Novinky
Takze napred skonci GT protoze pry konkurovalo Brere a ted skonci i samotna Brera. ;-\
je to skoda su to krasne auta.. Vozil som sa na 159 a musim povedat ze to auto ma fakt ocarilo. Snazil som sa najst nejake zle skusenosti na nete od uzivatelov ktori maju 159 ale nenasiel som nic. Mozno to je naozaj len masirovanie ludi zo strany medii, alebo aj ta zla povest ktoru si alfa posramotila so 156-tkou...
Myslím, že to bude jedno s druhým. Určitě v tom bude špatná pověst z předchozích let a na druhou stranu v tom bude hrát velkou roli i to, že alfa je značka spíše pro zapálené fandy značky a ti si většinou chybu nepřipustí. Je asi i pravda, že 159 už v kvalitě poskočila. Ale podle mě to bude kombinace těchto faktorů.
Bohuzel se ukazuje, jak to funguje s povesti. Povest se strasne spatne napravuje. Logika ukoncit GT, aby nekanibalizovalo na Breze, budiz. Ale ukoncit vyrobu Brery a Spideru, to mi prijd divne. Nadruhou stranu muzeme doufat, ze neco zleho je k necemu dobre, treba misto nich prijdou hezke nove modeli s lepsi technologii, jako Giulietta nahradila 147 nebo MiTo, ktere je velikosti a odkazem na levnou Alfu 145. Muzeme jen doufat...
ten si ju kúpil a novinárske testy ho nezaujímali. Faktom ale je, že „nadmerná“ hmotnosť modelu 159 bola demagógia, ktorá pri pohľade do tabuliek konkurencie vyvolávala skôr úsmev. BMW3, MB C, Audi A4, všetky tieto modely sú v porovnaní s adekvátnym motorom ťažšie v priemere o 100 kg! A stiesnenosť interiéru? AR 159 extra priestorom zrovna neoplýva, ale v porovnaní s napr. Audi A4, alebo BMW3 ide o hotové lietadlo. A jazdné vlastnosti? Nemecká „prémia“ sa ešte má čo učiť ďalších 100 rokov. Model 159, Breru a Spider zabila predovšetkým cena, ktorá bola a je príliš sebaistá, podobne to môže dopadnúť aj s aktuálnou Giulietou, ktorá je v lepšej (nie najvyššej) výbave cenovo na úrovni kráľovsky vybaveného modelu 159, čo považujem za totálny prešľap, ktorý môže jej predaje a tým aj Alfu celkovo potopiť.
pánové, proberte se.... Jediný důvod, proč Brera končí je, že ji nikdo nechce.... V období 1-7/2010 se v Itálii prodalo celých 584 vozů - odkaz: [odkaz]
V celé Evropě to hodí tak možná 1.000 aut.... :😉
GT nikdo nechce, protože je morálně zastaralé (pohrobek 156, RIP), Breru nikdo nechce, protože prostě není dost dobrá....
Je to nejhorší kupé, jaké kdy Alfa vyrobila.... (ikdyž třeba verzi 1.8T za férovou cenu si dovedu ve své garáži představit) Ale jestli se z toho v Itálii poučí, že jen pěkný kabátek už opravdu nestačí a že kupátko od Alfy prostě 1800kg vážit nemůže, tak to nebylo marné....
Jinak k těm hmotnostem - v době svého představení byla řada 159/Brera opravdu hodně těžká... Časem konkurence taky zbachratěla a 159 zase zhubla, takže paradoxně odchází asi jako jedno z těch lehčích aut ve své třídě..... Problém ovšem je, že ona ta konkurence nejen zbachratěla, ale taky na sobě pracovala a tím pádem se dnes v Itálii líp než 159 prodávají i takové obskurnosti jako BMW X1 nebo dokonce Toyota RAV4.... (o A4 a 3er se asi bavit nemusíme....)
Takže asi tak.... ;-\
V celé Evropě to hodí tak možná 1.000 aut.... :😉
GT nikdo nechce, protože je morálně zastaralé (pohrobek 156, RIP), Breru nikdo nechce, protože prostě není dost dobrá....
Je to nejhorší kupé, jaké kdy Alfa vyrobila.... (ikdyž třeba verzi 1.8T za férovou cenu si dovedu ve své garáži představit) Ale jestli se z toho v Itálii poučí, že jen pěkný kabátek už opravdu nestačí a že kupátko od Alfy prostě 1800kg vážit nemůže, tak to nebylo marné....
Jinak k těm hmotnostem - v době svého představení byla řada 159/Brera opravdu hodně těžká... Časem konkurence taky zbachratěla a 159 zase zhubla, takže paradoxně odchází asi jako jedno z těch lehčích aut ve své třídě..... Problém ovšem je, že ona ta konkurence nejen zbachratěla, ale taky na sobě pracovala a tím pádem se dnes v Itálii líp než 159 prodávají i takové obskurnosti jako BMW X1 nebo dokonce Toyota RAV4.... (o A4 a 3er se asi bavit nemusíme....)
Takže asi tak.... ;-\
😄 Tu první větu si odpykáš. Tak mě napadá, kdo tě vlastně platí, nebudeš ty nějaký zakuklený pohunek zlotřilého německého velkokapitálu? >😁 😉
.... bohužel se takhle nervuju ve svém volném čase a zcela zdarma.... 8-s .. 😉 Alfa je moje srdcovka, ale vocamcaď pocamcaď....
Já ti nevěřím, kdyby byla Alfa tvoje srdcovka, tak si tohle rouhání nedovolíš, to ty jenom tak říkáš, přitom jsi tajný agent koncernu VW, to je každému, kdo zná Pravdu, jasné. >😁 😉
plne súhlasím, obchodný neúspech má ale aj svoju svetlú stránku. Aktuálne sa dá plne vybavená Brera s motorom 2,2JTS s cenníkovou cenou cca 35 000 EUR kúpiť v Nemecku od oficiálneho predajcu AR s max.20 000 km (showroom) za 20 000 eur. Takto krásne a vybavené coupe za túto cenu je skutočne kráľovská kúpa.
Až mi řekneš, žes za ni těch 35k vyklopil, rád ti ta tvá prohlášení o nepřekonatelnosti alfy budu věřit, zatím je to vždycky tak, že je tu spousta keců o jedinečnosti, výjimečnosti, královských koupích, ale když se pak takový "fanda" dostane k reálnému *** vlastních na dřevo, skončí to místo brerou trojkovým kupé.
A to trojkové kupé je teda lepší auto. Prostě si to naspal, tak to MUSÍ být pravda...
P.S. Psali to v magacinu.
P.S. Psali to v magacinu.
Ne, alfa je jednoznačně lepší, má totiž mnohem větší How efekt. >😁 😉 >😁
P.S. Řikal to wolff.
P.S. Řikal to wolff.
Napiš taky někdy něco k autům a ne jen 😲***né kraviny a nebabrej se jako ubožák v tom, že někdo napíš how místo wow a nebo cokoliv jiného... Mohl sem taky napsat HŮ... a bylo by to úplně jedno... Inteligent pochopí, blbec se v tom bude šťourat...
Předpokládám, že si přesně ten typ člověka, co potřebuje mít v návodu na mikrovlnku, nesuště tam svého psa...
Předpokládám, že si přesně ten typ člověka, co potřebuje mít v návodu na mikrovlnku, nesuště tam svého psa...
Hezky jsi to napsal předsedo. Tak Ty myslíš, že si tu svou 159 mám ještě nechat? Že se jí nemám zbavovat, mám jí dát ještě šanci? Když už jí zvoní umíráček a vlastně vždycky stála za prd, jak tady jiní říkají? 😄 >😒]
tak zrovna o tu tvoji Alfu bych se nebál 😉 Ta bude skvělá ještě hodně dlouho.... Zítra to proberem... 😄
159ce zvoní umíráček? Kde to čteš? Vždycky stála za prd? Kde to čteš? Zas se tu hoši alfistický tak nesebemrskejte, jestli máš 159ku s 2,4 dýzlem nebo 2,2 či 1,8t benzin, máš jednu z nejlepších (jízdně) předokolek, za předpokladu, žes nechtěl kvalitní automat, to bys musel jinam.
