Nižší střední třída je i nadále velkým lákadlem pro prémiový segment. Proto ohlásil další velký sestup i Lexus, velkolepý a dobře připravený, ovšem s několika „ale“.
Pokud se po shlédnutí snímků potřebuješ rychle dostat do estetického reálu, promítni si nyní snímky třídního konkurenta (starého sedm let), jmenuje se AUDI A3. Více slov snad netřeba...
Neboť krásné je odnepaměti jen to, co krásne je...
Hádáš se sám se sebou. To, že existují jistá designová řešení, viz například přední spojler AUDI A3 a horní radlice, neznamená že si stojí svojí estetickou kvalitou naroveň. Pokud by to bylo, jak píšeš, mohl by auta tvořit kdejakej jouda. No... popravdě ale uznávám, že někdy mě to napadá ;-)
Buď k sobě upřímný, to, že ty nemáš vkus neznamená že bez vkusu je celý svět...
Nehádám se s nikým ani s Tebou, chci jen říci, že máš směry a různý vkus - podívej se na ameriku, asii a nejprodávanější auta (jistě není to měřítko, ale i ten golf, polo pro Evropu také ne, že?) a nic neplatí absolutně, jak ty naznačuješ ze severočeského rybníčku, potažmo evropského. Zdravím Tě.
GTI, daj sa vyšetriť, trpíš komplexom majetníctva pravdy a nekrticky chorobnou posadnutosťou automobilkou, ktorej dizajnérovi by p. Baťa nezveril ani dizajnovanie krabíc od topánok.
Myslíš toho designéra, který stvořil AUDI TT, AUDI A8, AUDI A7, AUDI A6, či AUDI A4, AUDI A3, nebo AUDI A1, nebo AUDI Q5, nebo AUDI R8 případně toho designéra, který nyní designuje vozy Kia? Petera Schreyera? To je dle tebe ten neschopný designér? Trochu se tu intelektuálně obnaž, přeci jenom, exota tvého kalibru tu člověk nenatrefí každý den.
GTI, jsi dogmatik. Někomu se Audi nemusejí líbit. Mě připadá z těch aut, co jsi jmenoval, vysloveně pěkná jenom A7 a vcelku jde A1. TT se mi vždy zdála vyloženě ošklivá, nová A8 mi připadá nedotažená (co ten uraženej zadek tam?), R8 vypadá slušně, A4 a A6 neurazí, ale ani nenadchnou. Svítilny s diodovou vlnou v nových Audinách mě osobně připadají velekýčovité. Jestl ten pán dělal novou Kiu Optimu, tak to teda taky není nic moc. Nový Passat je, ať se na mě nikdo nezlobí, "evolucí" asi tak na úrovni mistrů tunningu z Dolní Lhoty. Tenhle Lexus mě připadá estetičtější. Ale možná že mám úchylný vkus. Líbí se mi jazz, funkcionalistické vily a nový Mercedes E kombi. Třeba jsem fakt divnej, HATS taky a jedinej opravdouvej a správnej názor je ten tvůj. Třeba to tu všichni uznáme. Přednes nám tady svou kunsthistorickou studii a zkus si to vyargumentovat, hošane :-)
Asi si fakt divný, keď sa Ti v dobe "podnikateľského baroka" páči nejaký Tugendhat a ešte k tomu počúvaš hudbu s hudobnými nástrojmi....divné :-) Nebodaj ešte aj používaš mozog, keď "oddelenie propagandy" Ti spoľahlivo oznámi, ktoré auto je NAJ.....ten PASSAT je ale nadčasový - vyzerá zle dnes a bude aj o desať rokov.
Našťastie exota Tvojho kalibru tu človek stretáva každý deň a vďaka tomu mám často o zábavu postarané. Stále neverím, že tu píšeš s plnou vážnosťou, ale ako estráda - No 1. Len neviem, kto Ťa za to platí, lebo toto sa nedá popri zamestnaní. Ale k veci - mieril som na VW, nie AUDI. Aj keď ani to ja osobne nepovažujem za "veľkú slávu" a nechcem, aby ma niekto presviedčal o opaku, ako to máš v láske. Nasadiť plus-mínus rovnakú prednú masku modelom všetkých kategórií nepovažujem za vrchol dizajnérskej tvorivosti. Ale napriek tomu rešpektujem, že sú ľudia ktorím sa to páči a nedovolím si na nich verbálne útočiť.
nic proti A3, ale to je spíš německá fábie (a golf německá fóbie), kromě toho designově lze obtížně srovnávat malý třídveřový hatchback s pětidveřovým, a přes to Lexus vypadá, že je o třídu výš než A3, a to vůbec nemluvím o technice, která je 15 let před VW :-)
A3 jako Fabia? Dobrej for...
Nicmene ta trojka v nazvu neznamena, ze je A3 jen tridverova (pro prazaky triiidviirkoooo).
A technika 15 let pred VW? No mozna pro zemi, kde zitra znamena jiz vcera.
Moc jsi neoslnil >:D
Pokud tu přijmeme tvou přízemní argumentaci, můžem pokračovat tím, že horní Lexus je takovej japonskej... Yaris.
