Novinky
Nechci nějak neurvale sahat amerikánům do svědomí, ale s vědomím stavu jejich automobilek je tam každá zarezlá brzdová destička od konkurence dobrá... Jistě, že Toyota své problémy s technikou měla resp. má, ale těžko v tom mumraji dnes rozlišit, co je skutečně problém technický a co nadmíru silné akcentování problémů v důsledků konkurenčního boje...
Nemyslím si, že by v Evropě byl nezájem o Toyotu vyvolán strachem z nefunkčních brzd. Prodává se přece obecně méně aut. A nejvíce na to doplácí ti, kteří tu věrnostní kotvy teprve budují. Vždyť taková Fabia, ta by se prodávala, i kdybys musel (nedej bože) místo brzdy používat námořní kotvu. Ano, tomu se říká věrnost značce. Neštěstí škodovácí potřebují mít ty kotvy jen v srdci...
Yaris... vysvětli mi, jak to příjde, že opustíš vizuální i technické klenoty Evropy (POLO GTI, CLIO RS, FABIA RS, punto, corsa, 207 GT. C3... a tvé srdce milovníka aut zahoří k Yarisu. V čem tohle vězí? Ví to tu někdo?
Nemyslím si, že by v Evropě byl nezájem o Toyotu vyvolán strachem z nefunkčních brzd. Prodává se přece obecně méně aut. A nejvíce na to doplácí ti, kteří tu věrnostní kotvy teprve budují. Vždyť taková Fabia, ta by se prodávala, i kdybys musel (nedej bože) místo brzdy používat námořní kotvu. Ano, tomu se říká věrnost značce. Neštěstí škodovácí potřebují mít ty kotvy jen v srdci...
Yaris... vysvětli mi, jak to příjde, že opustíš vizuální i technické klenoty Evropy (POLO GTI, CLIO RS, FABIA RS, punto, corsa, 207 GT. C3... a tvé srdce milovníka aut zahoří k Yarisu. V čem tohle vězí? Ví to tu někdo?
Celkově evropskej trh roste.
myslis technicky klenot akym bol yaris? kto v danej triede mal benzin 1,0l - 50kW? alebo 1,3l - 63 kW?, alebo 1,5l - 78 kW, alebo 1,5l turbo - 110 kW a este k tomu nafta (CR) 1,4l - 55 kW?? dizajn je subjektivna zalezitost, yaris mal vyssie sedenie, posuvnu zadnu lavicu, hlavne vyborne spotreby, neodchadzali tam kazdu chvilu tycky stabilizatorov, nebolo treba menit loziska kazdych 100 000km, minimalna poruchovost. Ludia si rychlo zvyknu na dobre. 😄
Článok: Toyota zastaví dočasne výrobu.
Zápletka: Porovnajme čo sa dá, aby bolo o čom písať.
Záver: Američania sú somári a podvodníci, ale Toyouta aj tak stojí za howno, lebo s ňou taký americký somár nevie zastaviť. A keby len to, aj Fabia stojí za howno, lebo do nej tečie a na odtok je tam len upchatá malá dierka.
Zápletka: Porovnajme čo sa dá, aby bolo o čom písať.
Záver: Američania sú somári a podvodníci, ale Toyouta aj tak stojí za howno, lebo s ňou taký americký somár nevie zastaviť. A keby len to, aj Fabia stojí za howno, lebo do nej tečie a na odtok je tam len upchatá malá dierka.
Byl dokument o Toyota v UK v TV a jednoznacne pod mrackem sedi to vypada, ze bude nekde problem😒br />
a) ECU v nekterych pripadech
b) na www.dailymail.com se jiz nasli lide ci udajne maji financni potize v USA a fiktivni nehodou a zalobou se snazi vydelat si nejake prachy
c) par desitek lidi se opravdu zabilo z nevyjasnenych okolnosti/ technickych. To je fakt bohuzel!
Ale moc pekny test, takovy logicky a jak se zda nenapadl moc lidi ci jinych redakci
---------------------------
verim tomu, ze kvuli tomu mohlo byt par bouracek a nekolik i fatalnich, to nepopiram, problemy Toyota mela, ale rozhodne nejsou tak fatalni jak to je filtrovano v mediich... kvuli te medialni masazi se da pochopit, ze lidi maji strach, ukazuji se jen ty katastroficke scenare, racionalni argumenty nemaji misto😞 - viz napriklad ten vypatlanec v nezastavitelnym priusu. zabery jak si to vali po dalnici, rekne se ze policajt najel pred neho a brzdenim mu pomohl zastavit a nakonec ten jeho vyplasene zjev a zabery na policejni auto ani ne nekolik centimetru pred stojicim priusem. jenze melo zaznit, ze mu policajt jenom rekl at zkusi parkovaci brzdu a pak at zdechne motor... to ze byl pred nim naraznik na naraznik bylo proto, ze uz sice staly, ale policajta napadlo co kdyby se auto zblaznilo a chtelo se rozjet, tak pred neho nacouval aby se pripadne o neho zastavilo. nebyla to zadna katastroficka situace srovnatelna s cernobilem, ale ukazka vypatlanosti jednoho "ubohyho nevinyho ublizenyho" amika
treba zde: [odkaz]
Nevím jak cajzli, ale já mět říct zhasnout motor tak se mě vysměje každé kdo to uslyší a značka od dědiny mě preventivně nafackuje... Motor se prostě zdechá, je jedno jestli ti zdechne nebo ho zdechneš
Ale na druhou stranu si nejsem úplně jistý, jestli byl problém Toyoty pochopen. Nejde o to, jestli byl nebo nebyl nějaký recall, takových už u různých značek bylo (odlétávající hardtopy u Corvette jsou třeba také moc milá věc, stejně jako riziko náhodné e😜loze bagu u kdekoho). Toyota má velký problém proto, že o závadách věděla, ale nechala to plavat, ačkoli má ze zákona v USA povinnost o každém "prdu" informovat NHTSA a možná i další organizace. Nejde tedy o závadu, která může nastat i u milovaného VW, ale o snahu zamést to pod koberec. Pokud se tohle stane u evropské značky, dá se to očekávat, ale při poctivosti a čestnosti Japonců je to dost překvapivé. O to víc, že před pár lety mělo podobný problém s tajením závad v Japonsku Mitsubishi. Časy se asi holt změnily... 😲
Koľko rokov si konštrukciu študoval?
Ale nehádam sa, možno to naozaj tak niekto vymyslel, ale potom u mňa zrovna sympatie nemá, lebo je to dementný nápad.
Je trochu rozdiel, keď je v nosníku vystrihnutá dierka na odtok prípadného kondenzátu, ktorý tam eventuálne za určitých podmienok môže vzniknúť, a je rozdiel cielene do takých miest vodu zvádzať z iných dutín a priestorov karosérie.
Těch pár lidí, co auto využívají k jízdě na chatě najde, zakazovat jim to nejde, jde jen jak píšu dole udělat opatření, které téměř nic stát nebude místo mediální ostudy.
Opatření - takových maličkostí které by šli udělat jinak je na každém autě tisíce, ale jde o peníze. Koupíš si auto 2x dražší jen pro to že má takovéhle maličkosti vyřešené?
Ptám se znovu, kolik Fábií má tento problém? Já jsem zatím žádnou nepotkal, ale tento problém tu skutečně je. Sice ve velmi omezeném výskytu, ale budiž.
Kdyby si ti lidi četli manuál k užívání auta, tak je tam několik pasáží, které prakticky definují, že máš jezdit jen po těch a těch cestách s takovým a makovým povrchem, lít jen určitý olej a jezdit na předepsané prohlídky, které kontrolují právě i odtokové kanály v kastli. Tyto podmínky prakticky znemožňují ucpání těch odtoků, nicméně jak jde vidět, nejsou zcela blbuvzdorné.
Ruku na srdce, kolik lidí ví, kde má jejich auto odtoky? Kolik lidí je kontroluje, když už nejezdí do autorizovaného servisu?
Mimoto, nevím kolik Fábií má problémy se zatékáním do interiéru, ale to budou jednotky kusů. A za rok 2009 se Fabií prodalo přes 260 tis. a tento problém jich má tedy kolik? Desetina promile? Setina?
Nejde ošetřit v manuálu nebo v konstrukci auta kdejakou hloupou možnost, co jsou lidi schopni vymyslet.
PS: Když tam dáš plastovou mřížku, ucpe se to ještě dřív. To si buď jist. 😉
Mřížka s rozumnými oky zamezí dostávání se nečistot zespod.
(Dyť už to měl tak udělané starý Faťan po faceliftu 😉 )
Mřížka nemá vpustit bordel do systému, ale na mžížku se vždycky lepí nejvíce smetí. 😉
Toyota to aspoň přiznala i když ne hned neříkám že to udělala dobře ,ale aspoň někdy.
Udělá a několik desítek různých výbav a motorizací.
Věř, že pokud by jen u jednoho testu nevystřelil bag, tak ihned následuje konstrukční opatření. Všechny výsledky crash testů se skladují (celé auta) několik let.
Že se zrovna naskytl jeden vůz, u kterého bagy nestřelily, se stát může. Úpravu kabeláže dělala škodovka při pravidelných prohlídkách.
Spravne je oboji - je to dem*nt + zamerna diskreditace
Bolo to v TV a bolo to tak povedané, ja som si to nevymyslel. Máš niekde to video? Možno na ňom bude vidieť, či je nárazník trochu premačknutý alebo nie. Beztak si myslím, že za volantom sedel pekný pako, čo nevie skočiť na brzdu. Ako je hore pod odkazom ten test, keby mal niečo v hlave, tak s tým vpohode príde domov alebo do servisu a nemusí robiť aféru s políciou a televíziou. >😁 :yes:
naraznik je hladke jak detska prdylka. btw policajt kdyz kontroloval auto, tak videl pedaly i koberecek v normalni poloze... dedek tvrdil, ze se pedal zasekl a nesel vratit
jinak reakci je na YT taky plno... [odkaz]
ze nejake profesor nasel chybu, jak muze prius zrychlovat aniz by to zaznamenala ridici jednotka...
tam cachroval s nejakym kilometrem dratu, krabickou na ktere blikalo OK jakoze diagnostika a podarilo se mu vytocit motor do omezovaca... pak se uz zase zapomelo rict, ze ho sponzoroval chlapek, ktere vede pravniky, kteri se s toyotou soudi. navic buhvi co s tim autem delal, jestli upravoval elektriku az na vystupu z ECU nebo buh vi co... jestli to OK doopravdy blikala funkcni diagnostika nebo jenom nejaka kalkulacka...
Kam teda povede cely problem?
a) opravdu se nektere nehody staly opravnene?
b) V USA je horecka jak zbohatnout na zaklade medii a sile soudu vymahat astranomicke castky z velkych korporaci?
c) Pomuze vice takovych to pripadu Toyote vylepsit ci ocistit jeji jmeno nebo chamtivost lidi jak rychle zbohatnout privede toyoty ke znacnym ztratam a castecnemu upadku?
Uvidime 😲
byt Toyotou tak ho okamzite zazaluju za poruseni predpisu, ohrozovani bezpecnosti provozu, sireni poplasne zpravy, pomluvu a ze to je vymastenec ktere by mel nafasovat vypolstrovanou cimru