S těmi jízdními vlastnostmi je to otazník. Po 50tis km, když ti auto povolí "v kloubech" už není o co stát. A to neplatí jenom u AR, v podstatě u všech aut z mainstreamu. Pamatuji se na AR GT, co měli jako služební kamarádi z IVECA IRISBUS, se kterou jsem měl tu čest. Měla najeto 35tis nebo tak nějak a bylo to maso... Na svým autě mám 40 tis a nejradši bych ho shodil ze skály. Není nad prémii, tam tě tohle potká daleko později
Tohle je spíš do diskuse o spolehlivosti alf, alfu jsem nikdy neměl, neumím posoudit, ale také jsem své slyšel od těch, co do alfy (nové) své peníze skutečně vložili. To co píšu, se týká aut prakticky nových, která jsem měl možnost zkusit při růz. srovnávačkách a při nich bych, co do jízdních vlastností (kombinace agility a kvality jízdy), stavěl 159ku mezi předokolkami velmi vysoko. Samo, srovnání s 3er je o ničem, to je charakterem úplně jiné auto, ale 159 je pro mně v jízdním projevu hned za accordem, který je z předokolek No.1.
No a na accorda právě narážím, to auto jezdí jinak, než když bylo nové a to mám pouze 40 tis. Štve mě, když do auta narvu celkem dost peněz, že si aspoň nějakou dobu neuchová to, proč jsem si ho koupil. A to nemluvím, jak rychle odchází interiér... To s céčkem takový problém nebyl
No tak nevím co Accord, ale u normálních aut (pokud tam není něco špatně) auto vydrží do 60 000 celkem v pohodě.. do 100 000 se to dá a pak pomalu prodávat, páč jak začneš měnit díly, tak už to nikdy není ono. Accord jízdně na 159 ku nikdy nestačil... (ono na ni nestačilo ani to béemvé - teda co sem viděl časy a srovnávačky - nemyslím ty férové Dinárovy).
P.S. Auto poznáš až teprve po ujetí nějaké rozumné vzdálenosti. Posuzovat auto po ujetí 300 km (Dinar) může jen... To už pak je spíše o subjektivních preferencích, než o skutečné vypovídací hodnotě...
P.S. Auto poznáš až teprve po ujetí nějaké rozumné vzdálenosti. Posuzovat auto po ujetí 300 km (Dinar) může jen... To už pak je spíše o subjektivních preferencích, než o skutečné vypovídací hodnotě...
tak pokud autem s tak citlivým podvozkem jako Alfa jezdíš jak prase, skáčeš přes tramvajové přejezdy a po D1 to mastíš 170 pravým pruhem po panelech, tak to asi opravdu za 30tkm zničíš....
Ovšem když to používáš jako normální auto, tak třeba na AR147 nemusíš na přední nápravu šáhnout 100tkm (zkušenost z auta, co máme doma....)
Ovšem když to používáš jako normální auto, tak třeba na AR147 nemusíš na přední nápravu šáhnout 100tkm (zkušenost z auta, co máme doma....)
Díky Dinare, že jsi mi řekl, co mám a co denně řídím - 159 SW 2.2JTS TI 😄 A moc mě to baví. To sebemrskačství bylo adresně na Kubase, on ví, jak jsem to myslel, trocha cynismu a nadsázky v těchto diskusích neuškodí, klasického humoru si tu člověk užije už tak dost... Oni ti kluci alfistický, nejsou zdaleka všichni fanatici, ostatně tak je to i u jiných značek. Vědí čím jezdí, znají klady i zápory 😉
Ale neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!… />Neblázni...
Ještě je tady Passat, apoštol tvých mokrých snů... Nehraj s námi tady tu falešnou hru... Alfa je přece italskej krám - šrot... a kdyby si chtěl 2,4, nebo 2,2 benzin a nebo !!1,75T!! (nauč se specifikace, když už se máš potřebu vyjadřovat k něčemu čemu nerozumíš), tak přece nakonec skončím v tom trojkovém coupé od béemvééé... slyšíš...!!! BÉ EM VÉ
Ještě je tady Passat, apoštol tvých mokrých snů... Nehraj s námi tady tu falešnou hru... Alfa je přece italskej krám - šrot... a kdyby si chtěl 2,4, nebo 2,2 benzin a nebo !!1,75T!! (nauč se specifikace, když už se máš potřebu vyjadřovat k něčemu čemu nerozumíš), tak přece nakonec skončím v tom trojkovém coupé od béemvééé... slyšíš...!!! BÉ EM VÉ
[odkaz]
[odkaz]
Oficiálně ten motor je 1750 TBi. ak byl i zařazen v soutěži o motor roku. Obsah 1745. jestli mají u nás na stránkách něco jiného je to možné nejsem studentem šatně přelžených ceníků, případně internetových stránek (mě zajímá realita). A i na autech je 1,75 (nikde není 1,😄
1,8 je pouze původní benzínový nepřeplňovaný motor.
