Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Je to nová Škoda Roomster RS?

Po rychlé Fabii Combi RS, možná dorazí ještě jedno malé RS!
Zpět na článek
27. 9. 2010 12:49
27. 9. 2010 13:38
27. 9. 2010 12:51
27. 9. 2010 15:35
27. 9. 2010 17:23
27. 9. 2010 20:08
28. 9. 2010 07:57
28. 9. 2010 09:39
29. 9. 2010 09:32
29. 9. 2010 11:16
29. 9. 2010 11:49
29. 9. 2010 11:51
30. 9. 2010 11:11
27. 9. 2010 12:59
27. 9. 2010 13:14
27. 9. 2010 13:16
27. 9. 2010 16:17
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 20:11
28. 9. 2010 09:18
27. 9. 2010 12:59
27. 9. 2010 13:04
27. 9. 2010 20:53
27. 9. 2010 13:29
27. 9. 2010 13:56
27. 9. 2010 14:12
27. 9. 2010 14:55
27. 9. 2010 15:11
27. 9. 2010 15:12
27. 9. 2010 15:22
27. 9. 2010 15:28
27. 9. 2010 16:51
27. 9. 2010 17:20
27. 9. 2010 19:21
27. 9. 2010 20:38
27. 9. 2010 20:42
27. 9. 2010 20:12
27. 9. 2010 15:14
27. 9. 2010 17:37
27. 9. 2010 18:16
28. 9. 2010 07:41
27. 9. 2010 15:12
27. 9. 2010 15:41
27. 9. 2010 20:34
27. 9. 2010 20:55
27. 9. 2010 21:29
27. 9. 2010 21:41
27. 9. 2010 21:47
28. 9. 2010 07:32
28. 9. 2010 09:21
28. 9. 2010 10:07
28. 9. 2010 10:19
28. 9. 2010 10:40
28. 9. 2010 11:08
28. 9. 2010 11:09
28. 9. 2010 11:13
28. 9. 2010 11:18
28. 9. 2010 14:50
28. 9. 2010 15:05
28. 9. 2010 15:15
28. 9. 2010 15:18
28. 9. 2010 16:06
28. 9. 2010 16:27
28. 9. 2010 16:39
28. 9. 2010 17:57
28. 9. 2010 18:06
28. 9. 2010 18:32
28. 9. 2010 18:52
28. 9. 2010 20:10
28. 9. 2010 20:28
29. 9. 2010 06:25
29. 9. 2010 06:38
29. 9. 2010 06:49
29. 9. 2010 12:05
29. 9. 2010 12:17
30. 9. 2010 11:17
30. 9. 2010 12:37
28. 9. 2010 19:59
28. 9. 2010 20:14
28. 9. 2010 22:04
29. 9. 2010 06:21
29. 9. 2010 07:28
29. 9. 2010 17:10
28. 9. 2010 17:56
28. 9. 2010 18:32
28. 9. 2010 18:58
28. 9. 2010 20:12
28. 9. 2010 20:31
28. 9. 2010 21:17
28. 9. 2010 21:30
28. 9. 2010 12:14
28. 9. 2010 14:08
28. 9. 2010 14:44
28. 9. 2010 14:59
28. 9. 2010 15:07
28. 9. 2010 15:17
28. 9. 2010 15:33
28. 9. 2010 18:29
28. 9. 2010 16:00
28. 9. 2010 21:19
28. 9. 2010 22:02
29. 9. 2010 12:13
29. 9. 2010 15:16
28. 9. 2010 11:12
28. 9. 2010 11:20
28. 9. 2010 16:05
28. 9. 2010 16:00
28. 9. 2010 16:32
28. 9. 2010 22:07
29. 9. 2010 08:39
29. 9. 2010 17:16
29. 9. 2010 17:27
29. 9. 2010 17:33
29. 9. 2010 17:43
29. 9. 2010 17:46
29. 9. 2010 17:53
29. 9. 2010 18:26
29. 9. 2010 18:56
29. 9. 2010 20:39
29. 9. 2010 22:11
29. 9. 2010 22:26
29. 9. 2010 22:27
29. 9. 2010 22:41
30. 9. 2010 06:14
29. 9. 2010 18:53
29. 9. 2010 22:24
30. 9. 2010 07:33
30. 9. 2010 16:59
28. 9. 2010 16:01
28. 9. 2010 16:14
27. 9. 2010 22:21
28. 9. 2010 06:33
28. 9. 2010 08:09
28. 9. 2010 09:08
27. 9. 2010 20:39
28. 9. 2010 09:49
27. 9. 2010 17:11
27. 9. 2010 21:30
27. 9. 2010 13:32
27. 9. 2010 14:30
27. 9. 2010 16:20
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 18:10
27. 9. 2010 20:49
28. 9. 2010 09:02
neregistrovaný "Hooonza"
28. 9. 2010 09:47
neregistrovaný "Hooonza"
28. 9. 2010 18:59
28. 9. 2010 22:12
29. 9. 2010 00:28
28. 9. 2010 22:56
neregistrovaný "FR34K"
29. 9. 2010 16:08
27. 9. 2010 12:49
RS?
Dyk to ma dvakrat vetsi rozvor! To neni RS, ale zvetsenej Roomster.
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2010 13:38
Re: RS?
to tezko. rozvor je podle me stejnej jako u seriovky. Tam je taky hodne dlouhej. navic dvere a sloupky nevypadají od serie odlisne.
Avatar - bubucci
27. 9. 2010 12:51
O_O
Tak Octavii RS chápu, Fabii taky / ani proti kombi nic nemám / ale růmsrt, to už je vrchol. Naprosto mi uniká smysl toho auta. Použití 1.4T rozumím, ale dělat z toho rádoby závodí RS???
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 15:35
Re: O_O
a proč by ne? :-) pokud budou kupci...
27. 9. 2010 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2010 20:08
Re: O_O
Delaji se i jina zverstva, treba takova Zafira OPC...
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2010 07:57
Re: O_O
:yes: jestli není problém spíš ve znaku na kapotě....
28. 9. 2010 09:39
Re: O_O
Zafira je taký hrbáč s batohom ako Roomster?
29. 9. 2010 09:32
Re: O_O
Slovo pilota designerskeho skvostu, Renaultu Kangoo >:D
29. 9. 2010 11:16
Re: O_O
Voči Roomsteru je Kangoo určite dizajnový skvost, to máš pravdu. ;-)
29. 9. 2010 11:49
Re: O_O
Asi bys mel jit k ocnimu :-)
29. 9. 2010 11:51
Re: O_O
Už som bol, a nie je to ani na okuliare. Chyba bude na tvojej strane. ;-)
30. 9. 2010 11:11
Re: O_O
Ten stal asi za prd, zkus jineho ;-)
Avatar - kosmonaut
27. 9. 2010 12:52
Strašidlo z Boleslavi
K čemu je tohle dobré? ;-\
Rozbalit vlákno
6
27. 9. 2010 13:09
Re: Strašidlo z Boleslavi
Jako všechny hot-MPV tohle auto trošku podle mě postrádá smysl - navíc dodávkoidní design Roomsteru a nálepka RS, no proti gustu... BTW: ještě chybí Yeti RS a Superb RS :-) - a ten Superb by byl hodně zajímavej :-) ...
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 13:15
Re: Strašidlo z Boleslavi
Jenže to nevím, co by do toho Superbu museli narvat, když už ted má 3,6 FSI.
27. 9. 2010 14:40
Re: Strašidlo z Boleslavi
No, mohla by to by to být taková levnější alternativa pro Audi RS4 nebo S4 (ten oturbenej šestiválec by stačil :-) )...
27. 9. 2010 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2010 13:15
Re: Strašidlo z Boleslavi
Škoda Superb Combi RS Greenline 5.0 V10 >:-[]
27. 9. 2010 15:22
Re: Strašidlo z Boleslavi
A převratnou novinkou by bylo "twin roof" - dvě auta v jednom, kabrio a závoďák se zadním přítlačnym křídlem.
Avatar - jenik1
27. 9. 2010 12:58
Ve škodovce se zbláznili
Tam se snad zbláznili >:D
Rozbalit vlákno
2
27. 9. 2010 15:09
Re: Ve škodovce se zbláznili
nezblaznili. akurat ich marketingove oddelenie prislo na to, ze stacia 2 pismena na zadnych vratach a mozu dvihnut cenu o 20 litrov. Ver tomu ze sa najde dost ludi, ktori si to kupia len aby sa mohli vytahovat ze maju "eReSo"! :-)
27. 9. 2010 20:09
Re: Ve škodovce se zbláznili
Za priplatek 20tis. bych tech 132kW bral ;-)
27. 9. 2010 12:59
Konečně
Já to kvituji. :yes: Něco podobného výrazně chybělo. Zatím je motorově Roomster dost při zdi, přitom podvozkově je na tom lépe než Fabie a možná i Octavie.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
27. 9. 2010 13:09
Re: Konečně
Mě by se líbil spíš "nadupanej" Yeti.
27. 9. 2010 13:14
Re: Konečně
Nic není nemožné. Třeba tam časem i benzinový dvoulitr bude, ale narozdíl od Roomstera má výkonné motory už teď. Room končí na 77kW, což je poměrně málo.
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 13:16
Re: Konečně
Myslím, že Yeti RS by byl určitě logičtější, než Roomster RS. Ale nechme se překvapit. Třeba dorazí Yeti s 2,0TSI
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 16:17
Re: Konečně
chcelo by to ten dvojliter, mam 1.8 a je to maaaaalo (aj ked vynikajuci motor)
27. 9. 2010 20:11
Re: Konečně
No ze by zadni naprava z O1 byla etalonem co se tyka jizdnich vlastnosti bych urcite netvrdil....
28. 9. 2010 09:18
Re: Konečně
To to je pravda, ovšem kombinace předku z F2 a širší zadnice z O1 funguje perfektně :yes:
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 12:59
Skoda
>:D >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 13:04
podivné
Se škodou nemám žádný problém a většina modelů je mi sympatická. Dokonce se mi zdá jako dobrý nápad nabízet RS kombi. Ale roomster se mi zdá už docela silná káva. Napadá mě jediné vysvetlění, že si od toho slibují zvýšení prodejů. Ale kdyby radši přišli s verzí RS až u nového modelu, který předpokládám už bude designově více bližší klasickým tvarům MPV a udělali tak rychlé MPV. U tohoto auta si nejsem úplně jistý kdo to bude kupovat.
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2010 20:53
Re: podivné
Nový model by mal byť klasickejším MPV, dá sa čakať niečo ako menšia sestra Touranu. Určite to bude krajšie a konkurencieschopnejšie auto ako súčasný Roomster.
Ale zároveň by škodováci nemali zabudnúť spraviť malý užitkáč, Francúzi a Taliani už zaútočili aj o triedu nižšie ako je Caddy, to by mohol byť priestor pre Škodu.
27. 9. 2010 13:29
Nezmysel
Úzka, vysoká skriňa s nálepkou RS a stádom koní pod kapotou, to nedáva zmysel. Že by mal niekto len bujnú fantáziu? Brzdy sa dajú testovať na akomkoľvek aute, prečo akurát RS? V tom prípade by som na testovacom voze čakal aspoň nízkoprofilové gumy...
Škoda môže testovať nové brzdy a kamufláž nemusí znamenať nič, iba ak pokusne ľahký facelift Roomstera, poprípade by mohlo ísť o elektrickú alebo hybridnú verziu, to by sa dalo skôr chápať...
Rozbalit vlákno
120
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 13:56
Re: Nezmysel
Roomster je úzký a vysoký? To je nějaká novinka.
Jinak s tím, že to možná bude nějaká elektrická verze by se dalo souhlasit. A zní to i pravděpodobněji, než RS.
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 14:12
Re: Nezmysel
Tak to jsi jediny, kdo si toho doted nevsiml - ostatne zklizi za to zaslouzenou kritiku v testech. Roomster je uzky, stejne jako Fabia. Ostatne, i ostatni Skodovky na sirku proti konkurenci ztraceji.
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 14:55
Re: Nezmysel
Se zadní nápravou octavie mi moc úzký nepřipadá. Spíš mi to připadá jako národní sport zarýt si do Škodovky v jakékoliv příležitosti. Úzká je uršitě fabia. Ani Superb není ve své třídě nikterak moc široký. Ale paušalizovat to na celou paletu modelů už je hledání špíny. Kdyby byl tak úzký, tak nemá tři samostatně posuvná sedadla, která jsou i v Yeti. Sice nejsou nikterak velký, ale pořád to jsou tři plnohodnotná sedadla.
Avatar - Perun
27. 9. 2010 15:11
Re: Nezmysel
2 a 1/2 sedadla... Kdo si to prostřední vyzkoušel, pochopí. Ostatně, i ta boční zadní sedadla jsou tak na... 90% ;-)
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 15:12
Re: Nezmysel
No psal jsem, že to je takové menší, ale roomster rozhodně nepatří mezi úzká auta.
27. 9. 2010 15:22
Re: Nezmysel
Rozhodne patrí. Šírka pod 1700 mm pri rázvore 2,6 metra a výške 1,6 metra to hovorí jasne. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 15:28
Re: Nezmysel
Hochu, to spis z tve strany jde o nekriticke obhajovani neobhajitelneho. Roomster je uzky, at se ti to libi nebo ne a proti konkurenci pomerne vyrazne - cca 10 cm. Mne je to v zasade jedno, kdyby jej nedeklarovali jako 5mistny...coz rozhodne neni.

