Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508: První dojmy

Peugeot ve střední třídě přezbrojuje; jazýčky vah vrací od totálního stylu zpět k rodinným záležitostem. Ovšem s elegancí sobě vlastní.
Zpět na článek
30. 9. 2010 11:48
30. 9. 2010 14:01
30. 9. 2010 15:26
30. 9. 2010 17:26
30. 9. 2010 18:08
30. 9. 2010 19:40
30. 9. 2010 20:07
30. 9. 2010 23:25
Avatar - iudex
30. 9. 2010 11:48
KONZERVATIVIZMUS
Zdá sa, že po ére prudkej športovosti v strednej triede začína prevládať elegancia a konzervativizmus. 508 sa pridáva k audinovsky elegantnej C5, prináša elegantný, neurážajúci dizajn, ktorý má silne nadčasový potenciál. Oproti agresívnej 407 je to krok smerom ku konzervativizmu, avšak na rozdiel od faceliftu Passatu má Peugeot ešte dosť miesta na posun týmto smerom. Interiér vyzerá (vizuálne) rovnako kvalitne a usudzujúc z 308 a ostatných najnovších Peugeotov, zrejme kvalitatívny dojem v reále potvrdí. Vizuálne je pritom minimálne na rovnakej úrovni, ako "viacakomainstreamový" Passat: [odkaz] vs. [odkaz]
Rozbalit vlákno
17
30. 9. 2010 12:09
Re: KONZERVATIVIZMUS
ten kombík má predlžený rozvor? Nejak to v článku nevidím :-|

inak konečně začínajú výrobcovia chápať, že při obtlstlých prerastených rodinných autách strednej triedy je termín "športovný" absolútne nepoužitelný, a radšej se venujú funkčnosti :yes:
Avatar - iudex
30. 9. 2010 12:20
Re: KONZERVATIVIZMUS
Ano, v tomto má Peugeot čo naprávať, 407 s jej rozďavenou papuľou, obrovským predným previsom a miestom vzadu na úrovni o triedu menších áut (vlastná sestra 308 ju v tomto porážala na hlavu) bol vrchol "športovosti" v strednej triede. 508 je vo všetkých aspektoch veľkým pokrokom.
Avatar - Rysguf.
30. 9. 2010 13:51
Re: KONZERVATIVIZMUS
Jeej, tak to jazdim na "najsportovejsom" aute strednej triedy :-)
Avatar - iudex
30. 9. 2010 14:07
Re: KONZERVATIVIZMUS
Myslím samozrejme pejoratívne (všetci chceli byť športoví, ale málokto mal od toho - najmä jazdne - ďalej ako 407).
Avatar - Rysguf.
30. 9. 2010 14:58
Re: KONZERVATIVIZMUS
No no, brr.

mne preslo pod rukou vela aut strednej triedy a 407 JE v lepsej polovici, ostatne viedli sa tu na auto.cz o tom dlhe debaty, najma pomynule roky. Ale sak budis, ja viem aj tak svoje :-)
Avatar - iudex
30. 9. 2010 15:03
Re: KONZERVATIVIZMUS
Nechceš tvrdiť, že P 407 má športové jazdné vlastnosti. Je to taký očakávaný štandard strednej triedy, komfortný, žiadne Mondeo ani 3er. A nik to od neho ani nečaká, je to OK. Len tá agresívna maska a ostré črty spolu s klinovitým profilom budili dojem niečoho, čo nie je.
Avatar - Rysguf.
30. 9. 2010 15:08
Re: KONZERVATIVIZMUS
Nie nechcem tvrdit ze je to sportovo naladene auto, to je tak BMW3 v strednej triede.

Ale napisal si,ze malokto mal od toho (jazdne) dalej ako 407. Znova opakujem, ze aj v diskusiach na auto.cz dosla laicka verejnost opierajuca sa o testy a clanky odbornej verejnosti k faktu, ze P 407 je v tej lepsej polovici strednej triedy co sa taka jazdnych vlstanosti v danej dobe, teda nie ze je sportovy ale ze nie je zly :-)
Avatar - Glaukos
30. 9. 2010 15:17
Re: KONZERVATIVIZMUS
407 byla prostě jiná, což neznamená, že byla špatná
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2010 12:16
Re: KONZERVATIVIZMUS
Co se týká interiéru, tedy respektive palubní desky a okolí, tak se mi 508 líbí, dokonce středový tunel/sloup na mě působí ještě lépe. Ovšem zadek sedanu je zvěrstvo a tak jak jsem chválil VW za evropský pohled a žádné tvarové výstřelky, tak 508 je přesně příklad toho, co jsem měl na mysli u konkurence. Proti Peugeotu nemám nic a spíš mě mrzí, že to nevzal pevněji do ruky. Navíc tu není ani francouzská rozevlátost, ve své elegantní podobě.
Avatar - Dinar
30. 9. 2010 12:47
Re: KONZERVATIVIZMUS
Souhlas, auto svým výzorem tak "těžké na prde.l" je snad jen superb, 508 na seriových kolech, ne těch z výstavních fotek, která lezou z podběhů, bude vypadat jako hrbáč. 407 byla sice disproporční, ale mělo to nějaký výraz, záměr, tohle je tvarové nic. 508ka bude potřebovat vysledovat správnou barvu a nasadit velká kola, aby se dala zařadit alespoň do kategorie - pohledné.
Avatar - dr.biker
30. 9. 2010 12:57
Re: KONZERVATIVIZMUS
Konečně pěkné auto ve střední třídě! Nevím, co se ti na "zadku" 508 nelíbí. Já vím že to jde i líp, ale porovnej s dnešní konkurencí: Superb hrůza(nemyslím kombi), nový Pasat je pro mě krok zpět, prostě se mi nelíbí a jeho interiér už vůbec ne. Čekal jsem něco mega, aby byl lepší než Superb a ono nic! Mondeo má taky divný zadek, Laguna je zvláštní, ne každému se líbí. Prostě vzhledově zatím pro mě vede ve střední třídě Peugeot :yes:
Avatar - Dinar
30. 9. 2010 13:06
Re: KONZERVATIVIZMUS
Až se na něj budeš dívat naživo zboku na šestnáctkách, pak si na mě vzpomeň. Pokud se ti líbí, je ti přáno. ;-)
Avatar - dr.biker
30. 9. 2010 13:14
Re: KONZERVATIVIZMUS
Máš pravdu, že na 16´ to není ono, ale to je problém více aut. např. 207 na 15´nevypadá zrovna nejlépe. Však se dá připlatit za větší, to víš, nikdo ti nevystaví na autosalonu nové auto v základní výbavě.(až na vyjímky např. Dacia)
Avatar - Glaukos
30. 9. 2010 15:19
Re: KONZERVATIVIZMUS
souhlas, vede 508 následována modernizovanou C5
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2010 13:13
Re: KONZERVATIVIZMUS
407 byla disproporční podélně, tohle místy. ;-) >:D
Avatar - Andromeda
30. 9. 2010 15:24
Re: KONZERVATIVIZMUS
Ano,to pozadí >:-[] na fotkách působí problematicky.Uvidíme naživo - větší kola budou nutnost vzhledem k hmotě za zadním kolem...
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2010 13:14
Ako spravny Peugeotak
by som volil tuto krasnu 508-micku ako ten bezpohlavny a nudny passat.

A to ani nemusim byt peugeotak myslim ze volba krala nepremiovej strednej triedy je jasna

:yes:

508
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
30. 9. 2010 14:01
Lví král 508
Nemyslíte, že by to nové 508 od Peugeotu slušelo na titulní fotce na auto.cz víc než té faceliftované B6 od VW? „Král je mrtev, ať žije král!“ ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2010 14:09
Re: Lví král 508
Computer says "No"..
Avatar - pocitac
30. 9. 2010 14:14
Re: Lví král 508
Syntax error in parameters or arguments ;-)
Avatar - Rysguf.
30. 9. 2010 15:01
Re: Lví král 508
Skor ide o pocet prispevkov :-)

A tiez o pritomnost GTI-ho v diskusiach o koncerne.
Na titulke by malo byt skorej ci je GTI online alebo offline :-)))
Avatar - Glaukos
30. 9. 2010 15:20
Re: Lví král 508
Na titulce by měl být GTI osobně!!!
Avatar - Righ
30. 9. 2010 16:16
Re: Lví král 508
Ted nevim, jestli s pocitacem jen tak vtipkujete nebo opravdu netusite, proc je na titulce novy Pasik misto Pazouta, pripadne v tom vidite pocet prispevku v diskuzi. Jestli je to mineno vazne, tak vezte, ze i kdyz modernizace Passatu neni zdaleka tak razantni jako v pripade Peugeotu (proc asi), je to porad 10x vetsi udalost ve stredni tride pro celou Evropu krome Francie. Vcetne CR, staci juknout, jak si na tom jednotlivy modely stoji.