Možná bychom se však mohli pobavit spíše nad tvou "úvahou", totiž:
- že A3 je malý třídveřový hatchback a nelze jej srovnávat s pětidveřovým Lexusem
- že Lexus vypadá o třídu výše (střední třída) než A3
- že lex je technický předvoj v kompaktní třídě.
No... :-) k tomu prvnímu snad jen tolik, abys natrénoval auta, A3 se sice vyrábí také ve třídveřové verzi, ale když trochu zalovíš, určitě tam těch dveří najdeš i pět.
K tomu druhému tvému pokusu o argument jen tolik, že lex je přesně to, co AUDI A3 tedy kompaktní hatchback.
Ten technický patnáctiletý náskok lexe v kompaktech bys tu mohl trochu blížeji rozvést. Přeci jenom, je pátek, ať se taky trochu zasmějem´. Mimochodem, jestlipak vůbec víš, kdy byla automobilka lexus založená? :-)
A proc Daimler ted vyjednava o koupi licence na hybrid synergy drive od Toyoty? Asi ze sbiraj starozitnosti? Protoze jsou pozadu a vedi to. ---- Reuters: "Toyota Motor Corp is in talks to supply Daimler AG, the maker of Mercedes-Benz cars, with parts and technology for hybrid vehicles, Japan's Nikkan Jidosha newspaper reported on Thursday" [odkaz]
- ano, ale pětidveřová A3 má charakter, profil, malého kombíku a ne klasického 5-ti dveřového hatchbacku
- ano Lexus CT200h je stejně jako A3 kompaktní hatchback, ale s kvalitou, detaily a provedením vyšší střední třídy
- ano těch 15 let byla trochu provokace, v reálu odhaduju náskok Toyoty/Lexe na 8 až 10 let před evropským automobilkami, zapátrej trochu v paměti (i když to bude bolet) a porovnej si třeba motory Toyoty a VW za posledních 10 let, kdyby se sem nedovážely japonské auťáky, ještě by jsme jezdili s úžasnými dvouventilovými 1.6 s ohromujícím výkonem 48kW, kup si jednou japonské auto a ta VWonanie Tě navždy přejde :-)
No je tra ti pogratulovat, jsi od dob wolffa prvni, kdo se ve dvou po sobe jdoucich komentech popre :yes:
Nejprve je podle tebe A3 maly tridverovy hatchback a pote zase maly kombik. >:D
dobře, tak pro ty opravdu hodně natvrdlé (jako je třeba "mariachi"), A3 je ve dvou karosářských variantách - třídveřový kompaktní hatchback - který při designovém srovnání s Lexusem má výhodu tří dveří a potom je A3 jako varianta pětidveřová, která má charakter malého kombíku a proto ji také nelze s Lexusem jednoduše srovnávat - víc polopaticky to už nejde, možná obrázek
Bez ohledu nekterych patolizalu co melou jen svou pravdu z jeden a te same knihy pripominajici nabozensky fanaticky cult je treba konstatovat:
CT200h se krome interieru nepovedla a hlavne po strance jizdnich vlastnosti dle zahranicnich testu se nepriblizuje konkurenci... neda se nic delat, jen doufat, ze budoucnost prinese odvaznejsi vedeni, designery a kontruktery.
To nemeni nic na pravde, ze i mistr tesar se nekdy utne.
Nebuď takový pesimista a zkus používat vlastní mozek, design je fajn, třídvířko by bylo krásné, zadní dveře měly mít řešené "kliky" jako u prototypu, ale tohle je nižší střední a tak zkrátka šetřili, jízdní vlastnosti určitě nebudou nejlepší ve třídě - vzadu nemá víceprvek a samotný "princip" hybridu tomu také nepomáhá. Ale tohle auto nemá konkurenci, respektive podobný auťák nikdo nevyrábí, takže s čím to srovnávali? :-) Na testy moc nedám, ty novináři jsou dost tupouni, vzpomeň třeba na testy o první Tribece, potom o faceliftu a pak zase o nové Impreze, "nezávisle objektivní" pisálky brát s rezervou. :-)
No vidis, zase si odpovidas na vse sam: Nikdo jiny takove auto nevyrabi - proc asi? Je to totalni propadak po strance designu i techniky a to ze je nabite vybavou svedci prave o tom, ze si samotny vyrobce moc neveri a chce lakat na kombinaci cena/vybava.
Lexus se tim pomalu propada kamsi ke korejske produkci.
Fandum LexeLutora (pokud tedy ve Evrope nejake ma) nezbyva nez doufat, ze vedeni firmy vwotevwre vwobe vwoci a necha se inspirovat u tech nejlepsich a ne u tech nejhorsich kycaru a autoru propadaku.
V predmetnem kontextu se musim domnivat, ze za poradny motor povazujes jakysi pofiderni hybrid, jehoz energeticka bilance je velmi sporna (nizsi naklady na palivo na jedne strane, mnohonasobne vyssi naklady vyrobni na druhe). Nenech se vysmat a zavcasu zavri kram.
Ja bych ti pral, abys na nejakem motoru od VW - zde si muzes na rozdil od Lexe vybrat i par Motoru Roku, mimochodem - chvili jezdil.
Opet jsi vubec neoslnil >:D