Ostatne, jak jsem psal, v testech mu to davaji solidne sezrat - opravnene.
27. 9. 2010 16:51
Re: Nezmysel
nejlepší je někoho osočovat a nic nevědět.Roomster je stejne širokej jako meriva, note či grand modus, což jsou nejprodavanejsi auta v tyhle tride. širši je jen Venga, ktera ale prisla o 3-4 roky pozdeji na trh nez roomster. Trochu objektivity by ti neuskodilo borce.
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 17:20
Re: Nezmysel
Dej si na hlavu studeny hadr. Je ze vsech konkurentu nejuzsi? Je. Tak jake osocovani. Dokonce je uzsi nez staricky Matrix. Trosku soudnosti by ti neuskodilo, borce.
Avatar - strýček BOB
27. 9. 2010 18:39
Re: Nezmysel
Chlapče, koukám, že výpary z levných korejských plastů dělají své >:-[] :no:

Čerpáno z testů na auto.cz a vyhledáno za pár sekund díky geniálně jednoduchému ovládání jake.auto.czl

Meriva 1400mm
Roomster 1380mm
Matrix 1340mm

Tedy ano, Roomster je o celých 20mm užší než Meriva, což je naprostá katastrofa. Celých 20mm dělá kabinu škodovky nepoužitelnou.
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 19:21
Re: Nezmysel
Chapani psaneho textu neni tvou silnou strankou, to uz vime, strycku. Projdi si cele vlakno jeste jednou, takhle to porad vypada, zes v nicku udelal preklep - O a L jsou prece jen blizko sebe.
Avatar - strýček BOB
27. 9. 2010 19:57
Re: Nezmysel
Nevím jestli ti už někdo decentně sdělil fakt, že pasažéři se vozí v kabině vozu, tedy pro pasažéry jest důležitá šířka vozu uvnitř kabiny, tady room nijak nezaostává za konkurencí.

