Zdá sa, že po ére prudkej športovosti v strednej triede začína prevládať elegancia a konzervativizmus. 508 sa pridáva k audinovsky elegantnej C5, prináša elegantný, neurážajúci dizajn, ktorý má silne nadčasový potenciál. Oproti agresívnej 407 je to krok smerom ku konzervativizmu, avšak na rozdiel od faceliftu Passatu má Peugeot ešte dosť miesta na posun týmto smerom. Interiér vyzerá (vizuálne) rovnako kvalitne a usudzujúc z 308 a ostatných najnovších Peugeotov, zrejme kvalitatívny dojem v reále potvrdí. Vizuálne je pritom minimálne na rovnakej úrovni, ako "viacakomainstreamový" Passat: [odkaz] vs. [odkaz]
ten kombík má predlžený rozvor? Nejak to v článku nevidím :-|
inak konečně začínajú výrobcovia chápať, že při obtlstlých prerastených rodinných autách strednej triedy je termín "športovný" absolútne nepoužitelný, a radšej se venujú funkčnosti :yes:
Ano, v tomto má Peugeot čo naprávať, 407 s jej rozďavenou papuľou, obrovským predným previsom a miestom vzadu na úrovni o triedu menších áut (vlastná sestra 308 ju v tomto porážala na hlavu) bol vrchol "športovosti" v strednej triede. 508 je vo všetkých aspektoch veľkým pokrokom.
mne preslo pod rukou vela aut strednej triedy a 407 JE v lepsej polovici, ostatne viedli sa tu na auto.cz o tom dlhe debaty, najma pomynule roky. Ale sak budis, ja viem aj tak svoje :-)
Nechceš tvrdiť, že P 407 má športové jazdné vlastnosti. Je to taký očakávaný štandard strednej triedy, komfortný, žiadne Mondeo ani 3er. A nik to od neho ani nečaká, je to OK. Len tá agresívna maska a ostré črty spolu s klinovitým profilom budili dojem niečoho, čo nie je.
Nie nechcem tvrdit ze je to sportovo naladene auto, to je tak BMW3 v strednej triede.
Ale napisal si,ze malokto mal od toho (jazdne) dalej ako 407. Znova opakujem, ze aj v diskusiach na auto.cz dosla laicka verejnost opierajuca sa o testy a clanky odbornej verejnosti k faktu, ze P 407 je v tej lepsej polovici strednej triedy co sa taka jazdnych vlstanosti v danej dobe, teda nie ze je sportovy ale ze nie je zly :-)
Co se týká interiéru, tedy respektive palubní desky a okolí, tak se mi 508 líbí, dokonce středový tunel/sloup na mě působí ještě lépe. Ovšem zadek sedanu je zvěrstvo a tak jak jsem chválil VW za evropský pohled a žádné tvarové výstřelky, tak 508 je přesně příklad toho, co jsem měl na mysli u konkurence. Proti Peugeotu nemám nic a spíš mě mrzí, že to nevzal pevněji do ruky. Navíc tu není ani francouzská rozevlátost, ve své elegantní podobě.
Souhlas, auto svým výzorem tak "těžké na prde.l" je snad jen superb, 508 na seriových kolech, ne těch z výstavních fotek, která lezou z podběhů, bude vypadat jako hrbáč. 407 byla sice disproporční, ale mělo to nějaký výraz, záměr, tohle je tvarové nic. 508ka bude potřebovat vysledovat správnou barvu a nasadit velká kola, aby se dala zařadit alespoň do kategorie - pohledné.
Konečně pěkné auto ve střední třídě! Nevím, co se ti na "zadku" 508 nelíbí. Já vím že to jde i líp, ale porovnej s dnešní konkurencí: Superb hrůza(nemyslím kombi), nový Pasat je pro mě krok zpět, prostě se mi nelíbí a jeho interiér už vůbec ne. Čekal jsem něco mega, aby byl lepší než Superb a ono nic! Mondeo má taky divný zadek, Laguna je zvláštní, ne každému se líbí. Prostě vzhledově zatím pro mě vede ve střední třídě Peugeot :yes:
Máš pravdu, že na 16´ to není ono, ale to je problém více aut. např. 207 na 15´nevypadá zrovna nejlépe. Však se dá připlatit za větší, to víš, nikdo ti nevystaví na autosalonu nové auto v základní výbavě.(až na vyjímky např. Dacia)
Ted nevim, jestli s pocitacem jen tak vtipkujete nebo opravdu netusite, proc je na titulce novy Pasik misto Pazouta, pripadne v tom vidite pocet prispevku v diskuzi. Jestli je to mineno vazne, tak vezte, ze i kdyz modernizace Passatu neni zdaleka tak razantni jako v pripade Peugeotu (proc asi), je to porad 10x vetsi udalost ve stredni tride pro celou Evropu krome Francie. Vcetne CR, staci juknout, jak si na tom jednotlivy modely stoji.
