Paříž 2010
Dinar
0
empaket ujde, až na kola, ale lepší než na X5, ikdyž mi k esuvéčkům stejně nepasuje, ale kdo proboha zkombinoval oranžovou kůži s tím "tygrovaným" dřevem. To je hrůza! K výrazně barevným sedačkám patří buď hliník nebo klavírová černá, tohle je kolotoč. :-!
iudex
0
Len by som dodal, že tá "zebrano" dyha sa nielenže nehodí k oranžovým poťahom, ale sa do BMW nehodí vôbec. 8-s
Glaukos
0
Rusko a Blízklý východ má na to jiný názor
12Eagle
0
súhlas, oranžová je hnus, ale treba uznať, že na výstavu je dobrá, pretože kontrastuje s inými prvkami - tie viac vyniknú
saldy
0
nová x už neůsobí takovým krabicovým dojmem, mně se ty oranž sedadla líbí moc, interier neni tak temný , ponurý a nebere sám sebe tolik vážně.
Dinar
0
Nejde o oranžová sedadla jako taková, jde o jejich kombinaci se dřevem, to je otřes, k výrazné barvě sedaček patří hliník, piano nebo max. karbon.
12Eagle
0
je to otázka vkusu - napríklad béžové sú príma - pre mňa, pre niekoho zase nie
Bez debaty, interier, exterier, predok, zadok :yes:
Treba však povedať, že stará X3 bola rozhodne technicky, vizuálne i morálne najstarším a najslabším BMW, preto je pokrok vo všetkých oblastiach logický.
Tak tak, to si ziadalo nahradu priam zufalo, lebo uz v konkurencii nedokazala obstat, ak si tam nedal prave M-pket a 35d - na to nema(la) konkurencia odpoved.
Som zastancom toho, ze rodinne auto ma byt rodinne, terenne terenne a sportove sportove, no M-paket na tej bielej vyzera aspon na tych fotkach fakt uzasne :yes: k tomu 35i a hracka na zimu ako vysita 😉
Som zastancom toho, ze rodinne auto ma byt rodinne, terenne terenne a sportove sportove, no M-paket na tej bielej vyzera aspon na tych fotkach fakt uzasne :yes: k tomu 35i a hracka na zimu ako vysita 😉
mám 2 roky starú X3 a je pravda, že napr. budíky a palubka... sú staré 10 rokov, od vzniku sa defacto nezmenili - ale pod kapotou je 35d a dnes si to odnieslo zase jedno TT a jeden Superb, ktorý mal na zadku nejak moc výfukov - asi 4 >😁
Pokiaľ ide i novú X3, tak by som do nej šiel okamžite, ale s 35i :yes:
Pokiaľ ide i novú X3, tak by som do nej šiel okamžite, ale s 35i :yes:
35i je pro tohle auto ideál. V X5 se při většině jízdních režimů motor drží mezi 2-3 tis. otáčkami jako u dýzlu, ve 140ti točí na osmičku 2tis. otáček, pohoda, spotřeba v kombinaci mezi dvanácti a třinácti a díky turbokrouťáku se auto krásně hýbe. A pořád tam je schovaný bonus, možnost zašlápnout pedál do koberce a počkat si na známý kovový sound od pěti tisíc nahoru, kdy se probudí a zabere všech tři sta koníků. Na obyčejné SUV bez přívlastků M, R nebo S je to velmi působivé, potkal jsem i cayenne gts a při zrychlování do dvou set se ho 35i držel až jsem se divil, rozdíl ve výkonu je přece jen velký. 35d je silák, nejede hůř a v běžném provozu při pružném zrychlení je rychlejší, ale ten zvuk a úprk do otáček tam není. Podle mého je 35i první použitelný benzinový motor pro SUV, jehož spotřebu není nutno omlouvat slovy, ale za to svezení těch x litrů stojí. 😉
začíná mi dost vadit, že když otevřu galerii dřív než se kompletně načte stránka, otevře se v tom samém okně, místo aby se otevřela v novém okně...je to vážně otravný 😒