BMW si pro letošní pařížský autosalon připravilo koncept 2+2 místného dvoudveřového vozu. Je to zatím sice jen studie, ale o vzhledu nového šestkového kupé už nikdo nepochybuje.
Tak takové věci můžu. Sedma, pětka a teď tohle. Jsem rád, že pravděpodobně končí doba obtloustle prasečích a zhýrale neelegantních šestek, x-šestek a podobných oblud silnic. Zmíněné nové modely jsou štíhlé, vizuálně rychlé a lehké, tedy přesně takové, jaké BMW vždy bývaly. Nádhera :yes:
Uvnitř je o super. Ten obrovský display nemá chybu. Zezadu to zapadá to designu nových BMW 5 a 7. Má to jejich tvar světel. A celkově to zezadu vypadá agresivně. Takže bomba. Ale zatím takovým menším zklamáním je pro mě předek. je takový divný. Takový vykulený. Vypadá jak uměle protařený. Uvidím, jak to bude naživo, ale takhle z fotky mi ten předek moc neučaroval. Škoda, protože zbytek se mi moc líbí.
Vracajú sa veľké kupé? Asi nie. Skôr ide o posledných mohykánov (BMW, Mercedes), ktorí vytrvalo ponúkajú klasické dvojdverové kupé. V dobe štvordverových a päťdverových kupé sú už v menšine, ale sú stále klasicky elegantné, aristokraticky krásne a povznesene nepraktické. Ale je dobré, že sú. :-)
Co takhle Ferrari, Maserati, Aston Martin, Jaguar, Bentley, to jsou jen značky, které mě z hlavy napadly. Nedělají 5 metrová kupé ala MB CL, ale dělají 2+2 GT, což je i BMW 6er. Trh GT od 2 do 5 milionů je vcelku rozsáhlý a nedivil bych se, kdyby časem přišla i Audi A7 Coupe.
Třeba takové Ferrari California je namířené mimo jiné i proti BMW M6.
Jasne, ale mal som na mysli relatívne bežnú produkciu. Okrem toho Ferrari klasické kupé ani nerobí (California je roadster so sklápacou pevnou strechou), Bentley či Aston sú o ligu vyššie, teda reálny konkurent pre 6er a CL je len XK a Mase. Čiže všeho všudy 4 autá tvoria samostatnú triedu.
už BMW představí něco, co bude navazovat na historicky sportovní zaměření značky a i když jsou X5M a X6M opravdové střely, tak mi rozhodně nepřijdou jako echt BMW.
Po shlédnutí fotek už také vím, co jsem předjížděl ve středu u Mnichova ( 2 kusy ). Kapota, boky a zadní čelo přelepeny fólií, ale pouze tak 50cm široký pruh. V první chvíli jsem tipoval derivát 3er, ale při míjení jsem si uvědomil velikost a ne-bangelovský zadek. Pánové, to auto působí velmi kompaktním, uhlazeným a elegantním dojmem. Jak BMW kritizuji za modelovou politiku posledních let, tak zde to (alespoň z mé strany) vypadá na velký potlesk.
Bravo BMW. :yes:
Nerad to hovorim, ale zeby BMW konecne chcelo spravit pekny interier?
Treba pockat na realne prevedenie, to bude zrejme o nieco chudobnejsie, ale to co je ukazane na fotkach vypada naozaj velmi dobre. Otazka je, ci to v takomto prevedeni nebude len zas super-uper individual za velke prachy...
Kazdopadne teraz sa mi to velmi pozdava :yes:
Zvonku mi to pripada take nejake neohrabane, ale mozno je to len sila zvyku.
Nemůžu si pomoci, ale tohle auto mi prostě k celé řadě vozů BMW nesedí. Jeho tvary jsou spíše jaguárovské nebo astonovské, tyhle dvě auta v tom vidím ale určitě ne BMW. Interiér je hezký ale CLS má hezčí, oboje jsou to koncepty.
