Citroën zveřejnil další podrobnosti k druhé generaci modelu C4. Novinka se představí na pařížském autosalonu. Na vybraných trzích se začne prodávat ještě letos, na české silnice vyrazí v lednu 2011.
Interier naprosto dokonalej. Wi-fi na palube, programovatelny tempomat... Taky prijemny systemy. Bohuzel, exterier udelal citroen az moc konzervativni. Hravost a lehka vystrednost predchozi C4 me pritahovaly daleko vic. Ted mi pri pohledu na fotky lehce pripomina nudnyho Golfa V. Ale mozna prave proto bude mit vetsi uspech, nez predchozi generace.
Takze stejne u me opet citronek ziskava jeden velky zdvihnuty :yes: .
Jo tak ten interiér bych se nebál označit za prémiový :yes: Tomuhle se těžko budou rovnat Megany, Golfy... atd. Tohle je opradu krása a i eteriér se mě moc líbí. Těším se na reálné setkání a doufám, že ten interiér bude sejně tak kvalitní jak vypadá. :yes: >:D Opravd krása, bravo Citroene ;-)
Cé štvorku už vyskúšali v autocar-e: [odkaz]
ich zhrnutie: The C4 is a modern, refined and comfortable driving machine – albeit with nothing truly special to lift it away from the many C-segment cars that also fit this description.
Exterier celkem ujde (az na ty silene neprakticke disky kol), ale na Golfa stejne ztraci "7 konskych delek". Interier nese nepochybne znaky asijske designerske skoly, je strasne preplacany a samozrejme mu chybi ta elegantni prakticnost VW. :no:
Nikdy by som si nebol myslel, že sa mi Citroen niekedy bude páčiť (časy CX a XM sú už veľmi ďaleko). Ale toto je naozaj slušné. Možno zamávam svojej Mazde a prejdem na Citroen >:D
No slušnej vzhled trošku mi připomíná něco mezi citroen c3 a vw scirocco akorát 5ti dvéř. No jsem zvědavej až tu bude jezdit po ulicích. Jsem zvědavej jakou nasadí cenu
Nejvice mne tesi, ze Citroen se pousti do noveho designoveho prvku v ramci automatu jako Japonec. Uz je nacase aby radicky automatickych prevodu se ubiraly timto smerem. Konec vysokych tyci mezi ridicem a spolujezdcem. :yes:
Počítám, že u vás na návsi budou psi štěkat jak pominutý. Sakra, kde je pověstná (historická) pohledová lehkost citroenů, kde je novost, kde je esprit? Nebýt tam pár prvků umně převzatých z AUDI A3, mohla by tahle čtyřka klíďo přijet v lednu. Ovšem roku 2005. Jo, to by se ti psi uštěkali, co? Takže pochvala AUDI za inspiraci k Cé sloupku a tudíž i k slušné boční a zadní kompozici.
Kabina zaslouží pochvalu minimálně za sedadla a za materiály. Uvnitř bych to ovšem požadoval zásadně umírněnější, cirkus kludský tu snad byl už minulý týden, ne?
Tryzna za volant se koná zítra ve Strašnicích, všichni citroenisti přijdou povinně ve smutečním. Jako jeden z řečníků vystoupí údajně nějaký koncernový mluvčí a vysvětlí, že není nutno páchat hromadná harakiri, že otáčivý střed volantu je poměrně běžnou záležitostí a že motoristická komunita velkoryse přejde to, že svět byl citroklubem diskuzně masírován posledních pět let skoromyšlénkou, že totiž pevný střed volantu, slangově zvaný poker-volant asociačně údajně dovozovaný přes poker-face je ideálem nejen pro bezruké řidiče. No, popravdě uznejme, že na tuto naivní teorii zareagoval citroen v horním modelu velmi přesvědčivě. Tak konečně budou opět auta citroen vybavována volantem i v kompaktní třídě. Bravo...
Přejme nadcházejícím majitelům nové cečtyřky hodně spokojenosti. To víš, nejlepší auto třídy (GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU) holt každý mít nemůže...
Emotivni vykriky o navsich a neschopnost nezminit Golf je uz opravdu nezajimava. Bohuzel zastini i skoromyslenku o vizualni podobe (mimochodem slovo hojne se vyskytujici snad u vsech novych modelu jakekoliv znacky) s A3 a óó, jak prekvapujici, klasicke "koncepci" volantu.
P.S. Ted jsem si uvedomil jak blizko mas k individuim spamujicim diskuze kopirovanim prostoduchych textu plnych gramatickych chyb na webech tipu aktualne.cz atd. Zas tak bidne na tom nejses ne? ;-)
velmi vydarene auto, v piatok som ho videl nazivo, exterier je vydareny, ale vyzaduje minimalne 17" kolesa. interier bol vo vyssej vybave a vyzeral vynikajuco - asi ako z tychto obrazkov. mne sa to paci.
ps: ked je to francuzsky originalne, je zle, ked je to nemecky striedme, zle je. co takto si ujasnit priority ..? o trojpismenkovom ani nehovorim, ten napcha golfa vsade.
Tak tak, keď je to citroenovsky originálne, je to zle, pretože to nie je striedma elegancia a nadčasový dizajn a osvedčená technika atď. A keď je to nadčasové a bez výstrelkov, tak to stratilo originalitu a už to nie je Citroen a opičí sa to po Nemcoch. :-!
Nová C4 není nějak prvoplánově pěkné auto.. je velice konvenční a svým způsobem (tedy na poměry zvyklostí u Citroënu) obyčejná...
Myslím si ale, že je to spíše výhodou, než naopak... "čím déle se na ní dívám, tím víc si zvykám a začíná se mi líbit.. myslím si, že nebude rychle stárnout"..
Tak mi to jen tak tiše řekla do ucha moje paní, která se mi chvíli dívala přes rameno na fotky, aby se pak s šibalským úsměvem a lehkým mrknutím oka tiše zvedla a šla vyřídit své mnohem důležitější věci... ;-)
Zkrátka, Citroën s příchodem nové C4 dlouho čekal, aby nám nabídl to, co lidé doopravdy chtějí.. Nenásilný, neokázalý ale o to dospělejší design, fortelnou kvalitu interiéru a výrazný posun k lepšímu u nepříliš vydařené ergonomie předchozí řady..
Jen šlepejš není s to vidět, jak na sobě Citroën neuvěřitelně zapracoval.. Srovnejme jeho nabídku ještě před... pěti lety... s dneškem. Časy Xsary a jí podobnými modely jsou prostě v nenávratnu.. Takže kdo to nevidí, kdo prostě není schopen a ochoten vnímat ten ohromnej posun, ať zajde k očnímu - ovšem aby mu pak nevypadly bulvy, až si tu Cé čtyřku osedlá. To pak přijde páně slepýšovo vystřízlivění z barevného světa kolem jeho nory.
Čakal som, kedy sa chytíš na obľúbenú tému... ;-) Inak v podstate súhlasím, mne ten príklon k nadčasovosti (čo sa dá hanlivo označiť i ako odklon od originality) pri C4 sedí. A pre tých ostatných, ktorým srdce piští po nekonvenčnosti, má Citroen DS4 (kvôli ktorej je ten vizuálny understatement C4).
Inak už si s tým išiel? (tak nejak tuším, že tú možnosť máš skôr ako my) ;-)
U nás v Trnave sa už rieši nábeh Peugeota 208, ale ešte ho akosi nik nevidel.
Musím souhlasit, že v kvalitě interieru udělal obrovský posun. Předchozí řada, to bylo něco děsivýho. Taky souhlasím s tím, že když srovnám nabídku před pěti lety s dneškem, je tam velký posun. Ale ten velký posun je u většiny značek, ne-li u všech. To je prostě vývoj.
Pracují na sobě všichni, to je pravda.. I tak mám ale pocit, že někteří o něco víc, než ti ostatní. Však taky bylo co napravovat a ještě toho dost zbývá ;-)
Nevíte někdo, co jsou ty dvě červené svítící věci v otevřeném středovém tunelu? Spínač přídavného spalování? Katapult pro přední sedačky? Napadlo mne také, že by to mohly být PET lahve, ale za boha nedokážu přijít na to, jak by se daly vyndat... :-O
Tak to vím opět naprosto přesně. Jsou to nukleární hlavice s roznětkou na bázi výbušniny C4 II. generace.
Automaticky se aktivují v blízkosti německých hranic - v ostaních případech jsou v neutrální modré barvě (viz sedmý snímek následující po jejich vyobrazení v aktivním režimu).
Hm, zaujímavé, tiež sa mi javí, že tam normálne nevošli. Riešenie bude asi tu: [odkaz] chýba tu ten kastlík na mobil, ktorý bude zrejme vyberateľný a po vybratí je miesto na prestrčenie fľaše. Alebo...? :-O
Automatické spojení s asistenční službou. Stiskneš a podržíš několik sekund (tuším asi tři nebo čtyři). Ozve se ženský hlas s hláškou, že pokud během X sekund nezrušíš volbu, bude automaticky provedeno spojení s místní asistencí Citroën... V praxi to bude fungovat nejspíš jen EU15.
Viem, ze toto pravdepodobne nebude nikoho zaujimat, no ja tomu zadku neviem prist na chut. >:D A uz viem aj preco. Tie svetla!
ja by som ich dal radsej nejak takto:
[odkaz]
pripadne takto (ale toto sa mi paci uz menej):
[odkaz]
A tiez sa mi nepaci design vsetkych tych pokrutenych diskov, inak si ale myslim ze to bude vyborne auto s paradnym interierom :yes: