Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen v Paříži

Premiérou nejvyšší důležitosti byl v Paříži nový německý model střední třídy a to i přesto, že jeho základ je shodný jako u předchůdce.
Zpět na článek
6. 10. 2010 20:52
6. 10. 2010 21:10
6. 10. 2010 21:55
7. 10. 2010 09:19
6. 10. 2010 23:01
7. 10. 2010 00:30
neregistrovaný "m.si"
7. 10. 2010 16:02
7. 10. 2010 20:45
6. 10. 2010 20:52
Ceníky ČR
První ceníky Passata B7 by měly být ve 43KT/10. :-!
Rozbalit vlákno
7
6. 10. 2010 21:07
Re: Ceníky ČR
Passat B7....trošku povarili B6 a hurá, máme nový model. A to im prievan sfúkol oheň pod hrncom, ešte to ani nezovrelo...
Hanba značky, facelift, aj ten odfláknutý, hrdo nazvaný novou generáciou. :no:
6. 10. 2010 21:10
Re: Ceníky ČR
On je trochu větší facelift,aby se udržela cena.Nástupce by měl přijít dřív než je u VW obvyklé.Tato modernizace je kvůli krizi,kvůli ceně,která je nižší než u Passatu B6.
Avatar - Ricardo
6. 10. 2010 21:43
Re: Ceníky ČR
A nebylo to tak u VW vždy? B1 a B2 jsou si také velmi podobné, B4 je vyloženě facelift B3 a B5 měl po pěti letech velký facelift rozsahem odpovídající tady této změně.
Já jsem zvědavej, jak nový čumák naroubují na Passat CC >:D
6. 10. 2010 21:55
Re: Ceníky ČR
Facelift CC bude až 45KT/11. :-!
Avatar - Ricardo
6. 10. 2010 22:16
Re: Ceníky ČR
Tak to je docela brzy... já bych právě spíš čekal, že ani žádný neproběhne... Máš tušení, jak to bude vypadat?
7. 10. 2010 09:19
Re: Ceníky ČR
Předek by měl být stejný jak u B7 a měl by mít Climatronic 2.generace: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
6. 10. 2010 23:31
Re: Ceníky ČR
nj, CC je snad poslední VW se "starým" designem...ale tohle si nezaslouží :-(
6. 10. 2010 23:01
PASST NA POPELKU
Nový Passat, Apoštol sedmý, passátní. Tak si dnes napišme o jednom zajímavém rysu passatů obecně. Totiž passat je jakýmsi zrcadlem člověka motoristy, neb přes passata se filtrují hodnotově společenské autopostoje motoristů, ať už těch reálných, či (a to zejména) těch platonických.

Člověk vyježděný, člověk takříkajíc zajetý, člověk, který zná a ví, ten Passata ocení. Jistě, je to referenční vůz středního mainstreamu, a v tomto kontextu je než logické, že je to vůz ve své třídě nejprodávanější. Kdo jezdí střední mainstream z vlastní vůle, nemá dnes prakticky jinou volbu, pokud tedy hledá to nejlepší na trhu v daném segmentu.

Zásadních kontrapostojů pak se passatu dostává z komunit autoplatonů. Jde o obdobnou charakterovou nedostatečnost, jako je tomu v případě vyřizování si účtů s vesmírem přes prodejny McDonald. Znáš to, hlavkoví saláti, s biobuřtem na korouhvi, co se v lýkových sandálech, dredami v podpáždí a s dlažební kostkou v levačce křižují před mcdonaldem, však s příchodem noci nemají zábran dojíždět z okolních popelnic zbytky bigmaců a slitky nedopitých kofol. Nic výjimečného, běžná chátra světa.

Tak pamatuj - Passat má výsadu, má status referenčního mainstreamu. Však to znáš, lowendoví lidé, ti nejezdí ani prémiová ani mainstreamová auta. Však lidé mainstreamoví, ti ta mainstreamová auta jezdí zcela přirozeně. A ti nelepší, nejúspěšnější z nich jzdí auta supermainstreamová. Teď už jde jenom o to, abys šel do své garáže a otevřel vrata...

BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
4
6. 10. 2010 23:37
Re: PASST NA POPELKU
Jen škoda, že ti Tvý super-mainstreamový řidiči patří mezi největší prasata, co na silnicích potkávám.
Avatar - adam007
7. 10. 2010 07:49
Re: PASST NA POPELKU
"mainstreamový řidiči patří mezi největší prasata" :yes: prasata s p(r)assatem.....? :-!
7. 10. 2010 00:17
Re: PASST NA POPELKU
Teda normálne nemám potrebu reagovať na podobné príspevky, ale jednoducho mi to nedá?

Ty hulíš trávu?

PS: no ten Passat zas tak úžasný nie je a aj keď nie som vyložený nadšenec VW, tak ich vôbec neodsudzujem a mám túto značku rád. Ale keď by som mal rozmýšľať nad autom v rovnakej kategórií a minimálne podobnej cenovej relácii, tak nekupujem určite Passat ale buď Superb, alebo Mazdu 6 (a našli by sa veru aj ďalší kandidáti, ktorí strčia Passat hravo do kapsy). A navyše po neskutočne vydarenom CC som čakal od novej generácie skutočne oveľa viac. Minimálne taký posun dopredu ako to bolo pri uvedení nového Póla v porovnaní s predchádzajúcim, alebo aj Touareg sa posunul generačne oveľa viac dopredu. Ale Passat je sklamanie na plnej čiare... :no:
Re: PASST NA POPELKU
Ano Gti, potvrdil jsi pověst, že jsi nejobjektivnější a nejfundovanější kritik v automobilovém světě všech dob..
Jinak ti povím, že příspěvek je hodný 8 letého chlapce, co sní, jak si táta koupil Fiat Uno místo Škody 120L.

Takže.
Passat je jednoduše řečeno srovnatelný s naprostou většinou konkurence ve své třídě, tj. že je to rozuměj s nadsázkou stejná popelnice jako ostatní.
Jeho výhodou je, ostatně jako u některých dalších pár modelů z produkce VW, že se vyrábí pod stejným názvem snad od vzniku. To je ale výhoda pouze teoretická, v podstatě jen marketingová, což plodí jeho obrovskou nevýhodu, kterou se ovšem snaží celý koncern zamaskovat klamáním spotřebitele. Totiž degenerace. Facelift, vydávaný za nový model není ničím jiným.

Passat je stardatní střední třída, ze které se zde uměle vytvořilo auto pro managery. Ano, možná, ale pro managery hodné takového auta, stejně ale jako Laguny, C5, Accordu a dalších.
Největší jeho nevýhoda a místo kde ztrácí je na poli estetickém, designovém. Tímto se stává zcela imuním vůči trendu, kde je některá konkurence v jiném tisíciletí.

Passat je jen mýtus, stejně jako německá preciznost z dob poválečných. V dnešním globalozovaném světě se takové argumenty stávají poněkud směšnými.

Sečteno a podtrženo. Passat velmi úspěšně navazuje na zakonzervovaný a evolučně nezasažený směr nastolený Golfem, který v budoucnu bude dobrý jen pro třetí svět, kam se konec konců VW z jasných důvodů snaží dostat.

