Ekonomika
GTI
0
Někdo chce snížit zadlužování mé vlastní peněženky za tři roky o tři sta procent, někdo chce zase prodávat desetitisíce aut. Všechno to jsou obchody se snem. Podstatné je, aby mi po volbách někdo pevně neomotal tu peněženku oranžovou stuhou, a ve vztahu k autům, kolik kdo za celý rok prodá aut. V aktuální souvislosti bych snad jen nesměle podotkl, že předpokladem prodeje je... nabídka. Neboť podle naznačených představ o prodejích převezme na konci roku nejspíše nová 9-5ka otěže nejúspěšnějšího modelu třídy vyšší střední.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono by Saab někteří i chtěli, ale většina lidí na něj nemá peníze, takže nakonec stejně musí skončit u Fabie 😉
a ti kteří na něj měli, zas ty peníze nechtěli dávat za auto, které vyjelo prvně z linek před "50lety"
9-5 je teď nová ne? A co se týče 9-3, tak ta sice pamatuje nějakých 8 let, ale třeba ve verzi kombi je IMHO pořád hezčí než BWM 3, která už má taky nějakých pár let na krku 😄
A ještě se šedým zákalem, si zapoměl dodat...
I zmuchlaná popelnice je hezčí jak ta bangleova popelnice, která se BMW 3 nazývá >😒]
Jasně, ty máš taky cit pro krásu. Leda po kilu fazolí 😉
a s čím mi je doporučuješ? 😉
Jak to bylo? Kačer Tatra >😁 Až se omluvíš za to BMW, tak si rozmyslim, jestli s tebou budu diskutovat.
Proč bych se měl omlouvat vyznavači bavorského motorového wraku? To nechápu.. Pro mě existuje jen HVĚZDA JASNÁ, JENŽ DOKONALOSTI SE DOTÝKÁ A OSTATNÍM NA CESTU JEJICH SVÍTÍ, JINAK BY BYLI V Ř.ITI. :yes:
No a hvězda jasná je snad saab? Ten zouvák na boty, jak je to skvělé přirovnání?
Efko.cz a jejich ve sklenici fazolový salát. Velký bílý fazole v kyselém nálevu. Naprosto jedinečný.
Jinak bílý a zelený fazolový lusky s bílou vyloupanou fazolí přihodíš na rozpálenou uzenou pančetu a prohodíš na pánvi. K tomu beefsteak s omáčkou ze zelenýho pepře.
Efko.cz a jejich ve sklenici fazolový salát. Velký bílý fazole v kyselém nálevu. Naprosto jedinečný.
Jinak bílý a zelený fazolový lusky s bílou vyloupanou fazolí přihodíš na rozpálenou uzenou pančetu a prohodíš na pánvi. K tomu beefsteak s omáčkou ze zelenýho pepře.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podľa straty hodnoty sa určuje kvalita auta
Tie staré japonce sú asi riadne nespoľahlivé ku*vy
Naopak passaty f tédéíčku sú etalónom spoľahlivosti, ďakujem ti za úžasné rady, kde by sme boli bez tvojej geniálnej dedukcie
Tie staré japonce sú asi riadne nespoľahlivé ku*vy
Naopak passaty f tédéíčku sú etalónom spoľahlivosti, ďakujem ti za úžasné rady, kde by sme boli bez tvojej geniálnej dedukcie
Těžko vysvětlovat koupi Saaba nebo Volva majiteli Fabie... 😉
:yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jsou mi novinky 😉
Kdyby jsi znal Petrumra dříve, tak by manželka jezdila v Fabii! A tys ji koupil takový šmejd >😁
Manželka jezdí, jako fretka! >😁
tak aspoň někdo u Vás v baráku umí řídit auto >😁
My jsme spíš na ty traktory 😉
No dobře.. on a tvá manželka >😁
Zrovna řeším pojistnou událost... Manželka nabourala s naším autem do našeho baráku. To by si koukal, jak ta pojišťovna vyskakuje i s Kelnerem do oblak! 😉
ceny ojetin su tak ako vsetko na zaklade dopytu a ponuky a kvalita moze ale nemusi zohravat rolu pri dopyte. Inak, ked sm e pri tom- pozeral som tie jazdnene SAaby ceny u nizke,ale nejak extrem? ani nie, podobne ako rovnako vybavene BMW 3 alebo Mercedes C. Dokonca- velke prekvapenie- 9-7X bol dost drahy, a to sa jedna o SUV s motorom 4.2!!!! a ber na vedomie ze boli akcie a novu 9-3ku kupios za podstatne menej nez BMW, alebo Audi. Mne sa osobne paci Cadillac a ten, aspon v EU drzi lepsie hodnotu nez porovnatelne nem. auta 😒 co je skoda,lebo by som si rad uz konecne nieco kupil od Caddyho
Nová 9-5ka je celkom podarená, takže tých 60 tis. je reálne číslo. Predpokladám ,že väčšina sa aj tak predá v USA prípadne na ruskom alebo čínskom trhu.
aby byly v zisku, tak prý musej vyrobit alespoň 120 tisíc aut... To je dost nereálné přání v dnešní situaci. Navíc vedení této automobilky dělá minispolečnost, která v podstatě nikdy sama nebyla v zisku. Vzhledem k tomu, že se za úvěry zaručili sami švédové, tak je jasný jak tohle dopadne... ;-\ Fakt nevím proč prodlužojou něco, kde je předem jasný výsledek... Ale jinak auta jako takový nejsou zas tak špatný, nicméně trh to už nepojme.
