Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Brera a Spider: Ukončení výroby ještě letos

Po pěti letech od představení sériového provedení kupé Brera bude letos na podzim ukončena jeho produkce. Kariéra sesterského Spideru s plátěnou střechou se má uzavřít po pouhých čtyřech letech na trhu.
Zpět na článek
24. 8. 2010 13:08
Re: ježiši....
Na aute je TBi. Pouze TBi.

[odkaz]

Na motoru pak 1750 Turbo Benzina.
21. 8. 2010 17:45
Jdete do toho?
Tady se podivejte, za kolik se v irsku lidi zbavuji 156tek. Vezmete si cenu noveho auta a za par let. No a alfa stale prodava nove auta s veelice sebevedomou cenou. Koupi si ji jenom ten, kdo ji proste chce a s vedomim, ze az ji bude za par let prodavat, tak levnejc, nez ojetou fabii
.
.

[odkaz]%20156?source…
20. 8. 2010 13:51
Re: ježiši....
[odkaz]

Oficiálně ten motor je 1750 TBi. ak byl i zařazen v soutěži o motor roku. Obsah 1745. jestli mají u nás na stránkách něco jiného je to možné nejsem studentem šatně přelžených ceníků, případně internetových stránek (mě zajímá realita). A i na autech je 1,75 (nikde není 1,8)

1,8 je pouze původní benzínový nepřeplňovaný motor.
Avatar - T613
20. 8. 2010 10:33
Re: ježiši....
tududutum jak bylo v Risku
Avatar - Dinar
20. 8. 2010 09:57
Re: ježiši....
Jsem ten typ člověka, který zná slova, která používá, například. S auty je to podobně. Jak jsi na tom ty, s obojím, tu víme všichni. ;-)
20. 8. 2010 09:02
Re: Koniec Brery
Chtel bych mit tolik casu co ty, wollfe - litat si v Accordu, Passatu, Alfe, a v hromade Fiatu jen tak po republice a prevazet kotata, a mezitim, co chladnou brzdy vest diskusni internetovy odboj proti hlupakum, co si kupuji auta, jaka chteji (pardon - jaka jim nakukaji novinari), misto aby koupili auta, jaka chces ty.
20. 8. 2010 08:34
Re: ježiši....
Napiš taky někdy něco k autům a ne jen o-o***né kraviny a nebabrej se jako ubožák v tom, že někdo napíš how místo wow a nebo cokoliv jiného... Mohl sem taky napsat HŮ... a bylo by to úplně jedno... Inteligent pochopí, blbec se v tom bude šťourat...

Předpokládám, že si přesně ten typ člověka, co potřebuje mít v návodu na mikrovlnku, nesuště tam svého psa...
Avatar - Dinar
20. 8. 2010 08:13
Re: ježiši....
Ne, alfa je jednoznačně lepší, má totiž mnohem větší How efekt. >:D ;-) >:D

P.S. Řikal to wolff.
19. 8. 2010 21:24
Re: ježiši....
tak pokud autem s tak citlivým podvozkem jako Alfa jezdíš jak prase, skáčeš přes tramvajové přejezdy a po D1 to mastíš 170 pravým pruhem po panelech, tak to asi opravdu za 30tkm zničíš....

Ovšem když to používáš jako normální auto, tak třeba na AR147 nemusíš na přední nápravu šáhnout 100tkm (zkušenost z auta, co máme doma....)
19. 8. 2010 19:07
Re: skoda no
159 má v dnešní době pouze jednu jedinou chybu. Už trošku na první pohled působící archaický interiér, což ale bohatě vynahrazuje v současné době velmi příjemná cena. I když v době, kdy 159 vyjela ani ten neměl odpovídající konkurenci. Dnes už jsou an tom ale některá auta lépe.
19. 8. 2010 19:05
Re: ježiši....
No tak nevím co Accord, ale u normálních aut (pokud tam není něco špatně) auto vydrží do 60 000 celkem v pohodě.. do 100 000 se to dá a pak pomalu prodávat, páč jak začneš měnit díly, tak už to nikdy není ono. Accord jízdně na 159 ku nikdy nestačil... (ono na ni nestačilo ani to béemvé - teda co sem viděl časy a srovnávačky - nemyslím ty férové Dinárovy).