Oficiálně ten motor je 1750 TBi. ak byl i zařazen v soutěži o motor roku. Obsah 1745. jestli mají u nás na stránkách něco jiného je to možné nejsem studentem šatně přelžených ceníků, případně internetových stránek (mě zajímá realita). A i na autech je 1,75 (nikde není 1,😄
1,8 je pouze původní benzínový nepřeplňovaný motor.
Nemyslim, ze toto ma cokolvek s novinarmi. Po prve preto, co napisali kolegovia vyssie.
Po druhe, plati to co povedal Marchionne, ze znacka Alfa Romeo v poslednych rokoch (mozno desatroci) prilis casto hladala a menila svoju tvar. A to sa nemohlo neodrazit na predajoch (nad ramec tvrdeho jadra fanusikov).
No a nakoniec, vramci prebudovania modeloveho portfolia, ktore koncern Fiat (aj v suvislosti s akviziciou Chrysleru) caka, je koniec Brery a Spideru uvedeny uz v oficialnom plane zo zaciatku tohto roka (vid. PDF dokument, strana 8: [odkaz] ). Malo sa tak povodne stat sice az v polke 2011, ale ak Fiat predal vyrobny zavod (a Brera a Spider sa naviac nepredava dobre) asi bude z pohladu financii pre koncern lepsie skoncit to skor. A venovat sa priprave toho nastupcu, avizovaneho na rok 2013. 😉
Po druhe, plati to co povedal Marchionne, ze znacka Alfa Romeo v poslednych rokoch (mozno desatroci) prilis casto hladala a menila svoju tvar. A to sa nemohlo neodrazit na predajoch (nad ramec tvrdeho jadra fanusikov).
No a nakoniec, vramci prebudovania modeloveho portfolia, ktore koncern Fiat (aj v suvislosti s akviziciou Chrysleru) caka, je koniec Brery a Spideru uvedeny uz v oficialnom plane zo zaciatku tohto roka (vid. PDF dokument, strana 8: [odkaz] ). Malo sa tak povodne stat sice az v polke 2011, ale ak Fiat predal vyrobny zavod (a Brera a Spider sa naviac nepredava dobre) asi bude z pohladu financii pre koncern lepsie skoncit to skor. A venovat sa priprave toho nastupcu, avizovaneho na rok 2013. 😉
Ale prd, tohle zní moc učeně, každému kdo Zná a Ví, je přece nad slunce jasné, že to všechno novinářští žoldáci placeni Víme kým... 😄 😉
Marko, tak všichni, až na tu naši skupinu SSH (která se zde opět a znovu vyrojila v nepodezřele hojném počtu, a opět zde napsala všechna svá 1000x od nich uvedená moudra (byť jim ani nikdo už ani neoponuje, ale oni si vytvářejí už vlákna i mezi sebou... 😄 ) vč. osobních útoků na (nejen) mě (on už vadí i Ronault s kterým se zrovna nemiluji a další...)...., ale budiž, od nich mě to těší, natož aby mě to nějak mělo rozhodit).
