Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault Mégane RS (184 kW, 340 Nm) na českém trhu za 749.900,- Kč

157 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Renault tu casto zbiera kritiku za svoje "cenové podkladanie sa", co má znizovat jeho image. Tak tu máme raketu, ktorá ten image podstatne vylepsuje. 250 turbokoní, stovka za 6,1 s, ostrý vzhlad a este ostrejsí podvozok verzie Cup. Tí, co mali to stastie a vyskúsali si Renault Sport, tvrdia, ze rozdiel oproti beznému Meganu je ako rozdiel medzi bezným Lancerom a Evom. A to vsetko za cenu nizsiu ako Focus ST. Takze tentokrát: bravo, Renault. :yes:
vrkuboy
Něco mě říká, že dnes tu bude ještě veselo. >😁 Hrozně mě baví hlavně konspirační teorie deadlifta na téma Megane vs. Focus...

Jinak samozřejmě souhlas :yes: Kavalitní sortovní náčiní za rozunou cenu.
webpaja
Vyhod klavesnici! 😄
vrkuboy
Chyba není v klávesnici, ale ve mě 😉
webpaja
Vykasli se na pravdu! Klavesnice je to a basta! 😄
vrkuboy
Jsem kvadruplegik, klávesnice za to opravdu nemůže 😉 Jinak vzhledem k tomu, že mám notebook tak se ji zbavit bude trochu problém >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
To bude spíš rukama... >😒]
vrkuboy
však říkám, že jo 😉
_Teddy_
S tou cenou to nie je tak horuce. Standartne sice stoji ST 750500Kc (t.j. Megane RS ho "posliezol" o 600Kc), ale uz dlhsiu dobu je Focus-ST v akcnej ponuke za 630tisic Kc. To je o peknych 120 tisic menej, ako tento Megan...
Avatar - iudex
iudex
Mna presviedcat nemusís, ja by som volil ST. Poukazujem ale na to, ze výkonovo je Megane RS dalej, niekde na polceste medzi Focusom ST a RS, pricom cenníkovú cenu má nizsiu ako ST. A typicky u Renaultu na zlavu aj pri RS nebudes musiet cakat dlho, takze predpokladám a rok-dva pojdu este podstatne nizsie.
vrkuboy
Nabízí se otázka jestli ST dokáže nabídnout to co Megane RS. Papírově to vypadá, že ano, ale neviděl sem nikde přímé srovnání těchto aut. Nechci o tom moc spekulovat, ale myslím, že Megane RS bude spíše srovnávaný s Focusem RS.
karlitto00
Presne tak, ST na tenhle Megan nema ani nahodou. Hlavne podvozkove (ten Cup je mozna jeste lepsi nez RS), rizemin a vsim, co opravdu spada do kategorie "sportovni".
vrkuboy
Já bych to ST nepodceňoval 😉 Na verzi cup asi mít nebude, ale tu "civilnější" verzi Meganu RS by potrápit mohl.
Provocateur
Ty auta ješt nikdo neporovnal,takže nemůžeš říct který je podvozkově lepší nebo rychlejší. Na to si přišel jak?

Můj tip je, že Focus RS (ST nemá cenu ani srovnávat) bude na okruhu rychlejší než Megane RS (ať už s jakýmkoliv podvozkem) dokud se u Renaultu nepustí do úprav jako u minulé verze. Ale pak už to zas bude neporovnatelné.
Avatar - white label
white label
Právě, že už porovnával... (Autocar)
Provocateur
Tak to jsem zaspal 😄
Avatar - white label
white label
Ovšem MeganIIRS a MeganIIIRS mají poněkud odlišné charaktery, to co píšeš ty odpovídá spíš jeho druhé generaci...
Avatar - iudex
iudex
Obe porovnania budú trochu krívat. ST stráca na RenaultSport 24 koní, naopak Focus RS má konkurencnú výhodu az 55 koní. Výkonovo by sa teda Megane RS mal skor porovnávat s STckom, podvozkovo (najma Cup) skor s RSkom.
vrkuboy
Tohle nic ješte neznamená 24 koní není moc 😉 záleží na hodně věcech aerodinamika, převodovka, pneumatiky a v neposlední řadě i správná konstelace hvězd >😁 😉
Avatar - iudex
iudex
A pri hothatchoch je nezanedbatelný este tzv. fun factor, co je vec císlami nevyjadritelná. 😉
Avatar - white label
white label
Dneska ti ta klávesnice, ale fakt nějak (dInamicky) ujíždí... asi ta špatná konstElace hvězd... >😒]
vrkuboy
už to říkam po několikáté chyba není v klávesnici 😉 najdi si na google co je to kvadruplegie 😉
Avatar - white label
white label
Počkej..., vím co to je..., já si myslel, že to byl jen nějaký černý humor, tak to sorry... 😲
Já jsem si ale dřív ničeho podobného u tvých příspěvků nevšiml...
vrkuboy
No když je čas dávám si na to pozor 😉 😄
Avatar - white label
white label
To je pravda, v předposledním Autocaru je právě srovnávačka MeRS a FoRS... 😉
vrkuboy
viděl jsem to video, ale upřímě ve mě vzbudilo emoce asi jako předpověď počasí se Zákopčaníkem. To video Clio RS vs Focus RS bylo lepší.
Avatar - white label
white label
Ale četl jsi i tu "srovnávačku"?
vrkuboy
nene pouze toto video [odkaz]
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vrkuboy
"V nabídce jsou dvě provedení, která obě stojí shodně 749.900,- Kč" co řešíš? Za Cup verzi se nic nepřiplácí pokud jsem to dobře pochopil 😉

EDIT: beru to zpět špatně jsem tě pochopil 😉
webpaja
Nikde zminku o priplatku u prispevku Coswortha nevidim 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vrkuboy
No snad na tom není ten Megane podobně >😁
Provocateur
Osobně moc nechápu a ani se mi nelíbí ten trend poslední doby mít vzadu nad koly co nejvíce "hmoty" na úkor oken a 3-dv. Megane to snad dotáhl k "dokonalosti".