Pokud jde o auto samotny, vidim stejne jako nekteri dalsi problem v zadi, jejiz tvaroslovi na me pusobi mimoradne rozpliznutym a beztvarym dojmem. Specialne tvar svetel a jejich grafika je vyslovene azijska, a to ja nemusim. O mohutnosti zadku ani nemluve. Tohle ma z francouzsky produkce nejlepe zvladnuto C5ka a nutno rict, ze i 407cka byla zezadu pohlednejsi nez nastupce. Vlastne celkove pro me zustava 407cka neprekonana, nebot ta byla ve svy dobe uzasne progresivnim, sarmantnim a zaroven dynamickym autem plnym emoci, konformni 508cka naproti tomu nijak nevybocuje. Jestli chce hrat na notu elegance a solidnosti, nezbude ji v zajmu prodejnich uspechu nic jinyho, nez v techto parametrech prekonat Passat, a to pro ni bude zatracene tezky.
Avatar - pocitac
30. 9. 2010 20:13
Re: Lví král 508
Máš pravdu, B7 možná byla 10x více očekávaná událost, ovšem po jejím odhalení je bezesporu také 10x větším zklamáním. A to je právě důvod, proč by zrovna 508 mohla být na titulní straně auto.cz nejvíce vidět. Pětka se prostě povedla a troufám si říci, že je žhavým kandidátem na titul Auto roku.
1. 10. 2010 00:53
Re: Lví král 508
To zalezi kdo redakci dodava sluzebni auta... ;-)
1. 10. 2010 10:07
Re: Lví král 508
Hlavně jsi napsal správně "modernizace" passatu, ale pětsetosma je nové auto a v tom případě jukat jak si který model stojí bude dost těžké dokud se nezačne prodávat.
Avatar - Stejsn
30. 9. 2010 15:26
Sedan
se mi moc nelíbí, ale ten kombík je fakt pěknej! :yes:
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2010 15:35
Re: Sedan
Rekl nekdo, kdo se jmenuje Station Wagon :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2010 17:26
nadhera
kral levov je tu, passat je mrtvy :yes: :yes: :yes:

508 zadupe passat do zeme
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2010 19:40
Re: nadhera
Nu mrtvy ne, ale nova Optima a 508 zacnou novou eru a vsichni budou muset zatlacit na pilu. Prvni generace techto vozu budou mit velky ukol a to je zmenit mysleni lidi a nebat se novych veci.

Cose tyse Fleet cars ... tak nejde ani tak o kvalitu, ale kdo nastavi lepsi nabidku v ceskem slova smyslu...
30. 9. 2010 20:07
508 ZA 508
Zde pozor, onanistické chorály nad tím, že snad pětsetosmička zašlápne komplet svojí konkurenci, včetně passata, jsou asi tak stejně trefné, jako abeeska v kajaku.

Peugeot sice vytvořil novým modelem jednu dvougaráž, ovšem také si zadělal na velké třídní rozpaky. Nazíráno odspodu, tlačí (vizuálně, rozměrově) střední třídu někam, kde nechce být, a nazíráno shora jen hladově hltá svět, který se mu pootevřením dveří s nápisem vyšší střední vyjevil v plné síle. My však o mezitřídních modelech víme své, vždyť Octavia je také rozkročena nad třídou nižší střední a střední.

Tak jak? Přijmem tuhle peugeoťáckou hru na vyšší dívčí za pár švestek? No právě, ty švestky budou velmi rozhodné.

Oprostíme-li se od třídních a mezitřídních náhledů, zapomeneme-li (dnes než účelově) na ty švestky, pak konstatujme, že ko-neč-ně peugeot poslal do věčné garáže ta nevkusná světla. V přídi spatřuji nové pežotky, a za příď také chválím. Jistým problémem je záď, upadlá nejen v mutaci kombi. Je vidět, že to co mistrovsky umí Mercedes je prostě v mainstreamu nepřekonatelnej vořech. Uvnitř je naopak vše, jak čekám - to nejlepší z produkce z Francie.

Takže se vraťme na začátek, nezapomeň, že 508 se nestaví prioritně proti Avensisu a ostatní střední mainstreamové konkurenci, míří výše, velmi luxusní kabina, velmi dimenzovaná celá karoserie, to všechno musí ovšem někdo zaplatit. Pokud tedy bude 508 v základu za 508, je vše v pořádku. Jinak to bude boj o každej kus.

P.S. I přes výhrady, jednoznačný francouzský (konečně) vizuálně akceptovatelný produkt :yes:
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2010 23:11
Re: 508 ZA 508
No je fakt ze proti Latitude je tohle ponekud jinde. Vys, samozrejme. Co se tyka designu, tak posledni dobou je jasne videt, ze krom tech nejlepsich ostatnim nezbyva nez opisovat a snazit se dat autu neco sveho. Ne vzdy to ale dopadne dobre...
Tak ale pazoutum dnes :yes:
Avatar - pocitac
30. 9. 2010 20:24
Mezi třídní boj
508 definuje nové rozměry, rozměry, které ale Peugeot velmi dobře zná. Podívej se třeba na takovou 308 a srovnej jí s tím obyčejným Golfem. Sedni si do obou aut a zjistíš, že 308 působí o půl třídy hodnotněji a rozměrněji. Zkus to třeba i s tou Octavií vs 308 a zjistíš to samé. Hlavně nezkoušej verze Golf kombi a 308 SW to by pro tebe mohlo být už příliš. Takže, Peugeote, jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2010 23:55
Francie vladne
Je videt, kdo se neboji novych trendu a strihu a bude urcovat smer pro ty co se neboji zkusit neco noveho.

Zoufala snaha tech co se snazi vladnout v budoucnosti a vladnout v automobilovem prymyslu dopadne jako jine pociny v minulosti pokusy o ovladnuti a kontrole jez zname z historie.

Odvaznym patri svet, ale tem co sni o tom byt No.1 zlamani. Jelikoz GM nespi, jak si ostatni mysli.
Rozbalit vlákno
0