To že jsi extrémista taky neber jako urážku a ještě jsem ti chtěl napsat že jsi taky blb ale to taky neber jako urážku, jen se zkus zamyslet sám nad sebou a zlepšit své chování tady na diskusi. >:D
Nevšiml jsem si, že by použil jakéhokoli osobního útoku vůči tobě, na rozdíl od tvého chování. PRoč je zbytečné se přít, zda se mi to líbí nebo ne? Mám právo vyjádřit svůj názor na takové auto a realita je taková, že fiesta a 207 jsou příšery, golf je prvni VW, které se mi opravdu líbí. Blesk a Nova jsou taky nejsledovanější média v ČR a za kvalitní je nikdo soudný nemůže označit.
Já jsem možná extrémista, ale ty jsi tu za blba, pokud si to vůbec dokážeš uvědomit. To nepíšu jako urážku, ale jako podnět k zamyšlení a zlepšení z tvé strany.
Žádné urážky jsem nenapsal, jen jsem použil Kaziho slovník ne na Fiestu ale na něho samotného. Jak se mu to asi líbilo? Jinak, pokud se něco prodává nejlépe na celém světě (Fiesta, 207, Golf …) tak je asi zbytečné se tady s tebou přít o tom, jestli se ti design líbí nebo nelíbí a už úplně jsou směšné ty tvoje přirovnání … jsi extrémista.
Fusion býval dlouho druhý, ale teď už prostě nestačí. Je morálně i konstrukčně zastaralý a navíc tahle třída aut dlouhodobě celá padá, získávají auta o třídu výše, která se cenově hodně přiblížila malým autům. A tam už je prostor i image jinde.
Urážky ti jdou hezky, jen co je pravda. Jenže kari.laz má pravdu. Fiesta je kynutá a přeplácaná obluda. Dlouhé měsíce byl v Evropě nejprodávanější Peugeot 207 a na ten tu taky všichni nadávali kvůli neskutečné tlamě a světlům. Nejprodávanější opravdu neznamená nejlepší.
Tak si dej restart a úsporný režim, přehříváš se.
Toppere, nic ti nebrání sehnat příslušná data, tabulky vytvořit a prezentovat zde. Jenže takové údaje SDA prostě neuvádí, už se to tu probíralo taky vícekrát. Více článků je lepších z hlediska přehlednosti. Nevím, třeba jsi akademický pracovník a baví tě probírat se sáhodlounými zprávami, ale já svou akademickou kariéru už ukončil a uvítám kratší a přehledný článek, než patnáctistránkový elaborát.
Co se týká crossoverů, jsou samostatně proto, že se nevejdou ani do třídy malých vozů, ani do nižší střední, stojí mimo. Rozměrově by sahaly po nižší střední, ale vnitřní prostor odpovídá mnohdy spíš malým. Vznikal problém, kam je reálně zařadit, takhle jsou přehledně a samostatně. Tebou zmíněné další crossovery už bez problémů zapadají do příslušné třídy. Juke bude mezi malými crossovery, stačí pořádně číst článek.
Třeba na tebe zapůsobí běžná logika a pochopíš to.
U Fusionu se spíš divím, že není druhý. Je to vysoká krabice, ale za cenu malého auta je to vevnitř celkem velké a pohodlně (v rámci třídy). Vejde se do něj pět lidí plus náklad, zatímco do většiny konkurence (cenově srovnatelné) se nějak namačkají čtyři. A není to Dacia, aby běžný Čech měl pocit, že je "socka"...
Můžeš se vztekat kolik chceš, ale pořád budeš patřit do té drtivé menšiny, kterým se víc líbí Polo než Fiesta, protože kvůli technice nebo motorům si lidé Fiestu určitě nekupují. Prostě v této třídě, a není to jen případ Fiesty, se vyplatí být designově odvážnejší ;-)
Mas recht, vsecky ty jejich kineticky designy stojej za starou belu, ostatne jako vsecky jejich smery. New edge nebyl zas tak zlej, ale spatne rozvedenej. Prvni vlastovka v podobe gt90 byla super, prevedeni na civilni modely krom focusu hnus.
Co se tyce designu, je na tom ford stejne blbe jako seat, ode zdi ke zdi.
Fiesta je nejhnusnejsi, ta masa nad zadnim kolem taky neni moc kineticka :-)
To nemusíš doufat, nikdy bych nenapsal, že má Golf špatný design, možná „nudný“, což bezesporu má, nebo bych mohl vypíchnout pár detailů, které se mi nelíbí, ale špatný, celkově špatný? Jedno z nejlépe prodávaných aut? To může napsat opravdu jen dítě, nebo úplný pitomec.
Ibiza a Polo jsou jednoznačně nejhezčí malá auta, která jsou v současnosti na trhu o tom není pochyb. Nic proti Fúzi a Fiéstě, ale v porovnání s těmito auty vypadají fakt komicky, to už je snad hezčí ta Fabie. Ale jsme v Čechách a tady bude MBéčko vždy number one :yes: ať vypadá jak vypadá >:-[]
Jako nafouknutý balonek vypadáš tak možná ty, když se díváš na prodejní pozici nové Fiesty ty "knedlíku" 8-s . Ford Fiesta je do této chvíle nejprodávanější auto na světě za rok 2010, to tvoje dětinské hodnocení jejího designu je směšné... ty elegantní hrano. >:D
Tak tak, me se ibiza taky moc nelibi, a ani cas asi nepomuze.
Pripada mi navic takova ´´tenkoplechata´´
Ceny ojetin pujdou dolu volnym padem.
Kde jsou casy 90. let, kdy se lidi otaceli za toledem(ventem)
Seat ztratil kredit a at udela co udela, nijak si tim nepomuze. Mel by zmenit koncern a jit treba ke francouzum,snizit ceny a zacit znovu ´´od dacie´´
Něco na tom bude. Já nechápu, proč tomu říkají kinetický design, když to je nakynutý jak klnedlík. Vypadá to jak nafouknutý balonek. U mondea a focusu se to tak nějak vstřebalo v tom designu, ale ta fiesta je tragická. Když vedle se postavíš třeba Polo a fiestu, tak fiesta vypadá jak poštípaná od vos a polo je vedle ní jak elegantní sportovec. Jinak polo jsem vybral záměrně, protože má přesně opačný styl designu. Je více zaměřeno na hrany a eleganci.
Mezi poměrem toho, jak "blbě" vypadá, ale dobře se prodává...
>:D
Řek bych, že lidem se na současné Fiestě líbí hlavně ten vnější dojem o půl třídy většího/dražšího/"dospělejšího" vozu, za podobné peníze jako u třídní, ale "menší" konkurence ...
To je věc názoru. Já například nemůžu skousnout jedno z nejhnusnějších malých aut. Fiestu. Marně hledám, k čemu by jsem to přirovnal. Jestli k ocucanému bonbonu, uhlazený krtině, nebo kynutému knedlíku. Ale to bude asi ten kinetický design. Asi kineticky ocucali bonbon, osadili kolama a ejhle, koncept byl na stole >:D
Proti tomu jsou všechny malý auta krásný. Jak třeba Punto před FL, 207, Clio před FL, Ibiza, Polo a i fabia vypadá líp.
Tak škaredý (nebo v lepším případě nepěkný) vůz (jakkoliv kvalitní a levný) si zaslouží max. 5. místo. A nepomůže ani reklama, ve které se snaží lidem podsunout, že se jedná o designovou perlu... ;-\
cervenec velmi zajimavy. skoncily zrychlene odpisy a ukazuje se, jaky zajem maji o jednotlive modely standardni zakaznici, tedy ne firmy rizene svou centralou apod. a hned se situace vyznamne zmenila..
slusi se jen dodat, ze Fiesta, Fusion, Ibiza a Polo maji kazdy mesic cca 100 okamzite vyvezenych vozu (tedy registrace v CR a druhy den vyvoz do zahranici)..
tedy poradi aut skutecne umistenych v CR:
Perfektny postreh, to by som taketo tabulky prijal aj ja lenze zatial sa nic nedeje skoda.
Takisto by som prijal tie tabulky ked uz nie je popis kolko dieselov benzinov kombikov tak to jednoucho tie tabulky dat do jednej velkej vsetky triedy rozdelit a urobit nejaky paradny pokec k tomu a nie davkovat to kazdu tabulku zvlast po triedach a ako obvykle aj poprehadzovane, cize najprv hodite vyssiu strednu triedu a o tri dni strednu ( chaos system )
Takisto nechapem tu triedu crossoverov, su tam tri auta ktore predavaju par kuskov a robite z toho extra tabulku ktora je k nicomu. Ked uz tak ste tam mohli dat aj kaskaja, murano aj 3008micku zvlast do tabulky nie?
tak kvalitní, atraktivní a levný vůz, jako je Ibiza, která bezesporu patří na vrchol této třídy, bych rád viděl spíš někde na 2.-3. místě, tedy rozhodně alespoň před Fordama >:-[]
Možná by bylo zajímavější, než strohý popis uvedené tabulky, rozepsat např. kolik u jednotlivých modelů tvoří diesel, kolik verze kombi, kolik užitkové verze atd. Ale na to už tady v minulosti poukazovalo víc lidí, ale odezva žádná - škoda. Mě by mě např. zajímalo, kolik se již u nás prodalo verze nové fabie RS ?