mi povedenější konkurenci pro tohle auto! To jen na na margo plaček nad designem, spousta rozumbradů poplakávala nad banglovou šestkou, spousta rozumbradů bude poplakávat nad šestkou novou, folklor. Faktem ale je, že konkurence se v těchto designových patrech bude hledat těžko, éčko kupé je bezpochyby pěkné auto, ale vzhledem ke své céčkovitosti spíše soupeřem pro 3er coupe nebo A5ku. Chci-li se dívat po něčem, co dokáže vyvolat podobný dojem jako nová šestka, musím o patro výše, míněno cenové patro. XK nebo Mase coupe, těm bude Mnichov opět motat hlavy. Jestli byla banglova osobitá neelegance předchozí šestky brzdou v rozletu, pak design téhle inkarnace šestkového "žraloka" (odkaz v nádherném klasickém profilu, negativní sklon přídě, spodek zadního nárazníku výše než boční práh) bude jeho katalyzátorem. Stačí si odmyslet studiová cingrlátka v podobě chromu na masce, kolech, nebo zadním nárazníku (které dle mého dojem spíš kazí) a je tu hotová seriová šestka. Specielní palec pak míří do interieru, v tom dnes na bavorskou produkci stačí málokdo. Pro mě celkově za jedna, šestka je zpět v plné parádě. :yes:
Už jsem ji viděl, seriovku jen s polepy, a je to jak říkám výše, odmysli si studiové pozlátko tj. chromovaná žebra na masce, chromovaná kola a vzadu ty výfuky s hrazdou a máš serii. Jediný tvarový rozdíl je v předním nárazníku, který je tvarován "úsporněji" má užší nasávací otvor, ty ledky v serii taky nebudou, a taky jsou tam obyčejnější zrcátka. Vnitřek je serie, je jen potažen koženými variacemi, které asi nebudou ani v individual, já jsem viděl černý vnitřek s hliníkem, volant totožný s pětkou. ;-)
Souhlas, právě vedle hrbaté banglovy šestky je to dokonalost sama, za kterou můžu BMW jen velebit. Už druhá studie, která mi v poslední době udělala od BMW obrovskou radost a znovu si dokážu takové BMW představit i ve své garáži.
Parádní interiér je celkově podstatně výš, než u současné CLS a je už plnohodnotnou alternativou k úrovni interiéru v A7.
Po bangle vlně a 5GT už jsem v něco designově a stylově podobného (od BMW) pomalu ani nedoufal... :-):yes:
Já neumím bangleho vlnu hodit celou do jednoho pytle, zatímco za 5er E60 a první žraločí Z4ku bych dal ruku do ohně, tak 7er E65 se mi nelíbí, byť styl má, a šestku E63 považuju vyloženě za nepovedenou.
Úplně do jednoho pytle ji neházím. Na šestce se shodnem, na E60 ne a Z4 se mi (hlavně po face) taky docela líbila a trojkové kupé (dokonce částečně i kombi) je taky pohledné, ale traková 1er hb, tak to je skoro "katastrofa"...
Vidíš, tak zrovna 1er se mi líbí, je tu jedna svébytná kastle v této třídě, golf, pak zbytek mainstreamu ve stylu vše stokrát jinak a přesto stejné, a potom 1er jako druhá svébytná kastle. Jedině bych mu trochu přimhouřil "oči", ale to se na nové generaci stane. ;-)
Asi si jeden z mála, ak nie jediný, ktorý považuje vizuál 1er za príťažlivý. Viem, čo to autíčko dokáže a mám k tomu autu rešpekt, ale za pekné by som ho nikdy neoznačil.
Svébytná kastle ano, ale to v tomto případě (nejen podle mě) nemůže vyvážít "zbytek" designu, ne že bych to chtěl přímo srovnávat, ale ono je nesporně svébytná třeba i kastle Ssang Yongu Rodius... ;-)
Krásne auto :yes::yes::yes:
Jediné, čo som závidel Audi, bolo špičkové audio,. Nie žeby Harman Kardon alebo Bose hrali zle, ale Bang & Olufsen je Bang & Olufsen.
Asi som sa dobre modlil, že ma u BMW konečne vypočuli >:D
Je to zatím studie, jestli bude BO i v běžné nabídce je otázka.
Jinak je ale kvalita zvuku v autě spíš otázka ceny, než konkrétní značky audia... i HK (a další) by jistě za podobné peníze postavili stejně kvalitní zvuk, jako BO, navíc u BO se platí z velké části za exkluzivní design, spoustu produktů řeší jen dodavatelsky + design a nálepka BO...
V sériovej výbave určite nebude, ale dúfam, že v príplatkovej áno. Cena bude určite veľmi zaujímava. V audi je to tuším cca 11000 EUR.
Samozrejme, že sa platí aj za značku, ale v High Ende je to normálka.
Sú to malé série a starostlivo vyberané súčiastky. Ak sa o túto oblasť zaujímaš, vieš o čom hovorím.
Čo sa týka zvuku, určite bude excelentný.
Nechajme sa prekvapiť.