Ale chápu vás, je nutno si flusnout, nechám vám prostor...ten room je tak nechutně úzký, dokonce, považte, o celých deset cm užší oproti merivě...dokonce i parodie na auto Matrix je širší >:D
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 20:38
Re: Nezmysel
Uspech je, ze postupne zacinas chapat, tak jeste ten zbytek a budes vedet, o cem si tady povidame. Jen tak dal, do Vanoc to urcite zvladnes. Drzim ti palce.
27. 9. 2010 20:42
Re: Nezmysel
Tá šírka by nebol problém za dvoch podmienok - ak by vpredu nebol ten nechutne široký hranatý stredový panel a sedadlá natlačné na dvere, a ak by vzadu boli slušnejšie dimenzované zadné sedadlá. V tom prípade by Roomster mohol byt pre 4 osoby rovnako pohodlný ako Grand Modus, Matrix, Meriva alebo čokoľvek iné. Čo ale nie je.
27. 9. 2010 20:12
Re: Nezmysel
Meriva je široká 1694 (+10) mm, Grand Modus má šírku 1695 mm(+11), Note 1691 mm (+7)- Čiže všetci traja spomenutí sú nepatrne širší. O minimum, ale Roomster je najužší.
Note je na trhu od roku 2006, Meriva od roku 2003, Modus prišiel v roku 2004.
Roomster sa začal predávať v roku 2006. Čiže Meriva je staršia o 3 roky, Modus o 2. Kia Venga prišla na konci roku 2009.
Trošku tej spomínanej objektivity by si mohol prejaviť tiež. ;-)
27. 9. 2010 15:14
Re: Nezmysel
Na 90%? To si prestrelil... Sadol som si dozadu - a zámka bezpečnostného pásu mi na zadku spravila modrinu. Zadné sedadlá v Roomsteri sú akurát variabilné - ale inak nič na pozitívne hodnotenie. Z pohľadu pohodlia nestoja ani za dobré slovo. A to je vraj Roomster MPV...
27. 9. 2010 17:37
Re: Nezmysel
když neumíš sedat do auta, tak se nediv...
ti, co tady jen urážíte fabii a roomstera, byste se v tom měli napřed povozit. blbě kecat umí i dvouleté děcko.
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 18:16
Re: Nezmysel
Utri si nos a nebrec, jsi k smichu. Pokud se nedokazes oprostit od sveho idealu (uznavam, ze je to lepsi nez ten tvuj Forman, takze se nedivim) a byt objektivni, tak radsi nepis, pusobi to zbytecne infantilne.
Krajni sedadla vzadu jsou na delsi cesty pouzitelna pro dve deti nebo osoby maleho vzrustu. Prostredni je uplne k nicemu. Jak pise Klaudius - jejich jedinym pozitivem je variabilita.
28. 9. 2010 07:41
Re: Nezmysel
A čo myslíš, kamoško, prečo asi píšem, čo píšem? Myslíš, že modrinu od Roomstera som mal len virtuálne? Len virtuálne ma stredový panel vpredu tlačil do kolena? Len virtuálne som sedel natlačený na dverách a mal chuť ich odtlačiť?
Len virtuálne jazdím na Fabiách, lebo tvoria polovicu vozového parku vo firme?
Zobuď sa z toho sníčka.
27. 9. 2010 15:12
Re: Nezmysel
Najväčšia vonkajšia šírka Roomstera (bez zrkadiel) je 1684 mm, výška je 1607 mm. Je teda len mierne podštvorcový, presne 77 mm. Vzhľadom na to, že sa smerom dohora dosť výrazne zužuje, je jasné, že ho opticky vnímame ako úzke a vysoké auto, vysoká línia predných bočných okien aj spodnej hrany čelného skla tomu ešte pomáhajú. To určite nie sú pozitívne parametre pre športovo zameraný model.
Do Škody sa tu určite nikto nenaváža, to je niekedy aj fóbia tunajších zástancov značky za každú cenu.
pre poriadok, Fabia má na šírku 1642 mm, čiže vravíš, že rozdiel 42 mm na šírku určuje, či je alebo nie auto široké alebo úzke? :-)
Roomster má na šírku dosť stiesnený interiér ale úzkym ho robí najmä pomer šírky a výšky auta a tvar karosérie.
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 15:41
Re: Nezmysel
Halvně porovnáváš MPV a klasické auto(roomster fabia). Když se podíváš na například C3 picasso, tak ten poměr stran není o moc lepší. A napříkald takový Renault Kangoo, který mi připadá kategorizací jako nejbližší konkurent má ten poměr ještě úplně obráceně. 1829 šířka a 1898 výška. Roomster je takový mezotyp, který by jsem řadil spíše k dodávkám, které jsou upraveny jako MPV pro cestování a tam rozhodně roomster nijak nezaostává ani nevyčnívá. Já Škodu nijak neobhajuji, ale zase není třeba jí pomlouvat tam, kde to není potřeba.
27. 9. 2010 20:34
Re: Nezmysel
To vieš, niekto radí Roomster k dodávkam ako Kangoo alebo Berlingo, na ktoré jednoducho nemá. Iní ho povyšujú na MPV ako Meriva, Venga alebo C3 Picasso, na ktoré tiež príliš nemá. Roomster vlastne nepatrí nikam - vyzerá jak chromá dodávka a snaží sa byť MPV... Zaostáva ako medzi MPV, tak medzi užitkáčmi. Ostatne, vidno to aj na jeho predajoch, voči iným Škodám naozaj žiadna sláva. Roomster ako MPV spravené z užitkáča príliš neberiem, sám mám také Kangoo a k Roomsteru je to jak "nebe a dudy".
Inak zabudol si brať do úvahy tvar karosérie, Roomster pôsobí ako pôsobí najmä vďaka svojmu tvaru, všimni si Kangoo, má takmer kolmé boky, Roomster sa smerom hore dosť zužuje. Navyše je Kangoo širšie o celých 145 mm, čiže ťažko bude najbližším konkurentom, rozdiel v šírke je minimálne o triedu. A neviem, kde si vzal údaje o jeho výške. Len pre upresnenie:
Kangoo má šírku 1829 mm, a výšku 1819, so strešnými lištami 1882 mm. Odkiaľ máš číslo 1898 ?
Napísať, že Roomster je "vysoký a úzky", nie je ohováranie, je to proste fakt. Aj Kangoo je vysoké - ale široké. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 20:55
Re: Nezmysel
Ad 3 plnohodnotna sedadla - tohle mluvi za vse: [odkaz]
27. 9. 2010 21:29
Re: Nezmysel
Ja by som navrhoval posadiť ho dozadu do Roomstera a pekne do stredu medzi dvoch ľudí. A nepustiť ho von aspoň 200 km... >:D
27. 9. 2010 21:47
Re: Nezmysel
Nič iné ako tvrdá realita nepresvedčí... ;-)
28. 9. 2010 07:32
Re: Nezmysel
Nechápu. Proč kritika za to že můžeš příležitostně odvézt 5 lidí? To auto není pro cestování 5 lidí. Je pro rodinu s dětma a na to je super.
Přirovnání s Vengou je spíše porovnání k přístupu k výrobě vozidel mezi VW a Kiou. Stačí nasednout a detaily hned najdete, jde jen o to jestli je někdo ocení.
28. 9. 2010 09:21
Re: Nezmysel
A kde vidíš takú kritiku?
Roomster ani tých štyroch neodvezie ktovieako pohodlne, viz zadné sedadlá, ktoré teraz preberáme. Pre rodinu max. s dvomi deťmi, tretiu sedačku tam nenapcháš. Ak nestratíš nervy aj pri tých dvoch sedačkách, ak nemáš práve Isofix, s pásmi sa trochu zapotíš - úzke sedadlá znamenajú že aj zámky pásov sú naúzko, a sedačkou ich jednoducho prekryješ... No a určite si treba priplatiť za tmavé sklá, prípadne dokúpiť nejaké tienidlá, chúdence deti, za obrovskými bočnými oknami sú tam v lete jak na grile...
inak mohol by si doplniť tie konkrétne, možno nedocenené detaily, čo v závere spomínaš v súvislosti s Vengou. ;-)
28. 9. 2010 10:07
Re: Nezmysel
Kupovat room pro 3 děti je hloupost. Dvě v pohodě a budou spokojený. Sedačky bez isofix do nového auta? Stínítka budeš kupovat do každého auta, horší to pak bude říct "hele koukni" to z mnoha aut dítě nic neuvidí.
Kritizovat room za to že neodveze 5 lidí pohodlně 200 km je nepochopení smyslu auta. Pro rodinu s dítětem v pohodě auto a určitě ho zanese do výběru.
Sedni do room a pak do kia. Už jen hloupý ele stahování oken, už jen potisk tlačítek budeč u kia hledat marně.
Avatar - jazva
28. 9. 2010 10:19
Re: Nezmysel
no nedá mi zareagovať na túto tvoju "chybu" Vengy. Ty vážne potrebuješ na tlačítkach el. ovládania okien mať napísané Pravé predné okno, ľavé zadné okno atď. ???????? To ako za jazdy to budeš čítať? Ak áno tak potom by si mal vrátiť vodičák, lebo si nebezpečný pre všetkých ostatných šoférov a aj pre svoje dieťa/i v aute!!!!!!

