Nový Swift bude oficiálně v Česku „doma“ až od úterka a protože místo na mezinárodní prezentaci pro Auto.cz nezbylo, máme o důvod víc hezky poprosit a projet se s ním o pár dnů dřív.
To, co víš o autech světa, o světě aut tu předvádíš na diskuzi. Arogantního a namyšleného v mém příspěvku není nic. Jen pouhé holé konstatování faktu. Vše je pak věrně dokresleno tvým snem. Tím myslím jsi řekl opravdu vše :-)
Avšak, vše dobré béllo, zatím toho více nevíš, než víš, snaž se tedy poměrně důstojnější formou uplatňovat na diskuzi to málo, co víš, neb zatím tu kolem sebe jen nedůstojně prskáš věci, které... nevíš. Nezlobím se na tebe, k tvému mládí tyhle nejistoty a neznalosti tak nějak mile pasují. Časem se to snad bude zlepšovat.
Méně sni a více žij. To je má rada. Tobě a upřímně :yes:
1. odkial vies co ja viem a neviem o svete aut a zivote, ty jasnozrivec?
2*. si si isty, ze mozes z pozicie usvedceneho klamara mentorovat nieco o zivote a svete?
* hint (aby si nemusel dlho premyslat): diskusia o foxe a tvoje klamstva o jeho dlhodobom teste v jednom z nemeckych magazinov.
O avětě aut nevíš nic. Jen tu plácáš rukavicí jak slepej brankář...
Nepochválit Volkswagen v souvislosti s horním vozem.. no to si ani vlastně nedokážu představit. Trénuj auta, trénuj život, pak se ozvi, zatím máš tak akorát na to, snít.
jasne, ved na teba som ani nereagoval. porovnavat mozeme, to je priam ziaduce, len sa mi nepaci ked to uz nie je o porovnavani aut, ale skor o hodnoteni rozhodnuti ludi.
1) to by ma zaujimalo, mas link?
2) mozno ho nejakym posobom pochvalil, ale to ako teraz vyVWadza uz nie je o pochvale swifta, ale zas a opet a znovu o spievani od na koncern.
okrem toho, ze ma vie vzdy spolahlivo nasrdit ked niekto riesi cudzie motivacie k akemukolvek konaniu (tu: kupa auta), musim podotknut, ze ludia kupujuci fabiu ju nekupuju zvecsa ako druhe auto pre dvoch ludi.
swift je vhodny naozaj len ako mestske auticko, druhe v domacnosti, maximalne pre dvoch pasazierov. vnutri, najme vzadu zufalo male, kufor miniaturny. clovek nemusi byt "posadnuty" kufrom, aby toto konstatoval.
mam daleko od VW fandu, ale cele toto porovnavanie s fabiou je na smiech. razi z toho komplex, ze auto ako fabia je stale najpredavanejsie (u nas a v cechach). ak je, tak asi uspokojuje potreby ludi lepsie a viac ako swift, tak neriesme preco si to ci ono auto ludia kupuju ci nekupuju.
Svwatá pravwda! >:D
Jen si myslím, že někteří diskutéři musí od koncernu fasovat buď megabalík peněz, nebo koksu, jinak si ten entuziasmus vysvwětlit neumím...
Dosavadní model vypadal zejména zepředu neporovnatelně lépe. Předek ztratil koule a jede na zdebilněném trendu bezpohlavnosti nákupních tašek. Rozhodně z něj nejde cítit ona svérázná lehkost. Škoda, interiér vypadá dobře. ;-\
Horní článek přečti stokrát za sebou, pořád lepší, než psát za domácí úkol větu - nebudu slintat, když jde kolem Jarmila z béčka.
Ovšem slintat budeš, když kolem tebe proletí SVWIFT, nový SVWIFT. Jel jsem dneska déjedna tam a zpět mezi šulin-náměstím a Václavákem a v podstatě jsem předjížděl jednoho za druhým. Samo, byli na korbě, ale je vidět, že článkem avizovaná podzimní silniční bouře se blíží.
Jde to, ale zatím... dře to. Jistě, Volkswagen není všemohoucí, koneckonců, na Fabii a Octavii jsme si také museli nějaký ten pátek počkat. Ale zpět k Suzuki. Pořádně se zahleď, ten audiruměnec je na předku znát, co? To víš, Suzuki ví, kterým směrem se vydat.
Auto ber jako dobrej úvod do velkýho světa. Ideální ne?, vyměnit knipl plejstejšnu, bratru někdy kolem 18i za "knipl" Svwifta... Bágo.
Jak jsem je dnes předjížděl, stačil jsem v tom letu odpozorovat jen zádě... s velmi pěknými zadními světly.
