Paříž 2010
Jaký kočkopes, motor Daimleru tam není náhodou, to je výsledek z dob existence skupiny Daimler-Chrysler. Mercedes nebo Daimler nazývá tento dieselový motor "global engine".
On Chrysler Group používá i italské motory, ovšem nikoliv Fiat, který má ve všších obbjemech v naftě kulový (zejména ne pořádný V6 CRD), ale VM Motori. Kromě toho se ještě používali motory VW 2,0 TDI PD, které právě nahrazuje ten Mercedes a éra motrů vW tak pro Chrysler končí (chválobohu).
Jinak v usa nafta nefrčí, takže je logické že se nakupuje od někoho jiného. Tak to je od poč. 90 let a bude i dál.
Kdo nechce kočkopsa, může si koupit vynikající benzín 3,6 V6 Pentastar, který anvíc umí z továrny spalovat i E85
😄
Jinak v usa nafta nefrčí, takže je logické že se nakupuje od někoho jiného. Tak to je od poč. 90 let a bude i dál.
Kdo nechce kočkopsa, může si koupit vynikající benzín 3,6 V6 Pentastar, který anvíc umí z továrny spalovat i E85
😄
No a z USA si na CRD jaksi nic neobjednáte, když se tam neprodávaj 😄