosti a prínosu cohosi nového je to vacsí pokrok pre automobilový svet ako Polo. Cím nijako neznizujem jeho kvality, je to podla mna v súcasnosti asi najlepsie auto v triede a pre mna dizajnovo najlepsí súcasný VW. Len sa nazdávam, ze z hladiska vyssieuvedených kritérií (ktorými sa inak COTY zvykne riadit, vid tituly pre Scénic, Prius, S-Max si F500) by tam Yeti pasoval lepsie.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:35
Re: Blahozelanie s výhradou
Vid také tituly pro Clio (2x), Punto, Micru, 307, Bravu... COTY velmi často volí komplexně nezajímavé auto, navíc i často v tomto segmentu. Polo tedy nijak nevybočuje...
Avatar - iudex
30. 11. 2009 15:04
Re: Blahozelanie s výhradou
Más úplnú pravdu, niekedy si tiez kladiem otázku, co vedie majstrov pera a volantu >:D k ich volbe, zvlást pri Tebou spomínaných autách (cím zaujalo nar. aktuálne Clio ako auto roka tusím 2006 ci Megane II som dodnes nepochopil). V kontexte uvedeného je Polo volba, ktorej nemám co vytknút. Len ten Yeti mi z hladiska ideí, na ktorých je (mala by byt) COTY zalozené, pasuje lepsie.
30. 11. 2009 15:11
Re: Blahozelanie s výhradou
tak Megane mal zaujímavý dizajn + zaviedol nové štandardy čo sa týka bezbečnosti + nová generácia turbodieslov + technologické vychytávky ako karta, štartovanie na čudlík a pod.. Tu je to OK, Clio bolo prekvapenie aj pre mňa. Ano, je to slušné auto, ale ničím extra výnimočné.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:17
Re: Blahozelanie s výhradou
Clio prostě bylo v tu dobu špičkové auto v dané třídě a navíc mělo dost ubohou konkurenci - VW Passat na druhém místě a AR 159 na třetím. Nic výjimečného to ale také nebylo, prostě další "obyčejné" auto co tuto anketu vyhrálo.
30. 11. 2009 15:52
Re: Blahozelanie s výhradou
jasně, vždyť žo přece není anketa kdo umí udělat nejrychlejší auto, nebo co nejmenší spotřebu a pod. Většinou vyhrávají prostě "jen" kvalitně namixované vozy pro běžné používání pro široké masy.

Ale s tou ubohou konkurencí jsi to přehnal, teď na tebe spustí hon GTI i s Talošema. Dyť to znáš, nepřítel mého nepřítele.... >:-[]
neregistrovaný "Sumi1982"
30. 11. 2009 14:30
Spravna violba
:yes:

gratulujem , nove Polo zvitazilo zasluzene aspon raz konecne vyhrala spravodlivost

:yes:

To tu bolo reci ze to vyhra Yeti a pritom porazil Pazrouta a Citrona len o par bodov ze?

:-!

Na Yetim nevidim nic co by mu malo vyniest titul auto roka - podvozok z oktavky, dizajn krabicoidny, vnutorna sirka mala, motory klasika nic vynimocne takze tak konecne bude klud, Polo jasna volba :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PicoBello
30. 11. 2009 14:32
hmm
tipoval som C3P, skoda. polo je asi urcite dobre auto, ale vysledok ma predsa len prekvapuje. GTI sa zase vysanti :-)

cely COTY je samozrejme smiesne, pretoze miesa kategorie
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
30. 11. 2009 14:48
CO JE COTY
Pánové, COTY není cena za inovace. Když si na [odkaz] projdete minulé vítěze, najdete tady: Fiat Brava, Fiat Punto, Fiat Panda, Peugeot 307, Renault Megane, Renault Clio (2x), Toyota Yaris, Nissan Micra. V tomto kontextu je rozhodování COTY zcela konzistentní.. nebo snad máte pocit, že všichni výše uvedení na tom byly ve své době lépe?

VW vyhrál COTY teprve podruhé, což je dost ubohý výsledek. Pokud by byla ta anketa zmanipulovaná ve prospěch koncernu, jistě by tam těch titulů bylo o něco víc.

Pro mě osobně je Polo malá revoluce, VW nemám moc rád a obvykle ho hodnotím jako lepší průměr, ale u Pola jsem najednou nevěděl, kterému jinému autu bych v dané třídě dal přednost. Za takové "obrácení na víru" mu ten titul patří...
Rozbalit vlákno
8
30. 11. 2009 15:04
Re: CO JE COTY
Já myslím,že zejména dvojčata Bravo/Brava byla v té době revolučním počinem v designu a to jak exteriéru, tak interiéru. Ještě dnes působí přístrojová deska v porovnání např. Fabie jako z jiného světa. Bezkonkurenční auta v té době. 1995. Konkurenti: Golf3, P306, C ZX, Escort.. atd.
Avatar - Emel
30. 11. 2009 15:16
Re: CO JE COTY
Dobře, to ale mluvíme pouze o designu, i když Bravě nelze upřít ani slušný vnitřní prostor. Ale technicky to žádný přelom nebyl. Neříkám, že si FIAT ten titul nezasloužil... jen že ho často dostávají "obyčejná" auta a naopak poměrně výjimečně nějaké převratné počiny.
30. 11. 2009 15:57
Re: CO JE COTY
přesně tak :yes:
30. 11. 2009 15:04
Re: CO JE COTY
:yes:

z první trojky by si zasloužili titul asi všichni, je to OK.
Možná Yeti mít na kapotě jiný znak by se mohlo prodrat i na stupně vítězů, ale už jen být ve finále je úspěch

Polo je naživo fakt parádní. Technicky možná žádnou revoluci (pochybnou) alá Prius nezpůsobil, spíš otevřel mnoha technologiím z vyšších tříd cestu do svého segmentu, k tomu přidal slušné spracování a dobré jízdní vlastnosti.

Za mně Bravwo :yes:
Avatar - iudex
30. 11. 2009 15:31
Re: KRITÉRIÁ COTY
Tak kritériá COTY pri volbe sú: "In selecting the car of the year they use the following criteria: design, comfort, safety, economy, handling, performance, functionality, environmental requirements, driver satisfaction, and price. Technical innovation and value for money are particularly important factors."
Ked to rozoberieme pri Pole:
1. design: podla mna najvydarenejsí design u VW v súcasnosti, mozno este o chlp krajsie ako Golf a Passat CC. Vyvázené línie, ostrejsie, ale nie prehnane agresívne crty a hlavne nadcasový dizajn, ktorý o rok nebude vyzerat smiesne (ako to hrozí inak výbornej Fieste); nenadarmo oznacované ako malý Golf.
2.comfort: vsetky testy hovoria o výbornom komforte (mozno trochu na úkor sportovosti, ale do mesta ideál).
3.safety: klasika 5 hviezd
4. economy: priamovstrekové TSI a TDI CR a hlavne nizsia hmotnost prispievajú k dobrej spotrebe
5. handling: asi nie tak istý ako Fiesta, ale snaha o optimálny mix komfortu a istoty, kazdopádne sú zrejme v triede lepsí
6.performance: o tom sa dá bavit pri výkonnejsích motoroch v ponuke, t.j. TSI, pri HTP a 1,4 to moc neplatí
7. functionality: klasika VW, maximálne ergonomický interiér, asi najhodnotnejsie spracovaný v triede, primeraný priestor vnútri, aj ked nie etalón triedy, priemerný kufor
8. environment: súvisí so spotrebou a emisiami, co je taktiez na spici triedy
9. driver satisfaction: na pomery svojho úcelového urcenia ako mestské auto výborné, na sportové vyblbnutie a uspokojenie sú tu iní, lepsí
10. price: asi najvacsia slabina Pola: sebavedomá VW cena, vyssia ako konkurencia, ktorú zisk COTY najblizsie ani nedovolí znízit.
Celkovo VW boduje v mnohých disciplínach vyrovnane a tých pár slabsích bodovaní potiahne celková vyvázenost, typická pre VW.
Ako uz povedal Perun vo svojom blogu, kritériá sú dané, tak sa nemozme cudovat výsledku, ak nie je taký, ako ho subjektívne cakáme, prisudzujúc istým kritériám subjektívne vacsí význam.
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 15:34
Re: KRITÉRIÁ COTY
Naprosto souhlas! :yes: ;-)
Cena je poněkud vyšší, ale něco se dá vždy usmlouvat, pokud je člověk šikovnej :-)
Taky samozřejmě nemám nového Golfa 6 GTI za ceníkovou cenu - a to je už řadu měsíců nejprodávanější auto v evropě a čeká se na něj několik měsíců...
30. 11. 2009 16:01
Re: KRITÉRIÁ COTY
tak dizajnovo z tebou menovanej trojky je CC jednoznačne moj favorit. Golf VI ma celkom rýchlo omrzel, alebo skor zovšednel. Polo je ešte čerstvá novinka a stretol som ho len párkrát, ale príde mi podarenejšie ako Guru. A všetkých hravo do vrecka strčí jedna juhoamerická šelma >:-[]
30. 11. 2009 16:09
Re: KRITÉRIÁ COTY
Ja by som sa chcel len vyjadriť k designu - aj v našom meste už jazdí jeden exemplár v krásnej červenej a mně sa naozaj veľmi páči. Už z fotiek sa mi Polo veľmi pozdávalo a živé stretnutie tento dojem ešte umocnil. Ten design se im, podľa mňa, veľmi podaril, Polo, podľa môjho názoru, teraz vyzerá veľmi dynamicky, ale pritom si zachováva takú chladnú nemeckú eleganciu a tiež si myslím, že bude starnúť len veľmi pomaly. Pre mňa je Polo aktuálne najkrajším autom segmentu B. :-) :yes:
30. 11. 2009 14:50
Kde je GTI a jeho prispevky?
Prosim Vas , nevidim tu ani jeden prispevok od GTI-ho, neviete nahodou ci este zije ked zistil ze VW to vyhralo?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 14:52
Re: Kde je GTI a jeho prispevky?
Já vám ho chvilku nahradím, chcete?? ;-)
Avatar - pumpkin
30. 11. 2009 14:56
Re: Kde je GTI a jeho prispevky?
no skús >:D
2. 12. 2009 06:31
Re: Kde je GTI a jeho prispevky?
OslaVWuje >:D
30. 11. 2009 14:56
Reakce věrného publika..
Jsem docela zvědav na jednoho..., víme koho, po tom co tu dnes napsal:

Na COTY nahlížej jako na kratochvilnou anketu, jakéhosi "předjezdce Zlatého ventilku", legendy anket, ankety legend, nic více, nic méně. A že Panamera nerozseká qvéčko od toyoty? Neplač, na silnicích COTY neplatí, tam platí úplně jiné zákony, jeden z nich se jmenuje - zákon silnějšího. Platí absolutně, zejména v dlouhým táhlým.

Po tomhle už bude cokoliv, na obhajobu vítězství pola, ale hlavně na respekt k samotné COTY, působit víc než trapně..
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2009 15:27
polo
ja si myslim že auto roka všeobecne určit je hovadina. je to jeden velký kompromis. ale z finalistov by som tiež vybral polo, takže :yes: gratulíren
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2009 15:38
MAXI-POLO-COTY
;-) :yes: Vono, hele... když jako na tohle všechno nahlídneš trochu jinejma vočima, nakonec, tahle COTY nejni zase tak úplně špatná anketa... co?

Ale pojďme rovnou do garáže. Všichni tu jistě víme, že COTY tu neplní roli vyhledávače nejlepšího auta pod sluncem (PORSCHE 911), COTY je svého druhu společenská objednávka - nejlepší žvanec, nejlepší jeansy, nejlepší... holka a tedy také nejlepší auto. Kritéria jsou jasná, bere se do úvahy auto ve svém komplexu, včetně ceny, užitných vlastností, do toho nějakej ten bonus na margo hlávkovejch salátů (znáš to, biobuřta na korouhvi a tak...) prostě, tohle není anketa pro diskuzní majetkovou smetánku, která pod pětikáratovej diamant na hlavici řadičky nedá ani ránu.

Popravdě jsme jistě všichni fandili Yetimu (bravo čtvrté místo) a tak nějak už podvědomě tušili, že první bude evropská jednička. Ostatně, umístění v COTY předcházel hlas evropského lidu (Zlatý volant) a ten zazněl jednoznačně.

Objektivně vzato, POLO samozřejmě není lepší vůz než například Mercerdes-Benz E-klasse, to tu snad ví i plejstejšni, jenomže o tohle vůbec nejde, ono jde především o to, že to POLO, Volkswagen POLO, je tak nějak... nejlepším autem pro tebe. Kapiš? A to je přesně ten signál, který COTY vyslala až na tvůj monitor.

Tak ještě, než mě tu roztrháš na cucky nissanem gtr, stav se ve své vlastní garáži a tam sám sobě pohlédni do vočí, vydejchej ten šok z upřímnosti, a pak teprve spusť nějakou diskuzní hymnu.

Neboť, není snad horšího pocitu, než nemít ani na nejlepší auto roku...

BRAVWO VOLKSWAGEN PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 15:42
Re: MAXI-POLO-COTY
No kouknul jsem do garáže a není to tak špatný! >:D
30. 11. 2009 15:56
Re: MAXI-POLO-COTY
Gratuluju :-) :yes:
30. 11. 2009 19:35
Re: MAXI-POLO-COTY
Ale GTI psal, aby ses kouknul do VLASTNÍ garáže >:D
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:23
Re: MAXI-POLO-COTY
taky sem kouknul a fakt to nejni nejhorší - fabia II &TP:-D
30. 11. 2009 15:42
Re: MAXI-POLO-COTY
PORSCHE 911 je najlepšie auto pod slnkom?
Avatar - Dinar
30. 11. 2009 15:50
Re: MAXI-POLO-COTY
Ano! :-) ;-)
30. 11. 2009 15:57
Re: MAXI-POLO-COTY
Jistě :yes:
30. 11. 2009 16:03
Re: MAXI-POLO-COTY
Pro někoho možná (asi) ano. Pro mě třeba ne.
30. 11. 2009 16:11
Re: MAXI-POLO-COTY
ktore považuješ ty? osobne by som si netrufol jedno vybrať
30. 11. 2009 16:20
Re: MAXI-POLO-COTY
To je právě ono, vybrat jedno "nejlepší auto" pro každého je v podstatě nemožné i mezi novými auty jedné třídy (jak se tu na diskuzích denně přesvědčujeme :-) ), takže vybrat jedno univerzálně nejlepší ze všech tříd a všech dob je úplný nesmysl.

Kdybych si měl vybrat jedno jediné auto já, tak bych bral některé staré Maserati, buď Mexico
[odkaz]

nebo Mistral
[odkaz]

nebo možná Ghibli (zde otevřená verze)
[odkaz]

Kdybychom se měli bavit o nových autech, tak pro mě asi současné Quattroporte GTS nebo Ferrari 599...
30. 11. 2009 16:26
Re: MAXI-POLO-COTY
podla mna je fiat 500 pre svoju klientelu rovnako zaujímavá ako ferrari 599 pre svoju, nie? preto je tažke určiť vítaza si myslim, velmi to zavisi od uživatela.. pre teba je maserai :yes:
30. 11. 2009 16:40
Re: MAXI-POLO-COTY
Zapomnel jsi, ze skoro kazdy majitel Fiatu 500 by chtel Ferrari 599, ale opacne to moc nefunguje ;-) .
30. 11. 2009 16:43
Re: MAXI-POLO-COTY
no to je asi pravda >:D
30. 11. 2009 16:53
Re: MAXI-POLO-COTY
asi určitě >:-[]
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
30. 11. 2009 16:09
Re: MAXI-POLO-COTY
ANO. Ale samozřejmě kufr nic moc.
Avatar - Falco
30. 11. 2009 17:37
Re: MAXI-POLO-COTY
Nepochybně ano! :-)
Avatar - Dinar
30. 11. 2009 15:51
Re: MAXI-POLO-COTY
Ano! ;-) :yes:
30. 11. 2009 15:57
Re: MAXI-POLO-COTY
:-) :yes:
Avatar - DRBNUTY
30. 11. 2009 16:53
Re: MAXI-POLO-COTY
Ešteže máte v čechách to registrované partnerstvo,aspoň môžte svoj vzťah,keď už sa máte tak radi, zaregistrovať na príslušnom orgáne.Najlepšie pohlavnom... >:-[]
30. 11. 2009 19:29
Re: MAXI-POLO-COTY
Eště, že na Slovensku máte líheň takových individuí, kterých se zde v diskuzi vyskytla ... většina. Reprezentativní vzorek. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 09:18
Re: MAXI-POLO-COTY
Individuum je ten,čo ťa každé ráno obúva. ;-)
30. 11. 2009 16:00
Re: MAXI-POLO-COTY
keby to vyhrala toyota alebo astra tak predpokladam ze by si tu trubil aka je to jebnuta anketa a ze su to vsetko * nie? Ale som spokojny s polom, je to asi jedine pekne polo ake bolo kedy vytvorene.. Na rozdiel od golfu je celkom hrave a nie je nundne ako golf.. Kvalita spracovania vysoka, uz len ten interier trosku krajsie spravit aj ked kvalitou spracovania je vysoko...
30. 11. 2009 16:11
Re: MAXI-POLO-COTY
Popravdě myslím, že je nás tu dost, kteří ti závidíme, že se v Golfu než nudíš. Upřímně přiznám, že kdybych si nyní pořídil getei 6, nenudil bych se s ním ani sekundu.

Polo je v posledních třech generacích designově nejpovedenější auto silnic své třídy. Pouze Peugeot 206 mu může se***vat. Zejména generace před "čtyřsvětláčkem", to byla pecka, z které se dodnes konkurence nevzpamatovala. Tím modelem totiž Volkswagen utekl svým třídnm konkurentům o designový vesmír.