8-s to sú problémy, nemám potisk na tlačítkach na okná - automaticky zlé celé auto... a to mám auto z koncernu a o triedu väčšie...
Avatar - Ronault.
28. 9. 2010 10:40
Re: Nezmysel
Znáš to, potisk tlačítka, to je ten pocit supermainstreamu >:-[]
28. 9. 2010 11:08
Re: Nezmysel
Prémiový prvok v lowendovom aute, hlavné kritérium pri výbere auta. >:-[]
28. 9. 2010 11:09
Re: Nezmysel
Ano, samozřejmě nejde o to že by se řidič díval na tlačítko co je na něm a co to udělá až ho zmáčkne, i když i na tom je třeba si dávat záležet. Ale jde o ten celkový pocit z interiéru auta. Když najdete takových drobností a nedostatků třebas 20 je pocit z auta někde jinde. A to jsme nezačli mluvit o funkčnosti.
28. 9. 2010 11:13
Re: Nezmysel
Tak mi tých 20 drobností, čo nemá Venga a Roomster áno skús pripomenúť.
A kľudne rozveď aj funkčnosť, tá ma zaujíma.
28. 9. 2010 11:18
Re: Nezmysel
Má kia automatiku na všech oknech?
Už je to dlouho co jsem kiu zkoušel, ale jistě ty rozdíly najdeš i sám na fotkách, koukni na provedení "chromování", zámky zadních pásů, provedení display atd.
28. 9. 2010 14:50
Re: Nezmysel
Nee, to si z nas delas strandu ne? :-) automatiku mas snad danou vybavou, kdyz chces, zaplatis si ji, ne? Provedeni chromovani - kazdy to dela jinak, ale ze by skodovka dobre a jini spatne? Display - to same co elektrika - chci, priplatim si, ale u obou bez rozdilu. Jaaj, tady nekdo fandi skode a nedokazeto skryvat :-) Pokud zijes ve skodovackem oparu dokonalosti, hodne stesti :-) (A to nejsem antiVW)
28. 9. 2010 15:05
Re: Nezmysel
Kia má příplatek za automatické funkce ele stahování oken?
28. 9. 2010 15:15
Re: Nezmysel
Hele nesjizdim ceniky, ale pochybuju, ze by nemela. Takhle: urcite ma i Roomster i Kia bud svihadla, nebo elektriku za priplatek, neni tomu tak?
28. 9. 2010 15:18
Re: Nezmysel
Nebavím se o švihadlech, ale automatice stahování oken.
28. 9. 2010 16:06
Re: Nezmysel
A to je tak zásadný detail? Akoýe pozrieš na okno, pomyslíš si, aby sa otvorilo a aono sa spustí dole?
>:-[]
28. 9. 2010 16:27
Re: Nezmysel
Tak ta funkce je snad známá, ne?
28. 9. 2010 16:39
Re: Nezmysel
Pockej pockej, ted nejak nechapu, asi to neznam. Jak to jako funguje? Na tlesknuti? Ne seriozne, zajima me fungovani a hlavne vyuziti, dik
28. 9. 2010 17:57
Re: Nezmysel
Klik - okno jede celé dolů, klik okno celé nahoru, nemusíš to držet. +Room teď ještě umí stahovat všechny okna dálkově klíčkem
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 18:06
Re: Nezmysel
To stahovani klickem je dobre k cemu?
28. 9. 2010 18:32
Re: Nezmysel
Třeba si odvětrat auto už cestou k němu?
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 18:52
Re: Nezmysel
No, dosah dalkace je cca 20-30m, to prejdes za 10 vterin. Opravdu netusim, k cemu by to mohlo byt dobre.
28. 9. 2010 20:10
Re: Nezmysel
No když myslíš tak pro tebe asi ne, ale lidé to kupodivu v letních vedrech využívají.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 20:28
Re: Nezmysel
Jako ze za tech 10 vterin to auto vyvetras? >:D >:D >:D
Jelikoz v obou autech mam klimu tak tohle fakt neresim.
29. 9. 2010 06:25
Re: Nezmysel
Ne všichni jsou nadšený když na parkovišti otevřou dveře auta a vyvalí se na ně 100stupňový vzduch.
Jak to tak čtu tak pro někoho je ideál logan s klimou a okénkama na ruční stahování. Samozřejmě nic proti výběru, jen někdo to rád i jinak.
Avatar - Katikakus
29. 9. 2010 06:38
Re: Nezmysel
Meles nesmysly - uz jsem ti to psal nahore - za 10 bterin nez dojdes k autu, se ti zadne auto, tedy ani Roomter nevyvetra. Takze argument o vyvetrani auta na parkovisti nez k nemu dojdes je blbost. Zkuz neco jineho, k cemu by to mohlo byt dobre. Jsem velice zvedavy.
29. 9. 2010 06:49
Re: Nezmysel
Jak jsem psal, pro tebe k ničemu. Ono i na tom parkovišti to pomůže, a co třeba když už si to můžeš otevřít doma z okna než jedeš. Není to nic převratného, ale detail co potěší.
29. 9. 2010 12:05
Re: Nezmysel
Na tebe musi byt celkem komicky pohled kdyz chodis tempem 3m/s >:D , ale chapu ze fajsmekr jako ty si radsi sedne do auto rozpaleneho sluncem, strci klicek do zapalovani a pak zacne stahovat okna, mezitim jsi zpoceny od * po usi, nez z dalky (tech 30m klidne vynasob 2) zmacknout tlacitko a nelezt do te sauny :yes:
Avatar - Katikakus
29. 9. 2010 12:17
Re: Nezmysel
Mikeshi, na tobe se mi libi, ze ti nevadi udelat ze sebe v kazde diskusi hlupaka. Kazdopadne diky za propocet, priste zkus jeste zahrnout vliv magneticke deklinace a nezapomen pocitat s pusobenim vetru. Idealne uved tabulku s hodnotami pro prumerny typicky vitr v tom kterem rocnim obdobi. A nesmim zapomenout podekovat Ti za to, ze ses s nami podelil o sve zkusenosti s hyperperspiraci, je to inspirujici a jsem rad, ze Skoda mysli i na takove, jako jsi ty. :yes:
30. 9. 2010 11:17
Re: Nezmysel
Kdyz uz ze sebe zase delas vola, tak to (ve vlastnim zajmu) aspon nerozmazavej >:D
Avatar - Katikakus
30. 9. 2010 12:37
Re: Nezmysel
Takze ani zcela otevrene "nakopnuti"nezabralo a tys nepochopil. ;-\
28. 9. 2010 19:59
Re: Nezmysel
Hergot ted jsem tu napsal pirspevek, kde je!!!
No ve zkratce - kdyz mas klimu, okna neresis, tim padem je ti to jedno. Stahovani pro zamacknuti maji dnes vsechny auta, zkus si projet neco jineho, nez skodovku.
A vytazeni oken pri zamacknuti ovladace neni zadny bezpecnostni prvek, pokud si nevzpomenes, ze je okno stazene, samo nevyjede
28. 9. 2010 20:14
Re: Nezmysel
Všechny to zdaleka nemají. Jinak koukám co funkcí v autě je vlastně zbytečných:) Psal někdo o bezpečnostní funkci?
28. 9. 2010 22:04
Re: Nezmysel
Pokud srovnavam stejnou cenovou kategorii novych aut, maji to vsechny, to se klidne vsadim. Jako bezpecnostni prvek spis vidim vytahovani pouze pri podrzeni, ne automaticke vytazeni, tzn kdyz mi tam nekdo pracku strci, packu pustim ja sam, nemusim cekat, az se auto rozmysli. O dalsi veci jsem psal, tzn pokud zapomenes na stazene okenko, mas smulu tak jako tak. Jeste nejaky bezpecnostni prvek?
...a ze najednou vytahujes bezpecnost, nejak ti to nevychazi, co? :-) Hodnotis blbiny, ktere normalni ridis nevnima, ktere by me zajimaly tak akorat na zadni sedacce...
29. 9. 2010 06:21
Re: Nezmysel
Automatické vytahování má samozřejmě ochranu proti sevření.
Všechny to zdaleka nemají. O bezpečnosti jsi začal mluvit ty a nevím proč?
29. 9. 2010 07:28
Re: Nezmysel
Jo uz to s tou bezpecnosti chapu, tu tvou posledni vetu jsem si vylozil jinak, beru zpet. No pojistku proti privreni maji, jenze chvilku to autu trva, okno se neuvolni ihned pri prvnim kontaktu, moje ruka jo :-) Ne, to jsou blbiny,je to v celku jedno
29. 9. 2010 17:10
Re: Nezmysel
Pojistka proti sevření funguje celkem v pohodě. Měl si s ní někdy problém? Jen pro info, když sám píšeš že automatiku na všech oknech má skoro každé auto, proč jí má Kia jenom u řidiče?
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 17:56
Re: Nezmysel
Pokud tim myslis dvojpolohove spinace oken, kdy v prvni poloze jede okno dokud drzis a po zmacknuti do druhe polohy sjede/vyjede uplne, tak ano, ma. Jinak je to absolutni prkotina, nechapu, co je na tom tak prevratneho nebo duleziteho, ze na tom tak bazirujes. Ty si nedokazes normalne otevrit okno tim ze podrzis tlacitko?

PS: jak casto otviras okno? Ja max. jednou za dva tydny pri vjezdu do nakupniho centra. Neni jednodussi nez poradat orgie s okny si priplatit za klimu?
28. 9. 2010 18:32
Re: Nezmysel
Převratné to není, ale šikovné ano. Nebazíruju na tom, popisuju rozdíl ve funkčnosti.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 18:58
Re: Nezmysel
A jaky je teda ten rozdil? Roomster to ma, pokud teda neni zrovna se svihadly, KIA to ma taky.
Popravde, za poslednich 5 let jsem nesedel v aute, ktere by to nemelo. Namatkou - Avensis predchozi i soucasne generace, Ceed, Mondeo, Touareg, ix35...
28. 9. 2010 20:12
Re: Nezmysel
Venga to má na všech oknech? To byla moje původní otázka zda to má?
Výjmenoval jsi auta ve kterých si to potkal, ale povětšinou jsou to auta o dost větší než room.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 20:31
Re: Nezmysel
Tim jsem chtel rict, ze je to naprosto bezne, tak nevim, co na tom hledas za zvlastnost. Kup si auto s klimou a nebudes resit podobny kraviny.
Avatar - petrumr
28. 9. 2010 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 21:30
Re: Nezmysel
Ne, kdyz nejedu, auto opravdu nemam potrebu vetrat. Ty si takhle nekolikrat za den vybehnes ven vyvetrat auto? No, proti gustu...
S klimou to ma spolecne to, ze misto carovani s oknama si pustis klimu a mas klid. Nekdy to zkus...

Ad motor - budes se divit, ale kdyz jedu autem, tak motor mam opravdu vzdycky nastartovan. Ty to mozna delas jinak, ale mne to takhle vyhovuje. >:-[]
Avatar - jazva
28. 9. 2010 12:14
Re: Nezmysel
aha, tak teraz to už chápem. Je zbytočné, aby to tam bolo napísané(pretože to pochopí aj cvičený šimpanz) ale dobre to vyzerá, tak to tam predsa musí byť! inak sedel som už vo všeličom, ale či je na tých tlačítkach popis som si nevšimol ani u Jagu, alebo v Astone. Asi máme každý iné priority... :-!
28. 9. 2010 14:08
Re: Nezmysel
Ano, dobře to vypadá. Někdo je ochoten si připlatit za příjemné prostředí, někdo dá přednost ceně, velikosti nebo něčemu jinému.
Avatar - jazva
28. 9. 2010 14:44
Re: Nezmysel
takže podľa tvojej logiky je toto zlé auto a hrozný interiér... 8-s [odkaz]

a dokonca ani tu v aute za 2,5m CZK to nemajú?! zlé, zlé auto!!! >:-[] [odkaz]

a dokonca ani tu [odkaz] no ale to čo už sú za móresy, že to ani ten Aston nemá... >:-[]
28. 9. 2010 14:59
Re: Nezmysel
Tak za prvé tohle auto má spínače podsvětlené takže o jejich zvýraznění v interiéru je postaráno i když podle mě ne nijak štastně. A za druhé jsem nepsal nic o tom že podle tohohle se pozná dobré nebo zlé auto, ale to jak jednotlivý výrobci přistupují k detailům.
To že tyhle detaily nepokládáš za důležité, a spínač oken byl opravdu jen první příklad, neznamená že to někdo má jinak.
A je por mě překvapení zjišťovat že koncern VW si dává na některých detailech víc záležet než Jaguár. Taky je zajímavé že Jaguár používá stejné díly jako Aston.
Avatar - jazva
28. 9. 2010 15:07
Re: Nezmysel
len tak mimochodom, sú to 3 rôzne autá...

Teraz k veci. Kamarát, ty si s tým začal prvý - deliť autá na zlé/dobré podľa toho či majú potisk tlačítok, a nie ja. Viem že je to blbosť, ale v prvom rade tvoja. Keby si pri výtkach na Vengu začal s niečím relevantnejším, ako napr. tuhosť sedadiel, ich veľkosť, ergonónia ovládačov..., ale ty si hneď ako prvé - pitisk ovládačov el. okien! 8-s Bomba zistenie pokiaľ sa nachádzame na serveri o automatických práčkach, tam by som to ako zásadnú chybu videl, ale takto... :no:
28. 9. 2010 15:17
Re: Nezmysel
3 auta ale jeden stejný modul.
Jestli někde čteš že auta dělím podle tohohle tak bude někde chyba.

Prostě se odvažte od značek auta sedněte si do nich. Zatoč čudlíkama, mačkej je, seřiďte sedačku a vnímej to. Najdeš detaily které někdo vnímá a někdo ne. Ale nechává to dojem z auta.
Avatar - jazva
28. 9. 2010 15:33
Re: Nezmysel
A vieš že práve ty sa mi zdáš práve z tých čo by sa mali odviazať od značky auta(resp. koncernu) a skúsiť aj niečo iné a nehľadať v tom inom len chyby?

Mne vôbec nejde o čudlíky a už vôbec nie o potisk(pre mňa za mňa nech je to aj gravírované). Reagoval som iba na podľa teba zásadnú chybu Vengy. Viem že detaily robia dojem, ale tých detailov čo má napr. Venga a nemá Roomster je asi viac ako si myslíš a hlavne podstatnejších...
Avatar - Katikakus
28. 9. 2010 18:29
Re: Nezmysel
Jsou proste mezi nami lide, kteri bez oznaceni tlacitka nezvladnou stahnout okno. Budme tolerantni.

Pro takove jsou pak v navodech vety jako - "Nepouzivejte mikrovlnnou troubu k suseni deti nebo domacich zvirat!" ci "Nezastavujte retez motorove pily rukou ani genitaliemi!"
28. 9. 2010 16:00
Re: Nezmysel
Roomster a príjemné prostredie. Hm... To som ešte nepočul. Palubka teda nič moc, výplne dverí sú pekné, len keby, mrchy, neboli tak blízko a netlačili. Mizerný výhľad a pocit stiesnenosti si s príjemným prostredím zrovna netykajú, to skôr naopak. A od toho Roomsteru nepomôže ani keď bude potiahnutý krokodílou kožou.
Avatar - petrumr
28. 9. 2010 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2010 22:02
Re: Nezmysel
To vieš, ja som zhýčkaný vnútorným priestorom Renaultov. ;-)
Inak som celkom konfekčný typ, 180/80. Len asi pod slovom priestor a príjemné prostredie si predstavujem niečo iné ako interiér Roomstera.
29. 9. 2010 12:13
Re: Nezmysel
Podle toho co pise asi vypada jako hruska :-)
29. 9. 2010 15:16
Re: Nezmysel
No, aj to je možnosť. Vypadať ako ty by som sa musel hanbiť. :-!
28. 9. 2010 11:12
Re: Nezmysel
Isteže, Roomster je auto len pre malú rodinu, tvrdím niečo iné?
Kritizujem auto, že neodvezie pohodlne 5 ľudí na 200 km? Kde si to vzal?
Už som to tu písal X-krát a kde-komu, ale zopakujem to:

Nauč sa ČÍTAŤ, potom prečítané POCHOPIŤ a až potom uvažuj o tom, ako a či odpíšeš.
28. 9. 2010 11:20
Re: Nezmysel
Ty jsi nepsal o nedostatečné dimenzaci zadních sedaček?
Avatar - strýček BOB
28. 9. 2010 15:47
Re: Nezmysel
Hendly, ad ty spínače stahování oken. Pochopil jsem jak to myslíš. Onehdá jsem tady vedl debatu na téma dokonalý maxidot u koncernu kontra primitivní segmentový tamagoči display palubáku kia. Výsledek stejný, stejné nicky, stejné argumety... >:D >:D
28. 9. 2010 16:05
Re: Nezmysel
Komu nie je zhora dané...
Aj o tom som písal, ale najprv si prečítaj, ČO som písal...
Avatar - strýček BOB
28. 9. 2010 15:42
Re: Nezmysel
Můžeš být konkrétní které detaily Venga má a room nemá?
Avatar - jazva
28. 9. 2010 16:00
Re: Nezmysel
predpokladám, že si reagoval na môj príspevok, tak...

V prvom rade chcem napísať, že mi je celá kia aj s Vengou u prd.... jazdím iné auto, inej značky dokonca koncernové. V celej debate mi nešlo o nič iné ako o to, že diskutér na dotaz o vymenovanie chýb Vengy napísal ako !!!PRVÉ!!! - nemá potisk na tlačítkach ovládania okien. To mi nejako hlava neberie a ako som napísal, keby sme na serveri o automatických práčkach, tak to beriem ako zásadný nedostatok ale takto... 8-s

k tým detailom - mne sa napríklad u Vengy páči tento [odkaz] Myslím, že je podstatnejší ako potisk tlačítok el. ovládania okien a Roomster o ňom môže iba snívať. Ale možno sa mýlim...