Ještě by mě zajímalo jestli bude zas verze bez rádia, klimy, skel apod. zbytečností? 😄
vrkuboy
Možná bude... něco se tady psalo o oživení Gordini 😉 Ale taky jsem četl, že novodobé Gordini by mělo být jenom opticky odlišné od standardní produkce... 8-s
Petto
Bude, kto bude chcieť vyťažiť z toho auta maximum tak odtiaľ také k.k.tiny vyhádže. R26R bolo jasným dôkazom toho, že tých k.k.tín je tam za metrák. 😄
webpaja
Nikdy jsem v produktu teto divize nejel, soude vsak podle vseobecne kladnych az nadsenych recenzi jde o veskrze nadprumerne vozy, schopne pobit sve rivaly s napisy ST, RS, GTI apod. (nemusi byt pravidlem)

At mi tedy nekdo vysvetli, proc znacka angazujici se velmi uspesne v motorsportu dela v seriich tak neskutecne nevyrazna auta!
kuko
nevýrazná? Vždyť na Lagunu a teď i Megoše nadávají všichni co je vidí, vášně lítají vzduchem jak blesky :-! >😒]
vrkuboy
Až si tu poslední větu přečte Avantime tak ho budou vynášet z baráku nohama napřed. >😁
webpaja
To, ze je auto osklive neznamena, ze je jinak vyjimecne 😉 A propos novy Megan neni ani osklivy, je jen neskutecne obycejny.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kuko
ano, souhlas, já jsem reagoval na to "nevýrazné" ve smyslu, že by se o nich vůbec nemluvilo

Ono technicky v mainstreamu už asi těžko čekat zásadní revoluci, spíš je to vylaďování 😉
Avatar - iudex
iudex
No ja napríklad povazujem nový Megane Grandtour za velmi elegantné a vydarené auto, v triede co do vzhladu moc krajsích kombíkov nie je, ak vobec.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Fujtajbl! :no: Srovnej si VW Scirocco :yes: [odkaz]
webpaja
Tolik invence v jednom prispevku se jen tak nevidi. Jsi vazne uzasnej...Pido 😄
kuko
je nám vzorou i oporou v těžkých časech plných článků o Rendlících :-!
vrkuboy
Ano ano, poučme se z utrpení svatých (Áda) >😁
Avatar - iudex
iudex
A navyse Renault Sport naponúka ani ziadnu naftovú verziu, úplná ostuda. :-!
kuko
zatial, ja myslím že časom príde, podobne ako to bolo v druhej generácii

no ale samozrejme to nebude TDI, takže je to vlastne fuk... >😒]
karlitto00
Tohle je auto pro fajnsmekry, zvlast v nasi stredoevropske kotlince kde Megane RS zdaleka nema image Golfu GTI nebo Focusu ST/RS. Kdo ma zkusenosti s predchudci, vi ze tenhle "rendlik" si da s dobrym ridicem GTI i ST k veceri kdykoliv chce, jediny RS je (kdekoliv) rychlejsi. To ale bude platit jen do prichodu nastupce R26R, kterej je sice spis okruhovka, ale pokud je clovek trochu asketa a sadista... >😒]
vrkuboy
No ale na druhou stranu můžeš s GTI projet pohodlně půlku Evropy bez nutnosti použití kosmodisku >😁
kuko
tak se standardní RS snad taky (teda spší od servisu k servisu že >😒] ), proto pak nabízejí i Cup a R-kové verze, pro maniaky 😄
vrkuboy
Těžko říct, počkám si až Megana otestuje paní Urbánková, ta by totiž národu určitě nelhala >😁
karlitto00
To je prave o prioritach, jestli chces jezdit dlouhy cesty, nevim proc by sis mel kupovat hothatch 😄
Certmike_SVK
Neriesil by som tu ze co je rychlejsie, ci ST, ci GTI, ci .... este som nikde necital ziadny test takze tazko hovorit. Ale co mozem s istotou povedat tak neviem rozhodit na tychto hot-hatchoch ze maju jeden vyfuk v strede 8-s Mozno som staromodny, ale taketo auto MUSI mat minimalne dva vyfuky po bokoch.

Ak si myslite ze som divny, beriem :-!
kuko
tak u toho Megoša je to myslím dokonca len falošný výfuk, klasický je niekde v rohu. Inak súhlas, šporťák má mať minimálne dva alebo viac výfukov :yes: 😉
Avatar - iudex
iudex
Predbehol si ma. 😉
vrkuboy
kdepak u rs je to skutecny vyfuk, ale u klasickeho coupe se "sportovnim" paketem je to jen plastova napodobenina v anglii to prodavaji pod označením world series
kuko
ok :yes:
Avatar - iudex
iudex
Moze byt i výfuk v strede, ale nie falosný, teda velký chrómovaný otvor a v tom tenktá rúrka skutocnej koncovky výfuku.
Avatar - salamoon
salamoon
😲

Uzasna cena.
Snad aj jazdne vlastnosti(to mi vlastne moze byt fuk,pokial nevyhram lotto >😁 )
GTI
Jako dobrý, ale... stačilo prostě jen říct, že se ti nad pelest už nevejde...

Tak co z kritického pohledu - absolutně neproporční záď, okno jak z ponorky a pod tím snad tuna plechu, (podle mých kritérií široko daleko nevidět nic méně zdařilého) do okolí vystřelená zadní světla, takhle si francouzský sportovní šmrnc nepředstavuji. Vjemový problém cítím též uvnitř. Ta přístrojová (elegantní) deska se přece vůbec nehodí do sportovního dravce. Žlutě probarvený otáčkoměr, no, principiálně špatně.

Jako pozitivum přijměme fakt, že kategorie Hot-Hatch má dalšího reprezentanta. 250 koní na předku, bude to poměrně tvrdá bestie, k velmi vyhraněnému účelu.

Co se týká jízdních vlastností (sestoupíme-li na úroveň garáže), pak ani ST, ani GTI, ani RS nemáš šanci dostat do nějaké mezní, hraniční jizdní situace, neb ještě před jejím dosažením by tě strachy klepla pepka. Paradoxně jde v tomto segmentu tedy hlavně o míru komfortu, který ti dané auto nabízí.

Geniální konfiguraci nabízí samozřejmě tvůrce kategorie Hot Hatch, totiž GOLF GTI, tam je vše odladěno k tomu, aby, když chceš, sis připadal lak Loeb v Sosnové, a když nechceš, aby sis užil i dostatek jízdního komfortu, je to tedy přesně to, co potřebuješ ke každodennímu užívání svého milovaného auta.

Za kolik které auto udělá severní smyčku není vůbec důležité, koneckonců ty své cesty počítáš v lepším případě na minuty či standardně na hodiny, a vteřiny jsou ti zcela ukradené.

Co koupit? Samozřejmě dokonalé, odladěné geteičko. Další varianta je Focus ST případně... ostré deriváty od Opelu Astra. Chytrej pak v Česku kupuje OCTAVII RS.

P.S. Ten plakát s novým méganem ještě uvaž, nějaké to místečko by se snad našlo ne?
vrkuboy
To je přesně to co sem psal nahoře. S GTI projedeš půlku Evropy bez nutnosti použití kosmodisku >😁 ale pokud chce člověk hračku bez kompromisů na blbnutí po okruhu tak bere RS... je jedno jestli Megane nebo Focus obě auta jsou špičkou mezi hot hatchy. A ty časy na nordschleife jsou podstatný! Kluci ta moje kára je pátá nejrychlejší předokolka na Nurburgringu... no a? A nebo Kluci ta moje kára je nejrychlejší předokolka na Nurburgringu... no a? Jasně bude jim to bude u pr.... ale krásně se usíná s pocitem, že ti v garáži stojí to nejlepší co můžeš mít. >😁 Jinak s tebou souhlasím. Málo kdo dostane tyhle auta až na samej limit a rozdíly jsou takřka minimální. Vteřina sem, vteřina tam. Mě osobně zajimá "fun factor" a pocity který člověk v tom autě zažije (teď nemyslím ty na zadní sedačce) >😁
GTI
Přesně :yes:
kuko
tobě ten nový Megan leží v žaludku co? 😉
GTI
Nerozumím, trochu podrobněji se intelektuálně obnaž.
kuko
chrlíš tady oheň a síru při každém článku o Meganu - kauza "Combi", teď koukám bude nová kauza "RS"...

tak a teď jsem intelektuálně obnažen 😉
Avatar - iudex
iudex
Holoto exhibicionistická, bezte se obnazovat jinam. >😁
kuko
pardon, jsme ve špatném tématu? bavíme se o HOTHATCHech ne? :-! >😒]
GTI
Často tu zmiňuji, že ty jako snad jediný tu zásadně nepíšeš nikdy a nic k autům, jen kolegům lezeš po zádech. Ilustrativně si přečti své zdejší příZpěvky. Kuko, aspiruješ na vometáka diskuzí.

Ty oceňuješ velkou tůru, já ji považuji za karikaturu kombi. Oba názorové proudy tu mají své právo na život. To nemá samozřejmě nic splečného s žaludkem mým a věřím, že ani s žaludkem tvým.

Na RS síru nedštím, naopak. Jen svá slova orientuji k praxi. Tobě to pojmu značně vzdálenému.

P.S. Ty už musíš mít od toho mrkání tik... 8-s >😁
kuko
😉 😉 😉

poslední dobou se mi zdá, že kdo zásadně nepíše nic k autů jsi spíš ty brouku, zbytek mi nestojí za reakci, tvý obvyklý talafatky 😉 😉 😉
GTI
To je málo, přitlač.
Avatar - iudex
iudex
Na zaciatok upozornujem, ze trojdverový Megane nepovazujem za najkrajsie ani najlepsie auto v triede.
Nedokázem vsak pochopit myslienkové pochody cloveka, ktorý na jednej strane vynása do nebies Scirocco, malé trojdverové kupé odvodené z hatchu nizsej strednej a s jeho technikou, výhradne predohrab s urcitými pre túto kategóriu áut charakteristickými crtami exteriéru a na druhej strane dokáze totálne zvozit ideovo velmi blízke auto. Základná dizajnová idea Scirocca a Meganu RS je totiz velmi podobná: nízka stavba karosérie, svalnaté boky a lemy blatníkov, ostro rezané svetlomety, silno sklonené celné sklo, vysoké boky dverí a malé presklenie dverí, dozadu stúpajúca línia okien, vystupujúce zadné blatníky a zuzujúca sa sírka kabíny vzad, silno klesajúca línia strechy a aj znacná hmota nad zadnými kolesami. Konieckoncov stací si pozriet: [odkaz]
a [odkaz]|+AUTO.CZ&alt… />Technika je tiez velmi blízka, v najsilnejsích verziách preplnovaný dvojlitrový stvorvalec, pohánajúci predné kolesá, maximálka atakujúca 250 km/h, akcelerácia na sto +/- 6s.
Tak v com vidís taký obrovský rozdiel medzi tými autami, ze jedno je údajne najlesie v triede a druhé je pomaly horsie ako Skoda Rapid r. 88? 8-s
kuko
toto celé si nemyslel vážne však? 😉
GTI
Iudexi, ty vnímáš tato dvě auta (RS x ROCCO) natolik totožná, že zaměnitelná. Na to já (chci-li být slušný) nemám co napsat... 😄 Tedy v tom je mezi námi rozdíl vesmíru.

Jinak, jestli jsi mě četl vočima, já nahoře nikde RS nezatracuji. Přečti si to ještě jednou.
Avatar - iudex
iudex
Isteze sú zamenitelné (nie sú totozné, to je obsahovo trosku iný pojem). Zamenitelné sú ako kazdý komplementárny statok, ak Ti ekonomická teória este nieco hovorí. To znamená, ze uspokojujú rovnakú skupinu spotrebitelov, patria do rovnakej kategórie (subsegmentu), sú velmi technicky blízke, z hladiska konstrukcného by sme museli íst do velkých podrobností, aby sme mohli odlisovat (priamy/nepriamy vstrek). A áno, aj v oblasti, ktorú povazujes za posvatnú (dizajn) sa na seba podobajú viac, ako sa akýkolvek Renault podobá Volkswagenu. Komu ktorý výsledok viac sedí (dané najma stvárnením jednotlivostí) ovplyvnuje najma jeho estetické cítenie. Celkovo sú si vsak tieto autá tak blízke, ze len Ty zatváras pred týmto faktom oci (Renault v jednej vete s VW!!!). Inak ja rovnako odkazujem na príspevok, na ktorý reagujes.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Na to, že máš nick GTI, evidentně nevíš o čem mluvíš.
"Co se týká jízdních vlastností (sestoupíme-li na úroveň garáže), pak ani ST, ani GTI, ani RS nemáš šanci dostat do nějaké mezní, hraniční jizdní situace, neb ještě před jejím dosažením by tě strachy klepla pepka. Paradoxně jde v tomto segmentu tedy hlavně o míru komfortu, který ti dané auto nabízí." Zrovna v sobotu jsme STéčko dostali do mezní situace snad 3x. Jestli je HH o komfortu, tak pak S-classe je o jízdních vlastnostech

:no: :no: :no: :no:
Avatar - iudex
iudex
:yes😒br /> Inak rozpís sa o tom testovaní ST na limite blizsie.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Máš to v SZ. 😉
GTI
>😁 Nelži si do kapsy, to co ty považuješ u ST za mezní situaci je ve skutečnosti mezní situace tvoje. ST má před sebou ještě dobrých... 90% nevyužitých schopností.

P.S. Jen skromný dotaz, kolik že jsi stačil při svém mládí, Ronaulte (nic proti) najet kilometrů? A za jakou dobu? To by ty limity mohlo dost dobře osvětlit... 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
GTI, kolik že těch HH jsi nařídil krom toho, co ti tady redakce pučila? Nedělej tady machra, z tvých reakcí o jízdě na spotřebu a o dvou sadách gum na 100 000 km je patrné, že sportovní jízda v tvém podání znamená jen "táhlý dlouhý".

90% schopností... >😁 Možná by vzlétlo, to myslíš? >😁

P.S.: Pokud tě to zajmá, tak jen od začátku letošního roku mám nájezd nějakých 22 000 km, takže pokud připočtu ještě plánované 2 zimní dlouhé cesty, tak bych daleko od 30 000 km za rok neměl být. Takže si to nějak zkus spočítat. Ale najet se dá ročně i statisíce kilometeů s kamionem a nejsem si jist, jestli to vypovídá o tom, zda řidič kamionu pozná limity STéčka. Logiku máš poněkud :no:
GTI
Myslím že nyní tu machra děláš jen ty, Ronaulte >😁 Přiznávám, za tiráka tě tu nepovažuju, každopádně bych doporučoval zásadně zapracovat na diskuzní pokoře směrem k prezentovaným řidičským schopnostem.

Se svým getei jsem najel rovných 108 tisíc kilometrů, s tím od redakce něco kolem sta kilometrů. Na hranu jsem dostal ovšem pouze pana inženýra Láníka, to když do nás na parkovišti málem naboural náklaďák 😄

Trénuj, uč se jezdit, měl bys to v životě ještě potřebovat. O limity se ovšem nesnaž ani v posteli. Vždy s rozumem, Ronaulte, na to pozor.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Diskuzní pokora? Za své řidičské umění se nestydím (někteří zdejší diskutéři se mnou již měli tu čest jet), ale připomenu ti tvá vlastní slova o tom, že zde diskutujeme o autech, ne o řidičích a o našich autech. Dle tvé logiky, že s počtem najetých km stoupá znalost bys přeci ty nemohl napsat (když se prohlašuješ za znalého řidiče), že HH je hlavně o komfortní jízdě!

Pokud ses se svým GTI nedostal na limity, ať už v provozu či na okruhu, tak to bylo asi špatně zvolené auto pro Tebe, možná by ti postačila 1,6 nebo 1,4, ta také přece plynule zrychluje na pátý převodový stupeň z 55 na 180 >😒] >😁

Děkuji za tvé poučné rady, napíšu si je na spodní stranu koberečku v autě, tam se mi budou hodit 😉
kuko
😄
GTI
>😁 Jednačtyřka? Veřejně prohlašuji, že bych byl spokojený (pokud bych v tom nemusel vozit rodinu na dovolenou do Černé hory) i ve Fabii 1,2 HTP. Co spokojený, šťastný...

Koukám, že ses už dostal i na limity v psaní...

Tak speciálně pro tebe jednu pravdu - ano, skutečně s najetými kilometry roste u průměrně talentovaného jezdce umění jízdy. Tedy s tvojí ctěnou výjimkou... >😒] :yes: Talenty od boha ty já mám rád...

A ještě něco speciálně pro tebe - na plakát si dej co nejostřejší bestii, na užívání pak pořiď z hot-hatch kategorie geteičko. Jednou to vše pochopíš. Možná.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To, že bys byl spokojený i s 1,2 HTP svědčí jen o tvých možnostech 😉

Vím, co chceš tím komfortem říci, GTI je v tom mezi HH jeden z nejlepších, ale to není podstata HH a základ HH, je to jen alibismus, kterým chceš obhájit slabší výkon a např. řízení GTI, ale neděláš to zrovna dobře. Překrucování kategorií není to pravé. Samozřejmě i já uznávám GTI jako jeden z nejlepších v kategorii GTI, ale to jsou v různých hlediscích každý z nich.

Díky za lichotku, i ten Schumi měl a stále má talent, přiřazení k němu vítám.

Tady Megana bych si pořídil i pro běžnou jízdu, nejen na plakát. Trochu si pleteš Megana II R.26.R tady s Meganem III RS, ale u tebe to není žádná novinka.
GTI
Má potenciální spokojenost s fabií má s mými možnostmi společné přesně to, co tvé mladické představy o driftech s reálným pohybem po silnici.

