Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 200: Nový americký sedan nahradí Sebring

36 komentářů

webpaja
...američané dobře vědí, proč nedali foto z profilu 😉 Vidím to jako politicky řečeno nepříliš působivý mix Mazdy 3 zepředu a XF zezadu, to vše naroubováno na Sebring...a ta 4st převodovka...v tomhle věku? Hujere, styď se!
Avatar - Anonym
Anonym
4 st. převodovka bude pro základní verzi, kdo jí chtít nebude, samozřejmě může mít 6ti stupnovou.
Za pár měsíců nejdou dělat zázraky a na starém Sebringu byly špatně pouze 2 věci - otřesný design zejména zádě a tragický interiér. Myslím že facelift tyto 2 vady na kráse odstraní, takže bude mít úspěch.
webpaja
Kdyby si designéři byli jistí svou praci o profil by nás nepřipravili 😉 4 stupně ve střední třídě snad nemůže obstát ani v Americe...
Avatar - Anonym
Anonym
časem bude i 2spojková almara, takže neboj. Vybere si každej.
Budou i další fotky, vč. interiéru. Karty se odkrývaj postupně. BTW co máš proti bočnímu profilu Sebringu? Tam bylo špatně pouze předek a zadek, bok z toho vycházel nejlíp....

Je to typický midsize sedan, což Sebring vždycky byl. A předtím cirrus/Stratus a tyhle káry mívaly velký úspěch a nejen jako kabrio verze (to hlavně v EU)
webpaja
Stratus se mi líbil, tahle kraťoučká záď, která jakoby nevěděla jestli být velkým hatchem nebo malým sedanem je strašlivá
Avatar - Anonym
Anonym
NJn, pozůstatek původního Sebringu.S tím nic neudělaj, by musela být nová kastle. Ono 300C má ale taky krátkou zád... Jde o to jak ta zád vypadá...Tuhle přirovnávaj k jaguaru, což je dobré :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Americkoasijský unisex design, co bys taky čekal?
Jinak k Fiatu, tomuhle autu stačí přehodit masku, nalepit logo Lancie, palubku obšít kůží
a hned mají "vstupenku do premiového segmetnu střední třídy". Jako větší brácha se 200ka svým designem ke Kečitce alias Deltě bude krásně hodit. 😄 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Proti nové Jettě je tenhle desing naprostá nádhera.... >😒]
No však to taky Fiat chce udělat 😄 otázkou je kolik za to bude chtít v EU na na kolik přijde 200C z USA 😄

Technika bude u obého stejná, takže otázka ceny bude víc než zásadní.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak možná pro Barrichella a pár dalších amerikanofilů, evropskému oku zůstala krása tohoto skvostu utajena. Ale možná to obšití italskou kůží pomůže a tři čtyři kousky ročně prodají. 😉
Avatar - gld
gld
Máš patentovým úradom potvrdené duševné vlastníctvo "evropského voka"? >😁

Z fotiek v galérii tomu možno vyčítať len príliš bezpohlavný predok, elegantné to ale je..dať tam to najlepšie z oblasti motorov ktoré má fiat k dispozícii, už spomínanú palubku v koži a lancia ako bič. Pre všetkých ľudí, ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Jistěže mám, navíc ten patent prověřuje evropský trh svými statistikami prodeje; stejně tomu bude i u této kreace.

Počúvajte, Kefalín, a čo si predstavujete pod takým pojmom originálne auto? Tím se ptám, co v tomto smyslu znamená termín originalní?
Avatar - gld
gld
Čo mňa ako čisto teoretického zákazníka trápia predaje, hm?

A poslušne hlásim že "originálne auto" v mojom slovníku znamená "iné v pozitívnom slovazmysle" 😉
Avatar - Dinar
Dinar
říkáš:.. "ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto". Takže teď by ta věta mohla znít..." ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za za INÉ auto". Odhlédnu-li od toho, že originální a jiný nejsou synonyma, jsme tam kde jsme byli, co je to jiné? V čem je ta jinakost chrysleru, je jiný svými designovými řešeními nebo tu svou jinakost bude předvádět v tom smyslu, že je na silnici potkáš dva roka? Tohle bych rád abys mi vysvětlil, zvlášť pokud bys myslel tu první variantu, tu designovou jinakost, originalitu, na to jsem moc zvědav. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ještě k tomu voku a prodejům, mě prodeje taky nijak netrápí, akcie žádné automobilky nemám, jen říkám, že evropské voko znamená líbit se evropanům, čehož důkaz nemůžeš dostat jinak než skrz čísla prodejů. Proto mě ta čísla zajímají, říkám, evropskému voku se tohle auto líbit nebude.
Avatar - gld
gld
To ale nie si žiadny dizajnový jasnovidec..