VW jde za svým snem býti největší automobilkou světa a tomu i dopovídá celková kvalita jejich výrobků z posledních let.
neregistrovaný "m.si"
7. 10. 2010 00:30
Pro Redakci
Cau, proc vy kdyz uz jste tam meli fotografa, tak jste vyfotili akorat 53x passata a ani jedno z dalsich aut, co tam vw meli? Ja vim, ze davate odkzy, ale bylo by fajn videt jak to tam meli naaranzovany a barvy a kola a tak. Skoda, snad uz se konecne dostanu pristi rok do Zenevy a tam to uvidim a nafotim sam.
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2010 02:17
pre GTI, ( rozumej gti )
ty si bud blazon, co ta samozrejme ospravedlnuje, alebo patris medzi typickych mainstrimakov: slnecne okuliare, div nie, ze na temene hlavy, biele tricko s vyhrnutym rukavom, kockovane kratasy, ponozky po clenok, atd. sa uz zobud, clovece nestastny.. vsetkych tu naokolo len osocujes z neznalosti, malosti a ja neviem z coho este.. si sa prvykrat bozkaval s dievcatom v aute znacky vw a ono to v tebe zanechalo nostalgicke stopy, ktorych sa nemôzes zbavit, tak ich aspon ventilujes sebe vlastnym spôsobom??? poradim ti: okuliare daj pekne na nos, limec vrat do pôvodnej polohy, atd. a uvidis ako sa ti ulavi:)
Rozbalit vlákno
7
7. 10. 2010 07:15
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Kľudni hormóny. S tvojimi diskusnými skúsenosťami na auto.cz nemáš šancu chápať GTI-ho príspevky, ani právo hodnotiť ho, kto je alebo čo je. :-!
7. 10. 2010 14:41
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Čo by kľudnil hormóny... nech si píše, čo chce... sloboda slova je v Ústave ČR i SR... GTI tu roky onanuje nad Passatom a inými produktami VW, evidentne ide už obsedantno-kompulzívnu poruchu a je posadnutý predstavou, že mu to tu všetci budú žrať. Je mi zle z toho, že sa nájde niekto, kto sa tohto indivídua zastane... Tu nejde len o nový Passat, veď si prečítajte jeho blogy, on je absolútny guru na všetko a všetkých, nikto mu nesiahame ani po členky a on je vyvolený spasiteľ, ktorý nám ukáže cestu za svetlom... raz by som ho fakt chcel stretnúť, aby mi povedal čím sa živí, čo už dokýzal, čím jazdí, kde býva a pod., aby som videl, či mi naozaj má spadnúť sánka a mám ho začať uctievať... 8-s GTI: :no: :no: :no:
7. 10. 2010 15:24
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Přes mě se na sebe nezlob, já tu jen píši. Vůbec nechápu, co má můj případný vůz společného s tím, co jsem napsal nahoře, třeba na žádné auto ani nemám, ale na tom snad nezáleží, zde jde přece o to vědět a znát svět aut a svět lidí. Ostatně pochop, Surfře, právě pro ty, co mají v profilu uvedné jako své auto ASTON MARTIN a auto snů NISSAN Almera (nebo jsem to přehodil?) tu píši své příspěvky. A jak vidíš, třeba v tvém případě to padlo na velmi úrodnou půdu. Kdybys měl, ať už v rubrice "auto snů" ale lépe samozřejmě v rubrice "moje auto" toho Passata, nemusel bys tu na sebe nyní veřejně plivat. A víš ty vůbec, jaká je v předmětném kontextu nejlepší z variant? No přece... mít v obou rubrikách uvedený stejný vůz. Až to pochopíš, pak se tu kolegům za sebe omluv.

Však znáš zde kýmsi napsanou větu - Jsi než to, co tvůj vůz, jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe... Nebo snad máš něco proti?

