Veliká gratulace škodovce, jen škoda, že takovýhle tým neměli už s FI WRC a místo toho tomu "šefoval" Schwarz. Třeba se ten výsledek mohl dostavit už u projektu FI WRC...
Je potřeba si uvědomit, že uspět v kaetegorii WRC je asi jako uspět v Tour de France. Narozdíl od vítězství v IRC, což lze srovnat s vítězstvím kolem závodu 2. kategorie ;-)
podlemě není čemu gratulovat...továrnímu týmu v poli netovárních týmů nebo německému řidiči řídící německé auto které se tváří jako české s něměckými technologiemi který navrhly a zkonstruovaly němečtí inženýři .. xD jsem hrdej na to že jsem čech jsem hrdej na škodovku xD
...fakt, že Škoda jako jediná nasazuje do IRC tovární tým, na což už poukazuje konkurence. Také je potřeba vnímat prohlášení, že VW vstoupí v roce 2013 do MS. Vzhledem k tomu, že se nedá předpokládat účast dvou továrních týmů v rámci koncernu by to mohla být sice´úspešná, přesto labutí píseň mladoboleslavských v rally sportu.
Volkswagen ať si leze kam chce, IRC je dnes prestižnější než světový šampionát už jen kvůli tomu, že mají v kalendáři Monte Carlo. Viděl bych to takto: Volkswagen bude v MS, Škoda v IRC.
Neudrží 2 rally divize ani náhodou...a spekulace, že IRC je prestižnější než WRC je minimálně úsměvná, i kdyby se jezdilo jen RMC, piloti jsou "B" týmem těch, kteří řídí speciály WRC.
IRC určitě není prestižnější, neb vše tam je pod úrovní WRC, tzn. jezdci jsou tací, kteří ve WRC jezdili pouze průměr i auta jsou níž. ALE a to je velké ale IRC je mnohem atraktivnější z pohledu diváka. Zkrátka lepší závody. Viz barumka. Na vítězství jede klidně i pět šest jezdců. Přetahujou se o vteřinky apod. WRC? Tam jede Loeb proti Latvalovi nebo Hirvonenovi no a ted se vyrojil Ogier. Jinak je to nuda. Ovšem fakt je, že v IRC hraje roli obsazení. barumka byla super, ptž jeli všichni ze špičky. Taková Madeira byla o ničem, ptř tam jely škodovky a Meeke a pak už jen tamní jezdci. všechno je o penězích...