Ono stačí pozrieť na značku a poviem ti aké budú predaje. Nalep na tohto chryslera logo VW a helemese, auto lahodiace európskemu "oku".
BeranK
Prosím, hoď deku na to vosí hnízdo, nebo nás tady poštípou všechny. Jinak 100% souhlas.....nějak nám ten FIAT rusovatí - ten Sebring jsme někde viděl, sakra - nebylo to na nějakém ruském serveru?
Avatar - gld
gld
Zbytočne veci komplikuješ..načo tie dlhé prázdne vety a filozofické úvahy..chceš pochopiť? Pochopíš.

Teraz nevysvetľujem slovo "originálny" podľa synonymického slovníka ako sa o to pokúšaš, ale podľa môjho "automobilového slovníka". A v ňom originálny znamená iný, odlišný od typickej šedi premávky..a nie v zmysle iný ako ssangyong 😉
zlysoused
Lancia Sebrina.😄

Na druhou stranu, když do toho dají moderní turbobenzín a naftu od Fiatu, tak by to ani v Evropě nemuselo být špatné auto orientované na komfort. Problém bude ale design, interiér a cena.
Avatar - Dinar
Dinar
Ta poslední věta je hezká. >😁 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Podstatný je kolik se toho prodá v USA/Can....Kolik toho prodá Lancia je mi upřímně šumák....(pokud to fakt lancia bude)
Avatar - Dinar
Dinar
Jak tam, v USA/Can dneska máte? Tady u nás je celkem hezky, ale zima. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Vtipný, ale Chrysler evropa neživí víš, pro ten sou podstatný trochu jiný trhy 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Pořád jsem zato, že v tomhle vlákně rozebíráme, coby kdyby z toho chrysleru byla lancia, a tu by měl evropský trh živit, víš. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
jenže Lancie není Chrysler, to je vcelku podstatnej problém. Rešit co by kdyby je sice zajímavý, nicméně bude to problém fiatu, že se to prodávat nebude. A já bych se osobně divil kdyby se to prodávalo, ovšem nikoliv kvůli designu - ale kvli faktu že fanda zančky popř. uscars si těžko půjde koupit Lancii a milovník italských vozů bude skřípat zuby, že mu nabízí překabátěný chrysler.

No a na některých trzích si myslí, že Lancia je italský parmazán, což se opakuju, že. Lancii už léta živí pouze Itálie a Fiat jí měl radši zrušit, By bylo úplně idální řešení.
zlysoused
Ideální řešení by bylo, kdyby Fiat začal vyrábět pod značkou Lancia pořádná auta.
Avatar - Anonym
Anonym
Na to Fiat nemá money, i kvůli chrysleru chce prodat podíly. Leda že by prodal New Holland/ CASE IH, který tak chytře zkoupil od Fordu.
webpaja
Tvá vize je bohužel víc realistická, než by se komukoliv mohlo líbit 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Lančija, prostě luxus. >😁 ...jen zkouším slogany, nějak budou muset začít. 😉
Franke
Ale některý US auta nejsou špatný😒br /> [odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle taky u fiatu kůží obšívat nebudou. >😁 😉
Franke
Hlavně ať z toho neudělaj opla >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Tak byla by to slušná Calibra, vo to nic. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Insigna pro USA je Buick Regal, takže žádnej Opel 😄
Avatar - Anonym
Anonym
A Calibra byla kupé, máte to soudruzi volaaké zmetené 😄
Avatar - Dinar
Dinar
A vette je co, kombík? Neber se tak vážně, bariku, tohle je jen volné laškování na dané téma. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Vette je rezačka pícnin s rychloposuvem >😒]