Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMinisterstvo dopravy navrhuje, aby STK povinně zapisovaly ujeté kilometry
12 komentářů
Vždyť lze přece přetočit tachometr vždy, než se půjde na technickou ne? Tak co tam nacvičujou chytrolíni a jak to bude u dovozů, kdy půjde na první STK u nás to stočí o 200 tis a bude záznam v TK a bude to OK? :no:
Vím, že je to problém, ale tímto krokem si zase budou hrabat do kapsy buď stanice STK nebo maníci co se tím živěj doposud akorát jim stoupne frekvence přetáčení, nepojedou tam jen jednou, ale holt každý dva roky to lze taky skousnout.
Vím, že je to problém, ale tímto krokem si zase budou hrabat do kapsy buď stanice STK nebo maníci co se tím živěj doposud akorát jim stoupne frekvence přetáčení, nepojedou tam jen jednou, ale holt každý dva roky to lze taky skousnout.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
aristokrat
jednotný požadavek EU aby se to všude dělalo naprosto stejně se stejnými postihy
dále nějakou jednotnou mezinárodní evidenci kam by se každá garančka a technická prohlídka zanesly se všemi údaji a podvodníkům by se velmi stížila situace
v podstatě kdo by neměl známýho kterej mu stočí tachák tak by měl smůlu
do evidence by mohly v případě služebních vozů nahlédnout a kontrolovat i finanční úřady čož by odradilo od stáčení služebních vozidel takže by to v podstatě ustalo
akorát chudák český zákazník autobazaru by se už nemohl holedbat že má pěkný mondeo f plný palbě za "kilo" a že má najeto jen 115k km při stáří 11ti let >😁
dále nějakou jednotnou mezinárodní evidenci kam by se každá garančka a technická prohlídka zanesly se všemi údaji a podvodníkům by se velmi stížila situace
v podstatě kdo by neměl známýho kterej mu stočí tachák tak by měl smůlu
do evidence by mohly v případě služebních vozů nahlédnout a kontrolovat i finanční úřady čož by odradilo od stáčení služebních vozidel takže by to v podstatě ustalo
akorát chudák český zákazník autobazaru by se už nemohl holedbat že má pěkný mondeo f plný palbě za "kilo" a že má najeto jen 115k km při stáří 11ti let >😁
Investice a práce minimální, prospěšnost značná.
Firmy, které jsou zde zmíněny - čerpají info od DTK, ale zároveň u automobilek, se kterými se dohodly a ty jim servisní informaci poskytují...
(Mluvím zvlastní zkušenosti - programoval jsem rozhraní jednoho distributora pro napojení pro jednu z firem)
Ale k tématu: Podle mého názoru, bude méně stočených aut, ale když už bude stočené - tak pořádně. Vím o případech fleetových flotil, které jezdí sice do značkového servisu, ale po domluvě se servisem (úplatě?), nikde neexistují záznamy o servisních úkonech... První 4 roky auto na technickou stějně nejezdí a takovéto fleetové auto může mít najeto klidně 200kKm, je pak stočeno např. na 60kKm (jako voňávka) a hůra do bazaru a potom na první technickou... 😒
Nehledě na to, že kdykoliv jsem byl na technické, tak se mě technik jen zeptal kolik to má najeto a pak to zaneslo IS.. nikdy tacho nekontroloval.. 😞
Clovek by se mel mit na pozoru pred firmou, jako byvalym majitelem. Takovy auta najezdi klidne i 20 tisic za mesic- za dva roky tam je pul milionu a auto vypada celkem zanovne- staci prelestit predek od much, kaminku atd a fajnovka je na svete.
Pak si to koupi tata od rodiny, co najede 20 tisic za rok a do dvou let povymenuje pulku nahradnich dilu.. Smeje se firma i bazar.
Trestny cin podvodu to mel byt uz davno.
Ja mam passata s 300 tisici kilometry(ne z bazaru) a nemam problem, na motor jsem nesahl ty 3 roky, co ho mam(rotacka tdi). Vymenit olej a rozvody, jediny ukony. Kilometru se nebojim, staci slusne jezdit a jezdi to furt.
Pravy km na aute by zlevnily auta v bazarech.Ty by pak rychleji nahradily ty stary rakve na kolech,coz zachranuje obcas zivoty. Jde tedy o oboje, o penize i o zivot a tresta se to jen prestupkem. Vic netreba rikat 😄