Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota chystá šest nových hybridních modelů, v USA v roce 2012 uvede na trh dva elektromobily

Po odeznění bezpečnostních kauz se Toyota vrací ke svému elektrickému programu.
Zpět na článek
15. 9. 2010 08:32
Nu uvidime...
Ja se rozhodne tesim jak bude vypadat nova Toyota ES pristi rok, a samosebou tentokrat uz by to mel byt i hybrid... nu, uvidime. :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2010 12:00
Jednoznacne nejlepsi postup
Stale jasneji se ukazuje, ze Toyota opet zvolila spravnou cestu uz v okamziku, kdy ostatni si jeste ani nechteli priznat, ze nejake takove cesty existuji a ze by si z nich meli urychlene vybrat. Po hybridu na kterem zikala automobilka neocenitelne know-how, ktere ostatni teprve pracne sbiraji, nasleduje plugin-hybrid jako logicky vyvojovy krok. Ano plug-in hybrid pro vetsi auta a elektromobil pro mestske vozy.

Na predpokladanych cenach jednoznacne vidime, ze v pripade plugin Priusu dostaneme nejvice. Za nejnizsi cenu vuz, ktery je po meste elektromobil tak jako Leaf (stejne dal kvuli neexistenci dobijecich stanic jeste leta ciste elektromobili nebudou jezdit) ale soucasne vuz nema omezeni dojezdu a muze vyrazit i za mesto. Oproti Voltu, ktery je po americku predimenzovany, zvolili japonci optimalni velikost baterie, aby vyhovovala tomu co vetsinovy ridic po meste denne najezdi a tak nezvysovala zbytecne cenu, dokud jsou baterie jeste velmi drahe. Ted nikoliv malovani uzasne elektricke budoucnosti za 20 let, jako ostatni, ale racionalni a tim i optimalni reseni pro realny prechod k novym technologiim.

Je evidentni, ze pri uvaze, ktera zapocita cenu, technicke parametry a uzitne hodnoty, bude mezi vozy jako Volt, Nissan Leaf, prave Prius jednoznacnym vitezem. Z Evropskych automobilek nema adekvatni konkurencni vuz nikdo. Zatimco Evropske koncerny si maluji, jak za 7 let budou jednickou na trhu novych pohonu, japonci opet, krucek po krucku uvadeji realna reseni primo do prodejen. Budiz jim za to chvala. Snad se konecne probudi i ostatni.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2010 12:18
Re: Jednoznacne nejlepsi postup
Je vcelku jasné, že je to úplně nejblbější možný přístup, což mimo jiné dokazuje mi tato studie:
CPT/AVL Study: New Generation of Micro-Hybrid Technologies Can Enable More than 25% Reduction in Fuel Consumption at Lower Cost Than Full Hybrid Drive Systems.
Pro ty, co nerozumí:" Nová generace mikrohybridních technologií můža zajistit úsporu až 25% ve spotřebě paliva při nižších nákladech než jaké jsou u plných hybridních systémů....

Co ty na to, Brute, myslím že Toyota je stím svým Priusem pěkně v pr..... Cíl pro tento rok musela snížit z 1 mil. ks na 700000 ks. (v globálu). A bude hůř...

Zbytek článku z www.greencarcongress.com:
The combination of low voltage micro-hybrid technologies incorporating stop-start, brake regeneration and electric boosting—as well as exhaust gas regeneration which we’re also working on for the longer term—can help minimize the additional cost of CO2 compliance to the consumer to between €1,500 and €4,000 within the 2015 to 2020 timeframe. This compares with €6,000 to more than €18,000 for a full hybrid or electric vehicle.
16. 9. 2010 09:58
Re: Pro adminaRe: Re: Jednoznacne nejlepsi postup
Chtel jsem odpovedet, ale kdyz dam odpoved na posledni prispevek ve stromu, tak textove pole prekryje reklama.
16. 9. 2010 10:22
Pro prohravajicicho witezneho dyzla
Vzdy se da najit nejaka studie, ktera potvrdi co si myslim. Obzvlaste pokud je studie uceleova a marketingova. Uz v nadpisu vidim klasicky trik, pouzivany ve spouste studii - totiz srovnani budouci (New Generation of Micro hybrid) s existujici technologii full hybridu. A uz vubec to nerika nic o plugin hybridu, protoze ten je zase od full hybridu uplne nekde jinde. Studie o budoucnosti muze rikat cokoliv. Ale zatim v pritomnosti na realnych modelech se ukazuje micro-hybrid technologies (stop-start, brake regeneration and electric boosting) jako prohravajici - viz jednoznacna porazka Hondy Insight od Priusu jak v prodejich tak v technickych parametrech.

Mikrohybrid samozrejme muze uspesne existovat. A je jasne, ze drive ci pozdeji bude vlastne uplne kazdy spalovaci motor mikrohybridem. Ale je to vicemene jenom zpusob, jak prodlouzit zivot zmirajici technologii. Zatimco plugin hybrid je zpusob, jak plynule prejit do zcela novych technologii. A to Toyota, evidentne narozdil od mnohych, velmi dobre chape. A kdyz hledame cestu, jak dal, jako to delaji tri zminene modely plugin Prius, Volt, Leaf, vidime podle parametru a cen, ze plugin Prius dava jednoznacne nejvic, cili potvrzuje spravnost pristupu Toyoty.
Rozbalit vlákno
0