Saab je tak silný brand, s vypilovanou image a jasným zacílením, že pokud rozjedou 9-5, časem přihodí už vyvinutou SUV 9-4x a snad i 9-1 (konkurence Volvo C30), tak by museli být ***i kdyby se jim to nepovedlo. Když to vedli trotli z GM, a strkali tam díly a podvozky z Opela a doslova zašlapávali tu značku při slabých dvou řadách, tak i tak měli prodej kolem 100000.
no jo, ale tu techniku od GM tam budou dávat i nadále, takže v dohledné době se nic nezmění a navíc image automobilky, která je před krachem asi moc kupců nepovzbudí. Nemluvě o tom, že jsou objektivně technicky lepší auta. Viz. např. ten test kombíku na auto.cz = nevýhody - málo tuhá karosérie, vrzání plastů atd. - nevím jestli je tohle dobrá vizitka auta za milión. ;-\
a jak se ti v běžném provozu projeví údajně málo tuhá karoserie? Bariérové testy absolvovalo bez problémů, takže bezpečnost ok 😉
Vrzající plasty jsou bohužel zmiňovány ve více testech. Ale tady Saab zdaleka není jediný (myslím v podobné cenové relaci).
Spíš je problém třeba ten katastrofální displey audia - dostaneš sice slušné reproduktory ale ladíš to přes ten prťavej zelenej display jak z ruské videohry z 80tých let...
Vrzající plasty jsou bohužel zmiňovány ve více testech. Ale tady Saab zdaleka není jediný (myslím v podobné cenové relaci).
Spíš je problém třeba ten katastrofální displey audia - dostaneš sice slušné reproduktory ale ladíš to přes ten prťavej zelenej display jak z ruské videohry z 80tých let...
tak to se tedy tuhost karosérie projeví a dost podstatně. Tedy pokud je člověk vnímavý a někdy se sveze skutečně tuhým autem, tak je pak přesednutí do nakrucujícího vraku viditelné. Zhoršuje to i jízdní vlastnosti a další věci. Stačí se např. svést v první generaci superbu a staršího passatu. Rozdíl ve všem je zcela zřejmý a superb je znatelně horší (tuhost, jízdní vlastnosti atd. - a není to dáno samotným zvětšením rozvoru, ale tím, že se to celý víc kroutí).
četl jsem troufám si tvrdit docela dost testů 9-3 a tuhost karoserie tam nikdy nebyla extra moc (minimálně si to nepamatuji jako něco výrazného) pranýřovaná. Možná 9-3X s tím problém kvůli nějakým úpravám má. V každém případě si myslím, že to nebude nic fatálního co by tě v běžném provozu jakkoliv omezovalo 😉
haldex 4, eLSD, turbo, respektive twin-turbo, pohon na E85 co je na této technice zastaralé?????
Automobilka je reorganizovaná, prodaná má nové nabíhající portfolio produktů...to nejsou zrovna známky krachu!!!!
Objektivně jsou konkurenti lepší v čem?
Na poli bezpečnosti se vyrovná mladším konkurentům, ve spolehlivosti si v různých metodikách vede velice dobře ve své kategorií je dokonce premiantem ve dvou kategoriíích (DEKRA 200😄
Jestli mám rádio se zeleným či červeným displejem je uplně jedno...zajímá mě funkce (myslíš si že třeba výrobky Miele jsou technicky horší jen pro to, že nepodléhají designovým výstřelkům ostatních výrobců?).Navíc pokud se mi radio nelíbí tak si koupím integrovanou navigaci....
Každý prostě nechce idrive BMW, padající umělotinu dřeva alá Audi, či rezavějící dveře 3 letého mercedesu...
Automobilka je reorganizovaná, prodaná má nové nabíhající portfolio produktů...to nejsou zrovna známky krachu!!!!
Objektivně jsou konkurenti lepší v čem?
Na poli bezpečnosti se vyrovná mladším konkurentům, ve spolehlivosti si v různých metodikách vede velice dobře ve své kategorií je dokonce premiantem ve dvou kategoriíích (DEKRA 200😄
Jestli mám rádio se zeleným či červeným displejem je uplně jedno...zajímá mě funkce (myslíš si že třeba výrobky Miele jsou technicky horší jen pro to, že nepodléhají designovým výstřelkům ostatních výrobců?).Navíc pokud se mi radio nelíbí tak si koupím integrovanou navigaci....
