Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Před deseti lety byl v Polsku vyroben poslední Maluch

4 komentáře

JozoO
na malucha ja nemozem povedat jedno krive slovo 😉 ... ano hneval dost, ale po vymene starych suciastok je znova vo forme, nutne dodat, ze toto auto nepotrebuje ist do servisu, staci si kus precitat navod, zobrat vercajch a pustit sa do roboty 😉 ... co sa tyka prakticnosti tak si dovolim povedat, ze sunda aj dnesneho smarta ....... a na trabiho by som tiez velmi neutocil ... aj maluch aj trabi sa zapisali do dejin, jeden zmotorizoval Nemecko a druhy zase Polsko

maluchari zdar :-!
vrkuboy
Tak v té době kdy se začal vyrábět "maluch" sis o "poldek-ovi" mohl nechat zdát. To spíš Fiat 125p. Každopádně ta poruchovost není zase tak tragická jak se píše, jasně není to etalon spolehlivosti, ale vždycky to opravíš za pár korun a spíš než konstrukční chyba je to stářím. Každopádně jakékoliv srovnání se soudobou produkcí Fiatu je směšné. V Trabantu jsem jako dítě najezdil hodně a Malucha mám jako víkendovku na blbnutí a pro radost a řekl bych že si s Trabantem nemá co vyčítat. >😁 Zweitakt, plastová měrka na měření benzínu, nutnost počítání kolik M2T-éčka tam musíš nalít.... jo BMW říká Áda >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ádo, víme, že jsi trabantem jezdil půlku života a pokud bys mohl, tak bys jezdil i ním, ale zkus tak trochu porovnat pořizovací cenu v té době a hlavně ekonomickou a sociální situaci Polska, které postavil na kola. Pokud jsi chtěl něco pořádného z Polska, tak sis mohl koupit Polonez a to bylo už auto někde úplně jinde a Trabant mu nesahal ani po ventilky.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Trabant byl ve srovnani s Maluchem uplne BMW. :no: