Od premiéry minulé X3 uplynulo hodně vody a požadavky na prémiová malá SUV stoupají. Nová X3 jim jde vstříc, zároveň si ale zachovala svou tvář, což je dnes čím dál těžší...
35i je pro tohle auto ideál. V X5 se při většině jízdních režimů motor drží mezi 2-3 tis. otáčkami jako u dýzlu, ve 140ti točí na osmičku 2tis. otáček, pohoda, spotřeba v kombinaci mezi dvanácti a třinácti a díky turbokrouťáku se auto krásně hýbe. A pořád tam je schovaný bonus, možnost zašlápnout pedál do koberce a počkat si na známý kovový sound od pěti tisíc nahoru, kdy se probudí a zabere všech tři sta koníků. Na obyčejné SUV bez přívlastků M, R nebo S je to velmi působivé, potkal jsem i cayenne gts a při zrychlování do dvou set se ho 35i držel až jsem se divil, rozdíl ve výkonu je přece jen velký. 35d je silák, nejede hůř a v běžném provozu při pružném zrychlení je rychlejší, ale ten zvuk a úprk do otáček tam není. Podle mého je 35i první použitelný benzinový motor pro SUV, jehož spotřebu není nutno omlouvat slovy, ale za to svezení těch x litrů stojí. ;-)
mám 2 roky starú X3 a je pravda, že napr. budíky a palubka... sú staré 10 rokov, od vzniku sa defacto nezmenili - ale pod kapotou je 35d a dnes si to odnieslo zase jedno TT a jeden Superb, ktorý mal na zadku nejak moc výfukov - asi 4 >:D
Pokiaľ ide i novú X3, tak by som do nej šiel okamžite, ale s 35i :yes:
začíná mi dost vadit, že když otevřu galerii dřív než se kompletně načte stránka, otevře se v tom samém okně, místo aby se otevřela v novém okně...je to vážně otravný :-(
Tak tak, to si ziadalo nahradu priam zufalo, lebo uz v konkurencii nedokazala obstat, ak si tam nedal prave M-pket a 35d - na to nema(la) konkurencia odpoved.
Som zastancom toho, ze rodinne auto ma byt rodinne, terenne terenne a sportove sportove, no M-paket na tej bielej vyzera aspon na tych fotkach fakt uzasne :yes: k tomu 35i a hracka na zimu ako vysita ;-)
Treba však povedať, že stará X3 bola rozhodne technicky, vizuálne i morálne najstarším a najslabším BMW, preto je pokrok vo všetkých oblastiach logický.
empaket ujde, až na kola, ale lepší než na X5, ikdyž mi k esuvéčkům stejně nepasuje, ale kdo proboha zkombinoval oranžovou kůži s tím "tygrovaným" dřevem. To je hrůza! K výrazně barevným sedačkám patří buď hliník nebo klavírová černá, tohle je kolotoč. :-!