V polovině listopadu odhalila Dacia podobu závodního speciálu pro seriál Trophée Andros s názvem Duster Competition Car. Tento vůz je první ochutnávkou vzhledu připravovaného sériového modelu.
zajímalo by mě kdo přišel na to že motor VQ označí jako Renault-Nissan? ten motor je čistokrevnej Nissan, použili ho už v Maximě A32 (VQ30DE, 142kw) z roku 95 s Renaultem nemá nic společného, snad jen to že od roku 2002 se jeho verze VQ35DE používala do Velsatise a nyní i do nové Laguny. jediný motor který si zaslouží označení Renault-Nissan je nová třílitrová nafta.
Nevím jaký byl v Maximě, ale ve Vel Satisu měl objem 3,5 litru. Jinak mtor v Dusteru už má s tím původním jen pramálo společného a označení Renault-Nissan nese právem protože základní VQ předělal do nynější podoby Renault Sport.
kdybys uměl číst tak to tam píšu-VQ30=třílitr, VQ35= třiapůlka, tenhle motor se dělal v rozmezí obsahů dva litry až čtyři litry viz [odkaz] a používá se v desítkách aut, ale stále je to Nissan, i kdyby ho předělali třeba mimozemšťani tak to bude Nissan. to že si ho někde překopou jim nedává právo ho přejmenovat.
Skvělá přemotorovaná obluda, jako propagace celkem dobrý tah. Stejně jako předchozí futuristická studie Duster.
Tak jsem si u toho videa zavzpomínal na starý časy s Nissanen 300ZX biturbo a potom Fordem Capri V6, to byly zábavný auta, pěkně dveřma do zatáčky, žádný ESP a podobný hovadiny, jen řízený smyky a gumy sjetý na plátno :-) Tohle předohrab nedokáže nikdy. No, jednou si snad zadokolku nebo možná 4kolku zase seženu :-)