Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E 350 CGI: Efektivní cost cutting (Roadlook TV)

Jedno se musí Mercedesu nechat. Nemá strach. Klidně si radikálně změní design modelu vyšší střední třídy a klientům nakonec řekne: Buďte rádi, dělali jsme to kvůli vám. No tak uvidíme.
Zpět na článek
26. 11. 2009 00:48
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:45
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:47
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:48
neregistrovaný "menjilat pantatku"
26. 11. 2009 08:59
26. 11. 2009 09:01
26. 11. 2009 09:09
26. 11. 2009 09:43
26. 11. 2009 10:45
26. 11. 2009 10:53
26. 11. 2009 23:59
26. 11. 2009 11:47
26. 11. 2009 12:40
26. 11. 2009 12:43
26. 11. 2009 12:49
26. 11. 2009 13:36
26. 11. 2009 13:46
26. 11. 2009 14:17
26. 11. 2009 14:39
26. 11. 2009 16:33
26. 11. 2009 16:34
26. 11. 2009 10:04
26. 11. 2009 10:20
26. 11. 2009 13:52
26. 11. 2009 14:14
26. 11. 2009 14:16
26. 11. 2009 16:17
26. 11. 2009 14:26
26. 11. 2009 14:30
26. 11. 2009 14:30
26. 11. 2009 14:32
26. 11. 2009 14:34
26. 11. 2009 14:35
26. 11. 2009 14:38
26. 11. 2009 14:41
26. 11. 2009 16:01
26. 11. 2009 16:08
26. 11. 2009 16:21
26. 11. 2009 16:19
26. 11. 2009 10:32
26. 11. 2009 10:48
26. 11. 2009 11:23
26. 11. 2009 11:36
neregistrovaný "Max_Stirner"
26. 11. 2009 11:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 11. 2009 12:45
26. 11. 2009 13:34
26. 11. 2009 13:40
26. 11. 2009 14:11
26. 11. 2009 14:08
26. 11. 2009 14:53
26. 11. 2009 14:50
26. 11. 2009 15:48
26. 11. 2009 20:53
neregistrovaný "menjilat pantatku"
26. 11. 2009 00:48
Mercedes
Mercedes je značka na vrcholu automobilového řetězce. Nabídne vše, co si jen milovník této třídy (E) může přát a může si dovolit i design s prvky, který u někoho vyvolává různé emoce. Ne ovšem tolik u těch, co "jezdí Mercedes". Kritici v podobném obleku, jako pan Zezulka (bez urážky), mu tím pouze dělají reklamu a pro ty také není určen. Klient Mercedesu neřeší pomyslné "levné prvky", to většinou řeší ten, co si ho nemůže dovolit a utěšuje se pocitem, že zvítězil sám nad svojí povadlou šrajtoflí.

Mercedes... jen si představ, kdyby se tak aspoň jmenovala tvoje holka a ostatní majitelé "hustokár" by bledli závistí, i kdyby si na diskošku přijel... pěšky. Na to můžeš vsadit svoje bačkory!
Rozbalit vlákno
6
26. 11. 2009 08:24
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
nevadí, že šrot, ale hlavne Mercedes! (obrazne) A nech ho láskavo nehodnotí, kto naňho nemá!
8-s
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:45
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
Kupte si šnuptychl, plačko!
26. 11. 2009 09:03
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
To co pisete je hezke, ale nesmyslne. Velka auta delaji male detaily a jejich celkova harmonizace. Kvalitativni nedostatky se u M-B stavaji alfou a omegou a u kazde nove generace slychavame neco o navratu k bezporuchovosti zname z rad W123 a W124. A stale to vypada jako slibovana italska ofenziva.
Roadlook, ani AMS nejsou uplne motoristicke porady, ktere nutne vyhledavam, ale nemohu panu Zezulkovi uprit snahu o objektivitu. To jsou presne ty facky, ktere vyrobci potrebuji, aby nas, spotrebitele prestali tahat za fusekli!
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:47
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
Každá automobilka se potýká s poruchovostí a o tom nikde nepíši. Snaha hledat nedostatky u krále je běžná věc. Fiat? Co to je v kontextu k Mercedesu?
26. 11. 2009 13:28
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
máš nějakou traumu z těch hustokár před diskoškou, žeby osobní zkušenost? ;-)
neregistrovaný "menjilat pantatku"
27. 11. 2009 21:48
Re: Plač "zazobanca", alebo "na Mercedes mi nesiahajte"...?
Zkušenost? Tak ty jsi především věšák bazarových plotů a spoludiskutníků, takže co máš dál?
Avatar - skejpa
26. 11. 2009 08:59
krásnej zadek
nechapu proc panu zezulkovi tak strasne vadi zadek. me prave prijde zadek jako nejkrasnejsi cast auta. inu coz, jiny kraj jiny mrav, jen ste to tam nemuseli tolikrat opakovat...

jo a jeste neco. ty kola tomu autu neslusely :-)
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2009 09:01
MB 350 CGI
Zdravím. Pan Zezulka musel za víko kufru pořádně zabrat, aby s ním zacloumal. (Uvedený vůz mám). Co se týče tvarů karoserie, jde o individuální názor. Samozřejmě se nemůže líbit všem. Já např. nevidím nic estetického na Opelu Insignia. Mercedes není určen pro mladé závodníky, ale pro určitou klientelu. Že se Mercedes strefil do černého ukazují statistiky prodeje.
Rozbalit vlákno
17
26. 11. 2009 09:09
Re: MB 350 CGI
Nepripada mi, ze by prave pan Zezulka byl nejakym Rambem, ani ze by se prilis snazil. A uprimne, pokud by se jednalo o seriovou zavadu, pak se da jednoduse napravit, paklize vsak jeden vuz touto zavadou trpi a druhy ne, je situace podstatne horsi. Ukazuje na nevyrovnanou kvalitu vyroby a sptany monitoring celeho vyrobniho procesu. To je vec podstatne horsi.
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 09:43
Re: MB 350 CGI
Mě tedy nepřijde, že by p. Zezulka nějak přehnaně kritizoval resp. vyhledával chyby, chování toho víka je z videa celkem patrné, může to být otázka konkrétního kusu, ale že to není v pořádku, je jasné. Pokud jde o design, osobně moc nerozumím tomu, když někdo vidí v novém éčku úplně něco jiného než v předchozím, mě přijde jeho design jako celkem logický vývoj, připasování aktuálních MB markant (více hran vč. hran. světěl) na klasickou siluetu předchozího éčka. A ten zadní blatník, vlnka, odkaz na MB Ponton, je taková třešnička, která se ale nemusí líbit každému, navíc tím vyboulením zadního blatníku si éčko přímo říká o větší rozměr kol. Věci, které se na novém éčku nelíbí mě, v testu ani nezazněly, krátká sedadla vč. ultrakrátkého opěradla, nešikovné ovládání jejich nastavení, lpění na řazení pod volantem, to z hlediska ergonomie. Ale také nebyly zmíněny věci týkající se jízdních vlastností, tedy to, že jízdní komfort je dobrý pouze v kombinaci standardního podvozku a 16" kol, cokoliv "výše" tj. větší rozměr kol resp. jejich kombinace se sportovním podvozkem dostává jízdní komfort éčka až za hranici toho, co je u MB obvyklé nebo respektovatelné. Ze stejného důvodu, daná konfigurace, nebylo naopak zmíněno perfektní parametrické řízení, akt. špička třídy. S čím bych souhlasil, je motor, tahle V6 je opravdu velmi dobrá, na MB má například velmi nezvykle rychlou odezvu na plyn a spotřebu, kterou se blíží etalonu šestiválců od BMW.
26. 11. 2009 10:43
Re: MB 350 CGI
Řazení pod volantem je pouze u vyšších motorizací - komu se nelíbí, můžu volit nižší motorizaci s klasickou řadičkou ;-)
26. 11. 2009 10:44
Re: MB 350 CGI
... pardon může :-)
Avatar - T613
26. 11. 2009 10:45
Re: MB 350 CGI
a nebo může jít ke konkurenci.. tedy tam kde nakupuje Dinar ;-)
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 10:53
Re: MB 350 CGI
Jenže ten pětikvalt je už vykopávka, mmch. taky jeden z příkladů šetření na nové generaci éčka, počkej až bmw předvede v F10 i u nižších motorizací nový osmikvalt, to je převodovka o tři generace dál než ten 5st AT u MB, a nejde ani tolik o počet stupňů, on už aktuální šestikvalt BMW je proti tomuhle starému MB nebe a dudy. ;-)
26. 11. 2009 23:59
Re: MB 350 CGI
mam v S500 5kvalt a nemyslim si, ze je to vykopavka. Nechapu takove reci o osmikvaltu... Myslim, ze normalni clovek to nepozna a ani nevyuzije... Tady spis jde o kvalitu a vydrz
Avatar - jazva
26. 11. 2009 11:47
Re: MB 350 CGI
to keď som tu ja spomenul, že mi vadia krátke operadlá na sedačkách, podivný plast na zadnej strane klimatizovaných sedadiel atď. , tak som tu bol za de.bi.la, čo vyhľadáva chyby. (že, GTI? ;-) )