Jinak souhlasím s kvalitou zpracování vnitřku pola, ta je (standardně) špičková, referenční.
30. 11. 2009 16:20
Re: MAXI-POLO-COTY
dizajn je velmi subjektivna vec takze tak.. STarsie pola boli kozervativne krabice. Staci sa pozriet ci uz na 206 207 , alebo mazdy 3, pripadne nove corsy. Tam sa polo nemoze chytat dizajnovo vobec. Kvalitou podla reportou su podobne na tom cize zavazia uz len motory vybava a cena.. 1.4 TDi a 1.2 HTP nebudeme ratat medzi motory, 1.4 leniva, 1.6 konecne dobry motor..

Ja sa v golfe naozaj nudim, respektive som ho ani neplanoval kupit, za tie peniaze je to naozaj nuda. kvalita sa ukaze casom, faktom je ze VW je povestny medzi mechanikmi ze drzi pokial ho nerozopberies. Akonahle ho poskladas , zacne vsetko drncat.. Plasty drzia vyborne pokial su od vyroby.. Ked si das ale prehodit radio alebo nahodit taxameter tak konec.

Ja si o VW nic zle nemyslim, naopak povazujem ju za jednu z lepsich znaciek ale urcite nie najlepsiu ako tu deklasujes ty. Keby bola najlepsia tak ovlada priecky ADAC tabuliek atd atd.. Mam skusenosti s vela autami ci uz od kolegov alebo vlastnych aut. To co vravim vyssie nie su len moje skusenosti ale skusenosti mechanikov z firmy kde dovyhbavuju auta taxametrami, GPSkami atd atd..
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:26
Re: MAXI-POLO-COTY
až na to že atmosferická 1.6 se tu asik moc neouhřeje, když ho nahrazuje 1.2 TSI:-)
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 16:20
Re: MAXI-POLO-COTY
Taky si užívám GTI šestku a nemám pocit, že by byl nudný a nebavil by mě ;-) Je sice pravda, že GTI vypadá o něco lépe než standardní Golf 6 (pár ostřejších hran na obou náraznících atd) a taky má vyladěnější podvozek a řízení.. Ale nové POLO se mi líbí o kousek více než standardní Golf a jsem zvedavý, jak bude vypadat Polo GTI..
Jinak kvalita interiéru u Pola je malinko jiná u základní verze Trendline a o něco lepší u Comfortline (měkčené hezčí plasty na palubce nahoře). Jen rozvržení budíků je více strohé, než u Golfa 6, ten se obzváště povedl v interiéru a utekl konkurenci o značný kus dále...
30. 11. 2009 19:43
Re: MAXI-POLO-COTY
Ono každý auto ve sportovní verzi vypadá mnohem lépe než ve standartní, nejen u Golfa(čest vyjímkám jako třeba Megane, tomu nepomůže nic >:D ). Ještě víc to platí pro Focus. Nejmarkantnější je to ale snad u Imprezy, o základní verzi by člověk pohledem nezavadil, ale ať si říká kdo chce co chce, verze STI vždycky vypadala dobře, včetně tý současný.
30. 11. 2009 16:51
Re: MAXI-POLO-COTY
konkurence se z těch dizajnových vesmírů sice možná nevzpamatovala, ale kupující celkem určitě ano ;-)
Avatar - pumpkin
30. 11. 2009 18:05
Re: MAXI-POLO-COTY
Ak myslíš Polo Mk3, tak to bola podľa mňa najpodarenejšia a najlepšia generácia. Ešte stále pomerne častý výskyt (aj odvodenín typu Classic, Vario či Caddy) v našich uliciach hovoria za všetko.
Úspech generácie Harlekinov sa však už asi nezopakuje.
30. 11. 2009 16:05
Re: MAXI-POLO-COTY
Koukl jsem do garáže a naštěstí je to tam pořád lepší než na stupních vítězů letošní COTY. Ufff, spadl mi kámen ze srdce...
30. 11. 2009 16:12
Re: MAXI-POLO-COTY
;-) Gratuluju... kéž by to tu mohl napsat každý diskutér.
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 18:15
Re: MAXI-POLO-COTY
Porsche 911 nejlepším autem pod sluncem? Ta sportovní tuctovka? Hm, hm, hm.
Není horšího pocitu... než vědět, že svět se smrskl jen na odsuzování všech, kdo okolo sebe nehází majetkem.
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 18:47
Re: MAXI-POLO-COTY
on to len tak pise, aby navodil dojem, ze ho ma doma! Ale skutocnost je taka, ze on jazdi v slozobnej Fabii combi a tu bude inych poucovat o autach!
30. 11. 2009 18:53
Re: MAXI-POLO-COTY
A co má společného služební fabie s tím, že tě mohu poučovat o autech? To mi vysvětli. Pravděpodobně se bezhlavě domníváš, že šéfredaktor světa motorů musí nutně jezdit v Rollsu... >:D
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:28
Re: MAXI-POLO-COTY
když tam poslední dobou taky je šéfem každou chvíli někdo jinej:(
Běhal skončil a já furt nevim proč:( a šel tam nějakej Pechr...
30. 11. 2009 18:49
Re: MAXI-POLO-COTY
Sám sobě protiřečíš. Na jednu stranu považuješ devětsetjedenáctku za tuctovku, na druhou stranu žehráš nad mravy. Mravy jsou takové, jaký jsi i ty. Nebo ty snad žiješ mimo Zemi?

V tvém naznačeném kontextu snad jen, že na světě je to poměrně jednoduché:

chytrej a bohatej
chytrej a chudej
hloupej a bohatej
hloupej a chudej.

Jen si vybrat...

P.S. Cením, že se ve svých letech snažíš tvořit sentence. Vydrž pár desetiletí, dostaneš do toho, Michale, možná i život...
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 18:56
Re: MAXI-POLO-COTY
Hm, hm. Kecy v kleci, milý pane. Ale jdou ti hezky, to se musí nechat. V čem si protiřečím? Tím, že auto vyráběné v tisících kusů považuji za tuctovku? A ono snad není? V naší republice možná Porsche 911 stále má status exkluzivního auta, ale jinde je to jen běžný sportovní vůz. Když už od téhle firmy opravdu něco výjimečného, pak GT3 nebo Carrera GT, které se dělaly v opravdu malých sériích a byly opravdu na technologické, estetické i cenové výši.

Na světě je to mnohem složitější, než si ty umíš představit, ale zpoza monitoru to opravdu neuvidíš. Třeba já nezapadám ani do jedné z tvých kategorií, protože já jsem: Spokojený!

A jinak jsi to typický ty. Když ti dojdou rozumné argumenty (tj. od začátku), snažíš se zesměšňovat ostatní narážkami na společenský stav, věk, výši bankovního konta... Kdy už dospěješ, GTI?
30. 11. 2009 19:07
Re: MAXI-POLO-COTY
:-) Ta spokojenost, Michale, z tebe přímo prýští... ;-)

