Novinky
nemyslis ze je nieco ine "predat techniku" a "predat cele auto"? ... vies si predstavit ze by sa BMW predavalo v korei pod logom Ssang Yong lebo tam ma vacsiu tradiciu? ... nic take nehrozi pretoze kazdy seriozny vyrobca si svoje meno a svoju znacku chrani... toto je velmi kratkozraky krok ktory mozno pomoze kratkodobo naplnit kapsy oplu, z dlhodobeho hladiska je to dalsi zabity klinec do rakvy s menovkou opel. howgh
Jenomže Opel v číně není zdaleka tak známý jako Buick, čili nechat tam jméno Opel by byl čistý nerozum, protože prodeje by byla zcela jistě mnohem menší než pod značkou Buick. Zkrátka si nemyslím, že je to špatný krok, naopak.
jak to Oplu naplni kapsy? vyrabet se to jiste bude primo v Cine a jedinej kdo z toho bude profitovat bude GM, Opel z toho primo nic mit nebude
myslis ze opel ponukne svoju projektovu dokumentaciu, manazerov kvality, stroje, technologie a know how do ciny za pekny usmev? nebud smiesny...
u mna tymto Opel klesol pod uroven a vyskrtavam ho zo zoznamu znaciek ktore by som si kupil. Ziskali cinskeho zakaznika, prisli o europskeho...
u mna tymto Opel klesol pod uroven a vyskrtavam ho zo zoznamu znaciek ktore by som si kupil. Ziskali cinskeho zakaznika, prisli o europskeho...
Já se celkem divím, že si o Oplu vůbec uvažoval, když ti tohle vadí 😉.
Ono to totiž není nic nového, už třeba takový Opel Rekord E1 (počátek 80.let) prodával v Africe jako Chevrolet, taktéž model Senator A jako Chevrolet(cca 1977-1982),Opel Commodor C(1977-1982) v jižní africe jako Chevy. Opel Omega A jako Chevrolet či v Australii jako Holden atd.
Ono to totiž není nic nového, už třeba takový Opel Rekord E1 (počátek 80.let) prodával v Africe jako Chevrolet, taktéž model Senator A jako Chevrolet(cca 1977-1982),Opel Commodor C(1977-1982) v jižní africe jako Chevy. Opel Omega A jako Chevrolet či v Australii jako Holden atd.
vauxhall v sucasnosti mi tak nevadi ani rekord a senator z minulosti... uz je to nejaky ten piatok... ale podlizovat sa cinanom nalepkou buicku je uz na mna prilis silna kava 😄 ... goodbye opel
Zapomněls ještě třeba na Daewoo. Jinak dost mě udivuje, že tu každý plácá o Opelu jako o nějakém samospásném bohu, přitom je to jen další automobilka z portfólia GM, která využívá společné technologie a tudíž ani Insignia nespadla jen tak z nebe, ale je to jen další reinkarnace jiných a starších GM modelů, akorát že ty u nás nejsou tak známé jako marketingová masáž na Insignii (která mimochodem byla v Evropě představena nejdřív jako Vauxhall)...
Daewoo Nubira/Lacetti se v Číně neprodává jen jako sedan, jak je uvedeno v článku, ale všechny 3 karosářské varianty (wagon a HB jako Excelle HRV), přičemž buickovský look předku dostaly až letos. Jako Buick se v Číně prodávají např. i modely od Holdenu...
tak ako ma Opel dostal designom novej Insignie a Astry, tak si to u mna vzapati *** tym ze sa tak lacno preda pod ine logo. a k buicku sa ani vyjadrovat nejdem. kedysi symbol americkych luxusnych aut dnes klesol na uroven "prenalepkovania" europskych aut (na ktore uz ani zdaleka nema...) .. hanba , hanba a este raz hanba :no:
VW taky dává svou techniku např. Škodě, Ford Volvu, Fiat dá zase třeba Chrysleru...Opel a Buick jsou zkrátka v jednom koncernu, toto je mnohem efektivnější než kdyby měl Buick(resp. GM) za dalších x milionů vyvíjet zcela nové modely zvlášť pro jednotlivé své značky.