Novinky
Co je vlevo - ta mřížka?
[odkaz]
[odkaz]
Bez ohledu nekterych patolizalu co melou jen svou pravdu z jeden a te same knihy pripominajici nabozensky fanaticky cult je treba konstatovat😒br />
CT200h se krome interieru nepovedla a hlavne po strance jizdnich vlastnosti dle zahranicnich testu se nepriblizuje konkurenci... neda se nic delat, jen doufat, ze budoucnost prinese odvaznejsi vedeni, designery a kontruktery.
To nemeni nic na pravde, ze i mistr tesar se nekdy utne.
CT200h se krome interieru nepovedla a hlavne po strance jizdnich vlastnosti dle zahranicnich testu se nepriblizuje konkurenci... neda se nic delat, jen doufat, ze budoucnost prinese odvaznejsi vedeni, designery a kontruktery.
To nemeni nic na pravde, ze i mistr tesar se nekdy utne.
Nebuď takový pesimista a zkus používat vlastní mozek, design je fajn, třídvířko by bylo krásné, zadní dveře měly mít řešené "kliky" jako u prototypu, ale tohle je nižší střední a tak zkrátka šetřili, jízdní vlastnosti určitě nebudou nejlepší ve třídě - vzadu nemá víceprvek a samotný "princip" hybridu tomu také nepomáhá. Ale tohle auto nemá konkurenci, respektive podobný auťák nikdo nevyrábí, takže s čím to srovnávali? 😄 Na testy moc nedám, ty novináři jsou dost tupouni, vzpomeň třeba na testy o první Tribece, potom o faceliftu a pak zase o nové Impreze, "nezávisle objektivní" pisálky brát s rezervou. 😄
K porovnani bylo BMW 1 a Audi 3.
Jednalo se o jizdni dynamiku hlavne... vzadnem pripade se neporovnaval design, vybava ci zpracovani.
Pokud vim, tak o 3dver muzem jen snit (neni v planu), zato 3dver prius by mel byt na obzoru v budoucnosti.
Jednalo se o jizdni dynamiku hlavne... vzadnem pripade se neporovnaval design, vybava ci zpracovani.
Pokud vim, tak o 3dver muzem jen snit (neni v planu), zato 3dver prius by mel byt na obzoru v budoucnosti.
No vidis, zase si odpovidas na vse sam: Nikdo jiny takove auto nevyrabi - proc asi? Je to totalni propadak po strance designu i techniky a to ze je nabite vybavou svedci prave o tom, ze si samotny vyrobce moc neveri a chce lakat na kombinaci cena/vybava.
Lexus se tim pomalu propada kamsi ke korejske produkci.
Fandum LexeLutora (pokud tedy ve Evrope nejake ma) nezbyva nez doufat, ze vedeni firmy vwotevwre vwobe vwoci a necha se inspirovat u tech nejlepsich a ne u tech nejhorsich kycaru a autoru propadaku.
Lexus se tim pomalu propada kamsi ke korejske produkci.
Fandum LexeLutora (pokud tedy ve Evrope nejake ma) nezbyva nez doufat, ze vedeni firmy vwotevwre vwobe vwoci a necha se inspirovat u tech nejlepsich a ne u tech nejhorsich kycaru a autoru propadaku.
já bych hochům z VW přál, aby vwotevřeli vwobě vwoči a konečně udělali alespoň pořádný motor, snaží se už dost dlouho
V predmetnem kontextu se musim domnivat, ze za poradny motor povazujes jakysi pofiderni hybrid, jehoz energeticka bilance je velmi sporna (nizsi naklady na palivo na jedne strane, mnohonasobne vyssi naklady vyrobni na druhe). Nenech se vysmat a zavcasu zavri kram.
Ja bych ti pral, abys na nejakem motoru od VW - zde si muzes na rozdil od Lexe vybrat i par Motoru Roku, mimochodem - chvili jezdil.
Opet jsi vubec neoslnil >😁
Ja bych ti pral, abys na nejakem motoru od VW - zde si muzes na rozdil od Lexe vybrat i par Motoru Roku, mimochodem - chvili jezdil.
Opet jsi vubec neoslnil >😁
Neboť krásné je odnepaměti jen to, co krásne je...
BRAVO AUDI :yes:
Buď k sobě upřímný, to, že ty nemáš vkus neznamená že bez vkusu je celý svět...
Ale co ta vytunena Mazda 3 v popredi?
Moc se ten tuning nepovedl...
Proste udelat v teto tride auto, ktere se tvari jako Darth Vader na 16:9 je jako napsat si vlastni epitaf.
Nicmene ta trojka v nazvu neznamena, ze je A3 jen tridverova (pro prazaky triiidviirkoooo).
A technika 15 let pred VW? No mozna pro zemi, kde zitra znamena jiz vcera.
Moc jsi neoslnil >😁
Možná bychom se však mohli pobavit spíše nad tvou "úvahou", totiž😒br />
- že A3 je malý třídveřový hatchback a nelze jej srovnávat s pětidveřovým Lexusem
- že Lexus vypadá o třídu výše (střední třída) než A3
- že lex je technický předvoj v kompaktní třídě.
No... 😄 k tomu prvnímu snad jen tolik, abys natrénoval auta, A3 se sice vyrábí také ve třídveřové verzi, ale když trochu zalovíš, určitě tam těch dveří najdeš i pět.
K tomu druhému tvému pokusu o argument jen tolik, že lex je přesně to, co AUDI A3 tedy kompaktní hatchback.
Ten technický patnáctiletý náskok lexe v kompaktech bys tu mohl trochu blížeji rozvést. Přeci jenom, je pátek, ať se taky trochu zasmějem´. Mimochodem, jestlipak vůbec víš, kdy byla automobilka lexus založená? 😄
- ano, ale pětidveřová A3 má charakter, profil, malého kombíku a ne klasického 5-ti dveřového hatchbacku
- ano Lexus CT200h je stejně jako A3 kompaktní hatchback, ale s kvalitou, detaily a provedením vyšší střední třídy
- ano těch 15 let byla trochu provokace, v reálu odhaduju náskok Toyoty/Lexe na 8 až 10 let před evropským automobilkami, zapátrej trochu v paměti (i když to bude bolet) a porovnej si třeba motory Toyoty a VW za posledních 10 let, kdyby se sem nedovážely japonské auťáky, ještě by jsme jezdili s úžasnými dvouventilovými 1.6 s ohromujícím výkonem 48kW, kup si jednou japonské auto a ta VWonanie Tě navždy přejde 😄
Nejprve je podle tebe A3 maly tridverovy hatchback a pote zase maly kombik. >😁
Neni Z 😉