P.S. Auto poznáš až teprve po ujetí nějaké rozumné vzdálenosti. Posuzovat auto po ujetí 300 km (Dinar) může jen... To už pak je spíše o subjektivních preferencích, než o skutečné vypovídací hodnotě...
19. 8. 2010 19:01
Re: ježiši....
Ale neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!… />Neblázni...
Ještě je tady Passat, apoštol tvých mokrých snů... Nehraj s námi tady tu falešnou hru... Alfa je přece italskej krám - šrot... a kdyby si chtěl 2,4, nebo 2,2 benzin a nebo !!1,75T!! (nauč se specifikace, když už se máš potřebu vyjadřovat k něčemu čemu nerozumíš), tak přece nakonec skončím v tom trojkovém coupé od béemvééé... slyšíš...!!! BÉ EM VÉ
19. 8. 2010 18:58
Re: ježiši....
A to trojkové kupé je teda lepší auto. Prostě si to naspal, tak to MUSÍ být pravda...

P.S. Psali to v magacinu.
19. 8. 2010 18:56
Re: Koniec Brery
Marko, tak všichni, až na tu naši skupinu SSH (která se zde opět a znovu vyrojila v nepodezřele hojném počtu, a opět zde napsala všechna svá 1000x od nich uvedená moudra (byť jim ani nikdo už ani neoponuje, ale oni si vytvářejí už vlákna i mezi sebou... :-) ) vč. osobních útoků na (nejen) mě (on už vadí i Ronault s kterým se zrovna nemiluji a další...)...., ale budiž, od nich mě to těší, natož aby mě to nějak mělo rozhodit).

Tak za prvé.. Co jsou novináři za pakáž víme asi všichni

Za druhé... Co sem psal, tak sem nepsal ve vztahu k ukončení výroby (to jestli měla rok ještě vydržet a nebo ne, ale obecně k celé modelové řadě 159 a její úspěšnosti)

Za třetí. Neznám jediného, alespoň trochu objektivního člověka, který by řekl.. 159 je špatné auto. Ono prostě nebylo pravá Alfa, ale v rámci konkurence nabízela prostě zase o chlup víc (bezpečnost, výbavu, jízdní schopnosti). Všechny jízdní srovnávací testy ve srovnatelné konkurenci vyhrála (řada tři, Accord, Cé, Passat...). Jak sem psal, měl sem teď možnost jzdit nějakou dobu a pár set kilometrů (je to fakt nedávno) se 159 SW 2,4 MJTD... a musím říct, že sem si s ní vyzkoušel leccos, rychlou jízdu + 200 na dálnici, okresky na hraně v mezích možností na které jsem zvyklý, poklidnou jízdu městem... atd.. a prostě ani v jednom jízdním režimu sem nepociťoval, že by to auto bylo těžké, notabene na předek (v porovnání s Passatem, Accordem v naftě a dalšíma... Ale u nich sem podobné *** nikdy nečetl... To je přesně to o čem sem mluvil. Ty stejné fráze, byť nepravdivé napsal jeden německej vůl a ostatní tupci v ostatních periodikách to přebírali jeden od druhého (majitel pariodik je +- stejný přes min. jedno koleno až na Cypr).

