Ekonomika
Andromeda
0
Tak pokud jde o "zdraví národa" ,nejsem suchar 😉 ...
Přejít do diskuze
Jo konečně se lidovka chytla ve špičkový firmě, to museli balíci z němec čučet, že na co potřebujou turbo tak ve slušný firmě zvládnou s propracovaným motorem bez turba a se spotřebou, o jakou vepříci zvládnou tak s klapotem nafťáku >😁
No prosili moc, aby se chytli alepoň drápkem ve firmě co umí malé motory všeho druhu.
No prosili moc, aby se chytli alepoň drápkem ve firmě co umí malé motory všeho druhu.
To vieš deti je potrebné podporovať v ich fantáziách, je to prospešné pre ich ďalší rast a vývoj... 😉
Je větší, má delší rozvor, interiér je úplně nový, akorát zvenčí vypadá skoro stejně . ale porovnej si fotky předchozí generace a rozdíly poznáš. Je to spíše obráceně - Fabia je mladší a ošklivější sestra Swiftu. Škodováci (s)prostě kopírovali.
to je facelift nebo nový model? mě to přijde uplně stejný jako ten starej swift...jinak to teda taky připomíná stejně ošklivou ségru fábie II :no:
Uniklo mi něco?Pokud vím,VW převzal 19,9% Suzuki(nešlo o kontrolní podíl) -> došlo od ledna k navýšení podílu?V diskuzi čtu o područí Suzuki vůči koncernu... 😉
Však každý voz Suzuki je už vpodstate VW. Aby sme sa nakoniec nedočkali ešteaj toho, že sa budú Volkswageny vyrábať v Japonsku a že si u nás s emblémom VW kúpiš aj superšport na dvoch kolesách... >😁
Časem to překlopíš na model POLO, pak Golf, Passat CC, TOUAREG... Ano, to je cesta. Cesta v režii koncernu. Já vím, že to víš... - to není dobrá cesta. Jednak moc kroků a taky trošku bez myšlenky.
Celkem bych si dovolil nesouhlasit ohledně motorů. Jednak bych nenazýval naftu 1,3 od Fiatu za exces, tady zrovna Fiat za VW určitě nezaostává. A druhý nesouhlas se týká motorové budoucnosti. Podle mě si Suzuki v benzínech určitě ponechá autonomii a bude pro Swift dále nabízet svoje atm. VVT motory. U nafty se dá očekávat přechod na VW techniku.
To víš, Suzuki v područí Volkswagenu, to musíš holt zaplatit, to není renault. Zatím, jak vidíš je to "co kdo dal" Na tomhle VW rychle zapracuje a počítejme, že v horizontu tří pěti let pojede i Suzuki na nejlepších motorech světa. Že nebudou od Fiatu, na to si můžeš vsadit... Pomineme-li však některé historicky vynucené motorové excesy, je záklkadní nabídka i tak dnes už v rámci třídy přitažlivá.
Cena nepodskočená, nezapomeň, že kupuješ lowendovou imidžovku. SVWIFT je sympatický vůz, vůz s přesně cíleným sportovním akcentem.
Na nic nečekej, tohle je pro tebe výhra. Co je pro tebe oblítanej brak z pátýho kolena, na to si odpověz sám... Neboť silniční žebráci byli jsou a budou. Proč však ty bys měl být jeden z nich?
Časem to překlopíš na model POLO, pak Golf, Passat CC, TOUAREG... Ano, to je cesta. Cesta v režii koncernu. Já vím, že to víš...
BRAVWO :yes:
Cena nepodskočená, nezapomeň, že kupuješ lowendovou imidžovku. SVWIFT je sympatický vůz, vůz s přesně cíleným sportovním akcentem.
Na nic nečekej, tohle je pro tebe výhra. Co je pro tebe oblítanej brak z pátýho kolena, na to si odpověz sám... Neboť silniční žebráci byli jsou a budou. Proč však ty bys měl být jeden z nich?
Časem to překlopíš na model POLO, pak Golf, Passat CC, TOUAREG... Ano, to je cesta. Cesta v režii koncernu. Já vím, že to víš...
BRAVWO :yes: