Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 320d A – Manažerský nadstandard

Služebně nejstarší sedan z německého prémiového tria se nemá ani pět let po premiéře za co stydět.
Zpět na článek
29. 9. 2010 12:46
29. 9. 2010 13:06
4. 10. 2010 19:02
neregistrovaný "Max_Stirner"
Avatar - iudex
29. 9. 2010 10:55
Komentáre s oneskorením
Opakovane sa stáva, že možnosť komentárov k testom sa objaví až so značným oneskorením po zverejnení testu. Aj pri tomto bavoráku ešte pred hodinou tá možnosť nebola, hoci test je tu už od včera obeda. Pritom keď sa akýkoľvek článok stratí z prvej hlavnej strany, záujem oň rapídne klesá.
Takže je fajn mať možnosť komentárov pod testami, ale poprosil by som redakciu o možnosť komentárov hneď pri uverejnení testu.
Rozbalit vlákno
7
29. 9. 2010 11:45
Re: Komentáre s oneskorením
Plne súhlasím. Dnes ráno ešte tá možnosť nebola. Takto to vyzerá ako platený PR článok, len aby sa v komentári neobjavila dáka negatívna reakcia.

Podľa mňa BMW radu 3 už na konkurenciu nestačí, mám to z prvej ruky, bol som nedávno na testovacej jazde práve s 320d. Málo komfortu, motor je dosť hlučný, základná výbava biedna a príplatky vysoké. A samozrejme málo miesta, hlavne vzadu (to však platí aj pre prémiovú konkurenciu). Jazdné vlastnosti nespochybňujem, ale to za tie peniaze nestačí. Našťastie, automobilka si je toho vedomá a nový rad 5 ako aj prichádzajúca X3 nastavujú latku opäť vysoko - nastaviteľný podvozok, krásny interiér, ...
Avatar - Dinar
29. 9. 2010 12:27
Re: Komentáre s oneskorením
Na případu E90 je celkem hezky vidět, jak to funguje v autonovinářské branži. Po svém příchodu zatracované auto vychází dnes v testech jako etalon jízdních vlastností, auto pro řidiče, nejlepší volba a bla, bla. Dalo by se to zdůvodnit tvrzením, že konkurence je na tom hůř, proto z toho trojka vychází dobře, jenže to je blud, po příchodu céčka se obecně psalo, jak strčí trojku do kapsy, dnes jakoby se po něm slehla zem. Podobně, i když opačně, to má audi, ať je A4 jaká chce, dnes se o ní dočteš, že za trojkou zaostává prakticky ve všem, což je ovšem blud také. Skutečnost je pro BMW docela krutá, E90 je aktuálně nejhorším bavorákem v nabídce, je to poslední mohykán "odfláknutých" let, kdy se šetřilo a žilo ze jména, což naštěstí v Mnichově vyhodnotili správně a nově přicházející modely stojí vždy na vrcholu svých tříd. Trojku to čeká, E90 je autem pro řidiče asi tak o tři chlupy víc než A4, oproti ní má bohužel horší zpracování, míň místa a je celkově (od kol i aero) hůř odhlučněná. Ve verzích s dvoulitrovým dýzlem a automatem tohle hraje určitě větší roli než o něco lepší agilita auta s pohonem zadních kol. O designu vnitřku nemluvě, to je stejná bída jako v E60. Nová trojka sice bude hrčet na tříválcích, ale očekávám od ní výrazný posun v kvalitě a celkově lepším vyvážení jednotlivých vlastností auta. Aktuálním lídrem třídy je jednoznačně céčko a teď mu velmi šlape na paty nová S60, stačí se oprostit od předsudků a klišé.
Avatar - iudex
29. 9. 2010 12:39
Re: Komentáre s oneskorením
Ak kritiku vysloví dlhoročný vyznávač modrobielej vrtule, má to svoju váhu. Ja som trojku riadil naposledy pred 2 rokmi, ale v podmienkach uzavretého letiska a preto dojmy nevybledli. Už v tej dobe som kriticky vnímal interiér, ktorému dala na frak lepšia mainstreamová stredná trieda. O priestore vo vnútri nemá zmysel (pri prémii) sa baviť, ale kvalitatívny dojem interiéru sa od tejto cenovej kategórie jednoznačne očakáva lepší. Pri dobrej výbave detaily ako menší multifunkčný volant, alu či karbónové dekory a športové sedačky dojem zdvihnú, ale pri základných verziách strohosť a neatraktívnosť interiéru vynikne ešte viac. Trojlitrový horčíkový šesťvalec v červenom poli dá ľahko na takéto veci zabudnúť, ale racionálna štvorvalcová nafta nie. A ako si písal, pri manažérskych dízlových verziách kvality zadokolky neoceníš natoľko, aby prehlušili chabé dojmy z interiéru. Tu A4 vedie rozdielom triedy, avšak v jazdných vlastnostiach o triedu nezaostáva, preto v celkovom súčte 3er poráža s prehľadom. Akurát s tým C klasse neviem porovnať, škoda.
29. 9. 2010 14:51
Re: Komentáre s oneskorením
Já mám možnost teda porovnat C klasse a Mondeo, C v AMG upravě (ale s 2,2 diesl) a interier me zklamal...stredova konzola skareda....malo misto v zadu a troska tvrde (17ctky kola)
Pro dva duchodce auto akurat :-) Jen proste pro me..nic moc..rozhodne bych za tohle nedal radove sto a vice tisic navíc, oproti svemu Mondeu
30. 9. 2010 06:45
Re: Komentáre s oneskorením
Dovolím si nesouhlasit, rozdíl mezi E90 a A4 je stále obrovský (bráno spíše vlastnostmi, než srovnáním lepší/horší). Největší problém BMW vidím v obstarožním interiéru a některých materiálech. Základní sedadla jsou strašlivá u obou, volanty jakbysmet, jen ten v Audi o něco lépe vypadá a má jemnější kůži. Prostorově téměř shodné, jen BMW nabízí vzadu více místa na nohy. Základní nafty má Audi lépe utlumené, ale 170HP vs. 177 u BMW působí víc než o 7 koní slabším dojmem a nyní bude propast ještě větší.
Velkou nevýhodou Audi je nabídka Multitronicu u naftových čtyřválců a nemožnost objednat automat ke Quattru.
Jízdně Audi pokulhává a to zejména brzkým nástupem ESP a snahou uměle utahovat stopu. Komfort na 17" pneu je stejný jako u RF BMW. O pocitu z jízdy zadokolkou se nemá smysl bavit ;-)
29. 9. 2010 19:33
Re: Komentáre s oneskorením
klobuk dole pred tebou, iba minimum motoristov dokaze skritizovat svoju oblubenu (ak sa nemylim) znacku
29. 9. 2010 21:41
Re: Komentáre s oneskorením
Chtelo by to, aby se veslo na hlavni stranu vice clanku. Na predchozi clanky chodi minimum lidi. Minula verze webu byla v tomto vychytanejsi.
Avatar - Well-being
29. 9. 2010 12:46
Shrnutí:
Za ty peníze se dá pořídit ve srovnatelném segmentu lepší auto ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
29. 9. 2010 13:06
Re: Shrnutí:
I tak še da... ;-)
neregistrovaný "Max_Stirner"
4. 10. 2010 19:02
Proboha, jaký nadstandard?
Auto STŘEDNÍ třídy jako MANAŽERSKÝ NADSTANDARD? Nezbláznil se tu někdo? Nebo to má být vtip?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - after99
7. 10. 2010 19:51
Re: Proboha, jaký nadstandard?
Jedině ty