Co se týká geteička, nemusím nic maskovat. Napřed musí člověk projít etapou, kterou procházíš evidentně nyní ty - co zatáčka to smyk, co rovinka to plnej. Tedy myslím jako ve snech. Až pak spolu s dospělostí se zpravidla dostavuje realističtější pohled na svět aut, na auta světa. V tvém případě, tuším, žes tu psal, že studuješ VŠ, jsi na můj vkus v tom prvním stádiu jaksi přes věkovou míru. Už bys měl stát na zemi poměrně rovnejma nohama. No, takže až pochopíš, že tvé schopnosti jezdit omezuje především tvá dokonalá průměrnost, můžeš začít pracovat na tom, abys neohrožoval při jízdě sám sebe, což je mi ovšem koneckonců i jedno, ale abys hlavně neohrožoval ty kolem sebe... To je tvůj jediný a hlavní úkol za volantem. Na drifty jsou tu jiní kofři.

Velmi oceňuji tvou upřímnost v poslední větě, zejména tedy to slovíčko - "bych" To myslím o tobě vypovídá velmi realisticky. Jenomže na silnicích neexistuje "bych", na silnicích existuje jenom pravda volantu. Tak poctivě studuj, drž na uzdě driftvášně a modli se, abys jednou nemusel dopočítávat dny do další permanentky na šalinu a mohl tu hrdě jednou prohlásit - mám hothatche v garáži. Neboť bláboly mladejch kluků bez volantu, se zkušenostmi tvého rozměru jsou poučné jen v jednom směru, ukazují totiž, že svět je stále stejný. A kluci světa též :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
GTI, jsi dobrý komik, ale špatný věštec. Je s podivem, co dokážeš z jedné věty, kterou si naprosto špatně vyložit >😁

Dle tvé představy jezdím v obci 150, zatáčky dveřma napřed a na dálnici v protisměru, tak ty si nejspíše představuješ jízdu na hranici >😁

K mé poslední větě. Předělám ti to tak, abys to byl schopný pochopit a právnicky nenapadnout: Tady Megana si kup i pro běžnou jízdu, nejen na plakát. Trochu si pleteš Megana II R.26.R tady s Meganem III RS, ale u tebe to není žádná novinka.
Gangrel
Když dochází argumenty, tak je videt, ze i "ty" samozvany guru, se dostavas do meznich situaci a volis lehce detinske osobni utoky... tfuj ale :-!
Franke
Ty jsi měl GTI?
GTI
Ano, píši o tom zde - [odkaz]
Narazil jsem tam na zajímavý příspěvek. Něco ve smyslu... "GTI5 stojí za h---vno, právě jsem si nahrál video 25 let Quattro a tak si tu ležím v klidu a užívám si".
GTI
😄 No, to by tak některé diskuzní autopostoje ostrejch dravejch... puberťáků poměrně věrně vyjadřovalo... 😄
Provocateur
V tom případě spíš hledej chybu v sobě než v ST. Když pojedu poprvé 911 aniž bych s ním měl najeto alespoň pár stovek km a pojedu bezhlavě co to dá, tak ji taky dostanu do mezní situace a ne jednou. Ale pokud jedeš s rozumem, tak je to jak píše GTI, v normálním provozu nedostaneš auto ST do mezní situace (nepočítám nepředvídatelný události jako např. vběhla srnka apod.). A pokud vlítneš rychleji do zatáčky a auto nezvládneš, tak není chyba v autu, ale v tobě.
GTI
:yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Čti pořádně a pak reaguj, je tam napsáno "jsme", já bych si to nedovolil, pokud bych to auto nevlastnil. Co je pro Tebe rozum a běžný provoz? Stání na v zácpě a jízda na dálnici? Jestli ano, tak to máte oba s GTI pravdu.
Avatar - Thomasino
Thomasino
Ronaulte - co máš proti řízení u G6 GTI?? Jak dlouho jsi ho řídil??!! 10 minut?? 😄
Zrovna řízení se o hodně zlepšilo (má ho skoro jako Focus ST a věř mi, že o tom něco vím) a navíc třeba u Clia RS je to jedna z věcí, které jsou mu v testech vytýkány!! Na druhou stranu samozřejmě vím, že i to řízení by mohlo být ještě lepší, ale v režimu Sport má dostatek citu a zpětné vazby, aby jsi věděl co se ti pod kolama děje.
Jinak jestli zvládáš trávit většinu času za volantem na pěkných a prázdných okreskách a užívat si nějaký rychlý HotHatch, tak ti gratuluji. Také bych se toho chtěl někdy dožít. Ale po Brně nebo Praze a služebkách po ČR se mi to bohužel nějak nedaří... A to jsem už pár set tisíc kiláků za ty leta najezdil se spoustou aut 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
108 000 km 😉 >😒]
Zlepšovat je možné vžd,, to, co jsi mi napsal mě vysvětlovat nemusíš, myslím, že jsme se o tom i spolu bavili. 😉 Ještě bychom ale měli trochu více zmiňovat GT a HH, poslední dobou se to nějak zaměňuje 😉
Avatar - Thomasino
Thomasino
A co je podle tebe HotHatch? 😉
Je ale pravda, že hodně z těchto původně HH se nyní spíše dostává blíže GT (viz.zrovna nový Megane RS), ale stejný trend je i v supersportech za pár mega... Těch pravých sporťáků už moc není, myslím něco jako Lotus Elise/Exige, Noble M600, Nissan 350Z atd.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jako HH je podle mě to, co původně jako HH bylo bráno, proto zmiňuji ty GT 😉
Avatar - Thomasino
Thomasino
A co teda podle tebe původně HotHatch bylo??
Avatar - Ronault.
Ronault.
Lehké, rychlé, jednoduché a dostupné auto. Co podle tebe u těch původních bylo, když je také zmiňuješ? Něco jiného?
Avatar - Thomasino
Thomasino
částečně souhlas. Rychlejší verze běžného Hatchbacku (a vycházející konstrukčně z něj), která má být o něco zábavnější, relativně cenově dostupná, ale hlavně stále použitelná pro každodenní ježdění!! Na to jsi nějak zapoměl. Aby jsi s ním prostě mohl na pěknou okresku se jen tak projet, nebo s ním bez problémů zvládl jet 3 hodiny po dálnici a nebolela tě z toho randálu hlava, nebo záda z tvrdého podvozku apod 😉
Avatar - white label
white label
"Lehké, rychlé, jednoduché a dostupné auto...", je pro mě dost nekonkrétní klišé.
Když chce někdo porovnávat např. GTI první generace s tím současným, musí jej srovnávat podmíněně v kontextu jejich doby!
Kolik vážil a měřil, kolik PS měl jeho motor, jak byl vybavený a kolik stál průměrný Evropský kompaktní hatchback v roce 1976... a proti tomu dnes, v roce 2009?
Dostupný, lehký, jednoduchý je třeba HH Favorit, ale Megan asi těžko.
Avatar - white label
white label
Je to přesně tak, a potvrzuje to také např. komentář v dnešním Autocaru k 458 Italia: "Italia se řídí lépe než Scuderia,
a navíc se s ní žije snadněji."
A potvrzuje to také změna charakteru MegIIRS vs MegIIIRS...,
ale i ostatní HH...
Technický pokrok u automobilů je spojen se snahou o co největší uživatelskou přívětivost, už od samého počátku.
Nárůst hmotnosti automobilů je logická daň za ni, a za s ní spojený komfort, a také za požadovanou vyšší bezpečnost současných automobilů...
Avatar - Thomasino
Thomasino
108.000 km jsi nemohl myslet vážně, že by jsi řídil Golf 6 GTI, že?? Když se dělá od léta >😁 Doufám, že s ním ve středu dorazíš na žebra, uděláme společné foto 😉
Jen jestli budou míti žebra volno.
Avatar - Ronault.
Ronault.
V diskuzi těch 108 000 už je 😉 >😒] Žebra ještě nevím, je to ve hvězdách
Majitelé Volva samozřejmě nejsou pro Megane RS zrovna cílová skupina, pro ty je vážně lepší ta Octavia 😉 Ačkoli teda zrovna Octavia RS nebo Golf GTI s tímhle Meganem (a se sportovními vozy obecně) mají společného jen velmi málo.
GTI
Jistě... myslím tedy tu tvojí druhou větu. A dodávám - naštěstí.