No, a teď to hlavní - už jsi horní článek přečetl stokrát? Pokud ano, jistě ti už docvaklo, proč ten parádní "Caulfieldovskej" opar, vznášející se nad tím dokonalým textíkem. No přece, abys to už konečně pochopil. Já vím, nad pelestí jedeš geterko od Nissanu. Ale pochop... až budeš jednou před vejplatou onikat i uklízečce na dílně, dojde ti, že auto za dvě mega je nad lidský síly nejen tvé, nýbrž celé vaší dílny dohromady, no... a od toho tu je například krásný, malý svižný a hlavně... lev-ný SUZUKI SVWIFT. Tak zítra strhej plakáty a vykroč do světa tou správnou nohou.
Neb nemít a snít je něco úplně jiného než nesnít a mít...
Lebo Fabia je už od...(tuším 199t. CZK), zatiaľ čo Swift je na prvý pohľad drsných 11333 eur. Že Fabia má v základe R3 so 44 kW a Swift R4 s 69 kW možno ešte niekto registruje, že má v základe klímu, ESP, 7 airbagov či MP3 USB rádio, to si už málokto všimne. 8-s
jediné co se mi na Fabii II líbí víc než na Swiftovi, kterého mám doma je, že Fábka ma přední sedačky s lepším bočním vedením....to je ale vše ! určitě si půjdu zkusit brzy nového Swifta naživo :-)
Typickí majitelia B-segmentu by najskôr museli prekonať mentálny blok, a uvedomiť si, že pre dvoch ľudí auto ako swift stačí a 50 litrov kufra navyše vo fábii nikoho nespasí. A pre rodinu sa kupujú iné autá, no nie?
Súhlas. Myslím, že už aj u nás doba pokročila do tej miery, že mnoho ľudí má dve autá a auto tejto kategórie je druhým v rodine. Preto riešiť otázku objemu kufra je v tomto prípade zbytočné. Naopak ako auto do mesta boduje malými rozmermi a obratnosťou, živým a úsporným motorom a dostatočným miestom vo vnútri.
Avšak pre ľudí, ktorým malé auto plní úlohu jediného rodinného a vozia v ňom všetko, samozrejme Swift nemôže vyhovovať (otázka znie, či hatch rovnakej triedy s o pár litrami väčším kufrom už vyhovuje a či neuvažovať potom o malom kombi).
V pôvodnom Swifte som absolvoval cestu z BA do Košíc. Bola to veľmi príjemná jazda so športovým nádychom. Dá sa povedať, že som sa do toho auta vtedy tak trochu zamiloval. Malé, svižné, vo vnútri prekvapivo priestranné. Ideál pre mladú dvojicu. A že to má malý kufor? No a?! Dvaja sa do toho pobalia aj na dovolenku(teda pokiaľ nejdú pod stan do Bibióne) a dopravu väčších vecí aj tak v 99% prípadov riešim inak ako svojím autom. Takže u mňa Swift za :yes:
Jezdil jsem párkrát v původním swiftu, i když tohle mi přijde spíš jako facelift než nová verze. Nicméně po shlédnutí fotek interiéru mě jímá hrůza. Vypadá to, že se Japonští konstruktéři nechali inspirovat naprosto debilní módou koncernových aut v podobě stísnění řidiče středovou konzolou. Vždyť ta původní palubní deska byla tak pěkná a praktická. Vepředu bylo místa víc než v dvojkový oktávce a teď.... bác ho řidiči opři si nohu o odporný tvrdý tunel ať se cítíš jako v koncernových autech. No to mi teda nepřipadá jako krok kupředu. Ještě jedna poznámka k akustickýmu projevu motoru. Jel jsem ve swiftu 170 a musím přiznat, že i přes to, že auto jelo skoro naplno jsem nezaznamenal že by původní motor 1,3 byl nějak hlučný nebo špatně utlumentý.
Neboj v průběhu dne to přijde ;-) >:D Prakticky za Polem, Fabií a Ibizou nej auto! Pro ty co neví jak se to hodnotí: Kvalitu auta určuje podíl koncernu VW v dané automobilce.
Hm s tou lednici je to blbe! >:D Ale dnes kazdy alespon trochu slusny prodejce ji priveze domu a nainstaluje!
Jinak mame v rodine jednoho Swifta v automatu a musim rict je to hodne prijemne auto! ;-)
V našich krajích Swift nikdy nezatopí neuvěřitelně sebevědomé Fabii. Ke škodě majitelů Škody. Kdyby se totiž ráčili seznámit i s jinými možnostmi a nebrali auto segmentu B jako rodinný křižník dálnic, zjistili by třeba, že Swift (i jiná konkurence) je někdy zajímavější volbou.
Zjistili by možná, že když nechtějí HTP a na TSI jim scházejí prostředky, můžou zvolit třeba novou "tradičně živou" dvanáctistovku od Suzuki. Zjistili by nejspíš, že jízdní vlastnosti a naladění Swifta jim celkem vyhovuje a není důvod je stavět do protikladu s Fábií. A nakonec by pravděpodobně zjistili, že si nebudou moci celý týden u kafe konfigurovat auto, protože s tím budou hotovi raz dva a dostanou celkem slušnou výbavu.
A sakra.....do kufru vlastně nedaj lednici. Tak nic. Platí první věta.