Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 5 (F10): První fotografie, informace a video

Nejdůležitější premiérou roku 2009 se pro BMW dnes ve 20.00 h stal nový sedan řady 5 (F10). Zde jsou první fotografie a technická data.
Zpět na článek
23. 11. 2009 20:56
23. 11. 2009 22:27
23. 11. 2009 22:34
24. 11. 2009 06:28
24. 11. 2009 07:12
24. 11. 2009 09:18
neregistrovaný "sturlo"
24. 11. 2009 12:17
23. 11. 2009 20:57
23. 11. 2009 22:14
24. 11. 2009 09:20
24. 11. 2009 12:19
24. 11. 2009 12:29
24. 11. 2009 12:42
23. 11. 2009 21:13
23. 11. 2009 21:15
23. 11. 2009 22:29
24. 11. 2009 14:08
24. 11. 2009 15:08
24. 11. 2009 14:12
23. 11. 2009 22:23
23. 11. 2009 21:26
23. 11. 2009 21:45
23. 11. 2009 21:52
24. 11. 2009 17:55
23. 11. 2009 22:08
23. 11. 2009 23:07
neregistrovaný "Stillborn"
23. 11. 2009 23:20
23. 11. 2009 23:27
23. 11. 2009 23:37
23. 11. 2009 23:47
23. 11. 2009 23:54
23. 11. 2009 23:58
24. 11. 2009 00:10
24. 11. 2009 00:15
24. 11. 2009 00:23
24. 11. 2009 00:32
24. 11. 2009 00:38
24. 11. 2009 12:26
24. 11. 2009 13:37
24. 11. 2009 05:15
24. 11. 2009 12:26
23. 11. 2009 23:47
23. 11. 2009 23:51
24. 11. 2009 07:48
24. 11. 2009 08:44
24. 11. 2009 12:55
24. 11. 2009 07:07
24. 11. 2009 08:22
24. 11. 2009 08:34
24. 11. 2009 08:41
24. 11. 2009 08:46
24. 11. 2009 08:53
24. 11. 2009 08:56
24. 11. 2009 09:00
24. 11. 2009 09:03
24. 11. 2009 09:13
24. 11. 2009 09:27
24. 11. 2009 09:34
24. 11. 2009 09:44
24. 11. 2009 12:35
24. 11. 2009 15:13
24. 11. 2009 19:32
30. 11. 2009 17:35
24. 11. 2009 00:06
24. 11. 2009 00:11
24. 11. 2009 05:41
24. 11. 2009 10:48
24. 11. 2009 11:00
23. 11. 2009 22:15
23. 11. 2009 23:10
neregistrovaný "Stillborn"
24. 11. 2009 07:48
24. 11. 2009 16:40
neregistrovaný "Stillborn"
24. 11. 2009 16:56
neregistrovaný "Stillborn"
24. 11. 2009 07:09
24. 11. 2009 00:21
24. 11. 2009 08:47
23. 11. 2009 22:29
neregistrovaný "328i"
23. 11. 2009 22:31
23. 11. 2009 22:31
neregistrovaný "Sumi1982"
24. 11. 2009 00:14
23. 11. 2009 22:33
23. 11. 2009 23:16
23. 11. 2009 23:26
24. 11. 2009 07:15
23. 11. 2009 23:27
23. 11. 2009 23:34
neregistrovaný "megalomaniac"
23. 11. 2009 23:53
23. 11. 2009 23:56
24. 11. 2009 00:04
24. 11. 2009 00:14
neregistrovaný "Donovan"
24. 11. 2009 00:18
24. 11. 2009 00:40
24. 11. 2009 08:50
24. 11. 2009 01:41
24. 11. 2009 01:47
24. 11. 2009 07:59
24. 11. 2009 08:21
24. 11. 2009 08:57
24. 11. 2009 09:05
24. 11. 2009 08:57
24. 11. 2009 08:08
24. 11. 2009 08:18
24. 11. 2009 08:32
24. 11. 2009 08:36
24. 11. 2009 08:37
24. 11. 2009 08:58
24. 11. 2009 09:07
24. 11. 2009 09:40
24. 11. 2009 10:01
24. 11. 2009 10:23
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 11:09
24. 11. 2009 11:28
24. 11. 2009 12:32
24. 11. 2009 13:08
24. 11. 2009 13:22
24. 11. 2009 13:50
24. 11. 2009 14:01
24. 11. 2009 14:18
24. 11. 2009 14:26
24. 11. 2009 14:33
24. 11. 2009 09:01
24. 11. 2009 09:44
24. 11. 2009 09:50
24. 11. 2009 08:37
24. 11. 2009 08:49
24. 11. 2009 08:28
24. 11. 2009 08:37
24. 11. 2009 08:51
24. 11. 2009 13:09
24. 11. 2009 08:35
24. 11. 2009 08:38
24. 11. 2009 17:22
neregistrovaný "507--"
24. 11. 2009 08:15
neregistrovaný "paulart23"
24. 11. 2009 10:27
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 08:20
24. 11. 2009 08:30
24. 11. 2009 08:40
24. 11. 2009 08:52
24. 11. 2009 08:57
24. 11. 2009 08:52
24. 11. 2009 10:31
24. 11. 2009 12:55
24. 11. 2009 12:40
24. 11. 2009 08:44
24. 11. 2009 08:46
24. 11. 2009 08:58
24. 11. 2009 08:58
24. 11. 2009 09:22
24. 11. 2009 11:08
24. 11. 2009 12:53
24. 11. 2009 12:42
24. 11. 2009 09:03
24. 11. 2009 09:05
24. 11. 2009 09:10
24. 11. 2009 09:17
24. 11. 2009 09:18
24. 11. 2009 09:36
26. 11. 2009 08:49
24. 11. 2009 13:50
24. 11. 2009 14:21
24. 11. 2009 14:26
24. 11. 2009 14:28
26. 11. 2009 08:44
24. 11. 2009 09:44
24. 11. 2009 09:17
24. 11. 2009 09:18
24. 11. 2009 09:28
24. 11. 2009 09:29
24. 11. 2009 09:43
24. 11. 2009 16:13
neregistrovaný "C-bullit"
24. 11. 2009 09:38
24. 11. 2009 09:56
neregistrovaný "VaclavII"
24. 11. 2009 10:18
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 10:42
24. 11. 2009 11:59
24. 11. 2009 12:36
24. 11. 2009 12:43
24. 11. 2009 23:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 11. 2009 14:57
24. 11. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
24. 11. 2009 17:22
24. 11. 2009 21:27
24. 11. 2009 22:34
25. 11. 2009 14:27
25. 11. 2009 18:53
25. 11. 2009 14:45
neregistrovaný "adalbert"
26. 11. 2009 16:26
neregistrovaný "adalbert"
27. 11. 2009 17:34
neregistrovaný "507--"
1. 12. 2009 20:10
neregistrovaný "adalbert"
25. 11. 2009 20:49
neregistrovaný "menjilat pantatku"
25. 11. 2009 23:28
26. 11. 2009 07:16
26. 11. 2009 09:37
26. 11. 2009 11:05
25. 11. 2009 23:30
25. 11. 2009 23:41
neregistrovaný "menjilat pantatku"
1. 12. 2009 20:13
neregistrovaný "adalbert"
14. 12. 2009 07:17
23. 11. 2009 20:56
BMW
Bezpochyby kus perfektného auta na úrovni. Ale neviem, čím to je, že ma nejak neberie... :-|
Snáď že ničím neprekvapuje, je proste dokonalým zhmotnením predstavy o luxusnom bavoráku. Ale trošičku nuda.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
23. 11. 2009 22:27
Re: BMW
To přijde. V kontextu doby je to pěkný auto. Předpokládám, že si očekával větší "zemětřesení" jako při uvedení minulé generace, na druhou stranu je nová 5er dobře namíchaným koktejlem z vyšší i nižší liché řady a není mu moc co vytknout. A živý dojem bude pravděpodobně ještě lepší.
24. 11. 2009 06:28
Re: BMW
Nič mu nevytýkam, pretože mu niet čo vytknúť. Uvidíme naživo, ale máš pravdu, čakal som asi väčší kaliber.
Avatar - T613
24. 11. 2009 07:12
Re: BMW
Po každé revoluci se vše vrátí tak nějak zpět. Je to přirozené. Děti nikdy nevyznávají stejné radikální postoje jako rodiče, ale vždy si vyberou to nejlepší z obou světů. :yes:
neregistrovaný "sturlo"
24. 11. 2009 09:18
Re: BMW
na druhu stranu je chvalihodne ze nova generacia je krajsia (subjektivne) nez ta predosla :yes:
ak priklad ako sa to da pokaslat by som dal Subaru Legacy 8-s
24. 11. 2009 12:17
Re: BMW
príkladov ak niečo skaziť je až až...minimálne každý druhý facelift...
23. 11. 2009 20:57
moc pekne
myslim, ze se podaril timto designem muze oslovit i konzervativni ridice narozdil od e60
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2009 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:20
Re: moc pekne
A ty to přece musíš vědět, když tam matka roky dělala. Bohužel pro nás, se ten nechtěný výsledek její práce naučil i psát, na nějakou myšlenku se mu ale mozkové kapacity už nedostává. :-!
24. 11. 2009 12:19
Re: moc pekne
Ale no tak, snáď Ťa jedna poznámka nevytáča k tak ťažkému sarkazmu... ;-)
Radšej hľadaj na novom bavoráku chyby. Je to docela zábava, žiadnu som doteraz nenašiel... ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 12:29
Re: moc pekne
Pro diskusní chátru typu coswortha, ubožáky, co nemají odvahu vstoupit do diskusního ringu s jedinou myšlenkou a jen se schovávají za jednovětné poznámky v křečovité póze glosátora, pro tuhle sortu bezduchých přicmrdovačů, Klaudie, pochopení opravdu nemám.
24. 11. 2009 12:42
Re: moc pekne
Tak to na Tebe žiadať nikto nemôže. Ale máš tiež svoju hrdosť, nie? Aspoň ja Ťa počítam medzi "prémiových" diskutérov (rozumieš, čo tým myslím ;-) ).
Avatar - Perun
23. 11. 2009 21:13
F10
Tohle je BMW v tom nejlepším slova smyslu. Nenacházím kaz... opatrně jsem otevřel snímek se zadními světly v předtuše designové zvrhlosti třídy 7 a na chvíli jsem oněměl. Jedním slovem nádhera :yes:
BMW 5 už v předchozí generaci dodnes ukazuje konkurenci "záda" svou nadčasovostí a perfektním mixem dobře vychovaného atleta.

Cením té dozadu posunuté kabiny, elegantní dlouhé kapoty a překrásné grafiky koncových světel... A samozřejmě vnitřku :-!

Vyšší střední teď zase na pár let našla svého guru. Synáček se nám potatil :-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
23. 11. 2009 21:15
Re: F10
Proti asian-style "vějířům" v zadních světlech E60 musela být jakákoliv změna k lepšímu :-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 11. 2009 22:29
Re: F10
Chtělo by to časem srovnávačku M5 a XFR, pane redaktore... ;-) :-)
24. 11. 2009 14:08
Re: F10
Všechny bavoráky musí být hezčí než E60 (až na loňskou Z4, ta se opravdu hrubě nepovedla).
Avatar - Pekelná Micinka
24. 11. 2009 15:08
Re: F10
Z4 je nádherná, vypadá jak luxusní střevíc (to tou kabinou hodně vzadu).
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:12
Re: F10
I takhle sručně se to dá (v krajním případě) formulovat... ;-)
23. 11. 2009 22:23
Re: F10
Jojo, ten zadek mě také hodně překvapil, řekl bych, že pro mě je to asi nejpovedenější část celého vozu, který se, dle mého názoru, docela povedl. Po předchozí, dost odvážné verzi, sice může působit zvláště zepředu trochu usedlejším dojmem, ale stačilo se podívat z trochu jiného úhlu a už jsem ten dojem neměl. Auto jako celek půosbí, podle mě, velmi vyváženým dojmem a na mě osobně působí vyváženěji ve smyslu poměru sportovnosti a elegance než předchozí generace. Pro mě je to po Z4 a 7 další pekný kousek z nových BMW. Obzvláště po 5GT, která se mi opravdu nelíbí, je to radost pohledět. Co se designu týká, určitě bych dal přednost nové pětce než E-klasse. Tak už nám jen zbývá počkat na novou A6 a máme generační obměnu německého prémiového tria ve vyšší střední za sebou. :-)
23. 11. 2009 21:26
Svěží vlna
Bezpochyby se nové BMW bude řadit mezi výrazné a exkluzívní kousky.
Sice není tolik rozporuplná jako předchozí E60, ale právě toto jí může přinést hodně nových zákazníků, kterým Bangleův design moc nevoněl (což není můj případ).

Nová F10 je vzdušnější, elegantní a typcikého střihu BMW. Trochu mi přijde, že se v BMW snaží zahladit Banglův styl a vrátit se ke kořenům tradičního designu BMW. Revoluce je pryč, přichází doba evoluce.
:-! :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 11. 2009 22:06
Re: Svěží vlna
No na mě to spíš působí, že přichází doba devoluce. Nemůžu říct, že by se mi nová pětka vyloženě nelíbila, ale mám z ní velmi rozpačité pocity (stejně tak ze sedmy), ale asi to je tím, že mám rád Banglovy kreace a čekal jsem, že BMW ten design posune dál, místo aby vyslechla kritiky a začala na bangloviny roubovat staré prvky a postupy.
Avatar - pelikoš
23. 11. 2009 21:45
hele
s novinkama se trhá pytel(pytle).nissan testuje jednu z legend-nový patrol
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2009 21:52
Re: hele
Patrol, to je pracant. Jeden z největších dříčů. :-! :yes:

Nový bude spíš jen drobná evoluce.
Avatar - pelikoš
24. 11. 2009 17:55
Re: hele
bude to úplně nová generace a bude z toho vycházet i infiniti QX :yes: :yes:
23. 11. 2009 22:08
CROMA
Bez mučení přiznám, ano, vážím si práce designerů tak, že ještě než jsem otevřel první snímek, vzal jsem utěrku a sprej, vyčištil své eizo od všech prskanců a stříkanců (klid), křeslo si spustil o pět čísel níž, a řekl jsem si - tak teď jsem zvědavej, co v tom Mnichově ti hoši předvedli. Mám poměrně slušně vyvinutou obrazotvornost, něco jsem tedy čekal.