Já se neodpovědně domníval, že se tu povede diskuze o silnici a neuvědomil jsem si ovšem, že zde jde o nejhezčí plakát... 😄
puko
kokos neviem o co vam tu ide, citatu celu tuto diskusiu to je ako sledovat male deti ako sa hadaju ze kto ma krajsi anglicak, alebo kto je vacsi *(nejaka lepsia detska nadavka mi nenapadne), donekonecna ty si,ty si,nie ty si atd atd...a to sa opakuje pri kazdom clanku a diskusii ktora sa len zdialky dotkne francuzov,koncernu a ja neviem este coho..

megane rs,focus st,rs,gti,scirocco..nechapem ako nedokazete uznat ze vsetko su to urcite vyborne auta, kazde ma vlastne prednosti, ale aj zapory. Ziadne z tychto aut nie je absolutne najlepsie a ziadne absolutne najhorsie, naviac aby ste tieto odsudenia tu produkovali vy.

Kazdy ma vlastne preferencie a to je hlavne. Sto ludi sto chuti. Niekomu sa viac paci megane,niekomu golf a niekomu focus. To nedokazete pochopit? Ak nie tak to sme na tom dost zle. Nulova tolerancia.

Osobne sa mi novy megane rs velmi paci, ako dizajnovo tak aj celkovo. Golf pre mna vobec nie je taky zaujimavy,no keby mi dali vybrat medzi roccom a meganom musel by som dlho rozmyslat.

Trocha som sa rozpisal no nedalo mi nezareagovat lebo v polke diskusie mi sycala para z usi, jak z koncernakov,tak z francuzov.
ok skoncil som a teraz sa mozte do mna navazat
Postav si je vedle sebe. Twingo RS, Clio RS, Mégane RS. Vidíš je? Tak si buď jist, že právě koukáš na tři nejlepší hot hatche světa. V každé dané třídě prostě a jednoduše neexistuje lepší volba. Ví to každý. Proto vyhrála předchozí generace Meganu RS supertest Autocaru (a porazila tak dokonce i famózní Audi S3, přičemž třetí místo zabralo Clio RS, nechávaje všechna ta OPC, ST a GTI kdesi daleko za sebou). Proto získal superostrý R26.R ultraprestižní titul "Nejlepší sportovní vůz roku" od magazínu Evo.

Nyní nastupuje další generace na dvěstěpadesáti koních, má lepší pozici za volantem a líp vypadá. Teda pokud se neptáš pantátů - lidi s řídnoucí kšticí, kteří byli dopsělí už v době, kdy ještě nebyla ostuda nosit knír, design ostrého Megoše samozřejmě neocení. Ale neboj se, tohle není žádná hustokára na machrování před diskotékou. Tohle auto totiž umí nejen vypadat, ale především UMÍ JEZDIT. Na to můžeš vsadit bačkory. Tvůrce nejlepších hothatchů v historii automobilismu s tak fantastickým základem, jakým je standardní Megane, prostě nemůže šlápnout vedle.

Takže až ti pantáta bude doporučovat Octavii, nemusíš kvůli tomu ani vypínat Playstation. Prostě se v obou těch autech projeď a garantuju ti, že pokud máš v sobě ještě aspoň trochu z toho nasranýho puberťáka, co ujížděl na punku a myslel si, že pohne vesmírem, tak v Octavii RS neskončíš. Ani omylem.

