Ekonomika
Thomasino
0
Tak nějak.. Snížit hmotnost na 1000-1100 kg a motor vyladit na 200-210 koní a přidat na zvuku 😉 😄
Přejít do diskuze
Mne osobne by stacila nizsia hmotnost (vraj bude pod 1000kg), a vyladeny terajsi dvojliter, ci uz do vyssieho vykonu, zvukoveho prejavu a pod...
Ale je treba mat stale na pamäti, ze filozofia MX-5 sa uberala inym smerom ako konkurencia a preto je aj tak vyhladavana medzi skutocnymi vyznavacmi aut...
Ale je treba mat stale na pamäti, ze filozofia MX-5 sa uberala inym smerom ako konkurencia a preto je aj tak vyhladavana medzi skutocnymi vyznavacmi aut...
Nestraš!! Wankel snad bude nadále jen do modelů RX, ne?? proč do.mr.vit ještě MX5-ku, kultovní auto, nějakým hrozným Wankelem?? 8-s 😲 Kdysi jsem RX8 řídil, do 5000 otáček absolutně žádný zátah, teprve pak to trochu jelo..
Nasledujuca generacia (2012) bude zamerana prave na znizenie hmotnosti. Co sa tyka motorov, suska sa, ze to bude mat na svedomi pan Wankel 😉
Spíše škoda, že do tak zábavného auta stále nedávají nějaký výkonnější motor 😒 V poslední generaci zase narostla váha a 160 koní není žádná sláva na toto auto 😒 😢 Dneska se dá z dvoulitru i bez přeplňování dostat v pohodě 200 koní (podívejte se na Renault, Hondu atd). A dostat do toho motor z Mazdy 3 MPS, tak by to byl teprve brutus!
Nemluvě o tom, že Mazda měla dávno využít šikovnou platformu z MX5 taky pro nějaké kupé s náhonem na zadek, klidně ať si to nazvou zase MX3 nebo jak potřebuji 😉
Nemluvě o tom, že Mazda měla dávno využít šikovnou platformu z MX5 taky pro nějaké kupé s náhonem na zadek, klidně ať si to nazvou zase MX3 nebo jak potřebuji 😉