...američané dobře vědí, proč nedali foto z profilu 😉 Vidím to jako politicky řečeno nepříliš působivý mix Mazdy 3 zepředu a XF zezadu, to vše naroubováno na Sebring...a ta 4st převodovka...v tomhle věku? Hujere, styď se!
Anonym
0
4 st. převodovka bude pro základní verzi, kdo jí chtít nebude, samozřejmě může mít 6ti stupnovou.
Za pár měsíců nejdou dělat zázraky a na starém Sebringu byly špatně pouze 2 věci - otřesný design zejména zádě a tragický interiér. Myslím že facelift tyto 2 vady na kráse odstraní, takže bude mít úspěch.
webpaja
0
Kdyby si designéři byli jistí svou praci o profil by nás nepřipravili 😉 4 stupně ve střední třídě snad nemůže obstát ani v Americe...
Anonym
0
časem bude i 2spojková almara, takže neboj. Vybere si každej.
Budou i další fotky, vč. interiéru. Karty se odkrývaj postupně. BTW co máš proti bočnímu profilu Sebringu? Tam bylo špatně pouze předek a zadek, bok z toho vycházel nejlíp....
Je to typický midsize sedan, což Sebring vždycky byl. A předtím cirrus/Stratus a tyhle káry mívaly velký úspěch a nejen jako kabrio verze (to hlavně v EU)
webpaja
0
Stratus se mi líbil, tahle kraťoučká záď, která jakoby nevěděla jestli být velkým hatchem nebo malým sedanem je strašlivá
Anonym
0
NJn, pozůstatek původního Sebringu.S tím nic neudělaj, by musela být nová kastle. Ono 300C má ale taky krátkou zád... Jde o to jak ta zád vypadá...Tuhle přirovnávaj k jaguaru, což je dobré :yes:
Dinar
0
Americkoasijský unisex design, co bys taky čekal?
Jinak k Fiatu, tomuhle autu stačí přehodit masku, nalepit logo Lancie, palubku obšít kůží
a hned mají "vstupenku do premiového segmetnu střední třídy". Jako větší brácha se 200ka svým designem ke Kečitce alias Deltě bude krásně hodit. 😄 😉
Anonym
0
Proti nové Jettě je tenhle desing naprostá nádhera.... >😒]
No však to taky Fiat chce udělat 😄 otázkou je kolik za to bude chtít v EU na na kolik přijde 200C z USA 😄
Technika bude u obého stejná, takže otázka ceny bude víc než zásadní.
Dinar
0
Tak možná pro Barrichella a pár dalších amerikanofilů, evropskému oku zůstala krása tohoto skvostu utajena. Ale možná to obšití italskou kůží pomůže a tři čtyři kousky ročně prodají. 😉
Z fotiek v galérii tomu možno vyčítať len príliš bezpohlavný predok, elegantné to ale je..dať tam to najlepšie z oblasti motorov ktoré má fiat k dispozícii, už spomínanú palubku v koži a lancia ako bič. Pre všetkých ľudí, ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto :-!
Dinar
0
Jistěže mám, navíc ten patent prověřuje evropský trh svými statistikami prodeje; stejně tomu bude i u této kreace.
Počúvajte, Kefalín, a čo si predstavujete pod takým pojmom originálne auto? Tím se ptám, co v tomto smyslu znamená termín originalní?
gld
0
Čo mňa ako čisto teoretického zákazníka trápia predaje, hm?
A poslušne hlásim že "originálne auto" v mojom slovníku znamená "iné v pozitívnom slovazmysle" 😉
Dinar
0
říkáš:.. "ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto". Takže teď by ta věta mohla znít..." ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za za INÉ auto". Odhlédnu-li od toho, že originální a jiný nejsou synonyma, jsme tam kde jsme byli, co je to jiné? V čem je ta jinakost chrysleru, je jiný svými designovými řešeními nebo tu svou jinakost bude předvádět v tom smyslu, že je na silnici potkáš dva roka? Tohle bych rád abys mi vysvětlil, zvlášť pokud bys myslel tu první variantu, tu designovou jinakost, originalitu, na to jsem moc zvědav. 😉
Dinar
0
Ještě k tomu voku a prodejům, mě prodeje taky nijak netrápí, akcie žádné automobilky nemám, jen říkám, že evropské voko znamená líbit se evropanům, čehož důkaz nemůžeš dostat jinak než skrz čísla prodejů. Proto mě ta čísla zajímají, říkám, evropskému voku se tohle auto líbit nebude.
gld
0
To ale nie si žiadny dizajnový jasnovidec..
Ono stačí pozrieť na značku a poviem ti aké budú predaje. Nalep na tohto chryslera logo VW a helemese, auto lahodiace európskemu "oku".
BeranK
0
Prosím, hoď deku na to vosí hnízdo, nebo nás tady poštípou všechny. Jinak 100% souhlas.....nějak nám ten FIAT rusovatí - ten Sebring jsme někde viděl, sakra - nebylo to na nějakém ruském serveru?
gld
0
Zbytočne veci komplikuješ..načo tie dlhé prázdne vety a filozofické úvahy..chceš pochopiť? Pochopíš.