Jinak, k tvému neskutečně dětskému mottu v profilu. Pamatuj, cenu má jenom být první. Tohle si ovšem uvědomují především ti, kteří prvními nikdy nebudou. Naštěstí...
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:11
Re: MAXI-POLO-COTY
GTI, zapomněl jsi dodat, že PRO TEBE má cenu jenom být první. Neboť... mnozí první budou poslední. A na to si rád počkám.
30. 11. 2009 19:22
Re: MAXI-POLO-COTY
Ne ne, Michale, abych to nějak sklenul... život je o snaze být spokojený, právě proto musí člověk neustále podstupovat boj. Tvé mládí ti zatím poskytuje luxus naivity tvrdit, žes spokojený. Časem pochopíš, že cenu má jenom ta cesta, ten "boj". Spokojenost přenech panákům. Než vlastnost naivních...
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:39
Re: MAXI-POLO-COTY
Proč by člověk nemohl být spokojený se svým životem jen proto, že je mladý? Komu je vyhrazena spokojenost? A z čeho vychází? Je možno ji vůbec nějak exaktně definovat?
Snaha vnucovat mi tvůj pohled naráží na dobře střeženou zeď mé radosti a víry ;-)
30. 11. 2009 19:48
Re: MAXI-POLO-COTY
GTI ti nic nevnucuje, dovolím si tvrdit, že si mu stejně ukradený jako třeba já. Píše jen to, jak to prostě v životě chodí. A v tom má bohužel pravdu.
Zbytečně se stavíš do opozice a chceš převracet fakta. :-!
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:57
Re: MAXI-POLO-COTY
Proč zbytečně? Já v té opozici spokojeně žiju :-) Těžko pochopitelné?
30. 11. 2009 20:01
Re: MAXI-POLO-COTY
Takových spokojených jsou mraky. Nikdo ti to nebere, a taky ti to nikdo nezávidí. :-!
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:06
Re: MAXI-POLO-COTY
Akorát ty štěkáš jak vzteklý pudlík >:D
30. 11. 2009 20:08
Re: MAXI-POLO-COTY
Já? Ale co tě bere, mě je to zde všecko a všichni ukradený. :-!
30. 11. 2009 21:37
Re: MAXI-POLO-COTY
Pepiku tohle ty s tvoji nehloupou, presto prostou, hlavou nikdy nepochopis :-)
30. 11. 2009 21:43
Re: MAXI-POLO-COTY
Kdybys mi to neřekl, tak ty vaše žabomyší války malejch klučíků fakt nepochopím. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 09:27
Re: MAXI-POLO-COTY
Človek ktoremu je všecko a všichni ukradený,nesedí celý deň za počítačom a nereaguje na každu sprostosť. :-O
1. 12. 2009 10:53
Re: MAXI-POLO-COTY
Celej den? Zapl jsem to až večer, ty Einsteine. Se podívej na čas příspěvků. Hodiny snad už poznávat umíš, nebo vám v léčebně nevisí, abyste neměli zbytečný starosti s časem? :-!
30. 11. 2009 19:18
Re: MAXI-POLO-COTY
GTI to definoval přesně. I nemajetný blbec může být spokojený, jsou jich plné stacionáře. :-!
30. 11. 2009 19:23
Re: MAXI-POLO-COTY
Trefa... až mrazí :yes:
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:40
Re: MAXI-POLO-COTY
Na vás dva mne napadá jeden komentář z Vyšetřování ztráty třídní knihy...
30. 11. 2009 19:50
Re: MAXI-POLO-COTY
Seš si opravdu jistý svým krátkozrakým přesvědčením?
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 19:58
Re: MAXI-POLO-COTY
Jsem si jistý akorát tím, že se dobře bavím. Inu, pondělní netréninkové odpoledne a zrovna ideálné téma...
30. 11. 2009 19:59
Re: MAXI-POLO-COTY
Abys po čase nebyl překvapený, že se bavíš na "svůj" účet. ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:08
Re: MAXI-POLO-COTY
To umím na jedničku s hvězdičkou. :-)
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 09:30
Re: MAXI-POLO-COTY
Mohol by aj nám ukázať výšku svojho bankového konta,aby sme sa aj my zasmiali. >:D
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:22
Re: MAXI-POLO-COTY
to je špatný GTI, VW by neměli moc radost, dycky nám nutíš Golfa a najednou by ses spokojil jen s levným Polem?:) ale to snad ne, to by hoši moc nevydělali:-)
Krom toho nepropaguj Polo, škodíš tím i fabii, kterou tu taky furt vynášíš do nebes a najednou.... >:-[] >:D
30. 11. 2009 16:33
Slepi novinári skorumpovaný
Slepí novinari

Prota sa zabudla: 1.pozriet na cenu so 4-mi valcami,
2. odviezť sa mimo mesta na 1,2 HTP
3. pozrieť spotrebu mimo mesta na 1,2
4. Zabudla k cene pripočítať 1200eur na nove servo ktore treba vymeniť do 2rokou, a 300eur každý rok za GO nápravy, každých 40000km meniť ložiská kolies 300eur a po 80000km 1800 Eur za preskočene rozvody motora
5. zabudla ze to neni sutaž historických vozidiel s faceliftom

Viem čo hovorím v autopožičovni mám 50 ks Fábii a VW Polo.
Viem zaslepený fanušikovia VW group budú hovoriť o 1,2 TSI ale zabudli že cena je nastavena tak že 1 TSI bude pripadať na 300 HTP. Za cenu TSI su už iné autá. Ináč Design a hmotnosť - klobúk dolu.
Ako ojazdene TSI o 2 roky bude dobré ale zase to bude chcieť nové turbo a do roka vám ho ukradnú na ND.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Thomasino
30. 11. 2009 16:42
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Problém trošku je, že autopůjčovna není zrovna odpovídají vzorek průměrného auta. Lidi se k tomu chovají jako hovada! :-( A bojím se, že kdyby jsi tam měl takový Peugeot 206 nebo 207, nebo Clio, příp. C3, tak na tom budeš s těmi opravami o poznání hůře.. Máme tady taky nějaké služební Fábky a právě proto že jdou z ruky do ruky, tak jsou občas v servise. Kdežto další Fabky, co mají lidi jen pro svoje používání, jsou celkem v pohodě... Samozřejmě motor 1,2HTP je o ničem, na dálnici to nejede a žere to jako 1,6 a po městě v podstatě to samé...
30. 11. 2009 17:17
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Á, zase další chytrolín z Horních Uher nám to přišel vysvětlit. Takže popořádku: 1. cena je podobná jako u SROVNATELNÉ konkurence - koukni se na ceny Fiesty nebo 207 a uvidíš sám. (stačí použít google, to bys myslím mohl zvládnout i ty)
2. 1,2 HTP není motor mimo město. Že se v Čechách a na Slovači používá jako stěhovák krámů do Jugošky a zpět, za to VW ani Škoda nemohou.Zkus to někdy třeba s Corsou 1,0 nebo C3 1,1 a pak sem přijď zase mudrovat.
3. viz. bod 2
4. jiná auta nemají poruchy? (notabene v půjčovnách, kde s tím jezdí kdejaké hovado?)
5. jestli se živíš jako designér, tak se nám tu můžeš rozepsat jak bys dělal design auta ty, popřípadě sem hoď link na nějaký svůj výtvor. Pokud ne (což je pravděpodobnější), radši mlč.
Cena TSI je nastavená úplně normálně, to že ČR a SR jsou rozvojové trhy na úrovni Ukrajiny nebo Rumunska to znamená s nízkou kupní silou, za to nemůže VW, ale pouze my sami. Na vyspělých západních trzích bude poměr prodejů HTP vs. TSI přesně opačný.
A nakonec malá rada: než někoho nazveš zkorumpovaným slepcem, zkus si nejdřív vytáhnout svou hlavu z vlastního zadku a rozhlédnout se kolem sebe, možná zjistíš o čem život vlastně je.
30. 11. 2009 18:33
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Myslím ze Jaros38 je bud Dealer- prodejce koncernu VW alebo zamestnanec v M. Boleslavi a viťaztvo VW bere ako protikrizové opatrenie. Napis mi prosim aky horší motor od 1,2HTP,1,6 8v, 1,9 TDI-PD, existuje myslim ze Čínske a korejské, Rumunské automobilky už takéto motory davno nevyrábaju. Je to hanba že VW žije iba z image značky a zarába na naprogramovanych planovanych zavadach./ Vysvetli politiku ked sucasne montuju Servo KOYO a Servo TRW/ Uznavam že P207,C3 su ovela horšie ale porovnavat sa z najhoršími... Radim vsetkym kto si chce kupit VW group aby sa previezli v Japonskom aute a aby si nezabudli pričitať tie servisné náklady.
neregistrovaný "erikpl1"
30. 11. 2009 18:42
Re: Slepi novinári skorumpovaný
dobre dobre previest sa v Japonskom aute...Tak mi povedz ake nove technologie pouziva napr taka Toyota? Sorry ale tak 15 rokov robit to iste na tom istom principe tak to by uz aj sudruzi spravili kvalitne auto...

1.6 sa uz nevyraba a tak isto ani 1.9TDI-PD. 1.6 nahradzuje 1.4TSI a 1.9TDI-PD nahradzuje 2.0TDI CR. A taka mala poznamka k motoru 1.9TDI 130hp PD vyrobene v rokoch 2003 az 2005 boli jedny z najlepsich dieslovych motorv, v porovani pomer, cena, vykon a spolahlivost...

BTW v tvojej pozicovni mas nove POLO? ze ho takto hned zhadzujes? Myslim ze nie, kazdym rokom VW/AUDI/SKODA/SEAT meni dodavatelov na rozne materialy, takze to co mohlo byt minuly rok pre tento rok to platit nemusi...