Jinak všechno dobrý, ale znáš to, pravda garáží je prostě neúprosná. A... velmi si vážím toho, že čteš můj blog :yes: Díky.
8. 10. 2010 14:33
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Milý GTI, opäť brilantné slohové cvičenie, ktoré prekrúti význam čohokoľvek, čo som na písal... ale to je jedno... Na tvoje príspevky človek narazí, aj keď nechce, lebo bohužiaľ patríš medzi ľudí, ktorí VŽDY majú čo povedať, aj keď ide väčšinou o komentáre k jedinečnému koncernu VW. Keď si taký borec, napíš nám, aké máš auto. Ja sa za Almeru nehanbím, ale čo keď ty máš Mazdu, to by bola bomba... Skús mi vysvetliť, ako padli Tvoje slová v mojom na úrodnú pôdu? Že ti na rovinu napíšem, čo si myslím? To áno. Inak mi tvoja reakcia opäť potvrdila, že žiješ v paralelnom vesmíre kde na nebi svieti znak VW... Teba asi platia za patetickú poetiku, ktorou tu plníš diskuzie, však? Nemám sa za čo ospravedlňovať, ty nehráš s odkrytými kartami, len melieš dookola to isté. Reálne zvažujem vymeniť Almeru za Golf VI, lebo je to skutočne výborné auto, ale práve mudrlanti ako ty a tebe podobní ničia image VW minimálne v mojich očiach. Vieš, potom ma okolie zaradí do masy tých, čo "vyznávajú" koncern, to naozaj nechcem... Píš ďalej, ja sa budem ďalej rozčuľovať a svet bude naďalej krásny, lebo ako by to už len vyzeralo, keby sme všetci milovali jednu značku, jednu ženu, jeno jedlo atď.
8. 10. 2010 17:49
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
No jo no.
Tak ja si teda znamenam:
"Jake mas auto" po ctyrista dvacate sedme
"Ja se za sve auto nestydim" po trista devadesate devate
a nakonec "Tebe za to plati" po petiste presne (jak priznacne, ze? :-) )

Hele, surfari, ty bys vazne to gecko nekoupil jen kvuli tomu, ze o nem nekdo neco rekl? Ze by te pak tve okoli zaradilo nekam? To je spis na case zmenit to okoli, ne? ;-)
7. 10. 2010 20:42
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Tak prečo jeho veci čítaš, tlčko? Pre neho neplatí tá tvoja sloboda slova?
8. 10. 2010 14:43
Re: pre GTI, ( rozumej gti )
Počuj Klaudius, nekaz meno vcelku úspešného rímskeho cisára: ja mu neberiem slobodu slova, mne vadí, že jeho príspevky sú prosté elementárnej objektivity... znie ako texty prospektov VW. A pravidelne čítať články na auto.cz a nenaraziť na literárne poklady po nickom GTI, to chce slušnú dávku nevšímavosti. BTW, v tej bielej a na tých fotkách ktoré sem redakcia dala je to naozaj pre mňa malé sklamanie... Polo :yes: Golf :yes: ale u Passata to nejako nevyšlo tak ako som čakal... aj Phaeton omladili podľa mňa na veľkú 1 s hviezdou, tak kde sa stala chybička?
7. 10. 2010 16:02
vw
u nas evidujem jedneho vyznavaca vw. krasny strieborny stvorkovy golfik s kolesami ako z traktora, vycuhujuce z profilu karoserie, xenony, spojler, proste parada, ako z americkeho driftackeho filmu. ma to len jednu chybicku krasy. kazdy den stoji pred miestnou fabrikou. jeho majitel zrejme dochadza na nom na smeny do prace. jaj a este som zabudol, ked si to dotycny masiruje popred nas barak, skla mu idu vyletiet z okenych ramov od hlasnej muziky
Rozbalit vlákno
1
7. 10. 2010 20:45
Re: vw
Keby mal Fiata, tiež by ťa iritoval?
7. 10. 2010 23:42
rytmus je kral
dovysvetlim..mainstrimaci jazdia vyhradne len na vw, bmw, audi, mercedes hoci sa vyhradne jedna o niekolkorocne popolnice. prevazaju sa na jednej a tej istej ulici stokrat za sebou a vedome putaju pozornost okolia. co na tom, ze nahradne diely menia skoro kazdy den, znacka je znacka. ostatni majitelia pezotov, citroenov, a pod. su ubohi chudaci, luzri, lebo nevedia co je kvalita. lenze kedze su slabi v racionalnom uvazovani ( dalej uz nepokracujem )
Rozbalit vlákno
1
8. 10. 2010 17:51
Re: rytmus je kral
Tve rozhodnuti "dalej uz nepokracovat" velmi ocenuji. Mozna by bylo lepsi, kdybys uz ani nezacinal >:D