S novou C4 Citroën potvrzuje změnu přístupu k návrhu svých aut. Předchozí generace sázela na hravý styl, novinka buduje svůj charakter na vytříbené eleganci a pocitu solidnosti.
předchozí generace C4, ačkoliv to vůbec nebylo špatné auto a třeba nabídka vnitřního prostoru určitě nejednoho překvapila, zůstala tak nějak na půl cestě. Bylo sice kvázi kupé, které ale propáslo šanci využít sportovních úspěchů v rally v rámci nějaké fakt ostré verze. Obyčejná C4 byla jaksi...obyčejná. Absence kombi je možná nakonec pozitivum, fakt si ho neumím představit.
Ale nová C4, to je paráda. Úchvatný předek, parádní interiér (přiznám se bez mučení, interiéry DS3 a nová C5 jsou přesně podle mého gusta), slušné motory a vypadá to že konečně i slušná převodovka :-) Že je hodně čudliků na palubce? Hodně čudliků vypadá rozhodně jinak (když už se odkazuje na Volvo, tak ty by mohli být dobrým příkladem čudlikového ráje). Tady je to úplně v pohodě, vypadá to přehledněji než např. v Astře a zajímavěji než třeba v Golfu. Jediná výtka zatím směřuje k modrému podsvícení budíků, to nemusím, ale možná naživo to bude lepší.
Súhlas. Zdržanlivo elegantný exteriér, (na pohľad) hodnotný interiér bez násilných extravagancií, slušné motory a kombi verzia, to spolu dáva slušné vyhliadky. Za mňa :yes:
Na kombi jsem taky zvedavej, i kdyz uz ho asi nepotrebuju, takze se klonim k vetsimu hatchbacku. Zatim vitezil Golf, a cekal jsem prave na novou C4. Jen skoda, ze k te silnejsi atmosfere nedavaji 6-ti kvalt. Jsem moc zvedavej na ceny.
Taky se přidávám ke chvále Citroenu, C4 v té vystavené červené barvě je moc pěkná, interiér super, co víc dodat? Snad aby ceny byly tak nízké, jako teď u dosluhující generace...
Naživo vypadá líp, než jsem očekával, ano. Ale přesto si musím povzdechnout, že to není úplně ono a nějaký spirit z první C4 měli ponechat, zejména v zadní partii. Jak bude vypadat kombi se dá docela pěkně odtušit, pokud použijí stejná zadní světla, tak si ho umím dobře představit.
v podání citroenu se docela vydařilo. Podobně jako A4 - C5, jen je to vždy o generaci zpět. Nutno ale říct, že ty citroenovské prvky základní design oživují a ta auta jsou povedená. Vnitřku C4 tleskám, ten je na jedničku. ;-)
Hľadať v C4 Audi je síce s trochou fantázie možné, ale potom by som už skôr povedal, že predok ide v štýle Astry. Je však možné istú nenásilnú eleganciu Audi pri nových Citroenoch cítiť, a to je len dobre.
Každopádne sa zhodneme, že je to veľký progres, najmä zvnútra.
Nečuč na tvar světel, základní tvarová linka, proporce. Říkám přece, že citroení designové prvky (např. světla) celek oživují a vedou jinam... k citroenu. Ovšem inspirace audi je u posledních designových počinů citroenu tak zjevná, že jí nelze odbít jiným tvarem světel. Astra mě při pohledu na C4 vůbec nenapadá, ta jede ve skupině s mazdou 3 a julčou. ;-)
na prvních fotkách se mi C4 líbila, ale teď nevím, minulá generace mi přišla (kromě interiéru, který má novinka prostě skvělý) tak nějak víc "citroenovská" než tohle
Jsem si skoro jisty, ze predlohou pro novou C4 byl nejaky had, nejspis nejaky druh zmije. Tvar oci a vyraz masky jsou hadi. Je to hodne povedene, zamerne trosku hrozive.
Někdo tu žehrá na ztrátu image a necitroenovkou zadní část. Já vidím chválihodný ústup od proporčně i aerodynamicky nevhodného klenutí vyššího profilu střechy. Citroenu je v nové C4 dost, jen se nesnaží omámit výstředností na úkor kvality a funkčnosti. Tohle už bych směl, i když kdo se svezl v Giuliettě...
"Nad sedákem je proto ve svislém směru jen 90 cm. To znamená přiměřený prostor pro osoby s výškou kolem 170 cm, vyšší pasažéři ale vymění pocit přiměřené stísněnosti za nepohodlné krčení se." Mně teda vyšlo, že s výškou nad sedákem, 90cm, by se tam měl vejít člověk, co měří do 185cm a nemusel by se krčit. (Byl by v kontaktu s výplní stropu, ale nemusel by se krčit.)