A hej este jedna vec ma napadl, preco potom mas z VW group v svojej pozicovni? Chod si nakupit Toyoty Yaris (auto roka podla GAY komunity)) a budes mat isto vela zakaznikov :P Good luck :-!
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:31
Re: Slepi novinári skorumpovaný
nenahrazuje 1.6 pouze 1.2 TSI? mám dojem, že 1.4 nahrazuje vyšší :-)
30. 11. 2009 23:44
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Nejsem ani dealer VW ani nepracuji ve škodovce. Nejsem nějakým fanatickým zastáncem volkswágnu, některé jejich modely se mi líbí (Polo, Scirocco, Golf plus, Transporter) jiné moc ne (Passat, Phaeton, Jetta) a stejné je to i u ostatních značek koncernu VW i jiných (Ford, Renault, Opel). Ale nevím proč bych měl bez racionálních argumentů plivat na vše co koncern VW vyrobí, jenom proto, že je to v současnosti "in" mezi puberťáky. A k těm motorům: 1,2HTP - základní motorizace do malých aut, pro městský a příměstský provoz dostačující, na dálnici a delší štreky vysokou rychlostí se nehodí páč to potom žere jako kráva (o tom, že nad 100km/h je to i líné ani nemluvě). Ostatní výrobci to mají podobně, někdy je to ještě horší, viz. Corsa 1,0, C3 1,1, Fiesta 1,2 (všechno 44kw).
1,6 8V - poměrně spolehlivý motor, spotřeba však není zrovna nejnižší a v autech typu octavia nebo passat to rozhodně není žádný závodník, avšak na klidnou jízdu v rámci rychlostních limitů bohatě stačí. Souhlasím však, že je čas na jeho náhradu něčím modernějším, což už se děje (1,2 TSI).
1,9 TDI PD - tady souhlasím, že tento motor už dnešní nároky nesplňuje, kromě spotřeby se na konkurenci nechytá v ničem a dokonce i staré TDI 66/81kW byly lepší (nižší spotřeba a kultivovanější chod). I tento motor však již končí (konečně) a je nahrazován 1,6 TDI.
Jestli je lepší servo KOYO nebo TRW fakt netuším.
Japonská auta už bohužel také nejsou to co bývala ještě tak před 5ti lety. Dokud dělaly auta x let furt ze stejných součástek bez zásadnějších inovací, byli nejspolehlivější, ale jak chtěli držet krok s Evropou v technických novinkách a různých elektronických ptákovinách, začala to být stejná bída jako VW, Ford, Renault, PSA a jiní výrobci z Evropy.
1. 12. 2009 01:10
Re: Slepi novinári skorumpovaný
V autopujčovne mam 40 VW group proto že hloupí zákazníci presne to hledají. A po skušobní jízde s novým Polem HTP sem se projel na Alfe Mito 1,4T a doporučuji to každému kdo má vkus nebo peníze.
Avatar - miromen
1. 12. 2009 07:25
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Ty byt tsecho nebo slovakisch provokateur lord ALADAR HORVATH ?
neregistrovaný "erikpl1"
1. 12. 2009 15:00
Re: Slepi novinári skorumpovaný
omg...preco rovno nezacnes porovnavat boxer s HTP? Skusal si Polo 1.4? s 85hp, Alfa ktora ma 1.4 a ma 78hp stoji o 3 000eur viac...a alfa mito vyzera otrasne ako tie vsetky Lancie a podobne hnusy, ale ok, to beriem sto ludi sto chotu...Ale o kvalite Alf sa mi tu nechce vypisovat.
Je to v podstate jedno kazdy si kupi to co chce, komu sa co paci, len nemam rad ked ludia zhadzuju rozne znacky (ci uz aut) a snazia sa inym vtlkat ich subjektvine poloagrumenty...
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 09:46
Re: Slepi novinári skorumpovaný
ty budeš určite mozgový atlét...škoda,že len na paralympiáde. >:D
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 18:45
Re: Slepi novinári skorumpovaný
kasli na nich!!! Cely tento portal je skorumpovana zumpa pod taktovkou koncernu!
Na inych portaloch nevladne taka profilcvágenovská euforia ako tu, inde sa skor ozyvaju nespocetne hlasy proti koncernovej produkcii, vdaka ich stupajucej poruchovosti!

...viem, teraz mi napisete, ze mam navstevovat ine auto-moto-weby......ano, robim to. Citam priebezne vsetky a na auto.cz stravim skutocne minimum casu, lebo aj ked sem zavitam, tak sa nestacim divit nad ubohostou tohoto stada! :no: :no:
30. 11. 2009 19:23
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Ty ještě žiješ? Tebe ještě nezadusila tvoje maloměšťácká závist? >:D :no:
30. 11. 2009 19:21
Re: Slepi novinári skorumpovaný
To jsou zase kecy.
Vysvětli mi jedno, proč "máš" plnou půjčovnu koncernových aut? Protože "rád" utrácíš za "šmejdy"? Protože jsi hloupý a nedovedeš vybrat nic jiného?
Jak se říká, se reš si do vlastního hnízda. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 10:03
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Preto má plnú požičovňu koncernových aut,lebo sa mu budú najlepšie predávať,keď sa ich raz bude chcieť zbaviť.A jazdené sa nepredávajú najlepšie preto,lebo sú to najlepšie autá na svete,ale preto lebo každý to auto kupuje s tým,že až sa mu niečo poserie,zoženie si lacno diely,lebo tie autá sú tu najrozšírenejšie.
1. 12. 2009 10:59
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Nesmysl a kec, kterýmu nevěříš ani ty.
Než je bude za X let prodávat,tak do nich, dle jeho slov, nastrká hromady peněz, který se mu rozhodně při prodeji nevrátí. Zase tak velký cenový rozdíl mezi koncernovou ojetinou a jinou značkou totiž není. Nehledě na to, že zhuntovaný auto z půjčovny snad pozná i úplnej Lojza, kterej je zvyklej jezdit leda tak na traktoru. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 12:02
Re: Slepi novinári skorumpovaný
A preco si myslis,ze niekto strka peniaze do tych aut?Ked mu niekto jedno z tych aut rozbije na totalku,ma o nahradne diely postarane.Dalsia znama praktika pozicovni je nechat si ukradnut vlastne auto a pouzit ho na nahradne diely.Kamarat vlastni pozicovnu a staci aby dal do inzeratu cenu o 20 tisic nizsiu ako je najlacnejsie koncernove auto podobnych parametrov a za tyzden je predane.Ja sam poznam dvoch ludi co si od neho kupili a kupili len preto,lebo vraj na Fabiu sa lahko budu zhanat diely.
1. 12. 2009 12:12
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Aha, takto se podniká u vás na Slovensku.
Pojistné podvody apod. Dobře pracujete. :-!
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 13:28
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Píšeš ako keby u vás boli prázdne basy. >:D
Avatar - DRBNUTY
1. 12. 2009 13:33
Re: Slepi novinári skorumpovaný
A najvacsi zlodeji su aj tak poistovne.Frajerka mi rozbila auto,poistovna zaplatila,ale malo.Tak som pisal staznosti a bol som sa snimi hadat.Tak mi doplatili 47tisic.Stale sa mi to zdalo malo,tak som zasa vypisoval staznosti.Odpisali,ze uz nic nedaju.Tak som si dal spravit znalecky posudok a zacal sa vyhrazat sudmi.Tak mi doplatili dalsich 67tisic.Takze ma dokopy chceli okradnut o stvrtinu hodnoty auta. :-!
1. 12. 2009 15:58
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Je určitě dobře, že jsi se bránil. Ale z pohledu pojišťovny je to asi tak, že když se jí snaží odrbat kdejaký podvodník, tak se pak člověk nemůže divit, že se snaží zahojit kde se dá.
neregistrovaný "erikpl1"
1. 12. 2009 15:04
Re: Slepi novinári skorumpovaný
ooomg zase cesky komplex? ;-\
1. 12. 2009 16:02
Re: Slepi novinári skorumpovaný
Slovenský komplex? :-!
Avatar - chlapecx
1. 12. 2009 00:37
Re: Slepi novinári skorumpovaný
jasně, cena čtyřčválce je vyšší, je silnější:-)
2) HTP je jak tu někdo psal motor pro městský ale i příměstský provoz, pouze na dálnici to nejni:-)
3) spotřeba mimo město a pouze tam, ani město (8 na 100) ani dálnice? (10 na 100) ale jen mimo město (90 km/h?) -> tak tam milánku, je HTP nejúspornější -> 4.5 l/na sto:-)
4) ložiska slouhals, ale v týdle cenovce to maj ty auta všecky stejně:-)
5) s tim souhalsim, fakt envidim v čem se polo liší tak výrazně od předchůdce....
Avatar - Falco
30. 11. 2009 18:45
A8
Za šest hodin vypukne jedna z nejprestižnějších automobilových událostí letošního roku. Světová premiéra nové Audi A8.

Nenechte si ujít živě na Audi tv 12/01/09, 00.35 SEČ [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Falco
1. 12. 2009 01:49
Re: A8
Povedla se! Jsem rád, že zůstal jednoduchý a čistý design. Tahle má vypadat luxusní limuzína.
Avatar - positivemind
1. 12. 2009 02:21
Re: A8
Mě osobně ničím nepřekvapila, až na ta světla - ale protože ustřihli přímý přenos, neviděl jsem pořádně ani interiér.

