Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota iQ s novým interiérem (nové fotografie)

Modernizovaná verze mikroauta iQ se dostává do prodejní sítě Toyoty. V nabídce se objeví nový design interiéru, zákazníci tak budou mít na výběr ze dvou provedení.
Zpět na článek
3. 9. 2010 15:44
3. 9. 2010 16:11
3. 9. 2010 18:04
3. 9. 2010 18:29
3. 9. 2010 20:20
3. 9. 2010 18:44
3. 9. 2010 19:06
3. 9. 2010 19:38
3. 9. 2010 19:49
4. 9. 2010 16:42
3. 9. 2010 19:54
3. 9. 2010 19:59
4. 9. 2010 13:35
3. 9. 2010 22:24
3. 9. 2010 18:31
3. 9. 2010 19:09
3. 9. 2010 20:15
3. 9. 2010 20:29
3. 9. 2010 21:39
3. 9. 2010 20:13
3. 9. 2010 20:30
3. 9. 2010 15:44
Blbost
I kdyby mel interier Knight ridera, tak za takovou cenovku za sklem jich moc neprodaji... Nevim, na co si Toyota s IQ hraje.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 16:11
Re: Blbost
Kdybys žil v opravdovém velkoměstě, tak iQ oceníš a na cenu nehledíš. Že na iQ pohlížíš jen optikou prodejní ceny o něčem vypovídá a rozhodně bych se tím nechlubil
3. 9. 2010 18:04
Re: Blbost
Ale prosim te. Hned takhle z ostra. V republice nenajdes jediny mesto, kde bys s normalnim autem nezaparkoval, takze ohanet se velikosti (nebo malosti?) jako plusovym faktorem je nepodstatny.
IQ je draha a jediny plus co ma je, ze jich po zakoupeni na silnici nepotkas stovky. (ba ani desitky) Vlastne ji nepotkas nikdy... ;-) A v zahranici to neni jiny.
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 18:29
Re: Blbost
Žiju v malým moravským městě a představ si, že jedno iQ u nás jezdí. není to o tom, že s normálním autem nezaparkuješ (s naší Tribecou nemám problémy), ale o snadnosti parkování s iQ - s tímhle autem by v pohodě zaparkovala i moje mamka a že je otřesná řidička. iQ není drahá, za přiměřenou cenu nabízí pro určitou skupinu lidí to nejlepší. Ale máš pravdu, že to není auto primárně pro ČR, u nás je na vrcholu Octavia, ačkoliv je to svým způsobem zbytečné auto
3. 9. 2010 20:20
Re: Blbost
Tiež som videl u nás lenjedno, masovka to rozhodne nebude. iQ nie je vzhľadom na veľkosť lacné auto, ale všetko mení druhý pohľad na ponúkané kvality.
Zďaleka sa nehodí pre každého, a hoci s ním jazdí napríklad len dvojica, na každotýždenné nájazdy do marketu to nie je bohviečo. Je tkôr vozítko do preplneného centra pre bezstarostných ľudí "za vodou"...
3. 9. 2010 18:44
Re: Blbost
Ja ziju u Plzne, de facto v Plzni a nevidel jsem tu jedinou. Pri prazdninovych toulkach po Italii, Nemecku, Rakousku a Francii jsem narazil na dve. F500 nebo Mini jsou taky stylovky do mesta za penize, ktery neodpovidaji velikosti auta, ale ty maji neco do sebe.
To neco IQ chybi. Je to proste klasicky chladna, technologiemi nabyta Toyota, za kterou si automobilka musi rict velky peniz, ale nikdo jim ho nezaplati.

Kruci, asi jsem zmackl spatnej cudlajs. :-D ma to byt reakce na tvuj prispevek Glaukosi.
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 19:06
Re: Blbost
Se značkou Lexus bys to koupil?
3. 9. 2010 19:38
Re: Blbost
Nekoupil. Porad by me tam chybelo to neco, co me pritahuje k petistovce i k minikovi. Proste mi IQ prijde jako dalsi obycejny minivozitko, nepodobny tem, ktery vyjizdeji v Koline z automobilky. Akorat tam je ta cena adekvatni narozdil u Toyoty.