Takže... Není to nadávání na zdejší pisálky.. to jsou malé ryby...buď děti co dostali příležitost )tady znovu připomenu ten super článek z prvního seznámení s Guliettou, který vydržel na webu 3 hodiny a pak ho raději stáhli, všichni si to pamatují, neboť byl plný xenofobie, předsudků a lží) a budou psát to co jim kdo zrovna nabulíkuje a nebo prostí amatéři, kteří neví co píšou.. Těch pár profíků už je dávno semleto masou prachsprostých neschopných amatérů (čest těm pár výjimkám, které, když napíšou pravdu, tak jsou i od skupiny SSH nehezky popotahování za to, že si dovolili napsat svůj názor (viz. ten článek o BMW).. No a to je tak asi všechno.
19. 8. 2010 18:28
Re: Děkujeme
To bude ta vnitřní cirkulace. Nebo řitní... :-)
Avatar - white label
19. 8. 2010 17:30
Re: Děkujeme
Buď to pořád nechápeš, nebo ti tam chybí nějaký tem smajlík...
Pak je ještě jedna možnost, žes dostal nějakou "turínskou kopřivku" od wolffa... :*) 8-s >:D
19. 8. 2010 16:47
Re: Děkujeme
Kazily špatnou pověst = zlepšovali pověst.
Avatar - Ronault.
19. 8. 2010 16:41
Re: Děkujeme
To je jedno, jestli ji kazily špatnou nebo dobrou pověst, podstatou problému je, že kazily, což pro JTD není až tolik pravda, protože ty ji mohly tu pověst leda zlepšovat. Už v 156ce patřily k tomu nejlepšímu na trhu a v 159 tím tuplem, takže o nějakém kazení pověsti bych nemluvil.
19. 8. 2010 15:07
Re: ježiši....
Díky Dinare, že jsi mi řekl, co mám a co denně řídím - 159 SW 2.2JTS TI :-) A moc mě to baví. To sebemrskačství bylo adresně na Kubase, on ví, jak jsem to myslel, trocha cynismu a nadsázky v těchto diskusích neuškodí, klasického humoru si tu člověk užije už tak dost... Oni ti kluci alfistický, nejsou zdaleka všichni fanatici, ostatně tak je to i u jiných značek. Vědí čím jezdí, znají klady i zápory ;-)
19. 8. 2010 14:22
Re: ježiši....
No a na accorda právě narážím, to auto jezdí jinak, než když bylo nové a to mám pouze 40 tis. Štve mě, když do auta narvu celkem dost peněz, že si aspoň nějakou dobu neuchová to, proč jsem si ho koupil. A to nemluvím, jak rychle odchází interiér... To s céčkem takový problém nebyl
Avatar - Dinar
19. 8. 2010 14:13
Re: ježiši....
Tohle je spíš do diskuse o spolehlivosti alf, alfu jsem nikdy neměl, neumím posoudit, ale také jsem své slyšel od těch, co do alfy (nové) své peníze skutečně vložili. To co píšu, se týká aut prakticky nových, která jsem měl možnost zkusit při růz. srovnávačkách a při nich bych, co do jízdních vlastností (kombinace agility a kvality jízdy), stavěl 159ku mezi předokolkami velmi vysoko. Samo, srovnání s 3er je o ničem, to je charakterem úplně jiné auto, ale 159 je pro mně v jízdním projevu hned za accordem, který je z předokolek No.1.
19. 8. 2010 14:04
Re: ježiši....
S těmi jízdními vlastnostmi je to otazník. Po 50tis km, když ti auto povolí "v kloubech" už není o co stát. A to neplatí jenom u AR, v podstatě u všech aut z mainstreamu. Pamatuji se na AR GT, co měli jako služební kamarádi z IVECA IRISBUS, se kterou jsem měl tu čest. Měla najeto 35tis nebo tak nějak a bylo to maso... Na svým autě mám 40 tis a nejradši bych ho shodil ze skály. Není nad prémii, tam tě tohle potká daleko později
18. 8. 2010 21:05
Re: Děkujeme
To, že mnohých možných majiteľov modelu 159 odradila "spoľahlivosť" modelu 156 je proste fakt,s s tým musím súhlasiť, rovnako aj v tom, že vedenie AR treba čo najrýchlejšie vymeniť, inak AR dopadne veľmi zle. Vývoj Giulietty a čas jej uvedenia na trh hovorí za všetko. Sú to babráci, bohužiaľ. Osobne som chodil na AR159 1,9 JTDm vo verzii 150k a musím bez akejkoľvek zaujatosti voči konkurencii povedať, že za Passata, alebo BMW 3 by som rozhodne nemenil. Bolo to služobné auto, ročník 2007, počet km necelých 150 000, servis sa týkal len tankovania nafty. Na nové nemám, "ľahká" jazdenka je na ceste:-)
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 19:51
Re: Děkujeme
Mito je zklamání, bohužel, jízdně sotva průměr třídy, na mini se dívá tak z pěti kilometrů, pokud dáš mini do jedné věty s mitem a mluvíš o jízdních vlastnostech, paks mini nikdy nejel. Možná je mito dobré ve čtyřlístkové verzi, tu jsem nejel, ale standard s 1,4t je za ty peníze bída. Motorizace oproti konkurenci ničím výjimečná není.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 19:45
Re: ježiši....
159ce zvoní umíráček? Kde to čteš? Vždycky stála za prd? Kde to čteš? Zas se tu hoši alfistický tak nesebemrskejte, jestli máš 159ku s 2,4 dýzlem nebo 2,2 či 1,8t benzin, máš jednu z nejlepších (jízdně) předokolek, za předpokladu, žes nechtěl kvalitní automat, to bys musel jinam.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 19:42
Re: ježiši....
Až mi řekneš, žes za ni těch 35k vyklopil, rád ti ta tvá prohlášení o nepřekonatelnosti alfy budu věřit, zatím je to vždycky tak, že je tu spousta keců o jedinečnosti, výjimečnosti, královských koupích, ale když se pak takový "fanda" dostane k reálnému *** vlastních na dřevo, skončí to místo brerou trojkovým kupé.
Avatar - DRBNUTY
18. 8. 2010 18:58
Re: Děkujeme
iba dvacet?Skus pridat niekolko nul k tej dvadsiatke a potom to cislo mozno bude spravne. >:D
Avatar - T613
18. 8. 2010 18:33
Re: Děkujeme
napsal jsem, že diesely KAZILY ŠPATNOU pověst. Ne, že kazily dobrou pověst ;-)
Avatar - Ronault.
18. 8. 2010 17:58
Re: Děkujeme
S těma dieselama jsi to opravdu popletl, JTD patřilo v Alfě vždy spíše k těm spolehlivějším, to právě benzínové Twinsparky trpěly na kvalitu oleje a špatné zacházení, které jim vadilo ze všeho nejvíce. Však stačí projít pár diskuzních for a třeba rady na tipcars ;-)
18. 8. 2010 17:51
Re: Děkujeme
to ses na omylu, protoze diesel byl Fiat a fungoval dobre, co bylo poruchove, tak byli motory twin spark, ktere se s oblibou zadiraly diky konstrukcni chybe mazani, pripadne nespravnym zachazenim majitelu...
18. 8. 2010 17:21
Re: Děkujeme
Wollfe, ty tady na diskusích píšeš o blahoslavenosti, ale sám nemáš ani kouska soudnosti a intelektu, aby si poznal, co si za troubu, i když ti to řekne dvacet lidí! Ještě se ty šašku začni navážet do místních novinářů, to roznodně omdlí, ty odborníku.
Avatar - T613
18. 8. 2010 17:16
Re: ježiši....
tak to je, ale málo kdo si je to ochoten připustit. :yes:
Avatar - T613
18. 8. 2010 17:13
Re: Děkujeme
To že nemá co nabídnout neber, prosím, doslova. Pochopitelně má slušnou nabídku, leč lidi(kupci), kteří se o auta blíže nezajímají mají prostě z Alfy strach. A takových je většina. Divit se jim netřeba, Alfa na tom skutečně velmi dlouho a usilovně pracovala a sabotovat si to nechala pouze svými diesely, které ji kazily její špatnou pověst. Takže nekoluje ti v žilách benzín a chceš utratit tak okolo mega za auto. Výběr je velkolepý, rozdíly mezi konkurencí jsou malé. Jen ten jeden výrobce (z nejkrásnějším autem) má sračkoidní pověst. Investuješ do takového auta?