A ešte k tomu p"polácaniu" sa po ramenách. Mňa láskavo z debaty o "úžastnosti" displayov vynechaj. Mám dosť jasný(a tu nepublikovateľný) názor na tento stav všetkých východných automobiliek.... ;-)
28. 9. 2010 16:32
Re: Nezmysel
Napsal jsem první věc z mnoha co mě padla po přesednutí do oka. USB můžeš mít v room taky.
28. 9. 2010 22:07
Re: Nezmysel
A kde sú tie "mnohé veci"? Nejak zabúdaš konkretizovať, toto sú len prázdne reči.
Avatar - jazva
29. 9. 2010 08:39
Re: Nezmysel
no trochu som sa hrabal v konfigurátore a teda nenašiel som to tam. skús to ty a daj link. Aby sme v tom mali poriadok...
29. 9. 2010 17:16
Re: Nezmysel
Zkus hledat, nápověda "příslušenství". Ono třeba najdeš hodně jiných zajímavostí.
Avatar - jazva
29. 9. 2010 17:27
Re: Nezmysel
>:D a pozeral si si čo za tú "srandu" chcú? 523EUR, a je to len prenosný DVD prehrávač so vstupom USB, čiže taká dorábka alá garážmajster z ulice. ďakujem neprosím... Ozaj fakt dobrý detail - povinnosť montáže dvd prehrávača pre to, aby som mal v aute USB vstup. Priam na nezaplatenie... >:-[] >:-[] :no:

a aby som nezabudol, funguje to iba pre pasažierov na zadných sedadlách, čiže o nejakom prepojení na autorádio môžeš iba snívať... ;-)
29. 9. 2010 17:33
Re: Nezmysel
A nebylo by lepší se podívat pořádně? Co takhle MDI 2600kč
Avatar - jazva
29. 9. 2010 17:43
Re: Nezmysel
ty sa v tom asi moc nevyznáš, že? taký kábel si môžeš kúpiť hocikde v obchode s elektrom. Tu ide o tom, že vo finále to máš prepojené stále cez AUX a cez ten nevie rádio komunikovať s pripojeným médiom. Iba reprodukuje hudbu... čiže počúvať sa cez to dá, ale pracuješ stále s MP3 prehrávačom v ruke, čo uznáš pri šoférovaní nie je dva krát pohodlné... Pokial však máš USB vstup priamo v aute od výrobcu(zabudni na značku, pre mňa za mňa aj Dacia), tak do USB vstupu vsunieš USB kľúč(MP3 prehrávač) a potom to celé ovládaš už cez autorádio. To sa cez AUX vstup proste nedá!!!! ;-)
29. 9. 2010 17:46
Re: Nezmysel
A nechtěl by ses na to opravdu podívat pořádně?.)
Avatar - jazva
29. 9. 2010 17:53
Re: Nezmysel
no neviem ako poriadnejšie by som sa mal na to ešte pozrieť, ale vidím tu iba AZO800001 Prepojovací kábel pre MDI – Mobile Device Interface pre iPod/iPhone–MDI 27,23 €
8 AZO800002 Prepojovací kábel pre MDI – Mobile Device Interface pre USB–MDI 16,34 €
8 AZO800003 Prepojovací kábel pre MDI – Mobile Device Interface pre mini USB–MDI 17,17 €
8 AZO800004 Prepojovací kábel pre MDI – Mobile Device Interface pre jack 3,5 mm–MDI 14,66 €

čiže všetko káble do AUX vstupu ktorý je aj na obrázku toho NAJ čo sa dá do Roomstera dať... [odkaz]
29. 9. 2010 18:26
Re: Nezmysel
Stále špatně:)
29. 9. 2010 18:56
Re: Nezmysel
Dochádzajú argumenty? Teda nie že by doteraz boli nejaké extra...
Avatar - Katikakus
29. 9. 2010 20:39
Re: Nezmysel
Sis pekne nabehl a nevis, jak z toho vybruslit... 8-s :no:
29. 9. 2010 22:11
Re: Nezmysel
Netušil jsme že najít 2 položky v konfiguraci auta které jsou jasně popsané je takový problém:) Rozhraní MDI + USB kabel.
Avatar - jazva
29. 9. 2010 22:26
Re: Nezmysel
jéžiš! a čítaš ty vôbec niečo z toho čo ti píšem. Ten kábel je síce USB, ale len na jednom konci. Ten druhý vopcháš do AUX vstupu na prednej strane toho zázraku zvanom Amudsen či ako to volajú... Žiadny iný vstup tam nie je!!!! 8-s

A sme zase na začiatku. Ten Aux vstup, je tak slabý že cez neho nevie komunikovať žiadne autorádio ani nič iné s USB kľúčom alebo MP3 prehrávačom. Proste cez to ide iba zvuk, tak ako do slúchadiel. Čiže stále musíš ovládať výber hudby cez MP3 prehrávač. Na rozdiel od priameho USB vstupu, cez ktorý je schopné autorádio komunikovať s USB kľúčom, alebo MP3 prehrávačom. Tým pádom ho (MP3 prehrávač, USB kľúč) ovládaš cez autorádio - napr. na volante. chápeš už????
29. 9. 2010 22:27
Re: Nezmysel
Ty si furt nenašel ten MDI konektor?:)
Sekce servis, návody.
Avatar - jazva
29. 9. 2010 22:41
Re: Nezmysel
už som si to našiel a dokonca som si chvíľu myslel, že sa ti budem musieť ospravedlniť, ale... čo som si o tom prečítal, tak to funguje asi takým spôsobom ako klasický vstup cez AUX akurát, že je to schované v skrinke pred spolujazdcom... Fakt "výborné" riešenie... Skús si prečítať nejaké fóra o tom ako to funguje(alebo skôr nefunguje)... 8-s
30. 9. 2010 06:14
Re: Nezmysel
Jaký AUX? Kde si to četl?
Je to vstup USB ze kterého jde číst a lze ovládat přes rádio.
29. 9. 2010 18:53
Re: Nezmysel
A prečo? Ja sa nesnažím povyšovať Roomster nad Vengu, ani sa neoháňam jeho výbavou. Do vetra tu také veci trepeš ty a ak ich máš konkrétne podložiť, posielaš ma hľadať... Taký "frajer" dokáže byť každý... :-!
29. 9. 2010 22:24
Re: Nezmysel
Já nic nepovyšuju, je na každem co koupí, ale jen ukazuju rozdíl. Bohužel vysvětlit obyčejnou automatiku oken je tu psaní na dva dny.
30. 9. 2010 07:33
Re: Nezmysel
Asi to bude tým, že to automatikou okien nazývaš iba ty. Ja to poznám pod názvom impulzné ovládanie okien, a ako viem, je to docela bežná vec, najmä na okne vodiča - čo je asi najpraktickejšie, mať to na celom aute, asi by mi to prekážalo. Automatické zatváranie okien po zamknutí auta nemá každý, ale tiež sa nehodí vždy. Občas necháš v aute psa alebo decká, keď si odskočíš do stánku pre noviny...
30. 9. 2010 16:59
Re: Nezmysel
Ono to má více názvů, výrobci to označují různě. Ano je to docela běžná věc, ale třeba Venga to má jen u řidiče a tím má omezeno mnoho jiných praktických detailů. Nevím co by překáželo na mít to na celém autě? Třeba to že můžeš ovládat všechny okna dálkově jako v room a zdaleka nejde jen o zavírání při odchodu? Nebo že to můžeš nechat větrat na zahradě a nebát se že ti do auta naprší protože se při dešti okna automaticky zavřou? Nebo to že jedním tlačítkem zavřeš všechna okna najednou při odchodu z auta protože děti je samozřejmě nezavřou? Co je na tom nepraktického?
28. 9. 2010 16:01
Re: Nezmysel
Vengu tu v opačnom parte vytiahol niekto iný, prečo sa nepýtaš tam?
Avatar - jazva
28. 9. 2010 16:14
Re: Nezmysel
no lebo "tam" sa mu to nehodí do "krámu" >:D ;-)
27. 9. 2010 22:21
Re: Nezmysel
nepredpoklam, ze by si niekto kupoval roomstera ako plnohodnotne 5 miestne vozidlo (iba nejaky fajnsmeker). V tejto kategorii je to vestko plus minus rovnako siroke, len venga trochu odskocila svojou sirkou. V merive som popresuval zadne sedadla na stvormiestne rozlozenie (plus max. dozadu, aby bol priestor na nohy) a je vybavene. Cestujuci vzadu maju dost miesta medzi sebou aj od dveri.
28. 9. 2010 06:33
Re: Nezmysel
Niečo podobné ponúka aj Roomster. Akurát napriek dostatočnému priestoru máš vzadu pod zadkom stále tie isté úzke a nie zrovna pohodlné sedadlá. Neviem zhodnotiť tie v Merive, ale v Škodovke sú dosť tvrdé, keby boli mäkšie, uspokojili by viac, človek by ich rozmery tak výrazne nevnímal.