Jsem poměrně zklamaný, jako mladý člověk mám raději energický vzhled, který má třeba S class a 7er. Nejsem ale cílovka :-)
30. 11. 2009 19:17
???????????????? tak dnes uz hocico moze mat titul roka....
velmi zle :no: ale ak to povedia idbornici ktorých dnes ako maku tak fakt jo a to urcite 90% sedelo v auto 1 krát.....
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2009 19:37
Toyota
inak k yarisu - je podstatne odolnejsie vozidlo.... hlavne pristranejsie a urcite s lepšími motormi. chcel som nové polo, ale naštastie som si ho vyskusal a za seba si nesadnem atd..... som rad velmi rad ze ma yarisa.
Rozbalit vlákno
67
30. 11. 2009 19:40
Re: Toyota
Když na Polo nebylo, tak co ti zbylo, že. >:D
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 19:40
Re: Toyota
spravna volba! :yes: :yes:

Hlavne to bude jazdit, jazdit, jazdit....
S Polom by si bol casto v servise
30. 11. 2009 19:44
Re: Toyota
Jasně, že bude jezdit, ale leda tak po městě a na to, že by do toho poskládal víkendový nákup, na to může rovnou zapomenout. :-!
Avatar - miromen
30. 11. 2009 19:49
Re: Toyota
Tak yarise mame v rodině a ta spolehlivost je opravdu pozoruhodna. Najeto něco přes 100 tkm a ani jedna zavada prostě nic ani pitoma žarovka jaksi nechce prdnout. Znama co děla v autoškola kde maji C3,FABIE a YARISY tak řikala že s YARISEM nejsou teměř žadne problemy zato u zbylich dvou se pořad něco řeši ale na detaily jsem se ji nevyptaval.
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:01
Re: Toyota
Kdo,prosím,dnes vyrábí vyloženě nespolehlivá auta? Nějaký příklad. Jo a ten tvůj Yaris je vyroben ve Francii, takže by bylo ještě dobré něco na téma fr. sr@če,že? >:D
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:06
Re: Toyota
Co to tu meleš ? Nechapu,nerozumim jdu blit.
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:10
Re: Toyota
Navíc seš nevzdělanej hulvát.BTW: jednak krom jiného mám doma už 3 měsíce starou Toyotu,jednak vím,kde se co vyrábí, na rozdíl od netových dementů...Např. motor do Yarise v motorárně v Polsku, zvratku... :-!
Ještě ten češtin poladit,mladej... >:D
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:13
Re: Toyota
Normalně se směji jak už jsem se dlouho nezasmal. Ty budeš asi novinař že ?
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:18
Re: Toyota
Hele, neřeš moji profesi a jdi se dovzdělat.
30. 11. 2009 20:11
Re: Toyota
Kdysi tady kdosi dával tabulky o spolehlivosti aut a bylo to porovnavane k najetým kilometrům, nikoli k jejich věku. Výsledky tabulky byly neúprosné, japonská spolehlivost byla ta tam. :-!
neregistrovaný "exctenar"
30. 11. 2009 20:16
Re: Toyota
Stačí skáknout na web fanatik-mazda-club,tam jsou tam hezké storry, třeba motůrek na M6 po 30 tkm kaput-pootočené hl. ložisko kliky a zadření...je tam toho víc.Takže proto ten dotaz na nekvalitu.Někdo občas netuší,jak moc je auto globální skládačka...ale jsme zase u vzdělanosti.Neřeším. :-!
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:19
Re: Toyota
Bože to co tu pišeš je o koze. Najeď na všechny fora než si pujdeš koupit auto a garantuji ti že si žadne nekoupiš.
30. 11. 2009 20:21
Re: Toyota
Sám tedy již chápeš, že tahat sem spolehlivost toho či onoho, je nesmysl. Proč to tedy děláš?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:24
Re: Toyota
Ja jsem jen napsal moji zkušenost a poznatky jedne učitelky z autoškoly nic vic nic miň.
30. 11. 2009 20:26
Re: Toyota
Zbytečné. Tohle totiž v důsledku nikam nevede. Ty napíšeš A, já zase B. Dohadování do nekonečna o ničem.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:29
Re: Toyota
No ja tu spolehlivost aut do globalu netahal ale jinak souhlas. :-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:16
Re: Toyota
No ja tu nějak nechci řešit spolehlivost aut ale lidi co znam a maji nebo měli toyotu tak měli nejmiň kdy jakych problemu s auty než ti co vlastnili jina. Prostě ja pořad považuji toyotu za vzor spolehlivosti tim netvrdim že jejich posledni produkty to potvrdi.
30. 11. 2009 20:19
Re: Toyota
Já jich taky pár znám, ale roční nájezdy těch japonských aut jsou v řádu tisíců, nikoli desetitisíců, jak by mnozí zajisté tvrdili.
Třeba tady kolega s tím Yarisem ročně toho moc určitě nenajezdí, na to by si koupil určitě větší a pohodlnější auto. :-!
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:22
Re: Toyota
To same plati pro ostatni auta daneho segmentu přece ne ? Dokonce pokud si ty čisla pamatuji dobře tak yaris patři mezi ty co najedou o pověstny chlup vic ale ruku do ohně za to nedam.
30. 11. 2009 20:27
Re: Toyota
Nevím jak Yaris, je to třída Fabie? Fabie u nás toho odvozí/najezdí podstatně více než takový Yarísci. :-!
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:30
Re: Toyota
Je to stejná třída a obě auta najezdí stejné porce kilometrů. Yaris není jen městská čtyřkolka, od toho je spíš Aygo.
30. 11. 2009 20:32
Re: Toyota
Jenže Fabií u nás jezdí hromada jako služebáky, ČEZ, Prazdroj, atd... Yarise za služebáka bych si nikomu moc nepřál (ale pamatuju, že jezdily u Kofoly?).
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:35
Re: Toyota
Ja věděl že s tim vyrukuješ. A ?
30. 11. 2009 20:39
Re: Toyota
Tohle je nevyvratitelný fakt, že Yarise si drtivá většina zákazníků kupuje jako 2-3 auto do rodiny, nikoli jako první, které by mělo polykat desetitisíce km. Fabie je na tom u nás přesně naopak.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:47
Re: Toyota
No s tim drtiva jsi to kapku přepisk ne ? Jinak netahejme to na čtyřstovku a dejme prostor i druhym. >:-[]
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:52
Re: Toyota
Čtyřista neuděláme, ale přes dvě stovky bychom se vyhrabat mohli, ne?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:56
Re: Toyota
No taky koukam že jsem se nějak unahlil. Takže kdepak jsme to skončily ? Jo někde u kofoly. >:D
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 21:00
Re: Toyota
Když ji miluješ, není co řešit?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:05
Re: Toyota
No tu ja zrovna nemusim a přiznavam že dam přednost radši te černošce z USA.
30. 11. 2009 20:56
Re: Toyota
Tak zajisté víš, kolik u nás jezdí Fabií, je to tuším druhé nejrozšířenější auto u nás a nájezdy třeba bazarových kusů to jen a jen potvrzují. ;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:02
Re: Toyota
Mi povidej haviřov je jedno velke parkoviště mlade boleslavy. Jeden z duvodu proč ne tsechise auto.
30. 11. 2009 21:13
Re: Toyota
Jo, v Havířově jsem byl naposled asi pře 4mi lety? Vcelku pěkné a hlavně solidně dimenzované město. Co tam máte nového?
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:20
Re: Toyota
Novy soud a pak plno novych hospod a předevšim heren ale teď opusťme kuturu a statni instituce a pojďme k tomu hlavnimu. Předělavaji tu kompletně střed města. Nove naměsti,vykaceni starych stromu a jejich nahrazeni. Pokud jsi botanyk tak jsou to HABRY no a konečně chodniky včetně cyklostezek.

PS:copak si pohledaval v takove diře pokud to neni tajne a jinak 200.
30. 11. 2009 21:47
Re: Toyota
Jo tak centrum si trochu pamatuju, ten parčík a pak pizzerku u hlavní cesty naproti nejaké hale nebo co to bylo. Havířov zase není taková díra. Přecejen 90 tis lidí... ;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:55
Re: Toyota
No a neprozradiš copak si v tom velkoměstě pohledaval.
30. 11. 2009 21:58
Re: Toyota
Jsou věci, které se prostě neříkají. ;-) >:D
Avatar - miromen
30. 11. 2009 22:03
Re: Toyota
No ono je zde jedna takova věc za kterou tu jezdi lide i z větši dalky ale ty zje až z čech ne ? Ale to asi nebude to co myslim ikdyž....
30. 11. 2009 22:11
Re: Toyota
Ne, ta věc to určitě nebude. ;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 22:22
Re: Toyota
Tak už možna vim. Přece jen je tu ještě jedna věc za kterou tu jezdi jisti lide a to i z jinych mist ČR a to takovi co maji klidně i 3 slovy tři auta. >:D
30. 11. 2009 22:26
Re: Toyota
Tak to už možná bude ono. ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:55
Re: Toyota
Kombinuješ dvě různé sféry. Okolní svět (Yaris jako druhý do rodiny) a "u nás" (Fabie). V ČR mají obě auta stejné postavení.
30. 11. 2009 20:59
Re: Toyota
Nechápeš podstatu mých příspěvků. Píšu o našem trhu, o myšlení Čechů a jejich přístupu k malým vozům.
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 21:01
Re: Toyota
Ale z českého trhu se, pokud vím, spolehlivost nepočítá. Což je jádro celého vlákna.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:06
Re: Toyota
Tak nějak to vidim i ja takže IA. >:D
30. 11. 2009 21:10
Re: Toyota
Jenže o spolehlivosti se tu nikdo nebaví, viz můj příspěvek miroslavovi z cca 20:26.

