Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford S-Max 2,0 EcoBoost (176 kW): Nejsilnější MPV za 886 tisíc Kč

37 komentářů

sandro_cortez
A bude aj novy 2.2 tdci - 147 kW???
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bezpochyby.
Moik
1.8TDCi měla 92kW a neměla DPF, takže jezdila stejně jako slabší verze 2.0TDCi 96kW s DPF
Avatar - iudex
iudex
Nový EcoBoost je viac ako dôstojnou náhradou 2,5T. 240 koní v MPV neponúka nikto a S-Max si právom (nielen vďaka motoru) zaslúži titul "najšportovejšie MPV". :yes:
kyklop
ten motor je slusna volba pre benzinovych fajnsmekrov....len neviem prist na to, kto bude s rodinnym mpv sportovat. Predstavujem si oblvane sedacky od deti a manzelky >😁
Avatar - iudex
iudex
Skús sa na to pozrieť takto: Obraz prvý: idem s rodinou, idem plynule a bezpečne, rodina si užíva veľký priestor, v kufri sa kočík pohodlne zmestí vedľa kufrov, skrátka rodinná pohoda. Obraz druhý: idem sám, dvojka podlaha, trojka podlaha, kruháč na rýchlej trojke, ostré zákruty na hranici zásahu ESP... Skrátka auto dvoch tvárí. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A mezitím tě předjede saxo, co neví že jedeš sportovně. Do takového auta patří nafta.
kyklop
snad sa este najdu priaznivci benzinu aj v tejto kategorii vozidiel
>😁 :yes:
Petrko
Fakt tam patří nafta? Sakra proč jim to někdo neporadil u Fordu Že tam ty benzíny nemají dávat. 😲
A kolik že benzínových S Maxů jsi na silnici potkal?
kyklop
cez vikend 2 kusy, oba 2,5 benzin. Majitelia ciernobielej televizie (podla adu)
Dobrý. A ted tu o Červené karkulce. :-!
kyklop
to je fakt....cumel som ako pero z gauca, jeden kus v piatok, jeden dnes poobede. Doteraz vsetky, ktore som videl boli naftove
Petrko
Protože jezdím hodně a po celé Evropě tak ti to řeknu úplně přesně, bylo jich dost a dost, ale čárky si fakt nedělám. 😉
Avatar - iudex
iudex
Myslíš Saxo 1,1i, alebo 1,4i? >😒]
Ale jasne, chápem, že myslíš VTS, ale i to malo max. 205 km/h a na stovku zrýchlilo za 8,7s, čiže v žiadnom parametri (o pružnom zrýchlení nehovoriac) nestíha, i keď má len cca. 900 kg. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
idem sám, dvojka podlaha, trojka podlaha, kruháč na rýchlej trojke, ostré zákruty na hranici zásahu ESP... Skrátka auto dvoch tvárí. Při takové jízdě jsou to jen číslička.
Avatar - iudex
iudex
Ja Ti rozumiem. VTS bola takmer legenda. Ale to je len jedna strana. S-Max dokáže to isté, naviac k tomu pridáva i praktickosť dodávky. 😄
Dr_Zak
no, ano je to aj rodinne mpv, ale napr. su ludia (ja), co beru takuto karu preto, lebo tam daju 2x mtb, 2x 50+ litrovy ruksak a pohodlne sa odvezu do kopcov 😄 pripadne 3och kamosov a 3x velky ruksak 😄

tiez je to sranda ale naozaj financnu samovrazdu neplanujem, cize bud 2.0tdci automat ale diesel 2.2 s 145kW kde bude spotreba za 7,5 a nie za 11 😄
kyklop
mas pravdu, ale motor s 240 kobylami sa nekupuje za ucelom sporenia
Humbert
Bylo by tu Viano s 3,5 benzínem. Myslím, že má o 10-20 koní více, než S-Max
sir
...jen houšť a houšť...za každý takový prodaný kus budu rád, ať to tu není jen diesl diesl diesl.
Zakladatel nové kategorie HOT MPV >😁 >😁 >😁
Výborný podvozek, výborná prostornost ´, skvělý motor a ještě je to krasavec.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Udávaná spotřeba 8,3 je docela úlet.
Dr_Zak
Pekne sci-fi , na spritmonitor.de je uz par S-maxov s 149kW scti, vacsinou je tam spotreba pod 11l/100km >😁