Megane RS :yes: :yes: :yes:
vrkuboy
>😁 :yes: octavia snad neni ani hot hatch
Avatar - Ronault.
Ronault.
Octavia RS je královna kategorie HOT LIFTBACK... >😁 i když, no... co Laguna GT? 😉
pingi
Octavia Combi RS je určitě nejlepší hot-combi na trhu :-!
Avatar - Thomasino
Thomasino
Koktávie RS není ani HOT, natož HATCH!! >😁
To je jen rychlejší dálniční přibližovadlo a v tom horším případě ještě s naftou 😄
Slušná technika za slušné peníze, která nikoho neurazí... snad jen ty kolegy ve francouzských a korejských knedlících za rozumnou cenu a doživotní zárukou.
kuko
bojím se, že když byl punk aktuální, byl už GTI za svojí životní etapou nasranýho puberťáka, ale to že pohne vesmírem mu vydrželo překvapivě dlouhou :-!
GTI
PUNK... co to je?
Punk [pank] je hudební a životní styl. V angličtině slovo punk znamená „výtržník“. Punk jako hnutí vznikal postupně v druhé polovině sedmdesátých let hlavně v Anglii. Hnutí je od počátku silně spjaté s nerasistickými Skinheads. Punk nemá žádný jednotný ideový směr, nejrozšířenější postoje jsou odpor vůči nacismu, komunismu, rasové diskriminaci, politice, válčení, globalizaci, konvencím či komerci. Mnoho punkáčů má blízko k anarchismu. Také se lze často setkat s tvrzením, že základem punku je provokace. Hnutí je obecně velmi tolerantní k měkkým drogám, hlavně marihuaně.

Zdroj: Wikipedie
GTI
😉 :yes:
Ano, tento Renault zvedá emoce především u populace, která navštěvuje ony diskotéky a slova jako "hustokára" jsou na předních místech jejich slovníku. Nakonec přiznávají, že "kvality" tohoto vozu vůči konkurenci dokážou posoudit maximálně podle médií a tím se utšovat u rumu se zelenou, že to všem nandal. Na to můžeš vsadit bačkory.
GTI
😄 :yes: Dnes je to tu boj s větrnejma plakátama... >😁 Jeden zatíná tři sta koní při cestě do hračkárny, druhej běžně dostává za vsí na hranu estéčko... že já blb jezdím podle předpisů. Zejtra to taky vezmu v první pravý levejma dveřma napřed. Ať jsem taky už konečně ten pravej diskuzní řízek... >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prý se zde říká, že tento titul ti zde nepřebere ani gravidní jitrnice a to si nikdy nenapsal delší větu, než nyní. Je to pravda?
Gangrel
Jedna bába povídala - aspirujes na noveho ritolezce?
Proč? Buďte rád, když dolezete do svého auta snů. ***i mne přitahují, zařadím vás do seznamu.
Avatar - white label
white label
Ano..., u "hustokáry" jsou vyhozené zadní sedačky a plexisklo místo skla spíš "megakuuul"... a podobné "detaily" přece mohou vadit jen velmi "přízemním" týpkům... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Avatar - white label
white label
Doufám, že ten palec, je i za zřejmou ironii... 😉 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Palec jsem ti zvedl za tvou včera "přiznanou" "orientaci", samozřejmě >😒] >😁
No panečku, snad kolega zrovna nebyl nahoře, nebo ano?
Avatar - white label
white label
Ani mě nepřekvapuje, že zrovna ty bys ji velmi uvítal...,
ale to byla také pouze (tebou nepochopená) ironie >😁
Avatar - white label
white label
Tak po tomhle supertendečním příspěvku můžeš opravdu těžko cokoli (v tomto ohledu) vyčítat např. GTImu...
Pojem "nejlepší" jako abbsolutní a obecný, tedy nikoli vztažený k určité konkrétní "disciplíně", jakou může být slalom, čas na okruhu, aerodydamika, ale i třeba komfort, kvalita zpracování, prostornost...atd. atd., je čistě subjektivní záležitost a jako argument odpovídá prvnímu stupni základní školy.
Nemá smysl tu vypisovat (jako ty) kolik ocenění a "vyhraných" srovnávacích testů má na kontě kompletní konkurence Renaultu v HH, kterou si tady šmahem šoupl do jakési druhé ligy pod božský Renault.
Jako hlavní argument/důkaz jsi zde uvedl (ne zcela "čerstvý") "supertest" HH v Autocaru. Pominu detail, že šlo o test kterého se zúčastnil MegIIRS a ne MeIIIRS pod kterým diskutujeme a budu brát Autocar a poslední testy HH v něm (podobně jako ty) za něco naprosto určujícího...
V jeho předposledním čísle je srovnávačka FoIIRS vs. MeIIIRS, kde nakonec uspěl o něco lépe FoRS a to zdaleka nejen pro lepší výkonové parametry jeho motoru. Naopak v posledním čísle se dokázalo prosadit i přes FoRS, SciroccoR a je tak podle Autocaru momentálně celkově nejschopnějším ostrým HH (do "milionu" Kč) na trhu.
Pokud tedy přistoupím na tvou "logiku", že co "řekne" Autocar je "svaté", potom se ptám, proč jsou teď, právě podle Autocaru, před (podle tebe) "nejlepším" HH ve své třídě, v podobě Meganu RS, ještě minimálně dvě auta, konkrétně FoRS a roccoR?

P.S. "Osvěž" si občas i ty, to moudré motto u svého profilu... 😉
Avatar - Thomasino
Thomasino
LABELE - napsal jsi to moc hezky :yes: Máš pravdu předsedo! 😄
Koukám, že to tady zase vře.. Megane III RS je sice stejná "kategorie" jako Scirocco, Golf 6 GTI a Focus ST, ale je zaměřené na trochu jiné zákazníky než třeba na nové GTI a Rocco. Má určitě zajímavosti a přednosti co se možnosti doobjednání výbavy týká (třeba bych uvítal u svého GTI možnost objednat si lepší brzdy Brembo), ale podle prvních testů také trochu "vyměkl", práve kvůli každodenní použitelnosti, o čemž právě HOTHATCHE jsou. A možnost si u mého GTI přepnout z komfortnějšího podvozku (stále však tužšího než běžný Golf) na tvrdší Sport, je jedna z těch NEJ věcí na něm. Nemluvě o spoustě dalších...
Ale vzhledem k tomu, že se nové RS už bude tuším vyrábět na stejné lince jako ostatní Megane, a ne v Dieppe, bych se bál kvality a spolehlivosti. Tipnul bych si, že půjde trochu dolů směrem k normálnímu Meganu 😒 Bohužel, ekonomika dnes vládne všemu...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Donovan - Postav si je vedle sebe. Twingo RS, Clio RS, Mégane RS. Vidíš je? Tak si buď jist, že právě koukáš na tři nejlepší hot hatche světa. V každé dané třídě prostě a jednoduše neexistuje lepší volba......