;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:14
Re: Toyota
Hele do čtyřstovky daleko tak jedem tema spolehlivost ne ? Takže největši srači jsou VW. Au au to boli nebij mě. >:D
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:45
Re: Toyota
A důvod? Kvalitou, motorově i prostorem se Fabii vyrovná. Jízdními vlastnostmi stejně tak. Jediné, co mu chybí, je česká image "lepšího" auta, což je sporná vlastnost.
30. 11. 2009 20:47
Re: Toyota
Na důvod se ptej se zákazníků, ne mě. ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:48
Re: Toyota
No, mne zajímá, proč bys ho nikomu nepřál za služební. Doufám, že odpovíš, namísto kličkování.
30. 11. 2009 21:00
Re: Toyota
Protože je to pořád malé auto s malým/zdechlým motorem, které NENÍ stavěné na dlouhé cesty. Je to prcek do města a tak ho taky Toyota prezentuje a určitě ví proč. :-!
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 21:02
Re: Toyota
Ti nevím, nepleteš si to s Aygem? Na něj by to sedělo.
Počtu si zítra, jdu spát, čeká mě čtyřiadvacítka.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:09
Re: Toyota
Hasiči has.Tedy radději ne.
1. 12. 2009 00:11
Re: Toyota
Zdechlý motor mají všechna auta této třídy, i Fabia, Fiesta nebo Polo (tedy myslím základní motor) a všechna tato auta jsou určena primárně do měst a okolí. Navíc nejsilnější motor v Yarisu má tuším 110 koní.
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:33
Re: Toyota
Tak tohle asi ani jeden z nas vědět nebude ale obě jsou snad stejna třida.
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:27
Re: Toyota
Kde je hranice toho "moc", aby si jeden musel koupit větší auto?
Na jízdy sólo či ve dvou, občas i ve třech, stačí klidně Yaris, Polo, Fabia či 206. Bez problémů, po celé republice, na pár desítek tisíc kilometrů ročně. Nebo je takový člověk už povinen vypouštět více emisí a krmit žíznivější motor? Já bych řekl, že ne.
30. 11. 2009 20:31
Re: Toyota
Já mám třeba osobně tři auta, každý jinak velký, každý na něco jinýho. A vím proč je mám. :-!
Avatar - miromen
30. 11. 2009 20:36
Re: Toyota
Koukam že mam co dohanět. >:D
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:38
Re: Toyota
Vidíš, já jedno a zvládá vše.
30. 11. 2009 20:40
Re: Toyota
Když musí, tak musí. Já mám pořád možnost výběru. ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:47
Re: Toyota
Já si vybral jednou tak, aby splňovalo všechno, co potřebuju. Je to pohodlnější. Musel jsem přemýšlet jen jednou :-)
30. 11. 2009 20:50
Re: Toyota
Tak zrovna tohle ti opět vůbec nezávidím. >:D
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2009 20:51
Re: Toyota
To je dobře, závist je zlá vlastnost :-)
neregistrovaný "misiak"
30. 11. 2009 21:26
Re: Toyota
no pockaj, pockaj....to ti do toho plejstejšnu nenaprogramovali viac aut?????? To s tromi sa zavodi velmi blbo ;-) To mi je ta velmi luto :'-(
Ale nebul, daj adresu a poslem ti novu hru ;-)
Avatar - miromen
30. 11. 2009 21:32
Re: Toyota
WRC vole po 10 kusech.
30. 11. 2009 21:48
Re: Toyota
Co je to "plejstejšnu"? Nějaký počítačový program?
30. 11. 2009 19:52
Toyota
Polo bolo, Yaris ma porovnatelný kufor, posunvne sedadlá.... 363l sa dá ak sa vzadu uskromnia teda v pole sa treba uskromnovat stale.... japonec je japonec..... VW som uz bohuzial mal.... porucha na poruchu asi som mal smolu. a sranda je ze zamestnaci vo VW v BA kupujú dos casto Toyotu. Asi vedia preco.
Rozbalit vlákno
3
30. 11. 2009 19:54
Re: Toyota
Tak si to zkus koupit někdy nový. ;-)

Mimochodem, mít Yarise jako hlavní auto, tak to ti fakt nezávidím. Jsi masochista.
30. 11. 2009 23:59
Re: Toyota
A proč ne,stejný jako mít Fabii nebo dvěstěšestku (i když je fakt,že zrovna tyhle maj i kombi variantu). Pokud s tim nejezdí každej tejden Praha- Madrid a zpět a netahá krámy na daču, bohatě mu to stačí.
1. 12. 2009 11:03
Re: Toyota
Tak je mladej, počítám bezdětnej, takže mu to stačit může. Ovšem nenuť malý auto každýmu, jsou i lepší volby. ;-)
30. 11. 2009 21:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
30. 11. 2009 21:43
Škoda, Yeti
Osobně moc nechápu, v čem je Yeti tak výjimečné auto (prosím žádný flame). Ale ok, budiž, nebudu to řešit, asi nejsem cílovkou.

Co mne ale zaráží je to, že dostal v podstatě stejně bodů jako MB-E. Přitom se zde polemizovalo, že auta prémiové třídy jsou většinou totálně odepsaná.

Buď to tedy znamená, že Yeti je v očích lidí šunt, protože má stejné hodnocení jako E class a nebo je E class zajímavější auto i pro podstatnou část obyvatel :-)
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2009 21:50
Re: Škoda, Yeti
Zkus si přečíst příspěvek někoho, kdo tady vlepil parametry hodnocení (je to tuším v angličtině), a nyní už máš dostatek indicií k tomu, aby sis byl schopen odpovědět na otázku. ;-)
30. 11. 2009 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
30. 11. 2009 22:30
Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
Kde jsou ty doby, kdy titul Car of the Year získávali auta, jako Rover P6, Peugeot 504, Mercedes - Benz W126, Rover SD1, Porsche 928, nebo Ford Scorpio... :-| Bez ohledu na to, že mám rád italský auta a v nedávný době tento titul získala i Panda a 500, musim kritizovat, že několik poslední let tuhle soutěž nevyhrálo žádný luxusnější auto a ze soutěže se pomalu stává anketa "lidovka roku" :no: :-! Auto roku by mělo být to nejlepší auto, který bylo v daný době představený a uvedený do prodeje a né nutně to nejdostupnější... To už rovnou můžou zvolit Dacii, nebo Kalinu :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - positivemind
30. 11. 2009 22:49
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
True :yes:
30. 11. 2009 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 11. 2009 23:39
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
že by mindráček?
1. 12. 2009 08:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2009 21:43
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
i kdyby Polo vyhralo o bod tak je pořád vítěz, ještě odhal nějaké to spiklenecko-úplatkářské uskupení, ať si ty své mindráky můžeš zdůvodnit
1. 12. 2009 11:05
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
Aha, o kolik vyhrála pětistovka před Fiestou? O dva nebo tři body? To je co? Velké a drtivé vítězství? >:D
1. 12. 2009 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2009 16:36
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
F500 vyhrála nad Mazdou 2 o rovných 60 bodů, třetí bylo Mondeo, to už strácelo kolem 150bodů.

To jen jako upřesnění, nic to samozřejmě nemění na faktu že vítěz je vždy jen jeden.

I když fakt nevím, co by se stalo (teda možná se to už i stalo) že třeba 2 vozy měli stejný počet bodů.
1. 12. 2009 16:47
Re: Car of the Year? Ne! Anketa pro socky...
Tak já zastávám názor, že je nesmyslné zpochybňovat vítěze.

V závodě je taky jedno, jestlis vyhrál o desetinu sekundy, nebo o dvě minuty. Seš vítěz a hotovo. :-!
30. 11. 2009 23:00
POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
Málo platné, Volkswagen cloumá světem aut. Aktuálně třídou subkompakt. VOZEM roku 2010 je pátá generace pola, auta, které ač ve stínu svého světového brášky, již dnes září ve své třídě jako démant na nebi.

Není sporu o tom, že polo nastoluje ve třídě vizuální řád obdobně, jako Mercedes-Benz E-Klasse ve třídě vyšší střední. Uvedená designová asociace je jistě zcela na místě, obě auta svým vizuálním pojetím výrazně ční nad svou třídní konkurenci, určují budoucí výrazové směry a esteticky oživují naší současnost. Střih karoserie pola je dokonalou ukázkou mistrovství designérů Volkswagenu, kteří dokázali dokonale vybalancovat očekávání budoucích vlastníků - auto je pevné v posazu na silnici, neokázalé ve svém výrazu, přitom současně vybavené originální tváří. Přísnému pohledu předních světel pak koresponduje umírněná záď... jistě, auto se samo se sebou nehádá, je vyvážené a harmonické. Vše na karoserii je vyvedeno v referenčních proporcích, velikost světel, poměry bočních skel k plechům boků, velikost zadního okna i spodní hrana víka kufru.

Dosavadní zjištění z kokpitu jsou veskrze kladná až nadšená. Vyšší modelové verze jsou vybaveny prvotřídními materiály, všechny verze pak vykazují tu nejvyšší možnou míru ergonomie. Samotná architektura přístrojové desky, volant i sedadla, no to je koncert vrcholné automobilové estetiky. Je na velkou pochvalu pro volkswagen, že se nenechal unést touhou stvořit jen špičkově vybavenou ikonu, kterou si nechá náležitě zaplatit, nýbrž, že současně nakonfiguroval variace cenově umírněné, kterým koresponduje také logicky umírněný luxus (základní verze na neměkčených plastech apod.).

