Verziou Greentec sama automobilka priznáva, že v eco verzii Greenline je zákazník ukrátený o mnoho vecí (trakcia, dynamika, výbava). Preto treba len pochváliť, že ponúka aj akúsi kompromisnú verziu pre tých, ktorí chcú jazdiť o niečo úspornejšie, ale nemať až tak okresané auto. Či je pre vodiča reálnym prínosom, je druhá otázka, pozitívne ale je samotná existencia tejto verzie.
bicak77
0
Myslím, že když to opět vezmu kolem a dokola, obyčejná verze zase vítězí 😉
Jenom mě zaráží, proč má greenline nejlepší zrychlení z těch tří verzí, přestože má nejtěžší převod. Buď ostatní musí před 100km/h řadit 4.rychlost a greenlinek fičí ještě za 3 a ušetří čas za přeřazení nebo udělali soudruzi v tiskárně chybu...Super extra pneu, co se téměř nevalí na to přece do 100Km/h nemůžou mít vliv, spíš naopak - ztratily by při rozjezdu...
Frantizsekk
0
Ja tady ctu, ze green tec je o desetinu rychlejsi, nez green line
bicak77
0
To je OK, greenline 11,4s, green tec 11,3s, ale obyčejná 11,8s - a to mi právě ve srovnámí s greenline nesedí....
iudex
0
Jediné logické vysvetlenie je, ako píšeš vyššie: normálna verzia zrejme musí do stovky radiť o jeden stupeň viac. Nič iné totiž nedáva logiku.
bicak77
0
Takže jsme došli k tomu stejnému 😄 Ještě počkám, co budou uvádět jiné média, třeba se někdo upsal a 11,3s, 11,4s mělo být 12,3s a 12,4s. Prozatím pouštím z hlavy 😄
cjoctavian
0
uz len cakam na kompromisnu verziu aj k prilis sportovej RS 😉
Jenom mě zaráží, proč má greenline nejlepší zrychlení z těch tří verzí, přestože má nejtěžší převod. Buď ostatní musí před 100km/h řadit 4.rychlost a greenlinek fičí ještě za 3 a ušetří čas za přeřazení nebo udělali soudruzi v tiskárně chybu...Super extra pneu, co se téměř nevalí na to přece do 100Km/h nemůžou mít vliv, spíš naopak - ztratily by při rozjezdu...