Ekonomika
sandro_cortez
0
A bude aj novy 2.2 tdci - 147 kW???
WinDiesel
0
Bezpochyby.
Nový EcoBoost je viac ako dôstojnou náhradou 2,5T. 240 koní v MPV neponúka nikto a S-Max si právom (nielen vďaka motoru) zaslúži titul "najšportovejšie MPV". :yes:
ten motor je slusna volba pre benzinovych fajnsmekrov....len neviem prist na to, kto bude s rodinnym mpv sportovat. Predstavujem si oblvane sedacky od deti a manzelky >😁
Skús sa na to pozrieť takto: Obraz prvý: idem s rodinou, idem plynule a bezpečne, rodina si užíva veľký priestor, v kufri sa kočík pohodlne zmestí vedľa kufrov, skrátka rodinná pohoda. Obraz druhý: idem sám, dvojka podlaha, trojka podlaha, kruháč na rýchlej trojke, ostré zákruty na hranici zásahu ESP... Skrátka auto dvoch tvárí. 😉
A mezitím tě předjede saxo, co neví že jedeš sportovně. Do takového auta patří nafta.
Fakt tam patří nafta? Sakra proč jim to někdo neporadil u Fordu Že tam ty benzíny nemají dávat. 😲
A kolik že benzínových S Maxů jsi na silnici potkal?
cez vikend 2 kusy, oba 2,5 benzin. Majitelia ciernobielej televizie (podla adu)
Myslíš Saxo 1,1i, alebo 1,4i? >😒]
Ale jasne, chápem, že myslíš VTS, ale i to malo max. 205 km/h a na stovku zrýchlilo za 8,7s, čiže v žiadnom parametri (o pružnom zrýchlení nehovoriac) nestíha, i keď má len cca. 900 kg. 😉
Ale jasne, chápem, že myslíš VTS, ale i to malo max. 205 km/h a na stovku zrýchlilo za 8,7s, čiže v žiadnom parametri (o pružnom zrýchlení nehovoriac) nestíha, i keď má len cca. 900 kg. 😉
idem sám, dvojka podlaha, trojka podlaha, kruháč na rýchlej trojke, ostré zákruty na hranici zásahu ESP... Skrátka auto dvoch tvárí. Při takové jízdě jsou to jen číslička.
no, ano je to aj rodinne mpv, ale napr. su ludia (ja), co beru takuto karu preto, lebo tam daju 2x mtb, 2x 50+ litrovy ruksak a pohodlne sa odvezu do kopcov 😄 pripadne 3och kamosov a 3x velky ruksak 😄
tiez je to sranda ale naozaj financnu samovrazdu neplanujem, cize bud 2.0tdci automat ale diesel 2.2 s 145kW kde bude spotreba za 7,5 a nie za 11 😄
tiez je to sranda ale naozaj financnu samovrazdu neplanujem, cize bud 2.0tdci automat ale diesel 2.2 s 145kW kde bude spotreba za 7,5 a nie za 11 😄
...jen houšť a houšť...za každý takový prodaný kus budu rád, ať to tu není jen diesl diesl diesl.
Zakladatel nové kategorie HOT MPV >😁 >😁 >😁
Výborný podvozek, výborná prostornost ´, skvělý motor a ještě je to krasavec.
Zakladatel nové kategorie HOT MPV >😁 >😁 >😁
Výborný podvozek, výborná prostornost ´, skvělý motor a ještě je to krasavec.
Udávaná spotřeba 8,3 je docela úlet.
Pekne sci-fi , na spritmonitor.de je uz par S-maxov s 149kW scti, vacsinou je tam spotreba pod 11l/100km >😁
mysim ze chlapci z fordu vsadili na uplnych laikov, hraniciac s podvodom..
mysim ze chlapci z fordu vsadili na uplnych laikov, hraniciac s podvodom..
Silný benzínový turbomotor tě nutí jezdit pomalu, aby tě to nesežralo a tím přispívá k bezpečnosti. To si rozmyslíš jet 160 podálnici za 14 litrů.
Tiež ma zaráža, že tá norma na meranie spotreby je už tak veľmi mimo realitu. Len pre porovnanie, s autom r.v. 99 som dokázal jazdiť pod normu aj 4 dl, teraz s r.v. 2009 sa k nej neviem (ani pri úspornej jazde) priblížiť na menej ako 4 dl. A to som až toľko nepribral. >😒]
Koho zajíma za kolik jezdíš, jde přece o papír a tam je to OK. 😢
Rozdiely medzi realitou a papierom boli vždy, problém je, že v poslednej dobe s nástupom turbobenzínov a downsizingu sa to začína čoraz viacej vzďaľovať, pričom pôvodný úmysel EK bol opačný. ;-\
Ti co vymysleli tu zkušební metodu výpočtu spotřeby, která je mimo realitu by se měli zodpovídat z toho, že automobilky ladí své auta podle této metodiky místo na reálný provoz. Mohlo to ušetřit spoustu PHM.
rozdiely boli vzdy, ale cisla podla starej normy boli realnejsie a vzdy som bol pod tymito hodnotami. Napriklad meriva r.v.2003 ma v tp hodnoty 9,9 mesto, 6,1 mimo mesto, kombinovana 7,5 l/100km. Zatial som sa nikdy cez 7,5 nedostal (vypocitane podla skutocne dotankoveho phm a najazdenych kilometrov).
s podvodom to nehranici....pri merani spotreby s nevyuziva plny potencial motora a neobsahuje dialnicnu rychlost 130 km/h. pokial budes jazdit umiernene /plynula jazda, brzdenie motorom, 33% mesto a na dialnicny sprint zabudnes/, tak sa dostanes na hodnotu deklarovanu vyrobcom
Jenže na to si nemusím kupovat 240Hp motor a můžu si tam dát atmo 1,6 a bude to stejný.
Otázka potom znie, či je metodika merania spotreby správna a zodpovedá realite. Skôr mám pocit, že realita väčšiny áut sa blíži k deklarovanej priemerke iba ak idú v mimomestskom cykle (o dosiahnutí hodnoty "mimo mesto" môže snívať 99% áut).
k tomu podvodu len maly priklad...pri sucasnej metodike merania kombinovanej spotreby je jedno ci mas dodavku, alebo osobak. Prikladom je firemne fiorino na ktorom jazdim. Papierova spotreba je 4,6 l/100km nafty, pricom rovnaku spotrebu udavaju pre fiat punto (lahsi + vyrazne lepsia aerodynamika, co je zasadny rozdiel na dialnici). Ak plynovy pedal hladkam, nejazdim moc po meste, ale ani nepachnem na dialnicu, resp. idem max 105km/h tak sa na 4,6 -5,3l/100km dostanem. Ak sa rozbehnem na 130km/h tak je odber 6,8 - 7,5 l/100km.