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 19:49
Re: Blbost
Zrovna u minivozů z Kolína mi přijde, že jsou předražený, ale auta jsou to pěkný a žekl bych,že i do dobrý.
Na základě tvé odpovědi hádám, že Aston Martin Cygnet asi taky nebude tvé oblíbené auto?
4. 9. 2010 16:42
Re: Blbost
Predrazeny? Dyt je koupis pod 200. S nejakou akcickou se mozna dostanes na nejakych 175-180. To je za novy auto nabidka vice nez dobra.
A mas pravdu. Na nejmensiho Astona vsech dob se divam skrz prsty na rukach i nohach. ;-)
3. 9. 2010 19:54
Re: Blbost
Skús bližšie omrknúť to, čo je pod kabátom. Toto autíčko je všetko, len nie obyčajné.
4. 9. 2010 13:35
Re: Blbost
Jo, ja nerikam, ze to bude smejd. Ale kdybych si mel koupit auto do mesta, neresil bych, jestli to ma vyhrivany sedacky, startovani na tlacitko apod. Beztak v nem clovek stravi denne tak hodinu, takze pro me jako pro normalniho cloveka jsou urceny kolinata a ne technicky vyspely, designove pro me moc nepovedeny, drahy IQ.

Vicemene 10x jinak popisuju ten samej nazor na tohle auto, takze predem rikam, ze ze me uz asi nic novyho nevypadne... :-)
3. 9. 2010 22:24
Re: Blbost
"pětistovka" i mini jsou velikostně jinde, IQ porovnávej se Smartem, mně osobně IQ přijde přesně naopak, silně neobyčejné, až trochu sci-fi polibek budoucnosti, ale jako druhé auto je pro mě moc drahé a nepraktické (malé)
Avatar - Adrian77
3. 9. 2010 18:31
Re: Blbost
Podle Tvé reakce bych tipoval, že si ze svého vozového parku můžeš vybírat podle nálady v čem kdy pojedeš, ale podle Tvého profilu to vypadá spíše na motoristu teoretika sedlající možná tak Jawu Pionýr, maximálně auto rodičů... Člověk, který si už vydělává a musí se sám postarat o zaplacení svého bydlení, dojíždění za prací, koníčků...by takhle dětinsky reagovat snad ani nemohl...
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 19:09
Re: Blbost
Máš pravdu v tom, že vlastní auto vzhledem k věku a studiu nemám. používám opravdu auta rodiču (Tribecu nebo S80), ale prostý teoretik nejsem, zkušeností mám už dost. ze svého okolí znám pár jedinců jako ty. Člověk si musí uspořádat priority a když tam je auto, tak se na cenu nehledí. Proto si radši pár let počkám a koupím si bezpečné auto a ne "plečku z bazaru"
3. 9. 2010 20:15
Re: Blbost
Na cenu sa hľadí, v tomto prípade má Adrian pravdu. Keď začneš žiť za svoje, dvakrát každú korunu obrátiš v ruke, kým ju vydáš a budeš rád aj za tú jazdenku. Až budeš zabezpečený, budeš si kupovať skutočne čo potrebuješ, lebo na to budeš mať a za ponúkané kvality budeš chcieť zaplatiť viac.
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 20:29
Re: Blbost
Souhlasím, iQ je pro zabezpečené lidi, bohužel v ČR si zabezpečení lidé z nějakého důvodu iQ nekupují
3. 9. 2010 21:39
Re: Blbost
Ten dôvod predsa poznáš, stačí sa zamyslieť. Resp. dôvody, určite nie iba jeden.
3. 9. 2010 20:13
Re: Blbost
Detinsky? Iba ak s prihliadnutím na domáce pomery (a v tom máš zase pravdu, píše trochu naivne). Ale pozri sa na iQ z iného uhla, nie z pohľadu bežného českého človeka. Podľa Teba by za iQ zaplatili len deti, čo ešte príliš neuvažujú?