To co jsem psal výše není kritikou automobilů Alfa. Ty jsou nádherné a výkonné. To co jsem výše napsal je pouze kritikou zdejších fanatiků a víceméně i kritikou stupidity vedení Alfy.
18. 8. 2010 16:20
Re: Děkujeme
Slabé predaje modelu 159 treba hľadať v dvoch základných veciach. Za prvé treba priznať pošramotenú povesť modelu 156, ktorá spoľahlivosťou nejako extra neoplývala, ale aj o tom by sa dalo dlho diskutovať a hlavne úvodná cena modelu 159. A čo tento model ukázal? Napríklad to, že si Alfa stúpila do svedomia a vyrobila nadštandardne spoľahlivé a technicky vyspelé auto, ktoré je aj po piatich rokoch mimo iné najkrajším sedanom na cestách. Výhradu k porovnaniu MiTa s Mini beriem, ale definuj mi prosím ťa, čo je tá "špičková technika BMW"?! O čo je špičkovejšia napr. od Alfy, Peugeotu, alebo VW? MiTo má v ponuke najmodernejšie maloobjemové turbo motory, špičkový podvozok a systém DNA, ktorý konkurencia neponúka ani v príplatkovej výbave. Mini má oproti nemu len dvojnásobnú cenu, ktorú rozhodne neplatíš za techniku, ale neopodstatnene za retro legendu a znak BMW v rodnom liste. Nič viac, nič menej.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2010 15:59
Re: skoda no
Myslím, že to bude jedno s druhým. Určitě v tom bude špatná pověst z předchozích let a na druhou stranu v tom bude hrát velkou roli i to, že alfa je značka spíše pro zapálené fandy značky a ti si většinou chybu nepřipustí. Je asi i pravda, že 159 už v kvalitě poskočila. Ale podle mě to bude kombinace těchto faktorů.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2010 15:56
Re: Děkujeme
Je to spíše dáno pošramocenou pověstí Alfy z předešlých let. Ruku na srdce, že Alfy si za toto přízvisko může sama nepovedenýma modelama předešlých let. A ikdyž nyní bude zase vyrábět auta na úrovni, tak bude zase nějaký čas trvat, než si získá pověst zpět.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2010 15:51
Re: Děkujeme
Máš pravdu, že trošku objektivity by neškodilo. Začni tedy u sebe. MiTo je jenom převlečený punto. 159 ukázala, že nic neukázala. Mě se třeba hodně líbila. Ale to že se moc neprodávala asi bylo na něčem založeno. A MiTo by jsem s mini tak úplně nesrovnával. Zatímco mini se odkazuje jako retro na svého předchůdce a navíc má základ u špičkové techniky BMW, tak MiTo nemá nic kromě základu punta. Navíc má Alfsa v posledních letech dost pošramocenou pověst.
18. 8. 2010 15:37
Re: ježiši....
tak zrovna o tu tvoji Alfu bych se nebál ;-) Ta bude skvělá ještě hodně dlouho.... Zítra to proberem... :-)
18. 8. 2010 15:33
Re: Děkujeme
...a Giuliettu zatiaľ nebudem komentovať, tá svoje trhové možnosti ešte len ukáže. Dizajn je vecou vkusu, ale technicky je to špička nižšej strednej triedy, bohužiaľ....tá cena ju pravdepodobne zabije. Základ je slušný, ale aj veľmi opatrná hra s príplatkovou výbavou ju zo základným motorom 1,4 - 120k, vytlačí na min. 22 000 eur, čo je v tejto triede naozaj dosť. O to viac, že AR je v situácii, kedy potrebuje autá predávať ako teplé rožky.
18. 8. 2010 15:27
Re: ježiši....
Hezky jsi to napsal předsedo. Tak Ty myslíš, že si tu svou 159 mám ještě nechat? Že se jí nemám zbavovat, mám jí dát ještě šanci? Když už jí zvoní umíráček a vlastně vždycky stála za prd, jak tady jiní říkají? :-) >:-[]
18. 8. 2010 15:27
Re: Děkujeme
Alfa dnes nemá čo ponúknuť? :-) MiTo je dokonalé malé približovadlo za polovičnú cenu napr. voči Mini a model 159 je aj po piatich rokoch výroby sebavedomý kus, ktorému ani aktuálne BMW3 nesiahá ani po členky. O tom, že je hnusné jak nemecká dôchodkyňa s "prémiovým" interiérom na úrovni áut s cenou max do 13 000eur ani nehovorím. Trošku objektivity by nezaškodilo. Podľa DEKRI, ktorá talianskym autám rozhodne nenahráva je model 159 spoľahlivejší ako Avensis. Voči Passatu je 5 priečok vyššie. To nie je názor fanúšikov AR, to sú oficiálne štatistiky :-)
18. 8. 2010 15:14
Re: ježiši....
plne súhlasím, obchodný neúspech má ale aj svoju svetlú stránku. Aktuálne sa dá plne vybavená Brera s motorom 2,2JTS s cenníkovou cenou cca 35 000 EUR kúpiť v Nemecku od oficiálneho predajcu AR s max.20 000 km (showroom) za 20 000 eur. Takto krásne a vybavené coupe za túto cenu je skutočne kráľovská kúpa.
Avatar - Ricardo
18. 8. 2010 15:14
Re: Děkujeme
Brera má konkurenci? Scirocco je velikosti Golfu a ne Passau, Opel Signum byl zase pětidveřový a ne třídveřový >:-[]
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 15:03
Re: ježiši....
A vo tom to je. Řeči se vedou, fanoušků spousta, ale jak dojde na to položit mega na dřevo, zápal končí. ;-)
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:58
Re: Děkujeme
Tys polopatisticky krutý. >:D ;-) Ale díky za výklad.

Jinak, oni tu hoši směšují, jak je dobrým zvykem neználkovských fanatiků, všechno se vším, ale jestli se bavíme o kvalitách, pak jestli neprodeje brery (pro její "kvality") chápu, pak bych tohle nevztahoval na 159ku, která je zejména po faceliftu motorizací velmi dobrým autem. Tím myslím její jízdní projev, ne spolehlivost, o té přehled nemám. ;-)
18. 8. 2010 14:57
Re: ježiši....
moja tiez, ale ked prislo na rad platit, do ruk padlo BMW. som silne zmasirovany >:D
Avatar - T613
18. 8. 2010 14:48
Re: Děkujeme
nejlepším rýpancem je pravda ;-)
Avatar - T613
18. 8. 2010 14:47
Re: Děkujeme
Kdyby to pochopil tak by nereagoval tak jak reagoval. Dinar si krásně utahoval ze zdejších fanatiků, kteří zde dělají z Alfy modlu pro fajnšmekry, ale druhým nádechem pláčou jak té jejich Alfě všichni ubližují a proto se neprodává. A to je vůbec nezajímá, že mezi prvním a druhým nádechem to tak logicky skřípe, že víc to ani skřípat nemůže. To není na vůbec žádné dlouhé debaty, to je pouze na krátký a hlasitý povzdech.
Modlu totiž nelze nijak pohanit, modla prostě je a tomu by také odpovídaly prodeje. Pokud lze modlu hanit tak není žádnou modlou, ale běžnou značkou jenž v dávných časech byla modlou a dnes nemá ve své podstatě co nabídnout. A nemá co zákazníkovi nabídnout ne kvůli novinářům nebo zákazníkům, ale díky své neschopnosti nekálet si na vlastní štít.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:44
Re: Koniec Brery
Ale prd, tohle zní moc učeně, každému kdo Zná a Ví, je přece nad slunce jasné, že to všechno novinářští žoldáci placeni Víme kým... :-) ;-)
18. 8. 2010 14:42
Koniec Brery
Nemyslim, ze toto ma cokolvek s novinarmi. Po prve preto, co napisali kolegovia vyssie.
Po druhe, plati to co povedal Marchionne, ze znacka Alfa Romeo v poslednych rokoch (mozno desatroci) prilis casto hladala a menila svoju tvar. A to sa nemohlo neodrazit na predajoch (nad ramec tvrdeho jadra fanusikov).