Na druhú stranu ale aj tieto autá sa kupujú ako 5-miestne, hoci sa tak využívajú skôr príležitostne. V opačnom prípade by výrobcovia tak nebazírovali na piatich miestach, a nepchali by do áut aj strený bezpečnostný pás a opierku hlavy.
28. 9. 2010 08:09
Re: Nezmysel
na zadnych sedadlach roomstera som nesedel....na rozdiel od roomstera, z merivy tie sedacky nemusim vyhadzovat von, len ich v aute popreklapam a popresuvam. Nedavno som viezol v merive na zadnych sedadlach dvoch dospelych a dieta v autosedacke, islo to ale nastastie som vzadu nesedel ja >:-[]
28. 9. 2010 09:08
Re: Nezmysel
Preto mám Kangoo, nie Merivu. Páčila sa mi aj Venga a C3Picasso, ale zistil som, že tieto autá sú proste pre moje potreby malé. Hlavne úzke. ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 15:43
Re: Nezmysel
to bych neřekl, sportovní nárazník je to poslední co elektro potřebuje ;-)
27. 9. 2010 20:39
Re: Nezmysel
Podľa čoho vidíš, že je športový? Že to niekto napísal? Na mňa nijak zvlášť športovo nepôsobí, aj keď tá farebná kamufláž trochu mätie zrak.
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2010 00:00
Re: Nezmysel
stačí si vzpomenout na RSa - proč by na nějaký hybrid dávali podobný?
28. 9. 2010 09:49
Re: Nezmysel
môže sa doň vojsť povedzme ďalší chladič napríklad, do sériového nie....
27. 9. 2010 17:11
Re: Nezmysel
Ne, je nízký a placatý...co oči? Spokojenost? >:-[]
27. 9. 2010 21:30
Re: Nezmysel
Že váhaš. Niet nižšieho a širšieho superšportu pod slnkom... >:-[] :yes:
O očiach by som pochyboval...
27. 9. 2010 13:32
to těžko
no s ohledem na to jaky to auto ma kola a vybavu, a vzhledem k napisu na zádi ohledne brzd, to vypada spis na nejakej optickej paket,u kterýho testujou vliv na brzdy, rsp jejich chlazeni. Tohle auto určitě neni nijak podvozkově ostry. Takže asi spíš nějaky sport line, než plny RS.
Rozbalit vlákno
4
27. 9. 2010 14:14
Re: to těžko
klonim se k tomuhle nazoru :yes:
27. 9. 2010 14:15
Re: to těžko
Tiež môže byť. ;-)
27. 9. 2010 14:30
Re: to těžko
mozno do toho vrazia silnejsi motor ako je aktualna ponuka, par kupcov by sa mozno naslo
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 15:44
Re: to těžko
to mi taky přijde pravděpodobný :yes:
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 16:20
Skôr len vyššia motorizácia
Roomster RS je nezmysel, ale keďže sú súčasné motorizácie tak povediac "pri zemi" a Roomster toho zvládne ďaleko viac, tipujem to na Roomster 1.8 TSI alebo ešte skôr na nejaký výkonnejší diesel
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2010 16:29
Skoda a jej (ne)buducnost
Skodovka a jej buducnost, v akej miere, s akou technikou a platformami, ked jej VW priskrti pierka na okridlenom sipe, viac:

[odkaz]

na prvom obrazku je pravdepodobna konkurenia od Skodovky pre Logan - Skoda Felicia, viac obrazkov po kliknuti v danom obrazku pravo hore.
Rozbalit vlákno
7
27. 9. 2010 20:47
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
O budúcich škodovkách sa dá dočítať všelikde, osobne sa na nástupcu Roomsteru teším - mal by to byť konečne dôstojný konkurent pre Vengu a spol.
28. 9. 2010 20:24
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
V tom clanku sa vyjadruje VW k dalsiemu smerovaniu Skody na trhu a k tomu ako Skodovke VW pristrihne kridelka (po technickej stranke, jednoduchsie platformy, opozdene dodavanie novych motorizaci, noviniek resp. nedodaju vobec....) , lebo za menej penazi ponuka viac ako materska VW a priamo jej berie kupujucich. Zaujimavo moze do budcna vyzniet "lacna" Skoda Felicia ala konkurent Logana, no len ci sa to neodrazi u terajsich spokojnych majitelov (zo zapadu) v nezaujme o Skodu ako o tzv. auto 2 kategorie? :-!
28. 9. 2010 22:08
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
Myslím, že až tak hlboko nepôjdu.
Avatar - jazva
29. 9. 2010 08:46
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
prečo by nešli. vidia aký úspech má dacia s Loganom, Renault s Thaliou atď. Koncern má na produkciu áut s kvalitami Škody iné značky a v lacnom segmente nemá nič. Viem že väčšina tunajších by tam radšej videla Seat, ale o tom pochybujem. Ten má myslím trochu iné postavenie ako Škoda. Je to vidieť aj na tom, čo obe automobilky zdedili od koncernu. Zatiaľ čo sa Škodovke v min. gen. Superbu "ušiel" ako darca orgánov Passat, tak Seat dostal na pokus hneď celú A4. Aj toto treba brať do úvahy...
29. 9. 2010 11:26
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
Možno s jedným modelom, ktorý budú dôrazne označovať ako lowendový. Ale to nové smerovanie Škody smerom dolu...neviem o žiadnej značke, ktorej by niekedy niečo také pomohlo. Možno by stačilo povedať na nejaký čas iba stop, ponechať výbavy a materiály na dnešnej úrovni a VW nechať rásť, aby sa vytvoril žiadaný odstup. Tvrdo zaraziť úspešnú značku, zrušiť jej postup a kopnúť ju o poschodie nižšie, to považujem za vážnu chybu. Už keď jej dovolili vyšplhať tam kde je, tak by ju tam mali nechať. Seat padol dole vlastnou vinou - tiež by ho tam mali nechať. Toto mi pripadá ako čistý socializmus: úspešných pribrzdíme a neschopných budeme donekonečna podporovať... ;-\
29. 9. 2010 12:41
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
Já mám pocit, že se tady leckdo přímo vybíjí v čecháčkovské ublíženosti a ukňouranosti. Nemyslím si, že by někdo zaťal značku, jak tady někteří neustále kňourají (někteří jen neobratně skrývají zlomyslnou radost), na druhou stranu skutečně nechápu, proč tu explozi yvbavení a motorů a výbavy. Přitom, kdybych měl osobně hodnotit jednotlivé řady škodováckých aut - jednoznačně nejlepší jsou obě oktávie, tam je těžiště a tam taky není konkurence s žádným modelem z koncernu. A navíc, platí zde, že oktávie je velice osobitá forma hatchbacku tam, kde vládnou hatchbacky klasické a to včetně zmiňované korejsko francouzské a částečně i německé kokurence. Že by měla fábie být větší než polo za nižsí prachy je asi jasné. Ta aktuální je bohužel hodně nepovedená, stejně jako roomster a dohánět prostorové a designové nedostatky výbavou a motory by mi vadilo taky.

Jinak mně pobavilo, jak se tady hází novými a starými platformami - pokud je mi známo a pamatuji si - VW právě systém platform opustil směrem k pružnějšímu systému, který by se měl projevit právě v snadnější modifikaci jednotlivých modelů. Pokud si vzpomínám, ty nové "platformy" mají být pouze dvě, ale mnohem univerzálnější.

No, a co se týká onoho neustále diskutovaného "přistřihávání" křídel, VW má přece cíl stát se světovou jedničkou a škodovka má naplánovaný 1 mil. aut. A otázka je, jakých aut - se stávající fábií, nevzhledným a neuniverzálním roomsterem to asi nepůjde, proto si myslím, že je logické škodovku nasměrovat na jednodušší vozy a lacinější vozy. Oktávie II je dražší než srovnatelné modely KIA/Hyundai, ale také než třeba Megane. Tam je prostor pro Entry. Trh pro Oktávii II je zaplněný a další prostor může získat především tam, kde si ho do budoucna vytvoří návazností na levnější modely. Moc mně nechytá připravovaný laciný prcek z Blavy,naproti tomu Yeti, Fabie větší než Polo a roomster - jak píšeš, skutečné plnohodné MPV včetně dodávkové verze - to je to, kam asi škodovka bude směřovat. A to není ani ostuda, ani ponižování, ani přistřihávání křídel. Nakonec, mělo by to fungovat jako s motory - mít v MB "monopol" na malé motory včetně vývoje.

