Ford Focus ST svého času, obzvlášť v oranžové barvě, aspiroval na to, aby se stal legendou mezi rychlými hatchbacky. Modrý ovál v Paříži předvádí, jak bude vypadat jeho nástupce.
Jasně, beru že každý máme jiný vkus, ale tohle už je vážně moc. Forma naprosto zvítězila nad obsahem. Tolik zbytečných kudrlinek a krucánků snad není ani na nějakém výtvoru čínských automobilek. Už základní fokus není žádný "lumen", ale tohle beru jako naprosté pošpinění legendy ST
"Focus ST má tolik extrémních detailů, že si netroufáme vsadit na jejich zachování pro sériovou výrobu.."
co je na 19nactkach divneho? dyt s cim jezdi RS? :-) a 18 nactky ma stare STecko...klasika...furt ty kola zvetsujou a zvetsujou >:D A jake jsou prosim dalsi extremni detaily? :D:D:D:
mě se ten předek libí..má to něco do sebe >:D ale každý rád něco jiného >:D a RS je pro mě tvarově oužasná věc...splňuje a vyvolává takové emoce jako pořádný hot hach má :-)
Barva určitě....za ty si dycky nechali u Forduřádně, připlatit....celej předek bude součástí STečka...a ceny budou stejné jaké jsou teď (akurát bez "slevové akce") >:D
Ne tohle se Fordu opravdu nepovedlo. Jak je nová Fiesta nádherný auto tak tohle je teda moc...
Astra , Golf , Giulietta , A3 , Mégane i ta nová C4 samí nádherný auta. Co je to platný , že to super pojede , když je to designový hnus...
Nevím, jak to vypadá z pohledu řidiče, ale z fotek usuzuju, že ta trojice přístrojů nad středovou konzolou bude při jen trošku nižší poloze sedadla naprosto neviditelná. Nemluvě už o lidech menšího vzrůstu.
K novému ST už jsem něco napsal pod předcházejícími články. Nyní mne po dalším shlédnutí fotek napadá, že je to amerika, jak má být. Jen si říkám, jestli je to dobře.
Zaráží mne (z mého pohledu) další "navýšení" jakési nabubřelosti, wow efektu, či prvoplánové agresivity. Tento dojem mi celkem sedí u současného RS u kterého se můžeme dohadovat, jestli je nejlepším HH či předokolkou, ale je nesporné, že extrémností a strháváním pozornosti vyčnívá z řady HH. Tenhle dojem už mi ale nesedí u běžného, kompromisního HH. Nemohu se ubránit dojmu obrovské hmoty. Masa "železa" nad předním kolem auto opticky "staví" do výšky a neuvěřitelně zmohutňuje. V kategorii HH mi spíš připadá jak klasický americký muscle car. Místy ve mne pojetím evokuje třeba Dodge SRT-4. Když se podívám na další 2 klasické zástupce kategorie HH (byť jeden končí a druhý není žádnou designovou novinkou) a to Type-R a GTI, tak oba opticky dokonale sedí na silnici.
Příliš silně cítím z nového ST "rodnou" ameriku, než domovskou evropu.
Neviem, či ako protiklad k údajne veľkej hmote karosérie nad kolesami Focusu je práve Civic ten správny príklad. Ja tam tiež vidím dosť masy karosérie nad kolesami: [odkaz]
Je však pravda, že stratégia One Ford musí nevyhnutne viesť k dizajnovým kompromisom medzi americkým a európskym vkusom.
[odkaz]
Zadní část ano, tam si nemají více méně všechny HH co vyčítat, ale předek se svažuje do nízké masky, podobně je na tom i zmiňované GTI. A zaráží mě i tebou zmiňovaný kompromis, protože F1 bych se nebál nazvat evropskou hvězdou.
Normálny človek by si dotoho ani nesadol 8-s niečo otrasné... niet nad minulú generáciu ST-čka v tej úžasnej zelenej. Toto je niečo príšerné (teraz hodnotím po vizuálnej stránke) predok no dajme tomu ale ten zadok... zadné svetlá sú vrchol nevkusu :-| interiér nič moc ako vždy
Aspoň vidíš, že důchodci v ČR se nemají tak špatně, když mohou mít Focuse ST. Narozdíl od některých občanů v produktivním věku, kteří se musí spokojit s Fabií HTP >:D
náhrada škodovky???? to taky nevím jak to myslíš ale ford je trošku jinde než škodovka tolik kolik škodovka prodá aut za rok se prodalo jen focusů za rok..prosím nepleťte jsem škodovky a už vubec je nesrovnávejte s fordem...škodovky nejsou žádná extra třída a nikde jinde než v česku si je nekupují víc jak fordy.
my máme v rodině taky škodovku opel a fiat všechny jsou plus minus 2 roky stejné výroby a nejhůře vybavená je pravě škodovka..a to byla dražší jak fiat.škodovka půjde pryč a nahradíme ji právě fordem.mnohem vyšší třidou výbavou a stejnou cenou .je to mnohem kvalitnější auto. Na škodovce už bylo tolik servisu jak na fiatovy a opelovy dohromady nebylo.škodovku mají a stále si ji kupují lidi fanaticky zamilovaní a hrdí na české auta přitom to auto nenabízí a nemá nic kvůli čemu by si jí měl dát přednost třeba před fordem např mondeo a to je fakt