No a nakoniec, vramci prebudovania modeloveho portfolia, ktore koncern Fiat (aj v suvislosti s akviziciou Chrysleru) caka, je koniec Brery a Spideru uvedeny uz v oficialnom plane zo zaciatku tohto roka (vid. PDF dokument, strana 8: [odkaz] ). Malo sa tak povodne stat sice az v polke 2011, ale ak Fiat predal vyrobny zavod (a Brera a Spider sa naviac nepredava dobre) asi bude z pohladu financii pre koncern lepsie skoncit to skor. A venovat sa priprave toho nastupcu, avizovaneho na rok 2013. ;-)
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:42
Re: Děkujeme
Ale rýpanec, náhodou jsem to myslel dobře, a upřímně. ;-)
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:40
Re: Děkujeme
Jo, wolffe, a co je to ten "how efekt"? Není to něco jako "inJektíva"? Já, že bychom se zas něco dozvěděli. >:-[] ;-)
Avatar - T613
18. 8. 2010 14:38
Re: Děkujeme
a takový jasně pochopitelný rýpanec to byl
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:35
Re: Děkujeme
Řekl člověk, který v breře a případné konkurenci neujel ani kilometr. >:D ;-)
18. 8. 2010 14:35
Re: Děkujeme
VW nuda!!!! "Velebnosti to je ale hnus"
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:34
Re: Děkujeme
Climatronic pola v diskusi o neprodejích brery = mentální zoufalství.
Prostě zatni zuby a nějak se s tím srovnej, chce to trochu chlapského cuore, zatím tu předvádíte jen dět(in)ský pláč. ;-)
18. 8. 2010 14:33
Re: Děkujeme
No já myslím, že pochopil...

Co si píše Dinar je jedna věc.
Co píše Kubas v kontextu dnešní doby je věc druhá.

Třetí věc je jestli to auto je špatný jako takové, nebo špatné jako Alfa...

Aby se takové auto prodávalo dobře obecně je ať si Dinárek píše co chce mít dobré reference v časopisech. Bohužel si tyto auta nekupuje dnes jen skupina jedna (ta prodeje neudělá), ale i pozéři,pro které je ve finále jedno jestli jedou Z4 a nebo Spider..., záleží jen na správném how efektu... A auto, o kterém kdosi cosi napsal, že je těžké atd.. (byť myslel třebas i na Alfu), ten how efekt prostě ztrácí...

Ale to by bylo na dlouhé debaty a ne rozhodně s lidmi jako ty a nebo Dinar (spíš s někým, kdo tomu opravdu rozumí). Tady bych spíše zůstal u toho, je-li to dobré a nebo špatné auto. Já tvrdím že výborné (lepší než srovnatelná konkurence a to mám teď za sebou dopst km s 2,4 MJTD), sem pouze ochoten přiznat, že cena BYLA sebevědomá....což teď zcela jistě už není také pravda.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:32
Re: Děkujeme
Tvoje srdíčko bije pro koncern? >:D Raději se už tolik neodkopávej, jinak to od zvěstovatele fiatí pravdy zchytáš. ;-)
18. 8. 2010 14:30
Re: Děkujeme
V Polu opravdu ne. Čti pečlivěji.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:30
Re: ježiši....
Já ti nevěřím, kdyby byla Alfa tvoje srdcovka, tak si tohle rouhání nedovolíš, to ty jenom tak říkáš, přitom jsi tajný agent koncernu VW, to je každému, kdo zná Pravdu, jasné. >:D ;-)
18. 8. 2010 14:29
Re: Děkujeme
Aha! Tím co bije pro koncern, resp. německý značky. >:D
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:28
Re: Děkujeme
Brera se neprodává... - Climatronic 45900,- ...
Jo, tohle dává hodně smyslu. >:D
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:26
Re: Děkujeme
Když on myslí tím srdíčkem. >:D
18. 8. 2010 14:25
Re: Děkujeme
přesně tak na alfy pořád nahlížej jako na nespolehlivá auta , já věřím že tomu tak není a ty německé fajnovky typu Vw rozhodně nemaj tolik stylu!! :-)
Avatar - T613
18. 8. 2010 14:23
Re: Děkujeme
koukám, že si Dinara nepochopil :-)
18. 8. 2010 14:16
Re: ježiši....
.... bohužel se takhle nervuju ve svém volném čase a zcela zdarma.... 8-s .. ;-) Alfa je moje srdcovka, ale vocamcaď pocamcaď....
18. 8. 2010 14:15
Re: Děkujeme
2) ta pravděpodobnější varianta - auto za moc nestojí.
Všechny Alfy hnijou, motory za nic nestojí, a vůbec jsou to všechno italský šmejdy.
Ale auta z koncernu - to je jen samý ááááááách. A levný! Zvláště mateřský VW.....
Když chceš do třídveřovýho Pola klima, tak za Climatic příplatek 35000, Climatronic 45900. To je skorem zadarmo.
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 14:09
Re: ježiši....
:-) Tu první větu si odpykáš. Tak mě napadá, kdo tě vlastně platí, nebudeš ty nějaký zakuklený pohunek zlotřilého německého velkokapitálu? >:D ;-)
18. 8. 2010 13:59
ježiši....
pánové, proberte se.... Jediný důvod, proč Brera končí je, že ji nikdo nechce.... V období 1-7/2010 se v Itálii prodalo celých 584 vozů - odkaz: [odkaz]

V celé Evropě to hodí tak možná 1.000 aut.... :*)
GT nikdo nechce, protože je morálně zastaralé (pohrobek 156, RIP), Breru nikdo nechce, protože prostě není dost dobrá....

Je to nejhorší kupé, jaké kdy Alfa vyrobila.... (ikdyž třeba verzi 1.8T za férovou cenu si dovedu ve své garáži představit) Ale jestli se z toho v Itálii poučí, že jen pěkný kabátek už opravdu nestačí a že kupátko od Alfy prostě 1800kg vážit nemůže, tak to nebylo marné....

Jinak k těm hmotnostem - v době svého představení byla řada 159/Brera opravdu hodně těžká... Časem konkurence taky zbachratěla a 159 zase zhubla, takže paradoxně odchází asi jako jedno z těch lehčích aut ve své třídě..... Problém ovšem je, že ona ta konkurence nejen zbachratěla, ale taky na sobě pracovala a tím pádem se dnes v Itálii líp než 159 prodávají i takové obskurnosti jako BMW X1 nebo dokonce Toyota RAV4.... (o A4 a 3er se asi bavit nemusíme....)