Kde jsi takovou pitomost slyšel nebo četl?Buď si dealer Renaultu (neříkám,že dělají špatné HH),nebo si čerstvě po lobotomii mozku,jinak si to opravdu nedovedu vysvětlit ;-\ .Malá nápověda : nový GTI R popř.Scirocco R,Focus RS...stačí?
pogo26
Asi budeš mimo ty, Renaulty opravdu vyhrávají všechny ankety v HH.
Provocateur
Myslíš ankety na www.renault.cz Tak to potom jo >😁
GTI
>😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - white label
white label
Ale pogo, zrovna ty přece nežiješ pouze ve světě "Renaultu"...
a co znamená slovo "všechny" asi taky dobře víš... 😉
Avatar - Thomasino
Thomasino
POGO - vždy záleží na konkrétním testu (navíc taky na redaktorech jak se zrovna vyspí), jestli testují zábavnost, nebo rychlost na okruhu, každodenní použitelnost apod. Třeba v nedávném velkém přehledu TOP 20-ti aut roku 2009 ve SPEEDU (nebo TOPGEARu? 2-3 měsíce zpátky) sice skončilo Clio RS Cup tuším na relativně pěkném 3.místě (dokonce před Fo RS) a zrovna Golf GTI "až" na 10-tém místě (mezi auty jako Audi R8, 911 GT3 atd). Ale jestli jsi to četl pořádně, tak je tam taky napsané, že pokud by si měli redaktoři vybrat jen jedno auto na každodenní ježdění, vyberou si až na malé vyjímky všichni právě nový GOLF GTI!! A to je pro mě rozhodně více, než jestli zajede Clio RS na okruhu o vteřinu lepší čas, protože 90% času s ním stejně strávíš popojížděním v zácpách po městě nebo jízdou na dálnici >😁

A rozhodně není pravda, že Renaulty vyhrávají všechny testy. To jsi asi četl nějaký francouzký plátek, který sponzoruje hádej kdo??!! 😄
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
pogo - opravdu?A kde?Pravidelně čtu TG,Autocar,Speed,občas Auto7 a jaksi mi to asi uniklo..je ale možné,že v ročence Renaultu něco takového je.Správny HH musí být nejen rychlý ale i denně použitelný,což R26R bohužel není i když je to ,,dravec,,.Máš tam ještě něco?
Nerad se vám vměšuji do diskuse, ostatně nemám v plánu se dnes delší dobu zdržovat na této půdě. Nicméně, ostré Renaulty mají na kontě nejeden úspěch, a to nejen anketní - pokud pomineme vítěztví ve francouzských anketách (Renault 5GT Turbo, Clio 16S, Clio Renault Sport, Mégane F1 Team R26 a nově i Mégane R26.R), zejména na britské půdě jsou produkty RS velmi oblíbené. O tom svědčí nejen prodané kusy, ale také četná (a mnohdy pozoruhodná) prvenství v britských periodikách.
Jedno je ale jisté - Renault je jedním z dominantních výrobců hot - hatchů.
Člověk by čekal, že zrovna ve Francii vyhraje spíše Beaujolais nouveau a ne Renault.
To je jistě eso jiných anket 😄
Avatar - Thomasino
Thomasino
No podle počtu prodaných kusů jeho ostrých verzí až tak dominantní není, ale nikdo tu netvrdí, že nepatří řekněme mezi TOP 5 výrobců HotHatchů (dle mého názoru bych ho klidně zařadil dokonce i do TOP trojky). Rozhodně ale nelze souhlasit s názorem, že je nejlepší, nebo že vyhrává všechny testy (samozřejmě se nikdy nedají počítat testy v rodné zemi, to je asi jako když ve Světě motorů vyhraje Oktávka, protože má velkej kufr pro chalupáře, nebo hodně přihrádek na ptákoviny). Ale stejně tak bych si nedovolil tvrdit, že třeba GTI je nejlepší HotHatch, ikdyž třeba zrovna pro mě je nejlepší HH.
Chce to občas trochu uznání pro ostatní auta (každé auto má vždy svá pro a proti a je jen na zákazníkovi, co si vybere) a netvářit se, že jsem sežral všechnu moudrost tohoto světa, jak se tady občas někteří snaží. Také jsem třeba krátce uvažoval o jetém Cliu RS R27 (jako levnější alternativa, kdyby nebylo na jetý ST nebo GTI), právě proto že vím, že je to dobré auto, ale třeba značka a spolehlivost mě odradila, o celkovém image a následném poklesu ceny nemluvě, také jeho slabší "kultivovanosti" a pro mě tudíž "použitelnosti" pro každodenní ježdění... Ale to neznamená, že budu trvdit, že GTI je nejlepší a nic lepšího není (ikdyž také vyhrálo spoustu testů, a nemyslím jen u nás...).
Avatar - white label
white label
No jo, ovšem tohle už zní podstatně "střízlivěji"... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
On ale taky nepsal předešlé příspěvky jako pogo a Donovan, s těma nesouhlasím také. S Avantimem ano :yes:
Avatar - Thomasino
Thomasino
No pokud bereš jen francouzský trh, tak se určitě o jisté "dominanci" mluvit dá 😉 >😁
Avatar - white label
white label
Ale já snad poznám sám (podle nicku), co tu kdo napsal, nemyslíš?
Navíc zrovna Avantima, nemám důvod z nějaké extrémnější tendenčnosti podezírat... 😉
Ano, ten už podle svého nicku dokáže svět přesvědčit o původu halušek s bryndzou z Provance.
Provocateur
Vyspi se a ráno to zkus znovu >😁
GTI
>😁 :yes:
Avatar - PicoBello
PicoBello
skor by som povedal, ze niekto niekomu nastavil zrkadlo. styl a obsah nepusti.