Novinky
0
Venga se mi líbi víc.
twistedTSD
0
:yes: mnohem víc
puko
0
mne naopak
rhcpepik
0
taky se mi vic libi hyundai
naprosto zbytečný krám, co je snadné změnit ( zrcátka, světla, prolisy,...) to se změnilo, jinak Venga, ..... aspoň, že to snad dá práci lidem na Moravě :no: :no:
Oproti Kii Venga je ix20 tvarovaná ostřeji, agresivněji, ale taky bude, bohužel, rychleji stárnout. Obávám se, že za tři roky tenhle vzhled už nebude vůbec zajímavý, stejně jako se rychle okoukává kynutý design Fordů.
Z koncernu sa mi vždy viac páčili hyundaie ako kie ale tu myslím spravím výnimku...navyše mi príde málo odlíšený od vengy..mohli aj ten zadok trochu viac preplácnuť
..vypadá strašně (stejně jako Venga), zase na druhou stranu je to pořád hezčí než Matrix (kterýho nabourali už když ho vyráběli) >😁
Rád bych se zeptal, kdy začne ACZ komunikovat s Internet E😜lorer? Nebo budu muset na komunikaci stále používat Google?
Hrozný jako všechny nové hyundai. Všechny jsou přeplácaný. Předky Nových Hyunadí jsou opravdu hnus. Proporčně jsou na tom s kiou stejně, ale ta to poměrně dobře maskuje ostrými tvary. Venga zepředu o hodně lepší. Jinak zadek mi nic neříká ani u jednoho.
Tadyhle je slušný článek o ix20 a Hyundaii v Evropě, je tam pár informací na doplnění: [odkaz]
Pro mě je asi nejzajímavější informace o změně naladění podvozku proti Venze i to, že Venga později přejde na totéž naladění. Skupina si je dobře vědoma, že tady má manko, takže pro mě je dobrý signál slyšet, že se průběžně snaží. Třeba se jim nakonec podaří potlačit i odskakování a neklid zadku, který tuhle platformu provází od doby její předchůdkyně na Riu II.
Osobně nejsem úplný nadšenec pro malá MPV, která se poměry rozměrů blíží kostce, ale uznávám jejich právo na život, zejména ve městě. I právo na pokus vyhodit ze sedla klasický malý hatch. Tak uvidíme.
Pro mě je asi nejzajímavější informace o změně naladění podvozku proti Venze i to, že Venga později přejde na totéž naladění. Skupina si je dobře vědoma, že tady má manko, takže pro mě je dobrý signál slyšet, že se průběžně snaží. Třeba se jim nakonec podaří potlačit i odskakování a neklid zadku, který tuhle platformu provází od doby její předchůdkyně na Riu II.
Osobně nejsem úplný nadšenec pro malá MPV, která se poměry rozměrů blíží kostce, ale uznávám jejich právo na život, zejména ve městě. I právo na pokus vyhodit ze sedla klasický malý hatch. Tak uvidíme.
Vidíš, já taky nejesm příznivec MPV, ale zrovna Venga je podle mně nejzdařilejší MPV, co znám - vypadá jako mohutnější hatchback a ne jako zmenšená dodávka. Jakkoliv jsem rovněž "přítelem" škodovky, musím konstatovat, že Roomster má sice řadu pozitivních vlastností (zejména vevenitř), ale zvenku mi vždycky připomene zmenšeninu nástavby pohřebního vozu a když je tmavý, podvědomně tam za zadními okny vidím rakvičku a bílé květy.....
Tak jsem se dnes svezl s oběma auty - ix 20 a Venga. Dobrá zpráva pro příznivce Hyundae je to ,že ve skutečnosti Venga je a vypadá jak chudý příbuzný, ať zvenku ,tak zevnitř.Nastavení podvozku zaslouží za jedna a to byla ix 20 na 17 palcových kolech, plasty uvnitř jiné než u Vengy ,tam je znát velký rozdíl v přístupu, v použitých materiálech.Palubní počítač má ovládání na volantu.Sláva,konečně. Byl jsem velice mile překvapen a přeju všem kdo si toto auto vyzkouší ,ať mají taky tak dobrý pocit.