Novinky
webpaja
0
Přes všechny možné klasické italské chyby zejména v ergonomii a "schopností" skloubit ty nejvybranější a nejdražší materiály s naoko levnými detaily (střední část palubní desky s obstarožní navi a ovladači klimatizace), považuji Maserati GT za nejkrásnější velké kupé. S motorem z Ferrari nebude podle mého lepší volby. 😉
Dinar
0
Jo, je to porno na kolech, ale u tohohle stradale se mi nelíbí přední nárazník. 😉
webpaja
0
Mě zrovna ta přední perverznost rajcuje 😄
kosmonaut
0
Fantazie :yes:
Pekelná Micinka
0
Já ti nevím. Vždy když ho vidím, tak se nemůžu ubránit myšlence, že si s tím zadkem, zejména tedy světlama málo vyhráli. Chci tím říct, že oproti současným modelům a to i v nižších segmentech působí světla takovým plochým, nudným dojmem. To je opak toho agresivního čumáku, což dle mého názoru není vpořádku. A zatím se nezdá, že by compagneros v tomto směru zamýšleli nějakou změnu.
webpaja
0
Porovnám-li XK, Bentley, vychází mi Mase jako nejpůsobivější. AM má svý kouzlo samozřejmě taky, ale to jsme užo dimenzi výš 😉
Pekelná Micinka
0
Proč mám ten pocit, že CGT tam taky nepatří? U Astona můžeš zařadit model V8
webpaja
0
V8 mi připadá trochu jinde než 5m dlouhé Mas.
iudex
0
Presne, od Astona je veľkostne bližšie DB9. Aj keď imidžovo a cenovo inde.
Pekelná Micinka
0
Ano, v tomto máte oba jistě pravdu, ale je potřeba na věc nahlížet taky "přes" motror. A 12 je prostě víc než 8. Proto jsem zmínil V8 Vantage. Ovšem i tak bych bral XKR.
Pekelná Micinka
0
No ještě jsem to dopisoval. Psal jsem, že Jag začíná cenově nejníž, ale je možné ho "prodražit". Takže bych to viděl tak, že XK, GT a V8 jsou si největšími konkurenty, ale opět v případě XK je nutné započítat i 6er a SL. CGT a DB9 jsou pak výš.