Takže asi tak.... ;-\
18. 8. 2010 13:40
Kto Alfu chcel...
ten si ju kúpil a novinárske testy ho nezaujímali. Faktom ale je, že „nadmerná“ hmotnosť modelu 159 bola demagógia, ktorá pri pohľade do tabuliek konkurencie vyvolávala skôr úsmev. BMW3, MB C, Audi A4, všetky tieto modely sú v porovnaní s adekvátnym motorom ťažšie v priemere o 100 kg! A stiesnenosť interiéru? AR 159 extra priestorom zrovna neoplýva, ale v porovnaní s napr. Audi A4, alebo BMW3 ide o hotové lietadlo. A jazdné vlastnosti? Nemecká „prémia“ sa ešte má čo učiť ďalších 100 rokov. Model 159, Breru a Spider zabila predovšetkým cena, ktorá bola a je príliš sebaistá, podobne to môže dopadnúť aj s aktuálnou Giulietou, ktorá je v lepšej (nie najvyššej) výbave cenovo na úrovni kráľovsky vybaveného modelu 159, čo považujem za totálny prešľap, ktorý môže jej predaje a tým aj Alfu celkovo potopiť.
18. 8. 2010 13:31
Nenadelame nic...
Bohuzel se ukazuje, jak to funguje s povesti. Povest se strasne spatne napravuje. Logika ukoncit GT, aby nekanibalizovalo na Breze, budiz. Ale ukoncit vyrobu Brery a Spideru, to mi prijd divne. Nadruhou stranu muzeme doufat, ze neco zleho je k necemu dobre, treba misto nich prijdou hezke nove modeli s lepsi technologii, jako Giulietta nahradila 147 nebo MiTo, ktere je velikosti a odkazem na levnou Alfu 145. Muzeme jen doufat...
18. 8. 2010 13:19
skoda no
je to skoda su to krasne auta.. Vozil som sa na 159 a musim povedat ze to auto ma fakt ocarilo. Snazil som sa najst nejake zle skusenosti na nete od uzivatelov ktori maju 159 ale nenasiel som nic. Mozno to je naozaj len masirovanie ludi zo strany medii, alebo aj ta zla povest ktoru si alfa posramotila so 156-tkou...
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 13:16
Re: Děkujeme
Chlapci, nějak zapomínáte, že tady je řeč o Alfě, autu pro lidi se srdíčkem na správném místečku. Jinými slovy pro lidi s vkusem, se znalostmi pravého stavu věcí (čti dokonalosti tohoto auta), tedy ne o tupém stádu ovlivnitelném podjatou novinářskou lůzou, tito lidé si kupují své alfy bez ohledu na to, co si myslí dav. No, a když automobilka oznámí, že končí výrobu pro nízké prodeje, znamená to, že lidí tohoto ražení se jaksi nedostává. O příčinách můžete spekulovat, buď 1) všichni tito lidé už breru mají, nebo 2)(ta pravděpodobnější varianta) se pletete a to auto za moc (hlavně za svou cenu) nestojí. Vynit pisálky, kteří přece nemají na "znalce" vliv z toho, že zahubili auto pro "znalce" můžete, ovšem budete, jako vždy, pouze pro smích. ;-) ;-)
18. 8. 2010 12:59
Re: Děkujeme
"Novináři" jsou pouhými opisovači. Jeden něco žbleptne a ostatní to opakují. Dalším příkladem jsou testy Punta Evo. Jako přes kopírák. Před lety jsem měl čest pracovat s novináři.
O tý váze je to blbost, stačí se kouknout na konkurenci.
A ta subjektivní stísněnost se odvíjí od tloušťky samotného člověka.
Avatar - gld
18. 8. 2010 12:42
Re: Super
Zaujímavá logika, že :-O

Jediný dôvod tam budú predaje, aj gt aj brera sa predávali na * a to si koncern v súčasnej dobe nemôže dovoliť..
Avatar - Dinar
18. 8. 2010 12:25
Re: Děkujeme
Flusss... *** novinářský. Wolffe, tobě nepomůže ani Chocholoušek. >:-[] >:-[] >:-[]
18. 8. 2010 12:21
Super
Takze napred skonci GT protoze pry konkurovalo Brere a ted skonci i samotna Brera. ;-\
18. 8. 2010 11:19
Děkujeme
Tak se Vám to páni novináři přeci jenom podařilo...psát o breře a 159 ty nesmysly, ty lži...až tomu všichni kolem skoro uvěřili...

Že je/není Brera či 159 v rámci konkurence těžká a nebo že není stísněná... sem tady nejen já dokazoval na 100x, a že to neplatí při jízdě ani s nejtěžším motorem v nabídce s 2,4 MJTD... sem si ověřil an vlastní kůži (někdy se rozepíšu).

Ale když je zadání musí se plnit... a tady novináři byli pro svého chlebodárce více než úspěšní...

BRAVO!!!

P.S. Aby nebyli místní pisálkové vztahovační.. tak opravdu tady nemáte takovou moc..., myslím tím obecně celoevropsky uměle vytvořené povědomí... Majitel je v podstatě napříč Evropou víceméně jeden..že.