Rána přišla rovnou do vazu. Nová bavorská pětka je všechno, jenom ne nudná prémiová kára, o které se tak nějak v postproletářských krajích přece vyplatí říkat, že je to než masírka zbohatlíků bez duše. Houby. Houby s voctem.

Je to fantastickej křižník. Drzost přídě dotažená k absolutnu. Klopíš před ní voči jak študent s rudejma vočima. Absolutně dokonalej manýristickej profil s neskutečně dloooooouhou přídí, tak dlouhou, jak dlouhá být má. Přední kola narvaný až někam k předním blinkrům... jo, takhle to bouchaj mistři v Mnichově.

No jo, ale až teprve pak to všechno přijde. Já tu minulej tejden odvážně psal, že zadek banglepětky nemůže nikdo už nikdy překonat. Může. A překonal. Překonal ho tenhle horní diamantovej drzek. Znám dost oslavnejch slov... no, nyní se mi tak nějak zadrhávaj v seškrceným krku. Je to... dokonalý. Do-ko-na-lý.

Svět diamantových kovbojů získává další kohinor, po ostře uhrančivém E-Klasse (s lepší boční hranou) přijel ten, k němuž snad vzhlédne obdivně každej jen trochu slušně konfigurovanej chlap. Auto, s těma nejpotentnějšíma bejčíma gulama. A to doslova.

Jenže to ještě není všechno. Ona totiž je do toho bavoráka zakletá ještě jedna rovina. Nejen diamantovej eurodrzek, nýbrž... estét, tak akorát snob, tak akorát vkusař, a tak akorát stylař. Ten si tedy taky šmákne. Zejména uvnitř. Herrrgot, to je šleha.

Tedy závěr - Jak se tu často v jistých diskuzních kruzích říká - Croma je Croma... já k tomu jen skromně dodávám, že ovšem pětkovej bavorák je holt pětkovej bavorák. Jestli mi teda při svém autovzdělání jako dobře rozumíš...

P.S. Tohle sežere pětkuGT i s chlupama. Vskutku vyšší střední premiéra roku. Jedenáct z deseti možných. Jsem o-sl-něn.

BRAVO MNICHOV :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Johny.Rico
23. 11. 2009 22:30
Re: Musím souhlasit.
Ano, je to tak! :yes: :yes: :yes:
23. 11. 2009 23:17
Re: Musím souhlasit.
:yes:
23. 11. 2009 22:45
Re: Musím souhlasit.
Trochu mě překvapuje, že podobné srovnání (5er a Croma) tu píšeš ty, ale proč ne. Nový Bavor je opravdu velmi pěkný a ano, opravdu vypadá jako kdyby ho měl "na svědomí" některý z italských designérů (jako má Cromu Giugiaro osobně). :yes:

Nicméně si asi všichni uvědomujeme, že jsi to srovnání myslel jen po stránce vizuální přitažlivosti (která je u nové 5er i Cromy nepopiratelná), ale že zákazníci těch dvou aut se rekrutují z jiných skupin.

Takže: Croma :yes: , nové BMW 5er taky :yes: Za mne 9 bodů z 10 (pro oba zmiňované).
23. 11. 2009 23:20
Re: Musím souhlasit.
Koukám, že tě ten bavoráček sejmul tak, že tu blábolivě předhazuješ lvům cromu... >:D Bože Beaumonte, snad extrémnější případ jsem přece v předmětném kontextu ani vybrat nemohl. Auto pro dokonalé panáky a auto pro dokonalé diamantové eurodrzky...
24. 11. 2009 10:38
Re: Musím souhlasit.
No počkej, image BMW jistě není bez poskvrny, občas s ním (jako s kdekterým dražším autem) jezdí podivné typy lidí, ale to auto ani značka za to nemůžou. Takže nazývat BMW paušálně autem pro panáky mi připadá jako velmi silná káva... ;-\ :no:
Avatar - white label
23. 11. 2009 23:43
Re: Musím souhlasit.
"Croma" je proti tomuhle (designově) "chromá" i s tím "štítkem" od GG... ;-)
24. 11. 2009 06:32
Re: Musím souhlasit.
Hlavne je Croma totálne iné auto pre úplne iných ľudí a úplne iné určenie. Nechceš hádam porovnávať rýchlu luxusnú jachtu s malým výletným parníčkom... ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 08:34
Re: Musím souhlasit.
To nechcu a hlavně já s tím nezačal, ovšem co se týče určité "kvality designu", ta srovnávat lze i napříč kategoriemi... ;-)
24. 11. 2009 12:22
Re: Musím souhlasit.
Pojem "kvalita dizajnu" je čiste teoretický subjektívny ukazovateľ, ktorým sa nedá okrem vlastného názoru prezentovať prakticky nič.
24. 11. 2009 10:40
Re: Musím souhlasit.
Jasně, otec početnější rodiny kupující pohodlnou a prostornou Cromu je jiný druh zákazníka než (řekněme) manažer na střední pozici nebo majitel menší společnosti, užívající si image a sportovního ducha BMW 5er... :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
23. 11. 2009 23:07
Re: CROMA
Můžu jenom souhlasit :);) :yes:
23. 11. 2009 23:27
Re: CROMA
Konstrukter auta s prednim nahonem bude tezko posouvat predni kola az nekam k prednim blinkrum. Nejde jen o usporadani pohonu, ale o rozlozeni hmotnosti.
23. 11. 2009 23:37
Re: CROMA
Tím jsi chtěl pravděpodobně kostrbatě naznačit, že ta přední kola jsou tam omylem. Spi klidně dál. Právě ta manýra BMW, jakkoli není technicky nutná dělá z tohoto auta (jakož i třeba z trojkové a sedmičkové řady) dokonalého predátora silnic.
23. 11. 2009 23:47
Re: CROMA
Specialne pro tebe, jako humanitne vzdelaneho, jeste jednou. Auto s prednim nahonem, tedy nikoliv BMW nebo Mercedes, vyjde posunute dal dozadu. 5er to slusi, ale muze si to dovolit jen zadokolka. Laguna si zase "priseda" predni napravu a zadni kola jsou uplne vzadu.

Abys mi rozumel, libit se nam muze to nebo ono, ale je potreba chapat, proc to tak musi byt.
23. 11. 2009 23:54
Re: CROMA
Měl by sis někdy zvednout přední kapoty těch předo a zadokolek.
23. 11. 2009 23:58
Re: CROMA
Rozved to. Jsem zvedavy, jestli dokaze nejaky pravnik okecat, ze hmota neni vzdy nad hnanou napravou. Coz je treba u Laguny predni, zde zadni. Proto ten posun podvozku. Neni to genialni designovy prvek ale fyzika.
24. 11. 2009 00:10
Re: CROMA
Úkoluješ mě? :-) Tématem je tu nové BMW, nikoliv tvoje uražená ješitnost. Převis vpředu je předurčen nejen technickou stránkou věci, tedy zástavbou motoru, nápravy, nýbrž též designovým záměrem.
24. 11. 2009 00:15
Re: CROMA
Tvu problem spociva v tom, ze tve znalosti zacinaji a konci u toho, co se ti libi a nelibi, vyhovuje nevyhovuje. To neni spatne, treba moje zena vidi auta stejne. Ale nechapu, proc si to nepriznas a delas ze sebe odbornika na vsechno.

Jen jsem te doplnil, bez jakekoliv urazky, ze ten predatorsky posun predni napravy, jakkoliv zajimavy, je dan zadnim nahonem a snahou presunout hmotnost na zadni kola. Neni to design a nejde to vzdy. Tys odpovedel urazkou. Jsi strasne nafoukany hlupak a myslim, ze nejsem sam, kdo si toho vsiml.
24. 11. 2009 00:23
Re: CROMA
Žádnou urážkou jsem neodpověděl, to jen tvá malá mysl vyvolává neodkladné vlny touhy po souboji v tvé hlavě. Pozdravuj manželku. A příště slušně, Wartburgu, tohle není společenství přisprostlých nýmandů z hospody u vás na vsi.

Ty převisy ještě domysli. Zatím se kochej dokonalým profilem té horní pětky.
24. 11. 2009 00:32
Re: CROMA
Ber to z te lepsi stranky. Aspon uz budes priste vedet, jak je to s temi previsy a s hmotou nad hnanou napravou. Ja chapu, ze pravnik se na to nediva takhle. A konec koncu, v ramci zabavy tu muzes byt i za odbornika :yes:
24. 11. 2009 00:38
Re: CROMA
Připadá mi, že tu nyní mluvíš sám k sobě. Napřed mě tu napadáš, že tě urážím a nyní mi doporučuješ abych to bral z nějaké lepší stránky. Tvé bláboly beru jenom z jediné možné stránky, jedním vokem dovnitř a druhým ven.
24. 11. 2009 12:26
Re: CROMA
Lenže Wartburg353W má pravdu. Krátky predný previs a kabína posunutá voči náprave vzad sú dizajnové prvky vychádzajúce z konštrukčného základu.
S motorom naprieč a pohonom predných kolies by to už mohol byť trošičku problém.
24. 11. 2009 05:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2009 12:26
Re: CROMA
trochu slušnosi by ti na kráse neubralo
Avatar - Falco
23. 11. 2009 23:47
Re: CROMA
Tím chtěl naznačit, že nemá podobná auta rád. Oni totiž většinou parkují v té Pařížské, když vyleze z podzemí.
24. 11. 2009 07:48
Re: CROMA
a najednou ti ten hospodsky styl nevadi, trosku pokrytecke, ale u tebe bezne
Avatar - Falco
24. 11. 2009 08:44
Re: CROMA
Hospodský styl? Ten chytrolínek mě nazval magorem.
24. 11. 2009 12:55
Re: CROMA
ale at se kdo chce nazyva jak chce, ja jen ze nemeri jednim metrem, nic vic, nic min
Avatar - T613
24. 11. 2009 07:07
Re: CROMA
tohle byla střelba hodně mimo Falco
Avatar - Falco
24. 11. 2009 08:22
Re: CROMA
Střelba mimo?

Chceš říct, že každé auto s motorem vpředu a pohonem zadních kol má nutně krátký přední převis?
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:34
Re: CROMA
a chceš říct, že neměl pravdu?
Avatar - Falco
24. 11. 2009 08:41
Re: CROMA
Přední převis karoserie je samozřejmě desénový prvek. Uspořádaní podvozku dává designérům určitý podmět, ale není psáno, že nemůžou udělat převis delší.

Bavíme se pouze o předním převisu - o části karoserie.
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:46
Re: CROMA
a on se snad baví o něčem jiném?
Avatar - Falco
24. 11. 2009 08:53
Re: CROMA
Ano, mele páté přes deváté. Ovšem původně reagoval na větu "přední kola narvaný až někam k předním blinkrům".
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:56
Re: CROMA
mám pocit, že se chceš hádat za každou cenu
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:03
Re: CROMA
V čem? Pravdou je, že to může být jak designová finesa, tak konstrukční záměr. Ale místo toho, abys mu oponoval tak urážíš jak nějaký právniček :no:
Avatar - Falco
24. 11. 2009 09:13
Re: CROMA
Ano, mám pravdu.

Jak jsem ho urazil?
24. 11. 2009 09:27
Re: CROMA
Ničím jsi ho neurazil, wartburg to včera fatálně nedomyslel a začal prskat na všechny strany.
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:34
Re: CROMA
"Tím chtěl naznačit, že nemá podobná auta rád. Oni totiž většinou parkují v té Pařížské, když vyleze z podzemí."

máš bod Falco.
Avatar - Falco
24. 11. 2009 09:44
Re: CROMA
A co mám napsat na větu "A propos, do Parizske jezdi autem jen skutecni magori, normalni lide zaparkuji u metra"
24. 11. 2009 12:35
Re: CROMA
Je to jek vec dizajnu, tak konštrukcie.
Predný previs by mohol byť dlhší, ale zbytočne, predok by bol nechutne dlhý a nepekný, neúmerne by narástla dĺžka auta a zhoršila sa manévrovateľnosť. Posunutie nápravy vzad by znamenalo zmenu jazdných vlastností, posunutie hmoty bližšie k hnanej náprave je jednoznačným zámerom v snahe zabezpečiť čo najlepšiu adhéziu a jazdné vlastnosti auta.
Takže je jasné, že v tomto mal pravdu.
Avatar - Falco
24. 11. 2009 15:13
Re: CROMA
Nechci posouvat nápravu - tady má samozřejmě pravdu a nikdo mu jí nevyvrací! Já jen tvrdím, že není problém udělat delší přední převis, aniž to významně zasáhne do vyváženosti vozu.

Musíme ovšem sledovat proporce, které dělají auto opticky žádoucím. Nejdůležitější je rovnováha mezi výškou, šířkou a délkou auta a předním a zadním převisem. A nezáleží na koncepci pohonu, viz Mini
24. 11. 2009 19:32
Re: CROMA
Predĺženie previsu proporcie auta totálne sprzní. Stačí pár centimetrov a vyváženosť dizajnu je v kýbli...
Čo sa týka rozloženia váhy, predĺženie samotného previsu určite nemá rozhodujúci vplyv, pokiaľ nemeníš polohu motora.
Nie je koncepcia ako koncepcia, Mini má síce pohon predných kolies a motor naprieč, ale je od prvej chvíle riešený s ohľadom na požadované malé rozmery a kompaktnú prednú časť. Bavorák má agregát de facto až za nápravou. Keby mal byť podobný motor naprieč a mal by sa zachovať krátky predný previs, zaberal by za nápravou príliš miesta (ak by sa vôbec naprieč vošiel) a posunul by kabínu ešte viac vzad. Zároveň by priečne umiestnenie motora a zadný náhon silne skomplikoval konštrukciu pohonu štyroch kolies, ak by sa vôbec v takomto prípade riešila.
Avatar - Falco
30. 11. 2009 17:35
Re: CROMA
A tvrdím snad opak?
Avatar - DRBNUTY
24. 11. 2009 00:06
Re: CROMA
Design naozaj dokonaly,ale som zvedavy ako bude vyzerat M-paket.Pochvalu si ale zasluzia aj motory a hlavne automaticke prevodovky.Konecne niekto kto aj k 4valcom dodava normalne automaticke prevodovky narozdiel od Audi a Mercedesu.Takze moje dalsie auto bude urcite BMW 520d s automatom.BRAVO BMW :yes: :yes: :yes:
24. 11. 2009 05:41
Re: CROMA
BRAVO MNICHOV bych v roce s 9 na konci moc nehulákal, ale jinak - bíemdabljů :yes: :yes:
Avatar - skejpa
24. 11. 2009 10:48
Re: CROMA
co k tomu dodat... :yes: rekl bych, ze pod timhle clankem bude hodne palcu nahoru :-) kez by nam automobilky delali takovou radost casteji :-)
23. 11. 2009 22:13
Tak snad jsou z nejhoršího venku
Po nové Z4 už druhé BMW, které nevypadá ani jako nějaký číňan, ani jako že karosáři neměli k dispozici menší kladívko než pětikilové.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
23. 11. 2009 22:15
Hvězda padla
Král je mrtev, nechť žije nový král! E-klasse kralovalo krátce a jeho kralování ve mě ani nezanechalo moc velký dojem. Zde přichází nový král, který bude vládnout až do příchodu nového E-klasse. Aspoň doufám, že se MB vzpamatuje a zahodí svého designera.
Rozbalit vlákno
17
23. 11. 2009 22:25
Re: Hvězda padla
Osobně souhlasím, také se mi líbí (mnohem) více než E-klasse.
Avatar - Johny.Rico
23. 11. 2009 22:43
Re: Hvězda padla
Snad se tak stane!
neregistrovaný "Stillborn"
23. 11. 2009 23:10
Re: Hvězda padla
E-klasse mě nikdy nebral, pro mě vždy byl (a bude) král jedině 5er BMW :-)
24. 11. 2009 07:48
Re: Hvězda padla
To u mně to bylo, je a vždycky bude zase přesně naopak. E-Klasse je holt v téhle třídě etalon etalonů.
neregistrovaný "Stillborn"
24. 11. 2009 16:40
Re: Hvězda padla
tak samozřejmě. Každý má jiné priority ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 16:50
Re: Hvězda padla
Také si nedovedu představit, že bych dal přednost Éčku před touto novou pětkou..., a když už současné Éčko, potom jedině Coupé...
;-)
neregistrovaný "Stillborn"
24. 11. 2009 16:56
Re: Hvězda padla
přesně tak ;-) neříkám, že je Éčko špatné, já ho uznávám. Jen to prostě není auto, které bych si koupil, kdybych na to měl :-) maximálně to coupé, jak ty říkáš ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 17:03
Re: Hvězda padla
Proti tomuhle je designově Éčko sedan/kombi (i přes všechny jeho nesporné kvality), s hodně velkou nadsázkou, spíše jen "usedlá krabice"... :*) >:-[]
Avatar - white label
23. 11. 2009 23:30
Re: Hvězda padla
Toto je konečně skutečný a důstojný nástupce E39! :yes:
Předek byl "prezentován" už dříve, ale zadek v duchu současné 3er coupé mě stejně znovu dostal... ;-)

P.S. Designově nejpovedenější 4dveřové BMW od doby E39 (po face a v M-paketu)
Avatar - T613
24. 11. 2009 07:09
Re: Hvězda padla
Nejhezčí je E34, na tu nic nemá >:-[]
Ale E39 jen kousíček za ní ;-)
Avatar - euro89
24. 11. 2009 00:21
Re: Hvězda padla
Jestli vůbec někdy kralovala... Pro mě byl až dosud králem vyšší střední Jaguar XF. Sice nedosahuje takových prodejů, jako MB E-Klasse, ale design i motory jsou podle mě lepší. Navíc z Jaguaru vyzařuje charizma, jaký Mercedes mít nikdy nebude. "Embéčka" byli pro mě vždycky symbolem auta pro důchodce a všeobecně usedlý typ lidí.
24. 11. 2009 00:28
Re: Hvězda padla
Mě oslovuje E-Klasse i 5ka stejně.
Každou bych však volil pro jiné využití.
24. 11. 2009 06:37
Re: Hvězda padla
Možno ho kúpi VW, a začne éru prémiového dizajnu v supermainstreame... ;-)
24. 11. 2009 07:39
Re: Hvězda padla
Tak tohle je presne! :yes:
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2009 08:38
Re: Hvězda padla
Psi štěkají a karavana jde dál... Suď až podle statistik prodejů.
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:47
Re: Hvězda padla
pro tebe je podstatná statistika prodejů? Pro mne ne.
24. 11. 2009 12:38
Re: Hvězda padla
Predaje berie jedine Mrťafa a poskokovia. Ale v prípade, že sa niektorý vyvolený voz predáva horšie ako by sa podľa neho mal, tak sa berú v úvahu radšej iné hodnoty. ;-)
neregistrovaný "328i"
23. 11. 2009 22:29
5 er
Doufal jsem v nižší hmotnost,než u minulé generace... A zase o dost vyšší!!! :-( M5 bude mít 2 tuny :no: Design nádhera...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
23. 11. 2009 22:31
FAMOZNI
Tohle je desing bez chyby a ten bočni profil[odkaz] mňam.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sumi1982"
23. 11. 2009 22:31
Teda dost nuda
Mna to neoslovilo vobec, mam rad BMW , medak a ine kvalitne kaary
ale toto je nuda, dizajnovo absolutne nic nove ani v interieri ani v exterieri, nudne BMW tak ako je aj nudna nova 7micka.

Nuda asi jede :no:
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2009 00:14
Re: Teda dost nuda
třeba něco vykřešou z M5ky ;-\
23. 11. 2009 22:50
Šutr ze srdce...
UFFFF.... Hodně jsem si oddechl. Časy Banglových (ne)stvůr jsou snad zapomenuty (nezůstal návrh 5er GT někde v jeho stole?). SNAD se vrací doba krásných, elegantních a uhlazených BMW, tak jak velí tradice počínající BMW 1500 "Neue Klasse" ze 60. let.
Odpustil bych si pár drobností jako jsou prolisy na kapotě nebo volící "joystick", ale čert je vem. Takhle má vypadat moderní BMW a naštěstí tak po dlouhé době i vypadá. A to i uvnitř. :yes:
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2009 06:39
Re: Šutr ze srdce...
Na druhú stranu je to zase nudné. Nie zúfalo, iba z toho nesála sila a rýchlosť, ako by som od bavoráka čakal. Toto sa tvári skôr ako anglický aristokrat.
Avatar - positivemind
23. 11. 2009 23:14
A JE TO TADY
Tak to přišlo... po takové době, 6 letech. A to čekání rozhodně stálo za to. Nejlepší sedan ve vyšší střední, Audi s A6 se nechytá. Interiér maximálně vymazlen, šestiválce zůstaly :yes: skvělá motorizace je základní benzín, připlatit za 528i a 40KW se rozhodně vyplatí.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2009 23:16
E Klasse vs. 5
Nevím nevím. Srdce mě táhne k mědvědovi, ale z Éčka radostí neskáču. Pro přímé srovnání:

palubovka:
[odkaz]
[odkaz]

příď:
[odkaz]
[odkaz]

profil:
[odkaz]
[odkaz]

zadek:
[odkaz]
[odkaz]

Ač od malinka zamilovaný do značky Mercedes, musím přiznat, že ve vyšší střední Pětka vítězí. Ze subtilního Éčka mám rozpačité dojmy a moc mě mrzí, že se do Éčka nedá objednat Avantgarde s hvězdou na čumáku. Zatímco ve střední třídě bych volil Céčko před Trojkou (no možná bych bral i A5), ve vyšší střední mám jasno. Problém je jeden, jezdím 2 roky služebním 330xdT a garáž je tipťop, proto si o vyšší střední mohu nechat jen zdát. Kdy se konečně zastaví růst aut? Už i v Německu mají mnozí problém zajet do garáže, a to si je tehdy nestavili na 120 a žigulíky.
Rozbalit vlákno
3
23. 11. 2009 23:26
Re: E Klasse vs. 5
Obě auta stojí kvalitou designu i kvalitou pojetí vnitřku na stejné úrovni. Mercedes bude stárnout pomaleji. Každé z aut plní ve třídě trochu jinou roli a každé ji plní dokonale.

Jinak velká pochvala za záslužnou práci s odkazy :yes:
Avatar - T613
24. 11. 2009 07:15
Re: E Klasse vs. 5
S tím Mercedesem to mám také odmalička a současné E-klasse mi připadá vedle nové pětky strašně staře. Jako by zde bylo snad už šest let ;-\
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2009 07:43
Re: E Klasse vs. 5
Oba máte pravdu, to co působí staře už teď stárne pomaleji.
Avatar - Well-being
23. 11. 2009 23:27
Jo, jo ...
Konečně zase Bavorák jak má být :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "megalomaniac"
23. 11. 2009 23:34
no
tak vyzera ze je to uplne novy model a zaroven to vyzera ako facelift..co ja viem ..asi sa riadili heslom neriskovat..takze podla mna nieje zla ..interier je standardne krasny..ale exterier..no neviem nejako ma neohuril..ale ani nezarazil..uvidime na zivo..tot moj nazor
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
23. 11. 2009 23:53
nejhezčí pětka
Tohle je pro mě vůbec nejhezčí pětka všech dob. :yes: A řekl bych nejhezčí BMW od ukončení výroby osmičky. Trochu mě překvapuje, že si premiéru nenechali až na Ženevu, ale jinak tleskám, chválim a překvapením snad ani nedýchám :-) Tohle BMW je skutečně nádherný auto a myslim, že se ve svý třída zařadí po bok Jaguaru XF mezi to nejhezčí, co jde ve vyšší střední koupit! K technický úrovni a motorům netřeba nic dodávat - ty budou tradičně výborný, jinak to v Mnichově asi ani neumí.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - euro89
23. 11. 2009 23:58
Re: nejhezčí pětka
Vlastně snad jen jedna výtka by byla - označení. Štve mě, že dneska už označení neodpovídá objemu motoru, jako tomu bylo dřív.
Avatar - white label
24. 11. 2009 00:09
Re: nejhezčí pětka
...a když už to "musí" být (k vůli rozlišení výk. var.), dal bych aspoň přednost označení/rozlišení třílitrových benzínů třeba v podobě: 328i, 330i, 335i... před méně logickým: 323i, 328i, 335i...
Avatar - euro89
24. 11. 2009 00:17
Re: nejhezčí pětka
mohli to označit třeba 530i a 530Ti, jako odlišení astmatika, od přeplňovaný verze.
Avatar - white label
24. 11. 2009 00:49
Re: nejhezčí pětka
To by se v BMW (při současném trendu) za chvíli uTéčkovali... ;-) Navíc to např. nijak neřeší rozlišení dvou výk. var. pouze atm. třílitrů...
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:46
Re: nejhezčí pětka
Celé to přečíslování motorů pětky (původně měla být označení jiná) je kvůli urychlení prací na oturbených motorech, jak dvoulitru, který měl přijít až za skoro dva roky a bude za rok, proto se celé označení posunulo o jedno dolů, dvoulitr biturbo bude 525i, tak turbo třílitru, který v nové inkarnaci bude "přidušen" na 200kw, tj. jedna verze (bude z ní 530i) a druhá naopak posílí na nějakých 240kW, tj. přibude 540i a vypadne 535i se kterou teď pětka začíná a 528i atmo. Trochu guláš. :-) ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:06
Re: nejhezčí pětka
Vzhledem k tomu, že má mít (oturbený) dvoulitr vyšší číslo, než (neoturbený) třílitr, pak je slovo "trochu", u slova guláš, spíš zavádějící... :-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:48
Re: nejhezčí pětka
>:D jo, jo, ale on ten třílitr s příchodem biturba dvoulitru vypadne úplně, prostě 523i nebude, proto to tam tak teď dali, řada má být 520i, 525i, 530i, takže to 523i a 528i je taková dočasná "výpomoc". ;-)
24. 11. 2009 10:16
Re: nejhezčí pětka
Takze ten, kdo chce atmo R6, musi si setsakra pospisit ;-) Zrovna ten mi pripada jako uplne nejidealnejsi motorizace.
Avatar - HitmanPB
23. 11. 2009 23:56
Konečne !!!
Konečne pekná 5-er od doby E34 :yes: :yes: :yes:
Už nová Z4 a 7-er naznačili, že sa blýska na lepšie časy v designe
BMW. Konečne to nebude iba radosť z jazdy, ale aj radosť pri pohľade tieto autá. Myslím, že nová 5-er si najde dosť priaznivcov práve kvoli relatívne umiernenému designu.
Dodnes mám v živej pamäti moju prvú jazdu na 528i (žralok - v roku 1991) , dva týždne som chodil ako bez duše :-)

Dosť dlho som čakal ma výmenu auta práve kvoli novej 5-er.
Teraz mám dilemu: jazdená 645i / 650 s manuálom alebo nová 528i / 535i s manuálom (+ Nightvision kvoli bezpečnosti)
8-s

BMW FOREVER :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - euro89
24. 11. 2009 00:04
Re: Konečne !!!
V 645i v manuálu jsem jel, soused jí měl a odčas mi jí půjčil. Musim říct, že mě to auto doslova uchvátilo. V 6er jsem jel už i předtim, ale nikdy to nebyl manuál a když jsem zkusil tu jeho, tak jsem měl pocit, že už nic jinýho nechci. Navíc ojetou 645i seženeš za mnohem míň, než novou 5er. Já bych volil určitě šestku v manuálu, i když kdo ví, jak bych mluvil, kdybych se svezl i v nový 5er...
Avatar - HitmanPB
24. 11. 2009 00:22
Re: Konečne !!!
Dík za info.
Ja som skúšal 630i s automatom a oproti 535d s biturbom to bolo motoricky slabé. 645 sa dá kúpiť od cca 24000 EUR s veľmi slušnou výbavou a jazdiť bude výborne. Pri novej 5-er sa trošku pozabudneš a si na 50 - 55000 EUR.
Ale práve na to odvezenie v novej 5er sa teším. Nové auto, nové technológie. Už aby tu bola jar a predvádzacie jazdy ;-)
24. 11. 2009 00:00
5er F10 = Zhomtnění dokonalosti...
Neumím si představit facelift, jakmile do toho někdo šáhne, tak to musí bejt zákonitě změna k horšímu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
24. 11. 2009 00:14
Čelisti se vrací
Tak a je to tady. Po banglovském baroku, Ssangyongu X6, prapodivné 5 GT a po sedmičce s kapří tlamou se BMW vrací k žraločí eleganci. Dokonalé sportovní proporce, akcent na rozložení hmotnosti (ten zadní převis ještě rozdýchávám), uhrančivě čisté linie, konzervativnost v tom nejlepším slova smyslu a dokonalá jiskra. Obrovský bravo pro BMW, tohle je, přinejmenším tedy designově, (velmi aktuální) návrat k slavným kořenům :yes: :yes: :yes:

Nevěřil jsem jim, i když Dinár nás tady opakovaně ujišťoval, jaká to bude pecka. A ono jo.
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2009 00:25
Re: Čelisti se vrací
:yes:
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:50
Re: Čelisti se vrací
Dinár byl pijonýr, ti nikdy nekecají. :-) ;-)
24. 11. 2009 00:18
Pěkné.
Konečně zase pěkná 5ka.
Ta předchozí se mi vůbec nelíbila - dost mi připadala designově jako auto - made in china. A to i uvnitř.
Měli jsme řadu E39 a ta byla nádherná - jak zvenku, tak uvnitř.
Měla nádhernou a kvalitní přístrojovou desku - oproti tomu dosluhující 5ka byla proti E39 jako když přesednete z Passatu do Trabantu - vnitřek byl jak papundekl - nehezký, bez nápadu a LACINÝ! .... Nová pětka se mi opět líbí, i když do E39 tomu ještě trošku chybí. Ale i tak bravo! Spokojenost. :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2009 00:40
E60 nebo F10
Pokud se nepletu tak BMW 5 byla pod oznacenim E60!

Vi nekdo proc je to nejednou F10?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
24. 11. 2009 01:01
Re: E60 nebo F10
Hodnocení vozu podle stupnice 1-10 bodů:
F(šecko za) 10 (bodů)... ;-)
Avatar - Pjenkava
24. 11. 2009 01:41
UAAA!!!
Já ustříkávám!!! To se jim snad neomhlo povést líp!!! 8-s
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2009 01:47
Nuda v mnichove
Miluju BMW! To je jediná opravdová sportovní prémiovka! Nemám rád Bangleho design (až na vyjímky)! Ale tohle co je na obrazcích jako nová pětka je jen jedna strašně velká nuda. Mnichovská nuda. Absolutní nic. Nic. Nic co by zaujalo, přineslo nový směr. Vyjadřovalo dynamiku, emoce. Vůbec nic novýho. Na rozdíl od Z4, která je nadpozemsky krásná, tady to je neuvěřitelně pozemsky přízemní. Alespoň že interiér se povedl. Naštěstí BMW bylo vždy daleko vć o jízdě než o tvarech. Ale ty tvary naznačovaly to co se bude dít za volantem. Tady to nenaznačují. Doufám že se z toho vyspím. Nebo ještě lépe, že se ráno probudím a budou tu fotky nové, ale opravdu nové pětky, které nás všechny posadí na zadek. A ne tohle.

Ach jo, něco mi říká že se tak nestane. :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
24. 11. 2009 08:29
Re: Nuda v mnichove
Něco mi říká, že tady nejspíš nebude problém na straně F10... ;-)
Avatar - delphino
24. 11. 2009 08:44
Re: Nuda v mnichove
asi je nás tu málo takovejch ale souhlasím. Ano je to deign, který nezastará ani za 5-10 let a bude přitahovat stejně, jenže podle mě ne zas tak příliš. Méďa mi přijde víc charizmatičtější, tohle je prostě seskládáním toho co tu už měli.
Záď? Soráč, mě přijde jako by byla z Koree jen v modernějším pojetí.
Předek? vezmem 3 a 7 sečtem vydělíme a máme normální průměr, nic co by vynikalo.
Profil? to je jediná snad trochu charizmatická část tohoto auta.

Jsem chlap co má kule? Ano! A proto si toho auta budu cenit, protože vím že v jízdních zážitcích bude o kousek dále než konkurece - je to BMW! (a chraň nás, pokud tomu tak nebude)
24. 11. 2009 07:59
PETKA JEDNICKOU
To, co naznacovaly spionazni fotografie a videa se stalo skutecnosti. Jestli se muze nektery vuz vyssi stredni tridy honosit titulem sportovni sedan/limuzina, pak je to prave nove BMW rady 5.
Designerum se podarilo neco uzasneho, udrzeli rozmery na uzde, nesli cestou neustaleho nafukovani a stvorili prekrasny sedan klasickych sportovnich linii s dozadu posazenou kabinou. Natazeny rozvor dava i s tradicne delsim zadnim previsem vzhled v kazdem rohu kolo, ktery se bude muset projevit vytecnou agilitou. agresivneji pojata, sportovne ztvarnena prid s uhrancivyma ocima musi donutit k zamysleni designera noveho Ecka, ktery v zakladni verzi nema ani zlomek charismatu BMW a to stale jeste nevime jak bude vypadat agresivnejsi a u BMW vzdy uzasne vypadajici M-Paket. Zadni cast konecne ukazuje na nalezeni vlastniho jazyka, co se tyce podoby zadnich svetel. cesta nastoupena typy 7 a Z4 je tou spravnou a dava znovu BMW vzhled siroce rozkrocene a nizke siluety ze zadniho pohledu. Naopak strach o velke predni ledviny se ukazal jako neopodstatneny a rada 5 vladne nizsimi nozdrami nez vetsi a z tohoto pohledu okazalejsi vetsi sestra lux tridy.
Interier vraci zpatky hodnoty, ktere ridici BMW vyznavaji. Natoceny stredovy tunel, nizsi palubni deska, logicky usporadane pristroje a ovladace a uzasna cistota designu s perfektnim osazenim vsech prvku.
I pres radeni financnich orezavacu a eliminaci poctu hlinikovych prvku podvozku doslo k relativne malemu zvyseni hmotnosti vozu, ktery se odehrava v radech desitek kilogramu a stale drzi vetsinu verzi pod 1,7t! To jsou hodnoty, ktere presahuje i mnoho vozu stredni tridy v lepsich motorizacich a vybavach. O prime konkurenci se ani nezminuji. BMW i M-B jsou ve srovnatelnych motorizacich zhruba o metrak tezsi! Narky nad zvysenou hmotnosti je tedy potreba brat s obrovskou rezervou a vedomim, o kolik byla predchozi generace lehci, nez jeji konkurenti. Podle vahy typu 550i, lze indikovat, ze ani vrcholna M5 nepreleze pres 1,85t, tedy vyrazne mene nez E63AMG, nebo RS6.
Nakonec to nejlepsi...za cenu 1,5mio lze ziskat skvele vybaveny a s nejvetsi pravdepodobnosti zdaleka nejlepsi vuz kategorie. lituji konkurenty, blahopreji mnichovskym! Toto je ta spravna jednicka! :yes:
Rozbalit vlákno
14
24. 11. 2009 08:21
Re: PETKA JEDNICKOU
:yes: Jen bych to upřesnil, v této třídě jsou standardně jedničky... dvě. Taková historicka nuance ;-)
24. 11. 2009 08:34
Re: PETKA JEDNICKOU
Jasne, jen jen soucasne Ecko fylozoficky na mile vzdaleno smerovani BMW, nejen designem, ale i vsim ostatnim. ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:40
Re: PETKA JEDNICKOU
Přesně, nakonec by to mohlo pomoct oběma.
24. 11. 2009 08:46
Re: PETKA JEDNICKOU
Souhlas, plizive priblizovani obou aut v minulosti bylo nebezpecne, ted je asi vse v naprostem poradku. Jak me lakala minula generace E, o to vic me nelaka ta soucasna, je prioritne posazena nekde jinde a i presto ne vse, co ma delat, dela tak, aby to vypadalo prirozene ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:57
Re: PETKA JEDNICKOU
jako neděs mě, že se ze mě ještě stane vrtulkář! ;-\
24. 11. 2009 08:59
Re: PETKA JEDNICKOU
Zivot se meni a my s nim...nevim kdo to ma jako reklamni slogan, ale spatny neni ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:05
Re: PETKA JEDNICKOU
Jdu přehodnotit svůj vztah k W212 a F10. Musím to vzít tak nějak po stranicku ;-\ >:-[]
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:31
Re: PETKA JEDNICKOU
To zavání poněkud "levicově", jako podstatně lehčí forma známého Klémova: "Když se káci les, létají třísky...!" ;-) >:-[]
24. 11. 2009 08:57
Re: PETKA JEDNICKOU
Jistě, myslím, že tak to ostatně u těchto dvou má být.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:39
Re: PETKA JEDNICKOU
:yes: ;-)
Avatar - Perun
24. 11. 2009 08:40
Re: PETKA JEDNICKOU
:yes:
Nezapomeň, až jí budeš mít, rád se svezu ;-)
24. 11. 2009 08:44
Re: PETKA JEDNICKOU
Od vcerejska jsem si pribral nocniho vratneho v dome Armady spasy...vinova kuze je za priplatek :-)
Avatar - Perun
24. 11. 2009 08:46
Re: PETKA JEDNICKOU
>:-[] Bordeaux v lédru, to je jak v modrý ústřici... Neva, vezmu si tmavý brejle :-!
P.S. A polívku tam budeš mít zdarma, no neber to.
24. 11. 2009 08:51
Re: PETKA JEDNICKOU
Kazdy drobny vydaj je potreba zapocitat, ctyrzonova klima neni v zakladu ani u sedmicky :-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:08
Jako obvykle
Nuda, Čína, to Exx (dosaď sám) to byla správná pětka. :-) Musím říct, že mě reakce na novou F10 ani nepřekvapují vždycky musí být něco "špatně". Dobře pamatuju příchod E60, dnes všeobecně uznávaného designového majstrštyku, ten řev internetové diskutérské obce, dávení se a žaludeční nevolnost nebral konce. Teď zas z opačného soudku, je to málo radikální, nuda v Brně. Ovšem, obě reakce nevypovídají nic o BMW a vše o nás, pořád je to tak, že ti co umí, formují nás, ne my je, a BMW prostě umí. :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
44
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:18
Re: Jako obvykle
BMW umí, ale E60 vzít jen pod pohrůžkou násilí! >:-[]
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:32
Re: Jako obvykle
Ale kuš! :-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:36
Re: Jako obvykle
Násilí = hrozba A6, nové E-klasse ;-) >:-[]

Jinak máš pravdu. Ostatně už to bylo vidět pod Meg3, kdy ti co nejvíce řvali proti Meg2 byli designem nového značně zklamáni. Někdo prostě potřebuje okopávat kotníky pernamentně ;-)
24. 11. 2009 08:37
Re: Jako obvykle
Tj. mit nazor aspon opacny, nez zadny. To jsou budouci politicke spicky ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 08:53
Re: Jako obvykle
U E60 musím (bohužel) souhlasit spíš s Tatrou, na E60 jsem si také "nezvykl" ani po tak dlouhé době a po představení F10 už k tomu není ani sebemenší důvod... určitě ani dnes nevnímám E60 jako nějaký "designový majstrštyk"...
Jediné co se na E60 povedlo designově lépe (na rozdíl nejen od interiéru), než u předchůdce v podobě E39, byla zadní partie v provedení kombi... ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:58
Re: Jako obvykle
Nebýt E60, nejásal bys nad F10, neuměl by ses na ni podívat, a to platí pro nás pro všechny. ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:07
Re: Jako obvykle
Možná ano, možná ne. V každém případě jsem rád, že se BMW nevydalo cestou permanentní revoluce. To je stejná chyba jako permanentní evoluce.
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:27
Re: Jako obvykle
To si rozhodně nemyslím, např. poslední 3kové kupé se mi líbilo hodně hned a líbí se mi stejně hodně i teď.
To přece není jen o určitém "stylu", ale také o míře a citu... a v tomto ohledu se F10 k současnému 3kupé velmi sypmaticky a dokonale "dostala", na rozdíl právě od E60...
Ona je vlastně F10 (na dnešní "poměry") svým způsobem také 4dveř. kupé (celková silueta a hlavně linie střechy v její zadní partii), ale není to u ní prvoplánované a hlavně "degradováno" marketingovým "ukazovátkem", což velmi oceňuji...
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:40
Re: Jako obvykle
Tak počkej, E60 nám ukázali koncem 2002, na to je třeba myslet, E92 je už evolucí přes další dva banglomodely, je to podobný výsledek cizelace jako tahle nová pětka.
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:51
Re: Jako obvykle
To souhlasím, ale o čem evoluce "bangloextrémismu" byla..., především o té správné "míře a citu"... se kterými už mohla být "vytvořena" jak zcela první banglosedma, tak E60...
To že se např. tento "extrémismus" tak brzy u této sedmičky (postupně) "retušoval", až do podoby zcela nové, současné generace, také o "lecčems" svědčí...
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 10:01
Re: Jako obvykle
Je to otázka úhlu pohledu, já mám za to, že banglův styl funguje jen do určité velikosti auta, sedmička s těmi velkými plochami na velkém autě už působila tankoidně. (vůbec nejhezčí čistá banglovina je pro mě první Z4, tu žeru)Pětka je přece jen o kus menší a navíc tam vystřihnul předek v jiném stylu, ten orlí xicht je dokonalý, to co vidíme teď, tj. nová gen. sedmičky a pětky je roubovačka BMW klasiky, aby se nevytratila kontinuita, oni totiž v BMW, na rozdíl od spousty zdejších diskutérů, vědí, že není cennější vlastnosti než mezigenerační designová kontinuita. A toho se u těchto nových generací sedmy a pětky dosahuje použitím markant z aut dvě tři generace zpátky zkombinovaných s bangleho pontony a boky. ;-)
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 10:23
Re: Jako obvykle
presne tak, Bangleho som sice nemusel, ale jeho E60 bola proste krasna. Skoda toho zehlickoveho zadku z profilu, ale inak parada. A orli nos je tam proste uzasny, z jeho napodobenin typu skoda superb mi pridu nesmierne smiesne.
Avatar - white label
24. 11. 2009 10:54
Re: Jako obvykle
Ano a v tomto ohledu vlastně souhlasíš i se mnou, navíc to opět potvrzuje to, že uřčité "nectění" této "nejcennější" vlastnosti (mezigenerační designové kontinuity), bylo "zbytečnou" chybou, což potvrzuje i právě nová F10, která dokazuje, že i tato "banglorevoluce" se dala provést s větším citem i s o něco větším důrazem na tuto mezigenerační kontinuitu... ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 11:09
Re: Jako obvykle
No nevím, nevím.. Bangleova díla u BMW obecně nemusím, ale pokud se dělá revoluce tak má být krvavá. Což byla, a teď si bere BMW to nejlepší z obou světů.
Zas na druhou stranu permanentní evoluce vede k dokonalému vzhledu, ale ke ztrátě veškerého sex-appealu (AUDI)
Avatar - white label
24. 11. 2009 11:21
Re: Jako obvykle
"Dokonalá" revoluce nemusí být ani krvavá, ani sametová, oba extrémy jsou (svým způsobem) spíš kontraproduktivní...
Kdyby přišlo po E39 něco ve "stylu" F10, byla by to rozhodně také revoluce, jen ne tak zbytečně "krvavá"... ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 11:28
Re: Jako obvykle
Pochybuji, že by design F10 byl možný bez krvavé revoluce.
F10 je dokonalým (pro mne)spojením obou designových škol.
Strom automobilky je občas nutné zalít slzami zarytých fanoušků
>:-[]
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 12:32
Re: Jako obvykle
>:D :yes: i když si myslím, že s těmi zarytými fanoušky se to přehání.
Avatar - white label
24. 11. 2009 12:54
Re: Jako obvykle
Ti doslova "zarytí fanoušci", přece "nebrečeli" ani nad revoluční 7čkou, natož nad E60, naopak spíš obdivovali její "císařovy nové šaty".
Ona velmi krvavá revoluce byla třeba i VŘSR, takže revoluce je vlastně "jen" zásadní změna, a to jak pozitivním, tak případně i (naopak) negativním směrem.
Např. revoluci v interiéru E60, bych řadil spíše k těm "levicovým"...
Já si prostě pořád myslím (a F10 mě v tomto spíš utvrzuje), že už design E60 mohl být mnohem víc v duchu F10 (samozřejmě, že ne stejný) a paradoxně tak mohl být ještě "nadčasovější" a hlavně úspěšnější, než jeho "krvavěji" revoluční podoba... ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 13:08
Re: Jako obvykle
Problém krvavých revolucí je ten, že se velmi často stávají revolucemi permanentními. To je například krásně vidět u Renaultu. Tomu se BMW vyhnula, včas řekla dost a začala vyzobávat ze starého i nového to nejlepší.
Jestli by se dalo přejít z E39 na "F10"? To je slovo do pranice, na kterou nenalezneme odpověď. Tedy pokud neotevřou archív designového oddělení BMW.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:22
Re: Jako obvykle
Pár debat na toto téma jsem už slyšel. Je to prosté, design E60 jako F10 být nemohl. Neměl ho kdo nakreslit, to co jim lezlo z návrhů jako následovník E39 byla pořád jen E39 s pár jinými detaily, a vedení velmi prozíravě usoudilo, že by to jednu generaci možná ještě uneslo, ale další už ne, proto dostal Bangle naprostou volnost, při vědomí obrovského rizika i přechodné ztráty přízně zákazníků. A ejhle, jak to dopadlo, nejdřív se E65 stala nejprodávanější sedmou, a na E60 se mnozí neshodnem, ale o tom, že ovlivnila design velkých sedanů se už nepochybuje. Tedy nebýt zásadní revoluce, ke tvarům F10 by se vůbec nedošlo, je to kontinuální proces, sice dnes F10 roubuje historicky úspěšné markanty BMW na bangleho křivky, to ale znamená, že nebýt nějaké bangleho generace nebylo by teď na co roubovat.
Avatar - white label
24. 11. 2009 13:35
Re: Jako obvykle
Ale jak říká Tatra:"...pokud neotevřou archív designového oddělení BMW", tak mi bude stále vrtat hlavou, jestli tam náhodou nebyla i nějaká "umírněnější-kontinuálnější" verze návrhu E60..., tedy "revoluce" ani příliš krvavá, ani příliš sametová... ;-) >:-[]
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:50
Re: Jako obvykle
Ale jo, vždyť říkám, pár debat hochů z marketingu jsem vyslechl, že při kreslení E60 z toho lezly návrhy, které furt vypadali jako nějaký fl E39, a tak vedení správně usoudilo, že by to ve druhé půlce příští dekády už nestačilo, tak pustili bangla z řetězu. :-) ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:01
Re: Jako obvykle
Dokud Labelovi nepotvrdíš jeho verzi tak nedá pokoj a nedá! >:D ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:08
Re: Jako obvykle
Nemusí mi ji přímo potvrdit, "stačí", když mi tu mou nebude stále vyvracet... >:D
Mimochodem v předposlední reakci jsem citoval právě tebe...
Z tebe se zase, během této diskuse, stal z odpůrce E60, vlastně skoro její krvavý revoluční obhájce... >:-[]
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:18
Re: Jako obvykle
Já ji nemusím, ale musím uznat její zasloužené místo v dějinách BMW ;-)
Klidně to můžu odlehčit a říct, že Bangleovi bavoři byli tak hnusní, že nešlo neudělat jiné než hezké nástupce. Ale já to neudělám a neřeknu to! >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:23
Re: Jako obvykle
To je škoda, bývals upřímnější... >:-[]
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:26
Re: Jako obvykle
To víš začal jsem na sobě makat >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:28
Re: Jako obvykle
Tak hlavně že nejen: na sebe "makat" :*) >:-[]
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:33
Re: Jako obvykle
ty si vůůůl >:-[] ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:03
Re: Jako obvykle
Ten řetěz mu ovšem měli raději jen patřičně prodloužit... a ne ho z něj hned pouštět..., designeři, tchýně a manželky jsou prý
v tomhle ohledu velmi nevyzpytatelní... >:-[] >:D
24. 11. 2009 09:01
Re: Jako obvykle
Me zase pripada, ze E60, spolu s minulym Eckem a Ceckem zestarla nejdustojneji ze vsech aut vyssi stredni a mozna obecne.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:44
Re: Jako obvykle
Souhlas, E60 nestárne, máme ji okoukanou, ale nestárne, klidně by mohla nějaká automobilka předvést akt. auto těchto tvarů a každý by to v klidu považoval za nový model, myslím tím, že by tvary nepůsobily nemoderně. Tolik předběhla konkurenci.
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:50
Re: Jako obvykle
V tom, že nestárne ti dávám za pravdu. Příliš ji nemusím, ale tohle musím uznat.
24. 11. 2009 08:37
Re: Jako obvykle
Ze ja te minuly tyden nepohladil baseballovou palkou! :-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:49
Re: Jako obvykle
pozdě bycha honit >:-[]
24. 11. 2009 08:28
Re: Jako obvykle
Známý syndrom zadřené dlaně erotických kovbojů. Na diskuzích tihle estéti s přehledem obskakují kdejakou missku, aby si pak ve stínu pokojíčku zadírali střídavě levou a pravou dlaň, věřme, že jen o knipl plejstejšnu...

Popravdě nutno napsat to nejdůležitější, dopadlo to tak, že lepší to už být nemůže. Osobně mě právě tohle (po jistých rozpacích u 5GT) docela i překvapilo. Je zde absolutně sesnouben charakter vozu s jeho vizualitou. A ten vnitřek, no to je lahůdka.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:37
Re: Jako obvykle
Jo, přesto mě udiví, čtu-li o nudě od někoho, kdo se nenudí u sceniku!!, probůh, dobře jsi to vystihnul s tou cromou. :yes: (..."nechceš snad srovnávat fiat střední třídy s touhle vyšší střední?" >:D Šmarjapano, někdy to tu je fakt na kroucení hlavou) ;-)
24. 11. 2009 12:55
Re: Jako obvykle
Siahaš mi na Scenica? >:D
Lenže Scenic je Scenic, a bavorák je bavorák... ;-)
Ak hovoríme o nude, tak v porovnaní jedine s bavorákom, s predchádzajúcou generáciou. Voči nej je to celé proste dokonale uhladené, upratané a nekonfliktné. Namiesto iskry rebela nasadil tón uhladeného gentlemana, to je ten rozdiel, ktorý môže byť (pre tých, ktorým sa Bangle trafil do vkusu) pomyselným úkrokom späť.
Písať "o nude" je v tomto prípade trochu vytrhnuté z kontextu. Nové BMW má dizajn dotiahnutý k dokonalosti (možno až príliš). ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:09
Re: Jako obvykle
Je to spíš v tom, že sis na tu "rebelii" za ty roky zvyknul, oko se už nediví a nepohoršuje, postav F10 vedle E39 a uvidíš, že E39 je uhlazenější (a přesto vzývána jako pětka pětek). Problém s těmi hodnoceními bývá, že někteří čekají, že na ně zpod plátna vykoukne něco, co ještě neviděli, jenže tohle je BMW, na vykukovačky s tajenkou tu máme třeba ten Renault. :-) ;-)
24. 11. 2009 13:45
Re: Jako obvykle
Lenže tu a tam aj spod plachty s nápisom BMW vykukne niečo, čo sa nečakalo, a keď si prejdeš celé portfolio BMW, tak zas až taká konzerva to nieje. ;-)
Ako som už písal, F10 nesklamal ničím, je proste dokonalý do najposlednejšej linky. Problém je vo mne, čakal som rebela, prišiel gentleman. ;-)
(Mimochodom, interiér ma dostáva každou se***u čím ďalej viac. Interiéry BMW ma doteraz nijak nenadchýňali, ale podľa tejto palubky sa človeku formujú snáď aj mozgové závity)
24. 11. 2009 08:35
Re: Jako obvykle
Posledni veta je skvela ;-) :yes:
neregistrovaný "507--"
24. 11. 2009 17:22
Re: Jako obvykle
Dinar, dnes ťa poprosím, aby si mi odpovedal. Nie je podľa teba predok príliš plastický, proste mu chýba tá jednoduchosť BAWORÁKOV, čo hovoríš na ten prelis na kapote čo majú aj Astra či Megan(ten čo ide od stlpikov) a nie je podľa teba bok, pod sklami až príliš, taký, plný? Nechýba mu podľa trošku ľahkosti? Ďakujem.
neregistrovaný "paulart23"
24. 11. 2009 08:15
Auto pro řidiče
Hmm,tak ještě zbývá model Z4 a s ním už definitivně skončí BMW jako automobilka vyrábějící auta pro řidiče.Tohle už jsou jen auta pro tloustnoucí vezoucí se pasažéry..Jinak,bože díky,že pořád existují "blázni",kteří vyrábí Caterham,Lotus atd.. >:D
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ricardo
24. 11. 2009 08:51
Re: Auto pro řidiče
Nová Z4 není moc auto pro řidiče...
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:37
Re: Auto pro řidiče
Jasně, nemá samosvor, je těžký, prostě už to není ono. >:D
Avatar - Ricardo
24. 11. 2009 09:58
Re: Auto pro řidiče
No nevím co na tom je k smíchu... jednak to je pravda. A pak Paulart na jednu stranu odsuzuje, že BMW přestává dělat řidičská auta, a hned ve stejné větě dává jako příklad auto, které proti předchůdci na "řidičskosti" dost ztratilo. V tom mě přišel dost zásadní rozpor
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 12:45
Re: Auto pro řidiče
Prostě nedej na testy a běž se Z4kou svézt. Ta předchozí byla lehčí a obratnější, poznat to je, jenže se s ní zas nedalo normálně jezdit, podvozek byl nervozní, vjet do kolejí znamenalo zápas a ne řízení, v jedné vteřině sis myslel, že máš auto pod kontrolou a ve druhé ti šel zadek auta kolem ucha, zábava ano, a super, ale dneska si málokdo koupí auto přes mega, aby ho měl jen pro zábavu (navíc se dají koupit v tomto ohledu mnohem ultimativnější auta), chce jedním autem taky jezdit, cestovat, přesouvat se. A to Z4ce moc nešlo, proto jí dávalo prodejně na zadek jak SLK tak TT. Nová Z4 tohle všechno otesala do mírně civilnější podoby, je teď více GT, to jo, ale proč by GT nemělo být autem pro řidiče?
24. 11. 2009 08:57
Re: Auto pro řidiče
Aha, jake jsou tve jizdni dojmy z F10? Rozepis se prosim! :-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:35
Re: Auto pro řidiče
>:D Jo, tak hoď něco na blog, takový článeček na téma "Caterhamem napříč evropou jednoho uchcaného listopadového dne" to by mohlo být to pravé, klidně se rozmáchni. Anebo se vzpamatuj a necpi Lotus do jedné věty s BMW. ;-)
24. 11. 2009 09:40
Re: Auto pro řidiče
Myslim, ze cislovka na konci nicku vypovida neco o jeho veku. To jsem si u R19 taky nechal uriznout pera a nacpal tam sedmnactky ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:51
Re: Auto pro řidiče
>:D a jelo to?
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:55
Re: Auto pro řidiče
Dřelo, ale jelo... >:-[]
24. 11. 2009 10:12
Re: Auto pro řidiče
Jak pise WL vyse, zeleznicni prejezd na ulici Svarovska v CL byl trochu orisek, ale vyfuk jsem utrhl az pri prejezdu tramvajovych koleji v Brne ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:02
Re: Auto pro řidiče
Ti Francouzi, prostě jsi měl tunit golfa. :-) ;-)
24. 11. 2009 13:16
Re: Auto pro řidiče
Timhle zpusobem i Volhu a dopadl bych stejne ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 13:33
Re: Auto pro řidiče
Volhou bys urval tu kolejnici >:-[] >:D
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:43
Re: Auto pro řidiče
Kamarád si po revoluci pořídil volhu a narval to asi v šedesátce do betonové zídky cca 30cm široké, zídkou projel a ta kolejnice, co měla volha místo předního rámu se ani moc nepomačkala. Vot, těchnika... nějakej renolt. ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:05
Re: Auto pro řidiče
Nejvíc mě fascinují ruské Volhy z motory a nápravami z emkových bavoráků. Taková úprava musí udělat hodně protažených obličejů na křižovatkách >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 13:22
Re: Auto pro řidiče
Přesně tak..., podobně jako (už tehdy) třeba já... ;-) >:-[]
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:44
Re: Auto pro řidiče
Cos tunil, dvojku?
Avatar - white label
24. 11. 2009 09:55
Re: Auto pro řidiče
Ale to 23 asi nebude jeho ročník narození... >:-[]
24. 11. 2009 10:13
Re: Auto pro řidiče
Leda tak den :-) >:-[]
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 10:27
Re: Auto pro řidiče
si trochu mimo, ale trochu pravdu mas. To neustale zvacsovanie modelov je nezmyselne. Tu sa jasne podpisalo aj setrenie, rovnaka platforma pdovozku so 7mou... ale aj tak.

Dufam, ze aspon nova 3ka si zachova rozmery a nebude z toho krava ala mondeo alebo insignia
24. 11. 2009 13:16
Re: Auto pro řidiče
Ze by se zrovna F10 nejak zvetsila se urcite rict neda BMW 3 nepreroste 4,7m
26. 11. 2009 08:28
Re: Auto pro řidiče
Je nutno si uvědomit, že BMW není (ač by si to jistě někteří přáli a někteří si to i myslí) výrobcem hardcore sporťáků, ale v podstatě "běžné" produkce v rámci prémiových značek s přikloněním k té "sportovnější cestě". Zmiňovat v této souvislosti Lotus a Caterham je trochu divné.
24. 11. 2009 08:20
5er
Tak tohle je TOP TOP auto!!! Navrat ke klasicke eleganci, navic podporene dynamikou a la rada E-90! Velice pekny interier, elegantni karoserie, a hlavne fascinujici zad... Ja rikam ANO!!! Ano a zase ano! Jestli se v podobnem duchu ponese i nova "trojka" a jednicka, tak je BMW zpet na vrcholu nejenom technickem, ale i designovem!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:30
Fümfer
Nechci tu mluvit o králech třídy apod., podobně radikální prohlášení jsou mezi premiovou konkurencí velmi ošidná, to co dnes velká trojka, v závěsu s pár dalšími, předvádí, je tak vyrovnané, že "kralování" je velmi subjektivní záležitostí. Přesto, pro mě je F10 designovým žolíkem třídy, hezky to vystihnul (jako vždy) GTI nahoře, tohle auto je dokonale namixovaným koktejlem arogance a dravosti v podobě kolmého předku zároveň odkazujícího na stará BMW, sportovní elegance v podobě klasické siluety s dlouhou kapotou a "těžkým" zadkem a konečně modernosti zpodobněné perfektním vyvážením prolínání konvexních a konkávních ploch coby odkazu na bangleho bmwí designovou revoluci. A ten vnitřek, u E60 potřeboval omluvy, F10 je etalonem, pár měsíců staré éčko nemá odpověď a audi se bude muset hodně předvést. Nová pětka je absolutní designová trefa, všechno na ní prostě sedí, a já volám, HOSANA! :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
24. 11. 2009 08:40
Re: Fümfer
Prijit F10 pred 2-ma lety, pak by bylo Ecko vraceno zpatky na rysovaci prkna, na to bych vsadil posledni stravenku! ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 08:52
Re: Fümfer
radši vsaď sekretářku >:D
24. 11. 2009 08:57
Re: Fümfer
Ta mi od vcerejska na petku vydelava taky, za dve petky ji pujcuju na vratnici tem, kterym zbyly penize z vracenych lahvi ;-)
24. 11. 2009 10:31
Re: Fümfer
nemá to spíš být "Fünfer"? ;-) Jinak auto je bezesporu pěkný, akorát teda ta kapota mi přijde trošku moc zvlněná, jak kdyby jim na ni něco párkrát spadlo....
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 12:55
Re: Fümfer
Ale jo, posledně jsem tu zas někde napsal koNfort, ještě dám nějakou perNaMentku a půjdu si to hodit. ;-)
Avatar - Emel
24. 11. 2009 12:40
Re: Fümfer
Fünfer ist Führer!! Ne, vážně... je jiná než E39, ale v mých očích vrací BMW náskok v klíčové prémiové třídě, kde jsem v minulé generaci pošilhával po E (zejména v mém oblíbeném kombíku vypadal moc dobře).

Nechci být špatným prorokem, ale je vpodstatě jedno s čím přijde AUDI, na tohle mít nebude.
24. 11. 2009 12:57
Re: S cim prijde Audi?
A6, stejne jako A7 bude mit predni cast v designovem mixu mezi A4 a A5 a podle prvnich spy shots i s na Audi nebyvale lehkou bocni linii. Model by mel stat na prodlouzene podvozkove platforme A4/5 nekam k cca +2,9m.
Zalezi na tom, jak bude Audi naladeno, verim, ze si udrzi svoji tridni neutralitu a prestanou se ohanet tituly nejsportovnejsi auto segmentu.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:01
Re: S cim prijde Audi?
Tak, úplně bych audi neodepisoval, poslední, co předvedli, je velmi kvalitní, mylsím A5 sportback, ten si dá designově trojku k snídani, umějí skvěle kombíky atd., ale je fakt, že v těch posledních typech trochu vystříleli prach, promakanou optiku má teď i bmw, ledky už taky nikoho neohromí, těžko říct, na co bude nová A6 tahat. Uvidíme. ;-)
24. 11. 2009 14:02
Re: S cim prijde Audi?
To není vůbec zlý, moje setkání s poslední 5 skončilo s konstatováním, že exteriér je fantastický, interiér (subjektivně) zklamání. Negativně zalomený středový tunel, prázdné plochy, celkově z něj vyzařoval smutek a prázdnota. F10 je, alespoň podle obrázků, jiný kafe. Mám radost z váhy, motory vypadají taky k světu, takže BMW is on the road again! PS: co je to HOASANA? ;-)
24. 11. 2009 08:44
ZPRÁVA OD DOVOZCE
Mám hlášku, že dovozce prý má v rukávu jednoho horního bavoráčka, kterého zapůjčí bezplatně na rok tomu, kdo zde napíše ten nejoslavnější článek na nový model pětky. Samo, bude to v paušálním benzínu. Plejstejšnovej kovboj ovšem z logických důvodů obdrží jen devedečko se simulátorem, ale je to prej taky rajc. Bazarový kovboj bude údajně muset přijít alespoň v novejch kopytech a holí-li se už, pak třídenní strniště je podmínkou.
Není to soutěž určená pro panáky, takže kloboukáři, ramínkáři na zadních opěradlech, voňaví stromečkové a obdobná silniční klaka nemá šanci.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
3
24. 11. 2009 09:15
Re: ZPRÁVA OD DOVOZCE
Voňavý stromeček >:D :yes:
24. 11. 2009 09:30
Re: ZPRÁVA OD DOVOZCE
;-) :yes:
25. 11. 2009 11:55
Re: ZPRÁVA OD DOVOZCE
No na klub vyšívačů deček to nemá >:D :yes:
24. 11. 2009 08:46
Skvělá pětka
Čím více se dívám na fotky, tím mně příjde hezčí ;-) . Po dle mého názoru nehezkém GT je toto na jasnou jedničku :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2009 08:49
JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
Hochu, bavorák, to je smlouva s ďáblem. Není cesty zpět. To si uvědom ještě, než začneš s výukou jódlování. Rozumíš, mít bavoráka a neumět jódlovat, to je jako jezdit na raftu a neumět kraula. Takže to jódlování - “Alles gute” znáš? Pokud jo, máš cestu otevřenou nejen k vysněnému bavorákovi, ale možná, že si tím jódlováním na něho i vyděláš. Každopádně, hodláš-li jezdit v pětkovým emku, pod tři oktávy o tom ani neuvažuj.

Padací most na kožeňákách se musíš naučit spouštět jedním táhlým grifem. Pochop, v BMW nemáš na věci života moc času a většinou budeš oběma rukama viset na volantu, tak se prostě musíš naučit za jízdy dělat i potřebu. Ovšem pozor, pokud máš zatím s bavorákem zkušenost jen při šmejdění v mezerách mezi auty na parkovišti u Delvity, hrozí ti, že se v něm nejen vyděláš, ale i poděláš. A to už by nebylo to pravé ořechové, to jistě uznáš sám.

Takže jsme to prošli a už víme, jak na něho. Jedno ráno vezmi slušný podkolenky, kožeňáky, klobouk se štětkou a vyraž směr prodejna bavoráků. Vedle vašeho koloniálu na náměstí to ale nehledej. Cestou si jódluj, na tyhle pěvce u BMW čekaj. Uvnitř si objednej jednoho bavorskýho tupláka. Až ti ho přinesou, pěnu elegantně sfoukni a zbytek si nalij do termosky. Chceš snad odjet v autě, ne?

Můj odhad ovšem je, že, jak tě tam spatří a jakmile zjistí, že se netočí další díl “Alles gute”, nakopnou ti vrtuli a pošlou tě, kam patříš. Ty ale netruchli. Zalez venku do roští a sleduj, jak se opravdu kupuje BMW. Do hodiny přijede určitě nějakej ostrej řízek se strništěm, kterého zatím nedosáhneš ani pomocí šmirglu. Tak mu z toho roští zajódluj a popřej mu hodně štěstí v empětce. A nebul, každý bavoráka mít nemůže.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 08:54
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
>:D Ty dneska jedeš. :yes: ;-)
24. 11. 2009 09:29
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
:-) :yes:
24. 11. 2009 11:21
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
tohle si uz nekde psal, ale i tak >:D :yes:
24. 11. 2009 17:02
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
;-) :yes:
24. 11. 2009 20:02
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
Tuším, že u Jaga ;-)
24. 11. 2009 20:35
Re: JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA
:-) Na blogu v seriálu "jak kupovat auto" tam je i ten jaguar :yes:
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 08:57
Splnil očekávání
Kdo čekal něco jiného? Já čekal zvenku menší 7čku a vevnitř současnou klasiku. Že to ale bude tak pekelně dobré jsem nečekal :-) . A ten interiér- krása, dynamika, prostě to je ten prostor, kde budu každý den 10x sedat s radostí.....snad už některým dojde, když jsem lkál nad interiery šíra nebo tigulana... takhle se to dělá.... Hm, palce směrem k oblakům. Jsem jen zvědav na odpověď Audi....jestli jen udělaj jinak diody, zvednou příplatky......tahle kára je opravdu, opravdu, opravdu skvělá. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2009 09:03
Re: Splnil očekávání
Odpoved najdes u spionaznich fotek nove A7, moc rozdilu prosti A6 podle me nebude (samozrejme krome zadni casti) ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 09:12
Re: Splnil očekávání
:-)
24. 11. 2009 08:58
AE
o tom že je to krásne auto asi nepochybuje nik, ale zaujímalo by ma prečo zmenili(ak ma zrak neklame) denné svetlo z krásnych žeravých očí na nudné biele svetlo? viete niekto niečo bližšie?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 08:58
Nedostatky
Pojďme najít na BMW 5 nedostatky...superlativ je tu už dost... tak schválně....mi třeba chybí objednat věnec volantu v leskimu >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:22
Re: Nedostatky
To pošéfuješ aftermarketem. ;-)
24. 11. 2009 11:08
Re: Nedostatky
Nevyrábí se v Itálii. >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 11:23
Re: Nedostatky
Ne ne, tam se pouze "navrhuje", ale vyrábí se samozřejmě v Číně...
;-) >:-[]
24. 11. 2009 12:53
Re: Nedostatky
Ve Vietnamu taky :-)
24. 11. 2009 12:42
Re: Nedostatky
nelži si do kapsy - když nemáš na pořádnou Š120 kde je leskimo součást životní filozofie, levnou nahrážkou v Baworáku budeš než pro smích :-!
24. 11. 2009 09:03
5 vs. E
Pánové, ačkoliv se přidávám k velebení nového mnichovského počinu, musím jít trochu proti zdejšímu diskuznímu proudu a zastat se Éčka. Jakkoliv považuju novou Pětku za nádherné auto, tak pro mě pořád zůstává současná nová třída E téměř dokonalým pojetím soudobého sedanu. V řadě pohledů mi přijde subtilnější a celkově vyváženější než 5. Mě se prostě líbí víc Éčko. :-)
Rozbalit vlákno
20
24. 11. 2009 09:05
Re: 5 vs. E
Me bocni a zadni trictvrtecni pohled na Ecko vyzniva stejne subtilne jako u Airbusu A380 ;-)
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:10
Re: 5 vs. E
není to spíš A300 Beluga? ;-) [odkaz]
24. 11. 2009 09:17
Re: 5 vs. E
To uz bych byl k designerum M-B hodne kriticky...mozna jeste lepsi prirovnani je k Helence Ruzickove v gymnastickem trikotu ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 09:18
Re: 5 vs. E
Woe co to je? 8-s
Avatar - T613
24. 11. 2009 09:36
Re: 5 vs. E
Speciál pro přepravu křídel a trupů mezi jednotlivými závody Airbusu
26. 11. 2009 08:49
Re: 5 vs. E
Airbus Hamburg (Finkenwerder) - pro A318,19,20,21 výroba předních a zadních částí trupů, ostatní části letadla Anglie, Španělsko, Francie. Pro A330,40 výroba stejných částí a také pro A380.
Konečná montáž A318,19,20,21 probíhá v Hamburku, ostatní Francie (Tolouse).
Beluga letí třeba z Tolouse s kokpity pro A318... do Hmaburku, kde to vyloží, nabere části trupů pro A330... a letí zpět do Tolouse. Jediný rozdíl jsou díly A380, které se z Hamburku do Tolouse posílají lodí. Interiéry pro A380 se dodělávají v Hamburku, takže "hotová" (letuschopná) 380 letí z Tolouse do Hamburku na "dodělání".
Efektivnost jako prase >:D
Avatar - euro89
24. 11. 2009 13:50
Re: 5 vs. E
By mě zajímalo, jestli existuje foto jen na letišti, nebo se to umí odlepit i ze země. >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:26
Re: 5 vs. E
To vypadá jako nějaký kytovec ve vzduchu, ale přitom docela věrohodně..., no to jsou ty dnešní dokonalé filmové triky... >:D
Avatar - T613
24. 11. 2009 14:28
Re: 5 vs. E
taky se to po druhu velryby jmenuje - Běluha ;-)
[odkaz]
A americký bratříček [odkaz]
26. 11. 2009 08:44
Re: 5 vs. E
Náhodou... 380 vypadá na živo podstatně tragičtěji než na fotkách (důvěrná přezdívka z českého týmu - prasolet) a naopak Beluga vypadá o dost zajímavěji.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 09:17
Re: 5 vs. E
E-čko je prda. Ty snímky nahoře jsou fajn, ale lepší je se do auta posadit...je to nebe a dudy. Ty auta jsou prostě jiné...a ten, kdo chce MB nepůjde do BMW...a naopak.
24. 11. 2009 09:18
Re: 5 vs. E
Jo souhlasím. Interiér se mi líbí víc v pětce.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:28
Re: 5 vs. E
No, s tím úplně nesouhlasím, jiná ta auta jsou, ale celé se to posunuje do roviny formy, tj. jiný přístup k designu, jak venku tak vnitřku, co do fungování na silnici, potažmo motorizací, to takový rozdíl není, éčko v nové generaci trochu zbéemvéatělo, nová pětka zase trochu zmercedesí, hlavně ve smyslu vyššího jízdního komfortu oproti E60. Ta auta v porovnatelných verzích budou jezdit velmi podobně, preference se budou opravdu odvozovat spíš od designu, image nebo osobní náklonnosti ke značce. ;-)
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 09:29
Re: 5 vs. E
Éčko funguje jen v některých konfiguracích, ale v těch správných je to nářez. S hodnocením ale počkej, ta pětka vypadá v reálu líp než na fotkách. ;-)
24. 11. 2009 09:43
Re: 5 vs. E
Jo to souhlasím, na konečné hodnocení je třeba počkat naživo.
24. 11. 2009 12:16
Re: 5 vs. E
Benz je pořád Benz - ať si říká kdo chce, co chce. :-!
neregistrovaný "C-bullit"
24. 11. 2009 16:13
Re: 5 vs. E
Aj mne sa paci E-cko viac, neviem cim to je. Dokonca este aj E-60 mi pripada krajsia ako F10.
24. 11. 2009 09:38
Ucitel
Co se tyce pristupu k vizualite nove petky, pak se opet muze M-B ucit. Ackoliv je linie bavoraku nizsi a blatniky nejsou hluboce vykrojene, tak si vyrobce nedovoli nasadit u zakladniho modelu kola o rozmeru 16"! Zakladem jsou i pro nejslabsi motor o palec vetsi, tedy s rozmerem 17". Nebude uz tedy mozne na silnici vidat BMW s koly, ktere vypadaji jako nouzove dojezdove. Za to patri BMW opet dalsi palec :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VaclavII"
24. 11. 2009 09:56
Drzej floutek
Tomuhle se říká nářez. Žádný pochopení pro nas*anost, namračenost, atd. vždyť to znáte, jezdí toho na silnicích až příliš. Nová 5 prostě působí jako milá společnice. Docela efektně působí hrana-oblok-hrana-oblouk. Nejvíce se mi líbí tvar kapoty. Z BMW pro mě zůstává favoritem X1. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
24. 11. 2009 10:18
nuda
no je to lepsie ako E klasse, ktora nech sa na mna nikto niekto nehneva, zo zadu vyzera hrozne, koerjsky, nechapem, ci su v MB slepi

Toto vyzera ako ... ako ... ako sedmicka. Ale proste non sense sposobom. No, po pravde jedine co mi na novej sedmicke vadi je predna maska a hlavne svetla (na zadne som si zvykol). To ma nova 5ka o nieco krajsi. Aj ked stale by to slo lepsie, sucasna ma predok neskutocne nadherny.

Takze neviem no, ako celkom je to auto pekne. Ale BMW dotiahli uniformitu uz uplne. Snad horsie ako AUDI. Ani tam sa A8 a A6 nepodobaju az tak. A to je podla mna skoda
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2009 10:42
Re: nuda
ja zase uniformitu ako takú vnímam pozitivne.. bmw ma byť bmw a nie každým modelom uplne inde. pači sa mi ked vidim masku audi a viem, že to audi je, nielen tou maskou ale stylom. a ten musí byt podobný, pretože klientela bmw je podobná(aspon ja to tak vnímam)
24. 11. 2009 11:59
Slibovane kombi
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
24. 11. 2009 12:36
Re: Slibovane kombi
hmm, tak ten zadek mi příjde hodně audioidní ;-\ ale uvidíme až uvidíme
Avatar - Emel
24. 11. 2009 12:43
Re: Slibovane kombi
Hele, nemá ono to vzdadu šikmou střechu? GTI, asi bys měl vykopírovat a poslat do Mnichova svůj elaborát na téma Jak má vypadat kombi (fotky Golfu Variant v příloze).
24. 11. 2009 13:05
Re: Slibovane kombi
Štýlové kombíky naberajú kurz, keď si to vo photoshope aspoň zhruba vyfarbíš, vyzerá to snáď šmrncovnejšie ako limuzína.
24. 11. 2009 13:06
Re: Slibovane kombi
Tak nepis a dej link :-) !
24. 11. 2009 13:48
Re: Slibovane kombi
Jejda, však si to namaľuj tiež, spravíš to za 5 minút. Takéto veci ani neukladám, jednak to nie je kvalita hodná prezentovania, jednak mám disky aj tak už zahádzané kde čím...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 11. 2009 23:01
Re: Slibovane kombi
Jelikož předpokládám, jak to bude vypadat, nedělám si bůhvíjaké iluze o líbivosti kombi... zlaté současné provedení :'-(
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 12:41
Sportovnější 7er
Asi tolik... Pro mně je to až moc luxusní a moc "bachraté"...E60 ve mně vyvolavala po faceliftu samozřejmě, větší sportovní ambice, byl to sedan, ale měl co do sebe. Taková M5 je pro mně prostě neuvěřitelné auto.

Neříkám že F10 je v něčem špatna...Je pěkná, dospělá, technicky dokonalá, prostě má všechno co má mít a je trošku menší než 7er. Ale je to prostě limuzína. Mezi E60 a 7er byla příjemná mezera, tady končí sedan se sportovním nádechem a tady je limuzína. Ale mezi tímhle to akorát hezky zapadne. Jo je to prostě politika firmy, ale kdybych měl tu páku tak bych pak design u Bmw viděl asi následovně. 3er pěkně sportovní, prostě E46 bych nechal na place, k tomu bych přidal vedle ní E60 a 7ma může být nova. 5GT klidně bych to bral jako přemoštění E60 a 7my ale takhle to nějak splývá.

Každopadně nová 5ka je hezká, je vyspělá, má všechno co má mít a naopak ji asi nic nechybí. možná přebývá v nabídce ta 520d...ja bych do takovych aut prostře 4 válce nedával, nebo bych pak aspon zůžitkoval místo v motoru a udělal druhý kufrt v provedení mini.....
Viva BMW odhalili jste další krásné bmw, které při troše představivosti si dokázal v hlavě udělat každý při pohledu na 2 obrázky. Nova 7er a 5GT....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Emel
24. 11. 2009 12:55
Re: Sportovnější 7er
"Limuzína" byla E39. Pokud naznačuješ, že je F10 příliš konzervativní... tak nesouhlasím, s těmi prolisy a přední maskou je pro mě sportovní dostatečně.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 13:11
Re: Sportovnější 7er
Ano sportovností má dostatek oproti sedmě nebo starší limuzínové E39, ale oproti E60 pro mně a můj pohled krok zpět, neboli vpřed jinou kategorií. Prostě náznak jejich politiky, fotka 2 mužů v autě kdy jeden dělá řidiče a druhý vyřizuje nebo prohlíží věci na internetu. v 5ce bych bral obrazovky vzadu pro děti v 7mě pro někoho kdo má řidiče a nechá se vozit....Ano můj názor je že prostě z interiérovych fotek zavání moc limuzíny. Ale naštěstí si to člověk bude moct nakonfigurovat k obrazu svému takže já už to vidím v červené nebo černé kůži s podélně broušeným hliníkem a černým stropem....
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:40
Re: Sportovnější 7er
Ty fotky vnitřku ber čistě jako vzkaz marketingového oddělení svým zákazníkům ve smyslu, konečně pětka, ve které si za sebe sednou i dospělí chlapi. :-) ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 14:33
Re: Sportovnější 7er
v tom případě to chápu >:D Jako vnitřek je krásný to jo, rozumný, ale mně se třebas asi jako jednomu z mála líbil i ten v E60, jenom to chce již dnes ohranou kombinaci hliniku a černých komponentů. Ale v dnešní době bych si možná dal do BMW i dřevo, protože to začíná vypadat fakt hezky...
24. 11. 2009 13:06
Re: Sportovnější 7er
Muj obhcodni partner mel 520d E60 po FL a nemuzu rict, ze by ta motorizace nebyla dustojna. naopak se svym vykonem pres 180HP je jako zakladni verze vyborna. Asi se zapomina na to, ze "lidove" verze E-Klasse a A6 maji pod 140HP.
To, ze rada 5 je relativne tvarove blizka rade 7 jen dotvrzuje jaky generacni skok se podaril s F01, misto obrneneho tanku je tu napohled lehkonoha limuzina. pokud zrovna nestoji vedle S-klasse, ktera ma stejne rozmery, pak cloveka az napadne, ze je nova sedmicka celkem male auto.
O to vic bude nazivo petka vypadat jako z jineho sveta.
Avatar - Dinar
24. 11. 2009 13:37
Re: Sportovnější 7er
530i, té původní se 170kW, jsi musel šlápnout na krk, aby papírově o hodně slabší 520d po fl ujela. ;-)
Já mám docela pochopení pro tyhle základní verze, pokud trochu dávají smysl a není to trápení nebo masírka ve stylu m-paketu na 520d. Podobně dobré auto ve smyslu value for money jako 520d E60 mi přijde aktuální passat 1,4tsi dsg.
24. 11. 2009 13:41
Re: Sportovnější 7er
Myslim, ze motory jsou na vyssi stredni nadmiru dustojne a to vcetne tech zakladnich. Tady neni o cem.
A to uz vubec nemluvim o spojenim s novym 8-mi stupnovym ZF. To bude lahudka!
24. 11. 2009 13:44
Re: Sportovnější 7er
A to uz nepisu o tom, at mi nekdo ukaze primeho konkurenta, ktery se ZAKLADNIMI motory atakuje 230km/h a stovku udela za 8 vterin. ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 13:57
Re: Sportovnější 7er
tak 520d má i po FL stejně koníku jako já a to je 177, což je ale mírny detail. Neříkám že se to nesmí montovat a chápu že někomu to prostě stačit může, ono to není zas tak hrozné protože to auto bude jen asi o 100 kg těžší než já(320d)a bude zase o 5kW výš, ale pro mně to tam jednoduše nesedí ten motor. Já radši přiškrcené šestihrnky než nabušene čtyř(paradox při pohledu do mého profilu co >:D )...zvláště pak ve větších autech...Ale chápu že pokud to někomu stačí, tak prosím. Každopádně je to můj názor, určitě tím nemyslím že tomu autu nestačí, spíš ten zvukový projev který je prostě slabší pak tomu autu zbytečně ničí image... ;)
24. 11. 2009 14:01
Re: Sportovnější 7er
Nova verze uz ma 185HP bviz tabulka a mel jsem ve sve 320d nemlich to same. Takze staci... ;-)
A radsi na viku vozit 520d, nez randit s M-B E 200CDI, nebo A6 2,0tdi :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 14:11
Re: Sportovnější 7er
tak s tím absolutně souhlasím!

S těmi 185 bhp je to pro mně teda šok...Protože u všech modelů na stránkách bmw je u 20d 130kW. Každopádně to stačí, hýbe to s tím autem, ale jde o ten projev a hlavně image...Ale to je můj názor ;)
Avatar - white label
24. 11. 2009 14:22
Re: Sportovnější 7er
S tím také souhlasím, ovšem rozdíl mezi 2,0d (177PS) a 2,0TDICR (170PS) není zdaleka takový rozdíl jako v image těchto turbo dieselů...
Nedávný srovnávací test Golfu GTD a BMW 120d např. označil překvapivě za "kultivovanější"/méně hlučný motor v Golfu GTD a dynamický rozdíl 7ps za zanedbatelný, mírně lepší byl 20d naopak ve spotřebě...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 14:34
Re: Sportovnější 7er
prosím tě kde bych našel ten srovnávací test? Ono se neni čemu divit, svět se dotahuje, jen stojí za povšimnutí jak dlouho už 120d jezdí na cestách a kdy se až dotáhla konkurence...však máme ještě rezervu v podobě 123d >:D každopádně já bych stejně volil 120d a to z jednoho nezanedbatelného důvodu, design a RWD
Avatar - white label
24. 11. 2009 15:46
Re: Sportovnější 7er
Byl to test v AutoTipu (tak 2-3 čísla zpátky), převzatý z AutoBildu.. [odkaz]

Ale jedna srovnávačka 4 dieselových kompaktů byla v AutoBildu už v létě s pořadím: Golf GTD, 120d, Ma3, Delta
[odkaz]

P.S. S tím designem jsem na tom v tomto případě právě naopak. Zatímco BMW1 hatchback považuji za nejošklivější současné BMW vůbec, design Golfu GTI/GTD patří u VW k těm nejpovedenějším.
Taky s prostorností a celkovou "praktičností" je na tom Golf podstatně lépe...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 11. 2009 18:17
Re: Sportovnější 7er
jo tak s tím souhlasím, ta prostornost a praktičnost ale bmw1 mi učarovalo, hlavně když jsem ho viděl prvně....prostě něco úplně jiného
Avatar - white label
24. 11. 2009 18:34
Re: Sportovnější 7er
Když jsem ho viděl prvně já, taky mě hned napadlo: "hm něco úplně jiného, než ostatní hezké baworáky... ;-) >:-[]
24. 11. 2009 13:04
Za me jednoznacne YES!
Nova 5er jednoduse :yes: Jsem nadsen uz ted, a co teprv kdyz ji si ji prohlidnu nazivo, prozkoumam krivky, nasaju atmosferu toho uzasnyho interieru, zmacknu tlacitko STAR... panove, proste silim :-)

Pro me je to jednoznacna jednicka a to napric vsemi tridami (pominu-li supersporty). Zkratka auto se kterym prejedes Evropu, odvezes rodinu, obchodni partner uznale pokyvuje, zaparkujes relativne bez problemu, design odradi od hlouposti vetsinu tuneru a hlavne te porad, v jakekoliv situaci, bude bavit ridit, nemluve o tom, ze si v nedeli rano rad privstanes, abys ji pekne (a bezpecne) protahl po okresce kde nebude nikdo zdrzovat...

Takze jestli to nekdo trefil na komoru, je to novy BMW 5.

:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
24. 11. 2009 14:57
6,5/10
... auto je to moc hezký, já bych ale volil M_B. Kupodivu však rýmující právník GTi nezahrnul do své originální recenze markantní atribut, totiž pobuřující vyšší hmotnost vozu oproti jeho minulé verzi a také obsáhlý výčet originalit, které novinka přináší, jako tomu bylo u nové Astry.
Za zadní část vozu dávám palec nahoru(33,3%), za předek(16,65) a interiér(16,65) kvůli stagnaci invence průměr. Fotografický dojem je 6,5/10, pro ty kdo budou mít to štěstí a koupí si ho věřím, že se dá atakovat meta 10/10.
Jinak dle mě příbuznost zádě s 3 řadou tomuhle autu moc neprospěla, naštěstí tady to vypadá o MOC líp.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
24. 11. 2009 17:19
NÁ NECH IDÚ DO ....
Mne sa fakt vyronili slzy. Aby BMW 5 vyzeralo ako nový HYUNDAI ACCENT, tak to je na plač. Som zdesený. Já tomu nemôžem uveriť. Tak toto snáď ani možné. Toto je KATASTROFA ROKU. Tesne pred novým rokom prišlo to najhoršie z celého roka. :'-( :no:
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2009 19:38
Re: NÁ NECH IDÚ DO ....
Ja mám dostatočnú predstavu o katastrofe, keď si prečítam hociktorý z tvojich príspevkov... :-!
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2009 17:22
Ráj x Peklo
Já teda a klidně na mě vrhněte kámen, bych dal přednost současné pětce, ale s interierem té nové. Mi ta současná prostě přijde lehčí, krásnější. Jo ta nová je ráj pro oko, ale kdo kupuje BMW chce peklo pro duši... Tohle to je dokonalý luxusní dostavník se sportovním nádechem...ale krásný, opravdu krásný. Ale - od bmw spíše čekám sportovního ducha s nádechem luxusu....mno, čekám, co vykutá Audi...snad už pochopí, že všechno diodama, byť jsou supa, nepošelujou.... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
24. 11. 2009 17:42
Re: Ráj x Peklo
Já tam vidím jak luxus sedmičky, tak i určitou sportovnost 3coupé, téměř dokonale vyváženo...
Jediný detail, který mi stále u současných BMW vadí, je poměr výšky k šířce u předních "ledvin", ty jsou poslední dobou stále více a velmi netradičně "rozpláclé" ... ;-\
Avatar - white label
24. 11. 2009 19:30
a jedna jsou...
300... ;-)
Rozbalit vlákno
3
24. 11. 2009 19:40
Re: a jedna jsou...
čo si vyhral...? >:D
Avatar - white label
24. 11. 2009 19:48
Re: a jedna jsou...
tři stovky, logicky..., jen škoda, že to není Slovenský servr... >:-[]
24. 11. 2009 20:27
Re: a jedna jsou...
No jo, euráčiky by si chcel... >:-[] Na tie sa ťažko robí, kamarát... :-!
Avatar - gld
24. 11. 2009 21:27
Zívačka
predok nafúknutá trojka, profil dobrý, zadok gýč alá amerika

celkový dojem 2 mínus ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
24. 11. 2009 22:34
Zívačka
Jak to tak pročítám, jsem asi jediný, koho tohle auto nechává naprosto chladným. Bez ohledu na tradiční kvality BMW v oblasti motorů, podvozku a zpracování se mnou tohle auto ani trošku nehnulo.
Připadá mi naprosto sterilní, nevyvolává žádné emoce. Nehledě na to, že na některých fotkách vypadá vyloženě příšerně, zejména záď.
A ano, nezapomeňte mi říci, že kritizuju jen proto, že na něj nemám. To mne totiž nejvíce pobaví.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pelikoš
25. 11. 2009 18:53
Re: Zívačka
taky si z toho bmw nějak neumím sednout na zadek,mám pocit,že v té předchozí generaci bylo asi více emocí,neumím to popsat,jistě to bude skvělý auto a podle mě bych ho bral více nežli E,ale ještě to musím něak ztrávit ;-)
neregistrovaný "adalbert"
25. 11. 2009 14:45
do řady, nevybočovat!
Měl jsem kdysi za šéfa Angličana a ten mi jednou řekl, že bychom byli překvapeni, jak podobní jsme ve všech směrech Němcům. Tahle diskuse to, až na výjimky, potvrzuje. Bojíme se být odvážní a nápadní.
To auto není samo o sobě špatné, ale německé. Šedivá uniformita bez výstřelků - 3-5-7, A4-A6-A8. Do řady, pozor, pochodem vchod!
MB je vzhledově přece jen rozmanitější a nové éčko má nápad. jako sedan se mi moc líbí. Jsem jen zvědav, zda to Němci skousnou, nebo zda MB potrestají za přílišnou odvahu, tak jako BMW za předchozí 5ku.
Kdybych měl novou sedmičku (pětku), osobně bych chtěl, aby to každý na první pohled a na dálku poznal a hlavně, aby se poznalo, že to není pětka (trojka) a ani 10 let staré auto z bazaru které vypadá "skoro stejně".
A taky mi nepište, že na to nemám. Nové éčko (moje preference)nebo pětku jsem mohl mít, ale raději jsem přidělený rozpočet investoval jinak, i když důvod pro to rozhodně nebyl vzhled vozů.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
25. 11. 2009 21:37
Re: do řady, nevybočovat!
Možná by se tvůj šéf divil, že někteří Němci zase tvrdí, že máme hodně společného s Angličany...., např. kvalitu cest... ;-)
26. 11. 2009 09:31
Re: do řady, nevybočovat!
Narážíš tady na německé auto, které není špatné a dále uvádíš MB. ;-\
Dávalo by mi to smysl, kdyby se rozplýval nad luxusem a alternativou po japonsku v podobě třeba Lexu, nebo nad odkazem na anglickou tradici v podobě Jaguaru a nebo avanrgardu po francouzku v podobě třeba C6, ale poukazovat na něměckou uniformitu a jásat nad MB E..... ;-\
neregistrovaný "adalbert"
26. 11. 2009 16:26
Re: do řady, nevybočovat!
Nechtěl jsem reagovat, ale nakonec mi to nedalo.
Popořadě:
1) Ano, díval jsem se hlavně na německá auta z "velké trojky" a to ještě na "manažerské sedany nebo kombíky" - protože jsou zcela samostatnou kategorií pro podobnou skupinu kupců a jsou zavedená a jejich výrobci s jejich úspěchem stojí a padají.
Ve srovnání s novou pětkou mi teda nové éčko připadá mnohem povedenější designově. Z aktuálních modelů "velké trojky" mi připadá nejlepší
Když jsem o pětce psal "není špatná", tak jsem myslel designově, technické kvality nezpochybňuji, i když je znám jen z předchozí pětky.
2) Lexus mi vzhledově, stejně jako ostatní Toyoty, připadá ještě fádnější a sterilnější.
3) C6 je zvenku nádherná, uvažoval jsem kdysi o ní. Uvnitř je to hodně slabé - tak 20 let pozadu - připomínala mi trochu Tatru 613 ...
Ale C6 je to i jiná kategorie (možná ne cenově) - Citroen na prodeji C6 vůbec nezávisí, je to jen třešnička na dortu pro specifickou kategorii nekonformních kupců, kterou si mohou dovolit udělat avantgardně - to se ostatně od nich očekává ...
4) Jaguar je objemem prodejů taky někde jinde. Je to ovšem exotika, kterou se člověk opravdu odliší. Ta auta jsou super ... a pro mne bohužel nedosažitelná.
26. 11. 2009 17:26
Re: do řady, nevybočovat!
V tom případě moc nechápu narážku na německou uniformitu.
Nové E bych označil jako "správné" pro dnešní dobu, ale že by nějak vybočovalo z "německého" autorukopisu mi tedy rozhodně nepřijde.
Avatar - pelikoš
26. 11. 2009 20:58
Re: do řady, nevybočovat!
pak je jen jediná volba-INFINITI :yes: :-!
Avatar - white label
26. 11. 2009 21:45
Re: do řady, nevybočovat!
IN FIT TY co? >:D ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 11. 2009 17:34
Re: do řady, nevybočovat!
Okrem tej trojka, ktorá je úlne iná, než 5 a 7 a hlúposťou, že nová 7 vyzerá jak auto z roku 1999 súhlasím so všetkým. :yes: :yes:
neregistrovaný "adalbert"
1. 12. 2009 20:10
Re: do řady, nevybočovat!
Souhlas, dnešní sedmička je jiná, ještě ji nestačili dost "odbanglovat". Pětka a sedmička zezadu jsou opravdu dost odlišné, zepředu mi ale připadají stejné (obvykle je vidím jen jako rychle se zmenšující tečky ve zpětném zrcátku) ;-)
neregistrovaný "menjilat pantatku"
25. 11. 2009 20:49
BMW
Kdo umí, ten umí. Kdo neumí, ten už v tom má tady jasno.

Když vezmu v potaz, že BMW nikdy neudělalo horší model, než ten předchozí, tak bych se ani neodvážil hledat chyby. Líbí/nelíbí, nic víc a mě se líbí.
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2009 23:28
bmw
dnes jsme oslavovali.. takze si neberu servitky..
Trosku jsem se v praci podival na web a prostudoval radu 5. No GT vypada hrozne.. chtel jsem napsat k zbliti,... ale musim konstatobat ze GT se nemuze rovnat CLS od MB. Chteli udelat cupe ale nejak se jim to vymklo, udelali nejakou obludu kterou nikam nelze zaradit.
Musim se bavit jak se stoupenci modrobile vrtule hraji nato ze tyto vozy jsou sportovni... Tak bych rad vedel v cem jsou sportovni... snad jen v prani radobymajitelu. a to klise, ze MB jsou pro kloboukove ridice... to mi snad pripomina zamrzlou pubertu. Kdyz uz nevim co pouzit, tak vytahnu tento argument,
Toz preju vsem sportovnim nadsencum aby si uzili novou F10.
Ja jsem spokojem s S500 a nemusim slintant nas novou technikou, ktera v konecnem dusledku nic neznamena...
Tak jsem zvedav na reakce vsech prudicu od BMW, kr´teri si mysli ze neni nas tento stroj a ze je sprtovni a luxusni a ....
Rozbalit vlákno
3
26. 11. 2009 07:16
Re: bmw
Jsi hlupak, podle toho se chovas. I kdyby jsi nakrasne S500 mel (i z roku raz dva), pak to z Tebe lepsiho neudela. Intelekt na urovni kolegy 507! :-)
26. 11. 2009 09:37
Re: bmw
Ty máš pocit, že BMW stavělo 5GT "proti" CLS ?
Od člověka s S500 bych čekal trochu nadhledu a rozhledu.
Avatar - white label
26. 11. 2009 11:05
Re: bmw
Od člověka co na netu, hned v prvním příspěvku (a dvakrát) hlásá, že má S500 a dá si jej pro jistotu i do nicku, bych naopak čekal cokoli...
Na netu si obvykle kluci podobně prezentují spíš své vlastní "mokré sny", než skutečnou realitu... ;-)
25. 11. 2009 23:30
bmw
dnes jsme oslavovali.. takze si neberu servitky..
Trosku jsem se v praci podival na web a prostudoval radu 5. No GT vypada hrozne.. chtel jsem napsat k zbliti,... ale musim konstatovat ze GT se nemuze rovnat CLS od MB. Chteli udelat cupe, ale nejak se jim to vymklo, udelali nejakou obludu, kterou nikam nelze zaradit.
Musim se bavit, jak se stoupenci modrobile vrtule hraji nato, ze tyto vozy jsou sportovni... Tak bych rad vedel, v cem jsou sportovni... snad jen v prani radobymajitelu. A to klise, ze MB jsou pro kloboukove ridice... to mi snad pripomina zamrzlou pubertu. Kdyz uz nevim co pouzit, tak vytahnu tento argument,
Toz preju vsem sportovnim nadsencum aby si uzili novou F10.
Ja jsem spokojem s S500 a nemusim slintant nas novou technikou, ktera v konecnem dusledku nic neznamena...
Tak jsem zvedav na reakce vsech prudicu od BMW, kr´teri si mysli ze neni nas tento stroj a ze je sportovni a luxusni a ....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "menjilat pantatku"
25. 11. 2009 23:41
Re: bmw
Myslím, že příznivci BMW ti odpustí tvou jaterní koliku, ale přesto bych se rád optal, co myslíš tím pojmem "rádobymajitelů" ve vztahu k BMW.
neregistrovaný "adalbert"
1. 12. 2009 20:13
bmw
Asi ano, je to variace na podobné téma (4 oddělené světlomety, jen hranaté místo kulatých). Přesto na Německo hodně odvážná ... ale alespoň se pozná, že to není C ani S
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CIZEK
14. 12. 2009 07:17
Skvělé!
BMW 5 řady vypadá fantasticky.Například interiér se mi v minulé generaci příliš nelíbil, ted vypadá náramě povedeně.Zdobí ho luxusní materiály a je velmi honosný.I exteriér se má čile k světu.Jsem zvědav jak se nyní bude situace ve vyšší střední třídě odehrávat.A jsem také zvědav na Audi A6, nevíte někdo kdy by přibližně měla přijít nová generace?
Rozbalit vlákno
0