Buďme radi za možnosť, že aj u nás je táto Toyota v ponuke. Tak mizivý trh nemá v jej kontexte pre výrobcu prachžiadny význam. iQ je koncipované pre iné trhy a inú mentalitu, stred Európy je na pokraji záujmu.
Avatar - Glaukos
3. 9. 2010 20:30
Re: Blbost
Jsem spíš naivní idealista, ale jinak :yes:
4. 9. 2010 15:44
Cieľová skupina
Cieľová skupina zákazníkov je v tomto prípade mimo SK a CZ. Som zo Slovenska, ale nátura a myslenie ľudí v CZ (myslené v dobrom) je viac menej rovnaká. Ak sa jedná o vyslovene mestské auto, čo nakoniec Toyota hrdo proklamuje, naskytá sa základná otázka. Koľko skutočne megalomanských miest (počtom obyvateľov, rozlohou a hustotou dopravy) je v SK a CZ? Ďalšia a podstatná vec je cenovka, za ktorú je možné kúpiť „normálne rodinné auto“, čo IQ posúva jednoznačne do polohy rodinného auta č.2. Koľko bežných rodín si u nás môže dovoliť druhé auto, ako drahý nákupný košík pre manželku, prípadne študujúceho člena rodiny? A posledná vec, manželky v rodinách, ktoré si to dovoliť môžu, nakupujú napr. v AUDI Q7, prípadne BMW X6. Ako životné partnerky, prípadne milenky finančne zabezpečených partnerov by si totiž do niečoho, ako je IQ nikdy v živote nesadli. Možno kvôli pocitu „sociálnej“ elity a možno kvôli tomu, že táto Toyota má väčšie IQ ako oni samotné. Tak ako tak, toto auto je u nás prakticky nepredajné. Ak by som tieto peniaze mal utratiť za malé mestské auto z pozície chlapa, nemám problém investovať (v tomto prípade omnoho rozumnejšie) do krásneho Fiatu 500, ktorý nie je o nič väčší ako IQ.
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2010 09:49
Malý a šikovný, ale ...
Asi před rokem jsem došel k závěru, že je naprosto zbytečný kupovat větší auto, než je třeba fabia, protože většinou člověk mýho typu (po škole a max se slečnou, bez dětí) stejně jede sám někam po městě. Maximálně jedu ve dvou, třeba na nákup. Nárazově je potřeba odvézt pár kámošů někam na chatu. Takže jsem hledal vhodné auto. Došel jsem k prckům typu Aygo, Citroen C1.. Ale i ty mi přišly zbytečně dlouhé a veliké, protože mají kufr a ještě zadní sedačky. Já ale potřebuju buď kufr, nebo zadní sedačky. Ne obojí najednou, tak proč pálit benzín vozením zbytečných sedaček... Pak jsem tady na serveru objevil tenkrát horkou novinku, která ještě nebyla ani na trhu, Toyotu IQ a řekl sem si, že to je auto mých tehdejších snů. Nemá zbytečný kufr, ten se vytvoří sklopením zadních sedaček. Přitom nárazově odveze 4 lidi, z toho 3 veliký. Na nákupy a parkování naprosto ideální. Takže jsem byl hrozně zvědavej na cenu. Jenže tam jsem narazil. Základní cena nějakých úsměvných 340 000 Kč :-) Tedy srovnatelné z Octávkou a pro mé potřeby jaksi mimo mísu.
Když si představím malé auto, tak i malou cenu. Chci obyč jezdítko do města, které bude mít volant, 4 kola, spotřebu max 4 litry a bude co nejmenší (cca 3m) tak, abych neprodlužoval kolony (kdyby všichni jezdili v autech polovičních rozměrů, zkrátily by se zácpy) a nevozil zbytečný vzduch, když jedu pro chleba do Tesca.
IQ toto splňuje, jen ta cena. Přitom kdyby to auto oholili o zbytečný kravinky, mohla by cena klesnout na adekvátní hodnotu 150 000 Kč. Jak jsem řekl, hodnotím poměr: cena / spotřeba / velikost. Nic jiného, třeba image, mě nezajímá.
Rozbalit vlákno
0