Tak za prvé.. Co jsou novináři za pakáž víme asi všichni
Za druhé... Co sem psal, tak sem nepsal ve vztahu k ukončení výroby (to jestli měla rok ještě vydržet a nebo ne, ale obecně k celé modelové řadě 159 a její úspěšnosti)
Za třetí. Neznám jediného, alespoň trochu objektivního člověka, který by řekl.. 159 je špatné auto. Ono prostě nebylo pravá Alfa, ale v rámci konkurence nabízela prostě zase o chlup víc (bezpečnost, výbavu, jízdní schopnosti). Všechny jízdní srovnávací testy ve srovnatelné konkurenci vyhrála (řada tři, Accord, Cé, Passat...). Jak sem psal, měl sem teď možnost jzdit nějakou dobu a pár set kilometrů (je to fakt nedávno) se 159 SW 2,4 MJTD... a musím říct, že sem si s ní vyzkoušel leccos, rychlou jízdu + 200 na dálnici, okresky na hraně v mezích možností na které jsem zvyklý, poklidnou jízdu městem... atd.. a prostě ani v jednom jízdním režimu sem nepociťoval, že by to auto bylo těžké, notabene na předek (v porovnání s Passatem, Accordem v naftě a dalšíma... Ale u nich sem podobné *** nikdy nečetl... To je přesně to o čem sem mluvil. Ty stejné fráze, byť nepravdivé napsal jeden německej vůl a ostatní tupci v ostatních periodikách to přebírali jeden od druhého (majitel pariodik je +- stejný přes min. jedno koleno až na Cypr).
Takže... Není to nadávání na zdejší pisálky.. to jsou malé ryby...buď děti co dostali příležitost )tady znovu připomenu ten super článek z prvního seznámení s Guliettou, který vydržel na webu 3 hodiny a pak ho raději stáhli, všichni si to pamatují, neboť byl plný xenofobie, předsudků a lží) a budou psát to co jim kdo zrovna nabulíkuje a nebo prostí amatéři, kteří neví co píšou.. Těch pár profíků už je dávno semleto masou prachsprostých neschopných amatérů (čest těm pár výjimkám, které, když napíšou pravdu, tak jsou i od skupiny SSH nehezky popotahování za to, že si dovolili napsat svůj názor (viz. ten článek o BMW).. No a to je tak asi všechno.
Tak za prvé.. Co jsou novináři za pakáž víme asi všichni
Za druhé... Co sem psal, tak sem nepsal ve vztahu k ukončení výroby (to jestli měla rok ještě vydržet a nebo ne, ale obecně k celé modelové řadě 159 a její úspěšnosti)
Za třetí. Neznám jediného, alespoň trochu objektivního člověka, který by řekl.. 159 je špatné auto. Ono prostě nebylo pravá Alfa, ale v rámci konkurence nabízela prostě zase o chlup víc (bezpečnost, výbavu, jízdní schopnosti). Všechny jízdní srovnávací testy ve srovnatelné konkurenci vyhrála (řada tři, Accord, Cé, Passat...). Jak sem psal, měl sem teď možnost jzdit nějakou dobu a pár set kilometrů (je to fakt nedávno) se 159 SW 2,4 MJTD... a musím říct, že sem si s ní vyzkoušel leccos, rychlou jízdu + 200 na dálnici, okresky na hraně v mezích možností na které jsem zvyklý, poklidnou jízdu městem... atd.. a prostě ani v jednom jízdním režimu sem nepociťoval, že by to auto bylo těžké, notabene na předek (v porovnání s Passatem, Accordem v naftě a dalšíma... Ale u nich sem podobné *** nikdy nečetl... To je přesně to o čem sem mluvil. Ty stejné fráze, byť nepravdivé napsal jeden německej vůl a ostatní tupci v ostatních periodikách to přebírali jeden od druhého (majitel pariodik je +- stejný přes min. jedno koleno až na Cypr).
Takže... Není to nadávání na zdejší pisálky.. to jsou malé ryby...buď děti co dostali příležitost )tady znovu připomenu ten super článek z prvního seznámení s Guliettou, který vydržel na webu 3 hodiny a pak ho raději stáhli, všichni si to pamatují, neboť byl plný xenofobie, předsudků a lží) a budou psát to co jim kdo zrovna nabulíkuje a nebo prostí amatéři, kteří neví co píšou.. Těch pár profíků už je dávno semleto masou prachsprostých neschopných amatérů (čest těm pár výjimkám, které, když napíšou pravdu, tak jsou i od skupiny SSH nehezky popotahování za to, že si dovolili napsat svůj názor (viz. ten článek o BMW).. No a to je tak asi všechno.
Chtel bych mit tolik casu co ty, wollfe - litat si v Accordu, Passatu, Alfe, a v hromade Fiatu jen tak po republice a prevazet kotata, a mezitim, co chladnou brzdy vest diskusni internetovy odboj proti hlupakum, co si kupuji auta, jaka chteji (pardon - jaka jim nakukaji novinari), misto aby koupili auta, jaka chces ty.