Som zvedavý, ako s tvojou kritikou dopadneš ty... :-)
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 12:40
Re: MB 350 CGI
Mě tu dneska jeden trénuje s voličem AT, to myslím stačí. :-) ;-)
Avatar - jazva
26. 11. 2009 12:43
Re: MB 350 CGI
no asi to videl len na obrázku. To sa potom mudruje... ;-)
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 12:49
Re: MB 350 CGI
Ale ne, on to auto má, proto za něj kope, taková diskusní klasika, obhajoba vlastní garáže, on každý nerad slyší, když jiný hledá mouchy zrovna na tom, co si sám do té garáže vybral. :-) ;-)
26. 11. 2009 13:36
Re: MB 350 CGI
Uprimne plast na zadni strane sedacek vidim jako prinos. Kdo ma decka chape :-)
Avatar - jazva
26. 11. 2009 13:46
Re: MB 350 CGI
Ako proti plastu nemám ani ja nič, len keby v tom E-čku ten plast nevyzeral ako z Logana. O tom to je. Včera som bol pozrieť Jaguar XF a tam bol tiež plast, ale taký ako má Guru na palubovke a to je sakra rozdiel... ;-)
26. 11. 2009 14:17
Re: MB 350 CGI
Ja mam v Audi taky plast tvrdy jako naradi Rosenberga pri nataceni filmu a tak nejak mi to nevadi, zato si dodnes pamatuju, jak vypadala kdysi latka od deti ;-)
Avatar - T613
26. 11. 2009 14:39
Re: MB 350 CGI
kde zklamal rodič nastupuje plast >:-[] ;-)
26. 11. 2009 16:33
Re: MB 350 CGI
a kde zklame plast, nastoupí Rosenberg :-!
Avatar - jazva
26. 11. 2009 16:34
Re: MB 350 CGI
po Rosembergovi mierne tvrdený kaučuk s s motorčekom. >:D
26. 11. 2009 10:04
Re Dinar
Jen na okraj, pod volantem není řadící páka, ale páčka elektronického ovládání převodovky. Použijete ji jen jednou při rozjezdu. Po zastavení a vypnutí klíčku se automaticky zařadí P. Chcete li řadit ručně, máte pod volantem 2 pádla. Co se týče sedadel, asi záleží na typu sedadla, kterým je vůz vybaven a velikosti řidiče. Elektrické ovládání je dělené na přední a zadní část sedáku a na opěradlo. Lze si nastavit ideální polohu. Pro mou výšku vyhovují. Samozřejmě, čím větší průměr disků, tím menší pohodlí. To ale platí o všech vozech.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 10:20
Re: Re Dinar
Fakt je to elektronické ovládání převodovky? Žůů! >:D
Možná to tobě vyhovuje, já toto řešení považuju za ergonomicky méně šikovné než klasicky umístěný "elektronický volič" AT na stř. tunelu. (např. BMW)
Pokud jde o sedadla, éčko má různé varianty z hlediska vybavenosti sedadla, tj. el. s ovládáním růz. možností nastavení, nebo dofukováním bočnic, rozměr je ale u všech variant stejný, jsou malá, a to nejen oproti konkurenci, ale také oproti předchozímu éčku. Jako jejich "Letity" zákazník to jistě víš.
A s těmi koly, těžko nějak rozumně reagovat na větu, "čím větší průměr disků, tím menší pohodlí", tady přece nehodnotíme obecně, mluvíme o srovnání v rámci třídy resp. v rámci toho co je standard u MB, a tady se od těchto standardů nové éčko odchyluje směrem k tvrdosti. Nehodnotím, jestli je to obecně dobře nebo špatně, přináší to jiné výhody, takový avantgard s AMG paketem se ovladatelností minimálně vyrovná E60, jen říkám, že je to jinak než to bývalo. Klasický kupec éčka si stejně vezme airmatic.
Avatar - jazva
26. 11. 2009 13:52
Re: Re Dinar
Ešte by som pridal, že mne pripadalo po presadnutí z Audi A6 riadenie ako keby bolo bez posilovača. Nehovorím, že je dobré mať preposilované riadenie, ale u auta tejto triedy - špeciálne MB, by som sa pri jazde mestom nerád cítil ako v posilovni...