Teraz nevysvetľujem slovo "originálny" podľa synonymického slovníka ako sa o to pokúšaš, ale podľa môjho "automobilového slovníka". A v ňom originálny znamená iný, odlišný od typickej šedi premávky..a nie v zmysle iný ako ssangyong 😉
zlysoused
0
Lancia Sebrina.😄
Na druhou stranu, když do toho dají moderní turbobenzín a naftu od Fiatu, tak by to ani v Evropě nemuselo být špatné auto orientované na komfort. Problém bude ale design, interiér a cena.
Dinar
0
Ta poslední věta je hezká. >😁 😉
Anonym
0
Podstatný je kolik se toho prodá v USA/Can....Kolik toho prodá Lancia je mi upřímně šumák....(pokud to fakt lancia bude)
Dinar
0
Jak tam, v USA/Can dneska máte? Tady u nás je celkem hezky, ale zima. 😉
Anonym
0
Vtipný, ale Chrysler evropa neživí víš, pro ten sou podstatný trochu jiný trhy 😄
Dinar
0
Pořád jsem zato, že v tomhle vlákně rozebíráme, coby kdyby z toho chrysleru byla lancia, a tu by měl evropský trh živit, víš. 😉
Anonym
0
jenže Lancie není Chrysler, to je vcelku podstatnej problém. Rešit co by kdyby je sice zajímavý, nicméně bude to problém fiatu, že se to prodávat nebude. A já bych se osobně divil kdyby se to prodávalo, ovšem nikoliv kvůli designu - ale kvli faktu že fanda zančky popř. uscars si těžko půjde koupit Lancii a milovník italských vozů bude skřípat zuby, že mu nabízí překabátěný chrysler.
No a na některých trzích si myslí, že Lancia je italský parmazán, což se opakuju, že. Lancii už léta živí pouze Itálie a Fiat jí měl radši zrušit, By bylo úplně idální řešení.
zlysoused
0
Ideální řešení by bylo, kdyby Fiat začal vyrábět pod značkou Lancia pořádná auta.
Anonym
0
Na to Fiat nemá money, i kvůli chrysleru chce prodat podíly. Leda že by prodal New Holland/ CASE IH, který tak chytře zkoupil od Fordu.
webpaja
0
Tvá vize je bohužel víc realistická, než by se komukoliv mohlo líbit 😉
Za pár měsíců nejdou dělat zázraky a na starém Sebringu byly špatně pouze 2 věci - otřesný design zejména zádě a tragický interiér. Myslím že facelift tyto 2 vady na kráse odstraní, takže bude mít úspěch.
Budou i další fotky, vč. interiéru. Karty se odkrývaj postupně. BTW co máš proti bočnímu profilu Sebringu? Tam bylo špatně pouze předek a zadek, bok z toho vycházel nejlíp....
Je to typický midsize sedan, což Sebring vždycky byl. A předtím cirrus/Stratus a tyhle káry mívaly velký úspěch a nejen jako kabrio verze (to hlavně v EU)
Jinak k Fiatu, tomuhle autu stačí přehodit masku, nalepit logo Lancie, palubku obšít kůží
a hned mají "vstupenku do premiového segmetnu střední třídy". Jako větší brácha se 200ka svým designem ke Kečitce alias Deltě bude krásně hodit. 😄 😉
No však to taky Fiat chce udělat 😄 otázkou je kolik za to bude chtít v EU na na kolik přijde 200C z USA 😄
Technika bude u obého stejná, takže otázka ceny bude víc než zásadní.
Z fotiek v galérii tomu možno vyčítať len príliš bezpohlavný predok, elegantné to ale je..dať tam to najlepšie z oblasti motorov ktoré má fiat k dispozícii, už spomínanú palubku v koži a lancia ako bič. Pre všetkých ľudí, ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto :-!
Počúvajte, Kefalín, a čo si predstavujete pod takým pojmom originálne auto? Tím se ptám, co v tomto smyslu znamená termín originalní?
A poslušne hlásim že "originálne auto" v mojom slovníku znamená "iné v pozitívnom slovazmysle" 😉
Ono stačí pozrieť na značku a poviem ti aké budú predaje. Nalep na tohto chryslera logo VW a helemese, auto lahodiace európskemu "oku".
Teraz nevysvetľujem slovo "originálny" podľa synonymického slovníka ako sa o to pokúšaš, ale podľa môjho "automobilového slovníka". A v ňom originálny znamená iný, odlišný od typickej šedi premávky..a nie v zmysle iný ako ssangyong 😉
Na druhou stranu, když do toho dají moderní turbobenzín a naftu od Fiatu, tak by to ani v Evropě nemuselo být špatné auto orientované na komfort. Problém bude ale design, interiér a cena.
No a na některých trzích si myslí, že Lancia je italský parmazán, což se opakuju, že. Lancii už léta živí pouze Itálie a Fiat jí měl radši zrušit, By bylo úplně idální řešení.