Novinky
Když tady byl nedávno článeček o oživení značky Gordini, ptal jsem se právě na to, kam technicky tahle řada v nabídce RenaultSport zapadne. Mají totiž klasické GT/RS civilní verze, pak ostré Cup, a pak ještě maniakální závodní R-ka.
Odhadoval jsem to něco na úrovni RS + hlavně spíš akcent na image.
Mně to takhle dává smysl. :yes: Exteriér je boží, mor posledního roku - rámy kolem mlhovek - se tou bílou taky trošku znormálnili, modrý potah volantu s dvěma pruhy je excelentní vychytávka.
Chtělo by to ale ještě fotečky interiéru. To je pro mně jediné slabé místo současného Twinga.
Takže za mně :yes:
Odhadoval jsem to něco na úrovni RS + hlavně spíš akcent na image.
Mně to takhle dává smysl. :yes: Exteriér je boží, mor posledního roku - rámy kolem mlhovek - se tou bílou taky trošku znormálnili, modrý potah volantu s dvěma pruhy je excelentní vychytávka.
Chtělo by to ale ještě fotečky interiéru. To je pro mně jediné slabé místo současného Twinga.
Takže za mně :yes:
Nemyslim si ze toto je priama konkurencia Abarth. To u Fiatu hraje rolu nekompromisneho sportoveho naradia. Renault ma vo svojom porfoliu radu sportovcov s privůastkami RS, RS-R....
Gordini skor ide po ludoch, ktorym zalezi na style, a luxusnejsej vybave. Ved sportovat sa da aj v luxuse a sgraciu. Pre niekoho je dollezite aby jeho auto vypadalo ako poulicny bojovnik, niekto zas rad posobi nenapadne,😄 co je asi aj moj pripad a iny zas rad ukaze ze ma rad kvalitne veci. Ta vybava o takom niecom jednoznacne svedci. Kozenne calunenie a sedacky v tak malom auto se len tak nevidia. O kupcov sa nebojim, ved uz aj RS Twingo si ich naslo viac nez dost.
Ako dalsi level RS vidim tuto filozofiu ako skvelu.
Tesim sa na dalsie modely a dufam ze pride aj Megane 5D.
Len mi je luto za starou krasou stareho TWINGA
Gordini skor ide po ludoch, ktorym zalezi na style, a luxusnejsej vybave. Ved sportovat sa da aj v luxuse a sgraciu. Pre niekoho je dollezite aby jeho auto vypadalo ako poulicny bojovnik, niekto zas rad posobi nenapadne,😄 co je asi aj moj pripad a iny zas rad ukaze ze ma rad kvalitne veci. Ta vybava o takom niecom jednoznacne svedci. Kozenne calunenie a sedacky v tak malom auto se len tak nevidia. O kupcov sa nebojim, ved uz aj RS Twingo si ich naslo viac nez dost.
Ako dalsi level RS vidim tuto filozofiu ako skvelu.
Tesim sa na dalsie modely a dufam ze pride aj Megane 5D.
Len mi je luto za starou krasou stareho TWINGA
súhlas :yes😒br />
je to skor taky miniHH na každodenné použitie, ktoré má však aj niečo ostré pod kapotou, Abart je skor konkurentom RS verzí, nie každý s tým predsa bude jazdiť na okruhy a v každodennom živote si každý rád dopraje pohodlie :-!
je to skor taky miniHH na každodenné použitie, ktoré má však aj niečo ostré pod kapotou, Abart je skor konkurentom RS verzí, nie každý s tým predsa bude jazdiť na okruhy a v každodennom živote si každý rád dopraje pohodlie :-!
Myslím si, že v téhle části trhu (rychlá mini auta) snad ani přímá konkurence neexistuje. Tyhle auta si jedou každý tak trochu svoji písničku. Je to dáno už tím, že jsou určena spíš pro zábavu a ne pro primarní využití jako dopravní prostředek každodenního využití např. pro rodinu nebo na dlouhé trasy. Cílí na zákazníka, který už nějaké to auto má a chce se jen bavit. Tady spíš rozhodují preference jako fandovství, styl, sympatie atd..
Jo, mě se to líbí. Kdo čekal nabroušené 1.4TCe, bude asi zklamaný... no, potvrzuje se, že Gordini jde zatím spíše cestou finančně méně náročných vizuálních úprav. Proč ne... jako konkurence pro Abarth tak akorát.
To pojedu raději "vytuněnou" tramvají >😒] >😒] >😒] :no:
Když oživují takovou legendu, jakou je Gordini, nějak mi k tomu nesedí Twingo II. Pod pojmem Gordini si tak nějak automaticky představím R8 nebo R12. Co kdyby radši kráčeli v podobných stopách a vytáhli Fluence Gordini?
A GT se u nás nenabízí...