A teraz ma ukameňujte >:D
Avatar - white label
26. 11. 2009 14:14
Re: Re Dinar
Vzhledem na třídu s tebou částečně souhlasím...
26. 11. 2009 14:16
Re: Re Dinar
Myslis jako "pata be"? :-)
Avatar - white label
26. 11. 2009 16:17
Re: Re Dinar
Ne, myslím školu, kde můžeš dosáhnout vyššího středního vzdělání... ;-)
Avatar - T613
26. 11. 2009 14:26
Re: Re Dinar
začínám tě nemít rád ! >:D
Avatar - jazva
26. 11. 2009 14:30
Re: Re Dinar
až také zlé to hádam nebude.

Inak apropó, ty si ku mne niekedy niečo cítil? >:-[]
Avatar - T613
26. 11. 2009 14:30
Re: Re Dinar
doteď jsem tě miloval >:-[]
Avatar - jazva
26. 11. 2009 14:32
Re: Re Dinar
a teraz sa to skončilo. no ja to určite nejako prežijem, takže môžeš byť bez obáv. :-!
Avatar - T613
26. 11. 2009 14:34
Re: Re Dinar
to jsem si oddychl, měl jsem obavy jak to vezmeš >:D
Avatar - jazva
26. 11. 2009 14:35
Re: Re Dinar
tak sme si to vyjasnili a k autu niečo neskúsime napísať? >:D
Avatar - T613
26. 11. 2009 14:38
Re: Re Dinar
je hnusný, stačí? >:D
Avatar - jazva
26. 11. 2009 14:41
Re: Re Dinar
nie je hnusné, len ešte nie je celkom dotiahnuté. Facelift pomôž, dovtedy to kúpia len skalný a tí ktorý auto v tejto triede kupujú prvý krát. ;-)
Avatar - T613
26. 11. 2009 16:01
Re: Re Dinar
Já si při tom videu uvědomil, že celý zadek "E" se nese v duchu kinetického designu. A na rozdíl od Fordu opravdu vypadá, že se hýbe, přesněji chystá se upadnout.
Avatar - jazva
26. 11. 2009 16:08
Re: Re Dinar
no ja by som asi bol rád, keby aj odpadol. považujem to za najslabšiu časť auta. Ale u tohoto E-čka strašne veľ záleží na farbe a "výbave" ako AMG paket a podobne.
Avatar - white label
26. 11. 2009 16:21
Re: Re Dinar
A těch asi v období krize nebude zrovna rekordně moc...
Avatar - white label
26. 11. 2009 16:19
Re: Re Dinar
Já to tušil..., tu tvou "východní" ORIENTaci... :-O >:D
26. 11. 2009 10:32
Re Dinar
Fakt elektronické. 7 st. automat je možno ovládat mechanicky nebo elektronicky. U uvedeného vozu jde o elektrickou vazbu, nikoli mechanickou. 5 st. automaty jsou s mechanickou vazbou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 10:48
Re: Re Dinar
Šmarjapano, zkus nějakou diskusi třeba na Vlasta.cz, tady nejspíš narazíš na lidi, kteří už nějaké to auto viděli. Dal jsem ti tam příklad voliče BMW, taky elektronického, na tunelu, nejde o způsob vazby, jde o umístění samotného voliče, prostě mi na tunelu přijde víc po ruce, např. při manévrování, netočíš volantem oběma rukama, jen jednou, pravá je na loketce a řadí mezi R a D jen klik, klik, nemusíš zdvihat ruku k volatnu, ale jak říkám proti gustu...
26. 11. 2009 10:49
Ve vyšší střední stále nejlepší.
Mně osobně se nové Ečko velmi líbí ... z trojice MB, BMW a AUDI nejvíc (i když nová 5ka taky není špatná). Video test se mi ale velmi líbil - zejména snaha o objektivitu. W124 byla bomba na svou dobu a od té doby se jí kvalitou přiblížila snad jen tato poslední generace ... i když design u původní W124 se mi zamlouval ještě o něco více. Hlavně se mi dříve líbila celková mohutnost Mercedesů - což už dnes tak moc není. A výdrž - W124 byla téměř nezničitelná.
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2009 11:23
PROPORCE
Pohybujeme se ve třídě snů, je proto potřeba napsat, že případné kritické poznámky ať už na margo BMW či MB jsou z kategorie peříčka vznášejícího se nepatřičně nad tvý božským lůžkem s mušelínovými nebesy. Tohle není kategorie aut, u nichž když chceš zvýšit v dlouhým táhlým rychlost, musíš vypnout klimačku.