Pokud jde o auto samotny, vidim stejne jako nekteri dalsi problem v zadi, jejiz tvaroslovi na me pusobi mimoradne rozpliznutym a beztvarym dojmem. Specialne tvar svetel a jejich grafika je vyslovene azijska, a to ja nemusim. O mohutnosti zadku ani nemluve. Tohle ma z francouzsky produkce nejlepe zvladnuto C5ka a nutno rict, ze i 407cka byla zezadu pohlednejsi nez nastupce. Vlastne celkove pro me zustava 407cka neprekonana, nebot ta byla ve svy dobe uzasne progresivnim, sarmantnim a zaroven dynamickym autem plnym emoci, konformni 508cka naproti tomu nijak nevybocuje. Jestli chce hrat na notu elegance a solidnosti, nezbude ji v zajmu prodejnich uspechu nic jinyho, nez v techto parametrech prekonat Passat, a to pro ni bude zatracene tezky.
Máš pravdu, B7 možná byla 10x více očekávaná událost, ovšem po jejím odhalení je bezesporu také 10x větším zklamáním. A to je právě důvod, proč by zrovna 508 mohla být na titulní straně auto.cz nejvíce vidět. Pětka se prostě povedla a troufám si říci, že je žhavým kandidátem na titul Auto roku.
Hlavně jsi napsal správně "modernizace" passatu, ale pětsetosma je nové auto a v tom případě jukat jak si který model stojí bude dost těžké dokud se nezačne prodávat.
Nu mrtvy ne, ale nova Optima a 508 zacnou novou eru a vsichni budou muset zatlacit na pilu. Prvni generace techto vozu budou mit velky ukol a to je zmenit mysleni lidi a nebat se novych veci.
Cose tyse Fleet cars ... tak nejde ani tak o kvalitu, ale kdo nastavi lepsi nabidku v ceskem slova smyslu...
Zde pozor, onanistické chorály nad tím, že snad pětsetosmička zašlápne komplet svojí konkurenci, včetně passata, jsou asi tak stejně trefné, jako abeeska v kajaku.
Peugeot sice vytvořil novým modelem jednu dvougaráž, ovšem také si zadělal na velké třídní rozpaky. Nazíráno odspodu, tlačí (vizuálně, rozměrově) střední třídu někam, kde nechce být, a nazíráno shora jen hladově hltá svět, který se mu pootevřením dveří s nápisem vyšší střední vyjevil v plné síle. My však o mezitřídních modelech víme své, vždyť Octavia je také rozkročena nad třídou nižší střední a střední.
Tak jak? Přijmem tuhle peugeoťáckou hru na vyšší dívčí za pár švestek? No právě, ty švestky budou velmi rozhodné.
Oprostíme-li se od třídních a mezitřídních náhledů, zapomeneme-li (dnes než účelově) na ty švestky, pak konstatujme, že ko-neč-ně peugeot poslal do věčné garáže ta nevkusná světla. V přídi spatřuji nové pežotky, a za příď také chválím. Jistým problémem je záď, upadlá nejen v mutaci kombi. Je vidět, že to co mistrovsky umí Mercedes je prostě v mainstreamu nepřekonatelnej vořech. Uvnitř je naopak vše, jak čekám - to nejlepší z produkce z Francie.
Takže se vraťme na začátek, nezapomeň, že 508 se nestaví prioritně proti Avensisu a ostatní střední mainstreamové konkurenci, míří výše, velmi luxusní kabina, velmi dimenzovaná celá karoserie, to všechno musí ovšem někdo zaplatit. Pokud tedy bude 508 v základu za 508, je vše v pořádku. Jinak to bude boj o každej kus.
P.S. I přes výhrady, jednoznačný francouzský (konečně) vizuálně akceptovatelný produkt :yes:
No je fakt ze proti Latitude je tohle ponekud jinde. Vys, samozrejme. Co se tyka designu, tak posledni dobou je jasne videt, ze krom tech nejlepsich ostatnim nezbyva nez opisovat a snazit se dat autu neco sveho. Ne vzdy to ale dopadne dobre...
Tak ale pazoutum dnes :yes:
508 definuje nové rozměry, rozměry, které ale Peugeot velmi dobře zná. Podívej se třeba na takovou 308 a srovnej jí s tím obyčejným Golfem. Sedni si do obou aut a zjistíš, že 308 působí o půl třídy hodnotněji a rozměrněji. Zkus to třeba i s tou Octavií vs 308 a zjistíš to samé. Hlavně nezkoušej verze Golf kombi a 308 SW to by pro tebe mohlo být už příliš. Takže, Peugeote, jen tak dál :yes:
Je videt, kdo se neboji novych trendu a strihu a bude urcovat smer pro ty co se neboji zkusit neco noveho.
Zoufala snaha tech co se snazi vladnout v budoucnosti a vladnout v automobilovem prymyslu dopadne jako jine pociny v minulosti pokusy o ovladnuti a kontrole jez zname z historie.
Odvaznym patri svet, ale tem co sni o tom byt No.1 zlamani. Jelikoz GM nespi, jak si ostatni mysli.