mysim ze chlapci z fordu vsadili na uplnych laikov, hraniciac s podvodom..
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Silný benzínový turbomotor tě nutí jezdit pomalu, aby tě to nesežralo a tím přispívá k bezpečnosti. To si rozmyslíš jet 160 podálnici za 14 litrů.
Avatar - iudex
iudex
Tiež ma zaráža, že tá norma na meranie spotreby je už tak veľmi mimo realitu. Len pre porovnanie, s autom r.v. 99 som dokázal jazdiť pod normu aj 4 dl, teraz s r.v. 2009 sa k nej neviem (ani pri úspornej jazde) priblížiť na menej ako 4 dl. A to som až toľko nepribral. >😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Koho zajíma za kolik jezdíš, jde přece o papír a tam je to OK. 😢
Avatar - iudex
iudex
Rozdiely medzi realitou a papierom boli vždy, problém je, že v poslednej dobe s nástupom turbobenzínov a downsizingu sa to začína čoraz viacej vzďaľovať, pričom pôvodný úmysel EK bol opačný. ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ti co vymysleli tu zkušební metodu výpočtu spotřeby, která je mimo realitu by se měli zodpovídat z toho, že automobilky ladí své auta podle této metodiky místo na reálný provoz. Mohlo to ušetřit spoustu PHM.
kyklop
rozdiely boli vzdy, ale cisla podla starej normy boli realnejsie a vzdy som bol pod tymito hodnotami. Napriklad meriva r.v.2003 ma v tp hodnoty 9,9 mesto, 6,1 mimo mesto, kombinovana 7,5 l/100km. Zatial som sa nikdy cez 7,5 nedostal (vypocitane podla skutocne dotankoveho phm a najazdenych kilometrov).
kyklop
s podvodom to nehranici....pri merani spotreby s nevyuziva plny potencial motora a neobsahuje dialnicnu rychlost 130 km/h. pokial budes jazdit umiernene /plynula jazda, brzdenie motorom, 33% mesto a na dialnicny sprint zabudnes/, tak sa dostanes na hodnotu deklarovanu vyrobcom
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže na to si nemusím kupovat 240Hp motor a můžu si tam dát atmo 1,6 a bude to stejný.
kyklop
vzhaldom k metodike merania je jedno ci mas 120 kobyl alebo 200, na papiery to zere rovnako :😉 . Faktom je, ze vzhadom k velkosti vozidla a vykonu motora je realna spotreba 10 - 11 normalna hodnota
Avatar - iudex
iudex
Otázka potom znie, či je metodika merania spotreby správna a zodpovedá realite. Skôr mám pocit, že realita väčšiny áut sa blíži k deklarovanej priemerke iba ak idú v mimomestskom cykle (o dosiahnutí hodnoty "mimo mesto" môže snívať 99% áut).
kyklop
nezodpoveda pokial sa pohybujes viac v meste (nebodaj v kolonach, s cim sa absolutne nerata), pripadne vela casu travis na dialnici a ides "len" predpisovych 130 km/h.Za starych cias si mal v tp tri spotreby a cca si vedel na com si. A este kusok spat bolo mesto, 90 km/h a 120 km/h.
kyklop
k tomu podvodu len maly priklad...pri sucasnej metodike merania kombinovanej spotreby je jedno ci mas dodavku, alebo osobak. Prikladom je firemne fiorino na ktorom jazdim. Papierova spotreba je 4,6 l/100km nafty, pricom rovnaku spotrebu udavaju pre fiat punto (lahsi + vyrazne lepsia aerodynamika, co je zasadny rozdiel na dialnici). Ak plynovy pedal hladkam, nejazdim moc po meste, ale ani nepachnem na dialnicu, resp. idem max 105km/h tak sa na 4,6 -5,3l/100km dostanem. Ak sa rozbehnem na 130km/h tak je odber 6,8 - 7,5 l/100km.
sir
Když budeš jezdit plynule a na hranici předpisů, tak se to dá 😄 mám to ověřeno u Mondea se stejným motorem.