Tak tedy Éčko. Podle mých estetických kritérií, vůz, který (jak přesně píše Dinar) jednak vizuálně navazuje na své(ho) předchůdce, jednak posouvá vnímání karoserií až někam na hranu, kde se setkává účelnost s uměním. Jsem například dokonale uchvácen z výrazu předku, z geniální boční hrany a vždy mě uklidní pohled zadní, který prostě to auto tak nějak elegantně uzavírá. Je to Mercedes. Tedy vůz, který definuje sám sebe. A tedy jisté pihy na kráse hledáme především proto, abychom si uvědomili, že na rozdíl od Mercedesu, jsou tu ještě jiná auta, auta jejichž pihy jsou v nich rozeseté jak vlčí máky po letní louce.

Jistě, že i na nové bavrské pětce nalezneme tu a tam pihu, jinak to ostatně ani být nemůže. Za sebe tu píši, že oba dva nejsilnější konkurenty vnímám jako božské produkty, jako racionální zenit možného, jako dokonalé hračky pro nás, nedokanalé jezdce.

A koho favorizovat? No... jetě v neděli to bylo poměrně jednoduché. Od premiéry nové bavorské pětky jsem se ovšem ještě nevzpamatoval z rány na solar, co mi uštědřil její kokpit. Měl jsem totiž v rukávu diskuzního trumfa, s nímž jsem počítal při boji na diskuzích... Jenomže co teď? Vždyť od té přístrojovky snad nejdou vodtrhnout ani ty voči... Vybírám to tedy jen a než podle vnitrotřídní suborientace. Mercedes-Benz E-Klasse je pro mne tím pravým šlechticem elegance, estetiky a jisté vjemové nadstavby, která se obtížně popisuje, o to příjemněji žije.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Max_Stirner"
26. 11. 2009 11:36
Re: PROPORCE
:yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 11. 2009 11:39
Re: PROPORCE
Pro mne je po vcerejsku vitez jen jeden 5GT - vcera jsem ji mel pujcenou na predvadecku a byl jsem u vytrzeni- v lepsim aute jsem nejel. Proti MB-E nic nemam ale neco ji proste chybi ;-\
Avatar - Dinar
26. 11. 2009 12:45
Re: PROPORCE
Jasně, podle vkusu každého soudruha. Je to jak říkáš, kritiku éčka je třeba vnímat jaksi v kontextu, tady mluvíme o jednom z vůbec nejlepších aut, která se dají koupit, bez ohledu na třídy. Mě se základní tvary éčka líbí, ale už jsem to zmiňoval, jeho design jako celek dokonale funguje jen v určitých konfiguracích a barvách, avantgard ve stříbrné či bílé na osmnáctkách s AMG paketem, tmavá palubka, hliník, béžový křesla, to je fakt žrádlo. :-) :yes:
26. 11. 2009 13:34
Re: PROPORCE
To je presne moje (imaginarni) konfigurace :-)
26. 11. 2009 13:40
Re: PROPORCE
A komfort A6 v s-Line :-)
Avatar - white label
26. 11. 2009 14:11
Re: PROPORCE
Trefil ses skoro úplně přesně.... Bílé (kupé s černou střechou) na 18" s AMG pak., tmavý interiér (včetně stropu)..., takže až na ty béžová křesla určitě ano... :yes: ;-)
26. 11. 2009 14:08
Re: PROPORCE
Verim, ze se temer vsem libi predni cast modelu Avantgarde, ale testovana varianta klasik se ctyrmi hranatymi a ctyrmi kulatymi svetly je mirne receno nevkusna.
26. 11. 2009 14:53
Re: PROPORCE
ty čtyři mlhovky mi tam příjdou jak nějaké miniraketomety z Bondovky. Jestli skutečně plní i tuto funkci je to :yes: >:-[]
26. 11. 2009 14:50
Holešov
Juu oni to tocili na zamku v Holesove. Mazec >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
26. 11. 2009 15:48
Re: Holešov
To já měl spíš představu, že narážíš na totálně oholené auto, ale totálně!!! To jsem ještě nezažil. A ten kufr??? MB totálně zklamal :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Avatar - igor77
26. 11. 2009 20:53
dobry den
MB-E je mimo hodnoceni.
na tuhle klasu nam panove jeste nanarosty strnistata.
nashle priste, klobouk dolu a palec up :yes:
Rozbalit vlákno
0