Co se týká Superba, je otázka, jestli tohle auto má při špičkovém vybavení také stejnou "výtěžnost" jako srovnatelné vozy z VW, když je a) levnější b) vyrábí se v mnohem menším množství kusů. A o to tady asi jde především.
29. 9. 2010 15:31
Re: Skoda a jej (ne)buducnost
To si prvý, čo tu pozerám, ktorý (okrem mňa) naznačil vhodnosť Fabie väčšej ako Polo. To by ma zaujímalo, prečo permanentne bazírujú na malom aute, keď majú v portfóliu ešte dva podobné modely - Polo a Ibizu. Keby ju posunuli o pol kroka nahor, ako je veľkostne Octavia nad Golfom, šlo by výraznejšie odlíšiť ako identitu značky, tak aj cieľovú skupinu zákazníkov. Auto približne tejto kategórie (nemyslím teraz dizajn a techniku - skôr veľkosť a typ karosérie) by podstatne lepšie zapadlo do ponuky značky Škoda a nepreberalo zákazníkov koncernovým súrodencom:
[odkaz]
Čiže auto s dĺžkou okolo 4,2 metra - niekde na polceste medzi Polom a Golfom, liftback ako Octavia, s dobre prístupným kufrom tak 350-380 litrov. DSG a podobné serepetičky môžu kľudne vynechať, ale už by bolo načase oživiť starú slávu značky, a na rovnakom základe spraviť nie drahé pekné malé športovo-elegantné kupé ako nasledovníka 110R. Nič také v ponuke koncern nemá.
A tiež nemá v ponuke solídneho konkurenta pre Vengu a C3Picasso, Roomster v podobnom ponímaní by mohol byť pojmom.
Superb je taký malý zázrak - hoci nie v extra veľkom meradle, ale uspel vo vodách, kde sa príliš nedarilo ani Peugeotu, ani Renaultu. Ťažko povedať, kam by mala zamieriť táto vlajková loď Škody, a ťažko odhadnúť, čo spravia nemeckí súdruhovia s Passatom, preťahovanie sa o zákazníkov je v tomto prípade dosť zrejmé.
27. 9. 2010 17:21
nejtrapnější MBéčko !
Tohle bude jednoznačně ta nejkomičtější Škodovka >:-[] v historii. Už se těšim až ten Škodováckej závoďák odhalej, jestli to bude taky taková "raketa" jako Fabia RS >:D :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 17:40
Re: nejtrapnější MBéčko !
už je ti líp?...BTW asi to ani není RS
28. 9. 2010 13:27
Re: nejtrapnější MBéčko !
Závoďák v tom očividně vidíš jen ty
27. 9. 2010 18:10
Paříž
Žeby malé překvapení pro pařížský autosalon. No a ať to bude cokoli, roomster se mi líbí tak ani RSo by pro mě takoví šok nebyl.
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2010 20:49
Re: Paříž
Vec vkusu. Predáva sa dosť áut, čo nedávajú zmysel, tak ktovie, možno pribudne aj taký Roomster. ;-)
27. 9. 2010 22:05
len nech spravia RS ... :D
:no: to by už čo bolo keby aj toto robili RS, nestačí, že už teraz kto má ,,RS,, (česť výnimkám) tak si fakt myslia, že majú raketu a nie auto, toto na foto určite nieje RS, kde by tam strčili tieto 14tky disky ... ale ani nech nerobia RS, však by sa to vykotilo v prvej prudšej zákrute a zvýšilo by to nehodovosť na cestách

vlastne načo roomster či ako sa to píše a RS ??? nechápem ani, a vlastne nechápavého chápať je tiež umenie, že ? bo ja celkovo nechápem z toho čo do tej RS dávajú 1.4 turbo kompresor a 180 PS ? no ďakujem, ale neprosím ... možno som * ale som zástanca skôr toho, nech to má aspoň 2L a taký výkon, ale aj to sa mi pri tom obsahu pozastavuje ešte rozum, no mne osobne sa nepáči, že napr niekto má 2.4 alebo 2.8 alebo ja neviem ale má 6 valec a potom príde toto, pretechnologizovaný nezmysel, nedávno som tu čítal super diskusiu na tento motor 1.4 TSi, zas niekto múdry to tam obhajoval ale niekto ešte múdrejší, kto má asi strojarinu za sebou a rozumie sa do toho možno viac ako inžinieri z VW či odkiaľ, to tam krásne vysvetlil a to aj takými slovami, že aj laik ako ja napr hneď vedel o čom píše, treba si prečítať článok o audi A1 to kde sa píše o tom, že tam strčia 1.4 s 136 kW ... fuj, zas som sa tu vykecal a prd z toho >:D
Rozbalit vlákno
4
27. 9. 2010 22:30
Re: len nech spravia RS ... :D
bez ohladu na oznacenie, sucasny roomster konci na 77kw, preco neposunut latku vyssie. Ak moze existovat meriva opc a zafira opc, tak preco nie roomster s pismenkami rs
28. 9. 2010 06:39
Re: len nech spravia RS ... :D
Čo všetci máte s tou Merivou...
že to robí Opel neznamená, že je to dobré. Ostatne, koľko takých Merív si už na ceste videl...?
28. 9. 2010 07:46
Re: len nech spravia RS ... :D
na nasich minimum, ta isto aj na zapade....kolko rs verziii cohokolvek, resp. verzii s vrcholnou motorizaciou vidime bezne na cestach v nizsich triedach ?? minimum
28. 9. 2010 09:11
Re: len nech spravia RS ... :D
A dostávame sa k jadru veci - má Roomster RS zmysel? Stačí iba dohad - a kritiky je viac ako pozitívnych ohlasov. Škoda sa môže pochváliť inými modelmi RS, môže sa pochváliť Superbom...ale Roomster RS by ju podľa mňa skôr zosmiešnil.
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2010 23:05
Rumunster RS = nesmysl!
K cemu je dodavka s bendzinovym motorem? Snad aby se s tim autem, predelanym na plyn jezdilo nekde v tovarni hale, ci ve skladu?

Predevsim by meli co nejrychleji predelat ten priserny bocni profil, pokud to chce Skodovka jeste chvili prodavat! Slusny design by mohl vypadat napriklad tak, jak to najdete tady: [odkaz]

BTW: na te strance najdete vizi noveho Pola 4x4 - to je presne auto, ktere v nabidce koncernu VW chybi. Super model, braVWo! :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 9. 2010 08:12
Re: Rumunster RS = nesmysl!
ani ked by to bolo rs tdi????
28. 9. 2010 09:28
Re: Rumunster RS = nesmysl!
...a ako špecialita posledný TDI PD... >:D
neregistrovaný "Hooonza"
28. 9. 2010 09:02
Hranaté mlhovky
Jak jste na to přišli? Já na těch fotkách žádné nevidím.
Rozbalit vlákno
2
28. 9. 2010 09:11
Re: Hranaté mlhovky
...a športový nárazník vidíš...? >:D
neregistrovaný "Hooonza"
28. 9. 2010 09:47
Re: Hranaté mlhovky
To by se s trochou fantazie eště dalo (včelí plástev), ale ty mlhovky na fotkách fakt nejsou, stejně jako neni vidět pod kapotu :-)

Je ovšem fakt, že jsem před nějakou dobou jel v noci po pražské jižní spojce. Přede mnou byl Roomster Scout s testovací značkou (F xx-xx). Běžným růmstrům s motory do ~ 100 PS v pohodě stačím, ale tady ten náhle zrychlil tak, že jsem se ani nestačil divit. Zcela očividně měl pod kapotou něco, co tehdy nebylo zcela běžné.
Avatar - JDM
28. 9. 2010 16:51
tady asi nikdo neví co znamená zkratka RS???
RS znamená rally sport...proč by měla dodávka nebo tahle hnusná hnědka mít označení RALLY SPORT??? viděl někdo někdy jet MPV Rally?? stačí že už škodovka začala označovat TDI RS..a chlubit se dieselama ve sportovních paketech...RS od škodovky pro mě nic neznamená...ale jestli opravdu tohel je roomster RS tak já už fakt nevím...napíšu si na feldu WRC asi xD
Rozbalit vlákno
0
Avatar - saldy
28. 9. 2010 18:59
rsrom
Proč ne? Bude sice vypadat trochu podivně ale pro někoho kdo si rád občas zařádí a zároveň využije malé mpv je to lepší jak vydržovat 2 auta.
Rozbalit vlákno
2
28. 9. 2010 22:12
Re: rsrom
Ty máš rozprávky rád, že? Aj ja. Ale takéto nie.
Avatar - saldy
29. 9. 2010 00:28
Re: rsrom
Hele, já to myslel smrtelně vážně >:D
Avatar - Aspire
28. 9. 2010 22:52
Proč zrovna RS?
Nevím proč se to hned musí nazívat RS když to má podobnej čumák jako Fabia RS... Třeba je to jen nějaký sportovní paket. I když ten Motor 1.4TSI by nebyl špatnej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
28. 9. 2010 22:56
...
Tak to už to RS klidně dejte k dispozici i Avii. 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
29. 9. 2010 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.