Každý prostě nechce idrive BMW, padající umělotinu dřeva alá Audi, či rezavějící dveře 3 letého mercedesu...
všechno OK, ale to rádio prostě musíš uznat je hanbou pro Saab. Chápu, že v rámci unifikace a katování kostů tam narvali co šlo z produkce sesterských automobilek, ale kupovat 9-3X a dostat tuhle parodii na display... To není jen o funkčnosti, prostě za tyhle prachy člověk už jaksi očekává že to bude trošku i vypadat (třeba trošku jinak než v Aveu >😒] )
Fajn, ale u auta mě zajímají spíš jíné věci než radio...navíc mužeme polemizovat již staré 9000 měly klimatizaci se zelenými čislicemi.., že by tradice 😄
Osobně bych volil integrovanou navigaci, a na palubní desku a madla paket v kůži od Hirsch...a mám po problému....
PS: at si zde vážení znalci, alespon sednou do některého základního modelu třeba C klasse či 3er ono to také není žádná sláva...
Osobně bych volil integrovanou navigaci, a na palubní desku a madla paket v kůži od Hirsch...a mám po problému....
PS: at si zde vážení znalci, alespon sednou do některého základního modelu třeba C klasse či 3er ono to také není žádná sláva...
tady vůbec nejde o barvu displaje, ale o jeho grafiku. Sorry, ale to mám pomalu lepší grafiku v 10 let staré Xsaře, a to ještě zdaleka není top verze >😒]
Ano, integrovaná navigace to určitě vyřeší, ale když jí z jakéholiv důvodu někdo nechce a objedná si základní rádio, tak tohle bude bohužel jedna z prvních věcí kterou v autě uvidí. Mně se třeba palubka hodně líbí, chápu že pro někoho je její výzor zastaralý a pod. A dát tam trošku lepší display, bylo by to vše ok.
Ano, integrovaná navigace to určitě vyřeší, ale když jí z jakéholiv důvodu někdo nechce a objedná si základní rádio, tak tohle bude bohužel jedna z prvních věcí kterou v autě uvidí. Mně se třeba palubka hodně líbí, chápu že pro někoho je její výzor zastaralý a pod. A dát tam trošku lepší display, bylo by to vše ok.
...mě stejně tak připadne šílené ovládaní zakladního modelu klimatizace v 5er E60, které vypadá jako ovládání sporáku.
Ale tento "kaz" na kráse nezpochybnuje, že je E60 vynikající auto.
A stejně tak je to u 93 vždy je možnost volby a ja Ti popsal, jak bych řešil to nevkusné rádio...stačí jen správně nakonfigurovat :yes:
Ale tento "kaz" na kráse nezpochybnuje, že je E60 vynikající auto.
A stejně tak je to u 93 vždy je možnost volby a ja Ti popsal, jak bych řešil to nevkusné rádio...stačí jen správně nakonfigurovat :yes:
jenže BMW zdaleka není závislé doslova od každého zákazníka. Saab je v situaci, kdy nabízí v rámci konkurence nejstarší model, který má sice pár špičkových fičúr, ale konkurence má širší paletu modelů/motorů a pod. Takže si nemůže dovolit stratit žádného zákazníka - tady se prostě šetřilo na nesprávném místě. Pár euro navíc a mohl tam být slušný display s moderní grafikou a nemusel bys pak zákazníka odkazovat na vestavěnou navigaci... Ono to vypadá jako prkotina, ale kupovat nového Saaba a dostat tohle...
Miele jsou dobrý... 😉 O tom saabu bych to ale už úplně netvrdil. Neříkám, že jsou špatný, jen to, že jsou lepší auta. Ten interiér je tak z roku 1990. OK - někomu to třeba příjde v pohodě. Každopádně jdou svojí cestou, ale provozně to na úplnou špičku nemá. Přeci jen ten GM do pěkně dojebal. Není to tak dávno, co v interiéru měli spoustu dílů snad ze starších generací astry... 😢
Ze starší astry prosím co konkrétně?
GM saabu hodně ublížilo a témeř ho pohřibilo, ale v interieru jsi díly z Astry opravdu nenašel. Některé prvky sdílí 93 s Cadilacem...., blok motoru zase s Lotusem...
Lepší v čem a jak a na co....dá se donekonečna argumetovat.
Ostatně 2012 tu bude nová 93 to jsem zvědav co budete kritizovat na ní..jen doufam, že tam nedají moc dílů ze Spykeru...😄
GM saabu hodně ublížilo a témeř ho pohřibilo, ale v interieru jsi díly z Astry opravdu nenašel. Některé prvky sdílí 93 s Cadilacem...., blok motoru zase s Lotusem...
Lepší v čem a jak a na co....dá se donekonečna argumetovat.
Ostatně 2012 tu bude nová 93 to jsem zvědav co budete kritizovat na ní..jen doufam, že tam nedají moc dílů ze Spykeru...😄