Tady se podivejte, za kolik se v irsku lidi zbavuji 156tek. Vezmete si cenu noveho auta a za par let. No a alfa stale prodava nove auta s veelice sebevedomou cenou. Koupi si ji jenom ten, kdo ji proste chce a s vedomim, ze az ji bude za par let prodavat, tak levnejc, nez ojetou fabii
.
.
[odkaz]%20156?source…
.
.
[odkaz]%20156?source…
Že je/není Brera či 159 v rámci konkurence těžká a nebo že není stísněná... sem tady nejen já dokazoval na 100x, a že to neplatí při jízdě ani s nejtěžším motorem v nabídce s 2,4 MJTD... sem si ověřil an vlastní kůži (někdy se rozepíšu).
Ale když je zadání musí se plnit... a tady novináři byli pro svého chlebodárce více než úspěšní...
BRAVO!!!
P.S. Aby nebyli místní pisálkové vztahovační.. tak opravdu tady nemáte takovou moc..., myslím tím obecně celoevropsky uměle vytvořené povědomí... Majitel je v podstatě napříč Evropou víceméně jeden..že.
O tý váze je to blbost, stačí se kouknout na konkurenci.
A ta subjektivní stísněnost se odvíjí od tloušťky samotného člověka.
Všechny Alfy hnijou, motory za nic nestojí, a vůbec jsou to všechno italský šmejdy.
Ale auta z koncernu - to je jen samý ááááááách. A levný! Zvláště mateřský VW.....
Když chceš do třídveřovýho Pola klima, tak za Climatic příplatek 35000, Climatronic 45900. To je skorem zadarmo.
Jo, tohle dává hodně smyslu. >😁
Prostě zatni zuby a nějak se s tím srovnej, chce to trochu chlapského cuore, zatím tu předvádíte jen dět(in)ský pláč. 😉
Co si píše Dinar je jedna věc.
Co píše Kubas v kontextu dnešní doby je věc druhá.
Třetí věc je jestli to auto je špatný jako takové, nebo špatné jako Alfa...
Aby se takové auto prodávalo dobře obecně je ať si Dinárek píše co chce mít dobré reference v časopisech. Bohužel si tyto auta nekupuje dnes jen skupina jedna (ta prodeje neudělá), ale i pozéři,pro které je ve finále jedno jestli jedou Z4 a nebo Spider..., záleží jen na správném how efektu... A auto, o kterém kdosi cosi napsal, že je těžké atd.. (byť myslel třebas i na Alfu), ten how efekt prostě ztrácí...
Ale to by bylo na dlouhé debaty a ne rozhodně s lidmi jako ty a nebo Dinar (spíš s někým, kdo tomu opravdu rozumí). Tady bych spíše zůstal u toho, je-li to dobré a nebo špatné auto. Já tvrdím že výborné (lepší než srovnatelná konkurence a to mám teď za sebou dopst km s 2,4 MJTD), sem pouze ochoten přiznat, že cena BYLA sebevědomá....což teď zcela jistě už není také pravda.
Modlu totiž nelze nijak pohanit, modla prostě je a tomu by také odpovídaly prodeje. Pokud lze modlu hanit tak není žádnou modlou, ale běžnou značkou jenž v dávných časech byla modlou a dnes nemá ve své podstatě co nabídnout. A nemá co zákazníkovi nabídnout ne kvůli novinářům nebo zákazníkům, ale díky své neschopnosti nekálet si na vlastní štít.
Jinak, oni tu hoši směšují, jak je dobrým zvykem neználkovských fanatiků, všechno se vším, ale jestli se bavíme o kvalitách, pak jestli neprodeje brery (pro její "kvality") chápu, pak bych tohle nevztahoval na 159ku, která je zejména po faceliftu motorizací velmi dobrým autem. Tím myslím její jízdní projev, ne spolehlivost, o té přehled nemám. 😉
To co jsem psal výše není kritikou automobilů Alfa. Ty jsou nádherné a výkonné. To co jsem výše napsal je pouze kritikou zdejších fanatiků a víceméně i kritikou stupidity vedení Alfy.
Pak je ještě jedna možnost, žes dostal nějakou "turínskou kopřivku" od wolffa... :😉 8-s >😁