Jízdní poměry jsou opět tím, čím mají být - vůz je laděn do komfortu a za jízdy navozuje atmosféru auta o třídu většího. Vzhledem k aktuálnímu stavu silnic zejména v Česku a vzhledem též k hustotě provozu je tento akcent speciálně pro nás jistě velmi důvodný. Nadto získal VW operační prostor pro další - sportovní - mutace. Vždyť jen si představme, co s takovýmhle "materiálem" udělá silný benzínový motor, adaptivní tlumiče, sportovní sedadla a nějaká ta hliníková parádička na přístrojovce. Jistě, v okamžiku je tu ikona subkompaktních sportovních hatchbacků. Jak jednoduché...

Silnou stránkou vozů VW jsou samozřejmě motory. Vždy na vrcholu doby, vždy tahoun motorizací. Vzpomeňme jen na nedávnou minulost a motory TDI PD. Evropský evergreen - velká síla, malá spotřeba. Ano, tato konfigurace znamenala doslova revoluci v osazování naftových motorů v lidových vozech napříč všemi výrobci aut. Nejinak je tomu samozřejmě i v současnosti. Malé, přeplňované benzínové motory se pod taktovkou Volkswagenu stávají esy silnic. Samozřejmě je tu i základní, legendární motorizace, totiž jednadvojka z Mladé Boleslavi. Není za trest, koupí si jí jen ten kdo chce. Kdo chce si zase koupí novou jednadvojku TSI na sto pěti koních. Naftová nabídka je taktéž tím nejlepším, co je možné v Evropě v této třídě pořídit. Polu bude jistě nejvíce slušet přeplňovaná benzínová jednadvojka na sto pěti koních. Plochá a vysoko položená křivka točivého momentu, absence turbodíry, špičková převodovka... jasný žolík.

Z pohledu Koncernové strategie zapadá polo do konkurenčního modelového portfolia bez problémů - Fabia plní roli nejpraktičtějšího vozu, Ibiza vozu nejsportovnějšího a polo jako špička obstarává roli hlavní - nejvyspělejší, nejodladěnější, nejdůstojnější a nejkomfortnější vůz produkce. Volkswagen tak opět potvrzuje své neotřesitelné místo na nebi evropských automobilových hvězd. Do třídy malých vozů přiváží produkt, který okamžitě zaujímá přední místo, produkt, který svou třídu posouvá dále. Použitá technika je dokonce natolik novátorská, že s ní polo nemá ve třídě konkurenci, zde akcentujme především dvouspojkovou automatickou předovku, která je nejen v této třídě mistrovským výtvorem inženýrů VW.

Polo je a bude eso třídy, o tom nepochybuje jistě nikdo. Že však Volkswagen trhne oponou budoucnosti a představí takovou krásu, to jistě čekal málokdo. O to větší obdiv lidem ve VW náleží.

BRAVWO VOLKSWAGEN PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
30. 11. 2009 23:06
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
GENERAL ERROR.
30. 11. 2009 23:25
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
Je na čase udělat si pořádek v naftových motorech koncernu WV. Za oblibou a svého času ikonickým postavením tří písmenek TDI stojí "klasika" 1,9 TDI s rotačním čerpadlem zejm.ve verzích 66 a 81 kW. Tyto motory byly ve své době opravdu na špici, výkonné a úsporné. Nástupce TDI PD těžil ze slávy a obliby svých předchůdců, ale náskok oproti cr konkurenci už nebyl žádný, spíše naopak. Ve skutečnosti je to období sladkého spánku na vavřínech minulých vítězství a ujíždějícího vlaku.
1. 12. 2009 00:07
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
Přesně tak, tyto první tédéíčka byly nejlepší, jaké kdy volkswagen vyrobil. Motory PD byly sice výkonnější, zároveň však měly o dost vyšší spotřebu a byly i na diesel nadměrně hlučné a nekultivované. Navíc průběh výkonu s typickým kopancem při 2000/min a rychlým zvadnutím na 4000....taky nic moc.
1. 12. 2009 00:57
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
když je Jaro38 prodejce VW, tak potom pan "GTI" je majitel automobilky. Polo je pekne auto ale titul si pre techniku a spolahlivosť určite nezasluži. Okrem TSI ani jeden motor neni konkurencie schopný.Ani jeden motor nemože konkurovať Fiatu Punto (multiair, 1,3JTD). POLO ponúka staru nespolahlivu techniku v krasnom kabáte za vysoku cenu. 1,2 HTP si mohlo Polo odpustit. Polo TSI vam ponuka 105koní za 345000 Kč a za to je už všeličo/ledacos. Pán Jaro38 stále nenapisal kdo dnes okrem VW delá horší motor ako HTP, a 1,9PD sa dodnes prodáva. A nove polo HTP sem už skoušel a každý týden jezdím iným autem .
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
1. 12. 2009 01:12
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
:yes:
Avatar - Emel
1. 12. 2009 08:18
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
Jako obvykle, několik připomínek:
1) Polo není ve stínu Golfa ani omylem. Ukazuje se to velmi jasně právě v anketách jako COTY nebo Zlatý volant. Ač jsou tu obě auta v nové generaci, Polo vítězí a Golf je buhvíkde.
2) MB-E možná nastolilo ve vyšší střední nový řád, ten ale neměl, alespoň z mého pohledu, moc dlouhého trvání. Přišlo BMW a je vymalováno.
3) Polo je standardně výborné technicky a neobyčejně pohledné z venku. Interiér je naopak jediné místo s rozpaky. Je totiž velmi fádní. Nevím jestli to dokáže zachránit nějaká příplatková výbava, ale ani na oficiálních fotkách bych se do Pola nehrnul.
4) Motory jsou dobré, pokud mluvíme o TSI a TDI (o ostatních raději moc nemluvit). Ne že by byly špičkové, ohlasy na malou naftu úplně nadšené nejsou, ale bez problému to stačí na širší evropskou špičku a ty rozdíly budou minimální.

Bravwo Polo...
1. 12. 2009 10:13
Re: POLO - MAXIMÁLNÍ AUTO
já bych si taky dovolil pár připomínek

1. Guru bodoval v COTY loni a řekněme si úpřimně, 3.místo pro velký F/L - novou pologeneraci (každému jak vyhovuje) bylo překvapivý úspěch + vyhrálo Světový vůz roku

v této souvislosti mně naopak trošku překvapila jeho nic moc pozice v Zlatém volantu

2. souhlas, MB-E bylo králem velice velice krátce, Bawo mu zasadilo přesnou a nekompromisní ránu

3. souhlas

4. souhlas. uvidíme jako cenovou politiku nasadí pro TSI, když Fiat a Rencek jsou se svými malými turbínami docela progresivní a za cenu základní motorizace spřed 2 let už dnes člověk koupí turbínu+výbavu. Maloobjemové TDI jsem taky zvědav. Tady je náskok žabožroutů a makaronů velmi výrazný a pochybuju že by je koncern svojí první generací CR hned rozdrtil. Spíš se udrží na dohled a možná v dalších generacích se postupně dotáhne.
1. 12. 2009 03:26
Zdůvodnění
:-) Samozřejmě nejdřív obrovská grtulace. Chybí mně tam ale každoroční Zdůvodnění poroty proč právě Polo. Bez něho nemá tohle rozhodnutí váhu. Zatím mně to přijde jako když někdo neuměl počítat a roznes blud, že je VW nejprodávanější automobilkou světa.
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 04:22
All the new Audi A8
Voila, nova osmicka je tu... Pred otevrenim galerie nemusite zatajit dech, novy vuz bude provazet pridavne jmeno: STERILNI.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
1. 12. 2009 06:45
Re: NUDNE, KYCOVITE....
....ani jsem to video nedokoukal do konce. Na tom aute neni nic zajimaveho. Predni lampy? Kyc. Zadni lampy? Kyc. Interier? Nuda. Muj nazor je takovy, ze proti M-B S, BMW 7, Lexusu LS nema nejmensi sanci.
Samozrejme jde pouze o muj nazor
1. 12. 2009 08:24
Re: NUDNE, KYCOVITE....
Presne tak, toto je hruza roku, oni tu A4 prebouchaji uplne na vsechno. Ani sportovni jako sedma, ani majestat jako esko, proste nic, no a ty predni svetla, korejec hadra. toto je propadak roku, auto o nicem...aspon se majitel nebude bat, ze mu ho ukradnou :-)
1. 12. 2009 11:47
Re: NUDNE, KYCOVITE....
Kdyby to bylo jak píšeš, ale ono to bude přesně naopak. ;-) Propadáku.
Avatar - miromen
1. 12. 2009 08:48
Re: NUDNE, KYCOVITE....
Bože to je tlama to i ten pes (PAŽOUT) ma lepši.